możliwe , że turbina stoi lub zatkany filtr powietrza
Przyłóż do niej dłoń i wkręć na moment silnik na wysokie obroty - przy jej nieszczelności poczujesz dmuchanie powietrza, jeśli nie poczujesz to jest szczelna czyli sprawna.
Nikt nie odpowiedział ale udało mi się ogarnąć temat samemu z wykorzystaniem informacji z anglojęzycznych stron. Kwestia pierwsza czyli ustawienie zderzaka/ogranicznika turbiny była tam opisana w taki sposób, że należy podłączyć podciśnienie prosto z pompy vacuum pod gruszkę turbo (pomijając zaworek n75) i następnie na w pełni rozgrzanym silniku, przy...
A w czym jest problem? 2bary doładowania, ~1600bar paliwa - powinno być ok. Brak mocy czy check?
Wtyk 1 +12v idzie z bezpiecznika nr.23 zasila również elektrozawór regulujący ciśnienie turbo,wtyk 2 sterowanie B15
Wymieniłem świece żarowe i zniknął błąd P1351 związany z obwodem podgrzewania świec. Nie powrócił również błąd P0422. Niestety po wyprostowaniu rury nadal błąd P0299 czyli, małe ciśnienie turbo przy 2000-3100 obr/min. Powyżej tej prędkości ciśnienie turbo jest ok. Pozostają błędy P2033 oraz P0483 Proszę o wszelkie sugestie. Wszystkie potrzebne sugestie...
Trafic 2.0 dCi 114 KM, ciśnienie zadane 115 bar, ciśnienie mierzone 1,1-1,4 bar. DF569 jakim cudem 115 bar. Przepraszam za znaki.
Maf wymieniony i stwierdzam,że ma on wplyw na działanie zaworu egr jak i ciśnienie turbiny-chociaż tutaj jest jeszcze wiele innych czujników,które na to wpływają. Co więcej spalanie wróciło do stanu wcześniejszego,ale to nadal nie jest tak jak być powinno. Niestety problem nadal występuje póki auto się nie rozgrzeje,ale to już w innym mym temacie. Dzięki...
No teraz szukaj nieszczelności, lub powodu dlaczego turbo nie pompuje.
Zapchane ujście ze spadającego wężyka, korek z zaworkami, bo to on reguluje ciśnienie, turbo jeśli chłodzone. Dodam jeszcze że gdy zaczyna się grzać auto automatycznie przestaje lecieć ciepłe powietrze w kabinie. Brak płynu w nagrzewnicy, w silniku też, dlatego dolewałeś. Chłodnica i oba węże do niej są gorące? Wentylator się włącza?
tam nawet regenerowana turbina była tak ze spokojnie a nie leczenie objawów. No i co się działo po regeneracji turbo? Czy moc wróciła, czy nie? Bo jeśli nie wróciła, oznacza, że regeneracja była fikcją. Z tabel parametrów bieżących wyraźnie widać, że "cykliczny stosunek otwarcia elektrozaworu ciśnienia turbosprężarki" (tj. "mieszka" 2a - rys. poniżej),...
Na zbiorniku przeponowym masz wentyl samochodowy trzeba dobić ciśnienia. Mogłosie rozszczelnić naczynie po stronie powietrza jak u mnie. Wtedy możesz zjechać z ciśnieniem na kotle wody do 0,2-0,3 na zimnym co wystarczy na załączenie sie a wzrost ciśnienia nie przekroczy dopuszczalnej wartości. Zalezy to od pojemności układu u mnie rośnie do ok 1-1,1....
Jakieś kody usterek z diagnostyki? Sprawdzałeś ciśnienie turbo podczas jazdy, czy wkręca się? Coś było kombinowane z EDC?
Zmień komputer. Niema takiego trybu awaryjnego żeby nie było błędów. Chyba, że cała DTC wywalona. Napisał że DPF ma, czyli nie ruszana tablica, a błąd to pewnie boost pressure .... ciekawe jak ustawiona sztanga, bo regenerujący często ustawiają krócej sztangę, żeby był zapas. Do autora komputer z drugą osobą na kolanka i jazda wtedy wyjdzie w parametrach...
