Sprawdzono samemu test pokazuje CO2 Jedynie potwierdza wcześniejsze sugestie. głowica szczelna uszczelka nowa zamontowana To, że uszczelka jest nowa, wcale nie znaczy, że jest szczelna! Mankament jest nie że gotuje płyn Nikt nie wspomina o gotowaniu płynu. głowica szczelna Na obecnym etapie dociekań, nie można jednoznacznie tego stwierdzić.
Żadne turbo,ale jak ściągniesz głowice to musisz ją z planować uszczelke ja zakładam gates lub victor reinz kup nowe szpilki nie są drogie.
Miałem podobnie - uszczelka pod głowicą. Odpowietrzałem układ a za chwilę zapowietrzony , przestawał grzać i temperatura ponad 100 stopni (mam wskaźnik). Jeszcze wyklucz lpg czy czasem parownikiem nie dostaje się do układu chłodzenia - zakręć butlę i pojeździj na benzynie. Jednakże bądź przygotowany na wymianę uszczelki
Masz ciśnienie w zbiorniczku wyrównawczym? Termostat sprawny?
Jak dla mnie to normalna rzecz. Co prawda w mojej R-ce nie zwracałem uwagi na prędkość ale podczas przyspieszania-podrywa przód/ siada tył(komp poziomuje) i hamowania-siada przód/podrywa tył(komp poziomuje) potrzebne do tego jest powietrze, jak ciśnienie w zbiorniczku jest za niskie, załączy się kompresor, dobije ciśnienie w zbiorniku ciśnieniowym,...
Witam. Proszę o pomoc lub jakąś wskazówkę. Mam podobny problem. Kupiłem Scania r380 2005 rok. Poprzedni właściciel dzień przed sprzedażą zmienił chłodniczkę olejową bo zekomo poszła woda do oleju. Cały układ był jeszcze tłusty w oleju. Przy okazji niby była wymieniona pompa wody i termostat. No to przeprowadziłem do domu i zauważyłem że wyrzuca płyn....
na bank to termostat, woda w silniku się gotuje a termostat nie wypuszcza jej na chłodnice i robi sie ciśnienie w zbiorniczku a chłodnica zimna. Wymieniaj termostat.
Niestety w naszej firmie był problem z Dafem w postaci ubywającego płynu przez nadmiar. Wymieniliśmy uszczelnienie sprężarki, korek wyrównawczy w zbiorniczku, problem się nasilał dalej. Sprawdzenie zawartości dwutlenku węgla w płynie chłodniczym - wynik negatywny. Ostatecznie winna była opadnięta tuleja silnika, a motor się wcale nie grzał. Auto miało...
Powinieneś wykonać jeszcze jeden eksperyment. Mimo, że jest ciepło to włącz ogrzewanie w kabinie i nasłuchuj czy jest bąbelkowanie i brzęczenie zapowietrzonego płynu. Jeśli tak, nawet okresowo to zbiera się kompresja. Można podpiąć manometr do węża powrotu płynu do zbiorniczka lub na korek. Jeśli pod obciążeniem wzrośnie do powyżej 1,8 atm. to masz...
Korek ma za zadanie utrzymać ciśnienie w układzie, jeżeli ciśnienia niema a woda wylatuje przez zbiorniczek to albo kiepskiej jakości korek, albo pęknięty zbiorniczek albo jednak ciśnienie w układzie się pojawia.
RedOrton jak chcesz mieć pewność, z ciągnij osłonę rozrządu . Następnie pompujesz ciśnienie do układu chłodzącego przez zbiorniczek wyrównawczy . Ciśnienie ok. 1 do 1,5 bar-a . I obserwujesz . Dla zainteresowanych: u mnie pompa wytrzymała od nowości 173tyś. Przy 131tyś. w Holandii był wymieniany rozrząd, ale bez pompy wody :( Pzdr
po nocnym postoju okazało się że jest ciśnienie w zbiorniczku wyrównawczym niemożna odkręcić korka Ktoś to umie wyjaśnić?
Jakie ma być w nim ciśnienie ? Dla zbiornika wyrównawczego bojlera CWU ciśnienie spoczynkowe naczynia powinno wynosić połowę maksymalnego ciśnienia instalacji czyli 3 bary. Zresztą na większości zbiorniczków powinna być umieszczona informacja o wartości ciśnienia wstępnego. W każdym razie jeśli chcesz wyregulować ciśnienie w naczyniu przeponowym musisz...
