Witam. Mam problem z paliwem cofającym się z pompy paliwowej do zbiornika. Czy są jakieś sposoby, aby zatrzymać paliwo w pompie paliwowej?
2 przy filtrze , 1 przy podgrzewaczu paliwa , 1 przy pompie. Zaworek nie wiem czy coś da ale montuje się jak najbliżej pompy.
Najpierw dobrze auto zdiagnozuj. To tylko golf czwarty 20minut i usterka znaleziona. Według mnie przyczyna coś z klasyki modelu. Przekaźnik 109, kostka stacyjki potem regulacja pompy - kąt wtrysku i dawka paliwa.
Tak w zbiorniku jest pompa paliwa. pompa vakum je podaje Jakie ciśnienie wytwarza ? Pierwszy raz wystąpiła ta usterka? że w wężu od paliwa nie ma ropy W którym wężu ? Coś było ostatnio robione z układem paliwowym ? Temperatury jakie widzi ? Świece żarowe sprawne ? Jakieś błędy ? Mało prawdopodobne w tym silniku żeby paliwo się cofało, raczej układ się...
Witam, Jeżeli zbiornik jest poniżej silnika to paliwo cofa się przez nieszczelne zaworki pompy zasilającej.
Pompa paliwa.
Zawór w pompie wtryskowej, nieszczelność przewodów paliwowych lub rozszczelnienie samej obudowy filtra paliwa.
Dzisiaj już nie dam rady tego zrobić ale wymienię wężyki na przelewach bo wydają mi się one luźne. Jeżeli chodzi o oringi na wężach to wywaliłem oryginalny filtr i włożyłem od VW gdzie jest dojście i wyjście. Właśnie zaglądałem do baku i paliwo jest, smok ciągnie prawidłowo, syfu nie ma. Jak mu zapodam plaka to normalnie odpali ale chodzi tylko na plaku...
cofa mi się paliwo w układzie. Skąd wiesz, że Ci się cofa paliwo ? Postaw na dachu auta bańkę 5 litrów z ropą i podłącz wężykiem do filtra paliwa. Zapal i odstaw na kilka godzin. Jeżeli zapali to wiadomo, że cofa się paliwo. Jeżeli nie zapali to pompka podająca w pompie wtryskowej do wymiany.
Po wielu miesiącach obserwacji i działań przyznaję rację kolegom ,że to wina pompy paliwa iż nie tłoczy paliwa w odpowiedni sposób tzn. na poziomie ok.3 bar. i należ zwyczajnie ją wymienić.
Witam. Konstrukcja [budowa] pompy powinna trzymać ciśnienie. Kolego pompa kończy swój żywot
Norma... wstaw zaworek zwrotny za 8zł na przewodzie zasilającym pompę i tyle w temacie, tam są kalany z jednorazowymi wsuwkami sprawdź czy sie nie wysuwają, nie rozłanczają, jak rozłanczają lub ciekną to wywal je i na gumowe przewody i opaski poprzerabiaj i tyle ma chodzić.
Witam ponownie. Temat z cofającym się paliwem został rozwiązany, ale powietrze w paliwie występuje nadal. Pompa wtryskowa regenerowana w zeszłym tygodniu . Smok w baku był wyciągany i jest czysty. Powietrze z paliwem leci z filtra do pompy wtryskowej. Czyżby zaciągała powietrze z baku?
Pewnie nie zaglądałeś pod spód (wiekowego już) auta, aby sprawdzić przewody paliwowe. Czy zamontowałeś "markowy" filtr paliwa i oringi będące w komplecie z filtrem. Wężyki paliwowe pewnie masz przezroczyste i czy widoczne są w nich pęcherzyki powietrza. Jeśli zakładasz zaworek zwrotny, to zamontuj go (jeśli jest to możliwe) w miarę w pozycji pionowej...
Witam. Pacjent : Golfik 1.6 td 80km (wersja z intercoolerem jeśli ważne ) Pojawiły się nagle problemy z paleniem na zimnym ... Świece te 2 co pompa nie zasłania spalone więc wymieniłem, dalej to samo.. Okazało się że gdzieś na pierwszym wtrysku mokro bo ta zaślepka puszczala, zaślepione dobrze dalej to samo na zimnym musi kręcić z 30 sek i jak złapie...
Stawiał bym na filtr paliwa.Może być niestarannie zamontowany,ewentualnie uszkodzone uszczelki przy montarzu.
Witam. Czy owe zaworki można wymienić samemu, czy może trzeba potem pompę wyregulować? A pytam ponieważ zauważyłem że z przewodów wtryskowych cofa się paliwo do pompy. Przez to, jak ciągnik kilka dni jest nie palony, trzeba długo kręcić rozrusznikiem zanim załapie.
Pompa wysokiego ciśnienia do sprawdzenia, cofa się paliwo w pompie.
