Na biegu jałowym nie będziesz miał ciśnienia doładowania, a czujnik będzie wskazywał wartość ciśnienia atmosferycznego.
Pisze pan że zmienił czujnik ciśnienia ale który bo są dwa jeden to ciśnienie oleju silnika a drugi to ciśnienie magistrali chłodzenia tłoka. Mozę się zacinać zawór który reguluje ciśnieniem chłodzenia tłoka ten który jest pod turbiną, może padać czujnik ciśnienia magistrali chłodzenia tłoka. W aktualnej chwili będzie ciężko wyłapać moment usterki no...
Czujnik ciśnienia oleju do wymiany 450zł netto na serwisie:).
Sprawdzałeś układ doładowania, IC i samo turbo? Szczelność? Ciśnienie?
w mojej renacie podobne objawy i też wycieczka po serwisach problem został rozwiązany po wymianie katalizatora płyty ceramiczne straciły właściwości ciśnienie tezbyło ok, kat.regenerowany
Błąd obwodu przyczepy naczepy czujnik ciśnienia lub nadmierne ciśnienie.
A czy ta diagnostyka może zrobić testy i odczytać jakie jest ciśnienie, czy się zmienia, czy reaguje nastawnik w pompie wysokiego ciśnienia? Trzeba sprawdzić czy jeśli jest awaria systemu regulacji wysokiego ciśnienia, czy zwór bezpieczeństwa wysokiego ciśnienia nie uszkodził się (wypłukał się) i nie ucieka przez niego ciśnienie. On jest elementem rezerwowym...
Na wysokich od 3.5-6,0 bar
Sprawdź ciśnienie zasilania paliwem
Witam, jakie powinno być ciśnienie doładowania w tym silniku?? Pozdrawiam
Witam. PID 94 FMI 7 Ciśnienie zasilania paliwem. Wartość zbyt niska. Możliwa przyczyna: -filtr zanieczyszczony,niedrożność układu paliwowego -powietrze w układzie -niesprawny czujnik ciśnienia -itp.
Czy spaw będzie dobrym rozwiązaniem ? Czy wytrzyma ciśnienie układu ?
EBS 1087 - FMI: 07 Niewystarczające ciśnienie powietrza
Jak ciśnienie jest w granicach 3.5 to jest ok :)
Witam, może ktoś pomoże, co może stać za usterką MID185 PSID22 FMI0, w trakcie jazdy ucieka powietrze z układu, dopiero po zatrzymaniu i zresetowaniu zapłonu można nabić ciśnienie. Pozdrawiam
Mierzył ktoś to ciśnienie? Czy faktycznie jest za duże.
To nie jest dziwny układ tylko najzwyklejszy common rail. Szukanie nieszczelności było opisane wiele razy. A jak układ szczelny to sprawdzenie czujnika ciśnienia, podmiana zaworu regulacji ciśnienia i dopiero potem pompa wysokiego ciśnienia. Oczywiscie na samym początku trzeba sprawdzić ciśnienie zasilania .
Jeszcze nie spotkałem się z poprawą ciśnienia po wymianie panewek/ nigdy i nigdzie. Wszyscy zapominają o wałku rozrządu. Czasem trzeba przyjrzeć się zaworowi przelewowemu.
Ile powinna bic ciśnienia turbina w Renault premium dixi euro 5? jeśli dobrze pamiętam tam nie ma zaworu regulacji więc ile da rady a jeśli stwierdziłeś że nie ma ciśnienia to kup nowe oryginalne i będziesz zadowolony
Może czas zainwestować w jakiś sprzęt diagnostyczny??? To już drugie auto które kolega próbuje naprawić za pomocą elektrody. Proszę 1 dotyczy usterki głównego przekaźnika zasilania VECU I EECU. 2 usterka modułu kontroli naczepy, w obwodzie hamulca postojowego. Potrzebny podgląd pomiarów napięć na szynie CAN, wysterowanie modułów ,pomiary ciśnień.
