mid 128 psid 90 fmi 1 Wydajność układu scr -zacinający wtrysk -niskie stężenie mocznika mid 128 psid 91 fmi1 Wydajność turbo -sprawdź szczelność interculera -sprawdź przeciwciśnienie spalin mid 128 psid 101 Zacinanie się zaworu chłodzenia Adblue -wymień zawór CCV F00BH40277 MID 128 pid 102 fmi 0 Ciśnienie doładowania -Nadmierne ciśnienie doładowania...
Witam, opiszę moje doświadczenia z lpg. Może się przyda. Początek - w 2001 roku założyłem instalacje sekwencyjną BIGAS w renault Scenic 1,6 i przejeździłem na niej ok. 120tys km. Żadnych negatywnych zmian spowodowanych zasilaniem lpg nie stwierdziłem. Te wszystkie opowiesci o zaworach i głowicach można wlożyć między bajki. Fakt, że wymienilem kolektor...
Tu może być zła jakość mocznika, niedrożna końcówka wtryskiwacza,nox pokazuje nieprawidłową wartość, usterka czujnika doładowania.Może być tak ,że noxy są zamienione przed i za katalizatorem.Może też być uszkodzony sam katalizator. EMS 8319; redukcja tlenków azotu jest niedostateczna. EEC 4674; usterka elektryczna w obwodzie podgrzewacza mocznika/reduktora...
aktualizacja: 6 maj dodane około 160 kolejnych skrótow Witam, ponieważ nigdzie nie znalazłem w internecie porządnej listy używanych skrótów OBD2 PIDS używanych w systemach diagnostycznych w trybie Live Data, pozwoliłem sobie rozpocząć wątek tychże skrótów. Ponieważ zdaję sobie sprawę, że to co wypisałem to jest tylko mała część mam do Was prośbę o ewentualnie...
dzięki za rady ale żadna nie trafiona :( pompa paliwa nowa ciśnienie daje dobre filtry wymienione kable nowe bosch oryginalne luzy na zaworach ok wtryski wyczyszczone na gazie są odpięte nawet była zdjęta głowica i dotarte zawory dalej nic cały czas jest to samo czujniki temperatury ok katalizator ok nie dawno był nowy wydech zakładany odrazy katalizator...
dzięki za informację podejrzewam że nie ma pinu(widocznie ktoś wykręcił) bo tam jest tylko dziura. co do gazu jestam laikiem jeżdziłem do gazownika i go mordowałem wiem że sterownik jest w tej chwili na autokalibracji założył dodatkowy wężyk na podciśnieniu i rozkalibrował wtryskiwacze (ciśnienie turbosprężarki rozregulowało wtryski) wstawiam artykł...
Witam wszystkich. Zakładam nowy temat, gdyż takiego nigdzie nie znalazłem. Otóż w aucie brakuje jakieś 50% mocy. Diagnoza przeprowadzona VAS-em i brak błędów. Po nocy odpala idealnie, nie dymi, nie szarpie. W przewodach paliwowych brak powietrza. Z odczytanych parametrów wychodzą tylko odchyłki z układu paliwowego. Nadmieniam, że przepływka była podstawiana...
to tak katalizator wycięty bo go nie ma.Kable WN są orginalne fordowkie można by je podmienić cewki nie ruszałem a przepustnica jest i to tylko jedna bo to wtrysk i chodzi płynnie i się nie zacina czujniki sprawne.Po rozmowie z właścicielem auta dowiedziałem się ze było sprowadzone z Niemiec i jechało normalnie tylko po ostrej jeździe złapało muła.Auto...
Jeżeli pozwolicie podepnę się pod temat mam problem ze spalaniem w BMW E39 523i. Problem jest od niedawna wcześniej był super Auto sprawne bez problemów wszystko działa potwierdzone na hamowni wyniki 176 koni na benzynie i 170 na gazie gaz stag 200 Na analizatorze spalin wyszło dla gazu na 3 tyś obrotów CO 1,33% CO2 13,02% HC 116ppm O2 0,44% NO 0ppm...
