https://obrazki.elektroda.pl/9698028400_... https://obrazki.elektroda.pl/9698028400_...
Łee prosto i przejrzyście. :)
Sprawdź wiązkę główną pod serwem, często w Fabiach gnije.
Witam i jak tam udało ci się może rozwiązać problem ? mam takie samo auto dokładnie te same problemy tyle ze u mnie ster sie nie grzeje
czy problem udało się rozwiązać? Mam przyjemność naprawić już trzy płytki do TM31 i na razie działają. Tym razem mam płytkę bardziej rozbitą i zastanawiam się czy grzebać. Uszkodzone 3 tranzystory 4N60 + bezpiecznik i na razie tyle zlokalizowałem. Zastanawiam się nad profilaktyczną wymianą IR2106 + diodę i kondensatory.
To jest klon AVRISPMkII - programator ISP/PDI, który programuje wszystkie rodziny AVR. Czyli wypas.
Bo nie mogę znaleźć charakterystyki tego silnika Serio, wpisanie symboli z etykiety w Google nie wystarczy? Bo np. na pierwszym miejscu wyskakuje to: https://abc-rc.pl/pl/products/silnik...
Zazwyczaj przy uszkodzeniu pompy wyskakują błędy. W sterowniku pompy jest immo więc trzeba przełożyć sterownik silnika, sterownik pompy oraz transponder z kluczyka bądź sterownik pompy i go dopisać do sterownika silnika.
Czy mógłbyś odczytać co to za układy U12 i U20 koło złącza RS232
L-LAMPKA DFM-SYGNAŁ STERUJACY ALTERNATOREM POPRZEZ STEROWNIK SILNIKA.
W AGR poprzez złącze OBD to najwyżej można dawkę paliwa podnieść ale to się ma nijak do tuningu o jakim myślisz. W AGR tuner musi i tak rozebrać sterownik silnika bo przez OBD nie da rady.
Jak usunąć immo ?? Troche też nie bardzo, bo jednak jeśli to jest zabezpieczenie to chciałbym aby było cały czas.
Opornosci masz podane.Oczywiscie tam przy 60 stopniach powinien być przecinek po dwóch cyfrach.Pomijając czy Ci się zgadza czy nie, zobacz jaką masz opornośc przy chłodnym silniku i zastąp czujnik opornikiem o podobnej wartośći i przetestuj ciągnik.W ten sposób wyeliminujesz podejrzenie.Nie wydaje mi się by to było to. Inne czujniki też bym zastąpił...
Czy w tym przypadku jest to problem natury zaprogramowania sterownika Plc aby sterował załączaniem silnika wraz z elektrozaworem? Żaden, o ile dysponujesz wolnym wyjściem z PLC. Możesz także wykorzystać w tm celu sygnał ,,enable" dochodzący do sterownika silnika krokowego.
Przepatrzyłem schemat z ciekawości i nie jest tak chop/siup, silnik ma w sobie sterownik i sterowany jest CANem. Może pomyśl o silniku z wycieraczek, powinien mieć dość mocy tylko obecność koła talerzowego z plastiku stawia pod znakiem zapytania wytrzymałość napędu.
witam... udało się w końcu znaleźć przyczynę auto już jeździ, podczas wymiany sprzęgła ktoś musiał ponaciągać kable i niestety jeden był przełamany blisko komory silnika i powodował właśnie te zawirowania w odpalaniu. Temat do zamknięcia
Jeśli to typowa zabawa modelarska to zwykle główna bateria jest podłączana do sterownika silnika napędowego a ten (często ale nie zawsze) ma dodatkowe wyjście (BEC) do zasilania "drobiazgów" - odbiornika, serw itp. Odpowiednie napięcie po prostu wychodzi przez złącze sterujące - te 3 pinowe, którym normalnie idzie zasilanie i sterowanie. Tak mają np....
To dołóż przekaźnik.
