Jeżeli jest to system bosch ve4/8r171 to ciśnienie otwarcia dyszy 130/117bar
3.5 bara jak we wszystkich z wielopunkrowym wtryskiem
Wtryski na przelewy sprawdź.
Skoro na plaka pali, to został popełniony jakiś błąd w podłączeniu paliwa. Albo ciągnie powietrze, albo coś źle podłączone. Podgląd parametrów by się przydal, ciśnienie na listwie. Jeśli ciśnienie będzie za małe to nie puści na wtryski.
A coś takiego jak ciśnienie czy kąt wtrysków?
Ja pisałem o innym przekaźniku. Te silniki palą nawet przy - 10 bez świec. Jasne jest że nim trochę wtedy porzuca po rozruchu ale palą. Zacznij od filtra paliwa. Trzena sprawdzić (jak masz czym)ciśnienie na szynie podczas rozruchu i no przelewy na wtryskach. Wychodzi na to że nie buduje poprawnego ciśnienia przy starcie.
Wtryski które zamontowałeś są nowe, używane (sprawdzane na stole) , regenerowane? Diagnostykę robiłeś? Jakie ciśnienie na listwie podczas kręcenia?
Witam, ciśnienie z kompresora to min. 5 bar , może sie przydadzą dodatkowe informacje ( szkoda ze nie w ojczystym języku :) ) pozdrawiam
jak wywala tobie błąd na niskim to czemu szukasz na wysokim we wtryskach?
A jak ciśnienie na listwie? Bo często wtryski padają od rozlatującej się pompy. I jak ktoś wymieni same wtryski to opiłki z pompy szybciutko zabijają nowe wtryski.
No ale to nic do dziwienia się, tylko do analizy. Obserwujesz parametry - synchronizacja, obroty , ciśnienie rail, dopuszczenie rozruchu etc. co to znaczy "nie podaje paliwa na wtryski" ? ciśnienie rail wynosi 0MPa?
Zakład zajmujący się naprawą pomp i układów wtryskowych . Na modlinskiej 181 w Warszawie robią dobrze pompy i wtryski.
Za duże ciśnienie paliwa. Nie założyłeś czasem pompy od silnika z wielopunktowym wtryskiem tzn takiej dającej 3-4 bary. Ewentualnie nie podłączyłeś odwrotnie wężyków.
jeśli czasem działa, to albo to, albo to pompa, czyli przekaźnik jest tańszy do sprawdzenia. Należy również pamiętać, że na końcu mostka wtryskiwaczy znajduje się czujnik, który mierzy ciśnienie wtrysku, problem może również pochodzić stamtąd.
korekty wtrysków ( ok ) , jedynie ciśnienie o połowę za duże co daje efekty w postaci lania wtrysków ( wtryski też są ok )
Jeżeli nie będzie błędów to wartości rzeczywiste coś powiedzą choćby np korekty wtrysków czy ciśnienie paliwa na listwie
Tam w tych 1.6 hdi wtryski się sypią, sam mam ten sam problem bo jeżdzę 307 z 1.6hdi , chcesz to jedż gdzie indziej i niech pomierza ciśnienie sprężania itd.... wtryski do sprawdzenia.
Po wymianie wtrysków i pompie wysokiego ciśnienia problem się rozwiązał, przejechałem prawie 600km jednorazowo i wszystko śmiga
Nie pomyliłeś czasami nr pinów? Zazwyczaj środkowy pin to sygnałowy. Powinno być raczej tak (czujnik ma czerwoną wtyczkę): Pin nr. 1 czujnika (minus) - G3 48 pinowa czarna wtyczka ECU Pin nr. 2 czujnika (sygnał) - C4 48 pinowa czarna wtyczka ECU Pin nr. 3 czujnika (plus) - B4 48 pinowa czarna wtyczka ECU Pomiar napięcia na sygnałowym bez czujnika jest...
To ja wiem, tylko czy przy tym ukladzie wtryskowym przy braku synchronizacji odcina paliwo czy wtryski?
Właśnie .Przydało by się sprawdzić czy są jakieś błędy i sprawdzić parametry ,choćby ciśnienie na CR przed i po rozruchu. Z tej próby przelewowej nie wynika nic. Bo nie nie wiadomo w jakim czasie napompowało to paliwo a odchyłki nie są jakieś poza skalą. Ktoś pewnie napisze że na drugim przelewa. Może .
witam piszerz ze po odpaleniu dymi na biało czyli nie spala paliwa sprawdz wtryski i ciśnienie na cyl.