Witam,mam problem z moją Asterką F, 1,6 rok 1994.Auto kupiłem jakieś 5 lat temu i nie posiadało instalacji LPG,ale już wtedy były wyczuwalne szarpania przy równej ładnej jeździe(lecz tak się nie dało jeździć bo albo przyśpieszałem albo hamowałem silnikiem inaczej szarpała)już wtedy dałem auto do mechanika i wymienił mase rzeczy tzn.przewody WN na oryginalne...
Witam. Jestem posiadaczem Leona 1.9 tdi asv 110. Kupiłem go 4 miesiące temu i od tej pory zrobiłem ok 10 000 km. Auto spisywało się bez zarzutu, komputer podpinałem do niego dość regularnie bo mam w pracy, zero błędów, ostatnie śmigałem po górach i też było ok. Jakieś 2 tysiące km temu dostawiłem tempomat, działa on prawidłowo we wszystkich pozycjach...
Hej. Ciśnienie paliwa 7 bar to nie ciśnienie na szynie ( tam jest dużo wyższe) lecz jest to wartość prawidłowego ciśnienia po stronie niskociśnieniowej. Jaka jest wartość skorygowana ciśnienia szyny? Podaj kody usterek dopiero będziemy mogli coś podpowiedzieć. BTW przed wymianą wtrysków sprawdzono wartość przelewu? Jeśli tak ile ona wynosi?
Sprawdź czy masz jeszcze katalizator? Coś się dzieje z tym wtryskiwaczem. Piezo czasami tracą sprawność przy większych dawkach. Sprawdź czy ciśnienie nie skacze. Co do wskazówek kolegi zaxdamian to wszystkie są błędne.
czy cyrki z katalizatorem mogą być powodowane przez słabe ciśnienie na listwie wtryskowej. Przez słabe ciśnienie na listwie jak najbardziej możliwe, na wtrysku raczej nie
Normalna sprawa jak wtrysk ma zatkany dopływ powietrza i leje samym mocznikiem pod niskim ciśnieniem. Czasami jest też problem że pompa nie wytwarza dobrego ciśnienia i wtrysk ciągle psika mocznikiem w katalizator.
Kolego sprawdź katalizator czy nie jest przytkany . Miałem kiedyś taki przypadek ze wtryski już niedomagały i sporadycznie pod górę zapalał sie blad doładowania powietrzem.
Masz silnik SR20Di, czyli monowtrysk, 116 koni z katem, 121 bez katalizatora. Jak zdejmiesz filtr paliwa to zobaczysz wtryskiwacz, gołym okiem można dojrzeć czy podaje paliwo, to na początek, jeżeli nie podaje to może instalacja LPG odcina wtrysk, trzeba to sprawdzić, filtr paliwa, ciśnienie itp.
Do sprawdzenia: ciśnienie paliwa-jak będzie słabe to wtryski będą pluły a nie rozpylały i paliwo nie spali się dobrze w cylindrze i będzie spalać się w katalizatorze regulator ciśnienia paliwa na listwie paliwowej lub przy pompie w baku podciśnienia-fałszywe powietrze które może powodować też błąd EGR z racji błędnych odczytów przepływu powietrza MAP...
Do sprawdzenia, ciśnienie pompy paliwa w zbiorniku, ciśnienie pompy tandemowej na głowicy, następnie wtryski do sprawdzenia, albo ktoś Ci włożył wtryski od 115-stki lub 130. Pompa 0,8 bara na filtrze. Tandem od 3,5 bara na wolnych do 7 bar przy 4 tys. obrotów. Katalizator, zostaw w spokoju, to nie jego wina.
A może zacząć od najprostszych rzeczy - ciśnienie doładowania , katalizator?
1sze czy masz katalizator 2gie jak ustawione jest LPG? Lepiej większe dysze , niższe ciśnienie. 3cie sonda Lambda 4te czasy wtrysków LPG nieszczelności w układzie dolotowym powietrza...
