Podaj ciśnienie różnicowe na wolnych i próbie wypalenia.
A myślisz że skąd ECM wie co się dzieje w filtrze? Przecież sadza jak i poziom popiołu to wartości wyimaginowane . To tylko obliczenia na podstawie czujnika różnicy ciśnień, MAF ,MAP, czujniki spalin itd. Jak wzrasta sadza (g)i to i ciśnienie różnicowe musi wzrastać.
Ten DPF to pewnie już się tylko do kosza nadaje, nawet mycie już mu nie pomoże. A jak jest zimny odpala normalnie? Jakie na zapłonie widzi ciśnienie z czujnika?
Jakie ciśnienie różnicowe? Jakie błędy i inne parametry?
Pierw to zobaczcie live data jakie jest ciśnienie różnicowe i szacowana odległość do wymiany dpf bo błądzicie.
To że ma 0 sadzy nic nie oznacza. Jakie jest ciśnienie różnicowe na jałowym i przy 3 tyś obrotów?
Map sensor mierzy ciśnienie różnicowe : jedno to różnica ciśnienia gazu i ciśnienia w kolektorze ssącym, drugie to podciśnienie w kolektorze względem atmosferycznego, Jeśli masz brak wskazań ciśnienia to instalacja nie będzie prawidłowo działać z powodu braku korekt od ciśnienia - i nic tu nie da ustawianie na manometr . Napraw lub wymień map. Najlepiej...
ciśnienie różnicowe pokazało 40,8 na wolnych obrotach na wysokich nie było mierzone już .
Ciśnienie różnicowe ,czujnik różnicy ciśnień inaczej.
Obliczona masa 12,39, zmierzona masa 5,92, zawartość popiołu 60 g i to mnie trochę martwi, czy to aby nie jest za dużo? Ciśnienie różnicowe 17 hPa.
Ok, więc od początku jakie ciśnienie różnicowe masz po włączeniu zapłonu i na wolnych obrotach?
Jakie ciśnienie różnicowe?
A ciśnienie paliwa oraz dlaczego było to wymieniane? DPF ciśnienie różnicowe i stan zapełnienia? Euro4 Siemens czy już Delphi? Podmień przepływomierz jak Siemens
NIe wiem, nie słyszałem by ktoś kalibrował czujnik różnicowy poza fabryką. Dla mnie jest to nie normalne .Dolewanie oleju ?Rozumiem że to twój domowy eksperyment? A jak się mylę to proszę podać jakieś źródło że tak trzeba. A jak chcesz zobaczyć jakie ma być napięcie spoczynkowe to wejdź z parametry i zobacz co widzi ECM. Choć 2.5volta to połowa zakresu...
W opisie tego błędu, jako jedna z możliwych przyczyn, opisane jest złe (ochrzczone) paliwo. Jeśli masz możliwość, to odpal go z "butelki" ze sprawdzonym i pewnym dieslem.
Zaworek możesz wymienić ale jak nie naprawisz błędu od FAP to nic z tego i tak nie będzie. Odczytaj ciśnienie różnicowe na początek . na wolnych i przy 3000rpm.
A skąd pewność że ten drugi DPF jest sprawny? Jak dobrze widzę ciśnienie różnicowe masz ponad 12 więc nie jest dobrze.
Nic takie płyny nie dają, daruj sobie. Podjedż do kogoś kto dysponuje jakimś diagnoskopem i niech wrzuci procedurę wymuszonej regeneracji filtra. Potem napisz jakie ciśnienie różnicowe jest na filtrze przy 2000obr.
artość ciśnienia reduktora rośnie do ok 1,9 bara zamiast spadać. Nie wiem czy to istotne ale ciśnienie Pdiff "dąży" do 1 bara (przeważnie wynosi ok 0,95 bara). czyli jedno rośnie o prawie bar a drugie o 5 setnych? Nie jest aby tak że czujnik podaje Ci ciśnienie bezwzględne oraz różnicowe (diff) i właściwie wszystko jest dobrze?
Hej. Programem nie idzie wymusic 240 stopni i przy 7 % konczy To jest zabezpieczenie przed "wypalaczami postojowymi" co nie rozumieją zasady działania DPF i psują filtry przez wymuszone regeneracje. Na początek poziom zapełnienia i ciśnienie różnicowe.
