W PDFie o nazwie clio masz od dci,pozostałe od dti
ciśnienie w na listwie wysokiego ciśnienia poza tolerancja a spowodowane jest usterką wtryskiwacz(a)y jak zciągniesz pojedyńczo z wtryskiwacza rurkę przelewową to na pracującym silniku na wolnych obrotach powinno nieznacznie wypływać paliwo jeśli z któreoś będzie wylewało się więcej niż z innych to ten wtryskiwacz jest podejżany pamiętaj też że po wymianie...
Witam Możesz jeszcze sprawdzić czujnik ciśnienie paliwa, zawór regulacji ciśnienia paliwa, mogą nie działać prawidłowo, może dlatego autko ciężko pali, dziwne że po odpaleniu chodzi normalnie.
Witam, potrzebuję informacji jak działa napęd pompy ojeju w clio 1.5 dci. Gdy kręcę wałem pompa oleju nie kręci się stoi w miejscu, można ręką kręcić zębatka na wale. Nie powinno tam być jakiegoś klina który zaspala tą zębatkę z wałem?
Tak coś kojarzę ze w Clio nie było 1.9 dci
Sprawdź czy czy nie ma luźnych połączeń. Po drugie pompa może jest dobra ale może być uszkodzona uszczelka.
Podstawić regulator ciśnienia w pompie?? Możesz spróbować na początek. A jak nie, to zaworki w głowicy pompy CR.
Realne, lecz nie opłacalne. Pompa, wtryski + częsci układu paliwowego, komputer + uch, wiązka silnika, większość czujników.
otóż znak jest. na kole wałka i na kole pompy w dci są takie małe kropeczki i wzglądem nich i znaków na pasku ustawia się wałek do pompy
zlokalizowany przy pompie wtryskowej albo przy górnej obudowie rozrządu. no
Szukałem różnych przyczyn tej usterki, ale nie sądziłem, że jest to wina przekaźnika. To jest ten przekaźnik co opisywałem wyżej. Przekaźnik po wyjęciu i wszelkich możliwych pomiarach zachowywał się poprawnie, ale po włożeniu do samochodu załączał się za to przy włożeniu innego problem znikał. Co ciekawe ten przekaźnik jest trudno dostępny do kupienia...
a tak w ciemno byly te wtryski wymieniane? Czy centralka pokazuje jakies defekty? Sprawdzić by trzeba cisnienie na szynie i czujniki w pompie..
Jeżeli nie będzie opiłków to należy się cieszyć . obudowa filtra jest plastikowa więc bierzesz piłkę do metalu i ją rozcinasz potem bierzesz worek foliowy do środka wrzucasz magnes i kiziasz po wkładzie papierowym filtra jak na zewnątrz worka przyczepią się opiłki to niestety zaboli. pompy nie trzeba wymieniać wystarczy ją zregenerować koszt orientacyjny...
Wał i wałek na blokady,koła na znaki na pasku i wtedy wyjdzie gdzie będą śruby na fasolkach.O to mi chodziło.Koło pompy ma odniesienie tylko do paska więc tych fasolek zasadniczo lepiej nie ruszać.
A więc odszukaj przekaźnik/moduł pompy i posprawdzaj co tam słychać na pinach.
Witam dostałem od kolegi pompę wtryskową lecz brakuje w niej jeden element może ktoś napisać czego brakuje ?Pompa jest od Clio II1.5 DCI tak wygląda ta pompa co dostałem http://obrazki.elektroda.pl/8460350500_1... i na tym gwincie coś jeszcze powinno być tak jak na tej pompie moja tego nie ma jak nazywa się ta część ? http://obrazki.elektroda.pl/4885188400_1...
Źle ustawione kółko pompy wysokiego ciśnienia.
Wymień regulator na pompie i zrób test przelewowy
Silnik K9K jest to clio 1.5 dci 70 (50kw),pobrałem info na temat tego czujnika,ale gdzie mogę go znaleść w aucie?Z góry dzięki za pomoc...
Samej pompy nie da się zamienić, trzeba przeszczepić cały system wtrysku Siemensa czyli pompa ,wtryski i sterownik
Coś z pompą wtryskową nie tak.
Niezakodowane wtryski i błąd modułu świec żarowych. Sprawdź czy pompa CR nie opiłkuje.
