Gdzieś musi być nieszczelność i łapie lewe powietrze. Trudno powiedzieć gdzie, ja przejrzałbym kazdy cm, układu paliwowego i obczajał.
Koledzy ale problem jest z odpaleniem na paliwie ja mialem taki sam przypadek usterka okazala sie pompa paliwa zdjagnozowalem to tak. Zapiolem zegar pod doplyw paliwa nabilem pompka skoczulo mi na okolo 3,5 bara i zostawilem na dwie godziny ten zegar i cisnienie zeszlo do zera wymienilem pompe w zbiorniku i dziala super znowy kolega mial zabardzo nadpalonom...
witam.jezeli wczesniej wszystko bylo w porzadku to stawialbym na zapowietrzanie, trzeba sprawdzic szczegolnie filtr paliwa a pozniej szukac dalej.rowniez zawor zwrotny pompy wtryskowej moze byc przyczyna.pozdr
Wygląda na cofające się paliwo.
A czy tam nie ma zaworka zwrotnego na filtrze paliwa?
Jeśli będzie normalnie odpalał to nic... Kiedyś w oplu miałem kłopot z cofającym paliwem , ale tam była inna pompa , regeneracja nie wchodziła w rachubę , założyłem dwa elektrozawory które przy przekręceniu stacyjki się otwierały i paliwo się nie cofało. U Ciebie nie powinno już być tego problemu. Ten dodatkowy filtr to w jakim celu ? Żeby obserwować...
Witam wszystkich bardzo serdecznie. (VOLVO V70 2.5TDI 99') Od dłuższego czasu z racji duzym mrozów w nocy moja szwedzka srebrna strzała ma ogromne problemy z rozruchem. Na nic zdaje się czekanie aż zgaśnie kontrolka od świec zarowych. Problem rozwiązuję w sposób dosyć prymitywny ale jedyny skuteczny mianowicie polewając kolektor ssacy gorącą wodą(...
koledzy ja mam podobny problem moja megane 1.9d tez ciezko rano pali, wymienilem filtr ,swiece ,sprawdzilem elektrozawory oraz przekaznik od swiec ,zalozylem zaworki zwrotne .do tego wszystkie przewody paliwowe nowe ale na przelewie z wtryskow zalozylem bezbarwne wezyki i widze tam powietrze czy nie mam pojecia czy bierze sie one z nieszczelnosci owych...
Pytanie czy to napewno cofające się paliwo. W jakim stanie są świece, przewody, filtr paliwa, powietrza? Nie mam żadnego schematu, myślę że najlepiej byłoby wstawić między filtrem paliwa a pompą, ewentualnie między zbiornikiem a filtrem. Trzeba sprawdzić czy nie masz fabrycznego takiego zaworu. A pompka ręczna wsytępuje? Jaki silnik dokładnie?
Powodów może być wiele, radziłbym zacząć od sprawdzenia świec zapłonowych czy dają iskrę, przewodów czy nie mają przebicia, elementów zapłonu (kopułkę i palec rozdzielacza w jakim stanie są styki). Może być też cofające się paliwo jeśli nie ma zaworu zwrotnego lub pompa może się kończyć jeśli jeżdzone było dużo na rezerwie. Dla świętego spokoju możesz...
Witam. Zamontować zaworek zwrotny. Np. https://obrazki.elektroda.pl/3664152200_...
Czyli nie do końca prawidłowo. Ale. Pentli nie rób tylko poprowadź przewód powrotny ma wysokości filtra są tam miejsca na śrubie by opaskę założyć. Zresztą trytka też dobra. ;)
Problemem jest zaworek jednokierunkowy.
cofające się paliwo
Powietrze idzie z paliwem z baku.
Bo ci się paliwo cofa bo nie ma szczelności
Witam ponownie zaobserwowałem jeszcze takie zjawisko jak np:auto stało 3 dni no i niestety nie odpaliło pomimo tego że było przełączone na paliwo , czyli rozumiem że to na 100% cofające się paliwo tylko nie rozumiem jednej rzeczy pompka pracuje ćiśnienie jest ok było sprawdzane po przekręceniu stacyjki podaje a mimo tego nie jest w stanie napąpować...