Podstawa to parametry a szczególnie ciśnienie różnicowe . Na początek na zapłonie ,potem na wolnych ,a potem przy 3000rpm. I kolejna sprawa czy jak bym zaadaptował "nowy" dpf i czujnik będzie dobrze, czy trzeba prac od nowa? Gdybyś to zrobił "w ciemno" bez odczytu ciśnienia to ryzykujesz uszkodzenie DPF łacznie z pożarem budy.
Czy jeśli zgram soft z komputera samochodu będziesz w stanie mi go odpowiednio przerobić? Oczywiście zapłacę za tą usługę. Jaki koszt? Nie zajmuję się tym. U mnie te temperatury są zbyt niskie żeby mógł się wypalić - okolo 300*C Dlaczego są takie niskie? Temperatura nie jest zależna od prędkości obrotowej silnika lecz od obciążenia, większe obciążenie...
Witam. Jak sprawdzić, czy mam wyprogramowany DPF ze sterownika? Mazda 5 2.0 diesel 110 KM. W FORScan parametry na 0. Błędów brak. AI: Masz może dostęp do pliku wsadu sterownika lub logów z FORScan, które mógłbyś wrzucić? Niestety nie. Tylko to zdjęcie, które wstawiłem. AI: Które dokładnie parametry DPF w FORScan pokazują 0? Chodzi o ciśnienie różnicowe,...
I w dodatku na zgaszonym, ciśnienie różnicowe brak odczytu. A co to ma do rzeczy? P4rzecież czujnik i tak czyta. Chociaż to jest pierwszy podstawowy parametr który powinien podać. Na wolnych i przy 3000rp. Ciekawe czy są błędy jakieś błędy ,proponował bym diagnostykę czymś normalnym.
Jakie jest zapełnienie filtra w procentach , podaj ciśnienie różnicowe z parametrów , czy czujesz spadek mocy lub zwiększone spalanie.
Adaptacje wszystkiego co było ruszane zrobione. Czy ciśnienie różnicowe spalin na wolnych obrotach 14-17 mbar jest za wysokie? Ciśnienie z 2 czujnika (czujnik ciśnienia recyrkulacji spalin), które jest za dpf jest 40 mbar.
Serwo AGR ? Dziękuję za podpowiedź, było to sprawdzane miesiąc temu i nie było na tych klapach luzu, dźwignia chodziła płynnie, więc myślę że to nie to. Dodatkowo dziwne jest, że błąd się nie wyświetla na desce, jak wejdę w menu i diagnoza to również błędu nie ma. Błąd pokazuje tylko na komputerze serwisowym. Dodam że według opinii kierowcy jest ten...
No nie wiem , te ciśnienia różnicowe nie są dobre. Ile masz przy 3000rpm na postoju?
Z czyszczeniem DPF jest większy problem jeśli w jednej obudowie siedzi on z katalizatorem, trzeba ro rozcinać. A ja wymieniłem na regenerowany nowym wkładem a stary dla jaj umyłem Karcherem gorącą wodą z Ludwikiem. W obudowie mam sam DPF więć sikać można z obu stron. Wiecie jaki efekt po myciu ? dokładnie takie same ciśnienie różnicowe jak w regenerowanym......
Myślałem, że jeśli już się widzi naocznie, co jest pod spodem, to fachowe oko jest w stanie zlokalizować DPF, tylko na tej podstawie, W każdym razie skłaniam się zatem do wypowiedzi Kemoth'a, bo ewidentnie przed i za elementem nr 2 są metalowe przewody doprowadzające ciśnienie do czujnika pomiarowego i chyba faktycznie ten właśnie element w tym przypadku...
Ten twój forscan to jakiś dziwny. Podłącz to do czegoś normalnego. Nie interesują cie błędy, a parametry rzeczywiste tj. Temp spalin, ciśnienie różnicowe, stopień zapełnienia filtra. W dalszej kolejności egr, ciśnienie doładowania.
Witajcie. Buduję wentylację w swoim domu. Działa ona inaczej niż typowa wentylacja mechaniczna z rekuperacją, mianowicie w każdym pomieszczeniu chcę umieścić niezależny wywiew z wentylatorem w kanale. Wszystkie kanały maja się zbiegać w jednej skrzynce. Ciśnienie w tej skrzynce będzie więc zależne od sumy nastaw wszystkich wentylatorów nawiewnych. To...