Kolego a nie świeci się przypadkiem defekt 200 lub defekt 91. Tacho podświetla się normalnie. Jakie jest ciśnienie na listwie
Zregenerować zawór 4-ro obwodowy lub moduł kontroli naczepy . żeby to dokładnie zweryfikować trzeba pomierzyć ciśnienia.
Jakie ciśnienie uzyskuje turbina. Czy sprawdzono szczelność chłodnicy powietrza?
Już wiem. Rzeczywiście na zasilaniu sterowania skrzyni ciśnienie jest zbyt niskie. Dzięki.
Więc pokazałeś test sprawności cylindrów, zrób testy ciśnienia paliwa i test rozruchu. Często za suche paliwo blokuje elektrozawory i nie są w stanie doregulować ciśnienia.
Wymienisz czujnik i błąd zniknie , a to jest euro 4 czy euro 5 ?? Dodano po 6 A błąd od pompki wywalało Ci bo miałeś za niskie ciśnienie zasilania .
A jak była pompa oleju sprawdzana?
Problem z ciśnieniem wtrysku.
Sprawdź smok w zbiorniku paliwa na początek.
Może zamień na wejściach do sterownika sygnały czujnika cisnienia oleju i paliwa. Są takie same. Odczytasz wtedy w ciśnienie paliwa w pozycji ciśnienia oleju.
Uszczelki często korodują na kanałach wodnych i stąd bierze się ciśnienie w układzie chłodzenia albo wycieki na zewnątrz silnika. Głowica do sprawdzenia, czy nie pękła.
Nie mam porady sam szukam bo mam z renio problem z niskim ciśnieniem paliwa (at)ElektrodaBot
Po Świętach Renia idzie na warsztat i chyba zaczne od zdjęcia miski olejowej. Czy duże ciśnienie dac do zbiorniczka?
No tak czyli powinienem zacząć od pompy ?? Od czegoś trzeba zacząć, skoro czujniki (i Twój manometr) pokazują zbyt niskie ciśnienie... zacząć trzeba od urządzenia, które to ciśnienie (o właściwej wartości) powinno wytworzyć, czyli pompy.
A gdzie dac ciśnienie do wody czy na przelew
MID 130 PID 37 FMI 0 Ciśnienie powietrza, skrzynia biegów. FMI 0 Dane prawidłowe ale powyżej normalnego zakresu roboczego. Warunki wygenerowania kodu usterki: Wartość z czujnika jest za wysoka, ale nie ma zwarcia do napięcia akumulatora. Możliwa przyczyna: Ciśnienie powietrza jest za wysokie. Usterka czujnika. Trzeba by zmierzyć ciśnienie na zasilaniu...
Wpływ na ciśnienie zasilania mogą mieć pompka niskiego , zaworek w głowicy , podstawa filtrów , obsady wtryskiwaczy . W tych autach na duże spalanie ma wpływ właśnie ciśnienie zasilania , luzy zaworowe , oraz sprawny scr.
MID185 G051 - Blok elektroniczny sterujący wytwarzaniem powietrza PPID294 Ciśnienie w układzie pneumatycznym przyczepy FMI-8 Nieprawidłowa częstotliwość Układy pneumatyczne przyczepy i hamulca postojowego nie są zasilane. Uruchomić pojazd. Zwiększyć ciśnienie w układzie pneumatycznym do wartości 12 barów używając sprężarki pojazdu. Poczekać aż blok...
RVI Premium DCI 420 silnik wchodzi tylko do 1900 obr/min. W silniku brak błędów. Wszystkie parametry takie jak ciśnienie paliwa doładowania temperatury Mprop ok
Witam. Jak w temacie, brak mocy, brak kodów usterek. Układ paliwowy na niskim ciśnieniu sprawdzony, ciśnienie turbiny ok 1,4 bar. Wtryskiwacze - pobór paliwa 15 mg/cykl.
