Słabo kolego szukasz, wystarczy wpisać w Google. Pin 16 linia K.
A co z zachowaniem się pierwszej sondy ? Czy nie daje ona zbyt ubogiej mieszanki ? I diagnostyczna to wyłapuje i wyrzuca błąd ? Diagnostyczna czuwa nad katalizatorem, a nie nad regulacją składu mieszanki.
Poszukuję pinout ECU Magneti Marelli IAW 1AV.V7 Chodzi o sprawdzenie połączenia z łączem diagnostycznym.(Linie)
mała czarna skrzynka nad bezbiecznikami (dość głeboko) dwie wtyczki jedna do cewki przy stacyjce druga do złacza diagnostycznego
Tak,jest program któy czyta PIN przez złącze diagnostyczne
Gniazdo diagnostyczne z licznika. Linia K przewód szaro/biały.
Witam.Sterownik silnikaSIEMENS 5WP4 ,NA KTÓRYM PINIE JEST LINIA DIAGNOSTYCZNA,DZIEKI.
Ja bym stawiał na czujnik położenia wału ( to daje informację do komputera -miałem taki objaw w passacie 2,0 8V) lub na czujnik halla w aparacie zapłonowym. Generalnie najlepiej podłączyć do komputera diagnostycznego.... Pozdr.J.
Szukaj jakiegoś odcięcia na linii diagnostycznej. Pozdrawiam. Schemat ale do Polo.
Kontrolki zaświecają się na skutek błędu / przekroczenia parametrów oczekiwanych przez sterownik. Informacja o zdarzeniu jest zapisana w jego pamięci i można ją odczytać za pomocą sprzętu diagnostycznego
Z opisu wnioskuję, że jest to fabryczny centralny zamek i fabryczny pilot Seata. Jeżeli tak, to proszę zacząć od podłączenia testera diagnostycznego . Na 99% uszkodzony switch zamka w drzwiach kierowcy lub przewody idące do niego.
Ja bym to jednak sprawdził tłumiki, proponuję jeszcze sprawdzić szczelność całego układu, możesz podjechać na stację diagnostyczną tam gdzie robisz przeglądy i poprosić o sprawdzenie głośności układu.
Procedury diagnostyczne są takie same dla VAG COMA, polskiego VAGa czy VCDSa. Pilot mógł sie rozkodować podczas zmiany baterii.
Możesz się podzielić sposobem na wycięgnięcie pinu immobilisera? Czy robi się to tylko dobierając się do pamięci bezpośrednio, czy może jest jakiś soft który zrobi to przez złącze diagnostyczne samochodu? Chcę zaprogramować nowy kluczyk w Seacie Cordoba 98/99.
Tu właściwym narzędziem diagnostycznym jest spinacz biurowy i próbnik 12V Zapomniał kolega dopisać że na czytaniu schematów trzeba się znać bo można uwalić ECU.
https://botland.com.pl/magistrala-can/69... Znalazłem takowy moduł, ten z filmu, który pokazałeś, kosztuje ponad sto polskich złociszy, a jak mówiłem, budżet ograniczony 😂 Ten moduł to nic innego jak tylko zwykły transciever. Nadal wymaga MCU, który posiada sprzętowy CAN 2.0A/B lub...
Ale tak się dzieje od samego poczatku kiedy go kupiłem i jest do teraz. Nawet kiedy wrocę z dłuższej trasy... Czy po podłaczeniu sie do komputera na stacji diagnostycznej powiedza mi gdzie leży przyczyna ? Dodano po 2 Jeśli chodzi o ładowanie akumulatora to jest ok
Witam, pacjent to cordoba jak w temacie (model do '99), auto normalnie wyłączone stacyjką na parkingu już nie odpaliło, brak komunikacji ECU silnika z interfejsem diagnostycznym (sprawdzałem samą linię K, komunikuje się z ABS czy AIRBAG), podmieniony przekaźnik 109, bezpieczniki sprawne, wtyczka ECU sprawna, podejrzewam problem z zasilaniem, gdzie mam...
witam.tak zapala mi się żółta kontrolka.tylko jak mi się zapaliła to nie sprawdzałem go programem diagnostycznym.natomiast jak już było wszystko dobrze to sprawdzałem go programem diagnostycznym i nie znalazł mi żadnych błędów.ale spróbuję go zbadać jak mi się zaświeci.