Witam Od czterech miesięcy mam taki problem. Auto 2000r, przebieg 283 tyś km. Zaczęło się od tego, przy jakiś 3500 obr/min na gierkówce nagle straciło moc, obrotomierz zaczął spadać, oczywiście zapaliła się kontrolka "pomarańczowy silnik" poniżej 3000obr jeszcze jechał, ale powyżej zero siły, czyli tryb serwisowy. Zatrzymałem się, postałem z 10-15 min....
Witam.Wiem ,że temat jest stary,ale jeśli ktoś potrzebuje pomocy w zaresie regulacji hydrauli i napraw LKT służę pomocą.
Podpowiedz mi jeszcze gdzie w programie mogę zrobić taki pomiary(at)
to jest zwykły zawór upustowy cisnieniowy mianem westegate nazywa sie zawór o elektrycznym sterowaniu ale niejsza z tym
Witam, Robiąc log statyczny grupy 011 wychodzi na to że posiadam zbyt małe ciśnienie turbo w trybie On http://vaglog.pl/log_244448.html Czy ktoś miał już taki problem i spotkał się jak go rozwiązać? Auto jak na moje odczucie bardzo myśli przy dodawaniu gazu i zmiany biegu. Dodam prace gruszki od turbo. https://youtu.be/34PNLRY89wE Auto Seat Ibiza 1.9TDI...
Witam. Na wyłączonym silniku ciśnienie turbo ma być równe ciśnieniu atmosferycznemu. W moim przypadku ciśnienia te są różne. Po odłączeniu czujnika turbo na kolektorze dolotowym, zmienia się tylko wartość turbo, zatem zakładam, że ten czujnik nie bierze udziału w pomiarze ciśnienia atmosferycznego. Gdzie jest czujnik ciśnienia atmosferycznego? https://obrazki.elektroda.pl/9178616000_...
W załączniku schematy 1312 - MAP 1261 - pedał gazu 8007 - czujnik ciśnienia klimatyzacji Do sprawdzenia instalacja. To że auto wkręca się tylko do 3 tysięcy będzie raczej problemem z tym że sterownik nie widzi pedału gazu. Masz problem z czujnikiem MAP a nie z wysokim ciśnieniem w kolektorze. Tutaj jest raczej problem po stronie elektrycznej - sterownik...
Właśnie turbina w tym modelu jest sterowany inaczej aniżeli "tradycyjnie" w większości aut turbina jest sterowana podciśnieniem, a u mnie ciśnieniem wytwarzanym przez nią samą. Dziwnie to brzmi ale w momencie gdy turbina pracuje i wytwarza ciśnienie sztanga gruszki otwiera zawór i nadmiar ciśnienia (powietrza) w układzie ucieka tym zaworem do wydechu......
P0299 wskazuje, że turbosprężarka wykazuje zbyt niską wydajność. Kiedy ECU wykryje niższe doładowanie niż to, które jest uważane za normalny zakres, ustawi P0299 DTC. Nieszczelność lub blokada wlotu powietrza. Nieszczelność rury doładowania. Nieprawidłowo działający czujnik ciśnienia doładowania turbo. Nieprawidłowo działający regulator ciśnienia turbo...
Pod kotłem prawie na środku, pomiędzy rurami masz czarne pokrętło. Odkręć kilka obrotów pilnując cały czas manometru. Uzupełnij do około 1,2 - 1,5 bar.
Witam Pacjent to Ford Focus MK3 1.6 EB 2012, wymyśliłem sobie , że w ramach wolnego czasu zrobię dodatkowe zegary (jak w ST) z ciśnieniem turbo, oleju. Arduino/ESP + LCD ogarnąłem ale nie wiem jakie ramki odpowiadają za te wartości. Czy macie może jakieś źródła pomocne w tej kwestii ? Obroty silnika , położenie przepustnicy to byłoby stosunkowo łatwo...
W jakich warunkach ustaliłeś tą różnicę?