Skoro diagnostyka była zrobiona napewno dobrze, wszystko zostało na 100% sprawdzone i problemu nie znaleziono to jak ktoś ma Panu pomóc na odległość nie mając dostępu do samochodu? Coś musi być przeoczone albo jest namieszane w oprogramowaniu któregoś sterownika, w takim razie pozostaje aktualizacja sterowników w celu wyeliminować czyjejś ingerencji....
Zapowietrza mi się cały czas Na jakiej podstawie twierdzisz, że się zapowietrza? Najmniej inwazyjną metodą jest podpięcie w celu odczytania błędów sterownika silnika!
Primo - po pierwsze musisz sprawdzić czy są to silniki krokowe, (może jakaś nota katalogowa). Primo - po drugie jeżeli są to silniki krokowe to jakie (unipolarne czy bipolarne). Primo - po trzecie szukać wzmacniaczy. Przestań fantazje wypisywać. Toż to Servo-motor BLDC ; http://www.ing-pini.it/Assets/Public/Mot...
Wygląda jak spalona ścieżka. ale dodaj lepsze zdjęcie tego miejsca. bo słabo widać.
Inne przekaźniki i innaczej... Daj przekaźniki trzysekcyjne, gdzie jeden styk załączy zasilacz po 230V, a dwie pozostałe sekcje komutują niskie dla silnika.
Sterownik to nie Denso? DPF już osunięty? Moze ktoś skopał.
Notak, standardowo gazowniki rozlaczyli obwod czeka coby nie razil po oczach.Pewnie instalacja II generacji do kompletu.
Temat rozwiązany, winowajcą był wtyk przy sterowniku silnika - koło pompy wtryskowej. A na domiar złego jeszcze wiązka pod kabiną idąca od tylnego gniazda do sterownika - z tego wtyku jest zasilany sterownik.
Nie wiem czy nie za pozno ale mam takiego SLA7027MU - moze podejdzie .
Jeśli przelewy w dobrym stanie to wyciągaj sterownik
Silnik krokowy z enkoderem wysokiej rozdzielczości - hohoho, czego to ludzie nie wymyślą. Widocznie Kolega nie ufa swojej maszynie, że się obraca bez zacięć :cry: ... Ale wracając do meritum sprawy, widocznie drgania wału silnika (prezentujące się jako niewielkie zmiany kąta obrotu w prawo i lewo), przekraczają rozdzielczość enkodera. A biorą one się...
Da radę go zamontować, należy w tym celu poprowadzić do każdego silnika kolejnych szyb po 2 przewody (na drzwiach kierowcy jest tylko sterownik can'owy który wysterowywuje odpowiednie sterowniki na kolejnych drzwiach) wg. schematu MPW-4.
Czy +12v jest na przekaźniku? Pin 1 i 3? Przejście z przekaźnika pin 2 sterownik silnika Denso pin A37?
Dioda alarmu temperatury/poziom płynu.Sterowana via comp.silnika.Wskaznik temp. sterowany jest z czyjnika temp. typu zmiennoopornościowego a alarm z czujnika typu włacz/rozłącz.Schematy sie róznią zalezy czy pompa elektr. czy mech - Na rys 2 wejscie G2 na sterowniku silnika (24)
Podłączyć jak w instrukcji i ma działać. Instrukcja nie ukazuje połączenia poza układem sterownika. Silnik wraz z przekładnią chcę wykorzystać w innym celu oraz nie posiadam fabrycznego sterownika od tego silnika.
Inne numery może mieć inny rozkład wejść i wyjść pinów i innym softem tego nie zmienisz
Silnik ma 2,5 raza za duże obroty dla kolegi celu. Wystarczy dać sterownik który będzie włączał silnik okresowo.
Jest to możliwe. Będzie potrzebna jedna duża bateria. Dwa sterowniki silnika z tym samym firmware odpowiednio podłączone. Elektryka to pikuś. Z mechaniki to trzeba dostosować oś silnika do mocowania w miejscu tylnego koła. Trzeba zakupić dekiel do silnika z miejscem na tarczę hamulcową. W jakim celu chcesz to zrobić? Lepiej nie używać dwóch baterii....
