https://obrazki.elektroda.pl/8112266400_... Schemat hydrauliki. Orbitrol powinien wysyłać sygnał do zaworu LS, który dopiero zwiększa ciśnienie na orbitrol.
Mycie wodą z kranu nic nie daje, a na pewno nie usuwa starego smaru wymieszanego z kawą. Najlepsza jest kompletna rozbiórka zaparzacza, dokładne mycie przy użyciu płynu do naczyń i twardej szczoteczki do zębów. Potem suszenie, smarowanie w odpowiednich miejscach i montaż. Efekt jest lepszy i wystarcza na dłużej. Osobiście bardziej obstawiał bym na...
Brak, brak przelewu albo ustawione za wysokie ciśnienie.
Witam mam problem z ukladem wspomagania. Mianowicie auto od pewnego czasu zaczelo mi strasznie wyć przy skrecaniu. Postanowiłem wymienić pompę wspomagania, ale nie pomogło a podmienilem 3 oczywiscie używki sprawne. Następnie wziolem się za wymiane węża od pompy do wspomagania przy okazi wymienilem taka nakretke przy maglownicy z zaworem. Też nic nie...
Tam nie ma żadnych klasycznych łożysk, jedynie tuleje ślizgowe, chyba z mosiądzu. Luzy mają, jak podnoszę przód do góry to trochę zwrotnica opada, ale tam na pewno nie ma takich aż oporów, tym bardziej, że zimą na zimnym oleju kręciło się w miejscu elegancko, a przynajmniej w porównaniu do tego co teraz mam ;)
Wycieków nie widać?
To jest typowy objaw uszkodzenia dzielnika czy zaworu priorytetowego i nie o nazwę tu chodzi a o rozdział strumienia oleju ( mogą być różne priorytety i różna nazwa ) . Twój dzielnik strumienia przepuszcza za dużo olej na rozdzielać i dopiero gdy tym rozdzielaczem zamkniesz przelew to w całym układzie rośnie ciśnienie co poprawia wspomaganie .
A sprawdzał kolega chociaż Ciśnienie jakie daje pompa? Wspomaganie dobrze działa? Nie pamiętam to jest wersja z dwiema pompami jedna w środku ciągnika a druga pod zbiornikiem paliwa. Jeśli się mylę niech kolega mnie poprawi.
I jeszcze pamiętaj że w ciężarówkach masz układ pneumatyczny więc to działa trochę inaczej. Ciśnienie powietrza w ciężarówkach wynosi teraz zazwyczaj 0,8 MPa. W układzie hydraulicznym ze wspomaganiem ciśnienie może przekraczać 100 bar.
Jeśli masz dobre ciśnienie oleju, to musi się napiac. W momencie wyjecia zabezpieczenia napinacz jest napięty, dodatkowo wspomaga go ciśnienie oleju podczas pracy
Czy ktoś wie jakie powinno być ciśnienie pompy wspomagania (orbitrola) w tym modelu?
Kontrolka (!) 1. Poziom płynu hamulcowego 2. Poziom płynu chłodniczego 3. Poziom płynu hydraulicznego wspomagania kierownicy 4. Przegrzanie silnika/uszkodzenie 4pinowego czujnika przegrzania (powyżej 118*C) 4. Niskie ciśnienie w układzie wspomagania hamulców tak czy siak bez podłączenia pod komputer można gdybać w nieskończoność
Witam... Mam identyczne ojawy co pan w 211 ..( Abs,Esp.i wspomaganie kierownicy....Moglbym poznac co bylo przyczyna usterki u pana w samochodzie. Z gory dziekuje rob1ert(at)tlen.pl
Witam. To kontrolka od serwa, dokładnie od wspomagania hamulców. Oznacza brak lub słabe ciśnienie w serwie hamulcowym.
Witam mam problem z MF 8140 wspomaganie kierownicy ciężko działa i również jak by słabiej dzialały hamulce trzeba użyć siły żeby skręcać ciągnąć za kierownicę podczas skręcanie bardzo słabo rośnie ciśnienie na podłączonym manometrze pod pąpę pod złącze diagnostyczne ale po ruszeniu dźwignią hydrauliki zewnętrznej wspomaganie rusza lekko i ciśnienie...