Niektóre modele tak miały fabrycznie że pompa paliwa działała dopiero po wykryciu obrotów wału np ople z lat 1990-2000. W twoim wypadku problem jest raczej z cofającym się paliwem i zapietrzajacym się układem. Czyli albo jest dziurka albo zaworek zwrotny padł. Problem można rozwiązać na trzy sposoby: dodatkowy zaworek, dodatkowy włącznik pompy paliwa...
Witam Pompa nie ma podciśnieniowego przyspieszacza konta wtrysku więc to nie on jest przyczyną problemu. Pompa ma wolne obroty regulowane gazem ręcznym (na lince). Auto po odstaniu 24 godz. nie może odpalić na własnych akumulatorach (akumulatory są w bardzo dobrym stanie) musi zostać ładowany i dopiero przy pomocy prostownika odpali. A np po 2 do 3...
Jeżeli jednak przewód paliwowy ma b.małe przetarcie(dziurka) to do przewodu dostaje się powietrze (paliwo nie ucieka na zewnątrz!) a paliwo ścieka do baku. Czyli jest to błąd fabryczny a nie usterka? Się przetarło, czyli z taśmy tak zjechało? Jeśli będzie nieszczelność na przewodzie, to będzie tak jak mówisz, ale gdy podasz ciśnienie na tą nieszczelność,...
We wtryskach nowe zaworki. Próba przelewowa idealnie wyszła. Problemem jest cofające się paliwo. Nie czytałeś tematu od początku.
To też jest jakiś trop, tylko chodziło mi o test szczelności ogólnie, chciałem żebyś połączył zasilanie z powrotem pży smoku i podał ciśnienie. Jest to test który pokaże wszelkie nieszczelności , także takie których niewidać na pierwszy żut oka (np. Oringi na pompach,wtyskiwaczach i na przewodach na których jest podciśnienie)wykrycie takich nieszczelności...
Sprawdź czy się filtr paliwa nie rozpadł, dobrze by było zbiornik zdemontować i zajrzeć do środka.
pierwsze co to zobacz czy przelewy nie potruchlałe, a w niej to trzyma zawór jednostronnego działania na ssaniu
Mam takie pytanie jeszcze. Czy można i czy było by skuteczne założenie po prostu zwsykłego zaworka zwrotnego na przewodzie paliwowym tuż przed filtrem paliwa?.....albo gdzieś na odcinku filtr paliwa a pompa CR ????Trochę druciarstwo ale może tak da się to potwierdzić czy to cofające się paliwo jest przyczyną?
eli rozszczelnił tak pompę to widocznie stan jej szczelności był wątpliwy Dokładnie, i obstawiam że to samo będzie u niego, jak pompa stygnie, wpuszcza powietrze a paliwo grawitacyjnie cofa się do zbiornika, i żadne zaworki zwrotne nie dadzą rady bo powrót zawsze musi być drożny i z zaworkami nie tędy droga, chyba że chcesz sobie zepsuć pompę. Poza...
cofa się do filtra A sprawdzałeś zawór zwrotny
Filtra paliwa nie ma, zintegrowany z pompą. Cofające paliwo można łatwo sprawdzić, włożyć i wyjąć ze 3 razy kartę, paliwa napompuje bez problemu.
Aby cofnęło się paliwo w przewodach, musi być gdzieś nieszczelność - zasysa powietrze. Do sprawdzenia wszelkie złączki przewodów, jak i same przewody paliwowe.
Kolego jak ssanie wyłączasz dopiero przy 80°C to nie dziw się, że pali 15l/100km to i tak nieźle, moim zdaniem musiał byś dać gaźnik do regeneracji, co do schodzącego paliwa to miałem przypadki, że pompa paliwa, mimo że nowa była wadliwa, w niej są zaworki, które zapobiegają cofaniu sie paliwa.
Paliwo podgrzewa się od dołu od głowicy bo tam jest przykręcony cały filtr. A na pokrywce jest zawór który jest podłączony z przewodem cofającym paliwo do baku.
Witam, Posiadam dziwny problem z samochodem Opel Meriva B (S10) 1.3CDTI 95KM 2011r - niezależnie od temperatury i pogody auto miewa lub nie problemy z odpalaniem. Czasami odpala od strzała, czasami kręci nawet 8s zanim odpali. Zauważyłem, że to poniekąd jest związane z tym gdzie stoi na nieco nierównym podwórku. Wiele części było już wymienionych/naprawionych,...
