Dobrze sprawdzałeś, uszkodzona cewka. Cewki samej nie kupisz bo jest z modułem, musisz kupic całość i wystrzegaj się podróbek, kup albo Temic albo Beru bądź Hella
ida do kompa. http://www.autoelectric.ru/auto/vw/passa... pozycja B132
obydwa to czujniki halla
tak jeden jak i drugi nie nalezy do bezawaryjnych wiec trudno ci doradzic jezeli nie odpala i w tym czasie brak iskry to czujnik w aparacie, czujnik g28 obrotow ten poza aparatem jest czujnikiem odniesienia i silnik moze bez niego pracowac w funkcji awaryjnej mozliwe jest takze odpalenie silnika bez tego czujnika ale z trudnoscia tak wiec raczej stawiam...
Tam pewnie miałeś przerywacz a tu czujnik Halla. Żeby czujnik zadziałał to musi mieć zasilanie (2 wsuwki) i sygnał wychodzący (1 wsuwka).
Zgadzam się z przed mówcą to na 99% czujnik halla.
witam po pierwsze sprawdz przekaźnik 30 czy nie ma zimnych lutów. po drugie weź diode z przylutowanym opornikiem 1k i sprawdz impulsy na czujniku halla przewod zielono żółty i masa po trzecie wydaje mi sie że masz uszkodzony czujnik halla pozdrawiam
To Cie poprawię. W tym roczniku sygnał prędkości nie idzie do ECU. Sygnał obrotomierza jest z czujnika halla ale jest to sygnał przetworzony przez ECU i gdy obrotomierz podłączysz do halla to będzie pokazywał co innego.
Jak w temacie , stwierdziłem brak napięcia na czujniku hala . Czy uwalony sterownik ? Siemens SPW4 233 (interesuje mnie rozkład napięć)
wymień przepłyeke i przejdzie
moduł, cewka lub hallotro- czujnik halla
Czekaj bo się pogubiłem, gdzie nie ma impulsu z czujnika czy ze sterownika?
W tym silniku jest tylko czujnik halla w aparacie zapłonowym.
Dzięki za odpowiedz. Czujnik Halla był do wymiany ;)
Nie . Zgasło z błędem na desce. Z odczytu brak sygnalu z czujnika halla . Czujnik wymieniony , kable czujnik- ECU sprawdzone.
Cewka albo czujnika halla w aparacie.
Na pierwszej stronie elektrody wpisz do wyszukiwarki ( czujnik obrotów )(Czujnik Halla Seat Cordoba 1.6 AFT) I poczytaj. Ten czujnik znajduje się przy łączeniu silnika ze skrzynią biegów taki „motylek „ •Na allegro części używane czujnik obrotów – zobacz jak wygląda, bo są dwa rodzaje wkręcany I na płaskowniku na dwie śruby mocwany...
Sprawdź czujnik halla. Sprawdź czy jest iskra. Sprawdź kostkę stacyjki.
nie mam zbyt pieniędzy na specjalistów, więc póki mogę kombinuje sam, przekaźnik sprawdzony(o ile dobry sprawdziłem,ostatni -prawy dolny róg rzędu przekaźników) , co teraz? jutro kumpel ma mi go podłączyć pod komputer, może to coś da, jeżeli nie to co cewka? czujnik halla?
weź vaga i zobacz jaka jest temperatura silnika na zimny silniku, może czujnik padł, jeśli temperatura silnika jaką widzi sterownik będzie wyższa od 20stC to coś nie tak, auto odpali ale bez zwiększonej dawki paliwa, jak się nagrzeje będzie ok. A bbłąd 515 halla na postoju w tym aucie o norma, tak ma być.
mialem podobne przypadek w volvo... i to byl czujnik halla, raz dzialal a raz nie
Witam. Jest prostszy sposób.Odłącz wtyczkę z aparatu zapłonowego.Wyciągnij środkowy przewód z kopułki i włóż do niej świecę zapłonową.Połóż świecę na masie,włącz zapłon i połącz na chwilę środkowy zielony przewód ten z wtyczki z masą.Powinna skoczyć iskra.Świadczy to o sprawności całego układu oprócz czujnika Halla.
bo vaga dopiero kupił. Ale dobrze że na swoim aucie eksperymentuje,dobrze że to nie golf benzyna itp,bo już czujnik halla trzeba by kupować. :D
515Czujnik Halla -G 40 brak sygnału Na moje to ten błąd uniemożliwia odpalenie auta lub brak zasilania na ten czujnik.
czy jest to możliwe że może być tak iż czujnik położenia wału i czujnik halla nie wspołpracują z komputerm ? i to może być przyczyną?
