problem polega ze po po takim postoju podczas krecenia jakby nie dochodzilo paliwo, dopiero po odpuszczeniu i zakrecemiu raz jeszcze slychac jak pompa rusza. Problem ze jakis czujnik nie sstartuje pompy paliwa na cieplym
Wyjmij pompę i zobaczysz które idą do pompy, a które do czujnika poziomu paliwa. Jak dasz zasilanie pompy na czujnik to się może spalić.
Tak jak wyżej w temacie samochód nie odpala ,tester nie pokazuje żadnych kodów.Paliwo jest podawane do do pompy wtryskowej ,odkręcałem juz pezrewody które idą do wtryskiwaczy przez wszystkie idzie paliwo do wtryskiwaczy.Świece żarowe sprawdzone na krótko ,rozrusznik kręci normalnie ,bezpieczniki wszystkie sprawdzone są sprawne , paliwo odpowiednie do...
Martwi mnie ten brak zasilania. Przełożyłem sterownik (konkretnie 93c86) i nadal mam brak plusa na czerwonym przewodzie. Idąc dalej podałem bezpośrednio zasilanie na zwór z aku i niestety na listwie dalej 0 ale jak popuszczę lekko rurkę od wtryskiwacza to paliwo dość mocno wycieka. Myślę, iż może uszkodzeniu uległ również czujnik ciśnienia, ale nie...
Witam wszystkich, jestem początkującym na tym forum. Mam problem z moją toyotą corollą e12 2002 rok, po naprawie blacharskiej dość konkretnej lecz tyłu pojazdu, zaświecił sie mi immo światłem ciągłym i odcieło paliwo oraz instalacje gazową , rozrusznik kreci wszystko sie załącza , alarm ok . co może być przyczyną , czy jest w tym modelu jakiś czujnik...
Wlałem dodatki do paliwa i potem wymieniłem filtr paliwa nic nie pomogło. żle zrobiłeś wlewając dodatki , do sprawdzenia , kable , lub wymiana tego czujnika temperatury paliwa .
Mam spory problem. Toyocie odechciało się palić. Sprawdzono iskrę po przewodach WN,- jest. Świec nie odkręcałem na razie ale podejrzewam że przechodzi przez świece. sprawdzono układ paliwowy- pompa załącza się razem z rozrusznikiem ale na zapłonie już nie, sprawdzałem i komputer nie podaje masy na przekaźnik na zapłonie ani na chwilę, ale już na rozruchu...
Prosiłem o kody błędów . Jeżeli to wina katalizatora to wskazania drugiej sondy nie będą poprawne. Z błędami jest różnie te które dotyczą zwarć przerwanych przewodów czujników które "szybko" przekazują do sterownika silnika swoje wskazania najczęściej nie dają się skasować wcale albo wracają natychmiast po uruchomieniu silnika. w innych przypadkach...
Układ paliwowy szczelny, wszystkie świece czarne.Ciśnienia regulatora nie mierzyłem bo nie mam sprzętu.Po zdjęciu wężyka na powrocie w trakcie pracy leci paliwo i to dość obficie. Rozrząd sprawdzony-ustawiony dobrze, zapłon elektroniczny bez regulacji.Próbuję znaleźć inny zawór powrotny i go wymienić ale na razie nie znalazłem. Jeszcze jedno: kiedy...
sluchaj skoro nie masz zasilania pompy paliwa sprobuj na krotko podlaczyc jej zasilanie czy samochod zapali jesli nie,problem moze lezec w czujniki polozenia walu korbowego,choc z drugiej strony po przekreceniu kluczyka w polozenie LOG powinna pompa chodzic ok 2sek chodzi??? sprawdz polaczenia kostki itp. sprawdz styki na mozliwosc korozji ....itp.....
Paliwo jesli by sie cofalo to jedynie po dluzszym czasie najprawdopodobniej mial bys wtedy problemy z odpaleniem po nocy lub dluzszym postoju. ( mozesz zamontowac zawor zwrotny na przewod paliwowy koszt ok 25zl) raczej bym nie obstawial ze to jest pompka... raczej cos z elektryka sie dzieje bo jesli raz ptyknie i pali na dotyk to pompka musi byc sprawna......
jeżeli sprawdzisz rezystancję między masą a przewodem który dochodzi z czujnika (paliwa lub temp) to będzie rezystancja czujnika
Witam. W toyocie mojej byłej szefowej a dokładnien w land cruiser D4D w automacie był podobny problem. Jak zimny silnik to odpalała ale czasami z trudem, a jak ciepły to niejednokrotnie nie było szans na odpalenie. Po odstawieniu do servisu najpierw wyjęto zbiornik majacnadzieję że jest syf na dnie nie pomogło, jak równiez wymiana filtrów itd nie pomogła....
