Ciśnienie paliwa w normie? Pompa Wysokiego ciśnienia sprawna? Pomp w baku ? Filtr paliwa czysty? Korek wlewu oryginalny ? Wężyki od Vacum szczeknę ? ktoś ich nie pomylił ?
Witam wszystkich posiadam nieszczesnego seata exeo 2.0 tdi caga w mojej kadecji złuszczyła się już 2 pompa pierw przebieg 123tys km teraz przy 242;( nowy bak wysczyszczony uklad no i pompa z all...po regeneracji wtryski miałem kupione już 4 szt nowe wcześniej bo stare i tak dawały już oznaki zurzycia..wszystko ładnie poskładane przy okazji nowy rozrzad...
Ciśnienie na pompie wysokiego ciśnienia sprawdzałeś? Oleju w silniku nie przybyło? Możesz spróbować zacisnąć (zaślepić) przewód powrotowy z pompy i próbować odpalić.
Napęd napędem. Ciśnienie powinno być. Ze schematu wynika że zawór redukcyjny jest w pompie zasilającej. Z drugiej strony pompa wysokiego powinna budować ciśnienie nawet bez pompy zasilającej jeśli układ jest odpowietrzony. Jeśli nie robi nic to albo powietrze w układzie albo pompa wc padła, albo rozrząd razem z głowicą padły a pompa się nie kręci bo...
Kolego jeżeli silnik gaśnie to tak jak wspomniane, czujnik wału lub czujnik (nastawnik) regulujący ciśnienie na pompie wysokiego ciśnienia. Może też być uszkodzony czujnik na listwie wtryskowej. Jeżeli ciśnienie paliwa jest poza zakresem z reguły za wysokie, silnik gaśnie żeby uchronić go przed poważniejszą usterką. Bez podpięcia pod komputer się nie...
Są jakieś błędy? Pompa paliwa sprawna , jakie podaje ciśnienie. Pompa wysokiego ciśnienia sprawna, jakie ciśnienie na szynie. Czujniki temperatur sprawne? Map sensor czysty?
Sprawdzić okablowanie, regulator impuls sterujący , czujnik na listwie- sygnała, wtryskiwacze próba przelewowa, wydatek pompy wysokiego cisnienia , ciśnienie pompy wstępnej, jakie ciśnienie na powrocie, to wszystklo warto sprawdzić aby chociaż trochę było jaśniej
witam wszystkich ja miałem taki sam problem z moim sprinterem 311 cdi , po zrobieniu około 300 kilometrów zgasiłem auto i po 10 minutach próbowałem je odpalic i klapa dopiero po jakis 5-6 sekundach odpalał i tak było przez jakis miesiąc , na forach czytałem ze to najprawdopodobniej wtryskiwacze na przelewach bo cały układ miałem szczelny i nie łapał...
Bicie piany. Dyskusja co jest ważniejsze,ciśnienie pompki zasilającej czy ciśnienie pompy wysokiego ciśnienia. Wypada jeszcze wiedzieć co pokazują wykresy.
Jakie masz ciśnienie pomiędzy pompą wstępna a wysokiego ciśnienia ??
Ciśnienie przed pompą wysokiego ciśnienia mogę zmierzyć ale czym zmierzyć ciśnienie za pompa wysokiego ciśnienia bo nie mogę znaleźć takiego manometru do tej skali
Musisz udać się na diagnostykę elektroniki silnika. Uważam, że masz uszkodzoną pompę wysokiego ciśnienie. Pozdrawiam.
Może być i z pewnością jest uszkodzony, od tego należało zacząć ale musisz założyć oryginalny z odpowiednim ciśnieniem bo padnie pompa wysokiego ciśnienia
Sprawdź ciśnienie przed pompą wysokiego ciśnienia po filtrze. Zrób zdjęcia parametrów paliwowych przy próbie rozruchu silnika.
2,6 + - 0,4 bar.