Dalej nie wiemy jakie masz tam błędy. Też dopiero co robiłem takie Iveco i EDC zapalal się bo DPF za duże ciśnienie różnicowe było. Kolega Megawe dobrze podpowiada, poluzuj DPF i zobacz czy różnica, a najlepiej 1. Kody błędów 2. Ciśnienie doładowania, ciśnienie paliwa, ciśnienie różnicowe, MAF i zrzut ekranu tych parametrów przy pełnym gazie przy ok...
Kris, niestety nie rozumiem. Jak możesz to napisz raz jeszcze co masz na myśli z tym brakiem dogrzania parteru. Jakie to ma znaczenie dla pompy gdzie jest zamontowana, skoro pompa "widzi" tylko ciśnienie różnicowe na swoich przyłączach? Pompa (jedna) przewidziana jest w piwnicy, gdzieś blisko "pionów" bo tam są jeszcze grube rury stalowe. Poza tym,...
Znalazłem instrukcje do tego zaworu, fragment poniżej: https://obrazki.elektroda.pl/5140463200_... Rzeczywiście kierunek przepływu jest przeciwny, niż w przypadku innych zaworów nadmiarowo-upustowych o podobnym kształcie. Ciekawi mnie jak odpowiednio wyregulować ten zawór różnicowy bo na pokrętle do regulacji jest tylko "+ "i "-" Jeśli...
Jakie ciśnienie różnicowe w parametrach bieżących ( na wolnych obrotach i przy 3000 obr/min)
I kwestia ile sadzy ,ciśnienie różnicowe itp..zbyt wysokie wartości nie uruchomi ze względów bezpieczeństwa.Po za tym DPF nie jest wieczny.
podstawa jak kolega beryas napisał sprawdź ciśnienie różnicowe to wszystko wyjaśni, wystarczy zdjąć przewód przed filtrem.
Dopadło i mnie. Partner B9 1,6 blue hdi, uszkodzeniu uległa sonda nox, wymieniona na nowa 6 miesięcy spokoju i ponownie ten sam problem. Wiec powstał pomysł wyłączenia tego wynalazku. Kastracja wykonana swiftec ale przestał regenerować się fap, średnio wypalanie było co 800km. Po przejechaniu tego dystansu stwierdziłem że cos jest nie tak. na wszelkiej...
Komputer, pomiar ciśnienia różnicowego.
Zainteresuj się zaworem egr. To że rura czysta, może świadczyć też o tym że filtr zapchany i spaliny pod dużym ciśnieniem idą na egr. Dlatego pytałem o ciśnienie różnicowe.
Oczytane, i jakie są? Jakie ciśnienie różnicowe? Ile gram sadzy pokazuje? Jakie temperatury widzi? Dobra, nie wiem jak w Nissanie i jakim sprzętem to robicie, ale w tym silniku w renault trzeba odszukać element wykonawczy o nazwie "po regeneracji filtra cząstek stałych", wtedy błędy usuniecie. Tak przynajmniej jest w renault.
mówili ze tak można jeździć bez problemu To daj tego nagranie albo skan papieru. Niestety zostałeś oszukany, ciekawe jakie masz już uszkodzenia o których nie wiesz po tych 25k. Uważasz że nagle spaliny przepływające przez ceramikę przestały odkładać związki w nim bo ktoś wyciął procedury z ecu? Ciekawe jakie tam panuje aktualnie ciśnienie różnicowe.
Faktycznie ciśnienie ma się zmieniać w zależności od ciśnienia w kolektorze ssącym. Ale w programie masz pokazane ciśnienie różnicowe. Im bardziej stałe tym lepiej.
Zasilanie czujników 3 odpowiada za czujnik ciśnienia różnicowego oraz czujnik pozycji EGR, zdejmij przewody z czujnika różnicowego i sprawdź czy w czujniku nie ma wody lub sprawdź ciągłość przewodów lub izolacje.
Jak wyobrażasz sobie taki emulator czujnika? Przecież ciśnienie różnicowe jest zależne od obrotów silnika, obciążenia, temperatury...
