:> https://www.drive2.ru/l/6437549881656611...
Cabel Fiat Tool programer - commander - Smok ? Ecu reset Fabryka
głównie chciałbym odczytywać kody z immo i ecu czy VAG K+CAN COMMANDER 3.6 będzie dobrym wyborem?
Commanderem wyciągniesz PIN a nie Login - to co innego. Commander nie ruszy Ci sterownika w benzynie w tym roczniku.
To jest chyba simos 7.1 pamięć 93c86. Masz numery z ecu?
Witam, chciałbym w swoim Audi A4 2.8 1996r wymienić ECU. Posiadam Vag Commander i VAG-COM 409-1. Czy wciąż potrzebuje Pin z nowego ( używanego ) ECU i jak wykonać tą procedurę?
1200 to pin do Immo - to samo podał VAG Commander. Chodzi o pin do ECU (aby przełożyć ecu - do nowego wpisać PIN ze starego). Pin z nowego ECU VAG Commander odczytał bez problemu, ale bez PINu starego nie wiem jak zrobić "klona" ECU. Chyba, że jest jakiś sposób aby to wykonać - tzn uruchomić nowe ECU bez znajomości starego.
Nie da rady, a po co chcesz odczytac eeprom z ecu?
Witam mam takie pytanie, pewnie dla większości to jest banalne ale dla mnie nie bardzo, potrzebuje odczytać wsad z ECU programem COMMANDER 1.4 i nie wiem jak to zrobić w aucie: Golf IV 1.9 TDI 2002r. Proszę o poradę.
Dla potomnych... Udało się zrobić immo off kablem vag KKL i programem Vag commander 1.4 China.
w jakim aucie to podłączasz , na nim działa tylko licznik i czasem ECU , sprawdz kabel na zwykłym VAG PL.
Mi tak. :)
Sterownik w twoim aucie to nie EDC15
Ten licznik jeszcze żyje?
marek29 napisał: Jeżeli odczytasz eeprom np. K+CAN COMMANDER i w przebiegu będzie "0" to wprowadź aktualny przebieg i od tej pory ECU będzie zliczało przebieg. Właśnie u mnie po odczycie K+CAN COMMANDER'em wartość "odometer" (czyli przebiegu) pokazuje 0. Nadpisując to obecne 0 moim przebiegiem z licznika nic w ten sposób nie uszkodzę w eepromie? Kolego...Każdy...
a vag commander nie wyciągnie nic????
Nie przepisało z ecu tylko twój commander namieszał. Trzeba poszukać org wsadu, wgrać, dopisać do auta i dodać klucze.
W zaistniałej sytuacji albo odczyt pinu i kodowanie ecu albo immo off w sterowniku. Commander powinien przeczytać eeprom bez problemu i zrobić immo off
a niejawnie? vagC+Commander, vagtacho, może z eepromu ECU? Dociekam, bo chyba utknąłem w tym miejscu przy wymianie licznika
Do wyłączenia immo nie musisz wyciągać ECU. Albo Commander ,albo takie cuś: https://carlabimmo.com/product.php?id_pr... albo daj plus na zaworek na pompie i sam przyjedziesz.
Witam ponownie. Odświeżam temat. ECU podmienione. Jest napięcie na pinach także wydaje się że stary ECU był uszkodzony. Teraz problem bo ani vag com ani vag commander nie chce się połączyć z tym używanym zakupionym ECU.
octavia 1,6 bfq benzyna 2001 rok wsad ecu proszę o pin dash nie odczytał a commander pokazał 36599 zły:(
Odgrzeję kotleta. Kolego migmig czy jesteś w stanie odczytać pin z ecu o 038 906 019 AN ( A4 B5 1.9 TDI AJM 2001 r ). Próbowałem odczytać eeprom z ECU - K+Can Commander odczytuje coś ale w polu pin mam 65535 a Vag EEprom programmer wyrzuca mi błąd RX Timeout.