Witam diagnostyka komputerem pokazała ciśnienie pompy wysokiego ciśnienia wymieniona i dziala
Fakt, ja z przyzwyczajenia ze wszytko robię na przetwornikach ciśnienia i przetwornikach różnicy ciśnie, pakowane wszystko w sterownik lub falownik. Jeżeni jest kilka odbiorów to falownik jest wskazany bo na podstawie ciśnienia statycznego można sterować pompą wtedy ciśnienie w instalacji jest zawsze takie samo jak zadane. Skoro sama pompa na styczniku...
ja miałem na myśli pompkę wstępną https://obrazki.elektroda.pl/2380773700_... bo skoro błąd dotyczy układu niskiego ciśnienia to ona jest najważniejszym elementem tego układu i jej wytrzymałość też nie imponuje. Tak jak powyżej Kolega pisze pompy wysokiego ciśnienia i wtryski oczywiście też do sprawdzenia - za niskie ciśnienie wysokiego...
Piszczy bo ma maksymalne ciśnienie, tak samo zachowuje się po wypięciu wtyczki. Na biegu jałowym powinno być 40 bar. Instalacja do sprawdzenia , wtyczka przy regulatorze pin 1 -plus po bezpieczniku 23(15a) w komorze silnika, pin 2 - sterowanie pin 15 złącza 60 pinowego sterownika . Jak pompy i instalacja sprawne to zostaje sterownik. Problem jest taki...
Panowie, brak ciśnienia paliwa z pompy wysokiego ciśnienia, nadmieniam że wymieniłem pompę wysokiego ciśnienia, wymieniłem pompę paliwa w zbiorniku i nie idzie ciśnienie na listwę, co może być powodem?
Moim zdaniem problem jest w układzie niskiego ciśnienia a Ty szukasz po stronie wysokiego. Jak ma pompa WC wytworzyć ciśnienie skoro nie dostaje odpowiedniej ilości paliwa? Zacząłbym od wpięcia manometru przed pompą WC i porównaniu wskazania z INPa. Jeżeli faktycznie tak jest to bardzo prawdopodobne że masz uszkodzony regulator po stronie niskiego ciśnienia...
Nie. Odpowietrz pompę.
Dzięki za zainteresowanie. Czyżbym miał takie szczęście i druga pompa wysokiego ciśnienia była w ten sam sposób zła? na obu pompach wysokiego ciśnienia ten sam błąd układ niskiego ciśnienia-ciśnienie za niskie.
A czy ta diagnostyka może zrobić testy i odczytać jakie jest ciśnienie, czy się zmienia, czy reaguje nastawnik w pompie wysokiego ciśnienia? Trzeba sprawdzić czy jeśli jest awaria systemu regulacji wysokiego ciśnienia, czy zwór bezpieczeństwa wysokiego ciśnienia nie uszkodził się (wypłukał się) i nie ucieka przez niego ciśnienie. On jest elementem rezerwowym...
Witam. Mam podobny problem. Udało się rozwiązać ?
Wiew że ta ze zbiornika podaje w granicach 150-200 barów. Nie pamiętam ile daje wtryskowa . Co to za bzdury! Od 3 bar do 6 bar jest dobrze ze zbiornika. Pompa wysokiego ciśnienia 1600bar max.
A jakie ciśnienie daje pompa wysokiego ciśnienia ?
Pompa niskiego ciśnienia jest w baku paliwa. Trzeba sprawdzić czy jest ciśnienie na wejściu pompy wysokiego ciśnienia w komorze silnikowej. Aby dostać się do pompy niskiego ciśnienia (w zbiorniku paliwa) trzeba zdemontować tylną kanapę i pokrywę pod wykładziną.
A zasilanie z baku sprawdzone jakie ciśnienie na wejściu pompy wysokiego ciśnienia. Pompa w baku sprawna.
Odpowietrz jeszcze raz na niskim ciśnieniu (delphim). Pozakręcaj wszystko na wysokim ciśnieniu (przy wtryskach ,listwie pompie). Luzuj wysokie ciśnienie (przy wtryskach pojedynczo podczas kręcenia silnikiem. Przestajesz kręcić - zakręcasz) Cewki przy wtryskach wypięte.
Myjka wysokociśnieniowa nie używa kompresora. Jest tam specjalna pompa tłoczkowa wysokiego ciśnienia. A ciśnienie robocze zależy również od zastosowanej dyszy. Z kompresora to można np. piaskarkę zrobić.
Pompę wymieniłeś na nową czy używaną? Te jednostki miały problem z pompami cr.