Jak płyn zamarznie może rozsadzić głowicę , i będzie już po niej . Poza tym wrzenie płynu może wskazywać na brak obiegu wody . Winna może być pompa wody ,lub zatkana chłodnica i uszkodzony termostat . I to by było tyle na początek
Zmieniałeś sam zbiorniczek czy razem z korkiem ?
ak podać ciśnienie do zbiorniczka bez odpowiedniego sprzętu? Potrzebowałbym nakrętkę do zbiorniczka z otworem na wężyk i tak podać ciśnienie np. sprężarką. Dokładnie tak wygląda mój "specjalistyczny przyrząd" do odpowietrzania. Korek ze szrotu za 5 zł, w nim dziura i szybkozłączka pneumatyczna, kawałek przewodu i reduktor - najdroższa część zestawu,...
Witam, czy rozwiązałeś może swój problem, bo ja mam to samo. Normalna jazda, wszystko jest ok, tylko wysokie ciśnienie w zbiorniczku ale już przy 170 po 10 minutach jazdy komunikat brak płynu i też wywala że zbiorniczka Jak byś mógł to daj odpowiedź.
Właśnie z dziada wymontowałem termostat i przedmuchalem układ pod ciśnieniem, wygląda na drożny. Niestety problem dalej jest, po jeździe test wąż twardy ciśnienie w zbiorniczku. Temperatura na zegarze 4 kreski normalana. Masakra jakaś
Zle napisalem. Tak podnosi się plyn. Ale czy to normalne na zimnym silniku?
też tak miałem, ot z dnia na dzień padło ogrzewanie. Temperatura silnika ok,. węże ok, a ogrzewania brak. Niestety roboty w pierona i trochę więc nie zazdroszczę.
Witam, Podbijam temat czy udało się komuś rozwiązać ten problem ponieważ ja też się z nim borykam i nie mogę go rozwiązać termostaty wymienione chyba wszystkie zbiorniczek i nadal na chłodnicy mam ciśnienie i czasem brak ogrzewania do tego przy dużych obrotach płyn wyrzuca przez zbiorniczek.
Bo ciśnienie w układzie powoduje że pompują się stare węże pod ciśnieniem. Jak odkręcisz zbiorniczek to ciśnienie spada i płyn z węży wraca do zbiorniczka.
Płyn zabarwi się kiedy spaliny będą dostawaly się spod uszczelki głowicy bądź samej głowicy. Jeśli będzie peknieta tuleja to płyn nie zabarwi się. A jakie jest ciśnienie w układzie? Może to wina zaworu regulacji ciśnienia w korku na zbiorniczku wyrownawczym? 0,6-0,8 będzie w porządku.
Witaj! Podaj ciśnienie do zbiorniczka od płynu i zacznij odpowietrzać od najdłuższej rurki. Pozdrawiam Miro.Nasz
Są na rynku przyrządy, aby sprężonym powietrzem zwiększyć ciśnienie w zbiorniczku. Ale odpowietrzyć czeba, obojętnie czy cylinderki hamulcowe albo sprzęgła spuszczając płyn do jakiegoś naczynia (przez odpowietrzniki).
Dobry mechanik wywnioskuje z uszczelki dość dużo ona nie musi być przepalona. Korek w zbiorniczku jest ok trzyma ciśnienie takie jakie ma być? Węże wystarczy dotknąć i od razu wiadomo czy puchną czy nie.
Witam!! Mam golf 2 1.6 TD i bierze mi olej i ma duże ciśnienie w zbiorniczku wyrównawczym i robiłem test z chusteczką higieniczną zanurzyłem ją w wodzie i chusteczka miała czarne kropki z oleju woda nie jest taka jaka powinna być. Samochód szybciej łapie temperaturę bierze mi olej tak na 600km nie cale 2 lity oleju 10w 40. Nie ma też dobrego startu...
Ale masz listę życzeń. :) Ciśnienie jeśli będzie to niewielkie ze zbiorniczka kompensacyjnego. Układ nie pracuje to i nie będzie wielkiego tam ciśnienia. Masz zdaje się WIS i EPC to sprawdź jaki olej, nie zdziwi mnie Pentozyna. :) O kalibracji czujnika nie słyszałem, nie zdarzyło mi się wymieniać w tych nowszych autach.
