248 tysięcy, rozrząd wymieniany w tym roku w sierpniu wraz z olejem i filtrami.
Dokładnie jaki bład wyskakuje po zapaleniu kontrolki ? Co do Japońców to nie wiem czy powariowali no troszkę regulacja mechaniczna jest lepsza niż ta klekocząca hydrauliczna, zobacz filtr oleju ostatnio miałem przypadek w 1,4 vvti były problemy ze spalaniem przez niewłaściwy filtr. Regulacja wałka olejem nie działała.
Od tego masz filtr paliwa, aby się nic nie dostało do pompy. Jeśli było tam dosyć sporo oleju to silnik możę trochę dymić.
Witam. Jestem użytkownikiem 3 toyoty corolli w tym 2 właśnie tego modelu e12 (2003r. i 2004r.) i jedną osobistą e11(1998r.) Musze powiedzieć, że w e12 nic nie było wymieniane. Jedna ma 130 tys, a druga ma 95 tys przebiegu i nic nie było w nich robione. Dopiero w tym roku byłem zmuszony wymienić komplet tarcz w obu toyotkach. Oprócz tarcz, oleju i kompletów...
Witam,corolla e 10,97r. 1,3 ostatnio zauważyłem większy apetyt na olej,tzn od ostatniej zmiany 5 tys km temu zużyła już prawie 5 l. oleju( na bieżąco wymieniane oczywiście też filtry ).Apetyt stopniowo jej wzrastał,w zeszłym roku 5 l. starczało na ok 10 tys km.Sprawdziłem miskę olejową,nie widać szczególnie aby były gdzieś wycieki oleju ( uszczelka,uszkodzenie...
A powiedz mi Jak reaguje silnik na lpg , ponieważ myślę nad lpg, lecz obawiam się konsekwencji ponieważ tak kolektor plastikowy gaz ma większą temperaturę spalania nie wiem jak zachowuje się uszczelka pod głowicą oraz jak wiadomo wypalanie się zaworów czy coś się dzieję . Miałeś jakieś usterki na ilość przejechanych km na gazie ? Obecnie silnik jest...
Witam, posiadam: Corolla E12 1.4D4D/12.2006 w wersji "Luna" Auto kupilem od starszego niemieckiego dziadka w lipcu 2013r z przebiegiem 75.000km. Od tamtego czasu wymienilem akumulator, ktory odmowil posluszenstwa po 10 latach i alternator. Przy 190.000 km stwierdzilem, ze nalezaloby chociaz wymienic filtr paliwa! Pozatym nic poza regularna wymiana oleju...
Miałem podobne objawy jak u Ciebie w takim samym samochodzie. Dymienie na czarno, zużycie oleju na poziomie 1 litra na 1000km pełno oleju na kolektorze dolotowym, brak mocy przy przyśpieszaniu (nie wchodzi na obroty) . Co zrobiłem. Wymieniłem podkładki pod wtryskami oraz uszczelniacze wtrysków (wyczyściłem kolektor dolotowy) - ustąpiło dymienie i zużycie...
Są koszty. Ale i tak licząc oszczedność jest. Raz nie zaklada sie lpg po taniości o nie do kazdego silnika się opłaca. Komplet 4 dobrych wtryskiwaczy lpg to 400 zł. Takie wtryski sopokojnie starczają na 100 000km lub więcej. O świece trzeba dbać. Jak się dba by przerwa na świecach nie była za duża to i cewki nie lecą bo muszą wytrzymywać podwyższonego...
Jedno to jest przegląd rejestracyjny, który musisz robić "na zwykłej stacji diagnostycznej za 100zł raz na rok", a drugie to są przeglądy eksploatacyjne - wymiana oleju, filtrów, klocków i innych elementów eksploatacyjnych. W zależności od samochodu przeglądy eksploatacyjne są przewidziane zazwyczaj co 10, 15 lub 30 tys. km, nie rzadziej jednak niż...
witam.mam problem z moja corolla e10 rok 1996 170tys przebiegu,silnik 4afe 1.6 16v...kupiłem ja w pazdzierniku zeszłego roku...w ziemie przy rozruchu rano na zimnym silniku zauwarzyłem ze nie chodzi równo(chyba nie pali na wszystkie gary),nastepnie zauwarzyłem ze przy przegazowaniu dosyc mocno dymi na niebiesko i przy sprawdzaniu stanu oleju zeczywiscie...
Układ paliwowy sprawdziłem. wężyk za filtrem odkręciłem dosc mocno i leje pelnym strumieniem (pompa wlaczona na krotko w złączu diagnostycznym). Po przykręceniu węża odpowietrzyłem poprzez podlaczenie pompy na ok 10sek) Podlaczyłem miernik uniwersalny do kostki wtryskiwacza i podczas krecenia pojawia się napięcię rzędu 0,3v i skacze czyli zapewne masa...
Witam! Podczas powrotu ze sklepu zaniepokoiło mnie zapalenie się paru kontrolek - ładowania, wody w filtrze paliwa, oleju. Już tak miałem, gdy alternator uległ uszkodzeniu - są podpięte razem i jak jest z nim problem to się świecą. W czasie jazdy czasem gasły, więc stwierdziłem, że może nie jest tak źle. Pomiar. Napięcie ładowania po zapaleniu silnika...