Na pierwszym zdjęciu masz silnik jazdy i elektromagnes do zmiany biegu. Na drugim też to samo. Na trzecim zdjęciu masz pod numerem 1 i 3 pompy pomocnicze do zasilania orbitra ładowarki i koparki. Główna pompa to numer2 i do niej masz przykręconą pomocniczą pompę wspomagania kołyski. Na czwartym masz wszystko. Piąte zdjęcie to flirty hydrauliczne, do...
No, bo na simmeringu i łożysku ta pompa oparta. Łopatki nie są ważne, na ch*j komu łopatki w pompie serwa, na co komu ciśnienie...
Jakie ciśnienie wytwarza pompa od wspomagania (ja np.posiadam pompę od wspomagania audi a4) i do jakiego ciśnienia powinno sie zredukować przy smarowaniu kompresora?
Znakomite porady dajecie, targaj z samochodu 2,5m długą metalową rurkę paliwową od zbiornika do ściany grodziowej żeby zawieźć do zakucia, to nie wąż wspomagania kierownicy w którym ciśnienie dochodzi do 70 bar ;) Normalnie rozcina się ten aluminiowy "kapturek" wymienia wężyk i daje tam opaskę ślimakową
Jeżeli kierowca dolał czerwonego oleju (ATF) taki jak w pompce podnoszenia kabiny, to będziesz wymieniał płyn i tłoczki jeszcze ze 4 razy. Czarny płyn o tym świadczy, guma tłoczka i uszczelnień została rozpuszczona. kiedy sprzęgło twarde, to trzeba zmierzyć ciśnienie w obwodzie pomocniczym- zasilanie wspomagania sprzęgła. Na tą chwilę pompka sprzęgła...
U mnie nie ma paska, pompa chodzi na kole zębatym. Dzisiaj byłem u mechanika. Stwierdził, że pompa za małe ciśnienie daje i wspomaganie chodzi na połowie mocy. Podpowie ktoś, do czego służy metalowe zwężenie na przewodzie łączącym pompę z maglownicą?
Ja myślałem raczej o przerobieniu instalacji. Wykorzystać ciśnienie pompy hydraulicznej. Pod pedałem dać zawór który podawałby ciśnienie na siłownik, oczywiście po rozłączeniu musiałby spuścić ciśnienie. Pozdrawiam.
Witam, ktoś wie jakie jest ciśnienie wspomagania w astrach 2? Chodzi o pompę hydro-elektryczną. Dzięki, pozdrawiam.
Wspomaganie zrobione jako sam tłok itd wszystko działa, ale pojawił się nowy problem, węże podpiąłem jak narazie pod pompę ciągnika dając zwykłe trójniki przed rozdzielaczem (od tura), okazało się, że wspomaganie działa jedynie wtedy kiedy trzymam cały czas podnoszenie tura. Doszedłem do wniosku, że w rozdzielaczu jest zawór który daje "krótszy" obieg...
Prawdopodobnie masz problem z maglownicą a nie z pompą. Pompa nie działa na zasadzie prawo, lewo tylko ma tworzyć odpowiednie ciśnienie. Maglownica to sprawdzenia/regeneracji.
Luz maglownicy największy jest w pozycji do jazdy na wprost - jeśli chodzi o sam magiel, ale jest tłumiony częściowo przez ciśnienie oleju w autach ze wspomaganiem. I nie skrzypi, tylko stuka głucho.
Pytanie jakie ciśnienie daje pompa wspomagania TRW2 stosowana w oplu Astra G/Zafira ? Jest tam stosowana pompa elektrohydrauliczna.
Dzień Dobry! Mam założone wspomaganie układu kierowniczego w ciapku. Zaczęło bardzo słabo działać i grzeje się olej. Jakie powinno być ciśnienie dawane na siłownik?
Główny powód syczenia oraz tego że powoli podnosi siłownik wieży jest dzielnik strumienia którego zadanie jest podawać stałe ciśnienie na wspomaganie tak aby nie uszkodzić orbitrolu i pozostałe ciśnienie kierować na siłownik przy uszkodzeniu dzielnik jeden z objawów jest następujący w momencie podnoszenia towaru [nie koniecznie pustych wideł] i i równoczesnym...
