Sprawdź czy po zrzuceniu powietrza przez zawór osuszacza sprężarka przechodzi na bieg jałowy Od kiedy to w DAFach sprężarka przechodzi w momencie wyrzucania powietrza przez osuszacz w jakiś bieg jałowy??? Osuszacz ma zawór napełniający który w momencie osiągnięcia ciśnienia 10.5 bar zamyka przepływ do wylotu z osuszacza (połączony do zaworu wielodrożnego),...
Kolego, W dafie maxymalne ciśnienie na zegarach przy których powinien mieć wyrzyt powietrza to 10 barów (dokładnie to 10,5) a nie dwanaście tak więc osuszacz do wyrzucenia na dzień dobry. Dlatego że osuszacz nie wyrzuca przy ciśnieniu 10 bar to wówczas uruchamia się system awaryjny który przy 12 barach powinien zabezpieczać system przed nabijaniem w...
6-7,5 bar ale w tych silnikach jest odprężnik automatyczny i trzeba albo szybko kręcić (by się deaktywował automatycznie) albo deaktywować go ręcznie np przez zwiększenie luzu zaworowego na zaworze dolotowym. Bez tego pomiar może być zaniżony przez działanie odprężnika. Ja ogólnie teraz wolę robić pomiar szczelności cylindra. Polega to na ustawieniu...
Jeżeli kontrolka oleju nie dała znać o sobie czyli ciśnienie było,panewek nie powinno ruszyć, ale jak masz rozbebeszony możesz zajrzeć tylko daj miskę z powrotem na dobry silikon mimo uszczelki albo są do tego specjalne kleje. Olej w paliwie miałeś z tąd,że wtrysk dawał paliwo a tłok zamiast sprężać wyganiał je przez walniętą prowadnicę do oleju. Dobrym...
(-) wtyczka naprawiona i myślałem że był to strzał w 10-tke. Samochód pracował całkiem długo a nawet przejechałem nim znacznie dłuższy dystans niż zwykle do momentu aż usterka powróciła. Zaciekawiony, tym iż mogłem trochę przejechać postanowiłem odczytać parametry z komputera podczas jazdy. (-) Ponoć był przypadek, że wina leżała po stronie listwy...
Posyłam na priv
Witam z c330 troszkę przeszedłem :) i nie jedną robiłem. Długość spręzyny zewnetrznej w stanie swobodnym powinna wynosić 60 plus minus 1,5mm a wewnętrznej 63 plus minus 1,5mm. Czy podczas kręcenia rozrusznikiem pojawia się biały dym czy nie ?? i czy obydwa tłoki zaskakują?? Dodano po 13 Najprawdopodobniej źle zmierzyłeś ciśnienie sprężania przy 16 barach...
Nie za miękki, tylko zerwany, a w konsekwencji przestawiony zapłon.
Tak na żywca był palony, czy jakoś go do tego przygotowałeś? Być może pierścienie stoją. Nalej mu nafty do cylindrów na dobę, może puszczą
1 wyciągasz wszystkie wtryski 2 wkładasz zegar do każdego cyl oddzielnie i kręcisz rozrusznikiem tak do 10 sek aż cisnienie na zegarze przestanie rosnać i tak dla wszystkich cyl. 3 Jesli ciśnienie jest niskie lub jest różnica pomiedzy cyl to powtarzasz pomiary ale wcześniej na cyl wstrzykujesz olej tak jak pisał kolega alfred. Jeśli po dodaniu oleju...
Silniki te, maja niskie sprężanie, 5.5 - 6.0 atm. Poniżej 4.5 są problemy z zapłonem. Pomiar, jest zależny od ilości nagaru w komorze spalania, a jest on tam zawsze. Dodatkowo odprężnik (jeżeli jest) też utrudnia prawidłowy pomiar.
Witam Na rosyjskim forum znalazłem że dla silnika d-240, d-245 ciśnienie 24-32 ATM
Łańcuch przeskoczył, dlatego nie ma kompresji
0.05-0.06 na ssącym i 0.08 -0.09 na wydechowym.
