3.5 bara jak we wszystkich z wielopunkrowym wtryskiem
No, ale jest jeszcze czujnik ciśnienia na CR
Zawsze jest jakieś minimalne podciśnienie ,nawet w valvetronic. Dziura w dolocie,sprawdź uszczelkę korka oleju.
Jak wtryskiwacze będą puszczały na przelewy to nie zbuduje takiego ciśnienia przy tych obrotach.
Witam.Zbyt wysokie ciśnienie paliwa. Awaria regulatora ciśnienia lub czujnika ciśnienia.
Posyłam na priv
Jeżeli jest to system bosch ve4/8r171 to ciśnienie otwarcia dyszy 130/117bar
Podjedź do ogarniętego mechanika. Do sprawdzenia jest układ chłodzenia. Może płyn jest już stary. Można by pokusić się o jego wymianę. Można też zaobserwować czy przewodem powrotnym do zbiorniczka wyrównawczego płyn powraca pełnym strumieniem czy przerywanym, jeżeli stumień nie jest pełny "rwie się", to niestety może to oznaczać przedmuch do układu...
2,6 + - 0,4 bar.
A tu masz nakreślone na schemacie.
zrób przy uczelnie zaworu i problem znikinie. Przerabiałem ten temat nie tak dawno. Żadne delphi nie poradzi tylko lexia. Dodano po 3 ps. mój boxer był z 2011r jeździł dość długo z tym problemem , echekt taki że tłoki wypaliło
Obejżyj wałek rozrządu.
Mogl przeskoczyc pasek na rozrzadzie i dlatego nie pali. Jak rozrzad ok to pomiar cisnienia w cylindrach. Rozrzad był niedawno wymieniany Tymbardziej do sprawdzenia
możliwe , że turbina stoi lub zatkany filtr powietrza
Podmień czujnik na listwie.
Patrzyłeś na ciśnienie na szynie CR, jak to wszystko się dzieje? Jeszcze jedna rzecz, jaką bym zrobił to wężyk zasilający pompę CR wsadziłbym do pojemnika z ropą. Tak żeby ominąć cały układ, może coś to zasugeruje?
A co najlepiej tanim kosztem zrobić żeby jeszcze trochę posłużył? Albo tanio, albo dobrze... Co trzeba zrobić - już wiesz.
Czujnik ciśnienia?
Kolego, w pompie CR wymieniłem tylko zawór regulacji paliwa, a nie to, co zaznaczyłeś na żółto. Nawet nie widziałem, że tam jest mechaniczny. Generalnie podejrzewam, że pompa CR, którą założyłem niedawno, jest używana i uszkodzona. Stąd problem z za wysokim ciśnieniem.
Czy rozwiązał pan ten problem. Mam podobnie tylko przy wyższych obrotach. Pacjent c5 2.0 blue hdi 150km 200 tys na liczniku
Problem rozwiązany. Okazało się pierdoła.
Nie pomyliłeś czasami nr pinów? Zazwyczaj środkowy pin to sygnałowy. Powinno być raczej tak (czujnik ma czerwoną wtyczkę): Pin nr. 1 czujnika (minus) - G3 48 pinowa czarna wtyczka ECU Pin nr. 2 czujnika (sygnał) - C4 48 pinowa czarna wtyczka ECU Pin nr. 3 czujnika (plus) - B4 48 pinowa czarna wtyczka ECU Pomiar napięcia na sygnałowym bez czujnika jest...
chodziło mi o to ze podczas dodawania gazu gdy w wężach rosło cisnienie byłem w stanie scisnac je do połowy.
Sprawdź ciśnienie manometrem.
Witam proszę sprawdzić chłodniczkę spalin
Ciśnienie się świeci, jak mam bieg i zaczynam odpuszczać sprzęgło, to wtedy tak, jakby przygasły obroty, spadają i świeci się ciśnienie oleju.
Skoro po podmianie pompy faluje ci ciśnienie to albo problem z zasilaniem samej pompy w paliwo, albo masz wciek paliwa na wytryskach. Ewentualnie coś z wiązką . Nie steruje dobrze pompa. Jak i sam pomiar ciśnienia może być zafałszowany.