Też chciał bym to zobaczyć 160 bar i 900 litrów, aby osiągnąć te parametry potrzeba silnika min 5,5 kW. Ależ oczywiście, że jest to możliwe :D ! Wyłącza się (czasami z hukiem) po dobiciu do 160 bar, a "leci" z niej 900 l/min. pod warunkien, że włączysz ją bez węża i pistoletu (bo wspomaga ją ciśnienie z wodociągu). Realnie jest zapewne 2-3 razy słabiej....
rzeczywiście dziwoląg. W sumie ta pompa wykorzystuje silnik komutatorowy, więc jedyna awaria to wytarte szczotki. Renault Clio 2ph2 ma taką fajną pompe eletryczną, można próbowac zaadoptować. Co do zastosowania mechanicznej mogą byc problemy z listwą, mechaniczna ma trochę wyższe ciśnienie.
Ciśnienie ssania czyli ciśnienie w kolektorze dolotowym, im wyższa wartość tym mniejsze podciśnienie. Poza wymienionymi powodami dochodzi też rozszczelnienie układu podciśnienia, np. usterka serwomechanizmu wspomagania hamulców.
Witam Pomoże ktoś mi jakoś rozwiązać ten problem? Wymieniłem maglownice passat b5 fl 1.8t. Jak mocniej przyhamuje ciśnienie w układzie wspomagania spada! I tak jakbym nie miał wspomagania albo bardzo słabe. Tak do pierwszego "przegazowania"-pompa dostaje większe obroty i dobija ciśnienie. Dlaczego hamowanie ma wpływ na wspomaganie? Czy to nieszczelność...
To co może być winą za dużego ciśnienia w serwie ? Pompa vacum ? Istnieje taka możliwość, że za duże ciśnienie wspomagania hamulca może występować czy mechanik mnie zbył taką historyjką ?
w korku powinien być otwór odpowietrzający sprawdź czy nie jest zatkany, a zawór ciśnieniowy jest od odcięcia dopływu oleju jak nie kręcisz kierownicą
Krzyżak wylatany, zatarty zachowuje się tak, że na postoju np. opór pojawia się co 90° Dodatkowo widać rdzawe wybroczyny na krzyżaku. Rolę może też grać słabe ciśnienie, wspomagania, na wolnych obrotach.
Siadła pompa i daje za małe ciśnienie na wolnych obrotach.
Witam. Sprawdz najpierw ciśnienie w ukladzie wspomagania. Jesli jest tam oddzielna pompa do wspomagania to zacznij od niej.
Witam, pacjent Espace 4, 2002 rok, turbo, LPG. Dziwnie działa kierownica. Jest pewien opór. Wydaje się, jakby wspomagania nie było. Nie wraca kierownica, nie wyłącza się kierunkowskaz- normalnie lekko wracało, kierunek się wyłączał. Tu działa jak w seicento bez wspomagania. Płyn w pompie jest . Ciśnienie w kołach ok. Pytanie: czy w takim Espace jest...
Możliwe, że coś wpadło i zasłania przepływ. Na wyższych obrotach może pompa daje radę przepchnąć a na wolnych za słabe ciśnienie.
Pompe rozlozylem i tlok zaworka jest zuzyty,zrobil sie owalny. Pompa poszla nowa ,Maile za 540. Za regeneracje chca 800, za uzywki 450.
Tak jak napisał Grzegorz_madera : Przy pompie nie może być trójnika, tylko zawór rozdzielający olej na orbitrol i rozdzielacz. Orbitrol ma mieć priorytet. W tej chwili cały olej idzie na przelew przez rozdzielacz, jak ruszysz rozdzielaczem, to pojawia się ciśnienie na orbitrolu i zaczyna działać.
Panowie dodatkowa oś uzupełniona jest pentozyną siłownik który kolega ma z przodu przepuszcza i pentozyna dostaje się do oleju wspomagania , stąd spadek ciśnienia w osi dodatkowej i nadmiar w układzie wspomagania . Ciśnienie jakie jest nabijane do osi dodatkowej to 11bar, jak znajdę schemat to wrzucę
Ciśnienie takiej pompy to 4 - 13MPa
Pompa do wymiany, małe obroty niskie ciśnienie.