Cześć, nie mogę poradzić sobie ze zmianą licznika w Polo 9n2. Zgrałem PIN ze starego licznika i z nowego. Nie potrafię zgrać PIN'u z ECU. Mam ECU Simos 3PE 4340 (Siemens 5WP4016303). i nie wiem czym sczytać z niego PIN. VAG K CAN Commander sczytuje PIN z licznika ale ECU mam tam tylko EDC15 i Porsche. Może ktoś podpowie czym to ugryźć? Bez tego na nowym...
Uszanowanie, mam problem z odczytem eepromu ze sterownika EDC 15 z VW Passata B5 98 AFN. Posiadam interfejs Commander K + CAN (najpewniej chińczyk) oraz program commander 3.6. Program łączy się z ECU na stole poprzez identyfikację bądź open channel, ale nie chce go zaczytać. EEPROM liczników można normalnie odczytywać. Nie udało mi sie dla testu również...
Panowie wstyd się przyznać ale też posiadam takie ustrojstwo jak ''Commander 1.4''. Kupiłem z czystej ciekawości i co powiem, o dziwo do 04r. sobie radzi z odczytaniem przebiegu z ECU jak i szafami.
Prościej będzie z ecu jeśli edc16? Na 95360.
do adaptacji nowego ecu potrzebuje dwa piny starego i nowego ecu http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php... pierwsze chciałem wyciągnąć stary pin immo z licznika bo mój commander nie chce się łączyć z ecu żeby wyćiągnąć wsad , z licznikiem połączyłem się ale chyba nie zczytało mi całego wsadu....
VCDS ma opcję odczytu przebiegu z ECU, 100% pewności to nigdy nie daje, ale jak jest duży rozjazd obu przebiegów, to można mieć podejrzenia (zawsze różnica kilku % jest w stosunku do przebiegu z zegarów, brak różnicy też byłby dziwny). https://www.youtube.com/watch?v=mDCq_iJ8...
Witam, Posiadam VW Passat B5 1.9tdi 2002 i chciałem sprawdzić faktyczny przebieg, zakupiłem wiec clona VAG-K+CAN i zrobiłem odczyt ECU programem VAG K+CAN Commander i moje pytanie jest takie: Jeżeli autko to anglik i na liczniku pokazuje w milach czy przebieg auta w ECU15 jest zapisany w milach czy przeliczony na kilometry? Dziękuje i pozdrawiam. Marcin.
Już takim kabelkiem łączyłem się z tym ECU tego auta przez Vag-Com.
OK, sprobuje jeszcze raz, ale nie sadze, zeby cos z tego wyszlo. Ale mam inne pytanie, ktory interface polecacie: VAG K+CAN Commander, albo VAG Tacho. Na innych forach i w instrukcji wyczytalem, ze VAG Commander ma mozliwosc odczytania tego PINu z ECU, ale tez ze nie zawsze sie laczy. A co do VAG Tacho to podobno w najnowszej wersji tez jest mozliwosc...
A numer sterownika silnika jaki jest.nie lepiej by było wyłączyć np vag can commander 1.4.
ok - wyłącznie immo w ecu u mnie to nie takie proste - nie czyta mi commander eprom-u z sterownika silnika no chyba że fizycznie pamięci wylutowac trzeba i założyc nowe kości dobrze mówie ??
Właśnie nic wiele kabel Commander 1.4. W jaki sposób to można by ogarnąć? Potrzebuję wyłączyć immo. https://obrazki.elektroda.pl/5128556800_...
Żeby to wszystko poustawiać i wgrać odpowiednie kody musisz posiadać pin licznika - wyciągnij pin i sprawdź jakie poprawne kody w tej wersji powinny być według producenta. Vag Commander powinien pomóc. Programujesz ECU - licznik to tylko wyświetlacz i zabezpieczenie pinem przed nieautoryzowanym kodowaniem.Zerknij na wklejki w bagażniku - po oznaczeniach...
