pierw wchodzi iglica potem sprezynka, podkładka i oring.
dabu i tutaj się mylisz ,nie masz pojęcia co potrafią koła magnesowe w skuterach należy pamiętać że te pojazdy i układy elektryczne jaki i elektroniczne ,to wierne kopie ich poprzedników . to znaczy Piaggio Yamaha Honda itp.A dla kolegi poniżej dodaje schemat podłączenia standardowego regulatora napięcia do instalacji zasilania reflektora ,sam montuje...
Witam, ogólne nie znam maszyny, ale jak dla mnie, za duża dawka paliwa. Ssanie automatyczne ?.
Ustaw poprawnie rozrząd i śmigaj skuterkiem. Znaki na kole magnesowym ustaw "książkowo" oraz na wałku rozrządu - tłok w tzw. GMP (maksymalnie zbliżony do świecy). Duża ilość informacji na forach internetowych (ustawienie rozrządu w silniku 4 T). Nie zapomnij o zmianie dysz gaźnikowych, z uwagi na zmianę poj. silnika.
Podnieś poziom paliwa.
W instrukcji serwisowej KINGWAY jak i w innych jest napisane, że poziom oleju ma być pomiędzy maxi a min Ja osobiście polecam zawsze utrzymywać poziom oleju na maximum Przy wymianie oleju od zawsze czyli już od 12lat wlewam ok. 800ml i jest Ok. Silnik się nie przegrzewa bo ma zawsze odpowiednie smarowanie A w tych silnikach jest to bardzo ważne, aby...
Najcześciej 2(bandaż, zapłon) + 6 (światło + ładowanie) =8cewek
Witam,śrubka od mieszanki zaznaczona na zielono. http://obrazki.elektroda.net/81_12713608...
Jest to bezpiecznik polimerowy.
Schemat instalacji pasuje, ale nie do wszystkich typów regulatorów. Zadziała wyłącznie gdy regulator będzie mieć wewnątrz osobne obwody na ogranicznik świateł i regulator napięcia. Większość regulatorów są z wejściem typu "sense" i one wymagają podłączenia obu przewodów (żółtego i białego) do uzwojenia statora. Piaggio ma dwie osobne cewki i tu zbytnio...
Witam. Zwiększenie szybkości działania kierunkowskazów jest często spowodowane przepaleniem żarówki. Sprawdź najpierw żarówki kierunkowskazów. To przerywacz kierunkowskazów, rzadko zdarza się uszkodzenie lecz nie jest to wykluczone. Pozdrawiam
Wymień olej, świece, sprawdź ustawienie zaworów i powinien zagadać. Ewentualne inne naprawy, pomiary i wymiany dopiero po sprawdzeniu czy odpali.
pół księzyc do wymiany i sam kopek też. Po wymianie pamiętaj o okresowym dokrecaniu śrubki startera aby sytuacja się nie powtórzyła. Można też domowym sposobem założyc kopek na ośke ustawić w odpowiedniej pozycji i wywiercic otwór 4mm w frezach (tak aby pół otworu było w kopce i pół w osi księżyca) a nastepnie wbić w otwór kołek rozpreżny.
Silnik, po dodaniu gazu, wkręca się na obroty a skuter nie ma siły ruszyć? Jeżeli tak, to usterka jest w przeniesieniu napędu (pasek, sprzęgło itd.) Jeżeli to silnik jest słaby, sprawdź gaźnik, zawory i całą resztę.
W tych skuterach nie wymienia się łożysk jest to nie opłacalne i trzeba zdjąć zębatkę rozrządu która jest nakładana na "gorąco" na wał z odpowiednimi punktami i ponowne jej nałożenie wymaga odpowiedniego sprzętu, więc najlepiej kupić nowy wał na allegro kosztują ok. 130zł. Oczywiście mowa jest o silnikach 4T, a w 2T można jak najbardziej wymienić.
jak potrzymam trochę gaz to po minucie około już moge puścić i nie gaśnie. Ewidentny brak ssania. Zauważyłem podczas czyszczenia gaźnika że ssanie jest lekko wygięte ale nie mocno moze to zawiniło ? Sam sobie odpowiedziałeś.
Może magnesy masz, na rozruszniku obrócone o 180 stopni.
