Ciśnienie systemowe to 0.95 do 1.05 i takie powinno być przez cały zakres obrotó silnika. Sama pompka powinna dać dużo więcej ciśnienia, aby ciśnienie było stałe nawet przy maksymalnie otwartej przepustnicy, czyli przy otwartym wtryskiwaczu.
Najpierw to porządnie zdiagnozuj zanim wydasz kasę i zacznie się marudzenie, że diagnoza nietrafiona. Tutaj się kolego nie praktykuje takich rzeczy. Ale racja, podstawa ciśnienie na szynie i wtryski na przelewy.
A te dwa pozostałe to są na zapas zamontowane w silniku? Zmęczone końcówki=obniżone ciśnienie wtrysku, a pozostałe dwa wyzionęły ducha, czyt. leją. I dlatego szukaj czterech nowych końcówek, a nie pytaj się o ciśnienie otwarcia.
wtryskiwacz/ciśnienie
Podjedź do Bosch Service na Miałkim Szlaku (za renault zdunek) i powiedź, że jesteś studentem i potrzebujesz takich danych.
Bezpieczniki sprawdzone...żarówka Pytałem o wtryskiwacze, nie o bezpieczniki. Jakie ciśnienie na listwie ? poniżej ~180psi nie otworzy wtrysków.
Ciśnienie paliwa do sprawdzenia , wtryskiwacz i ciśnienie na tłokach.
Sprawdzić ciśnienie paliwa oraz czy nie leje wtryskiwacz/ regulator ciśnienia
Problem rozwiązany wymieniony jeden wtryskiwacz.
Zrób test przelewowy wtryskiwaczy. Ciśnienia nie ma bo leci powrotem uszkodzonego wtryskiwacza.
Rozumiem że koledze chodzi o złe ciśnienie na listwie wtryskiwaczy/pompie ?
Czy węże zostały w jakiś sposób zmieniane? Nie kojarzę czy czasem nie powinien mieć zaworu zwrotnego na przelewach wtryskiwaczy.
Pieprzenie takie. błędów brak to trzeba wymieniać w ciemno wszystko po kolei... A gdzie takie podstawy jak synchronizacja, ciśnienie na CR, wysterowanie wtryskiwaczy...
Witam. Jak w temacie, brak mocy, brak kodów usterek. Układ paliwowy na niskim ciśnieniu sprawdzony, ciśnienie turbiny ok 1,4 bar. Wtryskiwacze - pobór paliwa 15 mg/cykl.
Ciśnienie paliwa sprawdziłeś , jak wtryskiwacze obadane ?
Ciśnienie paliwa się mierzy a nie podejrzewa. Ale stawiam na błąd czujnika wałka.
Dzięki Panowie jutro demotuje i wiozę do firmy która to robiła i zobaczymy co dalej. Skorzystam z porad i dam znać co i jak. Myślę że z elektryką nic się nie stało i to wtryski bo z początku nawet chciał załapać. A wiecie czy trzeba rozbierać wtryski czy wystarczy większe ciśnienie i ktore je ruszy? Może pomóc sam test na stole, ale raczej demontaż,...
Ciśnienie paliwa, wtryskiwacz... Jakaś słaba diagnostyka
Ciśnienie rozruchu OK? Wygląda na padnięte wtryskiwacze.
Daj zdjęcie z tego testu. Jeśli połowa mniej to zdaje mi się że leżą 3 pozostałe wtryskiwacze
Diagnoza była robiona? Skąd decyzja o naprawie wtryskiwaczy przecież to auto na common railu, objawy wtryskiwaczy całkiem inne. Jakie ciśnienie na szynie?
Jakie ciśnienie paliwa przy rozruchu?
Pytania dotyczą silnika MWM TD228-6 R280 zamontowanego w Renault 145.14 z 1987 roku. Ile powinno wynosić ciśnienie otwarcia wtryskiwaczy? Ile powinno wynosić ciśnienie oleju silnikowego na wolnych, średnich i maksymalnych obrotach? Jaki olej wlać? Jaka lepkość i klasa jakości? Jak uszczelnić kolektor wydechowy? Dawniej używało się do tego nici azbestowej...