Tankowalem na roznych stacjach i rozne paliwo zawsze jest to samo lub gorzej. Na komputery sie nie zamienie, nawet nie proponuje, to nie jest az taki dobry kolega, nie zgodzi sie :-( Nie sprawdzalem oporow toczenia na stacji diagnostycznej, tylko po prostu mechanior mi kolkami pokrecil w aso i w Norauto. Powiedzieli ze jest OK. Mozna opory toczenia...
Toyota Corolla 2.0 D4D 90KM (150kkm), Jak sprawdzic czy pompka paliwa dziala? (oczywiscie oprocz sposobu na sluch) Mam problem z odpalaniem samochodu w wyjatkowych okolicznosciach Wink i mam wrazenie ze to wina pompki, albo cofajacego sie do baku paliwa, moze jakis czujnik. Wyjatkowe okolicznosci to: Auto nagrzane, gasze samochod, po uslyszeniu dwoch...
Ja miałem podobny problem. Najpierw próba przelewowa wtrysków - wymieniłem na używane. Niby zaczął lepiej palić, ale problem się powtórzył. Pojechałem do kolegi, podłączył pod komputer, który pokazał za niskie ciśnienie. Sprawdziliśmy zawór na listwie wtryskowej - opiłki! A więc łuszczenie pompy wtryskowej. Skończyło się czyszczeniem przewodów paliwowych...
Witam, jestem posiadaczem T oyoty jak napisałem w tytule . Jak przychodzi okres jesienno-zimowo-wiosenny kopci za każdym odpaleniem samochodu po osiągnięciu temperatury minimalnej. Samochód był w serwisie dwa razy, sprawdzili DPF i powiedzieli że jest czysty. Sugerowali wymianę piątego wtrysku co uczyniłem, fakt że nie or y ginał ale nic to nie dało....
Pomocy. Po dniach główkowania, myślenia i szukania po forach internetowych już nie mam siły i zakładam ten temat. Pacjent to corolla e11, rocznik 2000, silnik 1.4vvti z instalacją gazową STAG. Co było naprawiane: -Świece komplet nowych Boscha (maj 2021) -cewka zapłonowa - chodził na 3 cylindry (listopad 2021) -czujnik temperatury cieczy chłodzącej -...
Najprościej, rurka z kolektora ssącego i do wskaźnika. Jako wskaźnik manometr podciśnieniowy. Bardziej rozwinięty schemat, to auto złom, czujnik podciśnieniowy i elektroniczny wskaźnik, np toyota corolla lub starsze bmw lub peugeot, citroen Paweł, nie za bardzo, przecież w dieslu nie ma przepustnicy tak jak w benzyniaku. Lepszy byłby chyba układ z...
Zaczne od początku, Auto na początku przestało zapalać "na dotyk" tzn zapalało po ok 3 sekundach kręcenia. Ten czas stopniowo się wydłużał do ok 8 sekund. Wspomnę, że auto jeździło normalnie i nie było poza tym zapalanie żadnych niepokojących objawów. Pewnego ranka auto nie chciało zapalić. W końcu po długim ok 30 sek kręcenia zapaliło. (nie świecił...
Błąd P0098 wyskoczył zaraz po wymianie przepływomierza więc oczywiste jest że komputer zgłupiał teraz bo jest ustawiony ( mapy i ustawienia ECU ) do współpracy do starej przepływki która podawała niższe sygnały gdy powietrza do silnika wpadało jednak więcej teraz nowa przy takiej samej ilości powietrza zassanego do silnika daje wyższy sygnał i w konsekwencji...
Kurczę nie wiem jaka może być pojemność, a samochód to corolla 1998. Wydaje się że czujnik poziomu paliwa z motocykla byłby dobry natomiast widzę że może być problem z montażem - wszędzie jest on chyba montowane w jakiś specjalny otwór do tego przeznaczony i to chyba na wcisk, najlepiej byłoby jakby był montowany na gwincie z uszczelką.