W takim razie pompa powinna być ok. Gdzieś ucieka ciśnienie stawiam ma wtryskiwacz.
może pompa niedomaga. Sprawdż ciśnienie pompy paliwa
standard w K9K ;-) ja bym od razu sie zajal czyszczeniem,bez tego nie óntowac pompy,bo... ;-)
na pewno za wysokie? ja stawiam za niskie. komplet pompa i wtryski.
Witam. Mam ogromny problem z Clio 1.5 dci. Wymieniłem wtryski na nowe, pompa i regulator ciśnienia są w porządku, a silnik pracuje głośno i nierówno. Wymieniłem też rozrząd i pierścienie tłokowe. Więcej pomysłów nie mam. POMOCY !
Tak wiem ale nie ma dokładnie określonego punktu na pompie wg. którego trzeba ustawić koło. Ustawiałem wcześniej na tą śrubkę na pompie po którą przykręcona jest blaszka od pokrywy silnika. Jest ona na górze pompy tylko tak bardziej od przodu chłodnic
Taki pokazuje błąd jak leją wtryski .Pompa nie może nabić ciśnienia.
Problemem byla pompa wysokiego cisnienia po wymianie jest ok.
Test przelewowy zrób w zbiorniku jest pompa paliwowa nie
Nie ma czegoś takiego jak błąd listwy wtryskowej. Błąd z dużą dozą prawdopodobieństwa informuje Cię o niskim ciśnieniu. Masz układ wtryskowy Delphi jak mniemam, a ten jest okrutnie awaryjny w połączeniu z naszym paliwem. Jeżeli wtryskiwaczy jesteś pewien (a po oględzinach na kompie i przelewach nie wiesz nic o stanie rozpylaczy) , to do sprawdzenia...
zdecydowanie oskarv ma racje błąd tkwi w samych wtryskiwaczach , niewiem czy przeprogramowanie wtrysku nie pomogłoby
W Clio 1,5 dCi (ten sam silnik, nazywam go "przyszłość warsztatów") najczęsciej: -pompa -regulator -czujnik ciśnienia -wtryskiwacze
Jak rozrząd ustawiony? Jak ustawione koło na pompie?
Raczej nie.W starych 1.5 dci koło dolne jest pływające bez klina. Pompa rolka ,raczej nic innego.
delphi Common rail R9042A041A R9042Z013A R9042Z014A R9042A042A R9042A070A RENAULT, Serie : Clio2 Clio3 Megane2 Scenic2 Kangoo Modus, Engine 15c DCI takie cos znalazlem na stronie firmy ktora specjalizuje sie w naprawie regeneracji tych ze elementow, prosze to sprawdzic najlepiej w servisie diesel servis, wg mnie pasuje kazda z bloku k9k czy to 58 km,...
Pompę dałeś na znak?Jak jest tak jak clio to na kole pompy masz wycięcia dla czujnika wałka rozrządu.
Bezpiecznik 12: radioodtwarzacz (261) - moduł sterowania klimatyzacją (419) - konsola sterowania klimatyzacją (319) - elementy sterujące pod kierownicą (1519) - moduł radiotelefonu (492) - pompa dwukierunkowa spryskiwacza szyby przedniej i tylnej (677) - zestaw bezpieczników zasilania głównego (777) - skrzynka bezpieczników i przekaźników w kabinie...
To znaczy że układ wtryskowy i pompa działają poprawnie być może masz zatkany filtr paliwa przyczyna raczej jest od filtra do baku.
Polecam sprawdzić Wydajność samej pompy ładnie wygląda nie znaczy ze działa najlepiej .
Też miałem przypadek clio 1.5 DCi na jednej świecy zapalił.
Ile taka pompa regenerowana może kosztować? Wtryski wyjęte i gotowe do czyszczenia. Dzięki za pomoc.
Ja też bym optował na ścięty klin na wałku rozrządu.Wkładając blokady koła rozrządu i wału głównego wydaje się że jest ok.ale wałek rozrządu jest przesunięty powiedzmy o 0,5;1 zęba .Odpala wtedy z trudem w diagnozie wyskakuje błąd czyjnika wałka rozrządu (czujnik zbiera sygnał z koła pompy). Żeby to sprawdzić KONIECZNIE!!!!!! należy zdemontować koło...