Na logikę otwieranie i zamykanie zaworów odcinających powinno być robione przy otwartym zaworze wyrównującym. Osobiście ćwiczyłem na kilku przetwornikach endress-hausera wszystkie kombinacje (z niewiedzy :) ) i membrany przeżyły traktowanie ciśnieniem różnicowym >10bar. Nie przypominam też sobie żebym czytał o jakiś ostrzeżeniach w manualu na ten temat.
Autko jeździ,lecz co kilka dni....tak kontrolka,ta brzydka taka!!! Co do reszty to mogę odczytać jedynie ciśnienie różnicowe,napięcie na egr,a o reszcie...zapomnij!
10g jest ale ciśnienie różnicowe na wolnych obrotach ok 2mbar, po przygazowaniu ponad 20mbar i widać że często się wypala- ostatnie wypalanie 17km temu. Jest ponad pół zbiornika paliwa. Limit w parametrach coś widziałem, że jest 80g.
Przyjacielu na rossstechu znajdziesz wszystko. Wystarczy wpisać w wyszukiwarce i wszystkie procedury masz jak na stole. Jakie w końcu jest ciśnienie różnicowe?
Są dwa rodzaje zaworów. Sterują różnicowe i bezpośrednie . Różnicowy utrzymuję ciśnienie z obu stron tłoka , bezpośredni najczęściej na tłok ze sprężyną. bo zwykły dławik, to jak go przykręcę to mam mniejsze ciśnienie i mniejszą siłę tu jest trochę inaczej , dławik nie zmniejsza ciśnienia lecz przepływ powietrza. Siła na tłoku pozostaję bez zmian ,...
Witam. Miałem podobny problem w Antarze. Częste wypalanie, co ok 300 km po mieście lub co 150 na autostradzie. Ciśnienie różnicowe dochodziło do 15 kPa. Spróbowałem po raz pierwszy sam wyczyścić filtr. Zdemontowałem , odciąłem obydwa króćce, najpierw dmuchanie kompresorem (10 bar). Sypał się cały czas brązowy popiół. Gdy juz się nie kurzyło kąpiel w...
Nie wiem, czy to takie proste. Dzwoniłem do firmy, która zajmuje się czyszczeniem DPF, a oni twierdzą, że mocznik utwardza się w temperaturze powyżej 160 stopni i staje się skałą. Twierdzą, że mają swój patent na rozwiązanie tego problemu, ale za czyszczenie żądają 2000 zł, podczas gdy standardowa cena to 600 zł... Czy używając myjki z dyszą rotacyjną...
Patrzysz w parametry. Ciśnienie różnicowe na wolnych obrotach i przy stałej prędkości albo przy przyspieszaniu. Zapełnienie procentowe lub wagowe sadzą i popiołem. Robiłeś wymianę programową po myciu filtra ?
Zmień komputerem ustawienie zaworu EGR i będzie dobrze Czy kolega mógłbym coś więcej powiedzieć. Mam T27 2.0 127KM 2009 1AD-FTV i codzienne dymienie na biało-błękitnie. Dymienie ustaje po ~2km. Podczas jazdy po rozgrzaniu ciśnienie różnicowe nie przekracza 10kPa, a temperatura DPF wysoka prawie podczas całej trasy podchodzi pod 600°C zależnie od prędkości....
polecam przetwornik piezoelektryczny MPX4115, jest wersja z dwoma wejściami pozwalająca mierzyć ciśnienie różnicowe, dokładność spełnia podana przez ciebie z zapasem
Prawie na pewno jest ponownie problem z DPF-em. Przy tak krótkich trasach (jeszcze nie wiem, ile w tych 100 kilometrach jest uruchomień silnika) uruchamiane jest wypalanie filtra, ale nie dochodzi do jego pełnego zakończenia i przy najbliższej okazji wypalanie zostaje ponownie uruchomione (co znowu wiąże się z dodatkowym paliwem wtryskiwanym do cylindrów)....
Ciśnienie różnicowe dziś po pierwszym odpaleniu auta na jałowym 10,9 mbar to już za dużo ,wiecej danych nie trzeba.Mówiłem Ci jak jak działają zamienniki.
To powinno działać. Pamiętaj, że reduktor daje zawsze ciśnienie różnicowe i np 1,5 bara to ciśnienie między ciśnieniem gazu (zmiennym) a kolektora (zmiennym) = constans. Możliwe, że to co obserwujesz przy braku przepływu to przepompowanie ?