Np. w prasach hydraulicznych, szybki "dosuw" i tłoczenie normalnym ruchem, później szybkie wycofanie. Realizuje się to dwoma pompami: jedna duży wydatek niskie ciśnienie, druga wysokie ciśnienie.
a jeszcze pytanie do osób co mają ten sam problem z odpaleniem na zimnym, czy mierzył ktoś z was ciśnienie jaką daje pompa elektryczna? to jest pompa co znajduje się w zbiorniku paliwa, ona bije ciśnienie do filtra i dalej do pompy wysokiego ciśnienia i wraca spowrotem do zbiornika, ciśnienie w tym układzie powinno wynosić 1,5 bara
jeżeli chodzi o obroty pracującego silnika to niecałe 900. Jest taka możliwość że pompa niskiego ciśnienia dawała by niższe ciśnienie i przez to przekładało by się na ciśnienie w pompie wysokiego ciśnienia ?
Wymieniłem na nowy na listwie regulator ten co jest z przelewem i nic sie nie zmieniło,nastepnie regulator ciśnienia na pompie wysokiego ciśnienia przełożyłem z drugiego auta i ciśnienie dalej około 1000bar.Mam pytanie czy ten regulator na pompie trzeba wczytać czy wystarczy włożyć i będzie ok.
Pompa oleju do wymiany.
Sam kod błędu wskazuje na usterkę regulatora ciśnienia, który jest w pompie wysokiego ciśnienia. Trzeba zobaczyć stan krzywek na wałku i popychacz (chyba miałeś go na myśli pisząc tłoczek), czy nie ma opiłków. Ciśnienie paliwa na biegu jałowym ma być ok. 40 bar, pompa w zbiorniku w zależności od sterowania daje 4-7 bar. Z doświadczenia, nie zakładaj...
Witam. Auto z 98 roku, przed liftem wersja, silnik 1800 GDI. Była czyszczona przepustnica. Carisma już jakiś czas wariuje. Na początku pokazywała kilka błędów, jednym z nich był jakiś czujnik, już dokładnie nie pamiętam jaki. Był w okolicy za 10zł, kupiłem, wymieniłem. Błędy zniknęły. Został tylko ten z pompą wysokiego ciśnienia. Ten tłoczek przycierałem...
Proponuje sprawdzić ciśnienie paliwa na wejściu do pompy wysokiego ciśnienia w trakcie pierwszego rozruchu.
Jak jest za duże ciśnienie na niskim obwodzie paliwa, sprawdź sitko na pompie CR. :)
Jak wyżej Kolega napisał ... ale również ten kod usterki 94 "wysokie ciśnienie"może spowodować pompa wysokiego ciśnienia.... a błąd wskaże własnie na stronie niskiego ciśnienia.
Orginalnie u góry zawsze wybije może pompa ma za wysokie ciśnienie.
Na systemie zbiornika 1 rurowym dobrze jest mieć by pass, bo przez wirnik pompy podczas braku prądu ciśnienie i wysoka temp. Nie wyjdzie tak łatwo do zbiornika.
" przed pompą wysokiego ciśnienia nie występuje żadna wstępna pompa" czyli masz tam podcisnienie. powinno byc -0,5 bar regulator cisnienia jest na listwie i kto wie czy z listwa nie jest wymienialny. Na pompie jest reg przepływu. Sprawdz na opiłki, ogólne zanieczyszczenie.
Jeżeli ciśnienie na listwie jest 0 to nie będą lały.
Według mnie pompa i wtryski do sprawdzania. Miałem kiedyś podobny temat ten sam błąd w dodatku był jeszcze 3141. Możesz jeszcze zmierzyć ciśnienie zasilania paliwa, które wytwarza mechaniczna pompka zespolona z pompą wysokiego ciśnienia.
Problem jest znany w ASO, jednak ich pomoc kończy się na wymianie przewodu wysokiego ciśnienia. Moim zdaniem problem leży w mocowaniu pompy wysokiego ciśnienia. Pompa drga inaczej niż silnik i wibracje powodują rozszczelnienie mocowania rurki na króćcu pompy. U mnie jest to samo. Pojeździ trochę i rurka jest rozszczelniona. Nic nie daje dokręcenie....