Jest to odpowietrznik zasilania pompy, czasami może z niego pójść kilka kropel ropy.
Jeśli masz niskie ciśnienie to masz kilka możliwości: -zatarta pompa -uszkodzony regulator na listwie -uszkodzone wtryskiwacze - nieszczelność Ja najbardziej obstawiałbym zatarcie pompy i uszkodzone wtryskiwacze.
Objawy pasują do syfu w zbiorniku lub już gdzieś po drodze do pompy. Na wolnych jest ok bo jest małe zapotrzebowanie na on a przy wyższych brakuje mu paliwa nie pamiętam czy to auto ma pompkę w zbiorniku. Zacznij od zbiornika.
Przyczyną może być czujnik położenia wałka(znajduje się na obudowie rozrządu,przy pompie paliwa)... ale niestety to tylko gdybanie
Mam problem z renault clio 2002 1,5 dci 48kw, działal dobrze, ale po wymienie rozrządu, pompy wody, dwóch zawór , i turbo, nie mogę go rozpędzić więcej niz 100km /h, kopci na czarno, pod górkę traci moc, i głośno chodzi. Nie wiem jaki może być problem więc mam nadzieję, że ktoś coś doradzi.
Sprawdz wyłącznik bezwładnościowy czy czasami nie odbił przez przypadek,potem przewody od pompy paliwa i kostki pod autem,może jakaś jest uszkodzona
Masz samochód z pokichanym układem wtryskowym, wtryskiwacze Delphi są takie, że kichniesz na nie i już po nich. A jak pompa sie łuszczy to do wymiany cały układ paliwowy, łącznie ze zbiornikiem.
Może warto przeczyścić regulator na pompie? Piszesz żebył podmieniany ale one są bardzo wrażliwe na zanieczyszczenia i może być problem.
Problem rozwiązany trzeba przeczyscic sitko przed pompą wtryskiwaczy (czujnik wysokiego cisniena) z opilek metalu i chodzi jak złoto ;-)
Na moje to będzie coś nie tak z pompą paliwa, nie chce podać po prostu większej dawki . Wymień filtr paliwa na początek.
Kumpel podpowiada mi że może być to regulator ciśnienia na pompie. Trzeba wymieniać wszystkie 4 sztuki wtrysków czy da się np. parami??
Witam. Mam u siebie clio dci. Rozrząd ustawiam na blokady a gdy chce obrócić wałem to coś go blokuje. Z bloku wykręcam zaślepke, wkręcam blokade i obracam aż się przeciwwaga na niej oprze, wałek rozrządu na kołek i pompa wysokiego ciśnienia na znak. Czy coś robie nie tak aha i czy ostatni cylinder ma być w GMP?
Nic nie zrobi bez clip,a.W tym modelu/roczniku szly juz DTI,pozniej DCI,takze numer z pompa tez nie wypali.Albo dac madremu sterownik do,,zrobienia,,
problem i auto jak w temacie po podłączeniu pod komputer jest jeden błąd df 136 według spd to regulacja wtryskiwacza ( zwarcie do masy stały ) wtryskiwacze są wszystkie w porządku wiec wydaje mi się że to pompa siadła wiec jak ktoś ma jakieś lepsze tłumaczenie tego kodu to byłbym wdzięczny za wszelkie sugestie
Witam.Mam dwa diesle Clio 1.5 dci oraz Passata 2.0 tdi.Clio 260.000 Passat 198.000-przebiegi realne.Ja stosuję 2T orlenowski (półsyntetyk) w proporcjach ok. 0.3l/60l w obydwu pojazdach.Nie ukrywam że w dci bardziej do tego się przykładam z uwagi na pompę DELPHI.Najistotniejsza sprawa aby sprawdzić czy pojazd nie ma DPF-a, bo moje samochody nie mają...