Cofające się paliwo - nieszczelność w układzie.
Witam. No to teraz szukaj problemu z cofającą się benzyną z układu paliwowego. Tego auta nie znam z tej strony. Ale jest wskazówka. Jest opcja próby ale nie wiem czy zadziała. Przed samym zapaleniem przekręcić kluczyk tak na około 5-8 sekund bez odpalania i te sekwencje powtórzyć kilka razy. Potem zapalić. Jeżeli cofające się paliwo to problem albo...
Witam mam Forda 2.0 TDCI 130 wymieniłem pompę wtryski i czujnik wału a auto nie chce odpalić gdy dostanie plaka to odpali a jak dostanie gazu strasznie kopci na czarno słaby jest i słychać metaliczny dźwięk komputer nie pokazuje żadnych błędów co mam dalej zrobić Pozdrawiam.
Śruby 3 i 4 dotyczą korekty regulatora obrotów. 2 nie jestem pewien na 100 procent , nie chcę strzelać. Co do palenia przy nizszej temp-Niektórzy twierdzą że maksymalne położenie dźwigni gazu powoduje zwiększenie dawki rozruchowej. Ja posiadam osobiście 7745 i z paleniem nigdy nie mam problemu, dźwignia ustawiona na okolo 1000 obr/min.Pali na tzw. strzał....
Witam w moim Audi mam problem gdyż dziś rano gdy chciałem odpalić to musiałem chwile kręcić i zauważyłem ,że w wężu od paliwa nie ma ropy. I zastanawiam się czy jest tam jakaś pompa podająca paliwa przed uruchomieniem ,bo gdy silnik chodzi to pompa vakum je podaje. Podobno jest tam jakaś pompa ,ale nie wiem czy to jest prawda. Rocznik auta to 2007 rok...
Ten błąd dotyczy sterowania podciśnienia turbiny https://frenchcarforum.co.uk/forum/viewt... A jeśli chodzi o to że gaśnie to problem z cofającym się paliwem. Przed odpaleniem napompuj paliwo ręcznie gruszką na maxa i odpal zobaczysz czy jest ok. Obstawiam zapowietrzony układ.
Witam, czy rozwiązałeś problem? Mam podobny przypadek i podejrzenie padło na cofające się paliwo. W koszu paliwa jest zawór, podejrzewam że ogranicza ciśnienie, nadmiar puszcza w przelew i powinien działać jak zawór zwrotny. Zastosowałem dodatkowy zawór zwrotny jeszcze w koszu na wyjściu i problem z odpaleniem ustal ale na około miesiąc. Podejrzewam...
Od pomiaru ciśnienia paliwa. Ja bym wymienił lub podmienił pompę
Filtr paliwa wymienilem. A jesli chodzi o cofające sie paliwo to zaworki zwrotne które założyłem nie powinny pomóc?
Witam wszystkich. Miałem problem z zimnym silnikiem w moim sceniku. Problem rozwiązałem sam. Przyczyną okazało się cofające paliwo i rozrusznik. Wystarczyło wymienić ręczną pompę paliwa w której zepsute były zaworki zwrotne. A co do rozrusznika to po prostu za wolno kręcił, wystarczyła wymiana łożysk igiełkowych na wirniku. I samochodzik pali jak nowy.Słuchanie...
Zaczął bym od paliwa, skoro po nocy pali ciężko, nieszczelności, powietrze w układzie, cofające się paliwo itd. skoro przy bucie też się przydusza zmierzył bym ciśnienie jakie generuje na listwę bo to jest CR? Czy jeszcze PD?
jak auto postoi dzień to w puszcze filtra jest gdzieś 3/4 paliwa dobije sobie i odpali bez problemów. to jest ciekawe; najwyżej położony element układu, aby z obudowy zeszło paliwo, to którędyś musi dostać się tam powietrze, jak odpowiesz sobie na to pytanie , to jesteś w domu. Zrobiłeś jakieś pomiary? Wydatek tej pompki, ćiśnienie? czy tylko oblepianie...
A może być także cofające się paliwo .