Odłącz wszystkie przewody od grzałki i zabezpiecz je by nie zwarły się że sobą i dopiero spróbuj uruchomić program piorący. Jeśli pralka rozpocznie pracę to będzie do wymiany grzałka: https://north.pl/karta/grzalka-z-czujnik... Jeżeli nic się nie zmieni to problem może tkwić w sterowniku silnika lub...
Do tego uładu jest prawdopodobnie silnik do nigo przystosowany na którym można ustawić moc posówu bramy ( żeby nikogo nie zgniotła ). Chyba żeby pokombinowąć. Można by było zastosować dowolny silnik np z wiertarki . Tylko dodatkowo dołożyć przekaznik lub mały stycznik . Np. w lewo, prąd płynie przez styki przy otwartm złączone . A w prawo napięcie z...
Z tego co zrozumiałem, to nie muszę korzystać z RPW. Czyli bez tego nie ruszy?
W tych "kratkach" do obracania jaj. Najprawdopodobniej zastosowane są silniki synchroniczne, o losowym kierunku obrotów. Wtedy żaden mostek H na przekaźnikach nie sprawdzi się. Aby można było wykorzystać wyjścia sterownika do zmiany obrotów silnika synchronicznego. Silnik musi mieć wyprowadzone końce dwóch uzwojeń. I wtedy z pomocą odpowiedniego kondensatora...
Witam . Jeżeli jest to silnik z przekładnią(reduktorem )do bramy,to możesz zastosować przykładowo sterownik https://herz.info.pl/centrala-sterujaca-... ,która jest dość droga.Możesz również dać silnik do przezwojenia na 230V i zastosować sterownik https://ster-tronic.pl/el11e-sterownik-d...
Witam, od razu zaznaczam, nie wiedziałem gdzie to umieścić, w razie rażącej pomysłami proszę o przeniesienie. Jakiś czas temu kupiłem sterownik silnika szczotkowego 12v 35A typ YK31. Teraz jest potrzeba sterowania silnikiem na 24v. Zastanawiam się czy ten sterownik będzie poprawnie pracować na takim napięciu. Z tego co sprawdziłem to kondensatory są...
Witam Troszkę późno ale może pan coś poradzi. Udało się zsynchronizować immo w suzuki. jeśli tak to proszę o kontakt Pozdrawiam krzysiek
wymieniłem mosfeta kluczującego i po wymianie wszystko działa. Oryginalnie był IRFP054 wstawiłem IRFP064.
Pisałeś, że silnik został wymieniony na starszego typu z turbosprężarką z zaworem upustowym - jaki obecnie masz symbol silnika ? Jeśli będzie to silnik o symbolu AGR to wystarczy, że wyczyścisz zmienną geometrię w turbo z silnika ALH i wstawisz ją w miejsce obecnej i poprawisz układ podciśnienia wg tego schematu oraz wstawisz z silnika ALH kompletne...
Tam masz sygnal PWM ze sterownika silnika. Na stole ciezko go ruszyc. Wyjmij go z samochodu i oddaj do firmy co sie zajmuja regeneracja.
Zapytam się z ciekawości , czy po każdy odłączeniu wtyczki o pomy kasujesz błędy z sterownika silnika , czy tylko losowo przekładasz i odłączasz wtyczki.
Ok 1000-2500 obr.min dużo zależy od samego silnika małe są szybkie duże są wolne, ja bym celował na silnik od pompy wspomagania kango i podobnych. Albo po prostu bym użył wiertarki do tego celu .
Wilgoć w sterownik silnika. Otóż nie, sterownik działa poprawnie oraz nigdzie w kolo ani w ECU nie było oznak wody ani wilgoci
http://obrazki.elektroda.pl/7948438800_1... http://obrazki.elektroda.pl/6199225900_1... Dodano po 52 A licznik działał ?