Witam, powinnaś koleżanko wymienić pompe niskiego ciśnienia po wlaniu benzyny napewno sie przytarła i nie uzyskuje właściwego cisnienia i spadła jej wydajność,pewnie znajdzie sie troszke opiłków w układzie filtr jest najmniejszym zmartwieniem ten bład to błąd w obwodzie czujnika cisnienia paliwa, powodzenia.
Dziękuje. Problem jest następujący, po przegniciu kabelka od wzbudzenia alternatora (standard w toyotach) poleciał regulator a alternatorze, po wymianie na nowy/regenerowany wszystko wróciło do normy, samochód jeździł przez 2 tyg. nagle rano po przekręceniu kluczyka znowu kontrolka ładowania, alternator się grzeje, po reklamacji okazało się, że sprzęgło...
Ogólna zasada: grube - zasilanie pompy, cienkie - wskazania, kontrola itp. Zwykle czerwony (+), brązowy - masa (-). Wyjmij czujnik - może potencjometr wytarł się.
Witam wszystkich. Problem rozwiązany. A mianowicie: - stopiona kość łącząca wiązkę przewodów z czujnikiem paliwa - przerwane w trzech miejscach ścieżki oporowe Koszt 450 PLN. heretapawel plus dla ciebie!!! Dzięki wszystkim
Witam mam problem z moja Toyota, obszukalem sie na forum ale nie znalazlem podobnej usterki i rozwiazania problemu. Otóż na zimnym silniku po odpaleniu swieca sie 3 zolte kontrolki i nie reaguje na pedał gazu, natomiast po rozgrzaniu silnika gdy zgasnie niebieska kontrolka temperatury wszystko działa poprawnie. Po podlaczeniu kompa wyszedł błąd p0093...
Sprawdz czujnik poziomu paliwa , ale w niektórych samochodach tak bywa i nic się nie da z tym zrobić
napisze tak z tego co wiem jak odłączy się czujnik przepływomierza powietrza, to podobnież gaśnie samochód po chwili. Wiec pominiecie tego czujnika chyba nie bedzię takie banalne. zgadzasz się z tym kolego .
A dlaczego chcesz wymieniać pompę i co rozumiesz przez pompę. W baku jest zabudowany zespół pompowy. Na który składa się: dwa filtry, pompa, zawór przelewowy, wężyki karbowane łączące te elementy i czujnik poziomu paliwa. To wszystko wyjmujesz w całości. Tak jest u mnie w corolli i przypuszczam, że jest w yarisce.
dokładnie tak jak kolega wyżej napisał, jeżeli czujnik na listwie nie zobaczy ciśnienia nie poda paliwa do odczytu polecam Toyota Denso II
Lepsze ( ??? każdy ma własne ) możliwości : odcięcie zasilania: pompy paliwa stacyjki 50 na rozrusznik....itd MIL nie zgaśnie .
To sprawdzamy zasilania i masy sterownika silnika, żarówką, nie miernikiem. Ewentualnie ciągłość linii komunikacyjnej ECU- złącze OBD. Jakiekolwiek znaki życia daje? Check, kontrolka świec żarowych, napięcie na czujniki silnika? Zdechło podczas jazdy, czy nie zapaliło po postoju?
To by wskazywało na przesunięcie skali. Masz to auto od nowości? Może dopiero kupiłeś? Mógł ktoś grzebać w czujniku i wygiąć pływak, uwalic i połatac jakoś drut z suwaka... Zajrzyj do pływaka najpierw, później kombinuj z zasilaniem.
Witam! Zwracam się z wielką prośbą o interpretację wyników pomiaru napięcia na czujniku różnicy ciśnień DPF Corolla Verso 2.2 d-cat 177 KM: Z tego co udało mi się ustalić to pin: 1- masa, 2 - pomiar, 3 - zasilanie; 1) Silnik wyłączony, włączona stacyjka: napięcie pomiędzy pinami 1 a 3 - 4,97V; 2 a 3 - 4,24V; 1 a 2 - 0,72V 2) silnik włączony, obroty...
Próba przelewowa wtrysków ok ??? Ciężko stwierdzić bo silnik właściwie nie odpala a poza tym wtryski są pod pokrywą zaworową i już mi olej wyżuca to jakby to chodziło musiał bym chyba wiadro pod silnik podstawić Witam ponownie Małe sprostowanie Dwa wtryski nie miały rezystancji na obwodzie korekt tj. górnym więc zostały wymienione na używane Silnik...