Wtryski mogłeś sprawdzić na aucie zdejmując przelewy i obserwując ilość paliwa wypływającą z poszczególnych wtrysków przy rozruchu.Przy okazji byś wiedział skąd się bierze to duże ciśnienie ,czy od strony przelewu czy od wtrysków.
Witam Myślę że w tej sytuacji przydał by się przyrząd: Analizator sygnałów systemu wtrysku COMMON RAIL EDIA-PRO z firmy Delta...... Ale niestety narzędzia kosztują ale myślę że oscyloskop posiadasz. No musiały by być dwa kanały. Jeden zapinasz na sygnał z czujnika ciśnienia a drugi w wtryski po kolei. Widać wtedy ładnie który wtrysk podbiera ciśnienie...
A sprawdziłeś czy ciśnienie na wtryskach jest odpowiednie? Czym czytasz ten błąd?
Jak zapalisz na plaku to chodzi? Wtryski na przelew sprawdź,może któryś wytraca ciśnienie.
Ciśnienie jest ok pytanie czy wtryski są wysterowane.
Ciśnienie paliwa do sprawdzenia. W obudowie zespołu wtrysku jest regulator.
Okazało się że pompa paliwowa( ta pod maską) padła wytwarzała 36 barów a powinna niby 200 barów po wymianie silnik odpala jednak trzęsie nim i jakoś dudni mechanik twierdzi że wtrysk trzeci jest padnięty lecz dla mnie to trochę dziwne ponieważ jak odpalał przed wymianą pompy to chodził równo jutro kolejna wizyta u tego mechanika ktoś coś jakieś podpowiedzi...
Jakie ciśnienie w cylindrach i ciśnienie paliwa ?
Pytanie . Wymiana pompki i test układu nox. Po testach wyskakuje info , że wtryskiwacz mocznika nie wydajny. Pytanie wtrysk czy pompa ? Stawiam na wtrysk z tego względu, że wcześniej miałem inny moduł i przy teście wywaliło niskie ciśnienie. Jakieś sugestie ?
Mechaniczna Czyli nawet jeżeli była by wina elektryczna to odkręcając rurkę na listwie do wtrysku ciśnienie powinno być takie jak należy?
Korekty trochę kiepskie ale w granicach i sumują się do prawie 0, ciśnienie ok, podmienię komplet wtrysków, zobaczę.. Jak nie to chyba sterownik do wymiany?
Jeśli chodzi o benzynę to podejrzane ciśnienie benzyny lub wtryski , a z gazem to najlepiej podjedź do jakiegoś ogarniętego gazownika - taniej cię to wyjdzie ..
Chyba będę musiał poszukać trzeciej pompy i teraz dobrze wyczyścić cały układ paliwowy, Przelewy w menzurki w miarę wolno i równo idą, tak więc wtryski ok powietrza w wężykach nie widać ......a potem 4-tej pompy. Sprawdzone w momencie wystąpienia problemu? :!:
Któryś wtrysk uszkodzony,ew pompa. Sprawdź jakie ciśnienie podczas kręcenia.
Witam. Wg mojej skromnej oceny winny jest nieoryginalny rozrusznik i może słabe przewody, akumulator masz też 70Ah ale dziwi mnie że tylko cykał rozrusznik i nie kręcił tak jakby był rozładowany aku. lub coś z instalacją (hdi-ki są bardzo czułe zwłaszcza zimą na stan aku. jak i rozrusznika-odpowiednie obroty wytworzą na pompie min . ciśnienie dla wtrysków,...
Czy przelewy na wtryskach sprawdzać be zaworków nadciśnieniowych, czy muszą mieć przelewy obciążone?
Czy ciśnienie będzie skutkować tymi objawami. Pytam z ciekawości.
Cudów niema sprawdź wtryski na przelew
A co to jest ciśnienie na tłok ok?
Sprawdź zaworek w pompie wtryskowej. Sprawdź jak na innym będzie się zachowywał. Kopci? Sprawdź ciśnienie jakie podaje pompa, mogą wtryski Ci przelewać
Witam serdecznie. Mam instalacje sekwencyjna AG Zenith w samochodzie Peugeot 806 2.0 89KW. Wtryski valteki 3ohm. Reduktor tomasetto alaska AT09. Czujnik ciśnienia jest nowy - Mapsensor Zenith AA-612. Oprogramovanie jest JZ 2009. Problem jest ciśnienie - Zobacz zdjęcie - pisze 3,6bar i powinny być 1,2 (ja ustawić).Samochód nie może być nakalibrowany...