Masz problemy z rozruchem poniewaz paliwo cofa sie z pompy do baku. 1. Sprawdz puszke filtra paliwa. Czy jest dokladnie dokrecona/szczelna. 2. Sprawdz przewody powrotne paliwa z wtryskow 3. Sprawdz przewody z baku do pompy pod katem uszkodzen. 4. Jesli powyzsze nie pomoga wymien uszczelki trawersow w glowicy. Ten samochod nie ma pompy w baku. Paliwo...
Ok, kilka nowości. Pompa jest BOSH. Standardowa. Dalej, spec od pomp oglądał, i stwierdził, że to raczej nie pompa, bo wszystko pięknie śmiga, gdy już zapali auto. Jeżeli zdejmie pompę, to 300zł. Jeżeli remont pompy to 1000. Zasugerował sprawdzenie elektryki i podpięcie wcześniej komputera. Świece żarowe wymienione, rozrząd jakieś 8kkm temu. Znajomy...
Widze,ze temat sie rozwinal... Nie wiem czy przed napisaniem zwoich postow czytacie wszystkie,czy tylko ten ostatni... Na poczatku rozchodzilo sie o wylaczanie pompki,bo moze sie spalic,gdy w baku jest malo paliwa.Teraz posty dotycza tego,ze pompka moze sie spalic,gdy w ogole w baku jest paliwo... Mysle,ze co do chlodzenia pompki paliwem mozemy sie...
Procedura jest następująca: Ustawiasz napęd pompy wtryskowej na znakach wybitych na kołach zębatych. Następnie obracasz wałem korbowym (zgodnie z kierunkiem pracy silnika) tak, aby ustawić tłok pierwszego cylindra w GMP. Znak na kole zamachowym powinien się pokryć ze znakiem na bloku silnika. Następnie cofasz trochę koło zamachowe aby odnaleźć drugi...
Witam, Mam następujący problem z moim polonezem 1.6 GLE wersja z 93: Po pierwsze cofa mi paliwo jak dłużej postoi i muszę długo kręcić, żeby paliwo doszło do silnika, albo dopompować ręczną pompką wbudowaną w pompę paliwa. Myślałem najpierw, że to jest problem z pompą paliwa, więc ją wymieniłem na nową, ale nic się nie poprawiło. Jak się ręcznie dopompuje...
Niektóre modele tak miały fabrycznie że pompa paliwa działała dopiero po wykryciu obrotów wału np ople z lat 1990-2000. W twoim wypadku problem jest raczej z cofającym się paliwem i zapietrzajacym się układem. Czyli albo jest dziurka albo zaworek zwrotny padł. Problem można rozwiązać na trzy sposoby: dodatkowy zaworek, dodatkowy włącznik pompy paliwa...
Witam, jakiś czas temu w moim E30 (M42B18) popsuła sie pompa paliwa. Auto trafiło do mechanika i wymienił on pompę. Od tej jednak pory, auto słabo paliło na ciepłym silniku, długo kreciło itp. Okazało się, że jak gdyby cofa się paliwo z calego układu znoów do pompy i musi ona pompować od nowa. Odkryłem to montując na jakiś czas szklany filtr paliwa...
A co z rozrządem? tak z ciekawości... Problem występuje od jakichś 30 000 mil, rozrząd był wymieniany, ale nie pamiętam dokładnie ile mil temu, był wymieniany za nas razem z pompą wody. Masz na myśli, że mógł przeskoczyć o ząbek? Samochód pracuje idealnie jak już zapali no i przypominam, że jest to ściśle związane ze stanem paliwa w baku dlatego wykluczyłem...
Witam, posiadam podobny problem.Samochód 2009 również i30 tylko hatchback 1.4b nigdy nie miał lpg.U mnie jest problem z odpaleniem tzn na "zimnym" odpala bez problemu,po przejechaniu 15-20km głownie po miescie jest cyrk.Jest problem z odpaleniem musze dodawać gazu żeby chwycił.Jak już odpali to najczęściej obrotomierz również wskazuje zero obrotów i...
Zawory zwrotne są wbudowane w pompie paliwa i zapobiegają one cofaniu się paliwa z układu paliwowego do baku. Najłatwiej jest po prostu dmuchnąć w pompkę w przeciwnym kierunku niż pompka pompuje. Jeżeli będzie przelot powietrza to pompka do wymiany. Tutaj warto jest kupować pompki firmowe i nie sięgać po przypadkowe zamienniki. Ale sprawdź także zaworek...
Widocznie pompka z baku zasysa te paliwo z powrotem do baku jeśli chodzi o te cofanie się paliwa. A co do tego, że nie ma paliwa w układzie to może być wina pompy paliwa. a jak już zapali to chodzi silnik normalnie ?