Witam. Mój problem z Passatem 1,9 tdi 115 km po wymianie uszczelki pod głowicą stracił moc. Mechnicy sprawdzili wszystkie czujniki, zrobiona regeneracja turbiny żadnych błedów nie wykazuje. W czasie jazdy pod kompem badany wszystkie parametry dobre. 3 ci pompowtrysk leje troche ale już lał przed wymianą uszczelki lecz chodzil dobrze. Pytanie co z pieprzyli...
Witam. Jakiego potencjometru użyć do oszukiwania czujnika doładowania żeby podnieść ciśnienie turbo z 0.8 na 1 bar.
Chciałbym zapytać jak konkretnie działa dozownik/mieszalnik powietrza w tych silnikach? Wiem,że miesza ciepłe powietrze z zimnym,ale chodzi mi o konkrety,czyli kiedy to powinno następować itd. Od razu napiszę,że podczas otwarcia dozownika ciśnienie turbo spada-dlaczego? Schemat-nr 8 to dozownik/przepustnica w moim aucie
Błąd P0299 jest opisany w moim programie jako Zbyt małe ładowanie turbosprężarki/sprężarki doładowującej Sprawdzić następujące podzespoły: 1.Elektrozawór regulujący ciśnienie turbo 2.Czujnik ciśnienia ładowania z czujnikiem temperatury powietrza
Zamykasz zawory pod kotłem. Spuszczasz wodę z kotła. Pompką samochodową dobijasz powietrze do czerwonego zbiornika na "plecach" kotła do wartości ok 1-1,2 bar. Napuszczasz wodę do kotła. Odkręcasz zawory. I już - ciśnienie nie rośnie.
albo przeplywi=omierz , albo zawór sterujacy turbem
Skoro masz tryb awaryjny to raczej jest zapisany błąd który go wywołał. Z niego dowiesz się np czy to za duże ciśnienie turbo czy za małe. Obstawiam za duże czyli klasyczny "Not lauf " bo turbo zregenerowane po taniości czyli luzy w układzie VNT co powoduje falowanie doładowania i ECU mówi dość. Często da się takie turbo poprawić po regeneracji i wyregulować.
W Iveco spotkałem się że komputer liczy ciśnienie zadane jako ciśnienie względne, a rzeczywiste jako bezwzględne. Odejmij od rzeczywistego, ciśnienie atmosferyczne czyli jakieś 970-990 i wtedy się mniej więcej zgadzają ze sobą.
Jak zdjales kostke z czujnika i cisnienie w trybie awaryjnym pokazuje 400bar to jak jest ok uklad paliwowy to powinien odpalic,z tego wynika ze faktycznie nie masz cisnienia na liswie,sprawdz przewody palwowe(przetarcia),filtr paliwa,itd Dodano po 1 Dzieki za punkty ale to na razie poczatek,jak cos to smialo pisz. Pozdrawiam.
Przeplywka wymieniona na nową boscha, moze cos tam.lepiej ale to nie jest to jeszcze, jutro postaram się zrobić logi i wstawię. Wogole nie słychać tego zaworu upustowego czy to dlatego że za małe ciśnienie pompuje turbo ?
Witam Można zrobić np. tak: Wiercisz otwór np. gdzieś w kolektorze dolotowym (tak żeby wiórow nie naleciało do środka), nacinasz gwint gwintownikiem załóżmy 1/4 cala, następnie na pastę/taśmę teflonową wkręcasz szybkozłączkę nr. 1 (z tym samym gwintem oczywiście). W złączkę wkładasz rurkę poliuretanową nr. 2 (wytrzymałość 12bar, 100°C, dosępne różne...
Witam, jest ktoś w stanie powiedzieć jak zmienia się ciśnienie spalania w benzyniaku z turbo ? W wolnossącym ciśnienie spalania wynosi max 100bar (cisnienie atmosferyczne ok. 1bar). Doładowanie wynosi 0,5bar, czyli silnik dostaje 1,5bar tak ? I wtedy ciśnienie spalania wynosi analogicznie 150bar ?
Pokaż ciśnienie jakie turbo podaje podczas jazdy od "dołu", bo to co zamieściłeś to chyba jakaś przygazówka na postoju.