Ale to robi ci sie ciśnienie w zbiorniczku A płyn jest w nim zimny?
Tak, powinno wystarczyć. Ewentualnie można pomóc podając niewielkie ciśnienie w zbiorniczek płynu, nie więcej niż 0,3-0,4 bar. Oczywiście przez nakrętkę a nie w sam zbiornik.
Witam rozwiązałem problem, trochę to czasu trwało ale udało się a mianowicie; zbiorniczek wyrównawczy miał 3 male dziurki. Ogólnie to było nie istotne ponieważ utrzymywaliśmy poziom cieczy poniżej minimum i nic nie ciekło. Jak uzupełniłem poziom po zagotowaniu w czasie testów to okazało się ze w zbiorniczku z powodu tych otworków 3 jak szpilka, nie...
Na gorącym i zamkniętym układzie ciśnienie wzrasta do 1 i trochę bara , przy tym ciśnieniu ciecz się nie gotuje przy 100 stopniach , po to są korki do układu chłodzenia.
Sprawdź czy obydwa węże od nagrzewnicy są ciepłe na wolnych obr. , czy nie jest czasem zatkana, czy nie rośnie ciśnienie w zbiorniczku wyrównawczym ,czy nie śmierdzi płyn spalinami. Jeżeli będzie rosło ciśnienie w zbiorniczku , śmierdział płyn i ciągle przy podwyższonych obrotach biegu jałowego grzanie będzie to może być głowica a raczej uszczelka
Choć nic nie zastąpi metody odpowietrzania we dwóch. Zastąpi-wytwarza ciśnienie w zbiorniczku, jednocześnie podając do niego płyn, robiłem takim TRW, wygodne ustrojstwo ale stosunkowo drogie. https://obrazki.elektroda.pl/7305641900_...
Robi się ciśnienie w zbiorniczku? Ubywa płynu? Przybywa oleju? Zrób zdjęcie mazi w zbiorniczku i na bagnecie. Proponuję zdjąć miskę, jeśli jest w niej woda i olej to pewnie płyn cieknie po oringach tulei cylindrowych.
Witam! Jeśli jest to naczynie rozszerzalne, to tak musi być. Za duże masz ciśnienie w układzie. Musisz upuścić płynu z układu i powinno być w porządku, nie powinno lecieć z zaworu bezpieczeństwa. Ciśnienie w układzie powinno być poniżej 3bar przy nagrzanym układzie. Pozdr.
Możliwe że jak powstaje ciśnienie w zbiorniczku to wypycha powietrze na zewnątrz.
A czy po jeździe jest ciśnienie w zbiorniczku wyrównawczym? I co z grzaniem w środku?
po postoju po 2 godz. jest jeszcze ciśnienie w zbiorniczku czyli wygląda na to że układ jest chyba szczelny Nie mam żadnej skali porównawczej w szybkości stygnięcia silnika w samochodzie ciężarowym, ale mnie się wydaje, że po takim czasie i przy takiej temperaturze otoczenia silnik powinien być raczej zimny i w zbiorniku nie powinno być żadnego ciśnienia...
To jeszcze ciśnienie w układzie do sprawdzenia jeśli korek sprawdzony.
Pompujesz nogą czy maszyną która buduje ciśnienie w zbiorniczku? 200ml to wcale nie tak wiele.
Witam kolegów pytanie mam jak się pojawia ciśnienie w zbiorniczku płynu chłodzącego w euro 6 to najczęściej powodem jest chłodnica ciśnienia doładowanego czy kompresor ? Przy chłodnicy zbiera się też maź w osuszaczu czy raczej nie powinna? Dziękuje
A nagrzewnica nie zapchana ? nie ma obiegu i wytwarza za duże ciśnienie
Nie słuchaj żadnych postów o wywalonej uszczelce pod glowicą a na dodatek jeszcze w tym silniku jeśli to jest 1.8 90kM ABS to w tym silniku musiałbyś go chyba tak niesamowicie przegrzać by coś się stalo z tym silnikiem po prostu masz nie odpowiednio założoną instalacje gazową parownik podłączyć równolegle by nie zabieralo podgrzanie mieszanki ciepla...
