https://obrazki.elektroda.pl/8112266400_... Schemat hydrauliki. Orbitrol powinien wysyłać sygnał do zaworu LS, który dopiero zwiększa ciśnienie na orbitrol.
Tam nie ma żadnych klasycznych łożysk, jedynie tuleje ślizgowe, chyba z mosiądzu. Luzy mają, jak podnoszę przód do góry to trochę zwrotnica opada, ale tam na pewno nie ma takich aż oporów, tym bardziej, że zimą na zimnym oleju kręciło się w miejscu elegancko, a przynajmniej w porównaniu do tego co teraz mam ;)
Przekładnia do wymiany. Przed wymianą sprawdz czy nie ma na przewodach dławika cisnienia na wejsciu do przekładni, oraz czy zawór zwrotny na pompie jest sprawny. w 90% umiera przekładnia.
Wycieków nie widać?
I jeszcze pamiętaj że w ciężarówkach masz układ pneumatyczny więc to działa trochę inaczej. Ciśnienie powietrza w ciężarówkach wynosi teraz zazwyczaj 0,8 MPa. W układzie hydraulicznym ze wspomaganiem ciśnienie może przekraczać 100 bar.
Kontrolka (!) 1. Poziom płynu hamulcowego 2. Poziom płynu chłodniczego 3. Poziom płynu hydraulicznego wspomagania kierownicy 4. Przegrzanie silnika/uszkodzenie 4pinowego czujnika przegrzania (powyżej 118*C) 4. Niskie ciśnienie w układzie wspomagania hamulców tak czy siak bez podłączenia pod komputer można gdybać w nieskończoność
Czy ktoś wie jakie powinno być ciśnienie pompy wspomagania (orbitrola) w tym modelu?
Witam. To kontrolka od serwa, dokładnie od wspomagania hamulców. Oznacza brak lub słabe ciśnienie w serwie hamulcowym.
Jakie ciśnienie wytwarza pompa od wspomagania (ja np.posiadam pompę od wspomagania audi a4) i do jakiego ciśnienia powinno sie zredukować przy smarowaniu kompresora?
No, bo na simmeringu i łożysku ta pompa oparta. Łopatki nie są ważne, na ch*j komu łopatki w pompie serwa, na co komu ciśnienie...
Witam, ktoś wie jakie jest ciśnienie wspomagania w astrach 2? Chodzi o pompę hydro-elektryczną. Dzięki, pozdrawiam.
Pytanie jakie ciśnienie daje pompa wspomagania TRW2 stosowana w oplu Astra G/Zafira ? Jest tam stosowana pompa elektrohydrauliczna.
Witam Pomoże ktoś mi jakoś rozwiązać ten problem? Wymieniłem maglownice passat b5 fl 1.8t. Jak mocniej przyhamuje ciśnienie w układzie wspomagania spada! I tak jakbym nie miał wspomagania albo bardzo słabe. Tak do pierwszego "przegazowania"-pompa dostaje większe obroty i dobija ciśnienie. Dlaczego hamowanie ma wpływ na wspomaganie? Czy to nieszczelność...
Żadnej oporności, niskie ciśnienie-piny nie połączone, wzrost ciśnienia-piny zwarte. Mało prawdopodobne uszkodzenie czujnika, prędzej zawór na pompie (nie upuszcza ciśnienia przy maksymalnym skręcie)
To jest typowy objaw uszkodzenia dzielnika czy zaworu priorytetowego i nie o nazwę tu chodzi a o rozdział strumienia oleju ( mogą być różne priorytety i różna nazwa ) . Twój dzielnik strumienia przepuszcza za dużo olej na rozdzielać i dopiero gdy tym rozdzielaczem zamkniesz przelew to w całym układzie rośnie ciśnienie co poprawia wspomaganie .
To nie jest czujnik tylko stycznik. Nic nie trzeba robić, o ile okablowanie sprawne.