1. Sprawdź czy nie pozostaje ciśnienie szczątkowe na siłowniku tego koła. 2. Zobacz jakie ciśnienie idzie na odblokowanie ręcznego na w/w siłownik
Witam, od dłuższego czasu męczę się z premiumkom DCI. W aucie zostało sprawdzonych już wiele rzeczy. Wymieniona pompka wstępna na nową, wtryski po regeneracji, pompa wysokiego ciśnienia wstawiona od drugiego, sprawnego auta. Problem nasila się wraz z wzrostem temperatury silnika. Gdy jest zimny auto odpala, lecz z oporem. Gdy już odpali, wymagane ciśnienie...
Ciśnienia w kompie nie sprawdzisz jeśli jest tak jak piszesz to albo zawiesza się elektrozawór , za wysokie jest ciśnienie zasilania lub zatkany przelew,czasem bywa wina paliwa
Ciśnienie sprawdzisz na klamce czerwonej. Zestaw możesz kupić przyda się do rozłożenia w chłodny wieczór przed kominkiem .Sam może i wymienisz ale nie wyregulujesz. A za cisnienie odpowiada pneumatyka
Czy sprawdzałeś podciśnienie ciśnieniem ?
Czemu wymienialiście wtryski ? Sprawdzaliście ciśnienie wstępne paliwa ? Robiliście próbę przelewów ?
Witam. Mój problem polega na braku mocy w renówce, falujących obrotach. Po podłączeniu komputera serwisowego wykazało zbyt małe ciśnienie wtrysku. Pomocy. Gdzie szukać przyczyny. Jakiś namiar na specjalistów.
1000 na wolnych coś nie bardzo .Sterownik by zgasił silnik przy takim ciśnieniu.
Dziękuje za odp . Ja mam od spodu 3 filtry i tam jest ? czujnik nie widziałem tam nic? A ten pod turbo za co odpowiada? Czyli moje ciśnienie jest w normie ? to czemu pojawia się błąd?
Pytam, bo podejrzewałem sprzęgło/koło zamachowe. Kuzyn tak miał w swojej ,jak przyczepkę ciągał, ale skoro kopci na czarno to coś z paliwem lub samym ciśnieniem.
Zrób mu ciśnienie w układzie chłodzenia za pomocą ręcznej pompki , a zobaczysz gdzie cieknie
Osuszacz wymieniany w listopadzie, sprzęgło działa dobrze, ciśnienie w układzie dobija na wskaźniku do 8 nie wiem czy to ma jakieś znaczenie, jest to ciągnik siodłowy
Spada niskie ciśnienie ,albo zwiększa się strata ciśnienia po wysokiej stronie ,sprawdź czy jedna z sekcji nie robi się b.gorąca.
Witam jeśli wtryski są pewne to sprawdź ciśnienie wstępne paliwa najprawdopodobniej pompka wstępnego ciśnienia padła , chyba że się gdzieś układ zapowietrza ..... pozdro.
Najprawdopodobniej zawiesiło się sterowanie zaworkami w głowiczce kompresora. Jak nie ma powietrza to odkręć rurę od kompresora i sprawdź czy pompuje.
Tak, znalazłem na forum odpowiedź na 2 z tych kodów: 00081007127 - czujnik prędkości 00108707127- EBS niskie ciśnienie w zbiorniku , natomiast reszty nie mogę znaleźć nigdzie...
To stało ci się nagle czy po jakiejś naprawie ( nie koniecznie układu paliwowego).A pompa wysokiego ciśnienia paliwa ?
To podmień jeszcze wtryski, pompę i zbiornik paliwa. Jak się zachowuje ciśnienie w szynie podczas obciążenia ??? Bez dobrej diagnostyki podnosisz koszty naprawy
Pompowtryski mogły by być leprze około 1,6 ale mieszczą się w tolerancji. Ciśnienie paliwa na wolnych od 2,5 do 3,5 bar.