Witam sonda do wymiany.Komputer myśli że jest zimny i zalewa silnik.Sprawdź napięcie na sondzie.miałem ten sam problem w Seat Cordoba 1.6+LPG Może też być czujnik temperatury lub czujnik halla na początek sprawdź sonde.
Witam, posiadam problem z zwrastającymi obrotami, posiada auto lpg, na benzynie też to się dzieje, obroty rosną do 2 tys trochę spadną i spowrotem czasem dojdzie do 3 i wraca do normy. błędy: 515Czujnik Halla -G 40 brak sygnału 670Czujnik zespołu przepustnicy-G127 brak sygnału
Przekaźnik pompy masę otrzymuje z ECM z pinu 65. Przekaźnik ten zasila jeszcze cewki wtrysków , grzałki sond lambda i zawór odpowietrzenia baku z oparów paliwa. Masę na ECM masz na pinach 1,2 i 108. Przypominam ,że na wale i wałku rozrządu masz czujnika halla , trudno je zmierzyć multimetrem!
W tym nastawniku jest czujnik halla zliczający obroty silniczka, stąd dwa dodatkowe piny. A objawy wskazują na sondę lambda
Czujnik halla znajduje się w aparacie zapłonowym. Jak wykasujesz to powraca?? A przepustnicę po umyciu adoptuje się VAGiem do sterownika silnika.Warunek to brak błędów!
Ja bym stawiał na czujnik położenia wału ( to daje informację do komputera -miałem taki objaw w passacie 2,0 8V) lub na czujnik halla w aparacie zapłonowym. Generalnie najlepiej podłączyć do komputera diagnostycznego.... Pozdr.J.
sprawdz czy dostajesz sygnal na wtryski jesli jest to szukaj od kostki od stacyjki. jesli znika wymien czujnik halla ktory masz zapewne pod kopulka i palcem rozdzielacza. koszt ok 150.
Czym chcesz go rozciąć??? zasypiesz czujnik Halla wiórami Proszę niezwłocznie poprawić wszystkie swoje posty w tym temacie. TzOk
A co z pierścieniem ABS na przegubie, u mnie co prawda w innym samochodzie, ale powodował właśnie problem z ABS. Miedzy innymi zapalanie się lampki podczas jazdy. Pierścień był pęknięty natomiast czujnik halla był dobry i powodowało to błędne odczyty. Piszesz, że samochód był w serwisie więc powinni to sprawdzić, ale może coś przeoczyli.
popraw zasilanie przy akumulatorze tam idzie zasilanie ABS (w nowszych tak jest w tym dokladnie nie pamiętam i zniknie błąd od pompy a później sprawdz czujniki. błąd od Halla jest jak diegnozujesz silnik na zgaszonym zapal i nie będzie tego błędu. POZDRAWIAM
Witam, mam problem samochód po złapaniu temperatury gaśnie i nie da się go odpalić , dopiero gdy ostygnie zgasł mi ostatnio w trakcie jazdy i musiałem odczekać aż ostygnie. Co to może być cewka zapłonowa, świece? Czujnik halla odpada bo wymieniłem nowy aparat zapłonowy , dodatkowo auto faluje na wolnych obrotach. Czekam na sugesie.
Dzisiaj kolejna rozgrywka zapiąłem oscyloskop. Wszystkie wtryskiwacze pracują synchronicznie. Wcześniej kolega Motronic pisał że silnik ten przechodzi w sekwencję przy określonych obrotach, jeśli tak to przy jakich?? Wtryski leją równo i to jest chyba główna przyczyna moich problemów. Elektronikę podmieniłem, kto wie może też jest strzelona. Mam pytanie...
Byłem w ASO seata. Podłączenie komputera nic nie wskazało, brak większych błędów oprócz sporadycznego zaworu węgla aktywnego. Mechanik zaglądał w silnik i nic konkretnego nie znalazł. Mówił że to prosty silnik i wszystko może być: czujnik stukowy, elektronika przepustnicy, czujnik halla, może paliwo z gazem mieszać się i niewłaściwa mieszanka, czujnik...
