Radziłbym uważać przy naprawach poduszek jeden niewłaściwy pomiar i będziecie mieli dużo więcej do zrobienia niż teraz.
W modelu E11 z 1998r. całe sterowanie c.z. znajduje się z tyłu za bezpiecznikami, które są w kabinie schowane za kieszonką po lewej stronie kolumny kierowniczej. Jest to podłużny moduł, który łatwo zlokalizujesz jak naciśniesz pilota bo odezwie się przekaźnik. W Twoim autku powinien być w tym samym miejscu. :D
gdzie posiadasz pulpit do sterowania reszta okien zreguly pod przyciskami jest caly sterownik isuzu naprzyklad posiada to w uchwycie drzwi do zamykania od srodka sa tam 4 przyciski do kazdego okna zreguly jak siada sterownik dzila tylko okno od strony kierowcy a reszta nie .mozesz jeszce sprawdzic przyciski nieraz sie zakurza .pozdrawiam
Sterownik Bosch?
Sterownik Bosch?
Sprawdź PW. Pozdrawiam
:arrow: pawelc napisz z jakich okolic jesteś - może gdzieś koło Ciebie jest ktoś z Forum, kto Ci mógłby dopomóc.
Myślę, że to sterownik..
Witam, czy ktoś przerabiał,temat usunięcia crash daty w sterowniku airbag w nowi Corolli 2023 nr sterownika Denso 89170-02W80 procesor CYT2B93BAC. Jaka firma to zresetuje.?Anna
Sprawdz obwod żarówki jak sugeruje kolega wyżej i czy masz możliwość odczytania błędów ze sterownika ABS. ?
Przeglądałeś instalację, może gdzieś jest zwarcie, jakiś gryzoń może coś uszkodził. Może jest problem z kostką przy sterowniku.
Jedynie zmiana w pamieci, poprawnie z naszym prawem wymiana sterownika na nowy.
Czy ktoś mógłby rzucić okiem na ten wsad z mojego sterownika?
Witam Gdzie znajduję się strownik klimatyzacji w tym aucie. Ktoś dokładał klimę i nie zamontował tego sterownika ( czarny 14 pinowy ) Corolla e12 2002 r
Vitopenf = corolla
Pogratulować wiedzy gdzie szukać sterownika skoro Serwis nie mógł tak banalnej usterki naprawić.
Przy 300 obrotach rozrusznika i przy 700 obrotach na plaku jednakową wartość 400 bar? Zawór SCV najprawdopodobniej. Sterownik blokuje rozruch, bo za wysokie ciśnienie wali od razu.
Moduł haka, przekaźnik przyczepki.
Układ jest denso kurcze nie posiadam oscyloskopu by sprawdzić to napięcie ale jak bym miał jakiś schemat tego układu silnika to bym sprawdził wszystkie podstawowe zasilania i masy na sterowniku itd.
Na sterowniku są opisane: 13.......1 26........14 i gniazdo małe małe: 8....1 16....9 Patrząc na wtyczki sterownika od góry po prawej stronie małe gniazdo.
Może być sterownik uwalony.
Witam. Predkosc na licznik idzie od ABS'u, sprawdzic trzeba by bylo najpierw kody zapisane w sterowniku silnika i abs'u. Wtedy okaze sie co nie dziala
Może być. Rezystory nie są wpinane zamiast wtryskiwaczy tylko w szereg z nimi. 33Ω stosuje się tylko dla niektórych wybrednych sterowników, jak z większą rezystancją zgłasza błędy obwodu wtryskiwaczy.
Wczoraj skasowany błąd, dziś nie pojawił się ponownie rano. Ale co z tym spalaniem dużym? Może odłączenie tego oryginalnego radia to spowodowało? Bo w nim wyświetlane było też spalanie, więc dochodziły do niego sygnały ze sterownika silnika.
Uszkodzony sterownik - z praktyki 99%.
Musi być taki sam.
