6-7,5 bar ale w tych silnikach jest odprężnik automatyczny i trzeba albo szybko kręcić (by się deaktywował automatycznie) albo deaktywować go ręcznie np przez zwiększenie luzu zaworowego na zaworze dolotowym. Bez tego pomiar może być zaniżony przez działanie odprężnika. Ja ogólnie teraz wolę robić pomiar szczelności cylindra. Polega to na ustawieniu...
Posyłam na priv
Ponowny pomiar powinieneś zrobić już po kilku minutach pracy, bo jeśli po tym by nie odzyskał ciśnienia to z silnika już nic nie będzie.
Witam z c330 troszkę przeszedłem :) i nie jedną robiłem. Długość spręzyny zewnetrznej w stanie swobodnym powinna wynosić 60 plus minus 1,5mm a wewnętrznej 63 plus minus 1,5mm. Czy podczas kręcenia rozrusznikiem pojawia się biały dym czy nie ?? i czy obydwa tłoki zaskakują?? Dodano po 13 Najprawdopodobniej źle zmierzyłeś ciśnienie sprężania przy 16 barach...
Nie za miękki, tylko zerwany, a w konsekwencji przestawiony zapłon.
Witam Na rosyjskim forum znalazłem że dla silnika d-240, d-245 ciśnienie 24-32 ATM
Łańcuch przeskoczył, dlatego nie ma kompresji
Silniki te, maja niskie sprężanie, 5.5 - 6.0 atm. Poniżej 4.5 są problemy z zapłonem. Pomiar, jest zależny od ilości nagaru w komorze spalania, a jest on tam zawsze. Dodatkowo odprężnik (jeżeli jest) też utrudnia prawidłowy pomiar.
0.05-0.06 na ssącym i 0.08 -0.09 na wydechowym.
Witam, Sinik zuzyty. Prawdopodobnie msci sie gaz, bo jest to silnik "nie do zdarcia". Osobiscie mam dwa - jeden 260 000, drugi ponad 270 000 i chodza jak zegarki. Jeden z nich rozebralem przy 230 000 z zamiarem wymiany zyzytych czesci (pierscienie, panewki) i zalowalem, ze kupilem czesci. Zadnych sladow zuzycia. Docieranie zaworow, wymiana uszczelek...
Do 20 barów, później ma problemy z odpalaniem
16,5 atm.
około 13 atm. Ale może być i 10, byle po równo na wszystkich.
Ciśnienie masz wzorcowe . Sprawdziłbym też dawki wtryskiwaczy.
Obejżyj wałek rozrządu.
Między 11 a 12.
http://www.ceramizer.pl/content/view/37/...
Myśle, że trzeba zdjąc pokrywę wkręcić miernik w miejsce świeć żarowych i odłączyć pompowtryski na czas kręcenia (pomiaru).
Tylko przyrzad specjalny (drogi). Zadne kolo zebate nie jest indeksowane.
W okolicach 28-30 atm, u Ciebie jest źle - takie rozbieżności pomiędzy cylindrami są niedopuszczalne.
Witam, nominalne 12,7 bara a min 9,8 bara, a przepustnice otworzyłeś na maxa? skoro tak podskoczyło na próbie olejowej to pierścionki do jubilera :D jak wsio z nimi w porządku to podskoczy 1-1,5 bara, i róznica pomiedzy cylindrami nie wiecej jak 1-1,5 bara im mniej tym lepiej , powodzenia
....Witam.Mam problem z przeliczaniem jednostek.... Pod tym linkiem masz kalkulator przeliczający :arrow: http://www.jednostki.adgraf.net/jednostk...
W granicach 30 bar. Ty nie masz czym się martwić ciśnienia w normie
A jakie ma ciśnienie sprężania?
Jakim przyrządem mierzysz ciśnienie sprężania?
Przyjmuję minimalne ciśnienie na poziomie 20bar. Temat uważam za wyczerpany.