Witam, Iveco Daily silnik 3,0, 2006 r. Włączyłem manometr pomiędzy filtr paliwa a pompę wysokiego ciśnienia, ciśnienie po włączeniu zapłonu 1 atm., jak pompka elektryczna przestanie pracować momentalnie spada do zera. Zatkałem powrót paliwa i wskazówka manometru skoczyła na 9 atm. Pompka ma możliwość wytworzyć dużo wyższe ciśnienie. W czasie rozruchu...
Nadal to samo Renia ciężko odpala . Jakie powinno być ciśnienie na listwie?
Witam Problem z Peugeot Boxer 2.2 HDi puma Samochód na wolnych obrotach robi ciśnienie około 900 bar na listwie wtryskowej a powinien około 250 . Wymieniony został regulator ciśnienia paliwa w pompie wysokiego ciśnienia i nie da się zrobić przyuczenia pompy wysokiego ciśnienia lub regulatora. Przyuczenie robione diagboxem i nie przechodzi. W między...
A jakie ciśnienie na rampie/pompie wysokiego ciśnienia? Jakie ciśnienie widzi sterownik?
Miałem to samo przy meganie 1.9 dci 2002r, odcinała zapłon tak powyżej 2 tys obrotów przy obciążeniu, wymieniłem prawie wszystko łącznie z pompą wysokiego ciśnienia, którą na szczęście mogłem oddać a okazało się że winna była pompa niskiego ciśnienia, koszt około 120 zł chiński zamiennik. Pompa powinna mieć wydatek ponad 2litry ropy na minutę co bardzo...
Witam. Tak jak w temacie problem z odpaleniem vw tiguan 2.0 tdi cr 2009r kod silnika CBAB Dodatkowo wywala błąd czujnika temperatury cieczy chłodzącej Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki pod maską i w nogach kierowcy i podmieniałem przekaźnik, odpowiedzialny za pompę. Nie dochodzi prąd do pompki, która znajduje się nad rozrządem. Ciśnienie z pompy wysokiego...
Jak w temacie, Saab 9-3 2009r. 1.9 TiD 120km silnik fiata, sprawdzone wtryski, kompresja, rozrząd, ciśnienie do pompy wysokiego 4.5 bar, ciśnienie przy rozruchu na railu 350 barów i nie spada, wydech drożny, świece sprawne i grzeją, nowy akumulator, brak kodów usterek, a czasem ze 2 min trzeba kręcić żeby zagadał. CO może być ? Sprawdziłem już prawie...
Cześć, -Zbyt niski poziom oleju lub niewłaściwa lepkość lub klasa jakości oleju silnikowego -Uszkodzony czujnik ciśnienia oleju - Zużyte panewki silnika lub pompa oleju -Zbyt wysoka temperatura pracy silnika -Uszkodzony zawór przelewowy układu smarowania silnika -Zatkany filtr siatkowy smoka pompy oleju
Jeśli pompa żeliwna to najczęściej pękają od zbyt wysokiego ciśnienia, zawór masz nowy, sprawny? Mierzyłeś ciśnienie w układzie?
1. C na 00 stałe obroty ustawiane biegi od 1 do 7 w funkcji 1. d rezygnujemy z elektroniki pompy.... Dalej 1. C na 01 ciśnienie stałe wysokie, 1. C na 02 ciśnienie stałe średnie, 1. C na 03 ciśnienie stałe niskie, 1. C na 04 ciśnienie proporcjonalne wysokie, 1. C na 05 ciśnienie proporcjonalne niskie. Oczywiście chodzi o charakterystykę pracy pompy...
Pomiar ciśnienia na zasilaniu pompy wysokiego ciśnienia dużo wyjaśni.
A czy przypadkiem te "zbyt niskie ciśnienie" to nie po stronie dolotu do pomy wysokiego ciśnienia? Należałoby sprawdzić filtry oraz pompę wstępnego pompowania o ile taka jest.
Jak jest pompka paliwowa w zbiorniku to trzeba ją sprawdzić czy daje ciśnienie na pompę wysokiego cisnienia lub pompować gruszką jak jej nie ma i wtedy mierzyć ciśnienie i sprawdzać ile idzie paliwa na powrót do zbiornika.