EBS 00108707127 niskie ciśnienie w zbiorniku 00081007127 Usterka czujnika prędkości występująca przy ostatnim włączeniu zasilania (usterka nie zapisana w pamięci)Konieczność jazdy z prędkością powyżej 20 km/h. Usterka znika po usunięciu awarii czujnika prędkości. EECU 00126705126 Wyłącznik silnika na silniku:Sprawdzić wiązkę i wyłącznik.
Po parokrotnym naciśnięciu hamulca dopiero puszczaj Sprawdź ciśnienie zasilania naczepy jeśli jest ok wygląda jakby jakiś zawór się zacinał jeśli usterka jest sporadyczna. Najlepiej podłączyć kompa i podejrzeć ciśnienia Dodano po 2 Napięcie na wyjściu ponad 24v i ponad 22v w innej Premium ponad 25v i ponad 23v. Zakres pracy modulatora to 18-32v.
A czy sprawdzane było faktyczne ciśnienie wtrysku - najlepiej w trakcie jazdy? Skoro wyszedł taki błąd, to jest to jakaś wskazówka co do dalszego toku postępowania. Jeśli ciśnienie faktycznie będzie zbyt wysokie, to będzie więcej spalał - przy takim samym czasie otwarcia pompa "wtłoczy więcej paliwa"... Tak mi się przynajmniej wydaje.
W chwili obecnej samochód jest w trasie. Jak tylko zjedzie, wrzucę numer. Co do czujników, nie mam opcji kalibracji jako takiego czujnika tylko cały system. W Mercedesie i w Manie jest możliwośc kalibracji czujnika ale tylko czujnika ciśnienia.
Witam. Ssie od smoka do pompki paliwowej, dalej jest ciśnienie. Zawór zwrotny jest tylko w pompce paliwowej, czyli jeśli na tym odcinku nie ma nieszczelności paliwo nie będzie się cofać. Ciśnienie powietrza najlepiej w rozsądnych granicach 2-4 bar.
Witam, czy mógłby mi ktoś powiedzieć, czy regulator ciśnienia który jest przykręcony koło akumulatorów regeneruje się? Gdyż ucieka mi powietrze z dołu tego regulatora. 'Gościu' który to robił, powiedział, że tego się nie regeneruje, tylko kupuje nowe. A ja jak to wyjąłem i na dole wykreciłem srubkę 8 to jest tam taka guma która nie trzyma ciśnienia.
Witam ja również mam podobny problem z moja Renault,tez wymieniłem czujnik ciśnienia oleju objawy są identyczne jak w twojej. Pod koniec przyszłego tygodnia jestem umówiony na serwis. Wstępna diagnoza to zawór przelewowy oleju ten w misce olejowej się zawiesił lub co gorsza pompa oleju, mechanik mi tłumaczył że silnik nie może się kończyć bo przecież...
To czujnik ciśnienia w układzie zawieszenia pneumatycznego, zmierzone przezeń ciśnienie ma wpływ m/n na siłę hamowania (pośredni pomiar nacisku na oś napędową) a także na pracę automatycznej skrzyni biegów.
Sprawdzanie żarówką zasilania modulatora jest realna tylko w przypadku sprawnej elektroniki w modulatorze,jeśli coś z nim nie tak moduł sterujący EBS załącza napięcie na modulator na dwie-trzy sekundy i wtłacza. Żeby wykasować błąd metodą powyżej musi być nabite ciśnienie do odbicia zaworu głównego APM,przyciskać pedał w ciągu ok.5-7 sek,przytrzymać...
Błędy które masz dotyczą emisji i zostają zapisane przez sterownik określony czas, nie da się ich wykasować. Natomiast biorąc pod uwagę że system silnika oraz sterowanie adblue podczas diagnostyki sgłąszają błędy w sposób duplikacyjny. Tzn w kasecie silnika są błędy silnika a także adblue i odwrotnie. Możliwa jest sytuacja że podczas podjazdu pod wzniesienie,...
To nie toto-lotek dla tego typu napraw są przewidziane testy i pomiary które wskazują na uszkodzenia elementów które trzeba wymienić lub naprawić. Jeśli pompa na wolnych obrotach utrzymuje 5 bar czyli jest ok a to że spada ciśnienie w układzie niskiego paliwa po zgaszeniu silnika to rzecz normalna w tym systemie.