Jak sam się nie dokształcisz i tego nie ogarniesz, to obawiam się, że nikt z tym Ci się komercyjnie nie będzie babrał, bo dniówka roboty przy tym aucie jest więcej warta niż to auto... mierzył ktoś ciśnienie sprężania silnika?
A ciśnienie sprężania?
Ciśnienie sprężania na danym cylindrze, wtryskiwacz, lewe powietrze.
do sprawdzenia ciśnienie sprężania .
Witam, posiadam John Deere Lanz 300 i mam pytanie: czy ktoś ma może informacje na temat ciśnienia sprężania w tych ciągnikach? Chodzi mi o 4-tłokowy diesel. Po sprawdzeniu sprężania wyszło mi 18 bar i nie wiem, czy to jest dobre. Liczę na pomoc.
Ką wtrysku, ciśnienie sprężania? Na kopcia odpali, przyspieszacz włączasz?
Opel Astra G 1998r silniki X17DT i X17DTL mają ciśnienie sprężania 22-30 bar
Jakie powinno być ciśnienie, kompresja w mało eksploatowanym silniku 2.0 TDI CR Wstępna ocena dostępnych informacji: Pytanie dotyczy ciśnienia kompresji w mało eksploatowanym silniku 2.0 TDI CR (Common Rail). Użytkownik chce poznać prawidłowe wartości ciśnienia sprężania oraz ewentualne wskazówki dotyczące diagnostyki. Bezpośrednia odpowiedź na pytanie:...
A ciśnienie sprężania mierzyłeś ???
Może sprawdź ciśnienie sprężania bo to wygląda na niską kompresję. Na pych wa£ ma wyższe obroty.
Dokładnie zacznij od diagnozy,potem będziesz myślał nad zaworami. Szukaj takiego warsztatu który to zaproponuje a nie odrazu wymianę czegoś. Bo falowanie może nie mieć z tym nic wsóolnego.
Ustaw poprawnie luz zaworowy, następnie sprawdź ciśnienie sprężania ,, na sucho " oraz z ,, tzw. próbą olejową ".
Sprawdź ustawienie początku wtrysku i sprawdź też ciśnienie sprężania.
Zmierz ciśnienie sprężania
Zmierz ciśnienie sprężania na rozgrzanym, "nie odpalającym silniku".
Zmierzyć ciśnienie sprężania na wszystkich cylindrach
Nawet nie umiesz opisać usterki. Każdy silnik wibruje mniej czy więcej, po to właśnie wymyślono wirujące układy wyważające. Jeśli chodzi o nierównomierną pracę, to mogą wypadać zapłony - od świec począwszy, poprzez nierówne ciśnienie sprężania, czy zwyczajnie zbyt niskie, patologiczne obroty biegu jałowego. Jeśli nie pracuje na jeden cylinder, trzeba...
Zmierz ciśnienie sprężania, okaże się czy to pierścienie czy zawory.
Jak już wyciągniesz wtrysk, to za jedną robotą sprawdź mu ciśnienie sprężania i będzie wiadomo.
sprawdż ciśnienie sprężanie to da najbardziej wiarygodny obraz
Zmierz ciśnienie sprężania wraz z próbą olejową.
Ciśnienie sprężania mierzyłeś? Wstaw fotkę tej kontrolki bo nie kojarzę. Diagnostykę robiłeś?
To jeszcze zmierz ciśnienie sprężania. Nie zapomnij zrobić próby olejowej :!:
Proszę pomierzyć ciśnienie sprężania , silnik sam się "nakręca" ?
Zmierz ciśnienie sprężania na tych dwóch niepracujących cylindrach.
Sprawdź mu ciśnienie sprężania, bo wygląda to jakby nie mógł osiągnąć temperatury wystarczającej do zapłonu paliwa. Jak już zapali, to pracuje prawidłowo? Moc ma?
Zmierz ciśnienie sprężania wraz z próba olejową.