Witam. trzeba rozebrać ten gaźnik w drobny mak i dokładnie go wyczyścić każdy kanał, każdą dysze Po wyczyszczeniu i złożeniu śrube-Iglice od składu mieszanki wkręcić do końca i wykręcić ją na około 1,5 obrotu wyregulwać zawory Ssący i wydechowy najlepiej na 0.07 - 0.08mm Świece zapłonową wymienić trzeba na nową, tylko dobrej jakości np. NGK lub DENSO...
jeśli nie odpali ci za pierwszym lub drugim kopnięciem weż wyciągnij i przeszczotkuj świece. ale powiedz nam też jaki ma kolor. powinien być rudy. dowiedz sie jaka jest świeca zalecana przy tym modelu i założ inną. zobacz co się stanie i napisz
Podaję link ...porady jak najbardziej adekwatne do Twojego przypadku : http://www.skuterowo.com/problemy-z-elek... ,lektura tego poradnika pomoże Koledze na pewno...no i kasy w kieszeni trochę zostanie.Powodzenia !
Regulator napięcia nie ma tu nic do rzeczy, jest to całkiem oddzielny obwód od zapłonu. Do przejrzenia gaźnik dla pewności, oraz zawory które mają mieć luz po 0,05 na wdechowym i wydechowym zaworze.
Przedstawiona na zdjęciu kostka to złącze bezpiecznika. Kojarzę sobie że w niektórych chinolach właśnie na taką kostkę jest podłączony bezpiecznik w obudowie, ale do końca nie mogę sobie przypomnieć jak to dokładnie wygląda i jak się w nim wymienia bezpiecznik (wkładkę). Nawet google nie wie o co chodzi, pokazuje wyłącznie zdjęcia bezpieczników szklanych...
Kolego mam taki sam problem i po wymianie gaźnika i filtra nic nie dało. A jak w Twoim przypadku?
Wydaje mi się że ten schemat powinien pasować http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic14...
Witam, wczoraj musiałem ściągnąć cylinder, tłok i głowicę ze skutera Kingway Coliber Classic 50cc i muszę kupić nowy zestaw (cały nowy zestaw). Wpadłem na pomysł, że zamiast kupować 50cc, tak jak było tam włożone, kupię 80cc. Czy przy zakładaniu tego zestawu musiałbym wymienić wał na mocniejszy? Czy może pozostać seryjny, ten co jest wsadzony w silniku?...
Jak zakończył się problem, udało się rozwiązać?
Wszystkie żarówki masz popalone?
Jeżeli cyka przekaźnik, to wygląda na brak prądu. Sprawdź dokładnie stan zacisków akumulatora i to zarówno zasilający, jak i masy. Sprawdź mocowanie masy do pojazdu i silnika. Zmierz napięcie na akumulatorze bez obciążenia oraz podczas próby rozruchu.
Najpierw należy sprawdzić luz na zaworach.
wymiana modułu jak w poście wyżej
Witam, do sprawdzenia impulsator- kabel z niebieskim paskiem powinno być względem masy około 150Ω, cewki zasilające CDI- kabel z czerwonym paskiem, powinno być około 450- 500Ω. Z modułu wypnij kabel czarny z białym paskiem, odpowiada on za gaszenie pojazdu- jeżeli jest zwarty do masy nie będzie iskry. Obwód świateł, klaksonu itp. nie ma nic...
Witam (at)ll, kilka dni temu zakupiłem skuterek Kingway Coliber Fartt po przejściach - do naprawy, regulacji i renowacji..... Skuter jest odblokowany (poprzedniej właścicielce odblokował serwis..) i o ile dla mnie i żony, aby wyskoczyć po bułki jest to na rękę to dla potomnych chciałbym mieć możliwość pstryczkiem ograniczyć prędkość. Poczytałem tu i...
jak iskra jest to raczej jest dobra takie skuterki juz nie walą takiej iskry jaki kiedyś romety na świecach iskry lecz to im wystarcza. Jaki tam masz silnik bo nie znam wszystkich nazw chińczyków. 4 suwowy czy 2 suwowy? Czy taki czy taki to chinczyki znam na wylot.