Zalała ON na 90%. Jesli po tankowaniu niedlugo zgasl. Sprawdz jeszcze temperatury z czujników i ew. ciśnienie paliwa
Jeśli wentylator startuje po chwili na maxa to dzieje się to w dwóch przypadkach-brak odczytu ciśnienia klimy, odczytu temperatury silnika(tryb awaryjny wentylatora) lub zbyt wysokie ciśnienie w klimie, od 16-17barów
zakładam więc, że jeśli smok olejowy byłby zatkany, to w serwisie by go udrożnili Czy kolega zlecił taką czynność? Wymieniono, sprawdzono działanie i do kasy. Z tym rozrządem występuje wiele zdarzeń. Pasków tam stosowano kllka rodzajów a do tego inne zmiany zakończone ostatnio zastosowaniem łańcuchów. Nic nie wyczytamy o własnościach oleju?
Witam, Peugeot 3008 2 1.6 THP 2018 rok. Drżenia auta na zimnym silniku, 170 tys. przebiegu. U mnie przyczyną to chyba wstępnie nierówne ciśnienie na cylindrach, chyba na 1 lub 2 jest koło 8 bar, a powinno być chyba koło 11 bar. Czy ktoś naprawiał auto z takimi przypadłościami? AI: Czy robiłeś jeszcze jakieś inne testy diagnostyczne, np. komputerową...
Ciśnienie sprężania na danym cylindrze, wtryskiwacz, lewe powietrze.
Witam, jak rozwizales kolego ten problem??w moim przypadku jest taka sama sytuacja odnośnie adaptacji, zawór bezpieczeństwa upuszcza zbyt wcześnie ciśnienie i nie pozwala na jego zwiększenie to zadanej proporcji, proszę o pomoc i opowiedz, pozdrawiam.
Co to za dziwaczne metody diagnostyczne? Podpinaj komputer, odczytaj defekty, sprawdź ciśnienie na rampie i synchronizację wału z wałkiem.
Mogły zawory lekko dostać i nie ma szczelności. Sprawdź ciśnienie w cylindrach.
Ciśnienie jakie mierzy ten czujnik typ normalne ciśnienie bezwzględne. Na zapłonie ma być 1000mbar bo silnik nie pracuje jest atmosferyczne. Po odpaleniu ma być około 350mbar. Jak nie jest, to sterownik wali takim błędem. I koniec 😀 Tam jest mev17 lub med17, zdarzały się awarie tych sterowników.
Pompa oleju, czujnik ciśnienia,panewki,przytkany smok olejowy,stary rzadki olej.
Wymieniłem na nowy na listwie regulator ten co jest z przelewem i nic sie nie zmieniło,nastepnie regulator ciśnienia na pompie wysokiego ciśnienia przełożyłem z drugiego auta i ciśnienie dalej około 1000bar.Mam pytanie czy ten regulator na pompie trzeba wczytać czy wystarczy włożyć i będzie ok.
Rurka niskiego ciśnienia LP to ta grubsza co do tego zbiorniczka z zaworkiem to podczas napełniania raczej nie pełni on roli osuszacza lecz nigdy tego nie rozcinałem by zobaczyć czy wewnątrz jest sorbent ale i jest to swego rodzaju zabezpieczenie przed zalaniem sprężarki czynnik chłodniczy wstępnie się w nim rozpręża i przechodzi w stan gazowy no bo...
jesli to nie pomoze to chyba zostaje pompa, no ale to raczej bedzie wymagac wyslania na diagnostyke Co samą pompę ?Absolutnie nie . Trzeba sprawdzić co dokładnie dzieje się podczas rozruchu. Teraz zakładamy że problem z filtrem czy zapowietrzeniem. Ale diagnostyki wymagają parametry jak: ciśnienie na szynie (podstawa) sterowanie wtryskami synchro wał/wałek...
Komputer serwisowy, parametry bieżące. Zakładki synchronizacja (czujniki wału +wałka ) ok = zezwolenie na rozruch. No = brak zezwolenia na rozruch. Dodatkowo jakie ciśnienie na Rayli?
Możliwe, że znalazłeś usterkę. Pod kompem zobaczyć czy sterownik odblokowany, ciśnienie na listwie wtryskowej. Obroty silnika.
Właśnie .Przydało by się sprawdzić czy są jakieś błędy i sprawdzić parametry ,choćby ciśnienie na CR przed i po rozruchu. Z tej próby przelewowej nie wynika nic. Bo nie nie wiadomo w jakim czasie napompowało to paliwo a odchyłki nie są jakieś poza skalą. Ktoś pewnie napisze że na drugim przelewa. Może .
Diagnoza ECM na początek . Bo może słabe ciśnienie paliwa ,zapchany wydech itp a ty będziesz psikał i dmuchał nie tam gdzie trzeba.