Problem wydaje mi się bardziej tkwi w doborze pompy i co w sytuacji zbyt wysokiego ciśnienie lub braku. Regulacja pompy z reguły jest ograniczona i zależną od typu pompy (np. 20-50 Hz ). Tu czasem można rozważyć dołożenie drugiej pomocniczej pompy. Co do falownika do rzeczywiście każdy przyzwoity falownik ma regulator PID wiec do tego czujnik ciśnienia...
Sprawdź jakie ciśnienie wytwarza pompa wysokiego ciśnienia na wolnych i wysokich obrotach. Dodatkowo standardowa procedura czyli czyszczenie układu paliwowego od zbiornika poczynając + nowy filtr. Najlepiej rozebrać uszkodzony wtrysk i zobaczyć czy niema w nim opiłków z pompy.
Z tego, co wiem, to sprawdzał ciśnienie i jest podobno w porządku. Wiem jeszcze, że wspominał o jakiejś pompie wysokiego ciśnienia.
Rano podpiąłem DiagBoxa i przęgręciłem kluczyk . Pokazało 5bar na zadanym i 5bar na uzyskanym ciśnieniu. Odpaliłem silnik i wyskoczyła awaria silnika. Zadane ciśnienie 30bar a uzyskane 5bar. Przegazowałem silnik na 3000obr. i zadane ciśnienie 60bar a uzyskane 5bar. Czyli pompa ze zbiornika daje 5bar, a ta wysokiego ciśnienia nic nie podbija. Oczywiście...
Wadliwy okazał się regulator ciśnienia paliwa na pompie wysokiego ciśnienia, samochód wcześniej miał też za wysokie ciśnienie paliwa. Po wymianie wszystko ok.
Sprawdź ciśnienie paliwa pompy wysokiego ciśnienia, mieszanka może być uboga, i wypada zapłon. W tych silnikach, przy 70 tyś km siadają pompy.
będzie tylko mielić wodę Podobna sytuacja będzie jak w trakcie pompowania zamkniesz zawór tłoczny (przed hydroforem, zaraz za pompą) - prąd pompy spadnie prawie do biegu jałowego mimo, że na pompie będzie wysokie ciśnienie i pompa będzie "mielić" wodę. W Twoim zakładanym przypadku prąd też spadnie prawie do biegu jałowego.
Wykręciłem pompę wysokiego ciśnienia i zacięła się jedna sekcja. Wymieniłem pompę wysokiego ciśnienia, ciśnienie się pojawiło lecz samochód dalej nie odpala. Co może być z nim jeszcze nie tak ? Stoją wtryski zabite opiłkami. Cały układ paliwowy do wymiany. Lub porządne czyszczenie.
Bez problemu są dostępne zestawy rozrządu wraz z mokrym paskiem i przednim deklem silnika, który jest zintegrowany z uszczelniaczem wału. Ps. Ten mokry pasek napędza pompę oleju i wakupompę, a nie pompe wysokiego ciśnienia CR
Jeszcze może być urwany wirnik pompy wody.
Piszesz, że wymieniłeś filtr paliwa, ale czy wymieniłeś go poprawnie? Tzn, czy przed odkręceniem obudowy i wyjęciem wkładu filtra, spuściłeś z obudowy całe paliwo przy użyciu zaworka spustowego, znajdującego się na dole obudowy filtra? Jeżeli tego nie zrobiłeś to możliwe, że zanieczyszczenia zatrzymywane przez główny filtr, przedostały się na pompę...
Zanurzeniowy buczek, czyli pompa membranowa. Daje wysokie ciśnienie, można używać końcówki i polewać ogród wąskim strumieniem. Można zdjąć tę końcówkę (strażak nazywa ją prądnicą) i lać wodę z węża do konewki. Można dać szybkozłącza z zaworami, wtedy do lania wody w konewkę należy włożyć przejściówkę/złączkę, która otworzy zawór szybkozłącza. Pompy...
Może zawór regulacyjny na pompie wysokiego ciśnienia.
zobacz jak wygląda zawór do regulacji ciśnienia w pompie wysokiego ciśnienia tam szukałbym przyczyny, do zestawu moze jakies błędy masz ??