Pewnie, że dobry i skuteczny. Filtr najlepiej z golfa mk2, bez podgrzewacza. Ten na foto jest z podgrzewaczem (innego nie mogłem znaleźć), często sa przez niego kłopoty, lubi zaciągac lewe powietrze. Poprostu z filtra maja wystawac tylko dwie rurki. Grószke o której piszesz, jeżeli to pompka z zaworkiem zwrotnym, to nie polecam, kupiłem takie ustrojstwo...
Ebera ponownie wymontowałem i chyba będę go rozbierał na części pierwsze: 1. Strasznie kopci (trzeba zobaczyć co z sitkiem) 2. wyskakuje bład F64 od razu lub po kilku minutach pracy - trzeba sprawdzić czujnik płomienia 3. Zauważyłem ubytek płynu chłodniczego po zamontowaniu ebera. Być może płaszcz wodny przecieka i stąd też to dymienie. Po odpięciu...
Witam. Z tego co wyczytałem na forach to nie mam filtra paliwa jest rzekomo w pompie paliwa, stąd trudniej dla mnie zidentyfikować wąż zasilający z baku. Opel Astra H 2005 GTC silnik Z16XEP 105 KM. Chcę założyć zaworek zwrotny aby wyeliminować cofanie się paliwa. Gdzie mam to zrobić , z oględzin wynika ,że wężyk gumowy wpięty w rurkę metalową idącą...
Cofa się paliwo, zdjąć przewód paliwa doprowadzający paliwo do pompy jak będzie leciało paliwo z dużym ciśnieniem to zawór zwrotny w pompie nie trzyma ciśnienia i palio cofa się
Kolego najprawdopodobnie pada ci pompka paliwa z boku pompki masz otwór sprawdz czy z niego nie leci paliwo to po pierwsze a po drugie na przewód doprowadzający paliwo do pompki możesz założy sobie zawór zabezpieczający przed cofaniem się paliwa do zbiornika jeśli pompa nie trzyma a benzyna cofa się do zbiornika to auto potzrbuje dłuższej chwili żeby...
Mam podobny problem w passacie z90 z pompą boscha. odpala jak zegarek ale po nagrzaniu się silnika traci moc i niejednokrotnie gaśnie bez możliwości ponownego zapalenia. Zaczeło się mi to po nalaniu trefnego paliwa ale pompiaż mi ją czyścił wymieniłem filtr wypłukałem zbiornik po nalanu tego paliwa myślałem że jest zapowietrzona bo podczas gazowania...
Jeśli nastawnik kąta wtrysku nie jest całkiem zatarty to jest spora szansa że po "fachowej" wymianie tranzystorka opelek jeszcze pośmiga ale na tym forum jest to pogląd niepopularny. Trzeba zadbać trochę o pompę tzn. nie jeżdzić na oparach bo pompa się zapowietrza i wtedy nastawnik się zaciera, lać dobre paliwo i co trzecie tankowanie wlać 0,3 l. oleju...
Ja też mam czym zmierzyć to ciśnienie, ale jeśli pompa normalnie zachowuje się po odpaleniu to ciśnienie powinno być OK Problem polega na cofaniu się paliwa z przewodów paliwowych do zbiornika w momencie gdy pompa nie pracuje, po kilkunastu czy kilku dziesięciu minutach pompa potrzebuje kilku rozruchów żeby paliwo dotarło do wtrysku w odpowiedniej ilości...
Zawór zwrotny masz w samej pompie w króćcu na powrocie, tam gdzie przychodzi przelew z wtrysków, i to jest część która u Ciebie jest uszkodzona, dodatkowo w samej pompie uszczelki nie koniecznie muszą trzymać i przez to cofa się paliwo. Pamiętaj, że każdy zaworek zwrotny, też ma ciśnienie przebicia, które pompa musi pokonać, dodatkowo ciągnąc paliwo...
Witam. Jestem nowy na forum. Kilka tygodni temu moja Laguna 2 2.0dci 150KM 2005 ciężko odpalała i po kilku razach odmówiła posłuszeństwa. Pokazywały się pęcherze powietrza w układzie paliwa, jest ręczna pompka ale cofa paliwo spowrotem. Pompy paliwa w baku nie ma i nie wiem gdzie jest! Proszę o pomoc bo nie wiem gdzie się znajduje ta pompa paliwa, dodam...
Zawór zwrotny na pompie nie trzyma lub cofa się paliwo. Na zasilaniu paliwem załóż zawór zwrotny.
Aha, no fakt sorki że nie podałem silnika. Jest to megane z 1999r silnik 1.6 16v 107KM. No właśnie byłem u mechanika i mam umówiony termin już, ale on mi powiedział że wg niego to nie jest żadne tam ciśnienie czy coś. Wg niego właśnie przewód paliwowy gdzieś ma nieszczelność i przedostaje się powietrze przez co cofa się paliwo i potem zanim pompa dopompuje...