Jeżeli to jest P0099 w OBD to jego znaczenie - P0099 Intake Air Temperature Sensor 2 C ircuit Intermittent/Erratic, a tłumacz Google tak to przełożył - P0099 Obwód 2 czujnika temperatury powietrza dolotowego / przerywany natomiast przy kreceniu rozrusznikiem nie podaje paliwa, Może immobilizer padł.
Witam,mam pytanie przez przypadek odłączyłem czujnik wkręcony w obudowę od filtra powietrza i zapaliłem silnik, pomarańczowa kontrolka od silnika nie zgasła, jak również pozostały zapalone kontrolki od trakcji TRC i VCS, po zgaszeniu silnika podłączyłem spowrotem ten czujnik od filtra powietrza zapaliłem silnik i te kontrolki nie zgasły,zgasiłem silnik....
witam, a ja już myślałem ze tylko mój VW z 90 r się czasem psuję. sonda jeśli jest jedno przewodowa to zaczyna pracować jak osiągnie swoją temperaturę czyli po przejechaniu kilku kilometrów, jesli jest z grzałka zaczyna działać po paru minutach. a więc jeżeli jest uszkodzona to najlepiej sprawdzić to miernikiem elektronicznym lub testerem diodowym sondy...
takie autko jak długo stało to i potrafi olej brać, sprawdź po 2-3 tysiącach km czy stan oleju jest prawidłowy. co do spalania ja bym zdiagnozował jak wygląda praca sondy lambda, czujników temperatury i czas wtrysku. Ciśnienie sprężania można zmierzyć. Ciekawe jaki jest przebieg, i czy coś było w ostatnim czasie robione.
ja mam identyczny problem w swoim aucie tylko moje jest z 99 roku poza tym przy niepełnym nagrzaniu musze trzymac silnik na obrotach 1500 bo na luzie ma minimalne - prawie zdycha dodam ze miejskie spalanie dochodzi do 11- 12 l gazu poza tym jak jade na benzynie ma jakby cos w rodzaju turbodziury i nie wiem czy to jest wina gazu czy paliwa a moze wina...
Audiki miałem do tej pory dwie, obie 1.9 tdi teraz mam japończyka (corolle) - audi jest wygodniejsze, na drodze stabilniejsze i na te tysiące co robię nigdy mnie nie zawiodło, zawsze do celu dojechałem :) Co do poruszonego problemu paliwowego to samemu będziesz miał zabawę, Nie znam tego silnika ale generalnie do sprawdzenia jest wiele rzeczy: przepływomierz,...
Witam Mam problem z jednym autkiem, się którym okazała się nie psująca się jak w temacie... benzyna 1.4 16V (bez gazu). Auto po odpaleniu po nocy w czasie jazdy (przyspieszania) zaczyna szarpać w okolicy 3 tysięcy obrotów przez pierwsze 5 min jazdy. Efekt podobny do dławienia się silnika, natomiast jadąc płynnie jest wszyystko OK. Nie ma żadnych błedów....
Witam ponownie po małej przerwie. Wracam do tematu czujników ciśnienia w Toyota Corolla e180 w oponach. W aplikacji pojazd automatycznie pokazały się pozycje fuel info i tire info. W pozycji fuell jest słupkowy wykres zużycia paliwa. W pozycji tire na ekranie pojawiło się 5 kół a pod każdym kołem wartość ciśnienia w danym kole. Piąte koło nieaktywne...
Witam, Toyota Corolla E12 2.0 d4d 2004r. Po uruchomieniu silnika i skasowaniu kodów usterek jest ok, ruszam i po kilku metrach zapala się check i błąd P0088 "Ciśnienie systemu paliwa" na przemian z błędem P0193 "czujnik ciśnienia rozdzielacza paliwa". Teoretycznie ciśnienie paliwa w parametrach podczas jazdy wydaje się być ok. Pompa denso z zaworem...
czujnik paliwo toyota corolla corolla czujnik czujnik corolla
połączenie szeregowy grzałka zamontowac silownik linde silnik jazdy
wybór zmywarki delta media player
Pralka nie pobiera wody, proszku ani płynu - trzy linie na wyświetlaczu Modele magnetofonów kasetowych Yamaha: przegląd i ceny