A nie jest to czarny moduł dopięty od przodu do panelu z bezpiecznikami ?
Gdzie jest zlokalizowany fabryczny sterownik centralnego zamka w Toyota Corolla Liftback 1998r? Jak sterownik centralnego jest podłączony z alarmem Avital Mark 3? Czy ktoś posiada schemat podłączeń takiego sterownika? Z góry dziękuję za pomoc!
Gdzie jest zlokalizowany fabryczny sterownik centralnego zamka w Toyota Corolla Liftback 1998r? Jak sterownik centralnego jest podłączony z alarmem Avital Mark 3? Czy ktoś posiada schemat podłączeń takiego sterownika? Z góry dziękuję za pomoc!
Dziękuje za szybka odpowiedź, jednak żaden ze schematów nie pokrywa się ze sterownikiem w mojej wersji Corolli, gdyż u mnie czujniki prędkości kół podłączone są do wyprowadzeń 1,2,4-9. Chciałbym ustalić kable prowadzące od sterowania ABS do złącza diagnostycznego, gdyż przy próbie diagnozy komputerowej wychodzi brak łączności, co uniemożliwia odczyt...
Czy klucze są w sterowniku czy w tej puszce ? Czy puszka jest przypisana do sterownika ? Nie chcę obchodzić immo, pytam tylko co potrzebuję zrobić przy wymianie sterownika.
Witam poszukuję wsadu do sterownika airbag do toyoty corolli verso, nr 891700F032 pamięć 25040, z góry dzięki za dumpa Pozdrawiam
Chyba najlepiej wpiąc sie za przelotka miedzy drzwiami kier(na lewym boczku) ale nie wiem czy w drzwiach kierowcy jest caly silownik czy tylko sterowanie>japonce i koreance oszczedzali na silownikach czasami .... :wink:
W toyocie zostanie zaświecony i nie zgaśnie check od czujnika walu???? Proszę o wskazówki lepszej opcji? myślałem nad odcięciem zasilania sterownika
No pytam, pytam tylko.
V generacja, to jest wtrysk ciekłego gazu. W IV generacji niektóre sterowniki podpierają się dotryskiem benzyny. Na screenach jest tylko sytuacja chwilowa i pełnego obrazu nie daje.
Do wszystkich zainteresowanych w tym aucie nie ma takiej możliwości , czyli pozostaje założenie dodatkowego "gadgetu" i wszystko bedzie działać, temat uważam za zamknięty.
Musisz przestrzelic kabelki z czujnika do ecu ,popatrzec czy auto nie bylo wczesniej rozbite w okolicach gdzie przechodzi wiazka . Sprawdz czy dochodza impulsy do sterownika - jesli ich niema to kabelek,jesli sa to sterownik
U mnie poldek brał na postoju ok. 5mA, natomiast meganka i obecnie corolla ok. 20mA, a po ich zagazowaniu sterownik gazowy dodatkowo pobiera ok. 60mA. Dlatego jak corolla zaczęła mieć długie przestoje, zamontowałem dodatkowy wyłącznik odłaczający instalację gazową, akumulator w garażu jest podłączony pod kroplówkę z paneli PV. Garażującym pod chmurką,...
Witam. Poszukuję wsadu do sensora poduszek powietrznych. Auto powypadkowe. Ktoś naprawiał sterownik airbag, jednak zostają dwa błedy B1610 oraz B1615. Czujniki uderzenia wymienione, instalacja sprawdzona. Niestety nie posiadam wsadu do tego sterownika 89170-02380. Może problem tkwi we wsadzie. Bardzo dziękuję za pomoc. Pozdrawiam
Witam czy ktoś poratowalby pinout zasilania masy sterownika silnika Toyoty sterownik Bosch 0261208518
Dlatego napisałem i Techstreamie bo jest najbardziej rozpowszechniony, poczytasz ten sterownik jeszcze , chińskim x431 launch, koreańskim carman scan 2 i podobne , może jeszcze KTS ale nie próbowałem no i oczywiście serwisówka Inteligent tester II.