Fizyki nie oszukasz. Jak wpada to albo powietrze u układzie albo puszcza ciśnienie w zbiorniczek uszczelkami.
Tak , na włączonym odpalonym silniku odpowietrzamy pompując ciśnienie w zbiorniczek i przelewamy każdy obwód pedałując przy tym.
Można też zrobić test szczelności układu chłodzenia, wytworzyć ciśnienie w zbiorniczek wyrównawczy i obserwować spadek ciśnienia.
Tak, łapi 90 stopni. Jak mam sprawdzić jakie jest ciśnienie w zbiorniczku i CO?
Tak wyjmij termostat no i sprawdz najpierw czy masz stan płynu wogóle i najważniejsze czy nie robi się ciśnienie w zbiorniczku wyrównawczym
Witam, mam ten sam problem w swoim passacie 1,9tdi 2001r wysiadło ogrzewanie .Mechanik stwierdził , że to termostat ,wymienił.Ogrzewania ciągle brak , silnik zaczął się grzać tem.120 stopni .Przewód górny gorący dolny zimny,wzrosło ciśnienie w zbiorniczku wyrównawczym.Mechanik stawia na pompę wody która była wymieniana ok.25 tys,km.Pozdrawiam.
Nie spiesz się z wymianą uszczelki, tylko wymień korek zbiorniczka płynu chłodzącego. W układzie chłodzenia panuje zawsze ciśnienie regulowane zaworkiem na korku zbiorniczka wyrównawczego.
Prawdopodobnie obluzowała się obsada wtryskiwacza , możesz to sprawdzić wyciągając wszystkie wtryskiwacze . Trzeba wytrzeć dokładnie obsady wtryskiwaczy i podać ciśnienie do układu chłodzenia, ale nie większe niż jest napisane na zaworku bezpieczeństwa w zbiorniczku wyrównawczym, po podaniu ciśnienia bacznie obserwować obsady wtryskiwaczy . Taka diagnoza...
Wykonaj testy ciśnieniowe układu chłodzenia na zimnym i gorącym silniku. Może to tylko korek na zbiorniczku się uszkodził i zbyt wcześnie upuszcza ciśnienie, a wraz z nim płyn. Pojedź na warsztat/mechanika, który posiada odpowiedni sprzęt (nie kosztuje wiele) i zdiagnozuje to w 15 minut ;) .
To rdza z kotła, grzejników, zbiorniczka wyrównującego ciśnienie. Wszystko jest ok.
.... ten mój patent z podgrzewaczem to takie cudo że niby teraz pracuje na podciśnieniu (pływak jest w środku) ale jak kiedyś dorwę mniejszą dyszę i podam przez odpowietrzenie podgrzewacza powietrze np 0,15bara to będzie zapylał na nadciśnieniu To rozwiązanie podoba mi się. Jednocześnie zapala się lampka z hasłem: co jest do wszystkiego, to jest do...
witam.jeszcze pytanko czy śruby i planowanie głowicy to wielka konieczność i jakie powinno być ciśnienie w zbiorniczku wyrównawczym.dzięki.pozdrawiam
Witam wszystkich. Niedawno wpadłem na pomysł skonstruowania dystrybutora napojów. Coś podobnego jak w KFC. Działało by to podobnie jak pistolety na wodę z pompką. Pompując pompką tworzymy w zbiorniczku z cieczą ciśnienie które po naciśnięciu spustu wypycha ciecz rurkami ze zbiorniczka. U mnie byłyby to 2/3 zbiorniczki z różnymi napojami. Jednak coś...
Odkręć korek zbiorniczka wyrównawczego daj adapter do pistoletu i nabij ciśnienie kompresorem. Patrz czy schodzi, gdzie schodzi itd.
Witam, mam podobny problem z Turanem 1,9. 2006 r. Ogrzewanie działa w kratkę, jak się zagrzewa silnik, leci ciepłe, gdy osiągnie 90 stopni, dmucha zimne. Wymieniłem termostat w silniku i nic nie pomogło. Zaobserwowałem, że poziom płynu chłodzącego jest minimum, wręcz zbiorniczek wyrównawczy jest pusty. Odkręciłem korek w celu dolania wody do układu,...
Tylko ciśnienie w zbiorniczku i twarde węże do chłodnicy. Węże są tylko twarde czy puchną?