A sobie planowałem: - demontaż FAP, całkowite usunięcie ceramiki - ogarnąć ciśnienie różnicowe - wymienić FAP na "nowy" - do zbiorniczka wlać jakiś dodatek do ON
Mierzysz metoda różnicowa.
Jeżeli fap jest faktycznie zapchany to błędy egr i turbiny mogą być następstwem pierwszego. Podaj jakie jest ciśnienie różnicowe na fap na wolnych obrotach i przy ok 3000 obr.
Ciśnienie różnicowe masz dobre. EGRowi warto się przyglądnąć, ale najpierw oglądnij dokładnie przewody ciśnieniowe do czujnika, bo często w Mondeo potrafiły pod spodem pęknąć co powodowało czasami drgania i ujście ciśnienia przez co komputer widział głupoty i robił wypalanie - też zapychały się przez EGR czy lejące wtryski. A ta temperatura spalin ?...
Mam czujnik ciśnienia różnicowego, zależy mi na bardzo dokładnym i pewnym odczycie w każdej chwili. Powstaje problem kompensacji offsetu tego czujnika. W pewnym urządzeniu którego niestety nie moglem rozebrać żeby podpatrzeć metody widziałem taką funkcję. Wygląda to tak że co kilka minut najprawdopodobniej zwierane są wejścia różnicowe czujnika ciśnienia...
Czy te vito ma jakąś wymuszoną procedurę dopalenia? zapełnienie 28%, parametry nie oszukują,ciśnienie różnicowe po zgaszeniu takie samo jak atm.,a dopalić nie chce.Zostaje tylko ten błąd,czyżby tylko mechaniczne czyszczenie?
Honda CR V 2.2 diesel 2007 140 km Problem z DPF był zatkany DPF dałem do prania nic to nie pomogło wypaliłem pomogło po tygodniu załączyła się wiatraki i szła procedura wypalania ( obroty normalne) pojeździłem i się załączyła co 3 dni nieważne czy ciepły czy zimny. Przejechałem 1000 km na autostradzie po tygodniu załączyły się wiatraki i po w tyg znowu...
Typowa usterka. Uszkodzony wyłącznik różnicowy ciśnienia, (zatarty tłoczek w nim, lub pęknięty O-ring). Rozebrać i wyczyścić. Sprawdzić także działanie mikrowyłącznika tego elementu.
Ciśnienie regulujesz śrubą na środku dekla reduktora. Na rozgrzanym i uruchomionym silniku, na LPG uruchamiasz program i obserwując ciśnienie na wolnych obrotach delikatnie kręcisz śruba, aż będzie 1,30. Ciśnienie o którym piszesz 0,95 jest to ciśnienie różnicowe, ale ty nie masz map sensora. Po podłączeniu się z centralka sprawdź jaką masz wersję firmware....
kolego i jak sobie poradziłeś bo ja mam podobnie?? Cześć; Jest to przegląd FAP zaplanowany w serwisie, nie wskazuje na zapchanie filtra a jest zaprogramowanym dla tego przebiegu komunikatem który zaleca przegląd FAP. Zakodowałem nowy FAP w aucie. Przed wykonaniem tej czynności należy dokładnie wymyć FAP (czego ja nie zrobiłem) Wyczytałem jednak że...
Witam Błąd w myśleniu, to jest miernik różnicowy a nie absolutny, mierzy ciśnienie ponad ciśnienie otoczenia wobec tego trzeba mu większego ciśnienia niż atmosferyczne by napięcie na wyjściu zaczęło się zwiększać. Piotr
Temat do zamknięcia jest jedna kostka w okolicach lewej lampy gdzie są podpięte wszystkie czujniki z wydechu i tam właśnie było zielono . Kostka usunięta kable zlutowane na stałe a filtr DPF wypalony błędy skasowane ;) .
Witam. Wszystkich mam problem z volvo v50 w 2.0 D w zastraszającym tępię przybywa w nim olej około 1/1,5L na 2tys km w trasie a po miejscu robi to po przejechaniu 300/400km a spalanie mieści się pomiędzy 9/11l ale to oczywiste co sie dzieje z ON silnik pracuje równo nie szarpie i ma moc, według moich diagnoz komputerowych wszystko wygląda ok głownie...