Cześć. Podpinam sie pod temat, u mnie nie szarpie ale traci moc i nic dalej niż 2000 rpm nie kręci. Wyłączę silnik na 3 minuty, odpalam i mimo świecących kontrolek jedzie normalnie przez kilkanaście minut, później to samo i tak w kółko. EGR założony nowy ale chinol. Czekam na oryginał denso. Błąd C1202 - sterownik silnika Macie jakieś rozwiązanie? Pozdrawiam
A co z tym naciąganiem gąsienic ?? Może być coś podobnego jak na rysunku wyżej ?? Aha czy takim akumulatorem żelowym będzie można zasilać odbiornik i serwa ?? Podobny sposób naciągu jest spotykany w czołgach, pamiętaj tylko że w tym przypadku naciąg jest utrzymywany głównie przez pierwsze i ostatnie koło toczne, przy amortyzatorach tych kół należy...
Pożyczyłem odisa od kumpla i faktycznie pełen opis błędu, c1132 element wykonawczy 2 przerwa w obwodzie. Czy wiecie może gdzie jest zamontowany sterownik j931 zawieszenia silnika?
Crouzet CD20 24Vdc z wyjściami tranzystorowymi - ma 4 PWM na wyjściach z wypełnieniem sterowanym w 255 krokach. - nówka ok. 800 PLN brutto
0261S04689 sterownik silnika powinien być o tym numerze. Podobne do tej drugiej naklejki , mają sterowniki które w jakimś celu były wymieniane, bądź kupowane w ASO. Cały zakupiony komplet pochodzi z jednego auta? Jeśli nie, to nie ma sensu tego montować bo będziesz szukać kogoś kto to zgra do kupy. Jeśli jednak BSI, sterownik silnika i kluczyk pochodzi...
Więc sprawa jasna. Moim zdaniem masz zły licznik w aucie. powinieneś mieć z CANem czyli o początkowych nr 1J0920xxx a nie 1J0919. Nie masz brami CAN w licznikach i stąd masz te błędy w sterowniku silnika i poduszkach.
Tym razem ten sam diagnosta wyłapał że jest problem z brakiem komunikacji ze sterownikiem silnika Denso Brak komunikacji, to niekoniecznie uszkodzenie samego sterownika. Szukałbym raczej braku zasilania.
Jeśli zrobiłeś taki program jak w instrukcji do sterowania silnikiem P/L jak na rysunku to nie będzie on Ci działał tak jak sobie wyobrażasz ponieważ wystawia on wyniki do modułu Input i przedstawia je tylko w postaci binarnej. Aby wykonać operacje na elementach dołączonych do portów wyjściowych musisz wyniki przekierować do modułu Output. Patrz instrukcja...
Witam, posiadam rower Bitwin Riverside 500E i chciałbym go odblokować w celu przyspieszenia. Czy jest możliwość odblokowania bez wymiany sterownika, silnika itp.?
Zrób fotkę bezpieczników pod maską bdzie wiadomo czy ma BSM ale raczej nie ma za to powinieneś mieć coś takiego jak moduł przekaźników. Jest to czarne nie za duże pudełko z wtyczką na 15 pinów. Z niego wychodzi prawie całe zasilanie silnika. Sprawdź jeszcze czy na pinoe 18 sterownika jest stałe napięcie 12V bez zapłonu. Jeżeli znajdziesz moduł o którym...
C1540 to po prostu zasilanie elektrozaworów. Do sprawdzenia któryś z bezpieczników maxi w komorze silnika. Sprawdź też przy złączu sterownika mocną żarówką - stałe zasilanie, czerwone przewody.
Dziękuję za zainteresowanie tematem :D. Uszkodzona stacyjka i zielono mi we wtyczce ECU silnika. ECU udało się uratować. Przekaźnik rozrusznika sterowany z sterownika silnika.