Temat siedzenia łatwo sprawdzić - w momencie gdy zniknie sprzęgło spuścić powietrze z fotela "guzikiem" i jak fotel opadnie włączyć ponownie. Jeśli kierowca słusznej wagi to będzie widać różnicę w podnoszeniu się fotela. Robi się to na postoju, napompować układ, pedałować sprzęgłem aż zniknie i nie przerywając pedałowania (nie siłowo tylko po prostu...
1.Czy silnik w ogóle odpalił? 2.Zawór hamulca silnikowego podczas pracy(załączenia) powoduje zamknięcie zaworów wydechowych a nie otwarcie!(silnik musiałby pracować bo do działania hamulca potrzebne jest ciśnienie oleju) 3.Kto zajmował się naprawą głowicy?Jeżeli planowali to zapewne rozpinali zawory ,pytanie o poprawność montażu i właściwa weryfikację...
To jest USTERKA ZASILANIA OLEJEM NAPEDOWYM . Wynika z tego że masz niskie ciśnienie paliwa na filtrze . Przyczyna może być zapchany filtr lub smok . Zawór w głowicy . Pompa paliwa . Nieszczelność w układzie . Usterka samego czujnika . Na wolnych optymalnie powinno być około 3 bar . Usterka zapala się jeśli zasilanie spadnie poniżej 2 barów
Jest ciśnienie czynnika ? (teraz na upałach powinno być ponad 6 bar) czujnik ciśnienia i okablowanie sprawne? Ustawiona niska temperatura i włączony wentylator ? Ważne, aby nie szukać za daleko i za głęboko. :D
Od początku test szczelności i pomiar ciśnienia niskiej strony
Byłem na rolkach. Przód teraz bierze całkowicie idealnie prawie 0 różnicy. Tylne lewe koło wogóle nie hamuje, ani ręczny ani nożny. Prawy tył idealnie. Jak to wytłumaczyć, że na lewej stronie hamuje tylko przód i ściąga w lewo. Jak to możliwe skoro prawa hamuje idealnie to powinno w prawo ściąać. Zmierzyłem jeszcze raz ciśnienia okazało się, że na tym...
Silnik 450 KM, 11 litrowy. Gościu robił co pracuje w serwisie Volvo. Nie wiem jaka średnica trzpienia. Ale sprawę już rozwiązałem. Opiszę, bo może ktoś będzie miał taki przypadek. Otóż, ciśnienie w podstawie filtra na nowej pompie sięgało ponad 10 atmosfer( zegar był tylko do 10, ale wskazówka szła dalej, więc nie wiem ile było), na głowicy ciśnienie...
Witam Mam problem z renault premium dxi adblue. Mianowicie, gdy nie ma błędu, adblue chodzi, robi ciśnienie 5barów, czyli w normie, dozuje itd... Gdy pochodzi auto minutę i zgaszę silnik, to opróżni układ i jest ok. jak chodzi dłużej, np. 10min i zgaszę go, to nie opróżnia układu adblue, zostaje w układzie ciśnienie i przy ponownym...
sid 67 wyskakuje też jeśli ciśnienie z apm jest mniejsze lub większe od 8-8.5bar. możesz podłączyć się bezpośrednio bo jest gniazdo przed wejściem do modułu naczepy i sprawdzić.
MID 128 PSID 106 FMI 12 Katelizator; wadliwy element. MID 128 PSID 98 FMI 1 ciśnienie w układzie wtrysku powietrza ; dane są wiarygodne ale poniżej normy. MID 128 PSID 45 FMI 14 wysoka zawartość NOx ; instrukcje specjalne
A co to ten mprop? Mechanik mówił że gdy parafina wytrąci się z paliwa na zawsze już pozostaje w tej formie. Wówczas mogłaby coś blokować lub utrudniać przepływ. Jutro zamierzam krok po kroku wyczyścić cały układ. Choć szczerze wątpie w powodzenie tej akcji.. Dodano po 1 Z kolei czy szyna to nie jest już wysokie ciśnienie?Zawór na jej zakończeniu też...