Do 20 barów, później ma problemy z odpalaniem
No fajnie :D A jaki silnik :?: Benzyna , diesel , pojemność :D
wtryskiwacz do pomiaru jest napewno zmodyfikowany tzn. nie posiada igły w końcówce, a pomiar będze wiarygodny i ile zachowasz warunki prawidłowego pomiaru. Jeżeli chcesz ocenić stan silnika to należy zastosować kilka zasad : 1 silnik zimny po postoju min. 8 godzin, wymóg ten związany jest z dokładnym obcieknięciem oleju z gładzi cylindrów i utratą temperatury....
Po co sprężać wodę do 6 barów, by za chwilę to redukować?
https://allegro.pl/oferta/miernik-tester... https://allegro.pl/oferta/miernik-tester... https://allegro.pl/oferta/tester-miernik... https://allegro.pl/oferta/miernik-tester...
Ciśnienie normalne 11bar. Pozdrawiam.
Obejżyj wałek rozrządu.
16,5 atm.
Postanowiłem zmierzyć mu ciśnienie bo ciężko zapalał i nie równo pracował przy tym sporo dymiąc na niebiesko Silnik po złożeniu nie pracował dłużej jak ok.20 minut. Daj mu popracować.
około 13 atm. Ale może być i 10, byle po równo na wszystkich.
http://www.ceramizer.pl/content/view/37/...
Ciśnienie masz wzorcowe . Sprawdziłbym też dawki wtryskiwaczy.
Między 11 a 12.
Faktycznie muszę przyznać, na podstawie filmu, że marnie z moją wiedzą na temat zastosowania sprężarki scroll poza chłodnictwem. To zapewne temat na zupełnie inną dyskusję niż tutaj ale czy sądzisz, że taka sprężarka to najlepsze rozwiązanie? Sprężarka scroll pracując jako silnik pneumatyczny dalej może być wpięta w jakąś "gałąź" systemu chłodniczego...
2. Zdjęcia sprężyn bez demontażu głowicy? Teoretycznie da się to zrobić, ustawiając tłok tak aby zawór się na nim oparł. Ale ryzykujesz tym, że może Ci on wpaść do komory spalania. Po za tym nie widzę sensu ( po za wymianą uszczelniacza trzonu) tej operacji. PS. Pytanie dodatkowe, jak są smarowane prowadnice zaworów skoro od góry są uszczelnione? Ten...
Tylko przyrzad specjalny (drogi). Zadne kolo zebate nie jest indeksowane.
Myśle, że trzeba zdjąc pokrywę wkręcić miernik w miejsce świeć żarowych i odłączyć pompowtryski na czas kręcenia (pomiaru).
W granicach 30 bar. Ty nie masz czym się martwić ciśnienia w normie
Witam, nominalne 12,7 bara a min 9,8 bara, a przepustnice otworzyłeś na maxa? skoro tak podskoczyło na próbie olejowej to pierścionki do jubilera :D jak wsio z nimi w porządku to podskoczy 1-1,5 bara, i róznica pomiedzy cylindrami nie wiecej jak 1-1,5 bara im mniej tym lepiej , powodzenia
W okolicach 28-30 atm, u Ciebie jest źle - takie rozbieżności pomiędzy cylindrami są niedopuszczalne.
Iskra szeroka na 1,5cm i długa na około 1cm. Normalnie kurtyna ognia. Mało widziałeś. Układ zapłonowy typu TCI potrafi dać iskrę na długość kilku centymetrów. Przeciętny CDI daje iskrę na długość 2 cm. Problemy z przebiciami przewodów WN najczęściej zaczynają od nieprawidłowego przebiegu spalania — uboga mieszanka, wysokie ciśnienie w cylindrze,...
Wykręć świece i sprawdź czy któraś nie wykazuje znamion zalania nawet jak nie wypal je nad palnikiem gazowym.Nie cały olej mogłeś usunąć i mogło zachlapać świece.
Pomiar ciśnienia sprężania odbywa się przez zmierzenie ciśnienia sprężania w cylindrach, a nie kolektorze ssącym. Świece jako że to część eksploatacyjna, to najłatwiej powiedzieć że wszystko wina świec, niestety w tym przypadku nie mają nic wspólnego z twoim problemem.
