Dolne koło zębate jest na wypustach - nie trzeba blokować ..
nie działa klima przy błędach P148x niestety.
Ani nie ruszać pierścieni ani żadnego preparatu. Jak nie żarł oleju przed to i po naprawie głowicy nie będzie. Chyba że kolizja zaworami zdeformowała by tłoki tak że pierścienie się blokują.
Witam. Mam problem z Corsa gdyż blokują mi się przednie koła, przejade kilka kilometrów zostawię auto na chwilę odpalam chce jechac dalej a tu koła przednie zablokowało felgi gorące, auto postoi chwilę ostygna koła tarcze i nagle wszystko ok. Może mi ktoś pomoże czemu tak się dzieje 😃 Trzeba sprawdzić prowadnice i najlepiej też cylinderek z...
Zabroniona jest dyskusja na tematy 1-Omijania lub usuwania "immo" mogącego prowadzić do nielegalnego obejścia zabezpieczeń pojazdów. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
Linka blokuje się często w przelotkach na tylnej belce.
Może złącze licznika ma problem ze stykami i immo blokuje , podłącz tester i odczytaj błędy ..
Masz schemat i lokalizację A157 to moduł tpms Nareszcie konkret ;) DZIĘKUJĘ jak nie wiem co ;) Ja nawet nie wiedziałem gdzie tego cholerstwa szukać! Teraz wiem gdzie zajrzeć i gdzie zacząć poszukiwania pogryzionych przewodów! Być może wcale nie trzeba będzie tego blokować, wystarczy naprawić :)
Termostat sprawny? Corsa ma LPG? Dawno czyściłeś nagrzewnicę z osadu? Wentylator pracuje w całym zakresie nawiewu, czy blokuje się? Sprawdź w panelu sterowania ogrzewaniem, czy linki regulatora (pokrętło od nawiewu) otwierają kanał przewiewu do końca.
Zardzewiały cylinderek lub zablokowany mechanizm rozpieraka szczęk (dźwignia ham. ręcznego zardzewiała na osi w szczęce). Hamulec do rozebrania i naprawy.
podłącz blokowanie przez inwerter + na - do kierunkowskazu zaprogramuj 3362 i będzie ok.
Właśnie w tym świetnym pojeżdzie nie ma możliwości podpięcia się pod wkładke, a na zadnym z kabli idących od zamka nie pjawia się masa
Nowy włącznik blokowałeś śrubokrętem bo zapalały się drogowe? Tak, blokowałem.
Mruga taka pomarańczowa z takim jakby silniczkiem Immobilizer blokuje sterownik.
Miga=problem z immobiliserem.
Wystarczy stary pasek. Gdy go założy to normalne jest ze musi zrobić dwa obroty wału by sprawdzić czy jest ok ustawione i czy nic go nie blokuje.
musiałbyś znaleźć firmowy zamek bo w tym co masz brakuje elementu odpowiadającego za blokowanie zamka
Więc tak blokuję koło paska rozrządu śrubą m6 wałki ustawiam jak na zdjęciu nr2 czy dobrze to zrozumiałem ?. Mam jeszcze pytanie odnośnie zębatki na zdjęciu nr1 czy trzeba ją jakoś blokować lub naciągać przed skręceniem ?.
przepustnica sie zacina sprawdzałem to normalnie ręcznie ja zamknąłem ale problem powraca,przeczyściłem sprężynki, linka ok nie widzę nic co mogło by blokować,
Brak komunikacji z jakimkolwiek sterownikiem samochodu. Auto odpala i jedzie. Nie ma żadnych błędów na tablicy. bezpieczniki ok zasilania na serowniku silnika ok Jedyny mankament to dokopałem się do alarmu pro can. Włącznik serwisowy był tez głęboko schowany pytałem o pin do niego ale klient nie kuma o co kaman wiec wstrzymałem się z praca chwilowo....
Witam. Autko zgasło w czasie jazdy i nie chciało odpalić, pierwsze co sprawdziłem to kody błyskowe i pokazało 0115 czyli coś z obwodem czujnika temp. ale to chyba nie powód żeby wogle nie podawał paliwa ani iskry, bo tak właśnie było, a po odłączeniu czujnika zapalił normalnie jakby nigdy nic. To normalne czy gdzieś gdzieś coś się pierdzieli w istalacji...
Praktycznie wszystko już masz ale wstawiam jeszcze raz, wał na znak koła blokujesz i zakładasz pasek proste? pozdr
Corsa C ma zwykły "dzyndzel" do blokowania (z czerwoną plastikową wkładką). Wytnij fragment osłony i będzie działać. http://obrazki.elektroda.pl/2274691600_1...
Schemat połączeń ABS. Według mnie jesteś na złym tropie. Gdyby CAN-BUS blokował, to prawie nic by nie działało.
Odłącz panel klimatyzacji i sprawdź, co będzie się działo. Jeśli będzie OK, to masz diagnozę (moduł klimy może po Twoich zabiegach blokować średniego CAN-a). Jeśli to moduł z linkami, to zignoruj to, co napisałem.