Pompa ma zrobić ciśnienie i je utrzymywać ,a to można zmierzyć. Niestety wymaga to wpięcia się specjalną końcówką (trójnik z manometrem) miedzy pompę a maglownicę. Typowe ciśnienie w układzie wspomagania to 80-120 bar.
No właśnie jak ze zdjęć wywnioskowałem to jest właśnie podłączone pod głowice czyli tak jakby wspomagał rozruch (podaje ciśnienie z butli na ten bieg luzem). Chyba, że to jest jakiś elektrozawór który w momencie rozruchu podaje powietrze przez chwile do rozruchu.
jaka pojemność bufora ?? dlaczego panel nie jest na dachu ?? czym układ jest zalany ?? obieg zamknięty czy otwarty ?? jeżeli zamknięty jakie masz ciśnienie w układzie ?? P.S. wspomaganie C.O. z inst. solarnej w naszej szerokości geograficznej to nieporozumienie
Bo to działa tak. Jedziesz to nie używasz hamulców więc wszystko jest ok a gdyby nawet to masz wyższe obroty i wyższe ciśnienie oleju dlatego pompa jest doszczelniona i wszystko jest ok. Jak zwalniasz obroty spadają i spada ciśnienie oleju i wydajność pompy vacum przez niedoszczelnienie dlatego ginie podciśnienie i tym samym wspomaganie hamulców. Nie...
Wygląda na to że ciśnienie w układzie wspomagania jest nieodpowiednie, a co się dzieje z autkiem?
A ja się dziwię dlaczego na przodzie lub tyle nie ma silnika odrzutowego pchającego wagoniki. Wentylator o średnicy tuby i po problemie próżni. Ciśnienie gazów jeszcze by wspomagało ciąg wentylatorów.
Przy okazji warto sprawdzić jakie ciśnienie generuje pompa od wspomagania.
Czujnik oleju silnika zmieniony błąd silnika znikł.Czujnik razem z zaworem od układu wspomagania wymieniony a błąd "öldruck lenkung zu gering" pozostał nie wiem czy jest jeszcze jakiś tam czujnik ciśnienia?Wspomaganie chodzi płynnie pompa nie wyje.
Halo halo podbijam temat, jakim interfejsem sprawdzić ciśnienie żądane i rzeczywiste na pompie? Na chwilę obecną wspomaganie po prostu w ogóle nie działa.
Witam, Jeep Grand Cherokee z 2005 r. ma wentylator chłodnicy napędzany przez silnik hydrauliczny. Ciśnienie wytwarza pompa wspomagania kierownicy. https://obrazki.elektroda.pl/5441030700_... Wentylator nie reaguje na włączenie klimatyzacji. Czujnik w układzie klimatyzacji został wymieniony na nowy. Silnik hydrauliczny ma regulowane...
Prawdopodobnie pompa jest uszkodzona i problem jest już na wejściu rozdzielacza (1). Dostaje on za małe ciśnienie z pompy hydrauliki i przez to zarówno rozdzielacz z dźwigniami i wspomaganie dostają za mało oleju. Przyczyną awarii był ten zabrudzony olej. I jeszcze: gdyby problemem był rozdzielacz ze zdjęcia, to dawałby dobre ciśnienie na maszt lub...
Ciśnienie zmierz jakie daje pompa.
no i się wyjaśniło w zasadzie wszystko ciśnienie jest w porządku to czujnik umarł został wymieniony i jest ok a ciśnienie wyniosło 2 atmosfery. Wspomaganie zaś było po prostu trochę zapowietrzone po odpowietrzeniu i uzupełnieniu płynu jest znacznie lepiej.
1. Kierunki 2. Kierunki przyczepy 1 3. Kierunki przyczepy 2 4. Za niski poziom płynu hamulcowego 5. Za niskie ciśnienie powietrza w zbiorniku 6. Za niskie ciśnienie w obwodzie wzmacniacza momentu 7. Zapchany filtr powietrza 8. Awaryjne 9. Niskie ciśnienie w układzie wspomagania Reszty nie znalazłem pozdro.