Po wymianie świec auto zapaliło bez problemowo. Jednak martwi mnie duże ciśnienie w zbiorniczku wyrównawczym, po odkreceniu korka slychac jak bombluje, ubytku raczej nie ma.
Witam Ta obudowa ma dwa wloty, jeden zatykasz i już możesz mierzyć ciśnienie względne, oczywiście musi być szczelne by miało sens i może z jakimś małym zbiorniczkiem by przy zatykaniu nie zwiększyć ciśnienia na jednym wlocie. Piotr
powąchaj tą wydzielającą się pare, płyn chłodniczy po odparowaniu ma specyficzny "słodki" zapach, zapowietrzanie nagrzewnicy, przy takim ubytku płynu wskazuje na inne źródło, bardziej prawdopodobne jest uszkodzenie uszczelki pod głowicą, lub głowicy. rozgrzej silnik do załączenia wentylatora chłodnicy i delikatnie spuść ciśnienie z układu chłodzącego...
Hmm jeśli naciskam tą rurę od termostatu do chłodnicy robiąc ciśnienie w układzie i słyszę/widzę ze dochodzi te ciśnienie do zbiorniczka to nie znaczy ze termostat nie jest ciagle otwarty? Nie, to cały czas "otwarty" jest dolny wąż z chłodnicy.
Ale gdyby ta woda się przeciskała, to czy auto nie dymiło by? Co ciekawsze zaraz po zgaszeniu auta ciśnienie w zbiorniczku wyrównawczym jest, ale po 20-30 minutach nie ma.
Ewentualnie sprawdź też czy wybija ciśnienie czynnik w zbiorniczku wyrównawczym i czy pod korkiem oleju nie wytwarza się dziwny nalot.
Jeżeli ciśnienie oleju jest ok, i zbiorniczek płynu też nie puchnie, to po prostu te chłodniczka to badziew. Ja nie mam zaufania do zamienników i do samochodów użytkowych i ciężarowych montuje oryginalne części. Oszczędzisz nerwy i pieniądze
Korek zbiorniczka wyrównawczego jest nowy bo był niedawno wymieniany, wentylator działa prawidłowo, rozrząd razem z pompą oryginalne Reno był wymieniany w serwisie a zrobiłem już 15 tys po wymianie dodatkowo była również robiona regeneracja wtrysków i wymiana zaworu ciśnienia-stukowego ... Auto ma przejechane 152 tys od nowości a był kupowany w salonie...
miałem spawaną głowice ( regeneracja ),planowanie i nadal mam za duże ciśnienie w zbiorniczku od chłodnicy .czy to może być chłodniczką bo tak podejrzewam ,a jeżeli nie tym to może ktoś miał podobną sytuacje
Romuś, a próbowałeś pompować płyn pod ciśnieniem do zbiorniczka?
Wydaje mi się że przy uszkodzonej uszczelce ciśnienie w zbiorniczku pcha płyn w przewody A jakim prawem skoro korek trzyma około 1bar, takie samo ciśnienie jak przy normalnym?
Witam, kilka razy wymienialismy silownik lub przewod w 2 osi skretnej i o dziwo odpowietrzyl sie sam ( 4 osiowy). W ostatniej osi skretnej przy uszkodzeniu silownika, wymiany przewodu lub przegubu kulowego oś po skręcie nie cofnie się do jazdy na wprost i pewnie jak zauważyłeś bardzo utrudnione jest cofanie w wielu wypadkach może być wręcz nie możliwe....
Musisz wytworzyć ciśnienie przez korek zbiorniczka płynu aby przepchnąć płyn do hydrauliki pompy. Na YT jest film tytuł odpowietrzenie pompy zawieszenia citroen C5
I od chłodnicy też by się zbieralo ciśnienie i się gotowało i wywalało zbiorniczkiem wyrownawczym?
Pan mechanik rozebral auto kolejny raz, zalał blok płynem i przez kilka dni szukał przecieku i stwierdzil ze blok jest dobry ;-) Dał głowice do sprawdzenia, 3 raz :-D
Witam !!! Co do porady, to oczywiscie zgadzam się z poprzednikami, że lepiej kupić alternatywne pojemniki. Ale jak to Polacy zawsze chcą zrobić wszystko sami. Moja propozycja to wyrównać ciśnienie w zbiorniczku z tuszem (oczywiście jeżeli jesteś pewny, że jest on szczelny), za pomocą specjalnej przystawki odsysającej. Jeżeli nie posiadasz takowej to...
