Jeśli układ ustabilizował się, jest ciepło tak jak dziś, a reszta instalacji nie jest w chłodni i wciąż masz 10bar co daje jakieś 10*C to nie masz już cieczy w układzie, co za tym idzie masz nieszczelność lub czynnika było za mało. Jeśli wcześniej działało poprawnie, a teraz przestało to sprawdź śrubunki czy nie są zaolejone. Zresztą, najwyższa pora...
Wcale nie jest powiedziane, że cisnienie 2bar świadczy o tym, że układ jest ok. Sprezarka o zmiennej wydajności zaczyna spręzać teoretycznie dopiero jak ciśnienie na ssaniu jest powyzej 2,5 bar. Przyczyna może być zawór rozprężny lub też usterka samej sprężarki
Jak najbardziej normalne gdyż w nich jest wł/wył ciśnieniowy a w nowego typu sprężarkach to psssssssyt robi zawór bezpieczeństwa co nie oznacza że w twojej nie ma też jest tylko ustawiony na wyższe ciśnienie.
Na początek ciśnienie wyłączenia sprężarki, histereza, ciśnienie nominalne sprężarki, ciśnienie nominalne zbiornika, wymagane minimalne ciśnienie w instalacji sprężonego powietrza. Więcej danych o poborze sprężonego powietrza.
Tak, możesz zastąpić R404 gazem R600, nic się nie stanie.
Obniżenie ciśnienia ssania z jednoczesnym zwiększeniem przegrzania par na ssaniu będzie występować w przypadkach: - niedrożności filtra, - ubytku czynnika chłodniczego, - zmiany warunków cieplnych. W niektórych przypadkach może dochodzić do migracji mokrych par, np: w mocno zanieczyszczonym parowniku (obniżone ciśnienie) i skraplaczu (podwyższone ciśnienie...
jak wpuszczasz bez odpalonej sprężarki po próżni dajesz przez ciśnienie dobicie z uruchomioną sprężarkom już przez ssanie
Silnik miał w opcji tylko i wyłącznie czujnik przegrzania więc wątpię żebyś go miał. Sprawdź ciśnienie oleju temperatura sprężarki i wylotu tam są czujniki to będzie kluczowe.
Dokładnie co wyżej. Wciskasz i regulujesz. Oczywiście w pewnych granicach.
Albo zużyta sprężarka i ma przedmuchy do skrzyni korbowej, albo zbyt duży stan oleju. Jakie obecnie daje ciśnienie. Sprawdź, czy sprężarka ma odpowietrzenie skrzyni korbowej, może trzeba je tylko udrożnić.
Tak za mało.Elsa swoje a praktyka swoje.Normalnie w grupie VAG z tamtych lat to ciśnienie w stanie spoczynku powinno wynosić ok 5 bar wzwyż.Według mnie masz też za dużo oleju w układzie.Sprawdź też czy nie masz zapowietrzonego półautomatu.A co do maszyny to nie sprzedawaj bo klienci lubią takie bajery a nie rzadko podśmiechują się jak to ostatnio jeden...
A masz tam zawór rozprężny, kiedyś miałem taką sytuację z agregatem samochodowym też wyrzucało wysokie ciśnienie, winna była cewka tego zaworu, może też być problem w komunikacji między jednostkami, ściągnij trochę czynnika i zobacz czy ciśnienie zmaleje, albo sprężarka już na wymarciu
Dzisiaj jak dobiłem więcej gazu to na grzaniu było 42 bar a jak włączyłem chłodzenie pokazywało -10 bar i jechało w dół, ale zaraz wyłączam Żeby się wszyscy rozumieli to nazywajmy wszystko jak należy "na grzaniu" czyli tłoczenie, chłodzenie to ciśnienie ssania. Albo inaczej ciśnienie przed sprężarką to ciśnienie ssania a za sprężarką to ciśnienie tłoczenia.