Znakomite porady dajecie, targaj z samochodu 2,5m długą metalową rurkę paliwową od zbiornika do ściany grodziowej żeby zawieźć do zakucia, to nie wąż wspomagania kierownicy w którym ciśnienie dochodzi do 70 bar ;) Normalnie rozcina się ten aluminiowy "kapturek" wymienia wężyk i daje tam opaskę ślimakową
Prawdopodobnie masz problem z maglownicą a nie z pompą. Pompa nie działa na zasadzie prawo, lewo tylko ma tworzyć odpowiednie ciśnienie. Maglownica to sprawdzenia/regeneracji.
w korku powinien być otwór odpowietrzający sprawdź czy nie jest zatkany, a zawór ciśnieniowy jest od odcięcia dopływu oleju jak nie kręcisz kierownicą
Mycie wodą z kranu nic nie daje, a na pewno nie usuwa starego smaru wymieszanego z kawą. Najlepsza jest kompletna rozbiórka zaparzacza, dokładne mycie przy użyciu płynu do naczyń i twardej szczoteczki do zębów. Potem suszenie, smarowanie w odpowiednich miejscach i montaż. Efekt jest lepszy i wystarcza na dłużej. Osobiście bardziej obstawiał bym na...
rzeczywiście dziwoląg. W sumie ta pompa wykorzystuje silnik komutatorowy, więc jedyna awaria to wytarte szczotki. Renault Clio 2ph2 ma taką fajną pompe eletryczną, można próbowac zaadoptować. Co do zastosowania mechanicznej mogą byc problemy z listwą, mechaniczna ma trochę wyższe ciśnienie.
Luz maglownicy największy jest w pozycji do jazdy na wprost - jeśli chodzi o sam magiel, ale jest tłumiony częściowo przez ciśnienie oleju w autach ze wspomaganiem. I nie skrzypi, tylko stuka głucho.
Panowie dodatkowa oś uzupełniona jest pentozyną siłownik który kolega ma z przodu przepuszcza i pentozyna dostaje się do oleju wspomagania , stąd spadek ciśnienia w osi dodatkowej i nadmiar w układzie wspomagania . Ciśnienie jakie jest nabijane do osi dodatkowej to 11bar, jak znajdę schemat to wrzucę
To co może być winą za dużego ciśnienia w serwie ? Pompa vacum ? Istnieje taka możliwość, że za duże ciśnienie wspomagania hamulca może występować czy mechanik mnie zbył taką historyjką ?
Krzyżak wylatany, zatarty zachowuje się tak, że na postoju np. opór pojawia się co 90° Dodatkowo widać rdzawe wybroczyny na krzyżaku. Rolę może też grać słabe ciśnienie, wspomagania, na wolnych obrotach.
Pompe rozlozylem i tlok zaworka jest zuzyty,zrobil sie owalny. Pompa poszla nowa ,Maile za 540. Za regeneracje chca 800, za uzywki 450.
Możliwe, że coś wpadło i zasłania przepływ. Na wyższych obrotach może pompa daje radę przepchnąć a na wolnych za słabe ciśnienie.
Brak, brak przelewu albo ustawione za wysokie ciśnienie.
Ciśnienie ssania czyli ciśnienie w kolektorze dolotowym, im wyższa wartość tym mniejsze podciśnienie. Poza wymienionymi powodami dochodzi też rozszczelnienie układu podciśnienia, np. usterka serwomechanizmu wspomagania hamulców.
Jeżeli kierowca dolał czerwonego oleju (ATF) taki jak w pompce podnoszenia kabiny, to będziesz wymieniał płyn i tłoczki jeszcze ze 4 razy. Czarny płyn o tym świadczy, guma tłoczka i uszczelnień została rozpuszczona. kiedy sprzęgło twarde, to trzeba zmierzyć ciśnienie w obwodzie pomocniczym- zasilanie wspomagania sprzęgła. Na tą chwilę pompka sprzęgła...