Jeżeli jest stratą paru volt to albo na wtyczkach/przewodach,albo sterownik za mało daje.
Witam Chińczyk to trzeba żółty i żół-czarny do masy podłączyć i będziesz miał sterowanie - bo pierw laczyles z +12v ??? A co do sterownika nie znalazłem rozpiski dla tego modelu ale trzeba sprawdzić co występuje na 3i 4 jest 12v ??? Zewrzeć przez żarówkę do masy działa zamknięcie i otwarcie ???
Jeśli mam odrzucić japońskie to zostaje mi Opel Astra i Citroen C4 a ty helmud co teraz masz, Astrę H? Teraz mam BMW e46 a Astry to szukam ale z odpowiednim wyposażeniem. Co do Corolli-sterowniki i wtryski nie są doskonałe, precyzji dawkowania daleko do wtrsyków benzyny, głowica bardzo szybko poleci w VVTi.
Gdzie szukać sterownika???
Witam.Prosze!!!
sprawdź zasilanie na wtyczce sterownika
Podepnę się pod temat gdyż zakładam klimatyzacje w corolli e11 (do tej pory nie miała klimy). Zabrałem się za montaż elementów w kabinie i natrafiłem na pierwszy problem gdyż nie bardzo wiem gdzie wpiąć sterownik od klimatyzacji, gdyż nie widzę żeby był wolny odczep za schowkiem, a jest to o tyle dziwne że mam odczep do przycisku po czym wnioskuję że...
WITAM PODŁĄCZ ZÓŁTY KABEL PRZEZ DIODE PROSTOWNICZĄ I POWINNO GASNĄC TAK ZROBIŁEM PRZY INNYM STEROWNIKU I DZIAŁA.
Skoro napięcia nie ma już na sterowniku to raczej ECU do wymiany.
sprawdził bym włacznik mechaniczny na stacyjce który informuje immo o tym czy jest kluczyk włożony najlepiej testerem wtedy widac wszystko immo nie pada jest w sterowniku silnika
Dobra doczytałem . Max otwarcie SCV to największe ciśnienie. W takim razie z innej beczki sterownik widzi obroty silnika?
nie powinno to robić różnicy o ile symbole są takie same... w poniedziałek skopiuje ci schemat połączeń i trzeba wszystko sprawdzić. Chociaż zasilanie sterownik chyba ma bo wam się połączył silnik też sprawdzony bo pisałeś że chodzi i dlatego raczej problem jest w sterowniku lub między ecu i sterownikiem...
Witam. Odebrałem dzisiaj samochód od mechanika - wymienił silniczek w sterowniku i skalibrował. Zmienia biegi idealnie, zero szarpania.
poratuje mnie ktoś schematem elektrycznym do corolli z silnikiem 4e-fe? nie ma go na elektrodzie! szczegulnie obwód pompy paliwa,wyprowadzenia ze sterownika.
No i co z tego że immo jest oddzielnie,jak sterownik jest zsynchronizowany ze starym?
To oznacza iż nie ma możliwości wyłączenia immo jakimś prostym sposobem w tym sterowniku
Schematu komputera , to napewno nie ma w sieci , może być tylko pinologia. Podaj , jaki silnik , rocznik , bo 1.8 to jeszcze nic nie mówi , a jak możesz to sterownik.
A taśma w kierownicy jest OK?? Jeżeli wyświetla poprawnie informację o wyłączonym airbag pasażera, to sterownik zostawiłbym na koniec.
Sterownik w twoim samochodzie nie ma funkcji tempomatu.
A gdzie w bagażniku tego szukać? Auto jest z Niemiec około 2014 rok jest u nas i jesteśmy jedynymi właścicielami w Polsce. Wiem że po lewej stronie jest jakiś przełącznik./sterownik i coś na nim po niemiecku piszę jutro zrobię zdjęcie.