Typowa samochodowa hybryda jakich wiele (multece simteki ,denso , bosche itp) sterowniki ECM silnika i TCM skrzyni biegów itd . Naprawa polega w 99% na wymianie, polutowaniu połączeń padów do płyty ceramicznej ( podczas pracy termicznej ulegają przerwaniu ) . Czasami podmiana tranzystora mocy (np. w vp44) lub wymiana kwarcu . Ew. odczyt eeproma - szpilkami...
Trzeba tu rozróżnić dwie rzeczy, bo chyba o to Koledze chodzi. Pierwsza rzecz to chiptuning, zmiana oprogramowania sterownika silnika, najczęściej w celu zwiększenia mocy, czasem usunięcia na stałe niektórych błędów, czy deaktywacja EGR, DPF czy SCR. Do tego trzeba mieć dedykowany sprzęt i oprogramowanie. Druga rzecz to tak zwane „kasowanie wartości...
Przyczyną jest oczywiście brak zasilania sterownika silnika więc skoro wyeliminowałeś przekaźnik (w celu sprawdzenia, że działa sprawnie najlepiej jest w jego miejsce zastosować zworki pomiędzy pinami 87 a 30 i jeśli dalej kontrolka świec się nie zapali to oznacza, że faktycznie przekaźnik jest sprawny) to nie pozostaje nic innego jak sprawdzić instalację...
Chyba pozostaje dokupić yooda smart home...
Witam, szukam loginu do sterownika silnika w Polo 6N AER. Potrzebuję trochę zwiększyć obroty biegu jałowego. Pozdrawiam, Bartosz
IRFZ44 ma faktycznie niskie : "VGS(th) Gate Threshold Voltage 2.0 ––– 4.0 V" ale koledzy niedokładnie czytają noty katalogowe... dwie rubryki dalej w prawo pisze, ze to napięcie jest dla prądu Id=250 uA ;) Polecam http://www.irf.com/product-info/datashee... strona druga, trzeci wiersz tabelki;) 1ceman - aby tranzystor...
Panowie mam nastepujacy problem i prosiłbym o podpowiedź co może byc przyczyną takiego stanu rzeczy Otóż w sterowniku silnika w seacie 2.0 benz wymazane zostały dane z eproma 27c256 Pozdrawiam
Witam. Mam problem z immo w Saab-ie 2.2TiD z roku 2000. Sterownik silnika wywala błąd fałszywego sygnału immo. Czy może mi ktoś powiedzieć czy wymieniając sterownik silnika, modół TWICE pod siedzeniem kierowcy jak i klucz wystarczą do odpalenia, czy potrzebny jest jeszcze do tego modół DICE pod deska?
Dzięki za odpowiedź. Załóżmy, że chciałbym sam sobie z tym poradzić. Zaplecze mam spore, wymiana alternatora jest oczywista. Jakie kroki należy powziąć w celu diagnostyki sterownika silnika?
Bo to uproszczony schemat- tylko zasada działania. Potrzebna jest jeszcze dioda najlepiej szybka między drenem a +12V. No i opornik między bramką a masą w celu wyłączania mosfeta gdy nie jest sterowany- ok.1kom.
Musisz zobaczyć kontrolką, nie miernikiem, przy podłączonej pompie, czego nie dostaje, plusa czy może ginie masa. Potem iść w kierunku zasilania. Przekaźnik, jego zasilanie i sterowanie. Aż trafisz na usterkę. Może ona tkwić w sterowniku silnika lub jego zasilaniu i to on, nie wystawia sterowania na masę. Sterownik silnika sprawdź jak pompę, żarówką...
W 1.7 jest pompa Denso. Częstą przypadłością są zimne luty w sterowniku pompy, powodują gaśnięcie i problemy z odpalaniem, ale wtedy powinien być błąd p0251. Tutaj wydaje się że kolega ma problem z immo lub sterownikiem silnika.
Skorzystałem z gotowego schematu;] ze strony http://komputery.idg.pl/news/104185.html
Witam wszystkich Mam problem ze sterownikiem od szlifierki oscylacyjnej taśmowej, otóż nie działa. Sterownik steruje silnikiem od taśmy o napięciu 180 V DC. Po rozkręceniu zauważyłem spalone dwa tranzystory i rezystor, który zaznaczyłem na zdjęciu. Po wymianie bezpiecznika oraz wyżej wymienionych elementów silnik nie chodzi, grzeje się duży cementowy...