(at)wujaszkov kable jak najbardziej możliwe, że mają przebicie, sprawdź w ciemności tak jak pisał wcześniej kolega. A jeszcze jedna sprawa jak wymieniałeś w aparacie czujnik halla, to czy nie przestawiłeś czasami aparatu, i przez to wyprzedzenie zapłonu się zmieniło. Dobrze by było podpiąć lampę stroboskopową i sprawdzić czy jest ok.
Pacjent Seat Cordoba Silnik benzyna 1.4 8V APQ AEX (wielopunktowy wtrysk) Aparat zapłonowy z czujnikiem Halla Cewka zapłonowa Przepustnica z silnikiem krokowym Czujnik temperatury, przepływomierz Załączam filmy z YT [url=https://www.youtube.com/watch?v=5RG... 1 [url=https://www.youtube.com/watch?v=0qb... 2 Filmy przedstawiają pracę...
przekaznik sprawdzałem i cyka w srodku jak sie przekreca stacyjka .. autoalarm mam ale imobilaizera :p nie mam . to jak mozna rozwiazac ten problem ?? Dodano po 3 byłem u mechanika i mi powiedział ze moxe to byc czujnik halla , szczotki w pompie paliwa badz kostka w stacyjce mam nadzieje ze to pomoze ...
Witam. Miałem ten sam problem w Seacie Cordoba 1994r te same objawy i był to hall tylko gdybys miał to samo to zobacz jaki typ czujnika halla bo na rybku są dwa i tłumaczenie sprzedawcy ze sie system zmienił i trzeba samemu kabelki przerabiac to bzdura. Masz miec ma szpilkach a nie na kabelek. Ale wczesniej sprawdz sobie profilaktycznie zapłon. Uzowjenie...
Problem rozwiązany ! Przyczyną był uszkodzony czujnik halla. Mechanik zmieniając aparat zapłonowy uszkodził mi czujnik halla . Jeszcze mi wmawiał, że sam się uszkodził podczas eksploatacji, szczyt chamstwa ! Mechanikom trzeba cały czas patrzeć na ręce :( Ale już po bólu i wszytko działa jak należy :)
Dzięki ale co do silniczka krokowego to po rozebraniu był jak nówka więc to nie zabrudzenie. Adaptacje przepustnicy też robiłem i nic, czasem po odłączeniu klemy i resecie kompa problem na chwile ustępuje ale potem powraca. Zastanawiam się nad wizytą u mechanika bo samemu ciężko na coś wpaść. A co do lewego powietrza hmmm jak zdejme filtr to też faluje...
Czujnik Halla znajduje się w aparacie zapłonowym, 3 pinowa kostka dopięta do aparatu, ale jeżeli masz wytopioną cewke zapłonową, to w niej też może być problem, ale sprawdz sobie tak jak pisałem wcześniej, bez kosztów bedziesz wiedział co i jak, czy cewka czy hall
Witam, pracuję nad Cordoba 1.6 z 99r. Sterownik IAW... 6 K0 906 030E.Padła cewka, po przeprowadzeniu diagnozy okazuję się,że na środkowym pinie cewki dostaje masę cały czas po przekręceniu zapłonu. Układ zapłonowy z czujnikiem Halla. Cewka z modułem 3 pinowa.Zasilanie na sterowniku oraz masa ok. Instalacja sprawdzona zgodnie ze schematem. Brak zwarć...
Okazało się, że to jednak nie immo... Problem dalej nie jest rozwiązany, najpierw mechanik podejrzewał, że aparat zapłonowy siadł a konkretnie czujnik Halla. Wymieniłem aparat i dalej to samo, teraz mechanik podejrzewa uwalony komputer jednak nie wydaje mi się, że to to. Takie trochę wróżenie z fusów... Mi osobiście wydaje się, że to wina czujnika położenia...
Potrzebuje pomocy. Jak w temacie posiadam Crdobe i dzienie sie zachowuje. Podczas jazdy potrafi zgasnąc i nie moge jej odpalic po 20 - 30 min. wszystko jest O.K. Nie wiem czy to czujnik Halla czy zapłon czy pompa paliwa. Nie wiem także gdzie znajduje sie złoncze serwisowe. Troche sprawdzałem instalacje miernikiem i było OK tylko podczas testu nie zgasł...
Witam,coś namieszałeś z tym numerem BOSCHA powinno być tak: nr aparatu 0 237 520 059 albo 0 237 520 036 a drugi numer powinien wyglądać tak 050 905 205 AH,czemu kupujesz nowy aparat ??? Przecież można wymienić sam czujnik Halla?