Witam. Peugeot Partner II 2003 2.0 HDI ciężarowy Mam problem z odpaleniem silnika. Peugeot po wypadku. Brak przodu, ściągnieta belka. Jest jakiś czujnik uderzeniowy? Mianowicie nie odpala na ropie, a na plaku odpala, popuściłem lekko wtrysk i pompka działa. Mogły sie zapowietrzyć wtryski lub pompka paliwa bo nie wiem czy odpowiednie ciśnienie jest podawane...
Tak jak pisałam powyżej silnik jest już po remoncie, wymienione świece, cewki, mierzona kompresja na silniku, wgrany nowy soft. Rozrząd sprawdzony jest ok. Po remoncie pokazał się nowy błąd wypadanie zapłonu na 4. Ale może faktycznie to kwestia bsi bardziej lub wtryski do sprawdzenia.
Ciśnienie paliwa 3-4bary Takie jest zmierzone?
Brak diagnozy. Co się dzieje na szynie jakie ciśnienie podczas tego falowania? Jak ustawiony jest zawór EGR, "scv" itd ?
To nie była diagnostyka tylko czytanie błędów. A mając tester trzeba było sprawdzić ciśnienie na CR jak i MAP i resztę danych podczas jazdy.
Peugeot 407 2.0HDi RHR Siemens brak mocy i pomysłów ;) Dolot szczelny, przepustnice ciepłe/zimne niepoobrywane, chodzą ok, EGR zaślepiony, wydech drożny (screen z pomiaru ciśnienia różnicowego), podciśnienie sprawdzone i szczelne, wartość wymagana i rzeczywista położenia sztangi pokrywa się niemal idealnie. Turbo późno wstaje (wykres), auto jest mułowate....
Trochę za mało danych żeby powiedzieć coś więcej. Za problemy z ciśnieniem mogą odpowiadać min.pompa,regulator ciśnienia ,czujnik ciśnienia ,lejący wtrysk lub nawet tak banalna rzecz jak przytkany filtr paliwa. Możesz celować na chybił trafił (jak poprzedni mechanik) podmieniając w/w elementy w układzie paliwa zaczynając od najtańszych czyli filtr paliwa....
trzeci tlok jest aktywowany tylko w momencie duzego zapotrzebowania na moc zebt zapalil sterownik musi zobaczyc cisnienie powyzej 100 bar wtedy aktywuje sie sterowanie wtryskiem
Jakie obroty silnika przy rozruchu? Jakie ciśnienie na listwie wtryskowej?
Niskie ciśnienie paliwa. Proponuję sprawdzić czy pompa niskiego ciśnienia podaje paliwo. Coś się chyba koledze pomyliło. Proponuje sprawdzić czy na wtryski dochodzi zasilanie.
Wadliwe pompy wysokiego ciśnienia to częsta usterka w bezpośrednim wtryski PB, jednak łatwo to sprawdzić wystarczy prosty skaner i obserwować ciśnienie paliwa.
Czy przyczyna leży w pompce? Zmierz jakie tworzy ciśnienie.
Regeneracja pompy i wtrysków. A jak przelewy ?
Jakie ciśnienie paliwa na WC przy kręceniu rozrusznikiem?
niestety wymieniony na nowy czujnik ciśnienia na listwie nie odpala sterownik rozebrany sucho ni e mam pomysłu być może padł sterownik podstawiony w powietrzu wtrysk nie puszcza paliwa prawdopodobnie brak sterowania wtryskami
Ciśnienie paliwa wynosiło ok. 0,9 bara. A mierzone było normalnie na wężyku przed wtryskiem.
Moim zdaniem przy wielokrotnej nieudanej próbie odpalenia powinny być błędy W BSi i sterowniku. Jeżeli jest ciśnienie paliwa to następne co można zrobić to sprawdzić napięcie na wtryskach czy sterownik je otwiera.