Ciekawe po co odpinałeś zasilania wtrysków do zdemontowania regulatora ciśnienia jak sam regulator jest na pompie wysokiego ciś??? Ruszyłeś czujnik ciśnienia CR i teraz masz problem
Witam użytkowników Clio z motorkiem 1,5 DCI Mam problem z tym szarpaniem i to doprowadza mnie do szału. Pojeździłem już trochę po mechanikach i lekarstwa nie znaleźli. Boję się że jak będę dalej jeździł z tym defektem to w końcu się doigram. Czy może mi ktoś dokładniej przybliżyć sposób na rozwiązanie tego problemu. W sumie to chciałbym dokładnie wiedzieć...
jesteś pewien że nic się nie kalibruje?? i jeżeli tak to skąd taka wiedza. nie pytam ze złośliwosci tylko dla powiekszenia własnej wiedzy. wtryski sam zregenerowałem wymieniając w nich zaworki jednak problem nierównej pracy pojawił się na nowo po jakichś 10 tys. km. pompa jest dobra uprzedzający pytanie bo podaje na czujniku ok 240 bar na biegu jałowym...
Witam chciałem odświeżyć temat mam renault clio 2 z silnikiem 1.5dci na zimnym silniku samochód kręci nawet do 5tyś lecz już przy 5 czuć dławienie. Po rozgrzaniu się silnika samochód po dodaniu gazu gaśnie przy 3tyś obrotach niezależnie czy jedzie się samochodem czy doda się gazu na postoju. Z wymienionych rzeczy: czujnik położenia koła zamachowego...
wybierz CLIO może więcej parametrów pokaże. a w ogóle co mamy- jakie widzi obroty, jaka odchyłka ciśnienia wymagane/rzeczywiste?
Witam! Problem dotyczy renault clio 2 z silnikiem 1.5 dci (65KM). Sprawa wygląda tak, że niby wszystko jest ok a od czasu do czasu w czasie jazdy autem szarpnie i brakuje mu mocy. Dodatkowe objawy to dymienie a po wrzuceniu na luz falowanie obrotami w zakresie 400-1500. Po zgaszeniu odpali normalnie najpóźniej za trzecim razem. Dodam, że żadna kontrolka...
Problemem okazało się wspomaganie a konkretnie pompa , przez cztery dni nie dało się zlokalizować bo była cisza , było mało oleju .Więc uzupełniłem. Ale mimo to że został uzupełniony to hałas powstał co pozwoliło zlokalizować przyczynę . Nie rozumiem tylko co do tego miał hamulec że wtedy cichło po wciśnięciu , jedyne co przychodzi mi do głowy to spadek...
tylko jak odlacze pedal gazu to dochodza 2 inne bledy zwiazane z pedalem gazu. a ten blad wyskoczyl po wymianie regulatora paliwa na pompie bo przed tym bylo na pompie 900 bar teraz po wymianie sie wszystko unormowalo i jest na wolnych 250 bar tak jak ma byc
Nowoczesne układy wtryskowe delphi Szykować ze 4 tysie, i masz zrobione. wtryski 2 tysie i pompa 2 tysie regeneracja choć proponuje szukać nowej - słabo je robią padają po 150 km lub więcej. Ostatnio kolega walczył z takim klient wydał 6 tysi i sprzedał auto od razu. Pompa po regeneracji padła po 150 km po kolejnej zrobiła 500 km a dalej to już niewiadomo...
Raczej wygląda mi to na problemy z wtryskiwaczem najlepiej sprawdzić czy przerwy w pracy występują ciągle na tym samym cylindrze czy ulega to zmianie co do pęcherzyków powietrza to silnik 1.5 dci posiada układ wtryskowy common rail i powinien posiadać pompkę paliwową w zbiorniku która dostarcza paliwo do pompy wysoko ciśnieniowej może to pompka zasilająca...
Proszę o pomoc, może ktoś podpowie co można jeszcze sprawdzić. Oto co zostało zrobione: 1) sprawdzone przelewy wtryskiwaczy - każdy lał w bardzo delikatnym stopniu, właściwie lał to zbyt duże słowo (sprawdzane przy niskich jak i wysokich obrotach) 2) wtryski wymontowane i zawiezione na maszynę w celu sprawdzenia. Jeden z nich trochę odstaje od reszty,...
a czy sprawdzili ciśnienie paliwa przy odpalaniu silnika? Powinno wynosić nie mniej jak 240 bar, jeżeli nie to może być pompa, regulator ciśnienia ,sprawdzili opiłki w filtrze paliwa? Zrób dobrą diagnostykę i sprawdź jeszcze raz przelewy na wtryskach, ( nie słyszałem o regeneracji wtrysków 1.5 dci, poza tym są one programowane)
Serwis zrobił tak żeby zapalało ruwno chodziło. Wtryski od tego scenica rozebrałem wyczyściłem dokładnie złożyłem. Pojechałem na sprawdzenie, powiedzieli że sprawne, założyłem zapalił od 2 kręcenia,chodzi ładnie ruwno. Zakodowałem na postoju w miarę reaguje na gaz jak chce się jechać to jest brak mocy. 3 nie ma siły nic się rozpędzić może jeszcze założyć...