Okej, w takim razie zakoduję, pchełki mam 2 nowe i dwa klucze, także bez problemu. Nawet łatwiej mi to pójdzie i nic nie zepsuję, OBY. Dodano po 8 Czyli jak auto nie ma EDC 15, to po podłączeniu pod OBD nic nie zrobię? Żadnym sprzętem? Czy jak to jest, właśnie chcę próbować VAG Commanderem. Z majster próbowaliśmy się logować do immo, kod PIN niby podał,...
W connection type musisz wybrać magistrale can. Oczywiście auto też musi być w nią wyposażone. Poźniej w target ecu wybierasz z czym się chcesz połączyć i klikasz open chanell - obsługiwane opcję pojawią się.
Jak nie ma w ecu zapisanego przebiegu to co ma odczytac????
Vag commanderem nic nie zrobisz w tych zegarach. Do Magneti Marelli tylko vag tacho z takich łatwiej dostępnych po ob 2. Jeśli chcesz, żeby ktoś Ci pomógł musisz odczytać wsad z ECU kość 93c76 .
Rozumiem że wsad niekompletny? Zgrywałem Nef Moto Flasher bo żadne chińskie kable typu Commander i Vag tacho tego nie chcą ruszyć :/
Przypróbie zgrania ecu programem VAG Eeprom programmer 1.19g wyskakuje rx time out:/ zarówno jak ustawie com czy usb. Jest jakiś inny sposób na zrzut ecu, kablem kkl? Czy może przez win 7 64bit nie moge zgrać z ecu, ale skoro z licznika poszło.. Pomoże ktoś?? Pozdro Dodano po 16 Zgrałemkablem kkl i progsem k+can commander 1.4 wsad z ecu: 831640 No i...
Zgadza się. nie wszystkie edc15 liczą przebieg. zwłaszcza edc15P+. Ale należy potwierdzić lepszym sprzętem. Np VCP, ale to nie zabawka za 50zł z chin. ewentualnie prześlij wsad eeprom z ecu to policzymy.
Komputer pokazuje rozmiar 512 kB. Jeszcze sprawdzę raz jak wrócę z roboty i napisze. Eeprom mam zczytany z oryginalnego sterownika przez vag Commander. Flash mam zczytany oryginalny przez galletto. W drugim sterowniku ( w którym jest problem) wgrałem zmodyfikowany soft zrobiłem pierwotnie immo off auto chodziło. Zmodyfikowalem mapę oryginalna na tą...
Podepnę się pod dyskusje. Posiadam vag commander i niemogę połączyć się z Ibizą 1.4 2001r. potrzebny mi pin immo bo to anglik a mam drugi licznik. Program przetestowany na Borze 2.3 V5 z licznika pin zczytałęm (z ecu niedałem rady). System operacyjny w laptopie to xp. Proszę o pomoc!
Program to vag can commander, a soft był tuningowy i podczas akcji przerwało i to konsekwencje czli zablokowany sterownik. A jak go odblokować?
zakupiłem vag commander, bo czytałem że niby da się nim odczytać, w sobotę będzie u mnie, w razie czego pomógłbyś coś doradzić jak sam sobie nie poradzę?
probowales sie polaczyc przez vag commander 1.4 mowisz, a zainstalowales go dobrze? wybrales ten sam port com w menedrzeze urzadzen i w vag commanderze? jesli tak to przy laczeniu sie z sharanem ( ktory zapewne jest po lini CAN) musisz po wlaczeniu sie vag commandera na dole po prawej wybrac odpowiednia opcje (CONNECTION TYPE), a pozniej najlepiej w...
Tym VAG-commem to mozesz się z ECU co najwyzej połaczyc, cała reszta chodzi po CAN wiec zostaje tylko albo Vag commander albo VCDS
Vag Can Commander da sobie z tym rade, ale nie kupuj najtańszego bo czasami licznik może się wysypać.
a can commander czyta pin ?? Osobiście używam vag dash Dodano po 59 A od kiedy w ECU jest zapisany klucz??