W w/w samochodzie wysiadł akumulator. Spalił sie komputer. Po wymianie komputera silnik dopala na ok 1 s i gaśnie. Świeci się kontrolka imbomilajzera. Posiadam oryginalne kluczyki, numery kluczyków, Mogę tez połączyć się poprzez złącze diagnostyczne programem VAG Proszę o pomoc jak na nowo zaprogramować imbomilajzer aby zapamiętał kluczyki Dziękuję...
mam czujnik G250 błąd wyskakuje tego czujnika przy interface diagnostycznym z delphi , kabel vag kkl też mam , jaki soft polecacie do tego kabla usb - com na VAGa ?
Klapek gaszącą masz przed kolektorem ssącym - wygląda jak przepustnica. Odczytanie błędów - potrzebny interfejs diagnostyczny. Bez odczytu błędów możesz błądzić. Po tym co piszesz widać że brak Ci nawet podstawowej wiedzy i będziesz miał ciężko samemu to ogarnąć.
Witam Zakupiłem Cordobę z dwoma kluczykami bez pilota. Wyczytałem, że moduł komfortu 6Q1 937 049 D obsługuje ma możliwość współpracy z pilotem. Czy da się samemu kupić surowy klucz z pilotem, i zaprogramować w nim immo oraz zdalne sterowanie? Posiadam kod pin do immo, kabel diagnostyczny kkl oraz vcds lite 1.2. Jaki kupić klucz aby to wszystko razem...
N75 to ten w metalowej obudowie, czarny plastikowy jest to N18 od sterowania zaworem EGR, wypięcie wtyczki od N75 niczego nie wniesie - co innego gdybyś miał inny N75 na podmiankę w celu sprawdzenia, jedź do elektromechanika posiadającego odpowiedni sprzęt diagnostyczny a najlepiej z laptopem aby mógł zrobić logi dynamiczne w trakcie jazdy autem.
Po oględzinach instalacji doszedłem do wniosku że w tym samochodzie nie ma CAN nie ma skrętek a złącze diagnostyczne jest na trzy piny a trzy przewody wychodzące z sterownika które idą do licznika są drożne. Potrzebuje schematu tego samochodu bo nie mam pewności co do sprawdzanych parametrów. Seat Cordoba 1999r AKL 1,6
Witam, W samochodzie poprzedni właściciel zdemontował gniazdo diagnostyczne OBDII, pozostawiając wiązkę -prawdopodobnie miało to być zabezpieczenie przed uruchomieniem pojazdu z OBDII. Poproszę o udostępnienie schematu, zdjęcia gniazda OBD (o tyłu wtyczki), które umożliwi mi odpowiednie podłączenie nowego gniazda OBDII. Pozdrawiam
A taki ,że niestety trzeba usunąć błędy z pamięci diagnostycznej komputera pokładowego samochodu ponieważ alternator jako urządzenie wytwarzające energie elektryczną jest nadzorowany prze komputer pokładowy do tego podaje infomacje o prękości obrotowej.To znaczy dokładnie obciążeniu silnika dobrze porzedni forumowicz mnie poprawił.
Witam Mam seata Cordobę z 99r 1.8 z instalacją LPG II generacji jakiś składak (reduktor BRC TECNO , centralka lecho WR , oraz Sterownik MINI LAMBDA , butla z wielozaworem , elektrozawór) związku z tym mam pytanko? Czy da rade jakoś to podłączyć pod to komputer aby wyregulować? Z góry dzieki za odpowiedzi Pozdrawiam. Da sie podlaczyc pod komputer i...
adie1989 mam golfa 3 i z tego co mi wiadomo to te auta mają dużo wspólnego a więc też padł mi czujnik teperatury cieczy i kupiłem nowy i co się okazuje on przekłamuje na desce pokazuje mi 110 stopni i dopiero załącza wentylator ale wskazanie na kompie diagnostycznym VAG pokazuje że wentylator włącza się przy 94 stopniach ( podrubki przekłamują a orginał...
Na wyświetlaczu w zegarach nic nie zrobisz. Organoleptycznie zobacz czy na korpusie stacyjki zaraz przy wejściu kanału kluczowego zamontowana jest ceweczka opasująca korpus od której odchodzą 2 kable jak jest to jest immo. Inaczej poproś kogoś kto dysponuje oprogramowaniem diagnostyczny aby sprawdził, jest to właściwsza droga , bo gdy twoje sprawdzenie...