Może regulator napięcia się zepsuł
Witam Mam problem ze swoim skuterem Kingway Coliber, Skuter gdy jest zimny ciężko jest go odpalić, odpala za 50 kopnięciem po czym ze 3 razy gaśnie po ponownym kopnięciu pomału wchodzi na obroty. Gdy się nagrzeje odpala od strzała ze startera i z kopa gdy się wychłodzi z powrotem to samo. Dodam że sprawdzałem juz elektrozawór ssania Proszę was o pomoc
Moduł podmieniłem od kolegi co ma takiego samego i jest to samo, doszedłem do wniosku że to chyba pierścienie na tłoku bo na wolnych obrotach na postoju delikatnie dymi na niebiesko, co o tym sądzicie ?
Odnośnie obrotów i przyspieszenia - w jakim stanie masz pasek, rolki w sprzęgle odśrodkowym? Najprawdopodobniej masz za lekkie rolki i sprzęgło łapie od wysokich obrotów.
Naładuj akumulator i próbuj odpalić.
Witam, mam problem taki że 2 dni temu wlałem poł litra paliwa do baku i po tych dwóch dniach nic nie zostało w baku. Zobaczyłem że pod filtrem powietrza była plama i to było paliwo, odkręciłem filtr i cały w benzynie paliwo dostawało zę przez tą gumową dużą rurkę z gaźnika a wieć problem leży w gaźniku. Gaźnik niedawno czyściłem 2 razy. Skuter pali...
To czarne podłużne to regulator napięcia i to jest najprawdopodobniej przyczyną nie działania rozrusznika i świateł. Sprawdź czy jak naciśniesz stop to gasną kontrolki i wskaźnik paliwa.
siemka jestem w posiadaniu skutera Kingway Coliber Rex 80ccm. Mam problem z isrą bo jej nie ma już sprawdzałem moduł cewkę świecę, wszystko dobre. Dokonałem pomiarów i wszędzie jest ok. próbowałem też z rozciętym kabelkiem od odpowiadającym gaszeniu skutera i nic
Pkt1. Może uszkodzony jest wężyk od podciśnienia. Pkt2. Tak jest jeżeli piszesz o ustawianiu rozrządu, a nie o zapłonie
Mam 2 wężyki.
Dotrzyj i sprawdz czy jest pozbawiony blokad Pozdro!
To jest guma? Jak masz zamiar ją wymienić, to po prostu ją przetnij. Nie będzie Ci już potrzebna.
Właśnie kolega tez tak miał i wymienił cylinder i skuter chodzi. i mam jeszcze takie pytanie bo słyszałem ze są na tłoku 2 pierścienie i jeden jest czarny a drugi biały to który idzie na gorę a który na dół
Jeszcze powinna być blokada na wariatorze (tuleja między talerzami), oraz na wydechu. Jeżeli ten różowy kabel jest od blokady, to powinien prowadzić do czujnika na dzwonie sprzęgła, ew. można zakupić moduł odblokowany lub sportowy.
Witam Jutro biorę się za naprawę skutera kingway coliber Problem polega na tym że motor nie chce odpalić, iskra jest ale słaba proszę o podpowiedzi co pierwsze sprawdzić (napewno cały układ CDI) i jak sprawdzać poszczególne elementy posiadam miernik uniwersalny i w miarę dobrą wiedzę jednak ostatnio naprawiałem motor kilka lat temu i były to popularne...
Przecież nie zwiększył pojemności skokowej żeby dawać większy gaźnik. Z reguły niewielka zmiana pojemności, np. z 50ccm na 70 nie wymaga zmiany gaźnika. Wystarczy zmiana dyszy głównej i regulacje. Jednak tu mamy inny problem. Problemem nie jest gaźnik tylko ... mechanik. Typowa obecnie sytuacja: fahofiec przykrywa swoją niewiedzę/brak profesjonalizmu/itp...
Wszystkie kable posprawdzałem , sprawdziłem też rozrusznik na prostowniku i kręci , od kumpla pożyczyłem sprawny przekaźnik rozrusznika i go zamontowałem i jak odpalam skuter ze startera to nie pyka pamietam że przed awarją kierunków to pykał ale nie działał.Zastanawia mnie jeszcze bezpiecznik gdy wł swiatał i wyjme bezpiecznik swiatał nadal swiecą...
kingway coliber skuter kingway coliber moduł kingway coliber
czyszczenie suszarka lexia sterowniki interfejsu mostek l293d
IMU w dronie FIMI A3 - kalibracja i problemy Oporność głowicy nagrywającej – pomiar RDC i impedancji w magnetofonach kasetowych i szpulowych