Do toyoty nie mam ale tu nasz wykresy z silnika innej firmy ze sprawnym filtrem. Zwróć uwagę że jest to ciśnienie różnicowe. http://obrazki.elektroda.pl/3798227000_1...
Problemu z kopceniem i dużym spalaniem nie miałem od początku użytkowania auta. Pojawiły się po pewnym czasie. Dpf był sprawdzany i nie wymaga czyszczenia. W dniu kiedy przyprowadziłem auto do sprawdzenia dpf wydech kopcił jak parowóz. Wobec tego jakie jest ciśnienie różnicowe w pełnym obciążeniu? Do tego korekty wtryskiwaczy. Zaobserwować można też...
Witam, mam problem z Citroenem C4 grand Picasso 2.0 bluehdi 2014, oznaczenie silnika AHX. Problem polega na szarpanki, kangurzeniu podczas mocnego przyspieszania w zakresie 1500-2500 obrotów na 4-6 biegu. Efekt jest taki jak by podczas przyspieszania trzymać wciśnięty do oporu gaz, po 2 sekundach go odpuścić do połowy i znów wcisnąć. Brak błędów w sterowniku....
Dziekuje wszystkim za rady , problem jest mniej klopotliwy niz myslalem. Masz rację marek_Łódź, moje lenistwo i niezdarność zdaje się być ogromna, wybacz. Ale z tego co zauwazylem dzieki "diagowi" , to niektore czujniki Motoroli mogą mierzyć ciśnienie różnicowe jak i absolutne. W tych czujnikach ciśnienia absolutnego jeden otwór jest zamknięty całkowicie...
Padła lodóweczka i mi, led miga 3x zrozumiałem z filmiku że to problem sprężarki?. Lodówka umierała dość długo-miała problem z wystartowaniem, po jakimś czasie i kilkunastu próbach włączała się. Czy to nie objaw braku czynnika chłodzącego? Troche sobie odpowiedziałem: Motor start error (The rotor is blocked or the differential pressure in the refrigeration...
Jak jesteś zainteresowany czyszczeniem dpf daj znać ,zrobię i dam 100 tyś gwarancji bez jakiś tam że wtryski ,że turbo itp...jest powodem ponownego zapchania Jesli cisnienie różnicowe przekroczy 8 mbar w czasie gwarancji (100 000 km) to zwracamy kasę za czyszczenie po okazaniu raportu ,czy opinii autoryzowanego warsztatu.
Parametry są takie: Ciśnienie różnicowe przy spokojnej jeździe 40 mbar, przy ciśnięciu do 4 tysięcy obrotów 250 mbar Zapełnienie sadzą 25% Temperatura przed filtrem 450° Temperatura za filtrem 250° Temperatura chłodziwa 76° Błędów brak Ja nie wiem czy on w ogóle wypala ten nieszczęsny filtr, bo chyba zaczyna wypalanie dopiero od 90% sadzy. Nie mam nigdzie...
Raczej przed separatorem, - odciążenie stopnia śrubowego po przejściu na luz. Sorki , obejrzałem jeszcze raz zdjęcia - rzeczywiście wygląda na to że za separatorem. To tak jak pisze kolega: zmierz ciśnienie różnicowe. Były takie zawory stosowane przez rotorkompa bodajże w nk40 lub 60- w środku był tłoczek dwustronnego działania , jak się wyrobił to...
Witam, przymierzam się do kupna testera do użytku domowego, który byłby przydatny do diagnozy i w prostych naprawach w garażu, oraz do wypalania DPF. przeszukiwałem internet i według mnie za cenę do 1000zł nie znalazłem nic innego. Interesuje mnie jak w rzeczywistości sprawuje się to cudo i czy rzeczywiście ma sprawną funkcje wypalania DPF, oraz czy...
Oleju nie przybywa. Mechanicznie układ paliwowy w stanie bdb, elektrycznie raczej tez. Dpf wypala się średnio co 400-500km i to bez informowania o tym kierowcy, widać to w parametrach. Ciśnienie różnicowe na poziomie 6mbar na biegu jałowym, czyli filtr drożny. Problem występuje nie notorycznie, raz jest dobrze przez 5tys km innym razem po 50km jest...