Usterka czujnika nasłonecznienia nie ma wpływu na unieruchomienie sprężarki.Jeżeli był podłączany do clipa to powinno wyjść czemu nie działa klima-a co z parametrami(ciśnienie czynnika,sterowanie sprężarką itp)
25-45 psi to podczas pracy sprężarki. Jak nie pracuje to ciśnienia wyrównują się. Jeśli mimo pracy sprężarki ciśnienia wynosi 90 psi to albo zawór rozprężny jest uszkodzony ( otwarty na max) albo sprężarka padła i nie robi różnicy ciśnień.
To może lepiej zawór upustowy taki który po przekroczeniu ciśnienia psyknie co jakiś czas , ale bez buforka to zły pomysł tak czy inaczej bo w nim montuje się zawór zwrotny i sprężarka zawsze jest odprężona i rusza a u ciebie ona nie ruszy bo zbyt wysokie ciśnienie ma jeszcze.
Sprężarka powinna być sterowana poprzez czujnik temperatury parownika (pilnuje żeby nie zamarz- przez bryłę lodu nie przeleci powietrze) i czujnik ciśnienia w układzie. Brak ciśnienia lub zbyt duże ciśnienie wykończy sprężarkę. Sprawdź czy do sterowania nie jest użyty jakiś przekaźnik w którym wypaliły się styki i czy instalacja elektryczna jest sprawna...
Sprawdzałem bez problemu ten zawór wydajnościowy na krótko w golfie5 podając mu zasilanie (wtedy pompa robi 100%). Trzeba uważać bo przy sprawnej sprężarce ciśnienie rośnie lawinowo (oczywiście o ile jest czynnika w-g normy). Jednocześnie podejrzeć ciśnienie widziane przez presostat podczas operacji. Same zawory sypały się też dość często
Jedyna ! Dla sprawdzenia ,podłączamy manometry przez "wampirka" wczepionego do króćca do napełniania układu, robimy próżnię. w tym odcinku przy pomocy pompy, zamykamy zawór na niskim i otwieramy "wampirka" przebijając nim rurkę napełniającą układ , otwieramy zawór wampirka i widzimy czy jest czynnik w układzie, jeśli tak to uruchamiamy sprężarkę i obserwujemy...
jeszcze 3 godziny temu odpalała się bez problemu, następnie przestała chodzić - tylko buczy, Pytanie zasadnicze . Czy ma trudność z rozruchem na pusto , czy tylko jak w zbiorniku jest ciśnienie ?
Witam głośniejsza praca może być spowodowana np.dostaniem się do parownika oparów oleju ze sprężarki i podczas pracy sprężarki, ciśnienie wytworzone przepycha drobiny do powrotu. Ta sytuacja może zaniknąć za kilka dni. pozdrawiam
Nie wolno jeździć ze zmostkowanym presostatem. Widzę że całkowicie nie rozumiesz zasady działania klimy. Klima ma dwa presostaty, jeden na niskie ciśnienie i nie pozwoli właczyć klimy jeśli gazu jest za mało lub ciśnienie za niskie. Drugo wysokiego ciśnienia i ten zabezpiecza układ przed rozerwaniem. Normalnie działa tak: Włacza się sprężarka i po jednej...
Nic nie kombinuj z miernikiem, do brązowego masę a do czarnego plus, jak kliknie i połączy napęd na wałek to sprzęgiełko sprawne. Możesz też pobieżnie sprawdzić czy sprężarka jest ok, pokręcić kołem (z włączoną cewką sprzęgła) w miarę szybko i wyczuć, zatykając otwór palcem, czy po stronie tłoczącej powstaje jakieś ciśnienie.
problem jest z dobraniem przełożenia i z smarowaniem sprężarki jest ona na łożyskach i chyba smarowana rozbryzgowo i nie wiem co zrobic z tym otworem w tym deklu
Cenna informacja, masz plusa :) Wg tego wykresu wychodzi że mieszaniana jest lepsza od R134, bo na 55st ma o 2At mniejsze ciśnienie, czyli sprężarka ma trochę łatwiej :)
Podłącz się do zaworu bezpośrednio z aku i nim postrzelaj lub jak masz generator wysteruj jak wtryskiwaczami. Jak nie pomoże to szukaj sprężarki.