Zrób test przełaczaj na gaz tylko jeden wtryskiwacz i tak po kolei. Patrz przy ten na pracę silnika i temperatury oraz ciśnienie. Inna sprawa że masz valteki....
Najlepiej zwykły przyrząd do sprawdzania wtryskiwaczy( taki każdy warsztat posiadał , na przykład do ciągników rolniczych), tak żeby zobaczyć czy trzyma ciśnienie.
Wpływ na ciśnienie zasilania mogą mieć pompka niskiego , zaworek w głowicy , podstawa filtrów , obsady wtryskiwaczy . W tych autach na duże spalanie ma wpływ właśnie ciśnienie zasilania , luzy zaworowe , oraz sprawny scr.
Co ma pompa do tego? Skoro ciśnienie idzie na rampę, i tam jest "dzielone" paliwo? Jak były sprawdzone te wtryskiwacze? Test wysokiego ciśnienia wykonany? Przelewy sprawdzone?
Witam ,czy ktoś się spotkał z takimi błędami czytane clipem ,za mały ,za duży prąd wtryskiwacza 1, wcześniej było wszystkich auto zgasło ,potem sobie odpaliło ,ciśnienie na listwie poprawne .
Pompa jest ok. (ma być 1atm), sprężanie 1,35MPa, ale w jeżdżonym będzie mniej.Sprawdź regulator, lub podmień wtryskiwacz.
Jakie ciśnienie daje pompa podczas rozruchu gdy usterka występuje? Wymieniłeś świece bo? Taki kaprys czy tamte nie grzały? Poza tym są to wtryskiwacze piezoelektryczne, nie wiem czy próba przelewowa ma sens ponieważ na końcu przewodu z powrotów jest zawór utrzymujący ciśnienie 10 bar na powrocie w celu prawidłowego działania wtryskiwaczy.
Gazownia obecna? Ciśnienie paliwa? Wężyk mapsensora?
Ciśnienie paliwa do sprawdzenia,wtryskiwacze też ,lub samo paliwo marnej jakości.
Witam! Mam problem z renaultem clio 1,4 energy (monowtrysk) auto po dodaniu gazu dławi się. Ciśnienie paliwa ok, wtryskiwacz ok , regulator ciśnienia paliwa ok, filtry nowe, gdzie jeszcze mogę szukać problemu
Czyli było ustawione za duże ciśnienie a co z tym ciśnieniem podczas buta w podłogę? Sprawdził to? Jakie teraz ustawił ciśnienie? Wstaw fotki reduktora i wtryskiwaczy albo ich nazwy.
Witam do sprawdzenia wtryskiwacze ciśnienie na pompie paliwa i świece żarowe.Pozdrawiam
sprawdz wtryskiwacze na przelewy i ciśnienie na listfie podczas rozruchu
Pewnie był błąd P0089 czyli ciśnienie paliwa. W tym aucie jest nietrwały układ wtryskowy Delphi. Na początek próba przelewowa wtryskiwaczy i pewnie wszystko się wyjaśni.
mam brak sterowania na wtryskiwaczach. Wiązka sprawdzona jest ok bez przerwań i przetarć przejścia są. Zgłupiałem już....
jak wyglądają wtryskiwacze?
sprawdź czy masz ciśnienie na listwie paliwowej (i jakie masz), jeżeli ciśnienie jest, to sprawdź czy wtryskiwacze pracują, tzn. czy są wyzwalane przez ECU..
Jeśli masz niskie ciśnienie to masz kilka możliwości: -zatarta pompa -uszkodzony regulator na listwie -uszkodzone wtryskiwacze - nieszczelność Ja najbardziej obstawiałbym zatarcie pompy i uszkodzone wtryskiwacze.
Możesz napisać jakie jest to Ciśnienie na listwie? I przy okazji warto było by zrobić próbę przelewową wtryskiwaczy.
Wtryskiwacze nowe ale wyciągnąłem i dałem na maszynę zakodowalo od nowa wiec sprawne ciśnienie idealne
Zapłon wymieniłeś, podciśnienie w kolektorze raczej prawidłowe, więc silnika póki co bym się nie czepiał. Zostaje paliwo, albo coś z wtryskiwaczami, albo może pompa paliwa słaba, ale tu musisz zbadać ciśnienie paliwa pod obciążeniem, czyli umieścić manometr tak, abyś go widział podczas jazdy.