Panowie. Odgrzewam temat, ponieważ mam identyczne auto i identyczny problem z którym nie mogę sobie poradzić. Oto co zostało zrobione: 1) sprawdzone przelewy wtryskiwaczy - każdy lał w bardzo delikatnym stopniu, właściwie lał to zbyt duże słowo (sprawdzane przy niskich jak i wysokich obrotach) 2) wtryski wymontowane i zawiezione na maszynę w celu sprawdzenia....
... Mój układ wtryskowy jest całkowicie sprawny już to sprawdzałem (nie ma też opiłków, silnik nie kuleje ani nie leje), dlatego dziwi mnie trochę głośniejsze działanie pompy, jednak już jest lepiej po "moim" odpowietrzaniu.... Nie znam się na dCi, chociaż mam ochotę kupić drugie małe jeździdełko. Clio 1,5dCi jest, a właściwie był jednym z kandydatów....
Dzień dobry. zgłaszam się do państwa z wyżej wymienionym problemem który został opisany przez użytkownika "MichaelR". "Blokady rozrządu do ClioII Dci w Inter-Cars możesz kupić, bez blokad ani rusz, w bloku od przodu bliżej koła zamachowego jest śruba, odwrotność Torxa. Bez blokad nie polecam - na kole pasowym i rozrządu na wale korbowym nie ma klina,...
Może po prostu pompa się zapowietrza.A może pompa nie ma swojej wydajności. W tym wypadku najlepiej podłączyć pod diagnozę i odczytać ciśnienie. Przy okazji będzie też widać błędy które się zapalały wcześniej. Dodano po 6 Zapomniałem dodać żeby zacząć od filtra paliwa (wymienić).W Polsce diesle powinny mieć wymieniane filtry paliwa co wymianę oleju...
wiec tak panowie, wtryski to byly po regeneracji, a blad df127 zaplal sie .wszyskie wtyczki kostki czyscilem dzis i blad juz przestal sie pojawiac ale auto nadal nie palilo i zero bledow .po odczepieniu kostkk od czujnika obrotu walka ktory jestna kole od pompy auto pali ,wpinam auto nie pali .jutro wymienie czujnik i mysle ze bedzie po sprawie za pomoc...
Witam. Auto strasznie trzęsie. Przy wyłączonej klimatyzacji jest lepiej, ale też trzęsie. Dwa raz auto po prostu przestało jechać. Musiałam zgasić silnik i po odpaleniu było ok. Domyślam się że padają wtryski lub pompa. Ale może to nie to. Podobno wymiana/naprawa pompy/wtrysków to koszt kilku tysięcy zł, czy to prawda??? Kwestia też jest taka, że nie...
Witam, Mam problem ze sprzęgłem w samochodzie Renault Clio 2011 r. 1.5 dci. Problem objawia się tym, że na zapalonym silniku zdarza się, że po wciśnięciu pedału sprzęgła pedał zostaje w podłodze, albo odbija tylko do połowy, albo podczas ruszania (tylko pierwszy albo wsteczny bieg) pedał sprzęgła nie odbija do końca albo zostaje w podłodze. W sytuacji...
Witam serdecznie. Mam pewien problem z moim clio, miesiąc temu zrobiłem w nim remont silnika(niskie ciśnienie sprężania), na jednym cylindrze kompletnie zero. Głowica poszła do sprawdzenia splanowana, zawory dotarte szczelna na 100% dwa nowe zawory ssące. Nowe pierścienie Nowe panewki korbowodowe, Nowa turbina Nowe uszczelki silnika. Ogólnie kapitalny...
witam założony już zaworek jeden na powrocie paliwa wcześniej a drugi w tym tygodniu między filtrem a pompą aby wyeliminować ewentualną nieszczelność gruszki paliwo jest w przewodach rano wymieniałem również czujnik położenia wałka rozrządu bo wczesniej nie odpalał za pierwszym razem tylko za drugim
Witam szanownych kolegów , postanowiłem sie do was zgłosić bo mój mechanik rozlozyl rece. Mam scenica II 1.5 dci , kupilem go z uszkodzonym silnikiem po zdjeciu miski okazalo sie ze jest urwany korbowód. Doszedłem do wniosku ze nie ma sensu naprawiać tego silnika i kupiłem drugi z przebiegiem 32tys km z clio IV oczywiście bez osprzętu. Nastepnie przelozylem...
