Witam, mam problem z corollą e12 1.6vvti, mianowicie nie jestem w stanie ruszyć samym sprzęgłem bo obroty strasznie się gubią oraz występuje falowanie obrotów na ciepłym tak,że auto wpada w drgania po czym podnosi obroty , mam elektroniczną przepustnice i zastanawiam się czy jest tam silnik krokowy, który mógłbym wyczyścić? bo samą przepustnicę czyściłem....
a co do falowania obrotów czy może mieć coś wspólnego zawór sterujący powietrzem jałowym? Prawdę powiedziawszy to nawet nie wiem gdzie on jest w corolli. W megance był silnik krokowy na przewodzie odmy i jak on (zawór) był zamknięty, to wolnych obrotów nie było, silnik gasł i nie dało się go odpalić bez uchylenia przepustnicy. Czy ma wpływ na falowanie...
Witam. Mamy rozumieć iż kupiłeś auto w takim stanie? Większość odpowiedzi to TTTM, to jest chyba TenTypTakMa? Spotkałem to na wielu forach. Siedząc przed kompem fury nie naprawisz. Byłeś na kompie, błędy sprawdzone? Czy ktoś mógł by mi rzeczowo wyjaśnić to zjawisko? Nie sądzę, każdy pszypadek jest inny. Pozdrawiam
Witam, samochód wydaje owy świst przy dodawaniu gazu, wąż łączący filtr powietrza z przepustnicą nie ma dziur, filtr jest czyściutki. Czy to normalne? Dźwięk na filmie słychać, jednakże że był dodawany telefonem - no to wiadomo, jakość jest średnia. Samochód poza tym ma delikatne falowanie obrotów około +- 100rpm, a przy ciepłym silniku dość mocno trzęsie...
OK, dzięki za radę. Może dodam jeszcze trochę więcej historii dotyczącej dotychczasowych prób regulowania instalacji. 1 raz: problem wolne obroty. Działania: regulacja mapy wtrysków, ale bez jeżdżenie samochodem. Wynik: falowanie nie zniknęło ale znacznie się zmniejszyło. Niestety po regulacji spalanie gazu skoczyło do 12 litrów w mieście, w trasie...
Byłem na przeglądzie niedawno i wyszło że z tyłu hamulce są słabe oraz jest duża różnica w sile hamowania. Auto to Corolla E11, '99 (model przedlifotwy) 4EFE, liftback, bez ABSu. Auto ma wymienione metalowe przewody oraz elastyczne z tyłu i przodu, dodatkowo nowy płyn. Okładziny z tyłu są ok (wedle zapewnień mechanika), tak samo bębny. Macie pomysł...
Witam. Proszę Państwa o poradę. Posiadam Toyotę Corollę E11 1.4 benzyna rocznik 98. Około rok temu w zimę auto stało trochę czasu nie używane i padł aku. Przy włączaniu zapłonu rozrusznik nie kręcił, słyszałem tylko odgłos szybkiego i ponownego strzelania chyba z rozrusznika, i zaczął wariować obrotomierz. Podpiąłem Aku pod prostownik na jeden dzień...
Witam Wszystkich:) Otóż 2 tygodnie temu kupiłem moją pierwszą Toyotę (taka jak w temacie:) No i niestety jest problem. Otóż przy wrzucaniu biegów na Wyższy jest wszystko OK. Natomiast problemem jest Redukcja z 4->3 i 3->2. Wyczaiłem że to chyba zależy od prędkości - jak jadę w miarę szybko to niższy bieg wchodzi z oporami albo 'na 2 razy'. Na dwójkę...
Witam, proszę o pomoc w zdiagnozowaniu usterki. Przed wymianą tarcz podczas jazdy nie słyszałem żadnych dysfunkcji. Podczas wymiany tarczy w kole prawy-przód zakręciłem nim i usłyszałem takie dźwięki(film). Po złożeniu, gdy samochód wchodzi na wysokie obroty na 2/3 biegu z prawej strony zaczyna dobiegać "terkotanie". Tego "efektu" nie było słychać przed...
Czy pomarańczową kontrolkę CHECK ENGINE w Corolli E12 można wykasować przez odłączenie klemy akumulatora?
rozbierz regulator biegu jałowego i dokładnie umyj benzyną ekstrakcyjną !!!, poskładaj i będzie ok...! pozdrawiam altronik
Witam. Mam problem z Toyotą Corolla 1.4 2000 r, mianowicie kiedy auto postoi na mrozie ok -10 stopni. Po uruchomieniu silnik zaczyna nierówno pracować w zakresie od 600 obr/min do ok 2000 obr/min, następnie po ok. 2 min. włącza się wentylator chłodnicy. Dzieje się tak kiedy temp. na zewnątrz przekracza ok. - 5 stopni. Po podłączeniu do kompa wywala...
Jak wyciągam fajkę z którejkolwiek z świec nic się nie dzieje, bez zmian obroty delikatnie falujące. Po wyjęciu dowolnych dwóch fajek obroty nadal tak jakby się nie zmieniały (auto nie posiada obrotomierza) ale falowanie jakby znikało.