EBS - SPN: 789 - FMI: 08 ph0/ph1 Utrata sygnału z lewego przedniego czujnika prędkości w czasie jazdy lub usterka regulacji ciśnienia w układzie ABS Sprawdzić opór czujnika: 950 Omów < R < 1930 Omów Sprawdzić wieniec zębaty (stan wieńca i zębów,...) Sprawdzić czy w komorach siłownika nie występuje ciśnienie rezydualne ani też nie nastąpiło zatarcie...
To normalne zjawisko że w odstojniku wydaje się ze jest powietrze , jakby było to od razu by zgasł. Kolego sprawdź ciśnienie paliwa kręcąc rozrusznikiem. Musi być min 3 bary. Podłącz dobry komputer. Zawołaj doświadczonego mechanika bo tak po omacku to szkoda kasy
Witam Dzięki kolego za podpowiedz myślałem że ta operacja jest bardziej skomplikowana Jeszcze miałbym pytanie. Co może być przyczyną ubytku powietrza z podstawy osuszacza powietrze nie ucieka zbijakiem tylko z okolic elektronki obok wtyczki elektrycznej. Ten ubytek powietrza pojawia się gdy podczas postoju ciśnienie w układzie spadnie poniżej 8 bar...
Witam. Ten wynalazek przy kole to może być złącze kabli do czujnika ABS lub czujnika zużycia okładzin. Fotka z kolejnymi luźnymi wtyczkami nic mi nie mówi. Błąd MID 128; ciśnienie powietrza doładowania nieprawidłowe dane. Sprawdź czujnik doładowania w kolektorze ssącym i jego okablowanie. MID 144; nieprawidłowe sygnały prędkości z tachografu - uszkodzony...
Kolego sprawdź zawór hamowania przyczepy (zwany europa,nr. wejścia na zaworze to 43) i zawór przekaźnikowy(nr.weścia to 4) hamulca ręcznego na tylnym moscię. Po zaciągnięciu ręcznego w momencie syczenia z dzwigni odkręć przewód zaworów które podałem, jeżeli będzie uciekało powietrze z któregoś nr. które podałem (43 lub 4) ten zawór będzie do wymiany....
Dzięki za odpowiedź, ale niestety mi nie pomogłeś. W mojej renówce nie ma żadnego elektrozaworu do M/D skrzyni. U mnie przerzuca się lewarkiem od biegów pchnąc go mocniej w prawą stronę i wtedy powinno przerzucić na dużą skrzynię ale tak się nie dzieje. Brak jest charakterystycznego syknięcia podczas przerzucania. W dwóch przewodach idących do siłownika...
Witam Bardzo dymi na niebiesko czuć niespalone paliwo, prędkość obrotowa max 1400 obr, diagnoza przeprowadzona NG3 kod błędu 5301-03 kod usterki nieznany, ciśnienie na wolnych obrotach w zasobniku 1500 bar, zawory regulacji ciśnienia współczynnik wypełnienia 7% oba, pompa wysokiego ciśnienia i wtryskiwacze po regeneracji w serwisie Bosch, czujnik wysokiego...
Sprawdzał ktoś ciśnienie na listwie podczas zapalenia. ? Skąd wiesz że po naprawie pompy jest teraz stałe i takie jak zadane sprawdź przewody i uszczelnienia na zasilaniu pompy i odstojnik na ręcznej lubią pękać
Mam pytanko, od jakiegoś czasu rosło mi spalanie i pojawiało się kopcenie (niebiesko-białe) przy podjeżdżaniu na górki, potem to już nawet i z lekko załadowaną naczepą. Były błędy mechaniczne fmi 10 od 2 pompowtrysków, więc oddałem je do sprawdzenia i w konsekwencji regeneracji. Potem oczywiście ustawienie zaworów itp. Po regeneracji błędy od wtrysków...