Gaz jest nabity do pełna, w ogóle nie rusza, rusza tylko wtedy, gdy zrobie zwarcie w gniezdzie przekaznika od sprezarki, wtedy sprezarka rusza i klima chlodzi, wentylatory ruszaja i wszystko ladnie chodzi, ale bez zwary nic nie idzie jest mozliwosc, ze padl sterownik klimatyzacji albo jest przerwa w ukladzie i sterownik nie daje sygnalu na przekaznik...
Skoro problem jest na dwóch panelach to może w instalacji albo sterownikach jest problem? I fakt, że na stole zadziałał.
Witam Znalazłem biuletyn informacyjny Toyoty na USA w którym mowa o wadliwych sterownikach w toyotach matrix i corolla :) sprawa wydaje się być wyjaśniona czekam na ecu, dam znać jak wyniki a załączam pdf`a z biuletynem których sterowników dotyczy pozdrawiam
Wymiana sterownika załatwiła sprawę.Temat zamknięty.
Niestety problem nie rozwiązany. Kostka stacyjki jest ok, czujnik temperatury także, wszystkie przekaźniki i bezpieczniki też, sterownik silnika również, brak błędów jakichkolwiek.
Będziesz wiedział czy padnięte cewki czy uszkodzone wyjścia w sterowniku. Jest kilka punktów zasilania na sterowniki, jedno stałe 12V z akumulatora, i jeszcze.kilka po zapłonie, tak samo masy.
Na podstawie corolli verso rozebrałem ten sterownik i wyczyściłem ścieżki potencjometra preparatem kontakt do potencjometrów (zaburzone smarem) Uwaga by nie złamać białej płetwy występuje wraz ze sterownikiem (ASO 890zł)
Mam problem z moją Corollą 2003r 2.0 d4d. Jechałem nagle przygasły mi swiatła na desce po czym zgasl, odpalilem i tydzien bylo ok. po tygodniu zgasl i nie moge go odpalic. Oblecialem bezpieczniki, sterownik silnika i nic. Ktoś moze ma jakis pomysl?
odpiąć kostkę od poduszki pasażera w prawidłowym miejscu (możliwe że mechanik zniszczył te w poduszce) i wtedy wykonać ponowną diagnostykę. Niestety miałem styczność z uszkodzonymi sterownikami w corolli, bez większego sensu i powodu.
Hej! Mam Corollę 2000 rok, silnik 1,9 Diesel od PSA. Klima manualna nie działa od kupna, sprawdzana na wszystkie sposoby przez serwis klimatyzacji. Lampka się zapala, dmucha chłodnym powietrzem, lecz agregat pod maską czy jak go tam zwał nie rusza.Ostatecznie wyjęli mi spod schowka w nogach pasażera tzw. sterownik. Nigdzie dostać go nie można, bywają...
Sprawa prawie skończona Na 7 bezpieczniku zostaje po wyłączeniu zapłonu 7 V. Po odcięciu tego przewodu wszystko wraca do normy. Ale nie działa wtedy klimatyzacja. Przewód wychodzi z sterownika nadwozia kostka 13 PIN z tylu od strony silnika po lewej stronie. zółty przewód na 10 pinie. Prawdopodobnie to zapłon do sterownika klimatyzacji. Ale przetrzepałem...
Żadnych OBD, broń boże, tylko systemy podobne do ISA użyte jednorazowo do strojenia, lub sterowniki bez wspomagania.
Ten bloker nie jest zły. Trzeba tylko dobrze ukryć włącznik lub sensor. Ja zakładam zawsze przycisk. Po odpaleniu auta masz 20 sek na przyciśnięcie go w innym wypadku auto gaśnie. Dioda sygnalizuje stan pracy blokera. W dieslu najlepiej odciąć plus po stacyjce lub zasilanie sterownika silnika.