Witam !! Temat rozwiązano - opiszę może się komuś przyda. Problemem były tuleje ( obsady) wtryskiwaczy, pow wymianie wszystko wróciło do normy . Pozdrawiam Piotrek
Witam, Posiadam Renault Megane II Kombi 1.5 dCi 82PS 2003r.Osprzęt DELPHI Problem polega na tym ,że po wymianie Wtryskiwaczy średnie spalanie jest dużo wyższe niż przed wymianą wynosi 7.5 Litra po Mieście (Wrocław). Dla porównania dodam ,że przed wymianą wtryskiwaczy auto Było bardzo ekonomiczne i średnia wynosiła 5.6 -6 Litrów. Co może być przyczyną...
Po prostu ten motor nie zapala. Czyli jak wyżej: bak ciśnienia szyny, imobilajzer, albo wtryskiwacze padły, lub może masz wodę a nie paliwo. Można sparawdzić - czy są impulsy na wtryskiwaczach, ale to trzeba mieć kontrolkę z diod LED wytrzymującą napięcie przynajmniej 30V. Możesz sobie zrobić (dioda LED i opornik 10k). Tylko trzeba patrzeć w obu kierunkach,...
Witam, koledzy czy korzystał ktoś z interfejsu Maxitest (MaxiEcu) ELM327 w Renault interesuje mnie czy w silnikach z osprzętem Boscha konkretnie w silniku 2.0dci da się podejrzeć parametry takie jak korekty na wtryskiwaczach, ciśnienie na szynie CR, i inne jak ciśnienie doładowania itp ?
Stal sobie i pracował, później przejechałem nim z 20km i różnica taka że nie wyskakuje błąd, ale czuc czasami szarpanie, zwłaszcza przy przyspieszaniu powyżej 3tys.obrotow. wszelakie parametry jak ciśnienie paliwa, przepływ powietrza, ciśnienie doładowania w normie
próba przelewowa wtryskiwaczy ,obserwacja ciśnienia i wypełnienia zaworu daje ogólny pogląd na stan układu ,pozdrawiam
Nie mierzyłem jeszcze przelewu, widzę, że wszystkie przelewy wtryskiwaczy łączą się z przelewem pompy, oraz z króćcem w listwie paliwowej. Co tam jest za przelew z tej listwy mnie zastanawia czy tamtędy nie "gubi" ciśnienia.
Ale patrząc na kontekst defektu, czyli żądane ciśnienie paliwa, to ja bym szukał w układzie zasilania paliwa, czyli wtryskiwacze, regulator.
Nom, jeszcze niebieskie diodki, trochę naklejek, dywaniki z karbowanej blachy alu i ogromna tuba. Zobacz jak to Renault zrobiło w rodzinie TCE - będziesz miał pogląd na to, jak mały silniczek z turbo wygląda. Bez odprężenia nie przeskoczysz dzwonienia, spowodowanego temperaturą i ciśnieniem - spalanie stukowe zniszczy szybciutko silnik. Do tego inne...
Zrobili tak. Wyjęli wtryskiwacz od ad-blue zrobili test 300ml (wszystko ok) porobił testy wtryskiwacza, pomierzył ciśnienie 500 kPa. I kazali przelecieć trasę i wrócić.
W tym silniczku wymieniałem już wtryskiwacze, właśnie z powodu wypadania zapłonu. Sprawdzić możesz jeszcze ciśnienie paliwa. Co do turbiny i wycieku, sprawdź jeszcze raz dokładnie skąd leci, bo o uszkodzonej turbinie nie słyszałem w tym silniku, jeśli to jest zapocenie to odpuść to sobie. Katalizator i sondy zostaw w spokoju.
Kolego tak jak przedmówca zaznaczył błędy diagnozuje tylko z EDC silnika.Jeżeli jest to silnik Iveco na EDC MS6,2 to kod 41 oznacza uszkodzenie czujnika ciśnienia turbosprężarki. Natomiast jeżeli dotyczy silnika Renault DCI kod 41to usterka 1-go wtryskiwacza.