Pompa ma zrobić ciśnienie i je utrzymywać ,a to można zmierzyć. Niestety wymaga to wpięcia się specjalną końcówką (trójnik z manometrem) miedzy pompę a maglownicę. Typowe ciśnienie w układzie wspomagania to 80-120 bar.
Na pierwszym zdjęciu masz silnik jazdy i elektromagnes do zmiany biegu. Na drugim też to samo. Na trzecim zdjęciu masz pod numerem 1 i 3 pompy pomocnicze do zasilania orbitra ładowarki i koparki. Główna pompa to numer2 i do niej masz przykręconą pomocniczą pompę wspomagania kołyski. Na czwartym masz wszystko. Piąte zdjęcie to flirty hydrauliczne, do...
Najpierw zobacz do zbiorniczka , czy jest ładny przelew bez powietrza . ? Dodano po 6 Zasilanie i powrót jest na orbitrolu , tego nie luzujesz , n ie odpowietrzasz . Tylko przewody sterujące siłownik . Ciśnienie na siłowniku masz raz z jednej strony i powrót , a raz z drugiej strony i powrót - naprzemiennie . Odpowietrzasz ten który jest w danym momencie...
tylne łożysko toczne wału korbowego kompresora się rozleciało.Jak kulki się rozsypią to wówczas wał kompresora pracuje mimośrodowo.Z tylnego czopa wału korbowego kompresora odbierany jest napęd na pompę wspomagania a z pompy wspomagania na pompę zasilającą paliwa.Mimośrodowy ruch wału kompresora powoduje, że zarówno wałek pompy wspomagania jak i pompa...
Witam. Sprawdz najpierw ciśnienie w ukladzie wspomagania. Jesli jest tam oddzielna pompa do wspomagania to zacznij od niej.
Czujnik ciśnienia pompy wspomagania. Zapnij na miejsce.
Czujnik ciśnienia wspomagania kierownicy (na pompie jest)? odłączałeś czy coś inaczej działa po jego odłączeniu? Jak pracuje silniczek krokowy przepustnicy czy reguluje czuć pod stopą że rusza pedałem gazu?? widać, że rusza sprężynką przepustnicy? jak z potencjometrami w przepustnicy może ścieżki są starte?
Przy okazji warto sprawdzić jakie ciśnienie generuje pompa od wspomagania.
Witam mam problem ze wspomaganiem volvo fm9 mianowicie padło wspomaganie na wolnych obrotach brak od 1000 obrotów zaczyna coś łapać pompa wymieniona maglownica była w naprawie sprawdzona i tak to samo jest pompa była kupiona z tej dolnej polki może ktoś wie jakie ciśnienie powinno dawać na wolnych obrotach ?? Popraw pisownię bo będzie kosz.
Wygląda na to że ciśnienie w układzie wspomagania jest nieodpowiednie, a co się dzieje z autkiem?
Witam, Jeep Grand Cherokee z 2005 r. ma wentylator chłodnicy napędzany przez silnik hydrauliczny. Ciśnienie wytwarza pompa wspomagania kierownicy. https://obrazki.elektroda.pl/5441030700_... Wentylator nie reaguje na włączenie klimatyzacji. Czujnik w układzie klimatyzacji został wymieniony na nowy. Silnik hydrauliczny ma regulowane...
siły jakie działają na taki sworzeń (przegub) podczas jego pracy. Od prawie zerowych, gdy przód ciągnika uniesie się do góry (np. przy wyrywaniu drzewa) do maksymalnych wytworzonych przez kierowcę + ewentualne ciśnienie wspomagania. Liczymy: Siła rąk kierowcy x średnica koła kierownicy x przełożenie przekładni kierowniczej x długość ramienia przekładni...
Przepraszam za przetypowania, ponizej poprawny text. Przepraszam ze nie uzywanie polskiego alfabetu, ale nie mam w komputerze, mieszkam od kilkudziesieciu lat w niemczech.: Wyglada na zapowietrzony uklad.Uzupelnij Plyn, odpowietrz uklad, na wolnych obrotach na Parkingu, skrec do oporu raz w parawo raz w lewo tez do oporu, i wracaj powoli, tak kilka...