To może dołożę motor 2.0dtl z Opla, padający EGR no i pompa w której zaciera się nastawnik i pali sterownik + uszczelnienia na wtryskach (czarne paliwo w zbiorniku)
Ale problem powstaje najprawdopodobniej przez cofające się paliwo . Możesz założyć zaworek zwrotny który przepuszcza paliwo w jedną tylko stronę i pewnikiem problem ustąpi. Taki solidny metalowy zaworek kosztuje kilkanaście pln. Zaworek zakładamy na przewodzie dolotowym przed pompą wtryskową.
Cofające się paliwo do zbiornika.
Zostaw, nie tędy droga. Pompa i cofające się paliwo, w Twoim przypadku odpadają. Podałem Tobie jedyny możliwy sposób namierzenia usterki.
Z opisu wygląda na cofające się paliwo.
No tak. Nie napisałem. Samochód to mercedes actros. Czy możliwe jest, że za cofające się paliwo po dłuższym, nie używaniu webasta, winna jest pompka, która ma już swoje lata i po prostu przepuszcza.
A z tym cofaniem się paliwem w filtr powietrza?
Cofające się paliwo, zapowietrzenie. Załóż zaworek zwrotny i zobacz czy pomogło.
To benzyna, więc ma pompę elektryczną, więc cofające się paliwo - bzdura!!! Problem będzie w rozrządzie, a dokładniej w zmiennych fazach, trzeba szukać speca od Renault.
Zapowietrzony układ paliwowy-cofające się paliwo?Więcej danych,dzieje się to tylko na zimnym czy zawsze?Zasilanie na świece?
Po postoju po prostu trzeba go dłużej kręcić a po rozpaleniu pracuje poprawnie? Wygląda na cofające się paliwo
Warto podłączyć laptopa o porobić różne logi. W sumie jak koledzy piszą, mały dymek tylko przy zapalaniu to nie żadna usterka. Jesli potem nic nie kopci to jest super. ... Te silniki są stare... :) Ale i tak świetnie sobie radzą. Tak samo na przykład mały jedno razowy bączek koloru czarnego przy gwałtownym dodaniu gazu lub ruszeniu z miejsca z piskiem...
Egr sprawdzony. Nawet,gdy egr jest odpięty to autem telepie. Przepływka,map są wymienione.Ciśnienie na listwie zgodne z oczekiwanym. Wszystko jest tak jak być powinno poza tym wtryskiem,ale nie rozumiem dlaczego dopiero po tych 40-60s zaczyna się telepanie. Robiłem testy pod mocnym obciążeniem w pełnym zakresie obrotów i korekty są ładne. Ostatnia rzecz...
Cofające sie paliwo będzie miało wpływ na dłuuuuuuuuuuuugie odpalanie, najlepiej założyć przezroczysty węzyk zasilający i sprawdzić czy w nim jest paliwo po długim postoju.
A wykluczyłeś cofające się paliwo? Podaj błąd z vaga. Może też być pompa winna. Dziwne też jest to... alh przecież ma problemy najczesciej przy paleniu na ciepłym.
Witam ostatnio nabyłem forda Transita z silnikiem 2.0 duratorq di z 2003 roku. Pojawił mi się problem z zapłonem po dłuższym przestoju. Samochód zapała i chodzi normalnie po psiknieciu mu delikatnej ilości plaka (nie przesadzam z plakiem żeby nie mieć efektów wizualnych w postaci wybuchającego dolotu albo uszkodzonego silnika 🤣) w kolektor dolotowy....
To przecież można przedłużyć. A masz problemy z odpalaniem zimnego silnika ?
Jeśli takie objawy są na zimnym silniku i trzeba przygazować, żeby załapał, to problemem może być pompa paliwa i cofające się paliwo do zbiornika. U mnie silnik krokowy szmera cały czas, a zawór powietrza klekota na zimnym silniku, ale nie ma to wpływu na odpalanie i jazdę (odpalanie bez wciskania gazu, obroty jałowe bez wciskania gazu). Natomiast gdy...
a może wsadzic gdzieś zawór zwrotny?chociaż moim zdaniem to nie jest cofające sie paliwo tylko cos innego .może przekażnik.
Założ przezroczyste przewody paliwowe i zaorek zwrotny koszt nie duży a weliminujesz powietrze i cofające się paliwo.