Ja po jednorazowym incydencie nie wyciągałbym pochopnych wniosków. Jak masz możliwość podglądu parametrów pracy silnika (a nie tylko kasowania błędów), to mogłeś sprawdzić co pokazują czujniki temperatury silnika, zasysanego powietrza i jak się zmieniają w trakcie nagrzewania silnika. Czujnik temperatury zewnętrznej, w tym wypadku nie ma znaczenia.
jeżeli alternator jest dobry i ląduje na mierniku powinno być około 14,5 V Może tak będzie przy zimnym alternatorze, ale szybko spadnie i na ciepłym będzie to 13,8-14.0 V, góra 14.1 V. Tak jest u mnie i ASO twierdzi, że tak powinno być. Przyznam, że mam wątpliwości co do tych drugich wartości.
Gdyby to był czujnik miałbym chyba problem z falującymi obrotami,a mnie trzyma 650
Witam Mam problem z nierówną pracą silnika w mojej corolli na benzynie. Na gazie jest ok za to na benzynie obroty falują pomiędzy 800-1000 na biegu jałowym jak się jedzie jest dobrze, niema problemów z mocą itp. Filtry, świece były wymieniane, niedługo wymienie przewody WN. Próbowałem równych dodatków do benzyny ale skutek był mizerny. Macie może jakiś...
Toyota Auris 1.6 VVT-i 2008r, umyta przepustnica, zaadoptowana, wymieniony filtr powietrza, szczelny dolot i brak kodów usterek i falowania obrotów. Na gorącym silniku przy zmianie biegów czuć że obroty spadają zbyt wolno co powoduje "udrękę" dla klienta. Miałem na placu corolle z podobnym silnikiem i chyba było tak samo, czy ten typ tak ma ?
witam, mam problem z moją Corollą. 2004 r. poj 1.6, LPG. Na zimnym silniku, przy odpalaniu auta często słychać "strzelanie" (jak jest zimno) obroty falują i auto gaśnie. Jak jest cieplej powyżej 6 stopni, tylko falują obroty, ale auto dziwnie "pyrka" z rury wydechowej. W ASO zczytano takie błędy: P0171, P0300, P0301, P0302, P0303, P0304, P0420. Oczywiście...
Witam. Problem dotyczy Toyoty Corolli E12. 1.4 VVT-I. Mianowicie Zapalam auto bez problemów. Jak jest zimny pracuje ok. Problem zaczyna się kiedy silnik osiąga temperaturę mniej więcej 80 stopni. Obroty zaczynają falować i czasami zgaśnie na biegu jałowym jak nie przegazuje. I wtedy jest problem z odpaleniem. Kiedy silnik zagrzeje się mocniej to znaczy...
Przypominam sobie, że miałem podobny problem, z tym że na jałowych obrotach silnik regularnie falował, oraz pół elektryki nie działało, nie miałem czasu sam tego naprawiać. Z tego co mi wiadomo, było coś nie tak z zasilaniem sterownika silnika. w każdym bądź razie auto odebrałem sprawne następnego dnia.
Witam. Autko jak w temacie - silnik z gaźnikiem + inst. gazowa. Problem wygląda następująco: Podczas uruchamiania zimnego silnika nie trzyma obrotów - po puszczeniu nogi z gazu lub wciśnięciu sprzęgła obroty spadają i silnik gaśnie. Gdy silnik się nagrzeje problem ten znika ale obroty falują w zakresie 1000-1500 obrotów - różnie, jak dodam gazu chwilowo,...
Mam podobne objawy w Toyocie Corolli e12 1.6L Dziwne stuki pod maską przy przyśpieszaniu, a przy 3000 obr/min. Są najgłośniejsze. Mechanik stwierdził że do wymiany są panewki :(
Przypomina mi to trochę moją przygodę w corolli. Po przypadkowym zwarciu przestało mi działać parę urządzeń i między innymi ładowanie akumulatora (świeciła się kontrolka ładowania). Po odpaleniu silnika wolne obroty falowały, a napięcie na alternatorze w takt zmian obrotów jeździło od 12-16V. i alternator momentalnie zrobił się gorący (mnie też przy...
Aha u mnie jest ok jeżeli chodzi o prace silnika nie ma jakiś obrotów falujących itp przypadłości . Jedynie te dane ze screnów mogą mnie niepokoić iż takie duże zawirowanie na maf jest ponieważ nie wiem jakie są górne i dolne granice mafu , do tego tu jest połączony maf z czujnikiem temp. płynu . Dolna granica 1.2 to to co mnie nie pokoi ;) ponieważ...
Witam, Corolla zgasła mi w ten sam sposób już 2 razy.Przejechałam ok 2km, jadę 60 - 70 km/h, na czwórce, obroty ok 2,5 tyś. Nagle, obroty zaczynają spadać, próbuje dodać gazu ale to nic nie daje - znaczy, mogę nacisnąć pedał, ale obroty nadal spadają, zaświeca sie check engine i akumulator, auto staje. Odpalam i wszystko ok - chodzi równo, obroty nie...