Witam! Mam problem z cofaniem się paliwa w układzie wtryskowym w VW LT '98 z silnikiem 2,8. Nie mam wycieku przy wtryskiwaczach i na powrocie. Czy może mi ktoś doradzić jak sprawdzić pompę, czy nie puszcza paliwa? Może ma ktoś schemat tej pompy?
Uszczelniacze na pompo-wtryskach lub pompa tandemowa. Prawdopodobnie cofa się paliwo i trzeba bardzo długo kręcić zanim pompa nabije ciśnienia.
Mam taki problem niemoge pozbyć się pęcherzyków powietrza w paliwie dokładnie to w głównym wężu doprowadzającym paliwo do pompy wtryskowej dodam że mam problemy z uruchomieniem silnika po dłuższym postoju ale patrząc na przewody niewidać żeby się ropa cofała aha jeszcze jedno w miarę dodawania gazu pęcherzyków przybywa a odpowietrznika kapie ropa (niewiele...
objaw jest taki że rano jak odpalę auto to po 30 sec gaśnie potem musze go kręcić z 3 razy i zapala ale z trudem trzęsie się silnik ale po chwili chodzi ładnie W ciągu dnia jeśli auto nie ma zbyt długich przestojów (ok 6 godz) auto pali idealnie. Problem pojawia się po nocy albo jak 8 godz postoi pod pracą. Dlatego wydawało mi się że zawór zwrotny nie...
witam mam problem z moim t4 caravella 2,5l benzyna po krótkim postoju cofa się paliwo z wtrysków i trzeba troszkę pokręcić żeby odpalił nowa pompa paliwa ok 3 miesięcy zauważyłem że w wężyku podciśnienia który podłączony jest do wtrysków jest troszkę paliwa czy to przez to może nie trzymać ciśnienia w przewodach paliwowych. Wycieków na zaciskach i wężykach...
Witam, Problem z odpalaniem zaczął się od wycieku z pompy wtryskowej. Dodam, że jest to niestety pompa z Lukasa. Oddałam ją do regeneracji, gdzie została uszczelniona i było coś przy niej pokręcone, ponieważ zaczęły się problemy z obrotami - falowały, odpala za 2 razem z dodaniem gazu. Był również wymieniony filtr paliwa. Oba elementy są połączone przeźroczystym...
Nie wiem czy pomogę po tak długim czasie, ale to co jest na zdjęciach to jest zaworek zwrotny paliwa, zapobiega on cofaniu się paliwa do baku.
Witam. Silnik 1,4 hdi, jak postoi przez kilka godzin nie chce odpalić, jak go ręczną pompką podpompuje to odpala. Problem prawdopodobnie tkwi w ty, że cofa się paliwo. Wiem, że najtańszym rozwiązaniem jest zamontowanie dodatkowego zaworu zwrotnego, ale mnie interesuje gdzie się taki zawór znajduje czy gdzieś na pompie, i jak go wymienić.
Bolek.Jeśli poci się trzpień od pompki tej ręcznej,tzn.że jest nieszczelna i dostaje się tam powietrze,co jest przyczyną cofania się paliwa do zbiornika.Po nocy ciężki rozruch.Pompka do wymiany.
Temperatura wrzenia jest bezpośrednio związana z ciśnieniem. Wrzenie spowoduje cofanie się paliwa do zbiornika. Niby dalej nic z tego nie wyniknie ale... Zawsze jest jakieś ale. Po co na budowie trzeba nosić kask? Po co trzeba zapinać pasy? Są różne sposoby unikania zagrożeń, utrzymywanie ciśnienia w układzie paliwowym do nich należy.
Może szybciej, taniej, bezpieczniej i prościej zamontować zaworek który zapobiegnie cofaniu się paliwa lub ręczną pompkę pod maską. Ach, no tak. Zaworki były zamontowane już 4. Przed filtrem, za filtrem, na zasilaniu pompy i na powrocie pompy. Wszystkie na raz. I tak auto nie paliło. Ręczna pompka już też u mnie leży, niestety nie zdała egzaminu. Ponieważ...
Rozumiem, ze masz zwykłego wolnossącego na pompie Boscha. Prawdopodobnie zapowietrza się i stąd twoje problemy. Pompa podająca paliwo (pod kolektorem wydechowym) ma zaworki, które pełnią także rolę zaworków zwrotnych. Zaworki po dłuższej pracy są wypracowane i nie trzymają dokładnie paliwa. Przy dynamicznej pracy pompa jeszcze podaje, po dłuższym postoju...
Sprawny układ paliwowy nie pozwala na cofanie paliwa. Przynajmniej tak powinno być. Pompka elektryczna ma za zadanie wytworzyć ciśnienie w układzie. Po zgaszeniu silnika zawsze jakieś ciśnienie w nim będzie. Odpinając złączki od obudowy filtra, czy odkręcając wkład w każdym innym typie filtra ciśnienie spowoduje wylaniem się, chlapnięcie i takie tam...