Sprawdzić stan niskiego ciśnienia na filtrach błędy sterownika
smelektryk, to co ty mi piszesz to ja wszystko wiem. Tylko w jaki sposób mam to sprawdzić? Podpinając komputer do samochodu w tej kwestii nic nie pokarze, a wizualnie wszystko jest w porządku i to jest właśnie problem (nawet podpięty komputer podczas jazdy, samochód wchodzi w tryb awaryjny i komputer nic nie pokarze) Prawdopodobnie przy euro 2 komputer...
Samochód sprowadzony z Francji DCI 420 EURO 3 ma błędy EECU: 0 00 636 08 002 0 00 636 08 004 0 00 636 03 003 0 00 636 03 004 Drugie pytanie o ustawienie pompy wysokiego ciśnienia na znaki: pompa BOSCH nr 0445020013. - wiem że to zawiły problem, ale proszę podać ile ząbków od znaku (1-6) na kole zamachowym w stosunku do kreski w pompie. Autko zapala...
Dokładnie tak, problem pojawia się w momencie zgaśnięcia kontrolki STOP na desce, jak tylko upuszczę ciśnienie i kontrolka się zaświeci tylko co ino po jej zgaśnięciu silnik zatarakocze i zapalają się ww. błędy przez malutki moment a potem jest ok jak pisałem co to za objaw.
Witam ponownie, Dziś, po prawie miesiącu od wykaswoania błędów dokonano kolejnej diagnozy i brak jakichkolwiek błędów, problem styków wtryskiwaczy został wyeliminowany a auto nadal źle pracuje. Sprawdzono tryby testowe pracy silnika poprzez program diagnostyczny i zakres pracy jak i ciśnienie nie odbiega od norm. Ponadto wyłączano/włączano każdy wtryskiwacz...
Witam mam problem z autem Renault premium 420 dci co może być przyczyną auto paliło i zgasło a teraz nie podaje paliwa na listwie zawór ciśnienia wymieniony pompka ręczna też została wymieniona pompka ręczna robi ciśnienie a nie podaje paliwa? Pozdrawiam
Jak wyżej. Duże spalanie, brak mocy Komputer pokazał błąd z czujnikiem ciśnienia paliwa. Mam wrażenie że kiepsko słychać turbo a na teście pokazało 30kpa sam ciągnik. Spr. Czujnik doładowania i wymieniłem, jak by przez chwile lepiej było słyszeć turbo. Problemów z adblue nie ma. Luz na turbinie dopuszczalny, brak jakiegokolwiek dymienia, katalizator...
Po podłączeniu komputera wyskoczyło, że czujnik ciśnienia paliwa padł lub wiązka.
Witam Przegrzebałem już internety ale nic konkretnego nie znalazłem. Mianowicie zawierzenie zrobiło się strasznie twarde, nie pompuje go do góry ale w zasadzie nie pracują poduszki, mimo że poziomowanie działa, w naczepie dzieje się to samo, hamulce także zaczęły wariować bo układ nie steruje odpowiednio siłą hamowania na poszczególne osie. Wcześniej...
Witam, Panowie szukam pilnie pomocy a premium siadło adblue. Wszystko zaczęło się od tego , że pompa przestała zasysać płyn ze zbiornika wiec została wymieniona na inną z tym samym numerem (używka) Ciśnienie wróciło do normy błąd zgasł ale pojawił się błąd czujnika nox mid 128 ppid 270 fmi 3 o ile dobrze pamiętam zwarcie do plus i zbyt wysokie napięcie...
renault premium czujnik ciśnienie ciśnienie oleju renault premium renault premium ciśnienie oleju
prądnica pierścieniowa dioda selenowa regulacja silniczków
schemat trabant schemat trabant
Przyczyny braku dźwięku w sprawnym gwizdku Toyota Avensis T25 1.8 gaśnie przy 3000 obr./min