Sprawdź ciśnienie doładowania. Sprawdzić wtryskiwacze i pompy jednostkowe. Przy zdemontowaniu pompy sprawdzić krzywkę z jej napędu na wałku rozrządu.
On pompki nie ma Tylko gruszka w okolicy filtra paliwa. Trzeba sprawdzić dokładnie jakie jest ciśnienie paliwa podczas kręcenia rozurszniakiem, często wtryskiwacze przepuszczają na przelew i taki objaw może być.
Dokładnie to co pisałem wcześniej ciśnienie paliwa względem pracy zaworu regulacyjnego poza specyfikacją (odchyłka na plus lub na minus). Dodając do tego fakt że nie chce odpalać i problem z mocą na obrotach to raczej nie osiąga zadanego ciśnienia. Kroki naprawcze to: 1. Wartości rzeczywiste i potwierdzenie przypuszczeń o za niskim ciśnieniu . 2. Test...
Może wystarczy zrobić autokalibrację a wcześniej skalibrować wtryskiwacze o ile jest taka opcja. Trzeba sprawdzić czy reduktor trzyma ciśnienie, wtedy będzie wiadomo czy jest do wymiany. Reduktor to koszt nie większy niż 200zł. Wymiana max 100zł plus regulacja 50-100zł. Najpierw zapytaj o wycenę i co chce tam włożyć.
teraz to juz nie wiem przeciesz jak wtrysk za duzo cofa ropy to znaczy że jest uszkodzony zaworek a nie końcówka rozpylacza czy dobrze myśle ?? Słuchaj,jeżeli ilość paliwa w którymkolwiek wtryskiwaczu przekracza trzykrotnie najmniejszą zaobserwowaną wartość to ten wtryskiwacz wydaje się być uszkodzony.A różnica pomiaru 20-30% to norma.A jak tam parametry...
Rozumiem że kody odczytane z obudowy wtryskiwaczy zgadzają sie z kodami zapisanym w zakładce "identyfikacja" na CLIP. Proponuję wykonać pomiar oporności wtryskiwaczy . Prawidłowo 150 -210 kom . Kontrola czy pod wtryskami znajduje się jedna podkładka ogniowa. Kontrola kompresji silnika. Podkładki wszystkie nowe ori. Jeszcze jutro sprawdze ciśnienie...
Witam. W masterze bolączką są wtryskiwacze i niedomagania układu wtryskowego. Przy objawach jakie opisujecie i błędach kontroli ciśnienia Rail zacząć należy od próby przelewowej wtryskiwaczy. Jeśli wtryskiwacze są sprawne ( przelewy szczelne- niewielki ilości paliwa na odpływie) Szyna rail sprawna, pozostaje sprawdzenie wydatku pompy ciśnieniowej CR.
Nie napisałeś z jakim silniczkiem jest to twingo (oznaczenie), wtryskiwacz pewnie jest sterowany minusem, plus dostaje po załączeniu stacyjki, pompa pracuje cały czas, oczywiście po uruchomieniu silnika, praca pompy nie ma nic wspólnego z ciśnieniem w układzie,ciśnienie paliwa jest regulowane czysto mechanicznie.
Na pierwszy ogień sprawdziłbym dociągnięcie nakrętek rurek wysokiego ciśnienia na wtryskiwaczach. Może za słabo dociągnięte lub już poprzeciągane. Towarzyszące butowaniu zjawisko może być bezpośrednim skutkiem tego: spada ciśnienie na listwie i czujnik notuje zanik ciśnienia. Jedno jest pewne: ktoś tam już coś reanimował przed tobą i może być sporo...
Wymienione świece na nowe, podmieniony moduł świec - bez zmian. Po co? Nie podałeś żadnych ale to żadnych danych, na podstawie których by można było ,chociaż domyślać się co jest nie tak. Jak rośnie ciśnienie na szynie,spadek napięcia aku,prąd który pobiera rozrusznik,czy jest sterowanie wtryskiwaczami,synchro wał wałek itd . To czy rozrusznik był...