Pompka w a4 b8 caga nie włącza się przy otwieraniu drzwi ani przy zapłonie. Uruchamia się dopiero podczas kręcenia rozrusznikiem. To raczej normalne i tak powinno być. Problemem jest wyłacznie cofające się paliwo, czyli mam gdzieś nieszczelność w układzie.
bardziej skłaniam się ku mapie a nie cofającemu się paliwu. Bo jak by sie cofało to by cieżko odpalał zawsze a kazdy ci tu powie że na ciepłym od strzałą ci odpali i na mrozie tez. Problem pojawia sie w temp. 5-15 stopni (i nie pisz ze mam sprawdzić świece bo są dobre) ten problem dotyka silnika ALH wiec nie wierze ze wszystkim sie cofa paliwo :p
wiem właśnie że temat "rzeka" to są pomiary jedynie z mojej strony,jeszcze wstawię drugi aku może coś się wyjaśni. Jeszcze może też być cofające się paliwo ale to już inny dział,jak na razie dzięki za odp
Problem rozwiązany. Dałem samochód do mechanika - problemem było cofające się paliwo. Uszkodzona - nieszczelna obudowa filtra paliwa. Naprawa wyniosła mnie 250 zł (z wymianą obudowy).
Najczęstszym problemem w tych silnikach jest filtr paliwa, który jest wkładem wymiennym z taką szeroką uszczelką u dołu filtra. Po wyjęciu wkładu filtra (patrz rysunek kolegi Gerri - poz 2), odkrywa się kanał spustowy z filtra oznaczony (przy filtrze jako ujście przez 2.1). jest on na dole filtra w tym plastikowym wałku co na niego nakłada się wkład...
U mnie było to samo - problem cofające się paliwo do zbiornika rozwiązanie : założono zawór zwrotny przy pompie paliwa - jak ręką odjął (koszt naprawy 20 zł i pół godziny )
Wymiany całego gaźnika nie trzeba uskuteczniać. Wystarczy wymiana samego zaworka iglicowego i czyszczenie :) . Zaworek kupisz za grosze. Najpierw go wyczyść i zobacz w jakim stanie jest zaworek. Złóż i sprawdź. Jak dalej będzie się cofać paliwo, wymień zaworek. Dopiero potem się szarp na kranik i cały gaźnik.
Posiadam ten samochód od niedawna mam taki problem ze rano auto zapali i po chwili zgaśnie coś z paliwem na pewno gdy otworzyłem maska zauważyłem bąbelki w paliwie powietrza na zapalonym silniku ,nie trzyma on obrotów wolnych zmieniają się na zgaszonym silniku zauważyłem cofające się paliwo w kierunku filtra paliwa proszę o pomoc w zdiagnozowaniu usterki.
Szukam schematu instalacji silnika do Renault Midlum DXI 220
Mercedes ma tylko jeden słuszny i działający program do diagnostyki. Nazywa się to Star Diagnostic. Podjedź do kogoś kto dysponuje, z czytaj błędy i będziesz miał od razu opisy czego dotyczą. Na chłopski rozum: jak po dłuższym postoju ma problemy z rozruchem to pierwsze co przychodzi na myśl to cofające się paliwo spowodowane nieszczelnością układu...
A ja myślę, że przyczyną jest nieszczelność układu paliwowego. Radzę posprawdzać cały układ paliwowy łącznie z "przelewami" jestem tego samego zdania. Nim zacnziecie rozbierać silnik i wymieniać po kolei wszystko jak leci zacznijcie od sprawdzenia elementarnych rzeczy takich jak możliwe cofające się paliwo. Jak po nocnym postoju wyglądają przewody...
Witam. Możesz mieć problem z cofającym się paliwem, z kompresja, z grzaniem świec, z czujnikiem temperatury cieczy chłodzącej. Podałeś zbyt mało informacji. Masz możliwość podpięcia komputera i sprawdzenia błędów? Czy auto odpala od kopa czy trzeba męczyć kilka razy rozrusznik? Pozdrawiam
Ja po opisie wnioskuję, że rozrusznik nie kręci silnikiem... więc nie wiem co mają do tego świece żarowe i cofające się paliwo :/ bendiks nie zasprzęgla rozrusznika do silnika i tyle, wspomniane syczenie to zapewne odgłos kręcącego się "luzem" rozrusznika.
witam. czy ktoś podpowie jaki jest symbol oryginalnego rozrusznika do 1,9 dti 2000 rok, ja mam na 100% nie oryginalny i znajomy z servisu renówki uświadomił mnie że jeżeli to nie jest cofające sie paliwo to jest to wina rozrusznika. A wpakowałem we france już z 2 tysie (głowica,filtry, zdjęty bak, sprawdzone przewody, ciśnienie na tłokach, świece) i...