Witam, Mam Toyote Corolle 1991r 1.3 benzyna+gaz. Przebieg 167 tys. oryginalny. Silnik na gazniku, 75 KM. Pali...heh..w miescie nie schodzi ponizej 14 litrow gazu na 100...Czy to nie aby troche za duzo, w szczegolnosci na silnik 1.3. Nie zdarza mi sie jezdzic wyjatkowo dynamicznie, gwaltownie przyspieszac. Ogolnie najczesciej juz przy 50 - 60 jest czwarty...
Troche bylem niedokladny, po zgaszeniu auta slychac dwa pykniecia, ale juz po pierwszym trzeba dlugo krecic zeby zapalilo (czas miedzy tymi pyknieciami jest dosc krotki wiec ciezko dokladnie okreslic). Po nocy pali ok, na mrozie tez pali ok - jak zimny. Jak zgasze auto i od razu (przed "pyknieciem") przekrece kluczyc, tak zeby zaswiecily sie kontrolki...
Prosze pomozcie. Wiem ze topiki o spalaniu juz byly, ale nie dowiedzialem sie z nich nic konkretnego, a odgrzebywanie starych tematow nie ma sensu bo szybko sa olewane. Moja corolla za duzo pali i na dodatek pali coraz wiecej. Kupilem ja niedawno z 0,5 roku temu i od razu palila za duzo. Teraz konkrety: E11 z silnikiem 4A-FE 1.6 (1587 ccm) rocznik 1998...
Jak serwis sprawdzał mi co jest nie tak z Fordem którego miałem kiedyś to miał podłączone swoje mierniki do punktów pomiarowych i na tej podstawie robił diagnostykę. Przez to co się dziwnego dzieje z silnikiem stwierdzili od razu. A w tym przypadku to jakoś dziwne że stwierdzili nic. Pamiętam że ten mój wspomniany serwis też podłączył komputer i jakoś...
Czołem, Zdecydowanie jestem zwolennikiem japończyków - Honda, Toyota. Civic coupe V raczej będzie zajechana przez poprzednich właścicieli, trudno trafić zadbany egzemplarz. Niemniej ogólnie rzecz biorąc Hondy z tamtych lat są nie do zdarcia, przy w miarę normalnej eksploatacji - miałem Civica 1.5 z przebiegiem 360kkm, w tym połowa na LPG (10lat) :)...
Tak jak przedmówcy - Diesla odradzam. Jeśli odpuszczasz gaz to Corolla E12 - w benzynie silniki na łańcuchu rozrządu, pojemność i moc dopasuj do siebie, przyzwoity stosunek ekonomii do osiągów, niskie spalanie w korkach w na wolnych obrotach. Auto ogólnie bardzo mało awaryjne, być może trzeba będzie zrobić konserwację (zabezpieczenie antykorozyjne takie...
Witam sznownych formuowiczów Chciałby dodać do tego tematu parę uwag o wtryskiwaczach brc (nie kehiny) Miałem hyundaia acceta przez 1.3 przez 18 lat. (r 1998) W 2004 założyłem ist. LPG BRC seqent 24 MY07 Przyznam szczerze po gwarancji zdarzało mi się "przeciągać" wymianę filtrów (bo zapomniałem :D ) A oto usterki, które mi się przydarzyły podczas użytkownia...
Czytałem o wiele starsze (np. 2009r) wpisy i nie zmienia to faktu tematu. Witam, Nie jestem mechanikiem samochodowym. Jedynie wkurzyłem się na kilka warsztatów i miałem dość cymbałów. (kłania się program TV Usterka – wypisz, wymaluj). Bez obrazy, ale na żadnego uczciwego nie trafiłem, który wprost powiedział „nie wiem”. A pieniążki...
zacznijmy od poczatku : - Turbina , musi byc dobrana z glowa turbina z 324 TD mysle ze byla by odpowiednia gdyz diesel generuje mniej spalin i do wysokoobrotowego silnika 1.8 bedzie dobrze ale ogolnie to radzilbym Ci dobrac turbosprezarke z jakiegos 2.0 T gdyz taka turbina bedzie chlodzona woda i wiecej wytrzyma . Na turbo szykuj 800-1000zl bo jak mniemam...
Audiki miałem do tej pory dwie, obie 1.9 tdi teraz mam japończyka (corolle) - audi jest wygodniejsze, na drodze stabilniejsze i na te tysiące co robię nigdy mnie nie zawiodło, zawsze do celu dojechałem :) Co do poruszonego problemu paliwowego to samemu będziesz miał zabawę, Nie znam tego silnika ale generalnie do sprawdzenia jest wiele rzeczy: przepływomierz,...
filtr corolla filtr toyota corolla filtr paliwo corolla
prosty regulator oświetlenia dekoder cyfrowy telewizji kablowej kabina prysznicowy panel
aparaty słuchowe aparaty słuchowe
Jak sprawdzić olej w skuterze chińskim 4T 50 cm³? Jak sprawdzić olej w Piaggio ZIP 4T 50 cm³?