Cześć Potrzebuję czujnika ciśnienia różnicowego w zakresie 0-10kPa. Znalazłem fajny czujnik odpowiadający moim wymaganiom: https://www.digikey.com/product-detail/e... Jednak jak czytam notę to jest tam napisane, że 1 port ciśnienia to PRESSURE a 2-VACUUM. Czy słowo vacuum odnosi się do próżni i mogę tam podać tylko...
Zawory różnicowe nie pompują wody. Jezeli ma to działać to buform musi byc nieco podniesiony. Jego dno musi się znaleźć powyżej dna wymiennika kotła. Tyle, że zawór różnicowy potrzebuje ciśnienia, aby się otworzyć. To ciśnienie w układzie grawitacyjnym powstaje, kiedy jest różnica wysokości źródła ciepła i odbiornika. Im wyżej będzie odbiornik tym większe...
W silnikach turbo oba czujniki są równorzędne ponieważ istotne jest różnicowe ciśnienie gazu. Im wyższe ciśnienie w kolektorze tym musi być wyższe ciśnienie gazu. By móc powiedzieć coś o ciśnieniu gazu patrzy się na różnicę ciśnienia gazu i ciśnienia kolektora która musi być stała i właśnie z ciśnienia różnicowego liczy się korektę od ciśnienia gazu...
do tego pompka paliwa chodzi bardzo cicho, wcześniej było ją słychać a tera tylko czuć lekkie wibrowanie i czasami tyko głosniej pochodzi. Bardzo możliwe, że pompka paliwa jest uszkodzona i nie wytwarza ciśnienia. W Jetforce miałem tak, że pompka paliwa nabijała ciśnienie, ale po wyłączeniu pompy gubiła ciśnienie, prawdopodobnie zaworkami zwrotnymi....
Peugeot 407 2.0HDi RHR Siemens brak mocy i pomysłów ;) Dolot szczelny, przepustnice ciepłe/zimne niepoobrywane, chodzą ok, EGR zaślepiony, wydech drożny (screen z pomiaru ciśnienia różnicowego), podciśnienie sprawdzone i szczelne, wartość wymagana i rzeczywista położenia sztangi pokrywa się niemal idealnie. Turbo późno wstaje (wykres), auto jest mułowate....
to może taki manometr by się sprawdził Nie sprawdzi się żaden manometr bo nikt nie będzie się gapił godzinami w zegar czy jest spadek ciśnienia ;-) Musiałby pewnie być albo różnicowy miernik ciśnienia z rejestratorem albo przetwornik ciśnienia który by zasygnalizował wahania ciśnienia . To , żę reduktor II stopnia jest na mniejsze ciśnienie , nie oznacza...
Problem polega na tym, że w/w autko nie ma mocy, posiada ogromną dziurę do około 3 tyś/obrotów. Błędów nie posiada żadnych (sprawdzane IDS-em). Pierwsze podejrzenie wskazywało na dpf zatkany, ponieważ przy wyższych obrotach spaliny chciały lecz nie bardzo mogły wylecieć z wydechu (wypluwane były co chwilę) - tylko pytanie czy nie będzie żadnego błędu...
Witam. Mam pytanie odnośnie do regulacji ciśnienia gazu za parownikiem tartarini etagas. Wiem że jest to ciśnienie na poziomie 0,75 bara. Skoro jest to ciśnienie różnicowe tj. w czasie badania podłączamy się do podciśnienia przy parowniku oraz do przewodu gazowego przed silnikiem krokowym to czy 0,75 bara oznacza: (-0,6 bara podciśnienia +1,35 bara...
Każdy diesel z DPF w BMW ma Szerokopasmową sondę lambda przed katalizatorem. Odczyt ciśnienia różnicowego to nie jedyne miejsce gdzie można sprawdzić parametry czujnika z dpf. Sprawdź na zgaszonym(najlepiej na zimno i na rozgrzanym wydechu) jakie ciśnienie atmosferyczne odczytuje czujnik ciśnienia z dpf i porównaj z atmosferycznym widzianym przez sterownik...