Jak chcesz zmierzyć napięcie na wtyczkach wtryskiwaczy to oscyloskop do tego. Czym będziesz miał mniejszy czas wtrysku tym mniejsze napięcie tam będzie. Tam Ci sie robi PWM czyli amplituda jest 12V a współczynnik wypełnienia poniżej 100% wiec 12V tam nie będzie. Mierniki będą to różnie pokazywały. Jaki masz czas wtrysku przy kręceniu rozrusznikiem?...
pompki nie mam w zbiorniku tyko sam pływak a własnie nie podaje paliwa z pompy wysokiego ciśnienia na wtryski
Do sprawdzenia cewka, oscyloskopem warto zajrzeć do wysterowania jej i wtrysków, możliwe, że usterka będzie nawet mechaniczna, niech ktoś sprawdzi ciśnienie na listwie i nie sugeruje się, że tylko na dwóch wtryskach jest wypadanie zapłonów.
Witam, miałem również błąd P20a2 i P20e8, niskie ciśnienie itd. Błędy szło wykasować, ale po chwili wracały. Diagboxem większość testów urządzeń przechodziło pomyślnie poza grzaniem zbiornika i grzaniem przewodu do wtrysku. Po demontażu zbiornika okazało się sucho i czysto w całej tej elektronice. Sprawdziłem przewody multimetrem i na żółtych przewodach...
jakich dodatnich, podgrzwacze dzialają do plus 15 stopni , należało by też sprawdzić ciśnienie na pomie wtryskowej ale radzę samemu nie ruszać bo są tam ciśnienia b.duże większe niż we wtrysku pośrednim.
Na początek warto podłączyć auto interfejsem i odczytać ewentualne błędy. Na zdjęciu masz pamięć EEPROM, którą należy przestawić do nowego sterownika. Temat jest zamknięty, jeśli pamięć się nie uszkodziła. Przy próbie z plakiem należy puścić rurki na wtryskach i sprawdzić, czy podaje paliwo. Druga sprawa to po tak drastycznych próbach odpowietrzania...
Przewody od wtrysków do ECU sprawdzone nie ma przebić ani zwarć z masą. A cewki mierzyłeś? Jakie wartości ?Porównywałeś ze sprawnymi? Co tam jest delphi? Jak wiązkę masz pewną to same wtryski albo sterownik. Załóżmy że winne są wtryski jak myślicie czy dobrym rozwiązaniem jest zakup używanych wtrysków i wymiana ? Kupiłbym dwa na 3 i 4 cylinder ze stacji...
Nie rozumiem,przecież pisałeś że w Białymstoku wymieniali czujniki i wtryski i że ciśnienie spada do 50 bar ????
moze byc imo ale cisnienie twz musi byc sprawdz jeszcze wtryski na przelew to najczesztrza przyczyna w tych autach
Witaj. U mnie w takim motorze, przy przebiegu ok 1 mln km poluzowała się komora wstępna w głowicy i uderzała o tłok aż wybiła w nim otwór. Wykręć wtryski i zmierz ciśnienie - powinno coś wyjaśnić. Pozdrawiam.
Jeżeli pompa WC jest zasilana, a jest bo przelewa przez nią ciśnienie 4,5bar czyli te z pompki zasilającej, zaślepiając powrót z pompy WC można wyeliminować regulator bo całe ciśnienie powinno pojawić się na wyjściu (zasilaniu listwy) a nie dzieje się nic i czy w związku z tym można stwierdzić mechaniczne uszkodzenie pompy WC (urwany wałek, ścięty klin...
Witam, ja mam pytanie co ile powinien się wypalać filtr DPF? Ja mam auto z 2014 roku euro 5 z silnikiem forda i wypala mi się co 70 km więc to za często. Filtr był czyszczony, czujnik ciśnienia nowy bo stary zawyżał ciśnienie. Błędów komputer nie powinno kasuje. Jeszcze mechanik ma sprawdzić dodatkowy wtrysk do wypalanie DPF czy nie leje. Może miał...
[quote]błąd jaki komputer wyrzuca to niskie ciśnienie paliwa[quote] To zostaje pompa CR , warto też sprawdzić wtryski na przelewach.
A jaka wartość powinna być na listwie na otwarcie wtrysków? Ja w starym peugeot 406 z 2000 roku miałem mieć co najmniej 200, potem było coraz więcej, może te 267 to za mało? I też miałem tak, że jak był słaby aku, rozrusznik nie miał siły kręcić i też było słabe ciśnienie na listwie. Może jeszcze tak być, że któryś wtrysk "leje" i też ciśnienia nie...
