Na biegu jałowym nie będziesz miał ciśnienia doładowania, a czujnik będzie wskazywał wartość ciśnienia atmosferycznego.
Czujnik ciśnienia oleju do wymiany 450zł netto na serwisie:).
Na wysokich od 3.5-6,0 bar
A czy ta diagnostyka może zrobić testy i odczytać jakie jest ciśnienie, czy się zmienia, czy reaguje nastawnik w pompie wysokiego ciśnienia? Trzeba sprawdzić czy jeśli jest awaria systemu regulacji wysokiego ciśnienia, czy zwór bezpieczeństwa wysokiego ciśnienia nie uszkodził się (wypłukał się) i nie ucieka przez niego ciśnienie. On jest elementem rezerwowym...
Pisze pan że zmienił czujnik ciśnienia ale który bo są dwa jeden to ciśnienie oleju silnika a drugi to ciśnienie magistrali chłodzenia tłoka. Mozę się zacinać zawór który reguluje ciśnieniem chłodzenia tłoka ten który jest pod turbiną, może padać czujnik ciśnienia magistrali chłodzenia tłoka. W aktualnej chwili będzie ciężko wyłapać moment usterki no...
Jeszcze nie spotkałem się z poprawą ciśnienia po wymianie panewek/ nigdy i nigdzie. Wszyscy zapominają o wałku rozrządu. Czasem trzeba przyjrzeć się zaworowi przelewowemu.
Jak ciśnienie jest w granicach 3.5 to jest ok :)
Mierzył ktoś to ciśnienie? Czy faktycznie jest za duże.
A jak była pompa oleju sprawdzana?
Witam, jakie powinno być ciśnienie doładowania w tym silniku?? Pozdrawiam
Zregenerować zawór 4-ro obwodowy lub moduł kontroli naczepy . żeby to dokładnie zweryfikować trzeba pomierzyć ciśnienia.
Witam, od dłuższego czasu męczę się z premiumkom DCI. W aucie zostało sprawdzonych już wiele rzeczy. Wymieniona pompka wstępna na nową, wtryski po regeneracji, pompa wysokiego ciśnienia wstawiona od drugiego, sprawnego auta. Problem nasila się wraz z wzrostem temperatury silnika. Gdy jest zimny auto odpala, lecz z oporem. Gdy już odpali, wymagane ciśnienie...
Uszczelki często korodują na kanałach wodnych i stąd bierze się ciśnienie w układzie chłodzenia albo wycieki na zewnątrz silnika. Głowica do sprawdzenia, czy nie pękła.
Sprawdź smok w zbiorniku paliwa na początek.
Witam ja również mam podobny problem z moja Renault,tez wymieniłem czujnik ciśnienia oleju objawy są identyczne jak w twojej. Pod koniec przyszłego tygodnia jestem umówiony na serwis. Wstępna diagnoza to zawór przelewowy oleju ten w misce olejowej się zawiesił lub co gorsza pompa oleju, mechanik mi tłumaczył że silnik nie może się kończyć bo przecież...
Witam. PID 94 FMI 7 Ciśnienie zasilania paliwem. Wartość zbyt niska. Możliwa przyczyna: -filtr zanieczyszczony,niedrożność układu paliwowego -powietrze w układzie -niesprawny czujnik ciśnienia -itp.
w mojej renacie podobne objawy i też wycieczka po serwisach problem został rozwiązany po wymianie katalizatora płyty ceramiczne straciły właściwości ciśnienie tezbyło ok, kat.regenerowany
MID130 G020 - Blok elektroniczny automatycznej skrzyni biegów PID37 Ciśnienie powietrza w układzie skrzyni biegów FMI-1 Dane istniejące, lecz poniżej zakresu normalnego działania MID220 D004 - Tachograf PSID6 Czujnik prędkości do tachografu FMI-9 Nieprawidłowa aktualizacja
Po parokrotnym naciśnięciu hamulca dopiero puszczaj Sprawdź ciśnienie zasilania naczepy jeśli jest ok wygląda jakby jakiś zawór się zacinał jeśli usterka jest sporadyczna. Najlepiej podłączyć kompa i podejrzeć ciśnienia Dodano po 2 Napięcie na wyjściu ponad 24v i ponad 22v w innej Premium ponad 25v i ponad 23v. Zakres pracy modulatora to 18-32v.