Taka różnica oznacza że silnik jest do remontu skoro Pan sam pisze że stracił on moc. Wygląda że ten cylinder jest nieszczelny gdzie jest 13.8 bar, no i ten gdzie jest 15 bar jest nieszczelny i do tych cylindrów trzeba by wlać po 10cm3 oleju i szybko zmierzyć ciśnienie. Koszty to zależą czy Pan będzie to sam robił czy warsztat. Warsztat weźmie za to...
Myślę, że nie tylko domorośli. Amatorsko i hobbystycznie siedzę w temacie klimatyzacji i by lepiej w tym siedzieć, kupiłem do naprawy stację do odzysku czynnika R134a- taką starszego typu, fabrycznie zbudowaną na sprężarce tłokowej (jak w lodówce). Podobne produkował niegdyś U.S. reco oraz Refco https://obrazki.elektroda.pl/5948461000_...
A jakie ma ciśnienie sprężania?
czy takie napełnianie samego węża nie spowoduje szybkiego zużycia sprężarki - w końcu wytworzone ciśnienie "cofa się/napiera" na wylot powietrza Nie da się sprężać czegokolwiek tak, by ciśnienie nie napierało na wylot sprężarki :D Śmiało, nic jej nie będzie. Prędzej strzeli któreś połączenie wężyka niż stanie się cokolwiek innego.
1. Nie ma możliwości, że jest zapowietrzona albo że się zapowietrza, bo przez 2 min pompuje. 2. Pompy nie trzeba zalewać, bo przecież pompuje. 3. Skoro coraz wolniej pompuje to nie rura zarośnięta jest przyczyną, bo niby jak, co dziennie coraz bardziej zrasta i przez to pompa coraz dłużej pompuje, tak z dnia na dzień?? No bajki zwyczajne. 4. Kiedy autor...
....Witam.Mam problem z przeliczaniem jednostek.... Pod tym linkiem masz kalkulator przeliczający :arrow: http://www.jednostki.adgraf.net/jednostk...
Wygląda na prawidłowo ustawiony. Niski wynik pomiaru ciśnienia sprężania może być spowodowany tym, że używasz chińską imitację przyrządu, a nie prawidłowo wykonanego miernika ciśnienia sprężania. Upewniłeś się, że wymieniony wałek ma takie same krzywki co oryginał? Kąty otwarcia i zamknięcia zaworów się zgadzają?
Spotkałem się z takim wywalaniem oleju w sprężarce która miała za wysoki stan oleju, a najlepsze było to że prawdziwy stan oleju było widać w zbiorniku dopiero po rozgrzaniu jej powyżej temperatury otwarcia termostatu (tam było 75stopni) , trzeba było ją podtrzymać na pracy 10-15 min z wysoką temperatura i dopiero wyłączyć , poczekać kilka minut aż...
Pytałem jakim przyrządem mierzysz ciśnienie, a Ty odpowiadasz że takim od samochodu. Cylinder w samochodzie ma pojemność skokową od 250 do 500 cm³, więc pojemność komory spalania wynosi minimum odpowiednio 25 do 50 cm³. W silniku 50 cm³ od 4.5 do 6 cm³, więc znaczenie ma nawet rodzaj adaptera dostosowanego do długości gwintu świecy zapłonowej. Chińskie...
A ciśnienie sprężania?
Ciśnienie sprężania na danym cylindrze, wtryskiwacz, lewe powietrze.
Moim zdaniem, podstawowe badanie w takich przypadkach to pomiar ciśnienia sprężania, połączony z próbą olejową.
Przyjmuję minimalne ciśnienie na poziomie 20bar. Temat uważam za wyczerpany.
sprężać ciśnienie nissan ciśnienie sprężać ciśnienie sprężać volvo
elementy instalacji ogrzewania gazowego zmywarka aristo hotpoint ekspres krups konserwacja
schemat driver ledów ubezpieczenie laptop
Toyota Auris 2008 diesel – gdzie znaleźć numer fabryczny lampy, OEM, lokalizacja oznaczenia Toyota Auris 2008 Diesel – numery fabryczne i rodzaje lamp, OEM, halogen, ksenon, LED