Jest program na PC do cofania dechy u astry G.
Pierwsza zasadnicza sprawa - do modułu zapisywany jest od e39. To stary rupieć. Teraz nikt by nie chciał nawet za to się zabierać. Więc odpada. Mowa więc o nowych BMW. Tam przebieg zapisywany jest w kilku kluczowych miejscach, np. moduł świateł, kluczyki, licznik, sterownik, sterownik ABS, a także przy przeglądach serwisowych ich baza danych. Przebieg...
Mam taki problem, że nie świecą mi światła wsteczne. Bezpiecznik i czujnik w skrzyni biegów są ok. Najciekawsze jest to, że gdy wrzuce wsteczny bieg to w liczniku zapala mi się żółta kontrolka "check engine", a gdy z powrotem wrzuce na luz to gaśnie, gdzie może być przyczyna tego problemu? Astra f 1.8 16V 97r
czemu rozsprzęglanie na postoju było by problemem? zatrzymując się skrzynia cały czas ma załączony 1 bieg, poślizg jest na konwerterze, niema żadnego rozsprzęglania, bo by nie było "pełzania" - jednej z najfajniejszych funkcji automatu Nie miałem na myśli tego, że to funkcja rozprzęglania jest problemem. Osobiście trochę tęsknię za brakiem tej funkcji...
cofałem liczniki w oplach silniczkiem nie przez wejście linki tylko sciągasz z boku zębatkę z ośki i podłączasz silniczek cienkim wężykiem (izolacja z przewodu) 10 tys w 10 min.Teraz je rozbieram ale jak ktoś nie ma wprawy to nie polecam
Są podane wartości w odp. temperaturach ja tego nie mam.Można porównać z wartością na wskażniku w liczniku.Jestes pierwszym właścicielem autka? Jeżeli nie to licznik mógł być cofany a do tego trzeba zdjąć wskazówki.Po zgaszeniu silnika wskazówka obr.powinna byc dokładnie na kresce zerowej.
Jest tego trochę na forum , dlaczego nie użyjesz przycisku Szukaj? Lenistwo czy … ? Zamknąć drzwi. Wyłączyć zapłon. Na wyświetlaczu muszą być wyświetlana dziennie kilometry. Nacisnąć przycisk resetowania i przytrzymać go. Włączyć zapłon. Trzymać przycisk cofania przyciśnięty przez co najmniej 10 sekund. Wyświetlenie serwisowe przeskakuje. Po ok....
Ja jestem użytkownikiem Astry II (tylko diesel) i jestem zadowolony. Tania w eksploatacji, dość obszerna i jakoś wykończenia jest dość dobra. Jeżeli chodzi o ten konkretny egzemplarz: Sprzedający zaciera datę sprowadzenia do Polski na zdjęciach...mhm widocznie długo nie może sprzedać....co oznacza, że coś jest nie halo. Odpicował i umył silnik to też...
Z tego co widziałem to jest tylko czujnik od góry podpięty pod podstawą akumulatora ale to jest od świateł cofania. Ok poszukam na podstawie zdjęcia. Czyli rozumiem ze powinien być od strony kabiny?
Dotyczy Opla Astra 2 z 2004 roku. Proszę o odpowiedź, czy zero w miejscu setek tyś. km przebiegu powinno się pojawiać, czy świadczy o cofanym liczniku ?
Trochę nie miałem ostatnio czasu na to, ale chciałbym wymienić tylko silnik bo cała buda jest w bardzo dobrym stanie i szkoda by było zamienić dobry samochód na jakiegoś trupa z cofanym licznikiem lub co gorzej spawanego z 2.
Posiadam op-coma i on nie chce się połączyć. Co do stanu licznika to mam nieodparte wrażenie ze był cofany i chce to sprawdzić. I kolego czy mógłbyś opisać sposób jak wydobyć car pass z tego auta?
Jakoś na internecie krąży legenda że po 180, 200 Mm przebiegu zaczynają się palić tranzystory Z prywatnych historii powiem że dopóki nie jeździ się na syfnym paliwie to pompa działą, normalne przebiegi to 500kkm. No chyba że x razy cofany licznik.
Oprócz tego wymieniono olej i filtry czyli standardzik zaraz po zakupie auta A rozrząd zapomniano , licznik nie cofany ? :D A bo to łańcuch i przy rozruchu silnika wszystko OK brak niepokojących odgłosów ?
Witam. Tutaj coś można kupić. Lub podjechać do diagnosty i odczyta błędy. Dzięki za odpowiedź :). Mam jeszcze drugi interfejs OBD2 na BT i okazało się że ten interfejs + aplikacja na androida ScanMyOpel, poradziły sobie z tym bez najmniejszego problemu. Wywaliło P0014-63. Jutro biorę się za szukanie usterki. Zacznę od sprawdzenia i oczyszczenia zaworków...
to prawda z przebiegami u mnie w firmie chodzą dwie takie astry jedna pół miliona druga 450000 i obie chodzą jak złoto nie ma z nimi problemów
Witam ponownie! Pytałem jeszcze o ustawianie zapłonu, czy jest możliwe przestawienie zapłonu o jeden ząbek.Książka serwisowa podaje że znaki na kole pasowym a na obudowie rozrządu powinny się pokrywać.A ja kiedy przekręcam aparatem zapłonowym z kierunkiem palca według kolejności zapłonu czyli w mojej corsie to 1-3-4-2,a lampę stroboskopową mam podłączoną...
Za dużo wykształconych a nie ma komu cegieł nosić, każdy próbuje coś osiągnąć inni całe życie na czarno noszą pustaki. To nie jest prawdą że szlachta wyjechała za granice i nie ma u nas fachowców poprostu jest jak jest i lepiej nie będzie... Każdy woli najpierw napraic pare gratów nauczyć, poduczyć się żeby nie babrac sie potem i nie rozkładać rąk,...