Witam, z pracą silnika dzieją się cuda, podejrzenia moje wzbudzilo ecu, dostalem drugie na podmiankę, ale na nim silnik oczywiscie od razu zgasl, bo występuje teraz immo problem. Jak radzicie teraz odpalic to auto na tym drugim ecu, zeby zobaczyć, czy jest poprawa w pracy silnika?? Mam pod reka vag can commander, vcds, cdif2, star diagnosis, inpe, podnosnik...
Witam Interesuje mnie sprzęt który pozwoli na obsługę ECU firmy OPEL. Pisząc obsługę mam na myśli auta: ASTRA G, H , J ZAFIRA A , B , C(?) VECTRA C CORSA C, D INSIGNIA (?) etc...: A co bym chciał tym robić ? Wyciągnąć Kod PIN, Zaprogramować sterowniki - np.: klonowanie ECU, Usuwanie DPF, Wypalanie DPF Ewentualnie programowanie kluczyków, Najlepiej wszytko...
Ok. Zrobie Kolego tak jak piszesz nic wiecej nie bede dłubał. Awaria błedu na liczniku usunieta, okazalo sie ze kostka licznika byla luzna i glupiał caly licznik a ja myslalem ze wywalilo go z Ecu. pozdrawiam i dziekuje za zainteresowanie.
Witam! ...już prawie od tygodnia zmagam się ze zmianą licznika w Passacie B6 2.0TDI 2006r, ECU typ: Siemens PPD1.1 Posiadam vag k+can commander 2,5full oraz vag can professional z licencją więc pełna wersja... Problem tkwi w tym, że moj commander nie może odczytać IMMO Data ( tzn odczytuje jakby kawałek) więc nie moge zczytać wsadu ze starego licznika...
Dobrze Zastanów się na czym będzie polegała Twoja praca stricte elektryka czy tylko mechanika z domieszką elektryki by sprawdzić co boli....najnowszy CDP+ ma sporo funkcji ale też nie jest super uniwersalny, np do fiata kup kabel pod FiatEcuScan (są anie odpowiedniki) grupa VW Seat Audi -Commander z mnostwem funkcji (tylko trzeba dobrze znać) Ford ogólnie...
Dzień dobry. Klient przyprowadził mi B szóstkę ze spalonym sterownikiem silnika.. Dzisiaj będę miał już drugi taki sterownik o takich samych numerach, tj: 038 906 019 JL Bosch za całe 40zł hehe Próbowałem uruchomić go w boot mode Galetto żeby zczytać PIN ze starego sterownika, lecz bez skutków. Wyświetla się komunikat ECU NUMBER NOT FOUND i niby przechodzi...
Dzięki za zrzut - wgrał się poprawnie ale niestety program nie chce działać - "open port failted". Kabel jest teraz wykrywany poprawnie - uaktualniłem nawet sterowniki FTDI od konwertera i portu. Na dołączonej płytce jest katalog VAGCAN+K V3.6 a w nim VWTester.exe o rozmiarze 647168 bajtów (product version: 1.0.0.1, oryginalna nazwa: VAG K+CAN Commander.EXE,...
Program vag commander nie będzie działał na vag kkl.
Za pomocą kolegi Azxxc po odłączeniu akumulatora na 15 minut commander zaczoł mi prawidłowo odczytywać piny z obu sterowników Ecu i licznika ale wciąż nie mogę się dostać do Ecu za pomocą prawidłowego kodu! Czy ma ktoś pomyśl jak odblokować to zblokowane ecu? Kabel odczytuje oba piny prawidłowo bo licznik się loguje a do ecu logowałem się jeszcze z...
Pod ten program musi byc "specjalny" kabel, nie zwykly kkl. Ten rocznik nie ma can do diagnostyki, a tylko do komunikacji między modułami (ecu,abs,) Diagnostyka jest po lini K. Zdiagnozujesz to zwykłym KKL-em i jakimś programem np.Vag-com. K can commander to kabel do liczników bardziej niż do diagnozy,ale można nim też robić prostą diagnostykę w połączeniu...