Tak, było, wersje japońskie chyba do 2002 albo 2003 miały hydrauliczne, w Yaris II też było hydrauliczne. Zamiast koła pasowego imitującego pompę wspomagania wstawia się pompę. W google znajdziesz zdjęcia i pompy i listwy a nawet na alledrogo zdjęcia yarisów z wspomaganiem są i widać pompę. W wiązce jak 3 przewodowy wtyk zaślepiony specjalnym ślepym...
Będziemy myśleć, jak zmierzysz manometrem ciśnienie idące do wspomagania sprzęgła.
Nie programowana była, ale działać pompa działała, tylko wspomagania nie było. A ciśnienie daje pompa.
1. Kierunki 2. Kierunki przyczepy 1 3. Kierunki przyczepy 2 4. Za niski poziom płynu hamulcowego 5. Za niskie ciśnienie powietrza w zbiorniku 6. Za niskie ciśnienie w obwodzie wzmacniacza momentu 7. Zapchany filtr powietrza 8. Awaryjne 9. Niskie ciśnienie w układzie wspomagania Reszty nie znalazłem pozdro.
Ciśnienie około 90 bar z tego co wyczytałem. Gdyby kolega dowiedział się wydajności, to też chętnie przyjmę taką informacje.
A sprawdzał kolega chociaż Ciśnienie jakie daje pompa? Wspomaganie dobrze działa? Nie pamiętam to jest wersja z dwiema pompami jedna w środku ciągnika a druga pod zbiornikiem paliwa. Jeśli się mylę niech kolega mnie poprawi.
Tak jak napisał Grzegorz_madera : Przy pompie nie może być trójnika, tylko zawór rozdzielający olej na orbitrol i rozdzielacz. Orbitrol ma mieć priorytet. W tej chwili cały olej idzie na przelew przez rozdzielacz, jak ruszysz rozdzielaczem, to pojawia się ciśnienie na orbitrolu i zaczyna działać.
Jeśli masz dobre ciśnienie oleju, to musi się napiac. W momencie wyjecia zabezpieczenia napinacz jest napięty, dodatkowo wspomaga go ciśnienie oleju podczas pracy
Indicator switch to czujnik zaniku ciśnienia w układzie wspomagania.
nie ma sensu i serwis jest konieczny ? TAK Pompy wspomagania w samochodach osobowych potrafią osiągać ciśnienie 80-120 bar. Jak zaczęło wyciekać to samo nie przestanie. ps. przestanie, gdy braknie oleju.
Diagnosta, który przekłada kierownicę w trakcie ustawiania zbieżności jest "troszeczkę" niedouczony. A wcale nie koniecznie. Może musiał poprawić po poprzednikach, lub nawet użytkownikach którzy sobie poprawili kierownicę, bo była krzywo. Nie raz, nie dwa, słyszałem lub widziałem zwykłych majsterkowiczów którzy "poprawiali" sobie kierownicę, bo wpadli...
dzisiaj mierzyłem ciśnienie które dochodzi do siłownika dwoma wężami i przy maksymalnym skręcie wynosiło 120 bar Czy jest to ciśnienie prawidłowe ? Czy do układu wspomagania mogę zalać olej hipol Atf II D ?
Robokop się zagotował i niepotrzebnie. Dlatego o tym wspomniałem, a zbulwersowany Robokop rozwinąl moją myśl. W mojej wypowiedzi chodziło o to, że po "regeneracji" może i są nowe uszczelnienia i zrobiony wałek, ale nikt nie naprawi wytartej obudowy. Były bowiem przypadki, że obudowy nie trzymając wymiaru nie chodziły po rozgrzaniu, gdyż tłok był nie...