Szybciej kręci to i większe ciśnienie w komorze spalania. Sprawdź te zawory i zmierz ciśnienie sprężania.
Sprawdzić ciśnienie sprężania! Wszystko się wyjaśni Jak się stało to nagle to prędzej uszczelka pod głowicą ale możemy tak wyliczać i zgadywać w nieskończoność
Zmierz ciśnienie sprężania , będziesz wiedział w jakim stanie są pierścienie oraz uszczelka głowicy.
Sprawdź ciśnienie sprężania przy zimnym silniku. Jaką temperaturę pokazuje czujnik w parametrach silnika?
Niskie ciśnienie sprężania i jego wzrost po próbie olejowej świadczy o uszkodzeniu pierścieni.
Ciśnienie robocze? Maksymalne ciśnienie w cylindrze to jakieś 70 bar, średnie ciśnienie użyteczne pewnie koło 15. Natomiast zapewne chodzi ci o ciśnienie sprężania, i aiutodata podaje dla Voyagera minimum 6,9 bara.
Jak masz ciśnienie sprężania ~3 to czego się dziwisz. Silnik do remontu / wymiany.
Tak winne wtryski. Ciśnienie sprężania cofa ropę z nagarem, jednocześnie dla tego ci się auto zapowietrza bo wtryski przepuszczają powietrze.
Osobiście nigdy nie sugeruje się kompresją zaraz po remoncie. Przy montażu sprawdzam luzy na zamkach pierścieni, luz w rowku tłoka, wszystkie krytyczne wymiary i musi chodzić. Tym bardziej przy tak małym silniku, gdzie każda objętość przewodu pomiarowego to strata. Powiedz, czy masz jakieś problemy, że robisz pomiary kompresji?
Ciśnienie sprężania Stan normalny25 - 30(bar)
A jakie powinnien byc stopień sprężania? Ciśnienie sprężania Normalny 25 - 31 (bar) Minimum 19 (bar)
Ciśnienie sprężania, ustawienie rozrządu, stan układu WN, wszystkie podciśnienia do sprawdzenia.
Wydaje mnie się że koszt naprawy ciśnienia samego nie wyniesie 2500zł chyba o wiele mniej . Posprawdzaj wszystko ciśnienie sprężania i ciśnienie oleju potem podejmiesz decyzję
Sprawdź ciśnienie sprężania na tym cylindrze. Możesz też spryskać kable W N spryskiwaczem z wodą jak będzie przebicie to wymiana kabli.
Miał nie jeden, ale żeby coś stwierdzić to może by tak coś sprawdzić co?Na początek może ciśnienie sprężania. Potem diagnoza kompem .Podgląd parametrów sond korekt itd.
A i jeszcze luzy zawowrowe.
Sprawdź jak buduje ciśnienie pompa CR. Potem ciśnienie sprężania i świece żarowe.Poza tym warto by sprawdzić co tam w sterowniku...
Wymień paliwo w zbiorniku na świeże, i sprawdź jakie ciśnienie paliwa wytwarza pompa paliwa, dobrze by było sprawdzić ciśnienie sprężania.
Ten błąd oznacza wypadanie zapłonów na 2 cylindrze. Nic tam nie ma mowy o cewce w opisie a dużo osób uznaje że o nią tutaj chodzi. Wypadanie zapłonów może być spowodowane przez brak zapalenia mieszanki w cylindrze a to powodować może: - brak iskry - zła mieszanka lub jej brak - brak sprężania na cylindrze Zmierz ciśnienie sprężania na cylindrach. Może...
A co masz LPG czy tak pytasz.? LPG jeśli ma i jest dobrze wystrojone to nie ma wpływu na ciśnienie sprężania i kondycję silnika.
jakie ciśnienie sprężania powinno być tym silniku? Minimalne 9,7.
gregorczyk11 napisał: A wzorowe ile wynosi? A ile zmierzyłeś na poszczególnych cylindrach? Silnik był ciepły? Rozrusznik kręcił lekko i szybko? Podaj wyniki to zobaczymy.