Zamień miejscami wtryski i wtedy spójrz czy błąd powędruje wraz ze zmiana wtryskiwacza, przy okazji sprawdź ciśnienie sprężania na 2 cylindrze, jeśli ciśnienie ok i błąd powędruje wraz ze zmianą wtrysku, wtrysk do wymiany jeśli nie powędruje szukaj dalej.
Jakieś pomysły? Pomysłów mam kilka -zezłomować -naprawić -zostawić jak jest -sprzedać -zaciągnąć do warsztatu; niech naprawią. Sorry, ty naprawdę sądziłeś, że na tym forum siedzą same debile? Kumiaty facet kapnie się, że może ropa w zbiorniku już nie teges po tylu latach, może pompa CP nie robi ciśnienia, może wtryskiwacze hooy strzelił?
A może byś tak łaskawco napisał, czy jest iskra, czy słychac klikanie wtryskiwaczy, czy słychać odgłos pompy, czy jest ciśnienie paliwa, czy silnik spręża...
Powietrze na powrocie z wtrysków jest rzeczą normalną. Niestety "powietrze" na powrocie z wtrysków nie jest rzeczą normalną ,a na pewno nie w przypadku 1.5 dci DELPHI. Jest to oznaka uszkodzenia wtryskiwaczy i zmora w przypadku MEGANE II z powodu konstrukcji filtra paliwa. Paliwo z powrotu miesza się z paliwem zasilającym co powoduje po zgaszeniu silnika...
Porządna diagnostyka wyjaśni sprawę, jak jeden mówi to drugi tamto a trzeci jeszcze co innego to znaczy że nawet nic nie sprawdzili.... A mogli podpiąć pod kompa, sprawdzić rozrząd, zmierzyć ciśnienie sprężania, sprawdzić czy płynu nie ubywa, zrobić test wtryskiwaczy itp...
Jeśliu chodzi o błędy to zbyt duży prąd potrzebny do sterowania wtryskiwaczem. Sprawdź połączenia / oporność pomięzy wtryskami a ecu . Nie mam pojęcia czy to może mieć wpływ na objaw nagrany przez ciebie. Bardziej ciekawi mnie ciśnienie na rampie i prąd sterownia regulatorem wydatku w momencie wyjścia z fazy wyłączenia wtryskiwaczy i przejścia do fazy...
Zakładałem już kilka razy i nigdy nie wpisywałem i chodziły , o ile jest to problem tylko z wtryskiwaczem . Radziłbym odczytać kody błędów i ewentualnie sprawdzić ciśnienie sprężania jeśli był źle rozrząd to mogły się pogiąć zawory. Wtryskiwacz na pewno nie popsuł się przez źle ustawiony rozrząd.
Auto normalnie nie pali, cisnienie na listwie waha sie miedzy 3-5 bar. wytryski sprawdzone przelewowo sa spoko. Teraz pytanie co jeszcze sprawdzic zeby nie narobic kosztow? Koszt testu =2 do 4zł :D Wiem, że sprawdziłeś wtryskiwacze, ale zrób test. Zaślep kulką np. łożyskową (z "wianka" rowerowego) wszystkie 4 rurki paliwowe między listwą a wtryskiwaczami...
Dokładnie tak jak napisał kolega trans-serwis, w tym aucie jest rozrząd paskowy. Są dwa znaki na pasku rozrządu i po jedym na kołach zębatych (wału korbowego, wałka rozrządu). Pompa nie ma znaczenia, gdyż ona wytwarza tylko ciśnienie. Wtryskiwacze otwierane są elektrycznie, poprzez sterownik. Znak na wale jest widoczny po zdjęciu koła pasowego, z dołu...
Udało się. Okazało się, że kupiony wtryskiwacz był gorszy od starego i puszczał całe ciśnienie przelewem. Kochane szroty... amm212 dzięki za porady, sprawa załatwiona.
Jk byś miał problem z czujnikiem na wale to byś nie odpalił wcale. Sprawdź jak piszą: ciśnienie paliwa, wydatek pompy. Jak dużo jezdzisz na gazie to wyczyść wtryskiwacz.
Chciałem Was prosić o podpowiedź co mogę sprawdzić zanim będę musiał ją zawieść do warsztatu. Dosłownie przed chwilą identyczny lub podobny problem był rozpatrywany tutaj . Nie zrażać się, że to inny silnik i nie te samy objawy. Silnik jest z rodziny Common Rail , więc każdy z nich jest podobny w parametrach ciśnienia i innych, poza tym też gaśnie...