Podłącz kompa I obserwuj co się dzieje w parametrach rzeczywistych. Bezapelacyjnie masz za mało powietrza w kolektorze. Jedź na 3 biegu, od biegu jałowego gaz do dechy i obserwuj co się dzieje w parametrach, tzn jakie jest ciśnienie doładowania jak turbo wstanie i jaki jest wydatek paliwa.
Ciśnienie turbo to mały problem, większy to utrzymanie AFR w odpowiednim przedziale. Jak napisano wyżej, siłowników sterowania turbiną które bazowały na nadciśnieniu w kolektorze dolotowym jest sporo, wszystkie turbodiesle z mechaniczną pompą taki właśnie posiadają.
Jakiś czas temu robiłem turbo w fiacie 1.4turbo z 2017 roku i przebiegiem ok 70tys. Także myślę w twoim przypadku wymiany turbo się nie obejdzie. Musisz tylko sprawdzić czy masz za niskie czy za wysokie ciśnienie.
Tak ,V-tech oddział Katowice 4GT Wrocławski Adam Przed zmiana mapy wymieniłem filtr powietrza na wkład K&N i na hamowni wyszło 156 KM i 358 Nm. (seria 152 KM i 341 Nm) Po zmianie mapy 188,6 KM i 405 Nm
Witam. Problem leży zapewne w zacinającej się zmiennej geometrii turbosprężarki dlatego ją "odcina" komputer widzi za wysokie bądź za niskie ciśnienie doładowania i wyłącza sterowanie turbo. Trzeba zdemontować turbo oddać do czyszczenia geometrii i po problemie. koszty samego czyszczenia nie powinny przekroczyć 250zł plus demontaż i montaż to już w...
regenerowane ( tu podobno są założone po dwie podkładki pod wtryski że niby za głęboko wchodza,tego nie rozumiem) Bzdura jakaś. (elektronik który sprawdzał te mapę twierdzi że według niego zbyt późno włącza się turbina,Ale mechanik mówi że tak ma być) Kolejna Niech owy mechanik zajmie się naprawą przyczep do traktora. Podstawa to rzetelna diagnostyka....
Jakie ciśnienie daje turbo podczas jazdy?
Jaką turbinę zastosowałeś? Niech mechanik sprawdzi '' na kompie '' ciśnienie turbo podczas jazdy.
Problem pojawia się,gdy staram się utrzymywać auto na stałych obrotach- w tym momencie ciśnienie turbo leci łeb na szyję a elektrozawór jest otwarty tylko na 20-30%.Oczywiście jak przyśpieszę to wszystko wraca do normy. Normalne zachowanie. Po co ma ładować jak silnik nie jest obciążony.jak przyspieszasz to potrzeba mocy, podawane jest więcej paliwa...
Mocno kopci przy dużym wciśnięciu pedału gazu?
Ciśnienie turbo wg loga ok (pytanie czy czujnik nie oszukuje). Jak wyglądają wartości z przepływomierza?
Jakie ciśnienie daje turbo?
Zacytuję z allegro o myjce maltec ml 3.360 bo aż sam nie wierzę w 360 BAR !!!!! Parametry: Ciśnienie z Turbo Lancą: 360 Bar Ciśnienie: 150 - 225 Bar Przepływ wody: 6 - 7,5 L/min Moc silnika: 3200 Watt Silnik indukcyjny Aluminiowa pompa Wbudowana pianownica Mosiężne cylindry Gwarancja door-to-door: 24 miesiące Waga: 26 kg Wymiary: 100 x 39 x 42 cm I...
Jeśli chodzi o wymianę to rzecz prosta. Ważne aby nie pomylić się przy przekładaniu przewodów podciśnienia. Żeby go sprawdzić to najlepiej na vag w pomiarach parametrów. Najlepiej zaobserwujesz jego usterkę podczas jazdy ,patrząc jak się zachowuje jego wysterowanie i czy adekwatnie do jego zmian ,zmienia się ciśnienie turbo(ale to z vagiem). Pozdrawiam.
Skoro masz możliwość to zobacz w parametrach jakie ciśnienie turbo itd. I będzie wiadomo.