Witam wszystkich. Mam mały problem z moim samochodem. Mianowicie jest to Corolla E11, 1332 86km. Samochód kupiłem w sierpniu w benzynie. Założyłem instalację gazową która od samego początku przerywa... Samochód postoi całą noc, przyjdę rano odpalę go, przełączy się po osiągnięciu 30°C na gaz i się zaczyna. Auto chodzi jak traktor... obroty skaczą w...
Ja tez mam BLOSa w corolli 1.6 z 1990r i jestem bardzo z niego zadowolony. Nie czuje zbytnio różnicy czy to gaz czy benzyna, obroty na luzie jak na benzynie (zero falowania), ciągnie dobrze do konca, bez zamulania. Najważniejsze jest dobre wystrojenie tego cuda i montaż możliwie najbliżej przepustnicy. Jak chcesz to daj email, to podeślę ci ciekawą...
witam Od paru miesięcy mam problem z zapalaniem na ciepłym jeszcze silniku chodzi mi ze np po dłuższej jeździe zrobię postój np 1-2 godz. to wtedy gorzej odpala, odpalić odpali ale muszę dłużej kręcić lub odpuścić i zakręcić jeszcze raz wtedy załapuje. Problem nie występuje na zimnym silniku. W zimie natomiast miałem problem ze na mrozie falowały mi...
No tak, po minucie fizycznie przestaje ładować. Ciekawe czy to normalne, że aż tak oscyluje, jak chcesz to dzisiaj po południu sprawdzę w mojej TOYOTA podepnę miernik i sprawdzę z ciekawości czy też oscyluje, oczywiście mówimy o obrotach jałowych tak. Też zrobię trzy pomiary, tak jak kolega zrobił i dam znać. A jeszcze jedno pytanie, jak odpalisz silnik...
Bemo1, ja nie zgodził bym się z tym, że toyota źle znosi jazdę na gazie. Kolega ma corollę z końca lat 90ych (tą z okrągłymi reflektorami i okrągłymi kierunkowskazami z przodu) z silnikiem 1.4 i w dodatku ta generacja silników podobno strasznie nie lubiła gazowania. Zagazował ją już kilka lat temu i powiem szczerze, że nie jeździłem jeszcze zagazowanym...
Jakiś czas temu zauważylam, że moje auto dość długo trzyma wysokie obroty. Jakieś 2 miesiące temu trwalo to do około 10 minut jazdy, ale sytuacja sie pogorszyła. Auto jezdzi normalnie tylko obroty utrzymują się na poziomie 1100. Około 3 tygodnie temu znajomy zalał mi przez pomyłkę ( :( ) benzynę zamiast ropy. W baku było bardzo mało ropy a dolane zostało...
Witam! Podczas powrotu ze sklepu zaniepokoiło mnie zapalenie się paru kontrolek - ładowania, wody w filtrze paliwa, oleju. Już tak miałem, gdy alternator uległ uszkodzeniu - są podpięte razem i jak jest z nim problem to się świecą. W czasie jazdy czasem gasły, więc stwierdziłem, że może nie jest tak źle. Pomiar. Napięcie ładowania po zapaleniu silnika...
Czytałem o wiele starsze (np. 2009r) wpisy i nie zmienia to faktu tematu. Witam, Nie jestem mechanikiem samochodowym. Jedynie wkurzyłem się na kilka warsztatów i miałem dość cymbałów. (kłania się program TV Usterka – wypisz, wymaluj). Bez obrazy, ale na żadnego uczciwego nie trafiłem, który wprost powiedział „nie wiem”. A pieniążki...
Program który urzywałem do Hyundaia to CASCADE. Nie znam tego programu, ale nie jest to program diagnostyczny do instalacji gazowej i nie daje wglądu w to co widzi sterownik gazowy. Obwiniam za to instalacje LPG. Daje krótsze czasy wtrysku i sterowniki benzyny zapisuje to w swojej mapie i jak go odpalę zimnego to daje za mało paliwa przez te 30s do...
Witam, mam pytanie odnośnie Toyoty Corolli E12 z 2006 roku. Mianowicie podczas odpalania samochodu, wchodzi on na dość wysokie obroty (ok. 2,5 tys.) Po kilku minutach jazdy samochód nagrzewa się równo i obroty spadają do ok. 700-800. Podczas postoju na biegu jałowym i rozgrzanym silniku, potrafi on lekko zrzucać obroty do ok. 600. Podczas jazdy corolla...
Obserwuje dziwne problemy z obrotami jałowymi na zimnym silniku. Ostatnio coraz częściej gdy odpalam zimny silnik jałowe obroty skaczą od razu na 2000 obr/min aby po jakimś czasie zejść na 650 obr/min na ciepłym silniku. Normalnie po odpaleniu na zimnym obroty skaczą na 1200-1500 obr/min i kilka sekund później zaczynają spadać powoli (widać to zanim...
corolla falowanie falowanie silnika corolla falowanie obrotów fabia
wykrywa 800mhz podłączyć kamera okablować skrzynia biegów opticruse scania
urządzenie elektryczne discotech schemat
Wzmocnienie działania testera Launch CRP MIT 4 Dwuteownik HEB 180/200 do podparcia ugiętego stropu betonowego 5x5m – dobór i montaż