MID185 G051 - Blok elektroniczny sterujący wytwarzaniem powietrza PPID294 Ciśnienie w układzie pneumatycznym przyczepy FMI-8 Nieprawidłowa częstotliwość Układy pneumatyczne przyczepy i hamulca postojowego nie są zasilane. Uruchomić pojazd. Zwiększyć ciśnienie w układzie pneumatycznym do wartości 12 barów używając sprężarki pojazdu. Poczekać aż blok...
MID 130 PID 37 FMI 0 Ciśnienie powietrza, skrzynia biegów. FMI 0 Dane prawidłowe ale powyżej normalnego zakresu roboczego. Warunki wygenerowania kodu usterki: Wartość z czujnika jest za wysoka, ale nie ma zwarcia do napięcia akumulatora. Możliwa przyczyna: Ciśnienie powietrza jest za wysokie. Usterka czujnika. Trzeba by zmierzyć ciśnienie na zasilaniu...
Kod usterek: MID 136 - SID 7 - FMI 14 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID136 G005 - Blok elektroniczny układu hamulcowego EBS SID7 Modulator, oś pierwsza, strona lewa FMI-14 Instrukcje specjalne Urządzenie(a) objęte kontrolą: G005 Blok elektroniczny układu hamulcowego EBS G007 Zespół sterujący zmiennym wspomaganiem hamowania osi przedniej G051 Blok...
Witam.Wyżej opisany wskaźnik pokazuje non stop zero.Reszta wskaźników działa prawidłowo.Wiem że czujnik ciśnienia jest w zaworze czteroobwodowym(chyba tak się nazywa ta aluminiowa płyta przy osuszaczu z wkręconymi czujnikami).Jest ich tam sześć ale nie wiem który jest na zegary.Może ktoś podpowie?Próbowałem je mostkować ale wskazówka ani drgnie. Vin...
Też. Ale w swojej praktyce jeszcze mi się nie zdarzył taki przypadek, nawet po przegrzaniu silnika. Hm, nawet pęknięta tuleja jest możliwa. Ja rozumuję tak, ze obsady się kurczą i na zimnym normalnie woda "szrajbuje" na tłok i dalej do misy (płyn jest penetrujący, więc pierścienie nie stanowią wielkiej przeszkody) ?? Kompresor jednak bym wykluczył i...
Ile powinna bic ciśnienia turbina w Renault premium dixi euro 5?
EBS 00108707127 niskie ciśnienie w zbiorniku 00081007127 Usterka czujnika prędkości występująca przy ostatnim włączeniu zasilania (usterka nie zapisana w pamięci)Konieczność jazdy z prędkością powyżej 20 km/h. Usterka znika po usunięciu awarii czujnika prędkości. EECU 00126705126 Wyłącznik silnika na silniku:Sprawdzić wiązkę i wyłącznik.
Pytanie: jak jest wyskalowany zegar ciśnienia oleju w RENO 400... jaka jest wartość ciśnienia na poszczególnych kreskach?
Witam mam problem z renowko premium 280dxi z 2002 , notuje blad regulacji cisnienia na szynie , wtryski byly sprawdzane pompa tez , regulatory podmienianie z innej , juz sie pomysly koncza co dalej podmienic , samochod juz byl w kilku warsztatach i servisach i dalej to samo
Witam Nadal mam zagadkę z moja PREMIUMKĄ 420 2002 pompa wysokiego ciśnienia nie podaje paliwa mimo wymiany pompy pomocniczej ? Proszę o pomoc.
1.Czy silnik w ogóle odpalił? 2.Zawór hamulca silnikowego podczas pracy(załączenia) powoduje zamknięcie zaworów wydechowych a nie otwarcie!(silnik musiałby pracować bo do działania hamulca potrzebne jest ciśnienie oleju) 3.Kto zajmował się naprawą głowicy?Jeżeli planowali to zapewne rozpinali zawory ,pytanie o poprawność montażu i właściwa weryfikację...