Jaka korekta wtrysków? Ciśnienie paliwa zadane i rzeczywiście. Jaka różnica ciśnień na DPF? Ciśnienie turbo zadane i rzeczywiście?. Zrób test na jałowych i pod obciążeniem. Możesz też odpiąć rurę od wydechu i sprawdzić jak będzie przyspieszał
nawet po wypieciu węzyka od turbo powinna ona dawać ciśnienie wię problem jest w samej turbinie lub zatkany wydech, zawór EGR otwarty. Jakie masz parametry turba i przepływki?
Wywala bład za niskie ciśnienie i się rozłącza. Sprawdż turbo,węże (czy nie dziurawe) bądź kat zapchany.
Turbo raczej ma zacięta dźwignię zmiennej geomtrii bo ciśnienie idzie do max wartości jaka jest wstanie pokazać czujnik. Nie męcz tego turbo w takim stanie bo prędkości obrotowe przy takim ciśnieniu sprawia że odleci ci w końcu z pod maski sypiąc obficie drobnymi.
Byłem przekonany że wyczułbyś ślizgające się sprzęgło. :)
Ciśnienie turbo sprawdzisz , w teście drogowym. Ustawiasz w sprzęcie diagnostycznym bloki pomiarowe i masz zakładkę ciśnienie doładowania w zależności od sterownika silnika możesz mieć zadana i wykonane albo aktualne i odchyłka od zadanego. Mocno obciążając silnik druga osoba na sprzęcie sprawdza co się dzieje z tymi parametrami. Co do samego błędu...
Podaj ciśnienie turbo w całym zakresie obrotów.
Mam problem z karcher 5.610, żeby dał ciśnienie za każdym razem muszę po naciśnięciu pistoletu przekręcić lance na minimum a na dyszy turbo nie wchodzi wcale na ciśnienie i nie wyłącza się. Proszę o pomoc.
Niech Ci sprawdzą pod komputerem jakie masz ciśnienie doładowania. Wydaje mi się, że turbo nie pompuje.
Wpuść ciśnienie przed turbiną i masz sprawdzony cały dolot. ciśnienie na turbo i zatkać wąż od filtra powietrza? Dodano po 2 Jak dmucham w turbo to powietrze wali do oleju. Źle zrobiona turbina?
Z doświadczenia napisze że na 90% jes uszkodzony wymiennik bitermiczny. Sprawdzić można tak: Zamknij dopływ zimnej wody do kotła i odkręć ciepła wodę w kranie, jeśli ciśnienie z kotła będzie spadać to oznacza że nagrzewnica jest uszkodzona. Jesli jest mala dziurka to ciśnienie spadnie po ok godzinie. Przekrój nagrzewnicy bitermicznej http://obrazki.elektroda.pl/7471896200_1...
A w parametrach jakie jest ciśnienie turbo? Zrób logi dynamiczne turbo i będzie wiadomo
Numeru bledu teraz sobie nie przpomne. ale napewno chodzi o zbyt wysokie ciśnienie turbo. Czujnik ciśnienia wymieniłem na nawy bo podejrzewałem, że może pzekłamywć. przy przeładowaniu jest chyba cisnienie około 2600
Jakie korekcje na wtryskach, jakie ciśnienie daje turbo
Tak wiem co to był za błąd : niskie ciśnienie turbo. Dodano po 3 Wyrzuca błąd ostrzeżenie silnik święci na czerwono i piszczy cały czas.
Ma albo i nie ma. Zapalił kontrolkę to i zapamiętał co go bolało więc potrzebna diagnostyka. Później pomiary - rzeczywiste ciśnienie turbo, przegląd parametrów pracy silnika. Inaczej można tylko zgadywać
Jak ściągniesz wężyk z gruszki powinno Ci turbo teoretycznie bić największe ciśnienie bo klapka na stronie gorącej jest wtedy zamknięta. Dodano po 3 Dzięki wielkie za wskazówki, a jeszcze jedno takie pytanko... jeżeli podłączyłbym na chwilę wężyk od turbo do gruchy, podpiąłbym vag-a, sprawdzał doładowanie i jeżeli nagle pojawi się ciśnienie (tak wiem,...