Witam, jakiś czas temu kupiłem Forda Galaxy z 2001r z silnikiem 2,3l Auto po niżej ceny giełdowej, bo nie jeździł na gazie, szarpał przy hamowaniu i lekko podszarpywał w czasie jazdy, ale cena i stan ogólny sprawił że kupiłem. Po przyjeździe zrobiłem hamulce ( nie związane z tematem) i wymieniłem przewody wysokiego napięcia. Po tym zabiegu jeździł jak...
Prawidłowe dane tylko od producenta danego silnika.
Na dzień dobry zmierz ciśnienie sprężania wraz z próbą olejową . Później sprawdź płyn chłodniczy na obecność CO2.
Mimo wszystko sprawdziłbym ciśnienie sprężania, jeśli będzie podwyższone, do sprawdzenia ustawienie rozrządu. Wizard112 napisz czy silnik z dwoma czy z jednym wałkiem rozrządu.
Stopień sprężania to nie to co ciśnienie sprężania. Stopień sprężania jest to wielkość ile razy pojemność cylindra zostaje zmniejszona do wielkości komory spalania. Obrazowo przesuwając tłok z dolnego martwego położenia do górnego martwego położenia pozostaje mała pojemność- komora spalania.
Sprawdź ciśnienie oleju w swoim i ciśnienie sprężania i wtedy się okaże czy jest co ratować czy wymiana Jeżeli chcesz w miarę bezboleśnie swap-ować to pomyśl nad 1,4 16V na łańcuchu
Zmierz kompresje cylindrów, sonda sprawdza skład mieszanki, jeżeli ciśnienie sprężania jest za niskie może wywalać błąd w składzie mieszanki paliwowo-powietrznej.
MF ma przedmuchy do silnika. Remont silnika był zrobiony około 3 lat temu. Uszkodzona głowica, pierścienie, pęknięty tłok. Na początek sprawdź ciśnienie sprężania, następnie ściągnij głowice i sprawdź tłoki. Jeżeli będzie jeden pęknięty to warto sprawdzić wtryski czy nie leją.
kolor dymu? biały uszczelka pod głowicą. Niebieski z zapachem niedopalonej ropy, świeca żarowa, lejąca końcówka wtrysku, zbyt niskie ciśnienie sprężania. To tyle co do zimnego.
fakt że są przedmuchy nie kwalifikuje jeszcze silnika do remontu Ok, w takim razie pomierz ciśnienie sprężania, luzy łożysk wału, ciśnienie pompy wtryskowej. Podaj wyniki. Jeżeli będą takie same jak podaje fabryka, to rzeczywiście przesadzam i ten silnik nie będzie wymagał remontu.
Wikipedii Źródłem nie była Wikipedia. To jest silnik BMW a nie rakieta BMW. Niemcy nie wymyślili koła, tylko wciskają ludziom że ich silniki diesla są najbardziej ekologiczne na świecie. Jak to było? Volkswagen das Auto? A wyszło Volkswagen das Schwindel.
drugi raz robiłem próbę ciśnienia sprężania i wyszło wszystko ok na wszystkich cylindrach. Może miernik coś zaszwankował. Ale mniejsza o to uruchomiłem autko po kolei odłączałem wtryskiwacze i tu niespodzianka przy odłączeniu drugiego wtrysku zero reakcji auto chodziło bez zmian czyli drugi cylinder nie pali. sygnał do wtryskiwacza dochodzi rezystancja...
W silniku DKZ masz większe ciśnienie sprężania inny uk. paliwowy i zapłonowy. Natomiast silniki DDZ były montowe jeszcze w peugeotach 309 i citroenach bx.