Ta różnica wynika z tego, że sterownik świec kontrolką informuje o możliwości odpalenia silnika po zgaśnięciu kontrolki, ale świece są jeszcze grzane w celu spokojnej pracy silnika. Po prostu polepsza to spalanie na zimnym silniku. Takie rozwiązanie jest stosowane w wielu modelach samochodów, m.in. w VW.
Witam 4017 do tego celu się nie nadaje zbytnio ponieważ jest to licznik dziesiętny i nie wykorzystali byśmy wszystkich możliwości (czyt. wejść) multiplexera... trzeba zastosować 3-bitowy licznik binarny, a do tego celu znakomicie nadaje się 74xx93... projekt licznika sam sprawdzałem bo używam go w sterowniku silników krokowych, poniżej schemat jak to...
Po pierwsze sprawdzić, dlaczego nie pracuje silnik tylny. Helikoptery mają niestety przykry zwyczaj nie działać, z niesprawnym w 100 % układem napędowym. Weź najprostszy miernik napięcia - nawet najtańszy multimetr za 8 zł, z "Biedronki" i zmierzy, czy pojawia się napięcie, po dodaniu "gazu" (do takich prób zdejmij łopaty z wirników) na punktach, gdzie...
Tak myśląc to silnik podpiąć pod ECO BOOSTER też powinien uciągnąć to 2,2kW 🤔Jedyną wadą będzie tak samo jak opisany wyżej sterownik ze słonce za chmurą to silnik zwolni... co myślicie 🤔 Dodano po 2 No właśnie na początku chciałbym sprawdzić jak/czy będzie chodzić z duuuużo mniejszym niż 900Ah - powiedzmy 100. Akumulator albo długo nie wytrzyma albo...
Stąd pojawia się pytanie w jaki sposób wysterować silniki krokowe posiadając sterownik s7-1200 z wyjściami przekaźnikowymi. Wyjścia przekaźnikowe są za wolne do tego celu.
Sygnał DF jest wykorzystywany tylko w jednym celu-aby sterownik silnika włączył pogrzewacze kolektora wodnego, to te trzy świece na króćcu termostatu, jak ujęcie wody do nagrzewnicy. Ten błąd się ignoryje zazwyczaj, zresztą wspominała tez o tym obiegówka.
Ale po co od razu wymieniać cały sterownik skoro brama działa? Bawić się w rzeźbę w dopasowywaniu sterownika do silnika i transformatora. Wytnij ze sterownika antenę albo całe radio i dołóż zewnętrzne radio, taniej i bez rzeźbienia.
Dokumentacja mówi: DIAG 11 DO Diagnostic and StallGuard output. Hi level upon stall detection or driver error. Reset error condition by ENN=high.
Hejka Problem może być spowodowany uszkodzoną sondą lambda lub problemem z układem sterowania wtryskiem paliwa. Sonda lambda jest elementem, który monitoruje ilość tlenu w spalinach i przesyła te informacje do sterownika silnika, który na podstawie tych danych reguluje ilość wtryskiwanego paliwa. Jeśli sonda jest uszkodzona lub przewody prowadzące do...
Problem rozwiązany, brak sterowania przekaźnika zasilającego sterownik - uwalony kabel w wiązce w komorze silnika.
Witam.Potrzebuję podpowiedzi od znawców tematu gdzie biegnie wiązka zasilająca sterownik silnika?Chodzi głównie o zacisk 15.A może ktoś podpowie jaki numer kabla wychodzi z kabiny do sterownika.Mam za kabiną na zewnątrz 3 duże złącza ale nie wiem czy nimi wychodzi ten przewód.
Winny: sterownik silnika.