Witam gdzie znajdę sterownik i przekaźnik drzwi ? Mam problem z oświetleniem wewnątrz. Nie działa kiedy otwieram drzwi. Czytałem, że tam może być problem. Pozdrawiam
Załączam widok skrzynki, ona chyba jest w komorze silnika. Sprawdź, czy dobry jest pierwszy przekaźnik EFI Main Relay. Jak zmostkujesz styki nr 3 i 5 przekaźnika to tak jakbyś włączył zapłon. Sprawdź czy będzie napięcie na zółtym przewodzie po zmostkowaniu styków przekaźnika. Możesz też sprawdzić, czy po włączeniu zapłonu cykają oba przekaźniki tzn....
Najprawdopodobniej sterownik masz uszkodzony. Nie może być 3,96V między skrajnymi pinami w prawidłowo funkcjonującm sterowniku Daj numer tego MAP sensora i symbol silnika napisz. Symbol silnika masz od frontu po prawej stronie na głowicy Sprawdź masy sterownika i zasilania jeszcze.
Temat rozwiązany brak zasilania na sterownik. Dla potomnych kolejność wtyk do ECU B A D C pozdrawiam
Dokładnie interesuje cię napięcie w funkcji czasu, czyli wyres zmian napięcia drugiej sondy. Zasadniczo sterownik już zrobił to przed Tobą i ocenił żle. Ale od czegoś trzeba zacząć.
Powodem może być czujnik temp. Czasami komp nie daje błędu ponieważ daje on jakieś odczyty. Najlepiej sprawdzić parametry silnika w czasie jazdy. Dobry fachowiec powinien ustalić usterkę. Może główny sterownik (komputer) jest uszkodzony.
Witam mam taki problem posiadam corolle e11 liftback 5D z 2001 roku.Posiada ona centralny zamek zamykany z kluczyka, kupiłem sterownik RTX SE2N z pilotem i problem jest jak podłączyć to wszystko w samochodzie.Dodam jeszcze że sprzedawca sprzedał mi do tego siłownik.
Przyznam, że nie bardzo wiem na czym polega tryb awaryjny i co się z nim wiąże jeżeli chodzi pracę silnika. Z tego eksperymentu wynika, że on jest tylko wykonawcą poleceń sterownika, a więc wg mnie, przyczyna falowania tkwi gdzieś indziej.
Cześć! Wszystko wskazuje na brak kontaktu z masą. Sprawdź tak jak pisałem - kawałek przewodu podłącz minus akumulatora z minusem oprawki żarówki. /minus styku żarówki/ Powinno przestać mrugać. Jeśli to nie pomoże to będziesz miał pewność,że masa jest w porządku i zaczniesz szukać w odcinku wyłącznik żarówka. /lub w nowszych modelach sterownik/ Pozdrawiam...
Mam kompletne wspomaganie z Corolli 2001r, pomyślałem sobie że wygodnie było by je zastosować do ciągniczka, tylko nie wiem czy nie zbyt śmiały ten pomysł jak na moje możliwości. Ma ktoś jakieś info jak to działa? Co tam w ogóle potrzeba dla sterownika żeby ruszyło?
Jeżeli cz.temperatury będzie pokazywał do komputera że powietrze zimne to sterownik da więcej paliwa(Ssanie) do do sprawdzenia po podłączeniu komputera .
Jak na stole sprawdzić czy tooto działa? Bo garażu nie mam a aura zniechęca to testów pod chmurką... Masz w domu zasilanie 12V i cały silniczek? Czy tylko sterownik? PS> Ale wyczułem, że stronka www zniknie. :)
jakoś sobie poradziłem teraz potrzebuje rozpiske pinów sterownika 4e-fe.dwie wtyki!może ktoś posiada,ew na kture piny dochodzi zasilanie?