Witam Przede wszystkim mało danych, tj. rok produkcji. Do sprawdzenia - pompa paliwa, która znajduje sie z tylu pod kanapą (siedzenie) po prawej stronie, sprawdź czy dochodzi napięcie elektryczne, może spalony bezpiecznik lub zamarzło paliwo w przewodach (woda i parafina), a następnie jak napisał kolega wcześniej, przewody i podstawa to filtr paliwa....
z tymi kontrolkami jest tak ze wszystkie świecą jak sie właczy zapłon, przez ok 5 s, a nastepnie zostaje tylko kontrolka od ładowania tak ze wyglada jakby zaplon byl ok. przekaznik glowny - sprawdzilem caly czas podaje napiecie na swoim wyjsciu nawet wtedy jak zgasnie moze komputer sam odcina wtryski - tak wyglada jakby nagle cos odcinało wtrysk co...
pierwszy raz słysze żeby samochód po wystrzale poduszek nie zapalał ,no jest w audi i bmw taki bezpiecznik na akumulatorze ktury odpala i nie przewodzi ale wtedy nie ma PRADU , I DA SIE GO NORMALNIE OMINĄĆ . Dodano po 2 kOLEŚ, szukaj gdzie indziej ,moze sprawa paliwa samochod długo stał,moze dostał w okolice zbiornika ,moze pompa paliwa w zbiorniku...
problem i auto jak w temacie po podłączeniu pod komputer jest jeden błąd df 136 według spd to regulacja wtryskiwacza ( zwarcie do masy stały ) wtryskiwacze są wszystkie w porządku wiec wydaje mi się że to pompa siadła wiec jak ktoś ma jakies lepsze tłumaczenie tego kodu to bym był wdzieczny za wszelkie sugestie
czy jest szansa ze jest uszkodzony tylko 1 wtrysk?? czy zawsze siadaja wszystkie? no i jak sprawdzic to tanim spososbem czy to wtryski czy pompa? bo jadac do mechanika aby to wykrecil to pewnie spora suma wyjdzie jak podalem we wczesniejszym poscie cisnienie jest ok230, a jakie powinno byc prawidlowe?? Ostatnio mialem problkem z wtryskami w Clio 1,5dci...
mkaminski100 co za zbieżność awatarów :D O tym co producent zaleca wypowiadał się nie będę bo zapewne to zignorujesz, ale poczytaj sobie choćby kilka tematów tutaj o tym co się działo gdy wtryski nie zostały przypisane do kalkulatora wtrysku. No awatary "zbiezne" sa ;) Producent nakazuje tez wymiane przewodow zasilajacych od listwy do wtryskow. Czy...
Witam! W twojej okolicy jest serwis: www.wolinski.com.pl myślę że coś pomogą O ile się jeszcze nadają do czegoś. :cry: Co do Wolińskiego to troche sie zraziłem. Zawiozłem tam niedawno pompę ze starego TD Golfa do uszczelnienia bo troche ciekła ale samochód chodził ok. Przy jej odbierano dostałem rachunek na 750 pln, wiec omijam z daleka jak moge takie...
Zakupiłem nowke silnik k9k6770 z osprzętem (wtryski, pompa, turbo, egr, wszystkie sensory itd). Będę wymieniac silnik który ma 300 Tys km (nic specjalnego się nie dzieje ale nigdy nie wiadomo). Pytanie, mam clip i instrukcje do systemu Delphi, co po kolei programować? Przy wymianie każdego komponentu z osobna instrukcja podaje, ale nie przy wymianie...