Tak ma być? Raz jeszcze podkreslam, że bez wyłączenia z sieci nie ma szans żeby kiedyś zamrażarka zaczęła działać sama z siebie. Wskaż miejsce w którym to napisałś Sprężarka podczas pracy wytwarza ciśnienie, jak ją wtedy za trzymasz to dopóki ciśnienie nie spadnie sprężarka nie ruszy. Aby się nie spalił ma zabezpieczenie termiczne. Które nagrzewa się...
Witam . Wywal tą śrubę i wszystko co ona poruszała . Zostanie ci obudowa zaworu . Otwór po śrubie zaślep i zaślep otwór po manometrze wyjściowym . Zostaw sobie manometr wskazujący ciśnienie w zbiorniku . Do obudowy zaworu dopasuj króciec i dalej reduktor a najlepiej filtro-reduktor i gotowe .
Zmierz ciśnienie podczas pracy sprężarki. Dla danego ciśnienia odpowiada odpowiednia temperatura ssąca. Jeśli twoje manometry nie mają danego czynnika można pobrać aplikację i tam to sprawdzić. W moim przykładzie ciśnienie pracy wynosi 4.47bar co odpowiada temperaturze 3 stopni C. Jeśli układ działa poprawnie powinieneś mieć przegrzanie na poziomie...
witam, zakupiłem okazyjnie sprężarkę, zbiornik 115 litrów . Sam kompresor dość duży i masywny ale niestety brak jakiejkolwiek tabliczki znamionowej, założone jest na nim koło pasowe o średnicy 36 cm, silnik o mocy 2,2 kw 1400 obr/min z kołem pasowym o średnicy 14cm. Sprężarka nabija ale jakoś dziwnie pracuje nie wiem czy nie jest za mały silnik. Widać,...
No jasne że jest wystarczy dać zawór który się otwiera przy określonym ciśnieniu.
Temat stary....ale u mnie nowy. Problem dokładnie taki sam. Dzisiaj wyczytałem, że niektóre sprężarki mają oprócz sprzęgła wbudowany zawór zmniejszający ciśnienie wyjściowe sprężarki przy wyższych obrotach silnika. Jeżeli zawór z jakiegoś powodu nie zadziała, to sprężarka daje zbyt wysokie ciśnienie przy wyższych obrotach i czujnik ciśnienia (poprzez...
[quote="twardy201"]Witam. Mam problem z klimą w Audi A3 rocznik 96' ? W 1996 robiono już A3 ? myślę, że od 1997 roku. Jak wcześniej już pisano poctawa to prawidłowe ciśnienie bo inaczej sprężarka (może zazyć się że czujnik F129 lub F14 są walniente) nie ruszy to, że jak dasz zasilanie na sprzegło i jest OK to świadczy że sterowanie nim nie działa
Sprężarkę do instalacji łączysz przewodem elastycznym. Separator blisko sprężarki. Jak jedno ciśnienie to jeden reduktor za separatorem.
Sprężarka jest wyposażona w zawór zwrotny (minimalnego ciśnienia), czujnik powinien być zabudowany za tym zaworem, często przed chłodnicą. Jeżeli nie czujesz się na siłach to wskazany serwis...
Jakby nie było przejścia to byś miał wysokie ciśnienie na sprężarce.
Jak dla mnie to sprężarka skończyła się. Gdyby było za mało czynnika to na ssaniu szło by ciśnienie bardzo w dół. Jak chcesz możesz dobić samego olejku, jak ciśnienia będą się bardziej "rozjeżdżały" to na 100 % sprężarka padaka.