Zmierz napięcie na zaworze dawki. Na jednym jest plus po zapłonie a drugi jest zwierany do masy przez ECU. Jeżeli jest pompka elektryczna zmierz ciśnienie paliwa przed pompą wysokiego ciśnienia. https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
Jest to zawór który reguluję ciśnienie na listwie Znajduje się przy pompie wysokiego ciśnienia Dochodzą do niego dwa kabelki
Zmierz ciśnienie paliwa przed pompą wysokiego w momencie występowania problemu. Na pompie wysokiego nie ma czujnika, tylko jest zawór.
Ok zmieniłem świece i może jest trochę lepiej ale ciągle muszę długo kręcić rozrusznikiem. Mam do porównania audi 2.5 TDI które pali "za raz" a tu muszę chwilę pokręcić. Czy to normalne w HDi W HDi potrzebne jest dużo wyższe ciśnienie (200-1200) niż w zwykłych TDi, nim nie osiągnie się dolnej granicy ciśnienia nie dostaniesz impulsu na wtryskiwacze...
Pokaż jakieś fotki usytuowania pompy itp. Jakiej średnicy masz rurkę na której chcesz zawór? Jakie ciśnienie wytwarza pompa?
Witam wszystkich.Mam podobny problem z tym samochodem pali kiedy chce i nie ma no to wpływu pogoda.Komputer nie wykazuje żadnych błędów.Wtryski sprawne pompa też i czujniki .to co udało się ustalić to to że zanika ciśnienie między pompą zasilającą a wysokiego ciśnienia nadmieniam że pompa zasilającą sama jest sprawna ( jest po testach ).Podejrzewam...
Diagnostyka czymkolwiek tam siedzi edc16 protokół kpw2000. Zarówno po K i L jak i CAN. Ale tak jak pisałem pompa wysokiego ciśnienia.
Od dłuższego czasu walczę z takim problemem. Ciśnienia paliwa na wolnych obrotach w okolicach 190bar (wymagane 40bar). Podmieniane: -pompa wysokiego ciśnienia -pompa w zbiorniku -listwa wtryskowa z czujnikiem -ECU -soft -sprawdzony rozrząd Ręce już mi opadają... Do regulatora dochodzi zasilanie 12V, drugi pin to sterowanie masą. Kiedy podam przez żarówkę...
Filtr paliwa sprawdzony? Jest paliwo przed pompą wysokiego ciśnienia? niema paliwa przed pompą wysokiego ciśnienia...
regulator wymieniony, nie pomaga. jeśli jest za wysokie ciśnienie na pompie, to czy możliwą przyczyną mogą być wtryski?
Temat nadal aktualny i boryka się nadal z tym problemem powyżej. Czy ktoś ma jakiś pomysł. Mam w planach wymianę pompy wysokiego ciśnienia bo tylko to nie było wymieniane.
Opcom - wymiana pompy wysokiego ciśnienia.
Witam wszystkich, jestem w posiadaniu Golfa 6 2.0 tfsi auto po wypadku w prawy przód. Rozrusznik kręci, paliwo z pompy ciśnienie 5.5 bara, nowa pompa wysokiego ciśnienia, paliwo dochodzi na listwę lecz wygląda jak by nie było podawane przez wtryskiwacze. Na "plaka" zapala po czym zaraz gaśnie, rozrząd jest na znakach. Nie generuję żadnych błędów. Auto...
Witam.Błąd EMS - 148; ciśnienie paliwa w akumulatorze, drobna nieszczelność w obszarze wysokiego ciśnienia układu paliwowego.Sprawdź czy nie ma widocznych ubytków paliwa , jeśli nie to : zmierz ciśnienie paliwa powracającego . Sprawdź szczelność zaworu bezpieczeństwa lub wymień głowicę cylindra pompy wysokiego ciśnienia ( mało prawdopodobne ale możliwe).CTS...
Witam problem mam następujący: auto dużo pali!!! odpala normalnie nie słabnie a po dłuższym przejechanym odcinku zapala się błąd zbyt wysokie ciśnienie... zrobiłem zrzuty z texy i proszę o pomoc w analizie... http://obrazki.elektroda.pl/7737916400_1... http://obrazki.elektroda.pl/9832797200_1... ] w texie była informacja...