Podłącz manometr w dolot i porównaj ciśnienie turbo pokazywane przez czujnik i rzeczywiste
Kolega mechanik mi pisał że trzeba sprawdzić ciśnienie turbo bo może ja uszkodzić a za tym uszkodzić silnik. Czy jest to możliwe?
Zacznij od wyczyszczenia EGR . Prawdopodobnie zbyt powoli narasta ciśnienie turbo. Zrób logi
Jeśli myślę logicznie to zanieczyszczony DPF spowoduje wzrost ciśnienia spalin co za tym idzie wtłaczanie ich do kolektora przez EGR ,zamulenie silnika i ograniczenie doładowania .Zawór EGR reguluje na podstawie różnic przepływomierza przez uchylanie zaworów bo są tam 2 połączone sprężyną a impulsy PWM wypychają rdzeń cewki programowo,gazy pod większym...
Witam. Mam problem z 1.9 tdi 116km. Wymylem silnik karcherem i turbo nie laduje tzn auto nie jedzie a turbo tylko daje 0.5bara... czasem jedzie normalnie na 3cim biegu i laduje ladnie do 1.5 bara. n75 zmieniony na nowy map sensor tez i dalej nic. Błędów na kompie brak. Weze od podciśnień dobre, sztanga od gruszki chodzi co jeszcze spr? Wartość zadana...
Jakie ciśnienie daje turbo? Jaki wynik diagnostyki?
Jedynie ktoś z kompem na miejscu przy aucie, sprawdzić trzeba parametry na żywo, ciśnienie paliwa, ciśnienie w układzie dolotowym itp.
Wpadłem na to, zacząłem od turbo, bo i tak było do wymiany. Dziś zmierzę ciśnienie i ewentualnie wymienię czujnik, jeśli będzie taka potrzeba. A co do tego ciśnienia, to łatwiej w tym Scenicu wyjąć turbo niż zmierzyć ciśnienie 😉 niby łatwo, niby na wierzchu, a ręki nie wsadzisz. Trzeba będzie pewnie przód cały rozebrać.
Raczej klasyczny not lauf. A z racji że to 90km czyli turbo by pass to raczej ostawiam za niskie ciśnienie doładowania z turbo (nie dociąga do zadanego). Powodów może być kilka. 1. Samo turbo mam luzy i nie jest wstanie zrobić ciśnienia. Zawór by pass jest otwarty i tym samym ciśnienie doładowani jest ograniczone. 2. EGR nie jest szczelny i ciśnienie...
Jak turbina dostaje zbyt dużych luzów to puszcza olej do intercolera ale to nie jedyny problem bo drugi problem to taki że jak są jakieś niedomagania turbiny tzn zapieczenie sterowania dziurawe wężyki (80 %) przypadków niesprawny zawór n75 to wtedy turbo nie ciśnie całą parą i to też prosta droga do puszczania oleju , turbo swoich ciśnieniem jak by...
Mierzycie ciśnienie tylko na zasilaniu turbo, czy może jeszcze w innym miejscu? Może zawór przelewowy źle ustala.
Czarny dym to brak wystarczającej ilości powietrza. Odepnij jeszcze nastawnik od turbiny. Zamknij na max geo i zobacz przy wciśniętym gazie jakie ciśnienie zrobi turbo. Jeżeli z maksymalnie zamkniętą geo nie zrobi żądanego, to turbo do wyciągnięcia.
witam jakie ma być ciśnienie na reduktorze ig1 turbo jeżeli czujnik ciśnienia jest usytuowany na obudowie listwy wtryskowej
Kolego a sprawdzali czy gdzieś nie ma jakiejś dziurki i nie ucieka gdzieś bokiem te ciśnienie turbo (intercooler , przewdy gumowe, itd.) ?? Geometria przytarta też może być przyczyną (jeśli oczywiście jest).
Jak zwykle lamerzy opanowali temat. A wystarczy sprawdzić : Korekcję na wolnych Ciśnienie turbo w całym zakresie Żarówki świec i czeka-czy obecne
Katalizator usunięty, ciśnienia doładowania nie sprawdzałem ale skoro auto do 100rozpedza sie normalnie to możliwe, że ciśnienie turbo jest słabe?