Wyjmij termostat. Pojeździj. Jeśli będzie dalej się grzać to problem z obiegiem. Sprawdź czy jest ciśnienie w układzie. Zajrzyj czy leci płyn na powrocie do zbiorniczka płynu chłodzącego.
Mogę dać Ci namiar na gościa koło Poznania Dodano po 2 Teraz tak myślę, tam jest taki zaworek zwrotny. Może on nie trzyma i ciśnienie idzie do zbiorniczka. Będziesz sam rozbierał?
Dziś zauważyłem że jak piła odpali, to ciągnie paliwo, ale z powietrzem i zgaśnie, tak jak by łapało fałszywe powietrze ze zbiornika, ale on jest pełen. Następna sprawa, po napompowaniu i odpaleniu jest ciśnienie w zbiorniczku, wcześniej tego nie zauważyłem.
mechanik ręce rozkłada, zawsze robiłem u niego samochody i żadnego problemu nie bylo. zastanawiam się co to może być, czy może jakieś węże pomylone czy coś bo nawet jakby tuleja pękła to by robiło ciśnienie w zbiorniczku
olejk mam do wymiany i podejżewam że uszczelkę pod głowicę b cały czas mi kopci jak jadę i mam strasznie duże ciśnienie w zbiorniczku wyrównawczym
Przyczyną dużego ciśnienia w układzie chłodzenia może być uszkodzona uszczelka głowicy, lub uszkodzenie parownika gazu. Można to sprawdzić na węch. Powąchaj otwór przy odkręconym zbiorniczku wyrównawczym. Jeśli czuć spaliny - uszczelka pod głowicą; jeśli czuć gaz - uszkodzony parownik. W obu przypadkach mogą być wydobywające się bąbelki w zbiorniczku...
"usterka mechaniczna silnika" - czy ogrzewanie w twoim punto zmieniło swoją wydajność, czy zwiększyło się ciśnienie w zbiorniczku wyrównawczym, czy w ciągu roku odkąd zauważyłeś problem musiałeś uzupełniać układ choćby niewielkimi ilościami płynu?
Myjka pobiera płyn z pojemnika tylko na małym ciśnieniu na lancy. Czyli trzeba założyć dyszę płasko strumieniową i ustawić na niej niskie ciśnienie woda wylatuje z niej wtedy na małą odległość ale pobiera na podciśnieniu płyn ze zbiorniczka.
Ale to przez chwilę raz na godzinę ... I to tak naprawdę delikatnym ciepłym , chłodnica zapchana może być? Dodano po 32 Jest bardzo duże ciśnienie w układzie nawet po nocnym postoju , jest ciśnienie w zbiorniczku i wyrzuca płyn :(
Ubywa płynu? Nabija duże ciśnienie do zbiorniczka? biały osad pod korkiem? Może głowica za słabo dociągnięta. Planowanie, szczelność, nowa uszczelka, wyczyszczony blok przed złożeniem - to wszystko zrobione?
jak jest problem z intercoolerem to czym on się objawia To jest chłodnica spalin, jeśli jest nieszczelna to ubywa płynu, tworzy się ciśnienie w zbiorniczku płynu. Bo ja mam taki problem że do układu dostaje się powietrze Jeśli jest to na pewno powietrze to nieszczelna jest głowiczka sprężarki lub intercooler wodny pod miską olejową.
Sprawdź czy nie robi się ciśnienie w układzie chłodzenia. Rozgrzej auto do 90 stopni, zostaw na parę godzin niech ostygnie i odkręć korek zbiorniczka płyny chłodzącego, zobacz czy będzie w nim ciśnienie po ostygnięciu silnika. Węże z płynem nie robią się zbyt twarde po kilku minutach pracy na zimnym silniku, ewentualnie jazdy pod obciążeniem kiedy silnik...
Jakie powinno być prawidłowe ciśnienie powietrza w zbiorniczku wyrównawczym bez wody, kotła dwu funkcyjnego Junkers ZW20KE 23
Kolego, dopuszczasz wodę odkręcając obydwa zawory, kolejność nie ma znaczenia. Lepiej wyłączyć piec a szczególnie pompki aby nie zakłócać odpowietrzania, tak długo dopuszczasz wodę i uzupełniasz aż otrzymasz zadane ciśnienie i nie będzie powietrza w grzejnikach. ciśnienie w zbiorniczku możesz sprawdzić bo jest nie pierwszej młodości, ale zrób to przed...