Witam, Tak się składa, że mam drobny problem z autem, a mianowicie problem z odpalaniem. Po dłuższym postoju zapala czasem za 1, czasem za 3 razem, nie ma tutaj absolutnie żadnej reguły, jeśli już odpali to zapala za 1 razem (do kolejnego dłuższego postoju). Z większą ilością paliwa (powyżej 1/2 baku) pali dużo łatwiej. Filtr paliwa nowy. Na warsztacie...
Witam wszystkich, odświeżam temat. Może ktoś może pomóc, elektromechanik z komputerem z okolic Krakowa Libertowa mile widziany. A więc... 206, 1.1 benzyna 2002 r. Brak czujnika zderzeniowego. Prosta wersja, tylko poduszka (poduszka świeci, jakiś problem przy pasach) i wspomaganie. Autko kupione w lipcu, pięknie chodziło aż do września, kiedy to zaczęły...
i tak zrobie, tylko przed pojechaniem do mechanika zawsze sprawdzam błąd na elektrodzie :) co do tego problemu cofania się paliwa skoro pompa do wymiany to nie powinno być problemy podczas jazdy samochodem?? jak odpalę silnik do chodzi wszystko ok czyli pompa pąpuje?? mam racje czy nie?? Pozdrawiam
Musisz jeszcze wtryski sprawdzić masz VCDS? W temacie z linku opisałem to i co mierzymy który blok pomiarowy. Nie mam dostępu do opisu bloków pomiarowych dla twojego silnika, może kto podesłać do ATJ? Trzeba sprawdzić te wartości: (18) Stan elektrozaworów. (13). Korekcja dawek paliwa. (23). Korekcje dawek paliwa. Te wartości z dwóch ostatnich bloków...
Witam potrzebuje pomocy. Mam Forda Galaxy 1.8tdci 2008r i od dłuższego czasu mam problem z odpaleniem. Odpala i odrazu gaśnie jak by się paliwo cofało. Dopiero za którymś razem zaskoczy normalnie. A czasem kilka odpaleń i problemu bra. Wymieniłem już zawory na pompie pompa była sprawdzana jak i wtryski i wszystko niby ok. Założone zaworki zwrotne na...
Czy po dłuższym postoju paliwo nie cofa sie do zbiornika paliwa i przez to trzeba długo kręcic zeby zaskoczył? Może to też być nieszczelny układ paliwowy
Pacjent Mercedes Vito 2010 rok 286 tyś km 2.2 cdi 150 km. Auto po przyjechaniu do domu i zgaszeniu silnika rano następnego dnia nie chciało zapalić . W zbiorniku było minimum paliwa. Pompka przy zbiorniku podaje paliwo do filtra z filtra do pompy wtryskowej ale już z pompy na listwę i wtryski już nie. Po podłaczeniu komputera nic nie pokazuje błędów....
Jakiej pompy? Tam nie ma żadnej elektrycznej pompy w zbiorniku mimo że przewody mogą byc . Ciężki rozruch może byc spowodowany zapowietrzaniem sie pompy wtryskowej lub cofaniem paliwa. Sprawdź czy nie ma wycieków paliwa ,przelewy itp.
Nie pomyliłeś złącz na filtrze ? Nie wiem jakie są tam przewody ale jak da rade wepnij na zasilaniu pompy przezroczysty przewód i zobacz co się dzieje z paliwem czy ciągnie powietrze czy paliwo się cofa, będziesz wiedział jakim iść tropem.
Polecam zamontować zaworek zwrotny za filtrem paliwa w kierunku pompy. Niektóre pompy mają to do siebie że nie trzymają juz ciśnienia i paliwo cofa się do baku. Poza tym sprawdzenie wyżej wymienionych rzeczy (przeważnie trawersy na powrotach i sparciałe wężyki)
POmpy tak mają, więc zostaw ją w rzece. Nie wchodzi w rachubę, system zbudowany dla mamy, a pompa ważny z 15 kg i rozłożenie jej jest kłopotliwe.. Sugerować to może nieszczelność między lustrem wody a stroną ssawną pompy. wania659 napisał: Układ szczelny raczej ponieważ wszystko robiłem na opaski zaciskowe.. Do momentu w którym sprawności ne sprawdzisz...
Prawdopodobnie po postoju ropa "cofa się" w stronę filtra bo zaworek pompy nie trzyma, albo masz kaszę/wodę w filtrze paliwa. Ja bym na Twoim miejscu sprawdził/powymieniał węże, założył nowy filtr paliwa i dołożył zaworek zwrotny taki akcesoryjny . Pozdrawiam
Witam serdecznie mam proźbe czy wie ktoś może jaka jest średnica szlaufu idącego do pompy paliwa. Chodzi o to ze chce zalozyc zawór zwrotny bo mi sie paliwo cofa.proźba o pomoc
nie zawsze widziałem przypadki pseudo gaziarzy którzy zamiast odcinać wtryski odcinali pompę paliwa i po sprawie Takich powinno się gazować w specjalnych komorach LPG. Bo to partactwo i kiła, jak sobie można wyobrazic przejście z benzyny na LPG, to całkowite zalewanie silnika dwoma paliwami. A w druga strone trzeba czekać aż układ paliwowy się napełni,...