Można to ogarnąć nawet tym najtańszym interfejsem. Jeśli poczytasz odrobinę w necie to powinieneś sobie poradzić. Tak jak kolega powyżej napisał, VAG Commander odczytasz pin z licznika, VCDS dopiszesz klucz. Dzięki, będę kombinować :) Najtaniej i na wieki to ecu do elektronika i wyłączyc immo. Są na alledrogo jakieś płytki, omijające immo, ale jeszcze...
Jak każdy oryginał abonament napewno jest. Co do chinczyków to zależy od producenta niekiedy jest lipa totalna, ale czasami działają nic nie uszkadzając, co do programowania typu flash ECU to potrzebne jest połączenie z serwerem online co nie jest tanie. Co do testerów z viakena to nie licz na cuda. Poleciłbym Abrites Commander tylko w oryginale ale...
Witam. Przejdę od razu do rzeczy. Posiadam Fabię 1.2 12V 2003r. Chciałbym wydobyć Pin z Ecu. Walczę z tym już cholernie długo. Posiadam takie interfejsy: https://obrazki.elektroda.pl/5760421800_... firmy Viaken wiadomo oraz https://obrazki.elektroda.pl/2116605600_... Sprawdzałem takimi programami: Vag k+can commander...
Witam. Zakupiłem auto VW Golf IV 1998 TDI 110PS. Niestety ale zgubiłem ostatni kluczyk. Mam problem, bo mimo iż auto już udało się otworzyć nie można się połączyć z ECU i zegarami w celu odczytania PINu potrzebnego do zaprogramowania klucza. Dodam, że auto otwierał spec-man i niestety ale nie dał rady po dorobieniu klucza sczytać PINu. Kolega jego też...
Witam. Wymieniłem w aucie ECU (Vw Polo 1.4 16V 2000rok) bo się usmażył.....Jak wiadomo po wymianie auto nie pali. Za chiny nie mogę odczytać PIN ani VAG-Tacho ani Vag Commanderem.Jedyne co mogłem zrobić to skopiować eeprom z licznika.Czy jest jakaś możliwość uzyskania PINu z pamięci eeprom?
...Kabel do vag com to już nie będzie kabel do commandera, albo do vcdsa... tak jak pisalem wczesniej. Najprostszy kabel VAG po linik K w polaczeniu z Commanderem (china) umozliwia przyuczanie kluczyka w autach z crypto48 tj do 2005r. w stacyjce po lini K. Sprawdzone na Audi A2 2002 i Skodzie Fabii 2003. Natomiast w druga strone kabel od Commandera...
Posiadam parę urządzeń pod obd2 do immo off, jak i kablowych tzn, commander 3,6 wzwyż. Jak i program pokazujący na zdj wsad immo do wy lutowania. Ale mniejsza o to. Czyli bez problemu po wyłączeniu immo w kompie fura odpali?
Witam! Proszę o pomoc. W tablicy błędów sterownika silnika widnieje komunikat nr 18020 - sterownik ECU (błędne kody), teraz pytanie jest takie. Czy za pomocą programu VAG K+CAN COMMANDER 3.6 PL FULL, jest możliwość wprowadzenia prawidłowego kodowania silnika, a także w jaki sposób można odczytać bieżące kodowanie silnika?
marfur30 Niestety vag commander też nie. Rozumiem że vagcom normalnie łączy się z ECU ? Tak. I vag-com 311-2 i vcds lite. VCDS (bez lite) nie chodzi (kabel VAG KKL tego nie obsłuży nie ten interfejs) Można jeszcze zrobić wylut pamięci i w programator , ale nie wiem czy to sam ogarniesz. Niestety nie ogarnę. Jest stronka z wsadami ale nie ma mojego 1J0...