Witam, od kilku dni próbuje znależć usterka w moim clio 3 1.6 16v benzyna. Samochód po zapaleniu pracuje normalnie ale po rozgrzaniu sterownik przestaje dawać sygnał na 1 i 4 wtryskiwacz, brak sygnału na wyjściu sterownika. Teraz napisze co już zrobiłem. -Wymieniłem sterownik -pozamieniałem wtryskiwacze -wymieniłem świece -wymieniłem przepustnica -sprawdziłem...
Auto sam zgasiłem. Co do sprawdzenia. Ciśnienie na cylindrach w granicach 20. Na wolnych obrotach komputer pokazuje ciśnienie wymagane 230bar, ciśnienie podawane 230-233bar. Podczas kręcenia rozrusznikiem ciśnienie wymagane 413bar, ciśnienie podawane 60bar. Auto jeździ normalnie do 120km/h, powyżej zapalają się kontrolki i wyskakuje błąd niskiego ciśnienia...
Temperatura paliwa wyższa niż 50st.C , obroty silnika około 3000obr/min , ciśnienie paliwa 500-550 bar. Wartośc przelewu nie może być większa niż 50ml na wtryskiwacz . (moja pomyłka wcześniej :cry: ).
Drogi kolego "owik" z opiłkami to wcale nie taka nowość w tych silnikach uszkadzają sie również pompy co za tym idzie wtryskiwacze.Radze sprawdzic przed wymianą(4 lata w Renault wiec troszkę nad k9k posiedziałem) Ps.Limerick
po popuszczeniu przewodu wtryskiwacza jest za niskie ciśnienie A czego się spodziewałeś, że będzie rosnąć? Rób sobie jak chcesz.
Ja sprawdziłbym jeszcze przepustnicę czy nie jest zabrudzona bo być może silnik ssie powietrze przez szczelinę powstałą pomiędzy gardzielą a przepustnicą.Można rzucić okiem na elektrozawór odpowietrzenia kanistra oparów benzyny,szczelność wtryskiwaczy,ciśnienie w rampie wtryskowej.Nie siedzę w Renaulcie ale sprawdziłbym jeszcze kopułkę rozdzielacza...
Wtryskiwacze pojechały to ludzi którzy się tym zajmują i stwierdzili że w super stanie są one.
Na starym zaworze rowniez jedna ta sama rurka jest bardzo goraca. Nie idzie jej utrzymac palcami. Moze to jest istotne, ale przed tym bledem kierowca poprzedni jezdzil i spawali mu zbiornik paliwa. Nastepnego dnia po przejechaniu 200 km stanal mu i czyscili filtry, separator wymieniali itp, pompe czyscili. Wtryskow nie ruszali i po tej akcji wywala...
Witam wszystkich i jak w temacie. Renault Avantime 2.2 DCI 2002 rok nie odpala. Auto sprowadzone, nie odpalało od sprowadzenia. CAN CLIP widzi obroty wału, jest ciśnienie na rampie (listwie wtryskowej), immo jest odblokowany. CLIP przy każdej próbie odpalenia wywala błąd "obwód wszystkich wtryskiwaczy". Przewody między wtryskiwaczami a komputerem sprawdzone....
(...) mam ten problem ,auto po tamtej zimie przestało odpalać dopiero przy pomocy płakać wchodzi na obroty chodzi do 3 tyś obrotów max i zaraz pojawiają się kontrolki czerwony silniczek miga i gasnie po czym jak zimny odpali sam czasami ale i tak po jakimś czasie gasnie ręce mi opadają proszę expertow o pomoc Witam serdecznie na forum elektroda.pl,...
Problemy z brakiem mocy w dolnym zakresie obrotów w Renault Master 2.3 turbo mogą być związane z kilkoma czynnikami. Błędy DTC 226322 (zbyt niskie ciśnienie doładowania) i DTC 11301C (obwód czujnika składu mieszanki) wskazują na kilka potencjalnych problemów. 1. Mimo że nie masz zmiennej geometrii, turbosprężarka może być uszkodzona lub zanieczyszczona....