Jeśli pobór prądu jest i napiecia ok błedów nie ma to trzeba szukać usterki w mechanice (sprawdż cisnienie pompy wspomagania jesli nie masz czym to czy wraca płyn powrotem)
W tej magnum jest chyba silnik 12 litrowy i tej pestki niema bo pompa bierze napęd z rozrządu a nie z pompy wspomagania .Ciśnienie 2,5 w pompie aluminiowej jest ok .
Serwo nie jest uszkodzone? Objawy wskazywać mogą na zmienne ciśnienie w układzie wspomagania, ewentualnie masz uszkodzony przewód podciśnieniowy od kolektora do serwa. Powodzenia :shocked!:
Witam. Mam taki problem ponieważ kierownica w moim samochodzie bardzo ciężko chodzi. Nie ma wspomagania, ciśnienie w oponach odpowiednie. Samochód był mało używany.
W pompie jest zawór ustalający ciśnienie na około 90 bar i prawdopodobnie on uległ zacięciu i nietety pompa nie wytwarza ciśnienia ,przyczyną może być zanieczyszczony płyn,sprawdź klarowność.
Może jeszcze być uszkodzony czujnik ciśnienia w układzie wspomagania(po otwarciu maski z lewej strony na metalowej rurce od wspomagania;zielony kolor).Przewody na wtyczce lubią się łamać i zwierać,a wtedy komputer dostaje sygnał o potrzebie zwiększenia dawki paliwa ze wzlędu na zwiększone ciśnienie w układzie wspomagania,mimo że w rzeczywistości tak...
Wspomaganie zrobione jako sam tłok itd wszystko działa, ale pojawił się nowy problem, węże podpiąłem jak narazie pod pompę ciągnika dając zwykłe trójniki przed rozdzielaczem (od tura), okazało się, że wspomaganie działa jedynie wtedy kiedy trzymam cały czas podnoszenie tura. Doszedłem do wniosku, że w rozdzielaczu jest zawór który daje "krótszy" obieg...
Witam... Mam identyczne ojawy co pan w 211 ..( Abs,Esp.i wspomaganie kierownicy....Moglbym poznac co bylo przyczyna usterki u pana w samochodzie. Z gory dziekuje rob1ert(at)tlen.pl
OK problem rozwiązany. Jak by ktoś miał kiedyś taki sam problem to opiszę co zrobiłem. Warto najpierw się zorientować dobrze jaki rodzaj pompy posiadamy i jaki przewód będzie potrzebny. Po liftowe wersje stożkowe pomp powinny mieć wąż z dwoma zaworami wewnątrz, lekkim wygięciem mocowania przy samej pompie i podwójnego ślimaka do mocowania przy maglownicy....
Wita. Mam pytanie przestało działać serwo w zetorze 7245 nie można skręcić kierownicą w żadną stronę ciśnienie pompy 6 atmosfer
Prostokątna kostka z przodu. z góry wkręcony odpowietrznik. poluzuj kontrę, wykręć o 2 obroty, uruchom silnik i skręć lekko koła, by otworzyć zawór wspomagania w przekładni. Do portów testowych podlącza się manometr i sprawdza ciśnienie w obwodzie centrującym czy kierowniczym. co do wartości ciśnień, sprawdzę jutro.
Może uszczelnienie pomp dmci szwankuje. Pierwsze sprawdź rzeczywiste ciśnienie. Rozumie że zespół kompresor pompa wspomagania i pompa paliwa 100% sprawne.
I jakie ciśnienie daje pompa??
Zaraz po rozruchu o ile nie machasz kierownicą pobór mocy masz od alternatora. W skrajnych położeniach układu kierowniczego masz szczytowe ciśnienie więc maksymalny pobór mocy. Reasumując, za długi pasek, zbyt słabe napięcie, zużyte koła.
No fajnie tylko co z: Pokasuj błędy i zobacz które wrócą jako pierwsze. Poszukaj lewego powietrza w dolocie Odpięcie czujnika jest "niewidoczne" dla ecu i nie ma prawa wywołać CE. Jego uszkodzenie również nie zapala CE. To prosty styk który zwiera się gdy spadnie ciśnienie w układzie wspomagania i podbija obroty by je podnieść. Jest LPG?
bez znaczenia, to tylko zestyk.