Powodem złych odczytów na LPG było uszkodzenie pompy paliwa. Ponieważ pompa dawała zbyt niskie ciśnienie paliwa samochód robił korektę na plus ok 33. W momencie przełączenia na LPG, do momenty gdy samochód nie skorygował "korektę wtrysku" do odpowiedniej dla LPG (16) mieszanka była zbyt bogata. I to te odczyty zgłosił diagnosta jako błędne.
Może kolegag107r wytłumaczyć co oznacza to zwarcie do plusa? Jak to możliwe? Wypadanie zapłonu to brak iskry, zbyt niskie ciśnienie sprężania, nieodpowiednia mieszanka lub jej brak. Sterownik silnika nie patrzy czy jest to spowodowane wtryskiwaczem, brakiem iskry czy czymś innym. Jeżeli zauważy wypadanie zapłonu to o tym informuje. Jakiekolwiek zwarcie...
Prawdopodobnie wtryskiwacze uszkodzone.Ile masz teraz CO? Może być jeszcze słaba sonda lambda,uszkodzony regulator ciśnienia,niskie ciśnienie paliwa,uszkodzony katalizator.Książkowo CO 0,7%
Wymienione zostały wszystkie świece, kable, cewki, katalizator, sondy lambda,ale zupełnie nic to nie pomogło. Po podłączniu pod komputer wyrzuca błędy: Skoro był gaz to do sprawdzenia wtryski,ciśnienie paliwa, zawory, sondy, katalizator.
Renault Premium 460 dxi słaba na zimnym silniku, kiedy się rozgrzeje, jest lepiej, ale i tak mocno odbiega od każdej innej Premiumki. Na wysokich obrotach idzie, ale na zielonym polu bez redukcji nie ma opcji na jakiekolwiek odczuwalne przyspieszenie. Brak błędów, sprawdzone luzy zaworów, ciśnienia na zasilaniu pompy i na wtryskach, ciśnienie doładowania...
a, co do lambdy to ten gaźnik nie współpracuje z lambdą, zobaczę jak to wygląda z rozrządem ale nie wydaje mi się że są jakieś różnice ale z tego co patrzę na książkę serwisową, to chyba nie ma (Jeszcze popatrzę) Nie zrozumiałeś. Układ wydechowy z katalizatorem ma trochę inny rozkład ciśnień .Przepływ przez gaźnik nie ma charakterystyki odkurzacza....
Witam. 1. Ustawienie zapłonu i ogólnie kondycja układu zapłonowego, 2. Niedrożny układ wydechowy (katalizator), 3. Czujnik temperatury, 4. Przestawiony rozrząd, 5. Ciśnienie w listwie wtryskowej (regulator), 6. Cieknące wtryski, 7. Przepływomierz (analiza spalin ew. odczyt sygnału lambda.), 8. Zestyk fazy hamowania silnikiem, 9. Zły stan silnika, 10....
Więc tak. Było do przewidzenia, że pomoże przepięcie na II pozycję stacyjki. Działa. Ale wg mnie manio123 pisząc, że wtrysk gazu "mapuje" wtryski benzyny to na logikę po zgaszeniu wtryski PB się zamykają wiec i LPG powinny. Reduktor nie popuszcza do kolektora w żaden sposób. Ewidentnie jest to wina otwarcia wtrysku. Na kompie pamiętam, że ciśnienie...
Raczej nierównomierność prędkości kątowej Gdybyś zgłebił zagadnienie od strony teoretycznej, to byś wiedział, że prędkość kątowa nigdy nie jest równomierna - wał korbowy zwalnia przy sprężaniu i przyspiesza przy spalaniu - parametrem krytycznym jest wartość przyspieszenia, w fazie spalania. Nie jest to prawdą. Robili to po to, by druciarze nie lali...
Witam. Mam problem z peugeotem 207 1,6 benzyna 109KM 2006. Auto słabo wkręca się na obroty i na wolnych obrotach nierówno pracuje. Wszystko co możliwe przełożone z innego auta i dalej to samo. Z odczytu parametrów wynika, że ciśnienie w kolektorze ssącym jest nieprawidłowe ok 500-600kPa i czasy wtrysków ponad 6ms, a na bardzo rozgrzanym silniku 5,12....