Ok. Muszę zamknąć temat. Pompa wysokiego ciśnienia wymieniona i problemy z głowy. Kolega gh serwis miał rację. Najdziwniejsze że pompa wysokiego ciśnienia trzymała parametry. Pozdrawiam i dziękuję wszystkim.
Cześć, Mam problem z Golfem 1.4 TSI, CAVD. Za wysokie ciśnienie paliwa - podaje na listwę 140-150 barów. Podmienione: 1. Pompa wysokiego ciśnienia 2. Czujnik ciśnienia na listwie 3. Regulator ciśnienia na pompie 4. ECU 5. Czujnik położenia wałka rozrządu Rozrząd kompletny wymieniony - ustawienie sprawdzane 4 razy, jest prawidłowo. Ciśnienie sprężania...
Do sterowania kątem wtrysku ta pompa wykorzystuje ciśnienie wewnętrzne pompy wytwarzane przez pierwszą jej sekcję (bodajże pompa łopatkowa). Na tłoczek podawane jest ciśnienie prze-regulowane przez elektrozawór kąta wtrysku. Teraz jeżeli pompa nie wytworzy tego ciśnienia to nie napełni prawidłowo sekcji wysokiego ciśnienia oraz nie przestawi kąta wtrysku....
Witam Już nie mam pomysłu co może być nie tak z układem zasilania common rail pompa wysokiego ciśnienia nie daje ciśnienia chyba że zdejmę przewód nadmiarowy z wtrysku wtedy poda jakieś ciśnienie, komputer nie posiada żadnych błędów
Dzień dobry wszystkim. Tak jak w temacie mam problem z ciśnieniem paliwa które skacze miedzy 170 a 300 bar gdzie zadane jest 250. Do tej pory zostało wymienione: - komplet wtrysków (nowe nie regenerowane ) -pompa wysokiego ciśnienia (używana z dobrego samochodu) -regulator cisnienia na listwie -czujnik dawki na pompie wysokiego ciśnienia -pompa paliwa...
Jaki jest procent wypełnienia dla zaworu i jakie ciśnienie widzi ECM?
Urządzenie już kilkunastoletnie, ale niewiele używane. Objawy usterki : 1 – wąż ze sprawnym pistoletem podłączony 2 – woda podłączona ; ciśnienie w sieci jest dobre 3 – kabel zasilający podłączony ; wyłącznik główny urządzenia wyłączony 4 – w tym stanie naciskam spust pistoletu ; z dyszy wypływa strumień wody ale mało intensywny (jasne, bo wyłącznik...
Witam. Miałem identyczny problem po wymianie filtra paliwa, regeneracji głowicy po roztrzaskaniu się rolki napinacza paska rozrządu. Zapalił normalnie i tak kilka razy. Nagle po zgaszeniu zero reakcji przy próbie rozruchu. Po oględzinach - brak ciśnienia na wyjściu z pompy wysokiego ciśnienia. Kompletnie nic. Powód? Zaworek zwrotny w pompie zaraz kolo...
Czyli masz już silnik z mokrym paskiem od pompy oleju? Dobrze wiedzieć. Będzie dalej co robić 😁 W starych BMW było tak że potrafiło szczątki napinacza wciągnąć do pompy oleju, tylko robiło się w drugą stronę. Ciśnienie było za wysokie i po zapaleniu podpieralo zawory.
Dokładnie to co pisałem wcześniej ciśnienie paliwa względem pracy zaworu regulacyjnego poza specyfikacją (odchyłka na plus lub na minus). Dodając do tego fakt że nie chce odpalać i problem z mocą na obrotach to raczej nie osiąga zadanego ciśnienia. Kroki naprawcze to: 1. Wartości rzeczywiste i potwierdzenie przypuszczeń o za niskim ciśnieniu . 2. Test...
pompa wysoki ciśnienie pompa wysoki ciśnienie paliwo pompa wysoki ciśnienie hałas
miernik silvercrest irfz44n regulator punto klakson
pralka indesit światłowód inwestycje
Hyundai Tucson 2.0 CRDi 2006 – przekaźnik zaworu ciśnienia paliwa, MAIN RELAY, ECU, EFI Medion GoPal MDPNA 465T Windows CE 5.0 Firmware: R15 vs R22, Restore, Unlock, Legal Aspects