rozbierz regulator biegu jałowego i dokładnie umyj benzyną ekstrakcyjną !!!, poskładaj i będzie ok...! pozdrawiam altronik
Gdyby to był czujnik miałbym chyba problem z falującymi obrotami,a mnie trzyma 650
Ja po jednorazowym incydencie nie wyciągałbym pochopnych wniosków. Jak masz możliwość podglądu parametrów pracy silnika (a nie tylko kasowania błędów), to mogłeś sprawdzić co pokazują czujniki temperatury silnika, zasysanego powietrza i jak się zmieniają w trakcie nagrzewania silnika. Czujnik temperatury zewnętrznej, w tym wypadku nie ma znaczenia.
zatankowałem VPower przejechałem 30Km i wolne obr stoją na 800 przy zał. świateł wzrastają lekko Czy możliwe co by paliwko dawało tak w d...., Tak mi się nasuneła taka myśl ,bo jak kiedyś zatankowałem w Niemczech to przejechałem ponad 1000km i nic mi sie nie zaświeciło,a może to tylko przypadek.C1201 to właściwie może być wszystko (kontrola silnika...
Nie ma krokowca
Jeżeli posiadasz zwykły multimetr to ustaw go na zakres napięcia stałego tak zwane DC następnie sondy podłącz do akumulatora sprawdź jakie jest napięcie miernik powinien wskazać wiadomo 12 V czyli napięcie akumulatora. Następnie odpal silnik i patrz czy napięcie na mierniku wzrasta jeżeli alternator jest dobry i ląduje na mierniku powinno być około...
Teraz jak się nad tym zastanawiam, to nie nakrętka (jeżeli jest cała) będzie przyczyną wycieku, tylko uszkodzona uszczelka między pokrywa zespołu pompowego, a kołnierzem otworu w baku (o ile sobie przypominam, to ona była nakładana na kołnierz (rant) otworu w baku) i na to przychodziła pokrywa zespołu pompowego dociskana nakrętką, może także brakować...
Aha u mnie jest ok jeżeli chodzi o prace silnika nie ma jakiś obrotów falujących itp przypadłości . Jedynie te dane ze screnów mogą mnie niepokoić iż takie duże zawirowanie na maf jest ponieważ nie wiem jakie są górne i dolne granice mafu , do tego tu jest połączony maf z czujnikiem temp. płynu . Dolna granica 1.2 to to co mnie nie pokoi ;) ponieważ...
Bemo1, ja nie zgodził bym się z tym, że toyota źle znosi jazdę na gazie. Kolega ma corollę z końca lat 90ych (tą z okrągłymi reflektorami i okrągłymi kierunkowskazami z przodu) z silnikiem 1.4 i w dodatku ta generacja silników podobno strasznie nie lubiła gazowania. Zagazował ją już kilka lat temu i powiem szczerze, że nie jeździłem jeszcze zagazowanym...
Jakiś czas temu zauważylam, że moje auto dość długo trzyma wysokie obroty. Jakieś 2 miesiące temu trwalo to do około 10 minut jazdy, ale sytuacja sie pogorszyła. Auto jezdzi normalnie tylko obroty utrzymują się na poziomie 1100. Około 3 tygodnie temu znajomy zalał mi przez pomyłkę ( :( ) benzynę zamiast ropy. W baku było bardzo mało ropy a dolane zostało...
Witam Mam problem z nierówną pracą silnika w mojej corolli na benzynie. Na gazie jest ok za to na benzynie obroty falują pomiędzy 800-1000 na biegu jałowym jak się jedzie jest dobrze, niema problemów z mocą itp. Filtry, świece były wymieniane, niedługo wymienie przewody WN. Próbowałem równych dodatków do benzyny ale skutek był mizerny. Macie może jakiś...
Ok rozumiem, a co z tym telepaniem silnikiem jak jest ciepły? Niby jedzie dobrze, ale trzęsie się jak 1.5dci, a obroty jak mówiłem o o +/- 100rpm falują
Toyota Auris 1.6 VVT-i 2008r, umyta przepustnica, zaadoptowana, wymieniony filtr powietrza, szczelny dolot i brak kodów usterek i falowania obrotów. Na gorącym silniku przy zmianie biegów czuć że obroty spadają zbyt wolno co powoduje "udrękę" dla klienta. Miałem na placu corolle z podobnym silnikiem i chyba było tak samo, czy ten typ tak ma ?
witam, mam problem z moją Corollą. 2004 r. poj 1.6, LPG. Na zimnym silniku, przy odpalaniu auta często słychać "strzelanie" (jak jest zimno) obroty falują i auto gaśnie. Jak jest cieplej powyżej 6 stopni, tylko falują obroty, ale auto dziwnie "pyrka" z rury wydechowej. W ASO zczytano takie błędy: P0171, P0300, P0301, P0302, P0303, P0304, P0420. Oczywiście...
Przypomina mi to trochę moją przygodę w corolli. Po przypadkowym zwarciu przestało mi działać parę urządzeń i między innymi ładowanie akumulatora (świeciła się kontrolka ładowania). Po odpaleniu silnika wolne obroty falowały, a napięcie na alternatorze w takt zmian obrotów jeździło od 12-16V. i alternator momentalnie zrobił się gorący (mnie też przy...
Witam. Problem dotyczy Toyoty Corolli E12. 1.4 VVT-I. Mianowicie Zapalam auto bez problemów. Jak jest zimny pracuje ok. Problem zaczyna się kiedy silnik osiąga temperaturę mniej więcej 80 stopni. Obroty zaczynają falować i czasami zgaśnie na biegu jałowym jak nie przegazuje. I wtedy jest problem z odpaleniem. Kiedy silnik zagrzeje się mocniej to znaczy...
Witam. Od pewnego czasu jestem posiadaczem Corolli E15 z silnikiem 1.6 benzyna. Zastanawia mnie 1 fakt, na który nie uzyskałem jeszcze jednoznacznej odpowiedzi przeszukując internet. Sprawa dotyczy falowania obrotów silnika w tym że pojeździe. Gdy silnik jest rozgrzany i jedziemy na 2 biegu przy obrotach ok 2000, po puszczeniu pedału gazu, samochód...
corolla obroty silnika falujące obroty silnika passat drgania silnika falujące obroty
ciśnienie układ chłodzenia karta zabezpieczona zapisem honda accord gaśnie
jacuzzi dmuchane jacuzzi dmuchane
Ideal TecnoTig 206 AC/DC LCD – opinie, parametry, funkcje, porównanie spawarki TIG/MMA DeLonghi PrimaDonna Avant ESAM 6700 – brak spieniania mleka i odkamieniania, czyszczenie i naprawa