Nie programowana była, ale działać pompa działała, tylko wspomagania nie było. A ciśnienie daje pompa.
za duże ciśnienie zdecydowanie tylko czekać aż płyn wyleci
tylne łożysko toczne wału korbowego kompresora się rozleciało.Jak kulki się rozsypią to wówczas wał kompresora pracuje mimośrodowo.Z tylnego czopa wału korbowego kompresora odbierany jest napęd na pompę wspomagania a z pompy wspomagania na pompę zasilającą paliwa.Mimośrodowy ruch wału kompresora powoduje, że zarówno wałek pompy wspomagania jak i pompa...
Będziemy myśleć, jak zmierzysz manometrem ciśnienie idące do wspomagania sprzęgła.
Witam mam problem ze wspomaganiem volvo fm9 mianowicie padło wspomaganie na wolnych obrotach brak od 1000 obrotów zaczyna coś łapać pompa wymieniona maglownica była w naprawie sprawdzona i tak to samo jest pompa była kupiona z tej dolnej polki może ktoś wie jakie ciśnienie powinno dawać na wolnych obrotach ?? Popraw pisownię bo będzie kosz.
Przy 10l/min wspomaganie powinno pracować prawidłowo. Możliwe, że pompa jest mocno zużyta i nie osiąga tej wydajności. Dobrze byłoby sprawdzić ciśnienie w układzie, zanim zacznie się kombinować.
Przepraszam za przetypowania, ponizej poprawny text. Przepraszam ze nie uzywanie polskiego alfabetu, ale nie mam w komputerze, mieszkam od kilkudziesieciu lat w niemczech.: Wyglada na zapowietrzony uklad.Uzupelnij Plyn, odpowietrz uklad, na wolnych obrotach na Parkingu, skrec do oporu raz w parawo raz w lewo tez do oporu, i wracaj powoli, tak kilka...
Ustal skąd kapie płyn. Z pompy, węży? Jak już ustalisz, to napraw lub wymień element za to odpowiedzialny. Często węże klękają na końcach przy zakuciach, wysokie ciśnienie swoje robi.
Układ ABS nie jest wstanie sam wytworzyć ciśnienia, to musi być agregat z przynajmniej z ASR. W układzie tylko ABS maksymalne ciśnienie jest takie jakie wytwarza w danej chwili kierowca + wspomaganie hamulców, natomiast w układzie z ASR, układ sam wytwarza potrzebne ciśnienie i kieruję je na odpowiednie koło.
International 955 słabo działa wspomaganie chociaż jest nowy orbit rol zmierzyłem ciśnienie na wyjściu hydrauliki 140 barów, czy jest i gdzie jakiś zawór aby go zwiększyć
Tak jak widać na pompie ma ona założony dzielnik strumienia. Skoro na hydraulikę idzie pełne ciśnienie a na sterowanie orbitrolem tylko 85bar to warto byłoby szukać uszkodzenia w dzielniku strumienia który jest zamontowany na pompie. W pompie mamy dwa króćce wychodzące. Do którego z nich był wpięty orbitrol a do którego hydraulika? Podaj również model...
To jeszcze górne łożyska na mak-personie i opony , ciśnienie w kołach .
siły jakie działają na taki sworzeń (przegub) podczas jego pracy. Od prawie zerowych, gdy przód ciągnika uniesie się do góry (np. przy wyrywaniu drzewa) do maksymalnych wytworzonych przez kierowcę + ewentualne ciśnienie wspomagania. Liczymy: Siła rąk kierowcy x średnica koła kierownicy x przełożenie przekładni kierowniczej x długość ramienia przekładni...
aps 663 Regulacja ciśnienia Ciśnienie powietrza w obwodzie hamulca postojowego jest wyższe niż dopuszczalne. Zawór ograniczający ciśnienie w obwodzie nie działa. Układ obniża ciśnienie do 8,1 bar przez regenerację. Oprócz redukcji ciśnienia, ciśnienie jest normalnie regulowane. Zapala się żółta lampka ostrzegawcza. Czynności zaradcze Pojazdy po upływie...
nie ma sensu i serwis jest konieczny ? TAK Pompy wspomagania w samochodach osobowych potrafią osiągać ciśnienie 80-120 bar. Jak zaczęło wyciekać to samo nie przestanie. ps. przestanie, gdy braknie oleju.