2,4 dla 130KM , więc dla 115 wychodzi 2,2 i od tego bym zaczynał , ciśnienie 1 bar. Mapy są gotowe w postaci tabelarycznej i dopasowane są do wybranego typu wtryskiwacza, przygotowane przez producenta, lepiej ich nie ruszaj tu trzeba duzo doświadczenia żeby nie zepsuć, a dysze dobierz tak aby uzyskać pozytywny komunikat autokalibracji.Jeśli za małe...
hmm jak dobrze kojarzę sterowanie na wtryskiwacze koło 70V ( chyba że w błędzie jestem) sama dioda może nie zdążyć nawet mrugnąć . . . 1.5 dci hmm wydatek na wtryskiwaczach ? spróbuj samostart/plack czy coś pomoże jakie ciśnienie na listwie ? / wartości rzeczywiste pozdrawiam
pierw sprawdź czy na podłączonym kompie widzi obroty , ciśnienie na listwie ... poduszki nie mają w tym modelu wpływu na odpalenie. spróbuj chwile na plaka .
I jak, wyjaśniło się? Może padać któryś wtryskiwacz lub cokolwiek w układzie paliwowym i jak spada ciśnienie to zaraz komputer wywala błąd. ALe ciekawy jestem co było u Ciebie.
Prawdopodobnie masz problem z układem wysokiego ciśnienia(np.lejący wtryskiwacz).
Jak ten samochód stoi w serwisie Boscha to ja jestem ksiądz. Podaj adres tego serwisu lub telefon to im jutro zadzwonię i wytłumaczę co trzeba sprawdzić. Przelewających wtryskiwaczy nie widać w komputerze ale widać niskie ciśnienie w szynie, albo to jest nędzny serwis albo coś ściemniasz.
NIe wiem dlaczego ów serwis nie doprowadził diagnostyki do końca (przyczyna nie ustalona ,a kasa zapłacona?),katalizator to sprawdza się od reki ,ciśnienie sprężania też ,stawiam na zły luz zaworowy lub usterkę mechaniczną wtryskiwacza
Witam ponownie, Dziś, po prawie miesiącu od wykaswoania błędów dokonano kolejnej diagnozy i brak jakichkolwiek błędów, problem styków wtryskiwaczy został wyeliminowany a auto nadal źle pracuje. Sprawdzono tryby testowe pracy silnika poprzez program diagnostyczny i zakres pracy jak i ciśnienie nie odbiega od norm. Ponadto wyłączano/włączano każdy wtryskiwacz...
Zmierzyłem ciśnienie w cylindrach i okazało się,że jeden cylinder ma ciśnienie niecałe 12 a reszta po 15 atm. I na tym pierwszym wypadały zapłony nic samo się nie psuje, taki jest efekt końcowy jak się jeździ na niesprawnych wtryskiwaczach.
Miałem podobne problemy z moim Daily 35C13 wykręciłem oba czujniki od pompy oraz listwy wysokiego ciśnienie. Przemyłem nitro i przedmuchałem powietrzem - auto śmiga jak dawniej. Wszyscy zwalali winę na wtryski , a wystarczyło wyczyścić oba czujniki. Ważna wiadomość dla posiadaczy Iveco 2.8 Ducato 2.8 oraz Peugota i Renault z silnikami CR.
Witam. Przez świece samochód by Ci nie zgasł w czasie jazdy. Jeśli podczas jazdy nie świeciła się żadna kontrolka usterki silnika to sprawdź sobie czy się nie urwał pasek rozrządu. Jaki samochód ma przebieg? Czy jak kręcisz rozrusznikiem praca silnika nie jest taka jakby samochód nie miał kompresji? Przy kręceniu rozrusznikiem sprawdź czy się kręci...
wtryskiwaczy renault ciśnienie wtryskiwaczy deutz jakie ciśnienie wtryskiwaczy
odzyskać zdjąć android focus klimatyzacji problemy lumia sieć
zderzak naprawa zderzak naprawa
Kompatybilność karty Gigabyte HD 7770 1GB z płytą główną Excel VBA otwieranie folderu - instrukcje i przykłady