Witam mam problem ze swoją skodą fabią 2002rok 1.4 MPI otóż co jakiś czas zawiesza się immo tzn mruga kontrolka, raz na pół godziny raz nawet strzeliła focha na dwa dni, wszelkie próby typu odłączanie aku kończą się porażką. Czasami przez miesiąc nic się nie dzieje. we własnym zakresie zakupiłem sobie złącze i program commander, którym podłączyłem się...
poza tym tam kłania się CAN a kabelkiem K+L to tego nie ogarniesz i wtym jest problem kolego Witam. Tak sie składa, że w audi can jest już od modelu B6, tak więc dziwi mnie troche twoja wypowiedź. Posiadam vcds-a v908,ktory działa w can... Może skupmy się na tym jak można zegary zaadaptować do ecu, znając piny do obu. Jest jakaś szansa wyłączyć component...
nie wystarczy wgrac dobry wsad? wyglada na to ze w komanderze wybralem vdo zamiast licznik bosch i jechalem na nim wiec przy resecie ecu musial namieszac. mialby ktos wsad do tego licznika bosha? wiem ze jest krotszy niz vdo
Witam Zrobiłem bardzo dużą głupotę, do sterownika silnika zapakowałem zawartość licznika a nie zrobiłem kopi epromu ze sterownika, kumpel mnie zagadał i nie zauważyłem że mam ustawione Ecu a nie licznik w vag-can commander 1.4. Auto nie pali świeci się immo Czy ktoś ma podobny eprom pod ten sterownik, lub jest jakiś sposób na naprawę tego. VagDash K-Can...
A4 2002 licznik z pewnoscia rb4 ecu edc15,jak lampka od swiec po chwili mryga to zablokowany,wyslij te wsady na pw,to pomoge Dodano po 14 tez kiedys podlaczylem takiego commander na szczescie do swojego auta,a skutki to szkoda opisywac,zastanawialem sie czy czasami to nie jest tak specjalnie zeby knocil jak najwiecej,mozna by zdeko-c jadra,porownac...
Powinie odczytac vagtacho ale spruboj jeszcze tym commanderem z ecu jesli masz tdi
Będę w stanie to zrobić Vag Commanderem? Dodano po 3 Pomoże ktoś? :)
Problem jest następujący: Wymieniam licznik w seacie altea 2005r. na 1P0920840C z dużym "fisem". Licznik programuje się bezproblemowo tzn uaktualnienie przebiegu, przepisanie obszaru immo ze starego, odczyt pin. Po przepisaniu obszaru immo zmienia się vin, wpisy kluczyków a pozostaje stary pin. Daję odczyt immo i wartości kluczy są takie jak w poprzednim...
Pisze ten post ponieważ po długich bojach udało mi sie zainstalować dwa porty com w laptopie "Panasonic CF-27"niestety po problemach z instalacja karty "Silicom Double Serial"pojawiły sie następne problemy a mianowicie euroscan nie może połączyć się z "ECU" (probowałem połączyć się z ECU samochodu Opel Astar F z silnikiem C16NZ oraz z BMW 316 z 94 roku)...
SPRZEDAM TMS374 ECU IMMO DECODER 250ZL RENAULT DECODING TOOL 400ZL 2W1 TMS374+RENAULT DECODING TOOL 500ZL OP-COM V1.20 MENU PL 500ZL VAG COM 805 MENU ANG 450ZL UPDATE OPCOM V1.18 150ZL UPDATE OPCOM V1.20 250ZL VAG TACHO USB 2.5 + OPEL IMMO READER 250ZL UPDATE VAG TACHO DO 2.5 + OPEL IMMO READER 100ZL CAN COMMANDER 5.0 250ZL 3W1 VAG TACHO 2.5+OPEL+CAN...
Nie czytaj klipsem w układzie bo głupoty odczytasz - ewentualnie wylut pamięci i wtedy w klipsa ją włożyć. VAG TACHO odczyta ten licznik. Nie zamienisz xxx919xxx na xxx920xxx - tzn. da się ale kupa roboty przy tym bo trzeba instalacje zmieniać, sterowniki itp. Twój licznik jest bez CAN, 920 są z CAN. Żeby działał obrotomierz to trzeba mieć sterownik...