Podejrzewam że uszkodzenie masz w samej maglownicy, a bardziej w rozdzielaczu ciśnienia. Wspomagani tradycyjne hydrauliczne czy już elektrohydrauliczne?
Witam. Mam Passat B8 2,0 TDI z 2015 roku. Dziś wymienili mi rozrząd, ale auto nagle wyświetliło 7 błędów nie wiadomo skąd i dlaczego. Wcześniej nic nie było. Wyświetlane są błędy ESP, ciśnienie w kołach, problem wspomaganie kierownicy, czujniki ruchu, i jakieś jeszcze. Komputer pokładowy w aucie jak chcę wykasować np ciśnienie w oponach to pokazuje...
Witam, Corsa C z roku 2002 silnik z12xe problem kręci rozrusznik ale nie odpala. Po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłon działają: zegary, elektryczne szyby, radio, światła działa centralny zamek, itp. standardowe kontrolki zaświecone: ładowanie, ciśnienie oleju, wspomaganie kierownicy, kontrolka check. Kontrolka od poduszek zaświeca się i gaśnie....
Cześć. W końcu mam wspomaganie w swojej TZ-ce. I hydraulikę trochę rozbudowałem. Jeszcze tylko mocniejszą pompę wstawię, bo moja coś małe ciśnienie podaje.
Jeśli zaczeło podszarpywać ci kierownicą to jest wina maglownicy posiada ona głowicę sterującą. Sprawdź stan oleju w zbiorniczku. Pompa też nie wykluczone ale trzeba by było zmierzyć ciśnienie przed magielem czy trzyma
Prostokątna kostka z przodu. z góry wkręcony odpowietrznik. poluzuj kontrę, wykręć o 2 obroty, uruchom silnik i skręć lekko koła, by otworzyć zawór wspomagania w przekładni. Do portów testowych podlącza się manometr i sprawdza ciśnienie w obwodzie centrującym czy kierowniczym. co do wartości ciśnień, sprawdzę jutro.
Jakby wspomaganie kierownicy pracowało na ciśnieniu ok 160 bar to pompa by musiała być napędzana kołami zębatymi lub dwurzędowym łańcuchem a nie paskiem klinowym. Po skręceniu kół do oporu i przytrzymaniu kierownicy silnik powinien odczuć obciążenie pompą oleju jeżeli jest w układzie duże ciśnienie.
Na ogół nowe zawory są ze wspomaganiem tzw membranowe i tam w membranie są dwie dziurki jedna przytykana mechanicznie druga stała z boku i właśnie ta jest przytkana jakimś brokiem. ciekawostka przy niskim ciśnieniu nie zamyka.
Medium czyli w tym przypadku powietrze pod ciśnieniem wspomaga otwarcie zaworu, tak jak wyżej napisałem jest to zawór z serwosterowaniem.
W tej magnum jest chyba silnik 12 litrowy i tej pestki niema bo pompa bierze napęd z rozrządu a nie z pompy wspomagania .Ciśnienie 2,5 w pompie aluminiowej jest ok .
Jesli pompa daje ciśnienie to siedzi maglownica.
Łożyska mcpersona OK pasek też Dodano po 5 Jak odkręcę zbiorniczek płynu to aż olej chlapie jakby cały czas był obieg nie szło ciśnienie na siłownik
Serwo nie jest uszkodzone? Objawy wskazywać mogą na zmienne ciśnienie w układzie wspomagania, ewentualnie masz uszkodzony przewód podciśnieniowy od kolektora do serwa. Powodzenia :shocked!:
W pompie jest zawór ustalający ciśnienie na około 90 bar i prawdopodobnie on uległ zacięciu i nietety pompa nie wytwarza ciśnienia ,przyczyną może być zanieczyszczony płyn,sprawdź klarowność.
Sprawdź ciśnienie wspomagające kołyski. Wszystkie objawy wskazują że jest za niskie. Lub złe nastawy wstępne kołyski.