Chodzi o ciśnienie oleju? Nie chodzi o: Ciśnienie sprężania Normalny 10.0 - 13.0 (bar) Minimum 7.5 (bar) Odległość pomiędzy cylindrami w przekładni różnicowej 3.0 (bar)
Witam. W silnikach diesla większy jest stopień sprężania czyli stosunek objętości skokowej (zakreślanej przez tłok od dpz do gpz) do objętości komory spalania - nad tłokiem będącym w gpz. Stąd ciśnienie sprężania jest kikakrotnie większe, niż w silniku benzynowem. Pozdrawiam.
Zdejmij pierwszy pierścień, następnie osadź w cylindrze jakieś 10 mm od górnej krawędzi i zmierz szczelinę na zamku. Dobrze by było zmierzyć ciśnienie sprężania. [url=http://www.wartburgkielce.piwko.pl/...
Te silniczki znane są z pewnych wad, a klekotanie jest częste w tych jednostkach, co nie znaczy że tak ma być. :arrow: A jak z spalaniem oleju, jak odma, były problemy w zimie.
Jeśli chcesz pośmigać tym autem jeszcze trochę to takie wynalazki lepiej omijać, ciśnienie pompy oraz wtryski sprawdzi Ci "pompiarz" pewnie przy pomocy odpowiedniego manometru . Poszukaj gdzie regenerują/naprawiają pompy wtryskowe. Ciśnienie sprężania zrobi każdy mechanik.
Witam. Szukam informacji o osób które miały kontakt z silnikiem Jaguara o Land Rovera po 2015r. Dokładnie interesuje mnie silnik 204DTD. Szukam informacji na temat ciśnienia sprężania cylindra,znalazłem informacje na stronach UK na temat stopnia sprężania,wg kart technicznych Jaguara stopień sprężania to jest 15,5:1.Z moich wyliczeń ciśnienie sprężania...
To też fakt , jak pojawi się ciśnienie sprężania to przestanie pluć olejem . :|
Do sprawdzenia ciśnienie sprężania. Wypadanie zapłonów może mieć albo przyczynę mechaniczną - niskie ciśnienie spowodowane zużyciem tłoka/cylindra, bądź nieszczelnością zaworów, albo elektryczną - niesprawność układu zapłonowego. A to że cieknie woda z tłumika to normalne - samochód eksploatowany na krótkich odcinkach.
Tylko wciśnięte. Może paliwo jest już na tłoku i dlatego zalewa silnik. W tym przypadku, który robiłem była jeszcze źle zamontowana kopułka - palec był za nisko, przy kręceniu iskra ok ale już w cylindrze była za słaba. Ciśnienie sprężania sprawdzone?
Równie dobrze iskra może przeskakiwać w nieprawidłowym miejscu - np. na skutek osadu węglowego, który powstał przez nieprawidłowy skład mieszanki. Zapłonu tu raczej nie przestawisz - jedynie może dojść do uszkodzenia klina na wale korbowym. Z bezkolizyjnym silnikiem - BZDURA. Polecam przestawić umyślnie rozrząd i zakręcić ręką wałem korbowym. Zobaczysz,...
Ciśnienie sprężania mierzy się specjalnym zegarem. Spróbuj w czasie odpalania psiknąć czymś palnym w gardziel gaźnika - benzyną lub plakiem, gazem z zapalniczki, zmywaczem do hamulców... Jak zapali, to masz problem z paliwem. Zawór podciśnieniowy pod zbiornikiem działa?
Witam ponownie . Schemat jak najbardziej przydatny ( wielkie dzięki ) Problem rozwiązany. Temat zamknięty Pozdrawiam Piotrek.
sprężać ciśnienie nissan ciśnienie sprężać ciśnienie sprężać volvo
makro otwiera lokalizacje licznik energia dwukierunkowy tauron odbiornik 35mhz
fritz ustawienia fritz ustawienia
Citroen Xsara 1.4 – diagnostyka czujnika MAP: objawy, pomiary, testy, Bosch, Magneti Marelli Jak wyciągnąć blokadę kierownicy w Piaggio Liberty