zasadnicze pytanie: corolla XL czy XLi, jeśli XL to jest tam gażnik czyli sterownik odpada, usterka ta zdarza się p rzy gażniku, mechanizm rozruchowy jest klasyczny, można się z nim pobawić można wymienić na używany sprawny; może również być niesprawny podwójny siłownik na aparacie zapłonowym (dziurawa membrama) pozdrawiam :)
Może trzeba pojeździć autem, żeby się porządnie dogrzało....? Miałem kiedyś Hondę Civic 1.4 z podobnego rocznika i tam także były problemy z obrotami przez pierwsze kilka kilometrów po zresetowaniu komputera, czyli po np odłączeniu akumulatora. Po jakimś czasie jak sterownik silnika "nauczył się", przyjął wszystkie dane z czujników i silnik pracował...
To nie jest pilot fabryczny. Zlokalizuj sterownik pilota i zaprogramuj piloty zgodnie z instrukcją - prawdopodobnie jakiś zestaw Cobra.
Witam ponownie, niestety nie czułem się na tyle kompetentny żeby dalej próbować naprawiać na własną rękę, oddałem do mechanika który stwierdził uszkodzenie sterownika centralnego zamka. Po wymianie chodzi elegancko. Dziękuję za pomoc i pozdrawiam.
Diagnostyka ż podglądem parametrów. Sterownik zgłasza "nieszczelność " więc pewnie niskie ciśnienie paliwa. F.paliwa ? Pompa wstępna tam jest ?
Witam w mojej Toyocie corolli werso 2.2 D4D 136km problem mam taki że nie ma przespieszenia jak wchodzę komputerem w VSC TRC OFF to pokazuje błąd C1201 sterownik silnika a jak wejdę w silnik to jest błąd 0488 sterowanie położenia przepustnicy egr pomoże ktoś ?
Obrotomierz w ogóle się podnosi? Cewka sprawdzona? Często pada. Kluczowanie na cewce jest? Impulsy z aparatu do sterownika są? Przecież to, w brew pozorom, proste auto.
Mam oryginalny pilot w breloku z dwoma przyciskami Sterownik i pilot centralnego zamka raczej NIE jest "fabryczny". W tych rocznikach były montowane zazwyczaj alarmy Clifford'a sterujące centralnym zamkiem. Od momentu gdy wymieniłem przełącznik kierunków przestał działać. Jest możliwe, że sterownik na pilota lub alarm nie jest wyposażeniem fabrycznym...
Witam, Potrzebny jest schemat wiązki silnika plus sterownik do silnika 1.4 d4d w corolli e12. To co widzę w sieci to schematy ale tylko do wersji benzynowej, nie uwzględniają diesla, czy ktoś może pomóc?
Sprawdź zasilanie sterownika silnika i jego masy. Przeskanuj sterownik silnika innym skanerem - może się nie łączy bo masz kiepskie oprogramowanie.....
Widzę, że temat dalej jest przerabiany. U mnie wyglądało to tak, że po jakichś kilku miesiącach po wymianie modułu znów oświetlenie padło. Kupiłem kolejny moduł i zanim go wymieniłem, wywaliłem wszystkie LED-owe żarówki we wnętrzu auta. Co się okazało, w bagażniku jedna z żarówek robiła zwarcie i przez nią paliły mi się moduły. Założyłem zwykłe żarówki,...
Przypominam sobie, że miałem podobny problem, z tym że na jałowych obrotach silnik regularnie falował, oraz pół elektryki nie działało, nie miałem czasu sam tego naprawiać. Z tego co mi wiadomo, było coś nie tak z zasilaniem sterownika silnika. w każdym bądź razie auto odebrałem sprawne następnego dnia.
sterownik centralnego corolla sterownik centralne corolla corolla sterownik silnik
front szuflada zdjąć wymiana ogniw bateria laptop wartość skuteczna napięcia tętnień
Fiat Panda II 1.1 2004 – regulacja luzu zaworowego, wartości, procedura Ubytek płynu chłodniczego w silniku – szczelny układ, diagnostyka, test CO₂, uszczelka głowicy