Diagnosta, który przekłada kierownicę w trakcie ustawiania zbieżności jest "troszeczkę" niedouczony. A wcale nie koniecznie. Może musiał poprawić po poprzednikach, lub nawet użytkownikach którzy sobie poprawili kierownicę, bo była krzywo. Nie raz, nie dwa, słyszałem lub widziałem zwykłych majsterkowiczów którzy "poprawiali" sobie kierownicę, bo wpadli...
Witam. Mam taki problem ponieważ kierownica w moim samochodzie bardzo ciężko chodzi. Nie ma wspomagania, ciśnienie w oponach odpowiednie. Samochód był mało używany.
Nigdy nie posiadałem ostrówka. Ale pomyślało mi się od np odpowietrzeniu, skoro obwód był rozbierany. Podniesienie ogólnie zwiększa ciśnienie tu i ówdzie, wiec przejawy zapowietrzenia by były słabsze.
Zaraz po rozruchu o ile nie machasz kierownicą pobór mocy masz od alternatora. W skrajnych położeniach układu kierowniczego masz szczytowe ciśnienie więc maksymalny pobór mocy. Reasumując, za długi pasek, zbyt słabe napięcie, zużyte koła.
Zamontuj pompę wspomagania od saxo.Tam nie ma żadnych czujników na maglu.Tylko przekaznik sterowany plusem po zapłonie.On puszcza prąd na pompę i ona działa cały czas gdy silnik auta pracuje.Podłączasz tylko minus z akumulatora a plus podaje przekaznik.Ten przekaznik musisz dać taki jak oryginalnie jest zastosowany bo on jest na większy prąd niż taki...
Na nic. Gdybyś miał czym, to byś zmierzył sobie ciśnienie wytwarzane przez pompę wspomagania na rozgrzanym oleju. Załóż kolejną używaną - może tym razem trafisz na dobrą. Ewentualnie kup nową.
Jaką średnice wewnętrzną ma wąż idący ze zbiornika oleju do pompy wspomagania ? Na jakie masz ustawione ciśnienie oleju i jakim olejem zalane ?
Zawor upustowy wspomagania jest w pompie od wspomagania kierownicy. W układzie wspomagania robi się ciśnienie tylko podczas kręcenia kierownicą. W polo chyba wspomaganie jest na oddzielnym pasku. W silnikach 1,9 uszkodzeniu ulegało małe koło od rozrzadu na wale korbowym. Po naprawie występowało bicie, ktore można było poznać po dużych drganiach napinacza....
Jaka jest rola czujnika na pompie wspomagania napędzanej paskiem? Pytam, gdyż przy wycieku oleju ze zbiorniczka (nadłamany króciec węża) pompa się zapowietrzyła i wspomaganie działało tylko na wysokich obrotach. Ciśnienie na niskich obrotach zapewne było niskie ale nie paliła się żadna kontrolka (brak informacji o błędzie). Za co ten czujnik odpowiada?
2. W tym wypadku chodzi o db drag- co oznacza pojece znalezienia najlepszej czestotliwosci dla danego auta(nie chodzi o czestotliwosc strojenia skrzyni). Heh na to zapomniałem odpowiedzieć :) Chodzi o rezonans własny nadwozia (wnętrza blach, szyb itp) Ten rezonans pomaga uzyskać wieksze ciśnienie w aucie, bo nadwozie wspomaga swoimi drganiami skrzynie....
No fajnie tylko co z: Pokasuj błędy i zobacz które wrócą jako pierwsze. Poszukaj lewego powietrza w dolocie Odpięcie czujnika jest "niewidoczne" dla ecu i nie ma prawa wywołać CE. Jego uszkodzenie również nie zapala CE. To prosty styk który zwiera się gdy spadnie ciśnienie w układzie wspomagania i podbija obroty by je podnieść. Jest LPG?
pompa wspomagać ciśnienie czujnik ciśnienie wspomagać ciśnienie pompa wspomagać
volvo silnika katalizator emulator kondensator drganie styków
polonez wypadanie zapłonu polonez wypadanie zapłonu
Lokalizacja przekaźnika wzbudzenia alternatora Iveco Trakker 2011 Jak ustawić zoom w kamerze 4w1 Kenik 5Mpx?