Zobacz świece a jak nie, to cofa się paliwo. W benzynie też mi dłużej kręcił ale nie aż tyle.
Odpowietrzanie zbiornika w pełni sprawne? Zostaw kolejnym razem poluzowany korek wlewu paliwa i sprawdź, czy też się cofa.
Posiadam ten samochód od niedawna mam taki problem ze rano auto zapali i po chwili zgaśnie coś z paliwem na pewno gdy otworzyłem maska zauważyłem bąbelki w paliwie powietrza na zapalonym silniku ,nie trzyma on obrotów wolnych zmieniają się na zgaszonym silniku zauważyłem cofające się paliwo w kierunku filtra paliwa proszę o pomoc w zdiagnozowaniu usterki.rocznik...
Witam, Po 2 dniowym postoju mam problem z odpaleniem auta (Vectra C GTS 1.9CDTI 120KM 2007r). Auto pali za 2 razem w lato, w zimie pali tylko przy użyciu urządzenia rozruchowego lub drugiego akumulatora. Po odpaleniu mogę wyłączyć silnik i pali następnym razem bez problemu. Diagnostyka samochodu nie wykazała żadnych błędów oprócz jednej przepalonej...
Ponoć są tam 2 rodzaje świec: Świece "WOLNE" są oznaczone czarnym pierścieniem. Świece "SZYBKIE" są oznaczone białym pierścieniem. Dlatego może ta różna oporność, skąd takie udziwnienie to nie wiem, no ale skoro grzały to ok. Pozostaje chyba cofające się paliwo.
Czyli pompa wtryskowa. To ona zaciąga paliwo. Jak zwał, tak zwał. Odnośnie tematu. Pierwsze to sprężanie na zimnym, rozrząd ustawiony na blokady a nie na "farbkę" oraz kąt wtrysku na zegar z uwzględnieniem kondycji silnika już po wstępnym ustawieniu kąta. Takich oczywistości jak cofające się paliwo oraz świece nawet nie piszę.
Podłączyłem go pod kompa było 7 błędów, 2 się skasowały a 5 zostało. Mechanik mówi ze to błędy na pompie wtryskowej i podał mi adres gdzie mam jechać bo ktoś tam naprawia/czyści pompy. Napisze jak będzie chodził po tym zabiegu. P.S wszystko teraz chodzi, tylko nie ma mocy. Rano nie chce odpalić pokręci kilka razy i akumulator siądzie. Musze go podładować...
Witam, podepnę się pod temat. Zakupiłem ostatnio Berlingo 1.9D i mam problem z uruchomieniem silnika gdy dłużej postoi. Jak już złapie to ponownie zapala bez problemów. Zastanawiam się jakie ma być napięcie gdy sprawdzam czy dochodzi prąd do świec żarowych. Podłączyłem miernik i po włączeniu zapłony pojawia się napięcie od 10V i idzie w górę. Kontrolka...
Hmm, to by mogło wskazywać na cofające się paliwo, spróbuj go odpalić tak jak Ci to wyżej pisałem, umocuj sobie 2l butelkę blisko pompy, daj dwa wężyki z zasilania i powrotu i jak się układ odpowietrzy, zostaw na dłuższy okres, wtedy spróbuj zapalić
Obstawiam niskie ciśnienie paliwa. "Cofa" Ci się benzyna. Sprawdź filtr paliwa i zaworek zwrotny.
w pompce ręcznej funkcję zaworku spełnia blaszka uchylająca się w jedną stronę,potrafi przepuszczać powietrze sama pompka.przed pompą wtryskową możesz założyć zaworek jednostronny. Dodano po 1 pod blaszkę mógł się dostać paproch
Kolego " mig29_1979 " proszę nie pisać bajek !!! W golfie III tdi silnik 1Z NIE MA POMPKI PALIWA W ZBIORNIKU !!! Co do problemu z rozruchem to przyczyn może być wiele: - cofające się paliwo z pompy wtryskowej, - pompa nie trzyma ciśnienia, - luźne koło na wale korbowym, - przesunięcie na rozrządzie To może na początek tyle.