Witam, Mam problem z odczytaniem PINu z zegarów jaeger. Próbowałem: -Vag eepromerem ale nawet nie łączy -VAG commander nie sczytuje pełnego binu i podaje PIN 1020, który jest błedny -VAG tacho też podaje zły PIN j.w. i nie sczytuje pełnego eepromu Zostaje tylko programator? A może da radę wyciągnąć z ECU? Próbuję wymienić zegary Jaeger z 1/2 fis na...
Hej pacjent to vw fox 1.4 benzyna 2006 rok, ECU silnika 030 906 034 s, zgubiłem kluczyk i dorobiłem nowy z czystą pamięcią i nie mogę w żaden sposób wyciągnąć pinu immo. Posiadam vag tacho 5.0, VCP, DIGA, VAG KKL,Vag commander 1,4, ale żaden z nich nie dał rady, zamówiłem iprog v84, czy jest jakiś konkretny schemat na rozwiązanie tego tematu pozdrawiam.
Nigdzie nie znalazłem takiej historii . Czy ty kolego miałeś coś takiego? Ten dysk który mam obecnie faktycznie jest jakiś lipny i będę zmieniał na inny. Dziwne jest to ,że próbowałem na nowiutkim lapku tyle że z 7ką i też identyfikowało nr ecu ale nie podświetla (close chanel ) i funkcji po lewej stronie w przypadku 01 silnik. Może też wiesz czy to...
Witam serdecznie. Sprawa wygląda następująco: Dwa dni temu zgubiłem jedyny klucz do mojego auta, szybko dorobiłem drugi na postawie zamka co kosztowało mnie 200zł razem z pastylką w kluczyku, za dodanie klucza do immo elektryk zawołał następne 150zł co wydaję mi się dosć dużą kwotą jak na 5 min pracy no więc postanowiłem najpierw spróbować sam. Posiadam...
Witam serdecznie potrzebuje pin do immo by dopasować kluczyk, posiadam 2 kabelki VAG-KKL (viaken) i vag-k-can 1.4 (china). Program VAG-COMMANDER (1.4 i 2.5) łączy się ale pokazuje kompletne głupoty. Programem Vag Eeprom Programmer 1.19g udało się mi się odczytać wsad i pytanie do was czy jest tu pin :?: jeszcze pytanko czy można odczytać moim kabelkiem...
VW CADDY III 1.9 TDI 77kW 105PS rok 2009 EDC16U34 (EDC16+) Jak wydobyć PIN immo z ECU lub licznika?. Próbowałem K+CAN Commanderem 1.4 ale niestety tą zabawką nie idzie :-). Jest jakiś tani sposób na EDC16?. Jaka siedzi pamięc w ECU i liczniku?. VCDS dodam kluczyk ? Z góry dziękuję za rady. Pozdrawiam.
Witam Powiedzcie mi czy jak zakupie VAG COmmenade K+Can na USB to czy zadziała on też z VAG TACHO ? Mam pacjenta Leon 1.9 TDI ASV 2002r MAJ i ma już chyba licznik z IMMO 3(po polaczeniu VAG COM w Instrumenty pokazuje cos VDO V03). Chciałem w nim zrobić korektę średniego spalania bo pokazuje mi po modyfikacjach silnika (wtryski 216) i softu ECU ze za...
To co udało mi się ustalić to,że nie może zidentyfikować i połączyć się na 14 pinie (diagnostyka silnika) z Vag Commanderem. Potrzebuje tylko numer PIN'u w kostce , odpowiedzialny za licznik to zdam dalsze relacje.
Witam! W telewis znalazlem rowniez male wyjasniejsze odnosnie starszych pojazdow na k-line .Z tego co wynika mozna sie podlaczyc pod sterownik " na stole" po uprzednim jego wymontowaniu,tylko nie rozumiem jak mozna zaprogramowac kluczyki,jesli nie mozna sie polaczyc z licznikiem/immob. - Interface obsługuje najnowsze pojazdy z grupy VAG; protokół CAN...