Jaką średnice wewnętrzną ma wąż idący ze zbiornika oleju do pompy wspomagania ? Na jakie masz ustawione ciśnienie oleju i jakim olejem zalane ?
E tam sciągnij osłonę dolną , są tam 2 złączki wysokiego ciśnienia wspomagania. lubią przeciekać na pełnym skręcie.
Witam mam problem z MF 8140 wspomaganie kierownicy ciężko działa i również jak by słabiej dzialały hamulce trzeba użyć siły żeby skręcać ciągnąć za kierownicę podczas skręcanie bardzo słabo rośnie ciśnienie na podłączonym manometrze pod pąpę pod złącze diagnostyczne ale po ruszeniu dźwignią hydrauliki zewnętrznej wspomaganie rusza lekko i ciśnienie...
Może ktoś wie czy pompa od mercedesa taka jak wyżej na zdjęciach da większe ciśnienie i wydajność od pompy wspomagania fort eskort?
To ciśnienie mabyc przy 1500 obr/min.
Przewód który jest przykręcony do pompy.Na wyjściu zmierzyć ciśnienie przy skręconych kołach (4000 obr) i zadławionym wyjściu.
Zamontuj pompę wspomagania od saxo.Tam nie ma żadnych czujników na maglu.Tylko przekaznik sterowany plusem po zapłonie.On puszcza prąd na pompę i ona działa cały czas gdy silnik auta pracuje.Podłączasz tylko minus z akumulatora a plus podaje przekaznik.Ten przekaznik musisz dać taki jak oryginalnie jest zastosowany bo on jest na większy prąd niż taki...
..zapomniałem o czymś -odłącz czujnik ciśnienia wspomagania przy pompie i daj znać czy jest jakaś reakcja
Na nic. Gdybyś miał czym, to byś zmierzył sobie ciśnienie wytwarzane przez pompę wspomagania na rozgrzanym oleju. Załóż kolejną używaną - może tym razem trafisz na dobrą. Ewentualnie kup nową.
To niestety nie jestem w stanie pomóc.Większość samochodów posiada mechaniczną pompę i czujnik ciśnienia ew.elektrozawory odcinające ciśnienie
No ok ale 1 bar ciśnienie to już motor kaput
Witam, czy ktoś wie jakie jest ciśnienie robocze tej pompy?
U mnie nie ma paska, pompa chodzi na kole zębatym. Dzisiaj byłem u mechanika. Stwierdził, że pompa za małe ciśnienie daje i wspomaganie chodzi na połowie mocy. Podpowie ktoś, do czego służy metalowe zwężenie na przewodzie łączącym pompę z maglownicą?
Tak ponieważ pracujący olej robi ciśnienie.
Aby nie szukać po omacku musiałbyś podłączyć po komputer. Stare HHT. Może być drobna usterka w instalacji, na przykład przekaźnik z rozrusznika, utleniony pin na sterowniku a może i sterownik. Chyba, że po prostu masz za małe ciśnienie paliwa i bez wspomagania nie odpali.
Pompa do sprawdzenia na ciśnienie.
Jeżeli w Seacie występuje czujnik ciśnienia w układzie wspomagania kierownicy to jego usterka powoduje objawy o ktorych piszesz.W czasie gdy koła są skręcone wzrasta ciśnienie w układzie wspomagania.Sprawdź ustawienie zapłonu.
Witam. Nabyłem sprężarkę Hs21 od jelcza ze smarowaniem ciśnieniowym. Planuję zrobić z niej kompresor warsztatowy lecz mam problem ze smarowaniem. Jako pompę wykorzystam pompę wspomagania od osobówki (prawdopodobnie polonez lub cordoba), zbiorniczek na olej może od chłodnicy. Problemem jest zawór który będzie redukował ciśnienie z pompy wspomagania....