Najpierw pokręć nakrętką znajdującą się pod grubą sprężyną.Ściskając sprężynę podniesiesz ciśnienie wyłączania.Po wyłączeniu (pompy,sprężarki),wypuszczaj ciecz(powietrze), regulując śrubą u góry(wcześniej popuść nakrętkę)doprowadzisz ,do załączenia urządzenia w odpowiednim ciśnieniu.
Saron, sprężarkę stosunkowo łatwo zdemaskować. Manometr w korek chłodzenia a sprężarkę dociążyć by biła do 12 atmosfer. Jak będzie rosło ciśnienie to następny etap, odłączasz tłoczenie sprężarki by sobie latała na luzie. Porównanie różnic wzrostu ciśnienia w układzie chłodzenia da Ci podpowiedź co rozbierać. :) Zdarza się, że sprężarka puszcza gdy stygnie....
Chcesz piaskować - określ najpierw zapotrzebowanie na powietrze, potem szukaj sprężarki o odpowiedniej wydajności. Weź pod uwagę, że z danej mocy silnika w zależności od ciśnienia zmienia się wydajność... im wyższe ciśnienie tym mniejsza wydajność.
Po chwili ją wyłączyłem, podłączyłem termostat (lub nie, już nie pamiętam) i od tego czasu sprężarka nie chciała ruszyć. Bo po stronie tłocznej, pozostało wysokie ciśnienie, które nie pozwala ruszyć sprężarce (to zwykła pompa). Nie poczekanie na wyrównanie ciśnień po stronie tłocznej i ssącej, prowadzi do zadziałania bezpiecznika termicznego sprężarki,...
Odłącz od sprężarki przewód tłoczący i mierz ciśnienie w układzie chłodzenia. Jeśli będzie rosło równie szybko to prędzej głowica silnika a nie sprężarka. :)
Taka trochę naciągana ta teoria i nie trzymająca się trochę kupy a to dlatego że masz w układzie czujnik ciśnienia klimatyzacji i gdy ciśnienie wzrośnie lekko ponad normę czyli powyżej 12 barów sprężarka się wyłączy oczywiście przy sprawnym układzie, wystarczy że wentylator nie zdąży schłodzić skraplacza i czujnik wyłącza kompresor więc jakie te niebotyczne...
W klimatyzacjach, lodówkach silnik elektryczny sprężarki jest zbyt słaby aby pokonać różnice ciśnień jaka powstała na sprężarce. Pomiędzy wysoką a niską stroną musi wyrównać się ciśnienie. Co prawda jest zabezpieczenie w postaci kliksona ale on wiecznie na straży stać nie będzie.
mój błąd, masz rację, a przejściówka na oczach na maszynie leży i dwie Meganki 2 na serwisie, i zawsze się czeka parę minut, żeby się ciśnienie wyrównało, żeby fazy ciekłej sprężarka nie zassała.
Obudowa sprężarki jest po stronie LP, więc większe ciśnienie panuje w niej gdy sprężarka nie pracuje
Moduł czyta też ciśnienie w klimie i steruje sprężarką. W dziale ,,download,, są schematy do czwórki
Sprężarka nie ruszy od razu. Trzeba odczekać ok. 3 min. -Wiadomo. Albo bimetal, albo termistor uzwojenia rozruchowego. Ciśnienie zbyt wysokie w układzie, sprężarka nie ruszy...
To już nie warsztatowy, a fabryczny :D Jaka ma moc, ten silnik ? 4-5 kW ? Rozruch konieczny układem γ / Δ . To potężna jednostka, w żadnym razie nie przeznaczona do tłoczenia powietrza. Owszem, możesz zrobic, ale ...maksymalne ciśnienie, jakie ta sprężarka daje to 18 bar. Zawór bezpieczenstwa !! . Dobrze dzialajacy wyłącznik ciśnieniowy !...