Troche ciezko pali zimny, albo sie zapowietrza albo jeszcze nie ten kat Sprawia wrazenie za wczesnego wtrysku - a przyspieszony wtrysk pomaga w odpaleniu silnika. Więc przyczyna musi być inna. Być może lekkie zapowietrzenie. Na taką okoliczność warto zmienić pompkę podającą paliwo - jeżeli ma wypracowane zaworki, to nie trzymają statycznie paliwa (na...
Ciężko stwierdzić, albowiem np. w moim 1.9TDI pompa nie była szczelna i cofało się paliwko, wtedy musiałem kręcić i jakimś dziwnym trafem bez odpowietrzania odpalał. Proponuje sprawdzić w pierwszej kolejności ciśnienie na garach, potem wtryski i ciśnienie pompy. Dopiero wtedy można dalej coś "myśleć".
Paliwo nie powinno się cofać. Filtr musi być cały czas napełniony benzyną do połowy. Prawdopodobnie winna jest pompa paliwa. Wymień w niej membrany, ale na nowe! Zakładając używane części możesz bardzo długo szukać usterki i jej nie znaleźć;) Sprawdź ośkę czy nie jest wytarta, membrana musi wykonywać pełne ruchy w dół i do góry a nie drgać w miejscu.
Filtr paliwa - sprawdzić szczelność , chodzi o cofanie paliwa.
Charakterystyki pojazdu VIN: VF33H9HZC84683157 Nazwa: Model 307 RESTYL Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna) 10794 89 2 0348 Data Początku Gwarancji 01.09.2006 NRE(homologacja) e2*2001/116*0287*03 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTU POJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTU PEUGEOT LINIA PRODUKTU 307 RESTYL TYP NADWOZIA KOMBI REKREACYJNE WYKOŃCZENIE...
Witam wszystkich bardzo serdecznie, pozwolę sobie odświeżyć temat, mam nieco podobny problem mianowicie nie odpala moja renowka rx4 1.9 dci był u mechanika i wywala błędy na listwie, za małe ciśnienie, po zakupie nowego czujnika to samo oba czujnik zostały sprawdzone w innym warsztacie i oba okazały się dobre więc problem jest gdzie indziej, dziś wyciągnąłem...
Witam , jestem tu nowy ale zabrakło mi juz pomysłów co do tego vw. Mianowicie stało sie to z dnia na dzien auto nie odpala , przychodze rano i nie ruszy chodz bym kręcił do rana . Wymieniłem filtr paliwa i podgrzewacz . Dokręciłem wszystkie opaski , przewody posprawdzałem nie widac wycieków itp. Pompa w tym aucie to lucas z zaworkiem regulujacyk kat...
Witam. W zeszłym tygodniu po dojechaniu do domu z trasy zgasiłem samochód, po około godzinie próbuję odpalić i niestety rozrusznik kręcił bez efektów, na szczęście udało mi się auto odpalić z trybu awaryjnego instalacji LPG. Sprawdziłem bezpieczniki, zasilanie na wtyczce pompy - wszystko okej, więc stwierdziłem że uszkodzeniu uległa pompa paliwa, pojechałem...
Witam. Mam problem z odpaleniem samochodu Peugeot 306 1.6 benzyna(wtrysk)+gaz(sekwencja) 1999r Po przekreceniu na zapłon pompka nie chodzi, nie ma pradu. Gdy zaczynam krecic pojawia sie prad i pompka pompuje, ale samochod nie zapala Paliwo dochodzi do listwy wtryskowej na pewno. Gdy odpiąłem wezyk którym paliwo cofa sie do baku zauwazyłem ze paliwo...
Weź sobie sygnał z wyłącznika świateł cofania. Kostka F pin 6 w bordnetz (CECM) Nim się narobię i zero efektu to znalazłem do mego auta? -opis taki wtyku F: F = złącze 8-stykowe -T8a- Przy wiązce przewodów: 1 - przekaźnik zasilania napięciowego zacisku 50 2 - mostek do złącza wtykowego -T11c/7- 3 - silnik wycieraczki szyby, czujnik rozpoznawania deszczu...