Turbo nie jest w stanie utrzymywać stabilnego ciśnienia (do sprawdzenia sterowanie turbo jak i samo turbo, pompa podciśnienia i wężyki). Dwa BIP-y na - wszystkie plus szarpanie czyli pompa tandem (paliwa plus podciśnienia) do weryfikacji ciśnienie na pompie. Jaki przebieg? Oringi na pompkach były robione?
Żadnych błędów? A parametry sprawdzone? Przepływka podmieniona? A filtr powietrza sprawdzałeś? Czujnik doładowania inny? A sprawdzałeś jakie jest to ciśnienie? Zawór turbo? A sztanga od turbo rusza się?
jakie jest ciśnienie otwarcia wtryskiwacza dla silnika z tematu? dodam że jest to silnik z turbo Dzięki za pomoc i pozdrawiam
sprawdź przewód łączący przepływomierze z wydechem. Czesto się przepala , pod oplotem tego nie widać. Obiawy są takie same ,dużo pali, dziwnie pracuje i jest słaby bo ciśnienie z turbo ucieka. Błędów nie generuje.
Witam. Jakie ciśnienie paliwa ma na wolnych obrotach??
Dzięki za podpowiedź, rura zdjęta i już sprawdzona wygląda jak nowa i nie ma też gdziekolwiek popękanych włókien. Ps. A czy ciśnienie doładowania nie jest przypadkiem parametrem 2:13+ "ciśnienie turbo zmierzone" ?
Jaki silnik rok samochodu??? Objawy wskazują na to, że sterownik samochodu wchodzi w tzw. tryb awaryjny. Są tego różne przyczyny, najczęściej jest to za duże ciśnieniem w kolektorze dolotowym (czyli za duże ciśnienie z turbo) za sterowanie jest odpowiedzialny zaworek N75. Podaj rok i model silnika to będzie można podpowiedzieć Tobie gdzie się ten zaworek...
Miałem tak samo całkiem niedawno. Zapewne w naczyniu przeponowym nie masz powietrza. Musisz pozamykać wszystkie zawory na wyjściach i wejściach wody obiegowej. Spuścić wodę z kotła (przez zawór bezpieczeństwa lub zawór spustowy). Na górze za rurą odprowadzającą spaliny jest wentyl (taki sam jak w kołach samochodowych). Zmierz ciśnienie jakie jest w...
Nie wiem jaki jest to komp...diagnostyczny ale nie ma jakiś pinów do podłączenia się do klimatronika. To komputer diagnostyczny ciśnienie turbo, kąt wtrysku itp. Gdzie mam szukać tych czujników ?
szczelny układ dolotowy i wysokie ciśnienie za turbo?
Identyczny objaw, Master 2,3 163 dci do 3 tyś obrotów ładnie idzie, z logów ciśnienie przed turbina ok, ciśnienie doładowanie ok ale do 3 tyś obrotów, później turbo dziura, żądane ciśnienie doładowania 2300 mbr a dmucha 1200 mbr ( prametry z Clipa) po ok 40 sekundach wraca do normy i zaczyna równać parametry ciśnienia doładowania żądanego.. Sterowania...
ciśnienie doładowania 940-970mBar i więcej nie było masa powietrza biega od 280-370mg w zależności jak się jedzie Jak wszystkie węże od turbo przez IC do silnika całe to się wirnik ukręcił. Jak turbo nie pompuje to ciśnienie CR więcej jak 850 nie pójdzie.
Czy udało się rozwiązać problem braku ciśnienia oleju? Mam identyczny problem remont: nowe tłoki, honowanie, tulejki korbowodów, panewki i nowa pompa, rozrządu i turbo. Ciśnienie na wolnych obrotach 0 bara przy 2 tysiącach obrotów 0.5 bara.
ciśnienie doładowania turbo wskaźnik ciśnienie turbo ciśnienie doładować turbo
płynna regulacja prądu prostownika lodówka ubytek czynnik akumulator deskorolka
ne5532 korektor ne5532 korektor
Instrukcja Pioneer VSX-407RDS po polsku - gdzie znaleźć? Sonoff nie wysyła temperatury na serwer - przyczyny