Witam Może miał ktoś podobny problem i może pomóc w rozwiązaniu? Samochód Citroen Berlingo 2018- wyświetlił się na liczniku check + Urea. Diagnoza Diagboxem - błąd P20EE-92 Podczas testu skuteczności systemu NOx wyświetliło usterkę podgrzewania sondy Nox. Kupiłem używkę - te same numery z dwuletniego auta o małym przebiegu. Wymieniłem sondę za katalizatorem,...
Był podłączony pod komputer . Druga sonda zawiesiła się , przestawiony lekko zapłon Egr i przepustnica do czyszczenia oraz katalizator do sprawdzenia oraz zmierzenie ciśnienia na wtryskach.
Nie jeździć bo uszkodzisz katalizator. Tutaj wypadanie jest tylko na 4 cylindrze. Ten drugi błąd mówi o tym że sterownik odciął podawanie paliwa na zespół pierwszy czyli raczej na 1 i 4 cylinder. Wypadnie zapłonu to nie tylko brak iskry - powodem może być też zbyt niskie ciśnienie sprężania bądź zła mieszanka paliwa. Skoro sterownik odciął podawanie...
wtryski wymienione błąd 3779 zginą. pojawił sie za to 1080cisnienie zasilania paliwa,ciśnienie powietrzadoładowanego oraz czujnik oleju.podczas diagnostyki komputerowej cisnienie oleju wynosi cały czas 1 bar niezależnie od obrotów a cisnienie przed filtrem 0.98 przed wymiana wtrysków i filtrów było 5.ciekawe czy nic nie zepsuli przy robocie. dodam jescze...
z zaslepionym egrem silnik moze wcale nie pracowac. sprawdzałes go moze pompka podcisnieniowa czy silnik reaguje na sztuczne sterowanie? przewody podcisnieniowe? sterowanie turbina - moze daje za słabe cisnienie? Przelewy wtrysków? zapchany katalizator lub urwana przegroda w tłumiku. Te cyferki z bloku nic mi nie mówia. wole to robić na "piechote"
Znaczy płukałem katalizator nie tłumik wiem że nie da się go w 100% wyczyścić ale zawsze coś się wymyje. Przeprowadzałem wypalanie katalizatora ale nie pomogło. Wtryskiwacz się zatrzymuje dlatego że krystalizuje się na końcówce ad blue ponieważ jak wyciągam wtryskiwacz i skrystalizowane jest ab blue na końcówce i przeprowadzam test SCR na wydajności...
Jakaś diagnostyka komputerowa była robiona? Na biegu jałowym silnik pracuje normalnie czy dzieje się to tylko podczas jazdy? tak wyskakuje bląd P1340(wypadanie zapłonu na 4 cylindrze),auto i na biegu jałowym i w czasie jazdy chodzi fatalnie,prycha nie trzyma obrotów, w czasie jazdy traci moc i szarpie,wymienilem cewke,swiece,sprawdzilem wtryski,cisnienie...
Może zapchany katalizator, za niskie ciśnienie paliwa. zapchane wtryski benzynowe , źle wyregulowany gaz. . Za małe luzy zaworów. Wszystko być może.
ustawiłem około 1 atm może go przylewać? katalizator to wspomnienie jest już pusty Dodano po 1 później jedzie normalnie nie ma tego przejścia po dodaniu gazu przymuli go a potem idzie i ciagnie normalnie! Dodano po 1 wedłu g książki o wtryskach powinien mieć ciśnienie około 1 a wielopunkt 3 atm
W Tym cudzie techniki problem był z jednym z wtryskiwaczy, umarła cewka trzeciego wtryskiwacza. Reszta z korektami w granicach 1,2 - 1,4. Wszystkie sprawdzane na stole probierczym i według firmy sprawdzającej powinny jeszcze sporo normalnie pracować. A że autko przewidziane do sprzedaży to inwestycje po minimum. DPF wyprany, bo też był zatkany, katalizator...