Panowie, najważniejsze co was interesuje pojemność Czynnika 47g R600a, Sprężarka nie może być większa ani mocniejsza, kapilary i zawory rozprężne są dobierane do mocy, jedynie co możesz wybrać to sprawność sprężarki. To samo dotyczy rodzaju czynnika, oleju, parownika. Wlejesz 80g to będzie za wysokie ciśnienie, dasz 30g będzie się zaszroniona sprężarka...
Sprężarka włącza się, kalkulator nie generuje żadnych błędów. Proszę o jakieś rady, niskie ciśnienie, sprężarka do wymiany?
Wejdź w sterownik silnika i tam sprawdź też błędy i odszukaj ciśnienie sprężarki, bo może być tak że ten zaworek bocznikujący jest uwalony lub jego okablowanie.
Sprawdzałeś czy przypadkirm czynnik gdzieś nie wyparował?Jak jest za małe ciśnienie sprężarki nie załączy.
Dziękuje za pomoc ,ale jeszcze mam taka sytuacje ze nie załącza mi sprężarki ciśnienie mam wentylatory chodzą tylko nie dochodzi prąd na krótko uruchamia
Ilość czynnika chłodniczego wyregulujesz, mierząc ciśnienie parowania. Czyli dodajesz po 100 g (ostatnia faza po 50 g), aż przestanie rosnąć ciśnienie parowania. Sprężarka w splitach ma na wejściu separator cieczy, który się szroni, i bezpiecznie jest, jak max 30% jest zaszronione, czyli wypełnione cieczą.
zawsze myślałem, że wszystko się załącza a jak nie ma czynniku to po prostu nie chłodzi Jak pracuje bez czynnika to się sprężarka zaciera. Także bez ciśnienia nie ruszy, co i tak nie zawsze ją ratuje, bo nawet jak czynnika będzie tylko 20g to ciśnienie będzie wystarczające do załączenia.
Często słychać charakterystyczny dźwięk piszczenia/syczenia gdy czynnik ucieka, gdy mniejsze ciśnienie sprężarka wydaje inny dźwięk i może wydawać się głośniejsza niż wcześniej. Głównym symptomem jest jednak właśnie jej niepoprawna praca. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
No sprawdzał, podciśnieniem tylko. Podciśnienie, NIE SŁUŻY do sprawdzania nieszczelności w układach chłodniczych!! Próżnia wytwarzana pompą próżniową służy do osuszania instalacji, rurek, skraplacza, parownika (wewnętrzne ścianki) z resztek wilgoci! Szczelność sprawdza się gazem obojętnym - azotem. Nabijasz go w układ. Sprawdzasz czy ciśnienie nie...
No Wydajność i ciśnienie sprężarki (potrzebne do wyliczenia objętości komory spalania), maksymalne obroty i ciśnienie smarowania.
Prawdopodobnie silnik ma już przegrzane uzwojwnia i zwarcia międzyzwojowe. Zakup nowego kondensatora niewiele pomoże, ale przyda się po przezwojeniu silnika. Trzeba sprawdzić też zawór upustowy umożliwiający rozruch i zawór zwrotny "odcinający" ciśnienie w butli od samej sprężarki.
W Toyocie T27 z 2012 roku po zmianie chłodnicy klimatyzacji podczas upałów na postoju klima dmucha ciepłym powietrzem. Podczas jazdy klima działa prawidłowo. Wentylatory działają na 2 biegu i czynnik był uzupełniany. Problem występuje podczas wysokiej zewnętrznej temperatury ok 30 stopni. Samochód się nie grzeje. Ostatnio podczas przeglądu i wymiany...
HS 11 to jest oznaczenie typu. Jest to starsza wersja sprężarki montowanej w starze ( HS14 ).Sprężarka jest bardzo wydajna i trwała konstrukcyjnie była przeznaczona do bezawaryjnej pracy przez tysiące godzin. Wał korbowy z przeciwwagą podparty jest na dwóch łożyskach kulkowych ,korbowód z odżutnikiem oleju ułożyskowany jest na łożysku wałeczkowym -...