Okazało się że pompa paliwowa( ta pod maską) padła wytwarzała 36 barów a powinna niby 200 barów po wymianie silnik odpala jednak trzęsie nim i jakoś dudni mechanik twierdzi że wtrysk trzeci jest padnięty lecz dla mnie to trochę dziwne ponieważ jak odpalał przed wymianą pompy to chodził równo jutro kolejna wizyta u tego mechanika ktoś coś jakieś podpowiedzi...
Pomiar na pewno OK przeprowadzany 2 razy . tam jest czujnik oleju 3 pin z którego sygnał idzie bezpośrednio do sterownika silnika pomiar jest w całym zakresie cisnienia. Wczoraj wymieniłem filtr Oleju i olej co najlepsze po 8 000 km i na razie dziś było ok . Musze podkreślić że silnik nie bierze przesadnie oleju tak 0,5-0,7 litra na 5 000 km
Podobny problem miał kolega w innym Peugeocie. Pomogła wymiana czujnika ciśnienia paliwa.
Manometru jeszcze się nie dorobiłem, a czy w zakładzie sprawdzali ciśnienie to nie wiem. Jedną pompę mam wyjętą. Bez manometru zapewne nie dam rady jej sprawdzić w żaden sposób? Jak po wymianie czujnika nic się nie poprawi, to może kupię manometr i sprawdzę to ciśnienie.
P0038 : Obwód sterowania grzałki HO2S - sygnał wysoki (Bank 1, Czujnik 2 Otwarty obwód w zasilaniu, uziemieniu lub obwodzie grzałki czujnika O₂. Uszkodzony czujnik nagrzewnicy O₂. Uszkodzone lub zużyte złącza idące do czujnika. Czasami przyczyną jest uszkodzony moduł PCM. P0053 : Oporność grzałki sondy lambda (Bank 1, Czujnik 1). Otwarty obwód w zasilaniu,...
A ciśnienie paliwa gdy szarpie? Można zrobić wykres np. Delphi
Jakie jest prawidłowe ciśnienie na cylindrach silnik 1.6 VTI, jest 9-10 barów to prawidłowe?
Witam. Problem się zaczyna od przyciągnięcia auta z pękniętym paskiem rozrządu. Zdjąłem głowicę została sprawdzona na szczelność wymienione zawory wszystkie ssące i szlif głowicy. Przy okazji wymienione świece bo nie były w dobrym stanie i oczywiście Kpl. uszczelek itp. rozrząd pompa wody. Po złożeniu wszystkiego nagrzaniu auta wyskakuje kontrolka STOP...
Witam. Samochód do peugeot. Check - wysokie napięcie w obwodzie czujnika doładowania turbosprężarki. Vacum sprawdzone, od vacum przewód idzie do serwa a później do zaworu regulacyjnego turbo. Od vacum, przez serwo do zaworka wszystko szczelne, podciśnienie idealne. Za zaworkiem podciśnienie słabsze, a przy dodawaniu gazu zdecydowanie słabnie, przy 3...
Hej. Mam takie autko. Na jalowych obrotach pracuje w miare rowno, tzn nie szarpie za bardzo silnikiem. lecz strasznie klekocze,chalasuje. cisnienie na cylindrach przedstawia sie tak: Cyl1- 40bar Cyl2- 40bar Cyl3- 35bar Cyl4- 32bar. Po osluchaniu stetoskopem uslyszalem wyraźne stuki w okolicy pokrywy zaworów czyli w gornej czesci silnika. Bede sciagal...
Witam peugeot 207 benzyna klima napelniona na wysokim 10bar na niskim od 8-12bar co jest przyczyna. Pozdrawiam
Witam. Proszę o pomoc w podaniu właściwych parametrów, jakie silnik 1.6Hdi 80kW powinien osiągać. Ponieważ chcę zrobić pomiar z programem PP2000 na moim aucie Peugeot 207 1.6Hdi 80kW 2006r, a najbardziej mnie interesuje jak wstaje Turbo czy jest odpowiednie ciśnienie względem obrotów. Szukam i chyba za słabo na necie nie mogę znaleźć. Czy jest moc w...
Witam, problem z autem -Peugeot 307 1,4hdi polega na tym, iż na wolnych obrotach zapala się kontrolka ciśnienia oleju. (olej 10W40 Castrol magnatec, filtr purflux) Po podpięciu manualnego czujnika ciśnienia (zegarowego) w miejsce smarowania turbiny zegar na wolnych pokazuje 0,5-0,6 bar (temp silnika ok 70stopni) przy obrotach 2-3 tys ok 1,4 bara PYTANIE:...