Różnica jest w silniku tej pompy. Zwykła to silnik indukcyjny z kondensatorem i uzwojeniami typowo na 3 biegi. Tzw elektroniczna to silnik BLDC ze sterownikiem lub indukcyjny 3 fazowy z falownikiem. Czasem nawet ma zaawansowane funkcje jak pomiar ciśnienia różnicowego co pozwala określić przepływ czy sterować wg charakterystyki. Są jeszcze pompy elektroniczne...
Witam! Mam samochód marki Fiat Stilo 1.6/16V z instalacją LPG Tartarini. Auto nie chce przełączyć się na LPG mimo iż jest 1/2 butli zachowuje się tak jak by nie było gazu. Zawór na butli i przed redaktorem się otwierają, filtry są nowe, błąd zapisany w sterowniu LPG to "niskie ciśnienie". Gdy wchodzę w zakładkę kalibracja i próbuje robić kalibracje...
W czym masz problem z podciśnieniem? We wszystkich rozwiązaniach jest identycznie. Elektrozawór ma dwa lub trzy króćce: - zasilanie z magistrali vacum - na wolnych obrotach vacum 0,8-1 bar. - wyjście jako ciśnienie różnicowe pomiędzy podciśnieniem z magistrali a ciśnieniem atmosferycznym - opcjonalnie trzeci króciec jako zasilanie ciśnienia atmosferycznego....
Można to rozwiązać na różne sposoby, ale najprostszy, najłatwiejszy w diagnozie, dostępność części będzie chyba ten: https://obrazki.elektroda.pl/5553782300_... PSW1 - przekaznik cisnienia oleju regulowany np. sklepdlarolnika - 148zł - ustawiasz zadane ciśnienie rozłączenia połączenia różnicowego Przekaznik PSW1 steruje zaworem SV3...
Witam, pacjent jak w temacie. Auto przyjechało z dwoma błędami: P1335 - zawór EGR P2002 - Efektywność filtra cząstek stałych poniżej progu. Po wymianie zaworu EGR (Delphi) P1335 udało się skasować, natomiast P2002 powracał regularnie co +/- 100km po każdym kasowaniu (dwie próby). Ciśnienie różnicowe na wolnych obrotach oscylowało wokoło 50 mBar, ponad...
Możesz sprawdzić omomierzem tylko pamiętaj odpiąć przynajmniej jeden z przewodów. Jeżeli jest sprawny to w spoczynku będzie rozwarty, a podczas pracy zwarty. Możliwe, że jest uszkodzony przekaźnik wentylatora na płycie głównej. Styki się sklejają i wentylator pracuje pomimo, że kocioł tego nie wymaga. Stąd błędny sygnał "wyłącznik różnicowy ciśnienia...
Miał ktoś do czynienia z kontrolerem ciśnienia różnicowego Dwyer Instruments Digihelic DHII-006 do którego należy podpiąć kabel Belden 9320 ? Jak prawidłowo podłączyć taki kabel (kabel sygnałowy) ? Nie jestem pewny czy aby na pewno jest to ten typ kabla (w opisie do wykonania zadania jest nr (34) który oznacza Belden 9320), bo na przykładowym zdjęciu...
witam to miejsce wydalo mi sie najbardziej odpowiednie do zadania tego pytania, a mianowicie potrzebuje jakis dobry (bardzo dobry) czujnik cisnienia roznicowego do 1kPa najlepszy jaki znalazlem to mpxv5004dp niestety nie spelnia moich oczekiwan, czy istnieja jakies lepsze (bardziej dokladne) i gdzie je mozna kupic (najlesze bylyby z wyjsciem cyfrowym)...
Jeżeli jest tak jak piszesz: odsysanie działa - jest drożne, zawór zwrotny jest sprawny to zostaje do sprawdzenia: oring wewnątrz separatora - uszczelnia pomiędzy rurką a środkiem separatora i sam separator , nie żebym marudził ale separatory SF nie mają u mnie dobrego zdania.(Jak masz dostęp do MANN-a możesz spróbować) Ważna jest tez długość rurki...
zabezpieczenie różnicowe mikrofony różnicowe ścieżki różnicowe
ogniwo słoneczne ładowanie akumulatora rolki drukarce wartość skuteczna napięcia tętnień
York 9kW monoblok – wymiana pompy obiegowej, dobór, procedura, Grundfos, Wilo Siemens Optiset Analog Adapter – podłączenie drugiego telefonu, konfiguracja UP0/E, splitter