Sprawdzanie żarówką zasilania modulatora jest realna tylko w przypadku sprawnej elektroniki w modulatorze,jeśli coś z nim nie tak moduł sterujący EBS załącza napięcie na modulator na dwie-trzy sekundy i wtłacza. Żeby wykasować błąd metodą powyżej musi być nabite ciśnienie do odbicia zaworu głównego APM,przyciskać pedał w ciągu ok.5-7 sek,przytrzymać...
Witam podczas jazdy nastąpił nagle całkowity brak ciśnienia, wyświetliła się kontrolka AIR Czy oznacza to usterkę sprężarki?, dodam że na przewodach do naczepy niema ciśnienia, jak mogę to sprawdzić w warunkach polowych? z góry dzięki za podpowiedź
Więc pokazałeś test sprawności cylindrów, zrób testy ciśnienia paliwa i test rozruchu. Często za suche paliwo blokuje elektrozawory i nie są w stanie doregulować ciśnienia.
Jakie ciśnienie uzyskuje turbina. Czy sprawdzono szczelność chłodnicy powietrza?
Przyczyną tego że samochód jest słaby może być wiele rzeczy ale jeżeli układ paliwowy od strony niskiego ciśnienia sprawdzony (byle tylko nie przeoczyć separatora bo lubi namieszać) to jedziemy dalej do poprawnego sprawdzenia wtryskiwaczy przydały by się charakterystyki wtrysku komputer serwisowy jest to w stanie sprawdzić, na podstawie tych wykresów...
Nie mam porady sam szukam bo mam z renio problem z niskim ciśnieniem paliwa Witaj Użytkowniku, Jeśli chodzi o problem z niskim ciśnieniem paliwa, może być to spowodowane kilkoma różnymi rzeczami. Oto kilka możliwych przyczyn, które należy sprawdzić: 1. Uszkodzony lub zablokowany filtr paliwa: Filtry paliwa są niezbędne do oczyszczania paliwa przed...
G002 - Blok elektroniczny silnika PID94Ciśnienie zasilania paliwem FMI-7Nieprawidłowa odpowiedź systemu mechanicznego. A z drugim coś jest nie tak
To jest USTERKA ZASILANIA OLEJEM NAPEDOWYM . Wynika z tego że masz niskie ciśnienie paliwa na filtrze . Przyczyna może być zapchany filtr lub smok . Zawór w głowicy . Pompa paliwa . Nieszczelność w układzie . Usterka samego czujnika . Na wolnych optymalnie powinno być około 3 bar . Usterka zapala się jeśli zasilanie spadnie poniżej 2 barów
Sprawdź ciśnienie zasilania paliwem
Witam. Ten wynalazek przy kole to może być złącze kabli do czujnika ABS lub czujnika zużycia okładzin. Fotka z kolejnymi luźnymi wtyczkami nic mi nie mówi. Błąd MID 128; ciśnienie powietrza doładowania nieprawidłowe dane. Sprawdź czujnik doładowania w kolektorze ssącym i jego okablowanie. MID 144; nieprawidłowe sygnały prędkości z tachografu - uszkodzony...
Witam, przyczyną błędu niskiego ciśnienia doładowania była turbina, po wymianie turbiny na inną używaną problem znikł, turbo teraz ładuje do 2,2 bara, jednak ciśnienie 1,9 bara jakie było na poprzedniej turbinie to stanowczo za mało dla dxi11, co z kolei generowało błąd MID 128 PSID 98 FMI 1 oraz zapalała się kontrolka adblue (dymek). Wszystkim serdecznie...