Mam problem z odpalaniem Polo 1.9D z 95r. pompa Lucas. Od jesieni próbuje dojść co jest przyczyną, jest coraz gorzej. Rano jak odpalam auto muszę długo kręcić a najlepiej dopsikiwać mu samostartu. Samo odpalanie może trwać nawet 5 min. Silnik powoli zaskakuje, strasznie kopci na biało, obroty mocno skaczą w okolicy 700, normalnie mam 1100obr/min. W...
Witam. Mam problemy z golfikiem 3 (silnik 1.9 TD) rocznik 1991. Autko po odpaleniu trzyma na wysokich obrotach,puszczam gaz to zaczyna się dławić,jako że mam przezroczyste rurki doprowadzające paliwo zauważyłem jak cofa sie ono do baku (czyli przyczyna problemu znana). Na moje skromne oko stwierdzam wadę pompy wtryskowej (wydaje mi się że pełni ona...
Pompa podająca paliwo spełnia rolę zaworu zwrotnego. Jeżeli ma sprawne zaworki (dwa) to nie puści paliwa do zbiornika. Wymieńcie pompkę, to nie jest skomplikowane, dobry zamiennik nie jest drogi. To typowe uszkodzenie po większym przebiegu. Niezależnie od tego musi być gdzieś nieszczelność na pompie, przewodach lub filtrze - paliwo by się nie cofało...
Witam. Wymieniłem pompę wtryskową. i golfina odpalił. wczoraj zrobiłem 50km i było ok dziś rano też zapalil bez problemu lecz po przejechaniu 5km i postoju na prarkingu z zapalonym silnikiem najpierws skoczyły obroty do 1200 i puścił chmurę po 5 min znów to samo a za chwile wszedł na 2000obr i zgasł, odpalił 2000obr i koniec. Zaholowałem do garażu diagnoza-...
Załatwione. Miałem przerwę wakacyjna ale dopiszę jak zakończyłem sprawę. Wymiana pompy wbrew pozorom nie jest taka trywialna. Może z tej przyczyny, że te pompy się po prostu nie psują. Wymieniłem moją ale faktyczna przyczyną była oczywiście awaria sterownika. Dopiero specjalistyczny warsztat był w stanie to zrobić. Tak czy inaczej jeśli ktoś faktycznie...
Witam wszystkich, opisze moj problem: jakies dwa tygdnie temu wymienilem pompe paliwa i od tego czasu zaczely sie problemy. Samochod po dluzszym postoju nie chce palic,jak juz zapali to moge go zaraz gasic i znowu zapalac.Rozebralem jeszcze raz bagaznik ,wyciagam pompe i zauwazylem ze przy sciaganiu tych dwoch przewodow paliwa nie pryska benzyna,one...
Witam Wymieniłem dwa wtryski na oryginalne nowe rzecz jasna nie wydostają się z nich bańki powietrza :) oraz nowe rurki z dwóch pozostałych sporadycznie wydostają sie małe pęcherzyki powietrza co ciekawe gdy zwrot z wtrysków nie podpinam do pompy to praktycznie nie idzie powietrze z niego jak podepnę z automatu pojawiają sie co jakiś czas bańki ale...
Witam Planuje wymianę pompy paliwa ( silniczka) w Golfie 4 1999r 1.6 SR 8V. Technicznie poradzę sobie z przekładką. W internecie znalazłem oznaczenie kpl pompy 1J0 919 051H / Pierburg 7.00468.840. Interesuje mnie tylko wymiana silniczka pompy ( nie domaga ) nie pali na pierwszy strzał. Diagnoza mechanika, cewka zapłonowa. Opinia innego mechanika to...
Tak właśnie myślałem że nie było kontroli ciśnienia . Co do pytania to nie bardzo rozumiem o jakim płynie teraz rozmawiamy ? Jeżeli dalej o pompie paliwa to jest tam w oryginale zwykły wirnik który przetłacza paliwo bez jakiejkolwiek kontroli ciśnienia tylko tyle że paliwo się nie cofa , na pewno zauważyłeś że jak zdejmujesz bak po odłączeniu pompy...
Witajcie. Po dłuższym postoju odpaliłem kilka dni temu maszynę z silnikiem F2L511. Maszyna zagadała jak zawsze, nawet po długich postojach praktycznie od strzału. podziała kilka minut, nie nie budziło zastrzeżeń i została zgaszona. Na drugi dzień nie chciała zagadać w ogóle, co zdarzyło się pierwszy raz w jej historii mi znanej. Poluzowałem nakrętkę...
Witam Koledzy wyjaśniła się sprawa niemożności (nie wiem czy to dobrze określiłem) odpowietrzenia układu. Rok wcześniej zamontowałem tajemniczy przełącznik z pompki paliwa na syrenę. Nie wiem dlaczego się poluzował i zablokował całkowity powrót pedału hamulca. Zauważyłem wieczorem wychodząc z garażu światło stopu.Odłączyłem światła. Dopiero dnia następnego...