W mojej sprężarce klimy doszło do rozczelnienia.Powodem była śruba osłony termicznej tłumika która dotykała korpusu sprężarki powodując powstanie wyżłobienia i mikrorozczelnienie .Czy jest możliwość pospawania tego i czy będzie to trzymało bo to chyba aluminium i tam jest duże ciśnienie .Sprężarka sanden 1355f.Rozczelnienie z prawej strony w miejscu...
A z ciekawości, jakie ciśnienie jest w stanie dostarczyć sprężarka do lodówki, taka popularnej wielkości/mocy..?
Witam To nie jest trafo a silnik z pomocniczą fazą rozruchową zwartą. Zwiększając obroty pompy zwiększysz wydajność, a nie ciśnienie robocze. Jeżeli jest w nim wyłącznik ciśnieniowy to musisz go odpowiednio wyregulować, podnieść ciśnienie do "góry". Spróbuj zwiększyć skok tłoka (membrany) . Patrząc na foto brak w nim wyłącznika ciśnieniowego, pozostaje...
Czytając te wypracowania zwłaszcza autora wątku widzę ze przyczyną zamieszania jest po pierwsze; brak stwierdzenia dlaczego padła sprężarka i czy w układzie byl gaz czy nie? bo ile go było to nie jest do oceny bez doświadczenie w naprawach, nie mam tutaj na myśli ocenienia ile gramów go zostało bo to jest po prostu niemożliwe! To co się stało po uruchomieniu...
Nowe sprężarki są już zalane olejem.
Niczym nie czyść, daj tylko dodatkowy kranik w najniższej części zbiornika aby usuwać skraplająca się wodę. Kiedyś zarobkowo dużo malowałem pistoletem, początkowo (sprężarka samoróbka, zbiornik ciśnieniowy z jakiejś ciężarówki, max ciśnienie ustawiłem typowym wyłącznikiem od hydroforu na 5 atm) wszystko było OK, po kilku tygodniach, mimo spuszczania...
Zobaczymy za kilka godzin czy czynnik chłodzący nie uciekł do atmosfery, lecz jeśli było za wysokie ciśnienie to czynnik powinien być w układzie ? Jak nigdzie nie ma wycieku, to musi być czynnik. Nawet w sprawnym układzie zbyt wysokie ciśnienie może zablokować start sprężarki ( większe układy mają zabezpieczenie przed zbyt szybkim uruchomieniem po...
a jak n75? intercooler pelny oleju?
Czy przy demontażu sprężarki wydostanie się środek chłodniczy,czy będzie tam ciśnienie No pewnie. Najpierw odłam kawałek zaślepionej rurki ze sprężarki - ciśnienie małe. BTW - po co Ci uszkodzona sprężarka?
(at)carrot No tak, zapomniałem o reno, tam na niskim ciśnieniu jest port HP, a ciśnienie HP odczytujesz z testera. Ale mają też duży plus - sprężarki są załączane tradycyjnym sprzęgłem i sterowane zaworem.
nie ma znaczenia czy scroll czy twin rotary - obie mogą być z EVI. Dwurotacyjne są tańsze a nie gorsze od spiralnych stąd ten wysyp. W szczególnosci te do R290 nie mają EVI (nie znam takiej) bo go nie potrzebują. EVI wymyślono aby obejść ograniczenia R410a i R32 przy generowaniu wysokich temperatur zasilania w niskich temperaturach zewnętrznych - skrajnie...
Problem polega na tym, że po starcie sprężarki ciśnienie spada na ssaniu do 0,3bara, tłoczenie utrzymuje około 7bar i ma niewielkie wahania. Gaz to r422d (był r22, ale jakiś czas temu został wymieniony przez kogoś innego). Presostat niskiego ciśnienia wyrzuca błąd. Po resecie presostat-u startuje z ciśnieniem na ssaniu spadającym do 3 barów, następnie...