Z moją clio dalej lipa, z sensora airbag wykasowałem zdarzenie, jeszcze raz sprawdziłem ustawienie rozrządu i jest ok, jeszcze zrobiłem taki myk że wymontowałem jeden wtrysk z głowicy i podłączyłem go do pompy wysokiego ciśnienia i podłączyłem mu kostkę z impulsem i kręcąc rozrusznikiem wcale nie pojawia się ropa na końcówce wtryskiwacza (czyli nie...
Witam Mam problem z reno clio 2 1,5 dci 2002r. System comon rail listwa wtryskowa delphi (wtryski pewnie również). Wymieniałem podkładkę pod 2 wtryskiem bo wydmuchało go(wiadome ,wyczyściłem pasta nowa podkładka ). Po wymianie podpompowałem gruchą paliwo do filtra i pompy, następnie zapaliłem samochód zaczął nie równo pracować ,następnie go zgasiłem...
witam wszystkich.miałem doczynienia z samochodami tej marki i co do 1,5 dci to wstryskiwacze i pompy leciały na potege.proponuje na uruchomionym silniku zdjac przelewy z wtryskiwaczy i jesli paliwo na wolnych obrotach tymi przewodami leci w dosłownym tego słowa znaczeniu to wstryski do poprawki.druga opcja to spuszczenie paliwa z filtra w jakis pojemniczek...
Kangoo 1.5 dci 58KM - dół i pompa to samo co w mocniejszych, u mnie pęknięty 3 tłok, po założeniu nowego i głowicy po remoncie - przejechał 10 km, bąbelki w rurce przezroczystej, gaśnie co 5 sekund- otworzyłem filtr paliwa, opiłeczki - pompa, wtryski 2 razy robione, kodowane, zbiornik wymyty przewody, pająk CR wymieniony , czujnik, przewody, oczywiście...
Nie wiem już za co dalej się zabrać Postaraj się oddać samochód w ręce kogoś kto się zna na Renówkach. Porządna diagnostyka i kontrola instalacji . Dla kogoś kto pracuje z renówkami to 1 dzień roboty i masz samochód znowu sprawny. Ostatnimi masterek przysparza bardzo dużo problemów, wymienione mnóstwo częśći na nowe, alternator, rozrusznik, pompa wspomagania,...
Witam. Chodzi o Clio II, 1.5 dci (65 KM), rocznik 2005, przebieg ~107 tyś. km, po wymianie rozrządu z pompą przy 102 tyś.. Jakieś 2 tygodnie temu w trakcie jazdy zgasło mu się. Poprzedzone to było mignięciem kontrolki silnika stop (stop napisane w ikonie silnika, czerwona). Zakręciłem rozrusznikiem - zaskoczył normalnie bez żadnych problemów. Przejechałem...
no ja mam A6 C5 1,9 TDI 110KM 98r i powiem tylko tyle, że przy masie auta ponad 1,5 tony spalanie w trasie przy 100km/h wynosi 5,3 l na 100km. Ostatnio robiłem trasę, zalałem do pełna do pierwszego odbicia pistoletu, przejechałem 952km, dolałem znowu do pełna i weszło 52 litry. Średnie spalanie wyniosło leciutko poniżej 5,5 na 100km, jazda spokojna...
Jak w temacie. Oczywiście nie nowy, ale używany, najlepiej sprawny lub nadający się do naprawy, czyli nieotwierany. Silniki te napędzają pompę hydrauliczną wspomagania kierownicy i występują w modelach pojazdów posiadających silnik 1.5 dci. Z pewnością Renault Kangoo, Clio, Nissan Almera i być może innych. Potrzebuję sam silnik, ale jak byłaby rozsądna...
Czy Blok silnika 1.9 dCi jest taki jak 1.5 ? Czy zmieści się w komorze ? Jest taka przekładka wykonalna ? Pacjent to Clio III, 9/2008, 1.5 dCi (68KM), a dawcą byłby Megane II 1.9 dCi Znalazłem w internecie opis do Megane: do wykonania swapa z 1,5 na 19 potrzeba: - silnik kompletny ze wszystkim co na nim wisi - skrzynia ze sprzęgłem - półosie napędowe...
pompa karcher pompa pompa perkins pompa pompa xsara pompa
rozjechany dźwięk zamek silniczek peugeot zmiana napięcia stałego zmienne
openvpn routing falownik hybrydowy
Oznaczenie 3D9-00 52P na module Yamaha YBR 125 Otwieranie bagażnika pilotem - przyczyny awarii