Dzięki za wszystkie odpowiedzi. Winnym braku iskry był czujnik Halla. Oto moje spostrzeżenia, może komuś się przydadzą. Cewkę zapłonowa najlepiej i najpewniej sprawdzić podłączając do innego auta (ja podłączyłem do silnika VW - ABD - 1,4 i odpalił od razu, więc cewka z modułem sprawna) Drugim podejrzanym byl czujnik Halla. Nowy firmy Bosch kosztuje...
kod silnika to AFT, sterownik utopił się przez zatkane odpływy na podszybiu (pewnie długo leżał w wodzie i gdzieś musiał się rozszczelnić - jest w środku mocno biały zielony itp) - ale w takim razie brak odpalania jest spowodowany czymś innym, myślę że mam defekt w czujniku halla lub czujniku obrotu wału, dopiero później sprawa immo, w poniedziałek...
Witam. Seata kupiłem niedawno, przyjechałem nim do domu i już na drugi dzień nie chciał zapalić. Pomogła wtedy wymiana cewki. Po około 100 kilometrach niestety brakło paliwa i od tego momentu nie udało mi sie go uruchomić. Iskra jest, po zakręceniu rozrusznikiem czuć bardzo nieprzepaloną benzyną a mimo to nawet nie ma nawet lekkich chęci aby zapalić....
Witajcie, nie potrafię sobie poradzi z tym problemem. Mianowicie, przedmiotem dyskusji jest Seat Cordoba '99 tzw. przejściówka z silnikiem 1.4 60KM. Objawy są następujące: Samochód nie odpala w ogóle z kluczyka, owszem kręci, czuć paliwo (pompka chodzi), czasem załapie na pół sekundy i gaśnie. Na pych owszem zapali, chodzi normalnie (czyli tak jak przed...
Witam serdecznie. Odświerzenie starego przypadku. Cordoba 1.6 ALM sterownik Magnetti. Układ z założenia sekwencyjny. Podczas kręcenia rozrusznikiem wszystkie wtryski idą synchronicznie bez sekwencji. Po osiągnięciu pewnej prędkości obrotowej układ powinien przejść na wtrysk asynchroniczny(sekwencyjny) Jednak jak się okazuje pod oscyloskopem wtryski...
na metalowej czesci aparatu zaplonowego pisze Z 415 0 23 75 20 0 509 052 205 AH numery na kopołce to > Bosch > 12 30 59 10 40 > z boku jest numer 671 > i napis PPC Samochód to SEAT CORDOBA 1997 55KW POJEMNOSC 1.6 SE nr silnika 1F2 614 01 mam nadzieje ze jest to caly aparat zaplonowy lacznie z kopułka i czujnikiem Halla ?
Witam wszystkich. Posiadam seata cordobe 1.6 AFT od kilku lat i wydawało mi się że potrfię zdiagnozować jego każdą usterkę ale tym razem mnie zaskoczył... Mianowicie... Silnik zaczął dziwnie pracować, nie działa płynnie - są wyczuwalne szarpnięcia silnika na biegu jałowym. podczas jazdy spoko, z tym żę ostatnio jadąc autostradą na 5 biegu nie mogłem...
daj znać co było z tym silnikiem, bo w mojej Cordobie SX to samo sie dzieje.......
Witam wszystkich milosnikow czterech kolek i prosze o rade.Mam seata cordobe 1.8 i maly problem,otoz w momencie jak auto sie zagrzeje do optymalnej temperatury zaczyna przerywac na obrotach ponizej 2000 obrotow i dzieje sie tak tylko na gazie.Benzyna jest OK.Bylem u dwoch gazownikow i diagnoza byla jednoglosna gaz jest wporzadku.Wymenilem kable kopolke...
Witam. Z tego co napisałeś w ostatnim poście wynika, że uszkodzeniu ulega moduł zapłonowy, a ten uszkadza cewkę. Proponuję więcej uwagi poświęcić czujnikowi Halla,jak również instalacji (wiązce przewodów od Halla do modułu) Pozdrawiam
czujnik halla scania czujnik halla skuter czujnik halla indukcyjny
sharp zmieniać polonez wentylator chłodnica winbond 25x40
zmywarka electrolux mikrokomputer cobra1
Jak rozebrać przełącznik świateł Mazda 3 17D682/17D882 Kod błędu PO37 w ciągniku Kubota MGX3 - przyczyny i diagnostyka