Te pierwsze dwa zwierają się tak jak napisałeś wtedy gdy jest odpowiednie ciśnienie (czyli własciwa ilość czynnika) w układzie i umożliwiają załączenie sprężarki. A drugie dwa zwierają się gdy ciśnienie w układzie jeszcze bardziej wzrośnie na skutek "intensywnej" pracy urządzenia. Zwierają się one po to żeby załączyć wentylator(y) chłodnicy na maksymalny...
Witam. Ale obawiam się czy przy nabitej butli 6 bar silnik będzie mi ruszał nawet na bezpieczniku C25A Zastosuj presostat z upustem ciśnienia oraz zawór zwrotny. Presostat po zatrzymaniu upuszcza ciśnienie miedzy głowicą sprężarki a zaworem zwrotnym na zbiorniku. Ten kawałek rury jest bez ciśnienia w momencie startu sprężarki i - jej po prostu jest...
Podłącz dodatkowo manometr pod wyjście z podstawy osuszacza i zobacz do ilu pompuje i do ilu spada ciśnienie podczas fazy regeneracji to będzie chociaż wiadomo czy podstawa działa prawidłowo. Zwróć uwagę w jakim czasie nabija układ po zakończeniu fazy regeneracji skoro masz podejrzenie niewydajne sprężarki. Jakie masz ciśnienie zasilania na wysprzegliku...
Tak, rozebrać urządzenie i sprawdzić stan faktyczny układu np. czy sprężarka pracuje oraz czy ma odpowiednie ciśnienie.
ak podać ciśnienie do zbiorniczka bez odpowiedniego sprzętu? Potrzebowałbym nakrętkę do zbiorniczka z otworem na wężyk i tak podać ciśnienie np. sprężarką. Dokładnie tak wygląda mój "specjalistyczny przyrząd" do odpowietrzania. Korek ze szrotu za 5 zł, w nim dziura i szybkozłączka pneumatyczna, kawałek przewodu i reduktor - najdroższa część zestawu,...
A możę gdzieś w dalszej części przewód jest zabity osadem z oleju, Przez to drożność pomniejszona i robi za wysokie ciśnienie przy kompresorze
Witam wszystkich Mam taki problem.. Gdy odpale auto bulgocze mi w zbiorniczku wyrównawczym płyn nie robi się ciśnienie w układzie, dodam że była regenerowana sprężarka i sprawdzany na 15 razy test czy czasem nie dostają się spaliny do płynu. Uszczelki pod głowicami są dobre tuleje też ( to jest V8) i dalej nie wiem co jej dolega. Dodam że sprężarka...
Cześć, Chciałbym w swoim kompresorze Wan zrobić coś takiego że na spuście kondensatu z skraplacza dać elektrozawór aby po zakończonym cyklu dobijania uwolnić ciśnienie z sprężarki a przy okazji spuścić wodę. Wie ktoś może jaką elektronikę do tego potrzeba?
Na odczytach live po uruchomieniu sprężarki ciśnienie nie spadło ani na moment.
A w sprężarce nie ma zaworu regulującego ciśnienie? W moim starym oplu kiedyś mi siadł i było to samo.
Problem ze startem na czym polega? Silnik pracuje jakby był nadmiernie obciążony czy w ogóle nie startuje? Czy może włączy się normalnie i po chwili ma ciężko? Myślę, że jest coś ze zaworem. Jesteś pewien, że odpuszcza do "zera" że sprężarek ciśnienie?
Nie ma żadnego problemu, trzeba kupić, co sie okaże po rozebraniu. Więc tak: Najpierw idzie głowica, potem kanapka z zaworami, którą trzeba rozpołowić i tam lubią wyszczerbić sie delikatne przylgnie gniazd zaworowych, czasem same płyty są tak wypracowane, że aż przecina się dziura, lub rozlatują się. Są tam dwa komplety: ssące i dwa tłoczne-wszystko...