No sorry ale VC to nie czinqueczento, najpierw diagnoza komputerem, może coś wyjdzie potem zacznij od pomiarów żarówką sterownika silnika.
Witam. Trafiłem na ten temat i widzę wypowiedzi które od razu autora tematu zniechęcają do odpuszczenia tematu. Kilka lat temu przyszedł do mnie sąsiad podczas żniw i zakomunikował, że padł silnik w jego kombajnie zabawce (class z lat 70 z benzynowym silnikiem vw) czy da się wstawić jakiegoś diesla. Podjąłem wyzwanie. Z tego co pamiętam ECU było od...
Witam. Pilnie poszukuję schematu elektrycznego, sterowania silnikiem do Opla Merivy, Corsy albo Astry z silnikiem 1.7 CDTI, 2004 rok, sterownik Denso. Pozdrawiam. Damian
Numer sterownika podaj.
A mianowicie mam problem z immo w mojej audi po wymianie stacyjki i niemoge zaadaptowac nowych kluczy. Odpalam vag commandera klikam read eeprom ale nie wyskakuje mi pin licznika ktorego potrzebuje zebym mogl programem vcds lite sie zalogowac i dodac nowe kluczyki,dodam ze transponder ze starego kluczyka zostal uszkodzony przy probie przelozenia. Sterownik...
Opis błędu P1530 dotyczy chyba czasów astry, gdzie faktycznie były osobne przekaźniki sterujące. W zafirze tę rolę przejął sterownik silnika przez który idzie sygnał o włączeniu klimatyzacji. Rozwiązanie to ma na celu w chwili gdy potrzeba pełnej mocy silnika to sterownik wyłącza klimatyzację w celu odzyskania części mocy. Ogólnie skończyło się tak...
Silniki AGR montowane były do września 2002 roku, same silniki nie różnią się niczym - są to bliźniaki a jedyne różnice je dzielące to osprzęt : wtryskiwacze, sterownik silnika, instalacja sterowania ciśnieniem turbodoładowania, turbosprężarka. ALH ma turbosprężarkę za zmienną geometrią kierownic spalin i akumulator podciśnienia a AGR zwykłą turbosprężarkę...
no tak, baze ;) moj blad :P Silniczek to RF-300C-11440 13V. Z tego co znalazlem na forum to przy maksymalnym obciazeniu nie pociaga wiecej niz 600mA, a przy normalnym trybie pracy bierze jakies ok. 200mA. Silniki to RF-300C-11440 na napięcie nominalne 13V. Przy takim napięciu na luzie pobierają jakieś 30-40mA. Przy zatrzymaniu - 1A. Ale doskonale radzą...
Przepustnica w niektórych silnikach Diesla przymyka się także podczas normalnej pracy silnika, w celu poprawy działania układu EGR. Oczywiście wszystko zależy od sterownika silnika i jego mapy. W pozostałych przypadkach jest tak jak koledzy wyżej piszą - zamyka się tylko przy gaszeniu silnika.
Napięcie saturacji tego Darlingtona to 2-4V w zależności od sterowania bazy, więc przy 1,5A będzie się na nim odkładać 3-6W! Na każdym. Jak dla mnie tragedia. Więc może prościej wziąć jakiś nowoczesny sterownik oparty na tranzystorach unipolarnych?
nbt_gno do sterowania silnikiem bipolarnym potrzebne sa 2 mostki H co daje 8 tranzystorów mocy i w zaleleżności od rozwiazania co najmieniej kolejne 4 do sterowowania , dlatego polecam bardziej specjalizowane układy do sterowania a przynajmniej końcówkę mocy , poszukaj na Allegro ceny takich układów są w miare przystepne jeżeli prąd nie przekroczy zbytnio...
posiadam vaga i launch x431
claas sterownik ciągnika claas dominator ciągniki claas
pompa wtryskowa czujnik obrotów głowica tosca silnik pralki hoover
internet domki letniskowe unipan schemat
Programowanie pamięci Flash MX29LV640: Poradnik Czy zmywarki Amica mają system AquaStop?