A to nie jest do diesla? Tak BTW pompke słychać że pracuje. Aktualnie ciśnienie benzyny jest tylko nie ma iskry
jesli to nie pomoze to chyba zostaje pompa, no ale to raczej bedzie wymagac wyslania na diagnostyke Co samą pompę ?Absolutnie nie . Trzeba sprawdzić co dokładnie dzieje się podczas rozruchu. Teraz zakładamy że problem z filtrem czy zapowietrzeniem. Ale diagnostyki wymagają parametry jak: ciśnienie na szynie (podstawa) sterowanie wtryskami synchro wał/wałek...
Witam. Czy ktoś poradził sobie z wyżej wymienioną usterką ? Auto wchodzi w tryb awaryjny i brak mocy. Wtryski, pompa, czujnik, listwa wszystko zmienione. Skacze ciśnienie i napięcie na czujniku. Walczymy z nim ale już pomysłów brakuje.
Witam, po remoncie silnika Peugeot nie odpala. Zostało sprawdzone: 1. Wtryski (po regeneracji) 2. Ciśnienie na listwie 3. Czujnik wałka rozrządu (wymieniony na nowy) 4. Czujnik wału rozrządu (wymieniony na nowy) 5. Czujnik uderzeniowy Po podłączeniu wtrysku na zewnątrz, okazało się że go nie otwiera. Komputer nie pokazuje żadnych błędów i nie mam już...
Andy i co w związku z tym? Podałeś link do twojego tematu, ale nie doczytałem tam odpowiedzi twojej, czy ustaliłeś przyczynę, czy nie. Tutaj piszesz: "/lektura mi pomogła/" Co wyszło u ciebie? Nieszczelności, zawór na pompie, wtrysk? Czy słabej jakości paliwo? Bo z tego co się orientuje to najczęstsze przyczyny. A może pompa paliwa w zbiorniku miała...
Paliwo podaje na wtryski. Jakie jest Ciśnienie sprężania. Napisz więcej konkretów, a nie wszystko ok czemu nie chodzi. Dostaje napięcie na elektrozawór pompy czy nie? bo w sumie od samego początku są próby ustalenia tego, ale Ty nie odpowiadasz. Skoro kolega pracuje w dużym warsztacie to ten silnik powinien chodzić w ciągu kilku minut.
Wtrysk elektroniczny, tu komputer i położenie wału i wałka ma znaczenie. Pompa WC ma wytworzyć ciśnienie na listwę wtryskową.
Ja bym sprawdził jakie ciśnienie pokazuje na wypiętym czujniku i sprawdził zasilanie czujnika, ciągłość przewodów...itp
nastapil objaw owego klekotania.Wyraznie slyszalny w okolicy 4 tego wtrysku? Który to jest wg Ciebie? Licząc od rozrządu?
Regulator musisz sprawdzić. Lubi się zacierać. Może też być za duża dawka - wtryski. Poza końcówkami rozregulowuje się ciśnienie otwarcia(maleje).To stało się nagle?
witam , podlącze sie do tematu Mam taki sam model auta i mój problem polega na tym ze nagle podczas jazdy auto zgasło i brak zasilania na pompie i nie dziala wtrysk . Gdy podlącze na krótko pompe to zaczyna działać a mimo to auto nie odpala. Jak wtrysnę troszkę paliwa do gaźnika to samochod odpala normalnie. Wtrysk podlączyłem na krótko i psika paliwo...
Bardzo mądre wskazówki z tym paliwem, ale jak będzie "sikać" z ciśnieniem 1 bar to paliwo może i daje dla niewprawionego oka, a silnik nie zapali... Teraz wytłumaczcie jak powinno "sikać" przy ciśnieniu 3bary żeby silnik odpalił... Do sprawdzenia ciśnienia paliwa służy manometr i to na tej podstawie można stwierdzić czy ciśnienie jest prawidłowe, czy...
Oscyloskopem tego nie sprawdzisz ,najłatwiej DIAG-em lub PPS-em.Sterownik silnika reguluje ciśnienie na zaworze aby uzyskać kąt wtrysku zgodny z mapą ,na podstawie informacji z czujnika na kole zamachowym,czujnika z wtryskiwacza,temperatury i obciążenia silnika.
wydech pewny, sprawdzam lexia. Ciśnienie na postoju 989 to czujnik raczej sprawny a czas wtrysku na wolnych jak dobrze pamiętam 2.5,sond oscylują w porządku
Witam. Samochod to Peugeot 307 1.4 HDI przed liftem. Na początku zapalał się bład silnika samochód pracował na trzy cylindry, wkręcał się do 3 tysięcy obrotów. Po diagnozie programem Delphi na interfejsie DS150 wykazał "nieprawidłowe działanie trzeciego cylindra". Wtryski miały kiepskie parametry więc dwa poszły do wymiany na używki ale z pewnego źródła....