Gawel88 moim zdaniem to nie wina zimnego silnika a wręcz w drugą strone ja stawiam na cofające się paliwo do filtra lub na powrotach. zrób taki manewr wstaw auto po jeździe do ogrzewanego garażu zostaw na noc i zobacz co będzie rano podejrzewam że to samo więc jak tak się stanie szukaj zapowietrzenia.
Paliwo cofa do baku, filtr jest suchy. Musi być gdzieś nieszczelność - nie powstaje podciśnienie niepozwalające cofać się paliwu. Wchodzi powietrze i paliwo się cofa. Trzeba sprawdzić na szczelność wszystkie przewody paliwowe, także przelewowe z wtryskiwaczy, bo one nie idą do zbiornika, ale do pompy wtryskowej. To jest przyczyną, że w czasie robienia...
W TDI świece żarowe grzeją już od 5*C w dół, pisior1987 masz rację, że po odpięciu czujnika temp. sterownik silnika podaje napięcie na świece bez względu na temperaturę silnika i otoczenia ale jeśli temperatura otoczenia nie spada poniżej 5*C to świece nie są grzane. Czy po odpięciu czujnika temp. silnik odpala bez problemu - bo tego nie napisaleś,...
Witam. Volvo fm400 d13. Od pół roku samochód zapowietrza się już nawet po 15min. postoju. Z mechanikiem założyliśmy ze obsady wtryskiwaczy. jednak wczoraj samochód przez cały dzień (7 razy) odpal od kopa. A dziś znowu się zapowietrza . Niestety pozostałem sam na placu boju i tu pytanie jak można zdiagnozować tą usterkę? Może cofające się paliwo. Zaworki...
1. Cofające się paliwo. Zamontuj zawór zwrotny przed filtrem paliwa. Paliwo z butelki zaciągał ale najpierw musiał napełnić filtr a nim dotrze ono do pompy to jeszcze trochę czasu minie. 2. Do sprawdzenia zawór od regulacji dynamicznego konta wtrysku ale - to zależy jaki masz typ pompy bo były 3 czy 4 typy pomp wtryskowych w tych silnikach.
bardzo naciągana teoria...raczej nie możliwe, przy kręceniu rozrusznikiem takie ciśnienie? Czy usterka występuje przy próbie zapalania za każdym razie, czy dopiero po jakimś czasie jak auto postoii? Cofające się paliwo? wstawić na próbę zaworek zwrotny na przewodach, zobacz czy nie ma powietrza w przewodach paliwowych. Do sprawdzenia też standardowo...
A czy cofające się paliwo może być przyczyną tego, że Webasto nie odpali na zimnym silniku? Zauważyłem,że przy -20st nawet wyjęcie bezpiecznika nic nie dało, a silnik zawsze jak zimny dłużej zakręci. Potem od kopa. Chcę w weeken sprawdzić układ paliwowy pod tym kątem oraz wymienić filtr paliwa. Podpowiedzi Wasze mile widziane, proszę.
Czujnik temp jak to przedmówca zauważył i świece + zasilanie tak na początek (do sprawdzenia nie wymiany) pozdr
Fotki znajdziesz w internecie, wyrazistym objawem nieszczelności jest podniesienie stanu oleju ( olej napędowy dostaje się do miski olejowej) Na czas długiego postoju zaciśnij węże paliwowe idące od filtra do pompy tandemowej. Rano przed odpaleniem ściągnij zaciski. Jak silnik zapali od razu, masz problem z cofającym się paliwem.
cofające spaliny wskaźnik paliwo paliwo paliwo dusić paliwo
grande punto poduszki ustawić aplikacja domyślny hikvision wideodomofon konfiguracja
automatyka crawford automatyka crawford
Amica kuchnia - kod 18702: interpretacja i rozwiązania Pin w wiązce elektrycznej kostki - definicja i zastosowanie