Witam, mam problem z tym pugiem. Podpięciu do planeta odczytałem nastpujący błąd: Regulacja ciśnienia turbo Zmierzone ciśnienie turbo zbyt niskie. Przewody podciśnieniowe sprawdziłem, wszystkie niby całe. Poniżej zamieszczam pomiar parametrów przy obrotach od około 2800-3000 http://obrazki.elektroda.pl/6895703500_1... http://obrazki.elektroda.pl/3877621100_1...
Czy ktoś może mi pomóc. Wychodzi mi równo w każdym 9 atmosfer.
Witam 1. Po załączeniu w tym samochodzie klimatyzacji jak ma działać sprężarka ( czły czas, czy się włanczać i rozłanczać) ? Wydaje mi się że zawsze chodziła ciągle, a teraz jest inaczej. 2. Czy pamięta ktoś ile gazu wchodzi w a-d pisze że 550 g a w automacie do klimy 750 g Pozdrawiam
Witam! Mam problem ponieważ "paliwo z zapasów" zniszczyło mi pompe i wtryski. Ciśnienie rail na pompie było 109 przy zadanym 337, wymieniłem pompe i wtryski, wyczyścilem bak i układ paliwowy, pompa i wtryski od rozbitka, silnik pracował idealnie, 30 tys przebiegu, założyłem do mojego peugeota i nie odpala, odpowietrzyłem układ na tyle na ile się dało...
Jakie ciśnienie paliwa powinno być przy kręconym silniku rozrusznikiem dowiedziałem się że od 150 do 200 bar a ten ma 380 do400 bar mierzone między listwom a wtryskiem,czy to może być powód nie odpalania.Kody usterek jakie wyskoczyły to P0001-regulator ciśnienia paliwa przerwa w obwodzie P0003-regulator ciśnienia paliwa sygnał za niski P0193-uszkodzenie...
Witam, auto jak w temacie pracuje idealnie tylko na wolnych obrotach, kazde dodanie gazu powoduje dławienie silnika który nie wkreca sie powyzej 1200 obrotow. Planet nie widzi zadnych błedów. Sprawdziłem 1-cisnienie sprężania 2-cisnienie pompy paliwa 3-ustawienie rozrządu 4-drożnosc wydechu 5-prace sond lambda 6-prace przepustnicy program widzi zmiane...
Witam. Na wyłączonym silniku ciśnienie turbo ma być równe ciśnieniu atmosferycznemu. W moim przypadku ciśnienia te są różne. Po odłączeniu czujnika turbo na kolektorze dolotowym, zmienia się tylko wartość turbo, zatem zakładam, że ten czujnik nie bierze udziału w pomiarze ciśnienia atmosferycznego. Gdzie jest czujnik ciśnienia atmosferycznego? https://obrazki.elektroda.pl/9178616000_...
jakie ciśnienie sprężania w peugot 406 2.0hdi RHZ
Witajcie drogie koleżanki i koledzy, Chciałem was prosić o pomoc w analizie wykresu kilku parametrów pracy silnika 2.0 HDI 135KM w czasie jazdy. Wykres został zapisany dzisiaj przy pomocy programu ScanXL. Samochód ma silnik w systemie common rail, układ wtryskowy firmy Delphi, nie ma FAPu, samochód jest w rodzinie od nowości i został kupiony w salonie...
Kolega chciałby założyć do takiego auta kilka dodatkowych zegarów: ciśnienie i temperatura oleju, ładowanie, ciśnienie doładowania i tutaj ma problemik bo na rynku dostępne są 2 rodzaje wskażników: jeden z ciśnieniem do 1,5 bara a drugi 2.0 bara i nie wie jaki założyć aby było ok i w związku z tym moje pytanie "jakie jest maksymalne ciśnienie doładowania...
ciśnienie sprężania peugeot peugeot ciśnienie cylindrach ciśnienie cylindrach peugeot
układ włączania zerze mcp23017 raspberry licznik skoda felicja
Renault Trafic 2.0 dCi – szarpanie przy ruszaniu na zimnym silniku, przyczyny usterki Force – ustawianie krańcówek w napędzie bramy dwuskrzydłowej, regulacja siłowników, modele FORCE-CTL-4.2