Odnośnie oleju w sprężarce to nie wiem gdzie to się sprawdza. No to chyba już po zaworach. Tam wchodzi 1,5 litra oleju.
A podciśnienie nie uszkodzi manometru? Nie osłabiaj mnie, proszę. Jak Ty naprawiasz urządzenia chłodnicze? Robisz próżnię bez belki manometrycznej? Nic złego się nie stanie ! Jakbyś miał wakuometr i zapodał go ciśnieniem to tragedia. Do ilu atmosfer spuścić azot? A ile napompowałeś? Oby nie za dużo. Ja zostawiam 1 - 2 Bar . Włączam sprężarkę i patrzę...
Uzupełnienie czynnika tylko pogorszy wyniki jeśli sprężarka zużyta, to musi być odpowiednio niskie ciśnienie w układzie i odpowiednio duży przepływ masy czynnika aby była wydajność układu. Oba te warunki realizuje tylko sprawna sprężarka.
Czynnika wpompowałem odpowiednio - 550g. To już się pogubiłem z tym olejem. Do sprężarki czyli do korka serwisowego przy kole pasowym (układ po drugiej stronie tłoków) oddzielony fizycznie i nie mający kontaktu z czynnikiem wlałem 150-200ml czyli dobrze czy za dużo ? Do układu z czynnikiem krążącym w obiegu wlałem 150g czyli za dużo ? W instrukcji przeczytałem...
Ta z lewej to ciśnienie oleju i przegrzanie sprężarki.
W presostacie jest zawór odprężający sprężarkę (spuszczający ciśnienie z cylindra sprężarki), gdy jest w stanie wyłączonym. Presostat wyłączony - zawór otwarty. Presostat załączony - zawór zamknięty. Jeśli ta rurka do presostatu nie jest dziurawa, to trzeba wyjąć zawór odprężający z presostatu i go sprawdzić. Kiedyś demontowałem to w presostacie wyglądającym...
To ile musisz odczekać? Dodano po 2 To tak przy odetkanej rurce wyjściowej? Być może musi spaść ciśnienie w sprężarce.
Według instrukcji Twój klucz potrzebuje 6,2 bara ciśnienia. Jakie ciśnienie wytwarza Twoja sprężarka?.
Tak to ten przy osuszaczu. Możesz wpiąć się w układ 24 z manometrem i zobaczysz jakie daje ciśnienie. Dodano po 13 Kolego, po odpaleniu samochodu do jakiego ciśnienia ci nabija? Pompuje normalnie i zawór zbija ciśnienie? Może Ty masz sprężarkę niewydajną albo jakieś wycieki i zawór zabezpieczający nie zdążył się jeszcze otworzyć .
Być może za małe ciśnienie wytwarza sprężarka. Wentylatory włączają się kiedy ciśnienie osiągnie wartośc 16 bar.
(at)jack63 Nigdzie sobie nie przeczę, wpis jest po pierwszym filmie, a ty masz już dwa. Za to ty sobie już tak. Weź dowolną lodówkę, niech się sprężarka włącza i wyłącz ją z sieci po minucie pracy, jak ma nabite ciśnienie. I po pięciu sekundach musi z powrotem nie rusz, będzie buczeć.
Przede wszystkim podaj jakie ciśnienie dostarczy sprężarka, zbiornik musi być z atestem.
Guma z gumą się skleiła wewnątrz zbiornika a woda bardzo fajnie ją dociskała wypychają powietrze tworzą super szczelne połączenie. Mocniejsza sprężarka lub większe ciśnienie np butla azotu z reduktorem na 10-15 bar
Udało się znaleźć kod do kompresora?
volvo ciśnienie sprężarki ciśnienie sprężarki agregatu podnieść ciśnienie sprężarki
płyta główna dekoder czujniki wabco renault laguna przycisk
Czy lampa LED ze ściemniaczem działa bez ściemniacza? Czujniki temperatury wody w Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 2016