Plastikowy zaworek na filtrze powoduje że paliwo (podgrzane)z powrotu nie musi wracać do zbiornika paliwa tylko od razu do filtra robiąc krótszą drogę. Zawór zwrotny znajduje się w pompie.Jeżeli jest uszkodzony i paliwo cofa się do baku przewodem dolotowym załóż zaworek zwrotny (koszt 20 zł) przed filtrem paliwa na dolocie.
Wiec tak: Zapewne masz pompe CP3 a to oznacza, ze pompa niskiego i wysokiego cisnienia jest zespolona (na pompie wysokiego cisnienia jest taki srebrny element wygladajacy jak radiator). Jesli twierdzisz, ze po pompowaniu reczna "gruszka" auto odpala to oznacza, ze paliwo cofa sie do zbiornika. Jesli chodzi o kontrolke i slabniecie podczas jazdy to pewnie...
Przez te 8 lat to mogła nawet pęknąć membrana i paliwo, może uciekać do silnika, a nie zbiornika, Pompa paliwa w polskich samochodach była (jest) tak skonstruowana, że jak pęknie membrana ta właściwa (bo są dwie) to paliwo nie dostaje się do silnika (miski olejowej), ale wycieka na zewnątrz. Natomiast jest możliwość dostawania się benzyny do miski...
Żadne przewody nadmiarowe na wtryskach, a już wogóle świece żarowe. Co wy wymyślacie. Nie wprowadzajcie chłopaka w błąd. Masz powietrze w układzie doprowadzającym paliwo do pompy. Miałem to samo. Wymień opaski i dokręć je w innym miejscu na przewodach - lekko przesuń. Powietrze dostaje się spod opasek. One nie dolegają do przewodu po dokręceniu - jest...
Generalnie za tryb awaryjny przy błędach bliźniakach P0251 i/lub P1211 odpowiadają nie tylko wypracowane wtryskiwacze, ale przede wszystkim wypracowana pompa wtryskowa. Jeżeli pompa jest absolutnie sprawna, to nawet bardzo mocne przelewy nie spowodują trybu awaryjnego. Ja niedawno robiłem próbę przelewową i trzeba było ją przerwać, bo jeden wtryskiwacz...
witam mam ten sam problem ale jeszcze go nie rozwiązałem tylko doszedłem do tego siłą dedukcji że podczas przykręcania koła zębatego pompy dziwnie nie mogę jej dokręcić tak jakby koło podczas obciążenia obkręcało się na wałku jutro to sprawdze czy nakrętka nie dochodzi do wałka bo jak dochodzi to wytarło trzpień pozdrawiam. Dodano po 7 jeszcze jedno...
Witam, Po 2 dniowym postoju mam problem z odpaleniem auta (Vectra C GTS 1.9CDTI 120KM 2007r). Auto pali za 2 razem w lato, w zimie pali tylko przy użyciu urządzenia rozruchowego lub drugiego akumulatora. Po odpaleniu mogę wyłączyć silnik i pali następnym razem bez problemu. Diagnostyka samochodu nie wykazała żadnych błędów oprócz jednej przepalonej...
Witam serdecznie. Po ostatnim pełnym tankowaniu i przejechaniu ok 50 km przy kolejnym uruchomieniu silnika wskaźnik poziomu paliwa wychylił się na maxa. Po zgaszeniu silnika zatrzymał się na ok 1/3. Później przy kolejnych uruchomieniach silnika w przeciągu kilku dni na zmianę raz pokazywał dobre wskazania, raz fulla, raz po wyłączaniu cofał się na zero...
Nie odpowiem na pytanie ale - u siebie w Toyo miałem taki problem. Układ paliwowy był nieszczelny i paliwo się cofało do baku. Bo bardzo długim kręceniu rozrusznkiem pompa podpompowała paliwo i auto jechało. Czy na pompie paliwa albo na filtrze jest pompka? Wydaje mi się, że będzie. Spróbuj podpomować do filtra paliwo ręcznie i spróbować odpalić. Jak...
Ja z diagnozą poradziłem sobie tak: 1.Założyłem odcinek cienkiego (fi 4) przezroczystego (musi być dobry wąż, miękki jak guma, najlepiej jeszcze zaciśnięty opaską) węża pomiędzy powrotami a zasilaniem pompy VP44. Dzięki temu znam kondycję trawersów (jak są kaput to podciśnienie zassie czarny olej) oraz widzę zbierające się powietrze na zasilaniu pompy....
Możesz wymienić kawałek wężyka na przeźroczysty (ewentualnie dodatkowo dołożyć pompkę ręczną) i zobaczyć czy rzeczywiście się cofa. Nie znam tego samochodu, ale w niektórych jest wstępna pompa elektryczna w zbiorniku, możesz ustalić czy u Ciebie jest i ewentualnie sprawdzić. Przywrócenie diagnostyki myślę że też warto zrobić, może się wtedy czegoś dowiesz.