Mój citroen c4 2006r 1.6hdi odbył mała kolizje, dostał delikatnie w lewy błotnik, koło zderzak. I od tamtego momentu nie działa mi wspomaganie. Zakładałem już 2 inne pompy wspomagania i nic. Ciśnienie przy wyjściu z pompy i powrocie jest. Bezpieczniki raczej są dobre. Pompa niby chodzi ale wspomagania nie ma. Postanowiłem podpiąć go pod kompa, ale pojawił...
Wszystko jest tak jak być powinno. Na postoju będzie minimalnie gorzej chyba, że nową pompę od wspomagania założysz. Wąż zakuwali Tobie czy kupiłeś nowy/używany? Jeśli zakuwany to średnica wewnętrzna taka sama? To ma znaczenie w ciśnieniu wspomagania.
Na ogół nowe zawory są ze wspomaganiem tzw membranowe i tam w membranie są dwie dziurki jedna przytykana mechanicznie druga stała z boku i właśnie ta jest przytkana jakimś brokiem. ciekawostka przy niskim ciśnieniu nie zamyka.
Ja myślałem raczej o przerobieniu instalacji. Wykorzystać ciśnienie pompy hydraulicznej. Pod pedałem dać zawór który podawałby ciśnienie na siłownik, oczywiście po rozłączeniu musiałby spuścić ciśnienie. Pozdrawiam.
Witam Zagadnienie wielokrotnie poruszane. Skrajne położenia kierownicy wymuszają maksymalne ciśnienie w układzie wspomagania co powoduje duże obciążenie dla silnika pracującego na wolnych obrotach.Obroty silnika znacznie spadają jednak gasnąć nie powinien.Jeśli możesz podłącz komputer i sprawdż układ podnoszenia obrotów. Pozdrawiam.Andrzej.
Bardzo fajny projekt, zainspirowała mnie tym maluchem i sam muszę coś takiego zrobić bo ciąganie mojego agregatu wszędzie do małych narzędzi nie jest zbyt przyjemne. Daj znać jakie maks ciśnienie bez przeciążania daje radę osiągnąć. Nawet zasilanie 12V mi się podoba, dwa Aku zamontować w podstawie wózka i spokojnie można jeździć bez kabla. Maksymalne...
Witam jak dla mnie to problem w maglownicy skoro wpływ mają obroty silnika, co za tym idzie ciśnienie w układzie bo pompa wspomagania chodzi, Czu hałas jest jak skręcasz do max, czy np 1,2 skrętu, przypuszczam że maglownica dostała i dlatego ten problem.
Tak się zastanawiam, może problem tkwi w aluminiowej łapie od sprężarki która na skutek obciążenia się luzuje? Oglądając filmiki na youtube z cyklu"wspomaganie c330" można zaobserwować, że w wielu przypadkach pompa wspomagania jest montowana w miejsce właśnie sprężarki powietrza również na pasek 17mm i tam się nie ślizga a jak dowiedziałem się od producentów...
Normalne zachowanie. Jak masz czujnik ciśnienia wspomagania to go aktywuj. Podniesie to wystarczająco obroty.
witam czy ktoś z Kolegów wie jakie ciśnienie robocze wytwarza elektryczna pompa wspomagania układu kierowniczego? siadła właśnie w astrze II 1.6i 16V klienta i gość nie ma kasy na nową moge przerobić to na na zwykłą pompę mechaniczną napędzaną paskiem ale nie wiem co z ciśnieniem za wszelkiego rodzaju info dziekuję pozdro T
ciśnienie wspomagania sprzęgła ciśnienie wspomagania kierownicy jakie ciśnienie wspomagania
demontaż blaupunkt zwrot dysku schemat programatora pamięci flash
dloadx konfiguracja garmin ładowanie
Winbond W29N01GVSIAA NAND Flash Details for LG 715G8003-M01-B00-004K Mainboard Boot Issues Seat Leon 3 FR 1.4 TFSI 145KM – check engine po wymianie rozrządu, błąd P0016/P0017