Uszczelka sprawdzona katalizator cały więc zostaje układ paliwowy Wtryski sprawdzone na maszynie i są ok pompa paliwa podmieniona
Wydech łącznie z katalizatorem - wymieniony, ciśnienie paliwa ok,ciśnie sprężania ok,świece i przewody nowe,wtryski podstawione drugie-ok, - podniosę głowicę - sprawdzę koło foniczne
Na pewno objawy to nie immobilizer :-) Trzeba jechać do mechanika, który będzie w stanie zdiagnozować co jest przyczyną, bo takie objawy mogą powodować: 1. Uszkodzone elementy układu zapłonowego. 2. Niesprawny dolot (w tym nieszczelność, również na korku lub bagnecie oleju, niesprawny któryś z czujników - przepustnicy np). 3. Niesprawność układu paliwowego...
P0130 Sonda lambda 1 (przed katalizatorem) rząd 1; sygnał nieprawidłowy, wystąpił przy przebiegu= 52; usterka wystąpiła x razy= 34; ECU: 0x13 Pid:0x02 Frame: 0x00 Warunki wystąpienia kodu usterk P0130 Pid:0x03 System paliwa 1 otwarta pętla Status: pasywn. Pid:0x03 System paliwa 1 zamknięta pętla Status: aktywn. Pid:0x03 System paliwa 1 otwarta pętla...
Ok sprawdze ile paliwa wraca , bo jak na razie to mechanik bedzie sprawdzał ciśnienie na tłokach i gdzies na innym wątku znalazłem że gość miał zapchany tłumik /katalizator nie było błędów a po wymianie spalanie spadło mu o 20 l bo tam miał kosmos wiekszy niż ja bo mu paliło 4x4 norweskie 50 l na pusto
Znaczenie kodu usterki P0139 to: Powolna reakcja obwodu czujnika O2 (Bank 1, Czujnik 2) Po długiej walce z błędem mogę podzielać się doświadczeniem: 1. Błąd dotyczy bezpośrednio pracy sondy lambda 2. Błąd wyskakuje w momencie kiedy AFR 14.7 jest niemożliwy do uzyskania w zadanym czasie. Przyczyny główne.: 1. !!!!!Uszkodzona stara sonda lambda przed...
Jak tak będziesz podgrzewał świece to możesz je przepalić.One po zgaśnięciu lampki jeszcze kilka sekund grzeją pełną mocą i po chwili przechodzą na ok.50%.Gdy dostarczasz im następny cykl pracy pełną mocą może dojść do ich przepalenia.Taki przebieg nie powinien jeszcze dawać takich objawów,mój ma 360tyś i śmiga jak prawie nówka.Ja przejrzał bym EGR...
uszkodzony ecu Pytanie jaki tam jest układ wtryskowy. Bo były dwa: HFM z przepływomierzem i PMS pracujący na zasadzie pomiaru ciśnienia w kolektorze. Pamiętam, że sterowniki PMS się psuły. skoro silnik nie pracuje na 2,3 cylindrze, na benzynie, jak i na gazie, to nie leży problem w zasilaniu paliwem, tylko w układzie zapłonowym Można by pójść tym tropem...
Katalizator usunąłem,był praktycznie jak nowy . Po tym zabiegu audi straciło z 20 koni !!Dołu praktycznie nie było. Wstawiłem z powrotem. Zmieniłem wtryski, sprawdziłem ciśnienie paliwa. Wszystko książkowo. Na cylindrach równo 11 barów. Audi na chwilę obecną ma 0,6bara w dolnym zakresie i pełnym otwarciu przepustnicy, a w górnym zakresie czyli 6tyś...
ciśnienie spalin katalizator ciśnienie spaliny katalizator zmiana ciśnienie wtrysk
oporność głośnik ciśnienia oleju vectra huawei odblokować
bosch smv68n60eu bateria parkside
Pilot do wieży Philips nie działa po wymianie baterii Silnik benzynowy przerywa powyżej 2500 obr/min