Osuszacz wymieniany w listopadzie, sprzęgło działa dobrze, ciśnienie w układzie dobija na wskaźniku do 8 nie wiem czy to ma jakieś znaczenie, jest to ciągnik siodłowy
To nie jest dziwny układ tylko najzwyklejszy common rail. Szukanie nieszczelności było opisane wiele razy. A jak układ szczelny to sprawdzenie czujnika ciśnienia, podmiana zaworu regulacji ciśnienia i dopiero potem pompa wysokiego ciśnienia. Oczywiscie na samym początku trzeba sprawdzić ciśnienie zasilania .
No tak czyli powinienem zacząć od pompy ?? Od czegoś trzeba zacząć, skoro czujniki (i Twój manometr) pokazują zbyt niskie ciśnienie... zacząć trzeba od urządzenia, które to ciśnienie (o właściwej wartości) powinno wytworzyć, czyli pompy.
Wpływ na ciśnienie zasilania mogą mieć pompka niskiego , zaworek w głowicy , podstawa filtrów , obsady wtryskiwaczy . W tych autach na duże spalanie ma wpływ właśnie ciśnienie zasilania , luzy zaworowe , oraz sprawny scr.
Witam. Mój problem polega na braku mocy w renówce, falujących obrotach. Po podłączeniu komputera serwisowego wykazało zbyt małe ciśnienie wtrysku. Pomocy. Gdzie szukać przyczyny. Jakiś namiar na specjalistów.
Kolego a nie świeci się przypadkiem defekt 200 lub defekt 91. Tacho podświetla się normalnie. Jakie jest ciśnienie na listwie
1. Sprawdź czy nie pozostaje ciśnienie szczątkowe na siłowniku tego koła. 2. Zobacz jakie ciśnienie idzie na odblokowanie ręcznego na w/w siłownik
Czy spaw będzie dobrym rozwiązaniem ? Czy wytrzyma ciśnienie układu ?
EBS 1087 - FMI: 07 Niewystarczające ciśnienie powietrza
Witam, Panowie szukam pilnie pomocy a premium siadło adblue. Wszystko zaczęło się od tego , że pompa przestała zasysać płyn ze zbiornika wiec została wymieniona na inną z tym samym numerem (używka) Ciśnienie wróciło do normy błąd zgasł ale pojawił się błąd czujnika nox mid 128 ppid 270 fmi 3 o ile dobrze pamiętam zwarcie do plus i zbyt wysokie napięcie...
Ciśnienia w kompie nie sprawdzisz jeśli jest tak jak piszesz to albo zawiesza się elektrozawór , za wysokie jest ciśnienie zasilania lub zatkany przelew,czasem bywa wina paliwa
MID 128 PSID 106 FMI 12 Katelizator; wadliwy element. MID 128 PSID 98 FMI 1 ciśnienie w układzie wtrysku powietrza ; dane są wiarygodne ale poniżej normy. MID 128 PSID 45 FMI 14 wysoka zawartość NOx ; instrukcje specjalne
Witam jeśli wtryski są pewne to sprawdź ciśnienie wstępne paliwa najprawdopodobniej pompka wstępnego ciśnienia padła , chyba że się gdzieś układ zapowietrza ..... pozdro.
Może zamień na wejściach do sterownika sygnały czujnika cisnienia oleju i paliwa. Są takie same. Odczytasz wtedy w ciśnienie paliwa w pozycji ciśnienia oleju.
Kolego sprawdź zawór hamowania przyczepy (zwany europa,nr. wejścia na zaworze to 43) i zawór przekaźnikowy(nr.weścia to 4) hamulca ręcznego na tylnym moscię. Po zaciągnięciu ręcznego w momencie syczenia z dzwigni odkręć przewód zaworów które podałem, jeżeli będzie uciekało powietrze z któregoś nr. które podałem (43 lub 4) ten zawór będzie do wymiany....
renault premium czujnik ciśnienie ciśnienie oleju renault premium renault premium ciśnienie oleju
burczeć pompa oznaczenie silników spalinowych suszarki opinie
seicento immobiliser turbo komin uszczelka
UPS PSA1000MT3-230U nie przełącza na baterię - przyczyny i rozwiązania Simtec 71.1 vs Simtec 71.6 – różnice, zamienność, klonowanie ECU Opel