Najlepiej chyba jak pisał kolega zmierz dziadu ciśnienie, może rzeczywiście wtryski lały i nadpaliło tłok a może uszczelka między garami się przepaliła.
Witam pacjent to peugeot 307 1.6 hdi silnik 9HX silnik odpala po około 5 sek .Usterek 0 ,a ciśnienie buduje z opóźnieniem. Wtryski wyciągnięte i sprawdzone test przelewowy też ok. Czy to zawór regulacyjny , czy są jakieś sitka? Filtr paliwa nowy.
Zrób próbę przelewową wtryskiwaczy. Ale nie na jałowych, tylko pod obciążeniem, jak ciśnienie na railu zaczyna spadać. Tam są chyba wtryski piezo siemensa, test przelewowy przy tych wtryskach nie wiele da. Do autora, na pompie CR masz dwa zawory, jeden większy, upuszczający wysokie ciśnienie, drugi mniejszy dawkujący, obstawiam zawór dawkujący.
Pierwszy błąd to najprawdopodobniej spalona świeca żarowa lub kilka świec . Uważaj przy wymianie na urywające się sztyfty żarowe ;). Drugi błąd , trzeba zrobić ne początek test przelewowy wtrysków na mocno rozgrzanym silniku , bo może któryś przelewem spuszcza ciśnienie.
Witam, ten temat chciałbym zakończyć, bo tak właściwie to układ odpowietrzyłem za pomocą wspomnianej gruszki, auto nie odpala z innego powodu. Ale kwestię odpowietrzenia chciałbym zakończyć i podziękować tym którzy włączyli się w dialog. Teraz gdy potraktowałem kalkulator wtrysku PP2000, wiem po odczytach, że ciśnienie na listwie mam wystarczające :)...
Ciśnienie na wtryskach pokazuje w okolicach 300-310 barów. Podczas rozruchu? Na wolnych obrotach? Stabilne ciśnienie na wolnych obrotach? Spróbuj odpiąć przepływomierz przed rozruchem zimnego silnika.
Iskra jest? Kluczowanie wtrysków jest? Ciśnienie paliwa jakie? Błędy w diagnozie? Jeśli nie znasz odpowiedzi na którekolwiek z tych pytań - nie naprawisz sam auta.
Nie mam czym sprawdzić tego ciśnienia, dopiero na jutro umówiłem się u gościa. Ale dokładnie wyskakuje mi tylko ten jeden błąd: P0234, przy takich parametrach zapisuje się ten błąd: prędkość obr. silnika 1992; wydatek rzeczywisty 32mm/wtrysk; ciśnienie turbo 1671; wartość zadana 1341; elektrozawór ciśnienia turbo 5%.
Ciśnienia na listwie nie idzie sprawdzić moim sprzętem. W czasie kręcenia rozrusznikem, poluzowany przewód do 1 wtrysku powoduje tryśnięcie paliwa. Ciśnienie musi być nie za duże, bo poluzowanie drugiego przewodu nie daje już takiego efektu.
Raczej tylko koło pompy jest tak przykręcone - właśnie na fasolkach ustawia się kąt wyprzedzenia wtrysku... Własnie w tym silniku jest na kole do ustawienia kąta wtrysku. A co najlepiej tanim kosztem zrobić żeby jeszcze trochę posłużył?
Jeździ całkiem dobrze ale po dłuższej trasie mam okopcone na czarno okolice wylotu spalin których na postoju ani w lusterku w czasie jazdy nie widać. A na jak miał by być okopcony, na różowo? Podejrzewam zbyt wczesny kąt wtrysku, czy ma to wpływ na tą dolegliwość czy coś innego? Powiedzmy wprost - nie podejrzewasz, tylko sobie tak uroiłeś. Sprawdziłeś...
wtrysku peugeot zetor ciśnienie wtrysku ciśnienie wtrysku perkins
błąd kopii zapasowej oscyloskop kikusui radio maria
recovery carbon pralka whirlpool
Czarno-biały i skaczący obraz z kamery cofania - przyczyny i rozwiązania Czy kamera zewnętrzna wzbudza czujkę lampy PIR?