Musiałbyś to przelecieć programem diagnostycznym. Zobaczyć co widzi sterownik i co robi. To co Ty widzisz nie zawsze jest tym co on niby robi i tak samo z parametrami wejściowymi. Bez programu diagnostyccznego może sie uda ale to strata czasu.
Więc tak, auto na zimnym się nie dławi. Podłączyłem się skanerem diagnostycznym i sonda lambda przy rozgrzanym silniku na wolnych obrotach stoi na 0.45v, okopcone swiece na czarno. Auto przy nagłym dodawaniu dławi się jakby brakowało paliwa lub powietrza . Swiece nowe.
Witam wszystkich. Znalazłem na Allegro tester diagnostyczny U480 ODB2 .Czy może miał ktoś z Elektrodowiczów styczność z tym testerem? Chcialbym go nabyć docelowo do Seata Cordoby 2007, 1,4 TDI. Czy przy pomocy tego testera bedzie możiwe usunięcie niektórych kodów usterek, np. poduszki powietrznej, czujnika temperatury paliwa, ciśnienia paliwa itp. Do...
Chyba nie o to chodziło. W sumie nie potrzebuję całej pinologii-chodzi o sprawdzenie połączenia wtyku ECO ze złączem diagnostycznym. Znalazłem przejście tylko linii L (z oporem ok 40om) ale nie mam pinologi to nie wiem na którym pinie wtyku ECO powinny być linie.
Witam ponownie i niestety muszę ponowić temat. Cordoba 1.6 75KM bez LPG, silnik ALM Wymienione zostało do tej pory: Przewody wysokiego napięcia Świece zapłonowe Sonda Lambda Czujnik temperatury wody Czyszczona przepustnica wraz z adaptacją Sprawdzona cewka zapłonowa spryskana wodą, jest bez zastrzeżeń, brak przebicia Obroty falują w trakcie jazdy, wyższe...
Tak jak obiecywałem zniosłem do garażu stacjonarny komputer na którym nigdy nie był instalowany żaden program diagnostyczny ani nie był podłączany kabelek. System to xp professional sp3. Próbowałem w różnych konfiguracjach i niestety brak komunikacji pomiędzy kompem a samochodem. Jaki mam z tego wyciągnąć wniosek? Kabel uległ uszkodzeniu po około 3...
Jeżeli nie da się nią sterować w momencie występowania usterki, a linia diagnostyczna jest cała i oczywiście wszystkie zasilania są, to zaczął bym od wyjęcia panelu i przelutowania go w celu usunięcia zimnych lutów. Rzadko spotykałem się w tej grupie z taką usterką, ale jak wiemy wyjątek potwierdza regułę. Zazwyczaj to właśnie zimne luty powodowały...
Bylem juz w kilku warsztatach gdzie maja sprzet diagnostyczny za kilka tysiecy zł.i jedyne co stwierdzili to/; że w czujniku temp.powietrza w dolocie zginelo zasilanie, no i że trzeba wymienic ten czujnik (wymienilem i nic) jezdze z tym problemem juz jakies pol roku, w jezdzie miejskiej usterki sie nieodczuwa malo pal i nie kopci spaliny niesmierdza...
mam dokładnie to samo tylko w seacie cordoba (bliźniak polówki). błędy z vaga: 00561 - Mixture Adaptation 14-00 - Adaptation Limit (Add) Exceeded 00561 - Mixture Adaptation 13-00 - Adaptation Limit (Mul) Not Reached 00533 - Idle Speed Regulation 09-10 - Adaptation Limit Surpassed - Intermittent wykasowałem je i już nie powróciły. zmieniłem też sondę...
kod silnika to AFT, sterownik utopił się przez zatkane odpływy na podszybiu (pewnie długo leżał w wodzie i gdzieś musiał się rozszczelnić - jest w środku mocno biały zielony itp) - ale w takim razie brak odpalania jest spowodowany czymś innym, myślę że mam defekt w czujniku halla lub czujniku obrotu wału, dopiero później sprawa immo, w poniedziałek...
te stare piloty na podczerwień są praktycznie nie osiągalne :( tych nowych jest dużo, pilot to tylko bajer... ja bym sie martwił nad immobilizerem bo z tego co wnioskuje masz teraz 1 działający kluczyk, sprawdz czy masz transponder w kluczyku (tym ktory nie działa) coś takiego.... http://www.chaveirojulio.com.br/chaves/p... jeśli nie...