Panowie pomocy!!! W elektronikę zacząłem bawić się jakieś 10 miesięcy temu i może mój problem na Was bardziej doświadczonych jest błachy. Okazuje się że największy problem wyniknął z moim prywatnym autem. Od tygodnia jest posiadaczem Audi A3 2003r. 2.0TDI. Pierwszy problem jaki napotkałem to niedziałające szyby. (ani się nie opuszczają ani nie podnoszą)....
Dzień dobry Szanowni Forumowicze. Zakupiłem samochód Seat Ibiza 1.4 benzyna (6L) z końcówki 2007 (MY 2008) z tylko jednym w pełni sprawnym oryginalnym kluczykiem (pilot zdalnego sterowania + transponder immo). Drugi kluczyk który otrzymałem posiada wyłącznie docięty grot, bez transpondera (a raczej z niezakodowanym transponderem) czy pilota centralnego...
Odpuść tego Commandera. Skoro podał zły PIN to lepiej nie dodawać nim kluczy bo uwali Ci licznik. PIN w liczniku i ECU jest identyczny. Nie kupuj pilotów uniwersalnych - nowy z serwisu lub używka.
boro1234567 wysłałem wsady na pw. Wbudowany w Total Commander viewer "Lister" ma funkcję szukania wyrażeń regularnych. Aby znaleźć klucz Windowsa wystarczy w szukajce wpisać "\w\w\w\w\w-\w\w\w\w\w-\w\w\w\w\w-\w\w\w... i zaznaczyć "RegWyr". Można również szukać hex edytorem. Przed kluczem powinien być ciąg znaków "01 00 00 00 00 00 00 00...
Witam W moim polo 1.4 16v benzyna 2002r zostal wymieniony licznik na nowy (stary padł) i powstał problem auto pali i od razu gaśnie, powód to immobilizer (mruga kontrolka). Posiadam Commander 1.4 FULL, dzięki któremu bezproblemowo zczytuje pin z nowego licznika (stary nie żyje), natomiast nie mogę zczytać pinu ze sterownika silnika (brak komunikacji),...
zwykly galeciak/kwp robi te sterowniki bez problemu, a Wy kombinujecie jakimis commanderami
To właściwie który ze sterownikow we własnym zakresie moge sobie sam wymienic oprocz licznika, moze jeszcze ECU silnika bo z Boscha mozna zczytac pamiątke i wygenerować pin, ale z Siemensa juz nie da rady bynajmniej moj sprzęt sobie z tym nie radzi albo ja jeszcze czegoś nie rozkminiłem, wymiana komfortu tez odpada bo trza grzebac w immo. Być moze to...
Podobnie jak osoby tutaj, pokusiłem się o zmianę mojego licznika bez fis na 1/2 fis w Fordzie Galaxy 1.9TDI PD 2003 przed FL. Zakupiłem przekaźnik zespolony, podłączyłem do licznika z anglika. Na razie nie chciałem zakładać oddzielnego tematu, zapytam może ktoś będzie w stanie mi pomóc. Licznik, który do tej pory miałem to 7m5920800H v59, zakupiony...
Jako amator, w którego rodzinie od lat są samochody grupy VAG powiem w ten sposób - zwykły KKL + CAN z Viakena w zupełności wystarczy. Nawet jak przyjdzie Ci kiedyś potrzeba zczytać EEPROM z zegarów czy ECU to ten spokojnie powinien wydać. Do podstawowej diagnostyki VCDS, bo do kombinowania musisz już poszukać bardziej wyspecjalizowanych programów....
Poszło commanderem, ale problem tego auta jednak leży w komforcie.
airbag commander programować commander wtyczka commander
wypełniać ubytek sprawność klimatyzatora taśma głośniki
Błąd E3 w rowerze elektrycznym Flyer - jak go naprawić? Sterownik bramy PowerTech - brak zmiany kierunku obrotów silnika