Witam, Posiadam mercedesa axora 1843 z 2006r i pojawił się problem z układem chłodzenia, a więc wytwarza się ciśnienie w zbiorniczku wyrównawczym i wyciska wodę z chłodnicy, mimo, że silnik jest wyłączony kilka godzin, odłączyłem sprężarkę i nadal tworzy się ciśnienie. Proszę o jakieś porady co dalej robić
w moim przypadku okazała się dziurka w przewodzie malutka i układ się zapowietrzał i sprawdz korek i czy chłodnica w lewym rogu jak stoisz do auta jest gorąca bo tam jest czujnik wiatraka.jak nie masz nie szczelności i przewody gorące to chłodnica zamulona albo termostat. Dodano po 9 Trzeba wyliminować lewe powietrze bo malutki wyciek jak u mnie może...
Tak też obstawiam tą chłodnicę (to takie z żeberkami obok turbo), bo to tak pod nią jest najwięcej syfu, tyle że dziwne że przy gazowaniu na postoju teraz ani kropelka nie poleci. Ciśnienie w zbiorniczku jest po zgaszeniu i odkręceniu. Dużo jest z tym roboty żeby to wytargać na zewnątrz? Nie wiem czy się podejmować? Trzeba turbo rwać?
W tych zbiornikach nie ma żadnego przewodu wentylacyjnego. Co Ty masz za wynalazek z przewodem pod grilla? Tam są tylko dwie zaślepki pod które podłączasz przewód przelewowy przy odpowietrzaniu. Jak było niewłaściwe przełączenie zbiorniczka przy pierwszej operacji odpowietrzania i podałeś ciśnienie, to może być już po zbiorniczku. Przy podniesionej...
Albo jest inna opcja: zaczyna powoli kończyć się uszczelka pod głowicą (bądź pojawiło się mikropęknięcie głowicy) bije ciśnienie do zbiorniczka (albo zaciąga do cylindrów) i płyn ginie. To tylko moja sugestia, chociaż nie wykluczona. Płyn chłodniczy jaki masz, i kiedy był zmieniany?
Wymieniane uszelki w głowiczce przez mechnika. Spróbuję jeszcze ten układ odpowietrzyc Żeby odpowietrzyc to nabic powierza do zbiornika wyrównawczego i odpalić auto?. Ja robię tak: leje płyn do zbiorniczka do pełna, jak już przestanie bulgotać i utrzymuje się poziom to wtedy pompuje ok 0.5bar do zbiorniczka i po ok 10s uwalniam ciśnienie. Znowu zacznie...
Zbiorniczek nadstanu? Od początku, w baku masz pompę która pompuje paliwo do zbiorniczka pośredniego pod samochodem przy baku, ciśnienie w nim to 0.3 bara, nadmiar wraca do baku. W zbiorniczku masz drugą pompę która pompuje do listwy, ciśnienie 3 bary, nadmiar wraca do pośredniego.
Witaj! Tłoczki wyjmowałem powietrzem z kompresatora. Po dokładnym oczyszczeniu z osadu i jego rozruszania. Przy odpowietrzaniu sprobój podać ciśnienie do zbiorniczka i odpowietrzaj - rurka jednym końcem na odpowietrznik a drugi do butelki. Gwarantuje,ze pedał będzie dobry. Pozdrawiam Miro.Nasz
A zaworek na zbiorniczku płynu chłodzącego sprawny? jak nie bedzie szczelny, albo będzie puszczal niższe ciśnienie niż powiniem, to tak sie bedzie działo.
ee? możesz napisać coś więcej ? Tzn jak, ma być ciśnienie w tym zbiorniczku ?
zbiorniczek ciśnienie ciśnienie zbiorniczek plynu renault ciśnienie zbiorniczek
enigma2 oprogramowanie emulator xboxa podana ścieżka
unitra t3015 schemat zestaw komputerowy
Amica pralka – połamany włącznik, brak możliwości uruchomienia, wymiana przełącznika Ford Maverick 3.0 V6 2006 – czy automatyczna skrzynia biegów pasuje do modelu 2003?