Witam. Opisywałem broblem na forum seata ale bez odpowiedzi. SEAT CORDOBA VARIO 1.4i 1998r. APQ (Gaz sekwencja) Problem jest taki 1)Przy odpalaniu silnika na zimnym, muszę wciskać delikatnie pedał gazu, bo inaczej nie odpali - Gdy silnik się uruchomi trzeba przez dłuższy moment dalej trzymać na lekkim gazie, bo inaczej po puszczeniu pedału obroty spadają...
Po pierwsze opcja szukaj :) A to opis dla wszystkich zeby juz takich prostych pytan nie było 2.2.2Dla modeli z immobilizerem w zestawie wskaźników Funkcja 17 – zestaw wskaźników Funkcja 11 – login (wpisujemy czterocyfrowy tajny kod immobilizera, poprzedzamy do zerem) Funkcja 10 – dopasowanie Kanał 21 Cyfra w prawym górnym rogu „2”...
spr ciągłość okablowania od kompa do złącza diagnostycznego...może akurat raz mnie się trafiło rozcięcie linii diagnostycznej jako zabezpieczenie przed kradzieżą ....
witam jest to vw vento 1,9 tdi 94 rok i ma 2 poduszki, właścicielem jestem ok 3 miesięcy po włączeniu zasilania i odpaleniu kontrolka zgasnie i po chwili sie nie raz zapali ( teraz przeważnie rano gdy postoi ze 2 dni) wystarczy że wyłącze zapłon i ponownie silnik uruchomie ( mogę nie odpalać i zostawić włączony zapłon ) kontrolka zgasnie i jest ok nawe...
W google pełno o tym, ale co tam. 2.2.2 Dla modeli z immobilizerem w zestawie wskaźników Funkcja 17 – zestaw wskaźników Funkcja 11 – login (wpisujemy czterocyfrowy tajny kod immobilizera, poprzedzamy do zerem) Funkcja 10 – dopasowanie Kanał 21 Cyfra w prawym górnym rogu „2” oznacza ilość kluczyków którą możemy zaprogramować....
Jest to kopia cudzego postu :-) (dużo pisania) 2.2.2 Dla modeli z immobilizerem w zestawie wskaźników Funkcja 17 – zestaw wskaźników Funkcja 11 – login (wpisujemy czterocyfrowy tajny kod immobilizera, poprzedzamy do zerem) Funkcja 10 – dopasowanie Kanał 21 Cyfra w prawym górnym rogu „2” oznacza ilość kluczyków którą możemy...
Witam,będzie on jeszcze na starym podwojnym gniezdzie białym i czarnym są one dwu pinowe,a znajdują się pod zaślepkami koło kierownicy,bądz pod skórką od lewarka zmiany biegów... Nie tak dawno w Cordobie 95r, 1.9 TD szukałem w całym aucie i za sk....na nie mogłem nigdzie znaleźć.... a w Ibizie z 93r. był po prawej stronie jak się otworzy schowek pod...
Witam, Panowie chciałem się poradzić. Szukam czegoś na włąsny użytek, z zacsem mam w planach poszeżenie działaności z GSM/RTV/SAT na włąsnie auta. Ale póki co mam Cordobe 2004, Golfa V 2007 Audi A6 2005 i Polówke z 2004. Chicałem kupić jakiś fejs i tutaj pytanie: 1. Dominator ew wersja MAX 2. vag U-600 3. Vag U585 4. VAG 5053 Wiem że w cenie 300-600zł...
Witam ponownie kupiłem od gościa z allegro to co proponowałeś. Ale wiele więcej niż kolega BIGOLSEN mi pomógł się nie dowiedziałem, wszystko poniżej to jest z allegro. A ten gratis co proponuje gościu już kiedyś w elektodzie zamieściłem "CLIMAtronic w VW i AUDI do 92'". passat: 1. Wciśnij Fan Down, Temperature Colder, ECON w tym samym czasie. 2. Użyj...
frontera diagnostyczne honda diagnostyczne mondeo diagnostyczne
antena ogrzewanie tylnej szyby wymuszenie sinusoidalne ekspres krups ea9000
Schemat hydrostatu w pralkach i zmywarkach Koszt wymiany rozrządu i głowicy w Passat B6 2008