Stuki szarpanie i chwilowe blokowanie układu kierowniczego. Ruszając kierownica bez wspomagania słychać tylko cykliczne pykanie ale nie szarpie i nie blokuje. Maglownica czy wspomaganie?
Witam wszystkich, Mam problem ze wskazówka obrotomierza w liczniku - nie podnosi się tylko drga. Wymieniłem silniczek z innego sprawnego licznika i nic to noe zmieniło. Pozostałe funkcje licznika ok. Nie miga czerwona kotrolka ręcznego ani nic innego. Brak błędów w kompie. Przeczyściłem styki w kostce oraz poprawielem kej mocowanie. Rozebrałem ponownie...
Witam Nie spodziewał bym się , ale przyczyną blokowania sterownika skrzyni biegów było uszkodzone radio samochodowe (fabryczne - uszkodzenie jednego kanału) .Coś mnie tknęło ,gdy przeczytałem ,że blokowanie tego sterownika , była uszkodzona żarówka świateł stop . Wyjąłem bezpiecznik napięcia podtrzymania i wszystko zaczęło działać. Czynność powtórzyłem...
Samą pompę też by wypadało sprawdzić-benzyna wcale nie musiała wyjć jej na zdrowie, no i sprawdzić dlaczego nie działa - czy przyczyną jest brak zasilania pompy czy też mechanicznie się blokuje.
Pływak czujnika nie podnosi się wyżej niż na połowę zbiornika. Blokuje się w okolicach połowy zbiornika i nie wypływa wyżej.
Mam problem ze środkowym pasem bezpieczeństwa w Corsa c. Pas zacięty nie chce się rozwinąć. Siedzenie jest złożone dobrze... słyszałem że jest tam linka która blokuje pas przy nie do końca złożonym siedzeniu. Możne ktoś miał taki problem? Co moze blokować ten pas?
W nawiązaniu do mojego postu, corsa D nie posiada blokady zderzeniowej i poduszki nie mogą blokować uruchomienia auta ( dlej mom problem z jego urychomieniem)
Jaki zawór wymieniłeś?
Kopułka zapłonowa brak napięcia. Zasilanie.do.niej.dochodzi i koniec. Uszkodzona?? Czy coś jeszcze może blokować przepływ prądy przez nią??
Nie, nikt nie słyszał bo po złym kodzie radio się blokuje na SAFE X. SławeK
Immo blokuje , programowanie hc11 i spokój na wieki.
Przecież w pedale jest tylko podwójny potencjometr. to co się może blokować. Usterka mechaniczna.
Witam. Mam problem z wyjęciem radia Blaupunkt Car 2003 z opla corsy c.Po włożeniu wyjmaków kupionych specjalnie do tego radia,radio wysuwa sie tylko 2-3cm i dalej nie chce.Czy coś może go jeszcze blokować? Pozdrawiam.
Trochę chyba się nie zrozumieliśmy; działa opcja A lub opcja B. Po namyśle w wolnych chwilach, głównym podejrzanym moim zdaniem jest stacyjka- Zauważyłem, że jeżeli ruszam kluczykiem [docisnę "w głąb" w pozycji 0], wtedy mogę włączyć/ wyłączyć radio; puszczę to jakby znowu nie stykało i się rozłącza. Muszę się temu przyjrzeć w weekend bo ciężko z czasem...
Imobiliser możesz ominać, on blokuje ci tylko pompe paliwa i dlatego nie możesz zapalić silnika. Pozdrawiam
Hmm nie bardzo rozumiem o jakim module mówicie.. Podłączaliśmy z innego samochodu ten moduł do którego podłącza się przewody wysokiego napięcia. Hmm a możliwe żeby ten moduł blokował iskrę i wyłączał pompę?
Dawno masz ten samochód? Trasa, a trasa, to nie to samo. Kilka świateł, skrzyżowań, rozgrzewanie silnika 2 razy (bo wracasz też). Może dać takie spalanie. Pojedź na autostradę, zatankuj i po powrocie też zatankuj, to da ci inny obraz. Co do wskaźnika paliwa, to tak ma być, przyspieszanie, nierówności siły odśrodkowe tak wpływają. Hamulce nie blokują...
Tak właśnie zamierzam zrobić.. Rozebrałem już wszystko.. została tylko pompa wody i pokrywa rozrządu.. Powiedz mi tylko jak zablokować wał bo nigdzie nie widzę tego otworu w który wkłada sie trzpień do blokowania.. Bo znaków na kole zębatym pewnie nie ma co? . Wałki blokuję przy pomocy płaskownika 5 mm.
Masz może zainstalowany alarm, który może blokować drzwi po przekręceniu kluczyka w stacyjce? Zamek oryginalny czy montowany w warsztacie?
Po pierwsze sprawdż czy ci czujnik termiczny parownika nie blokuje klimatyzacji, bo jak jest zimno to klima jest zablokowana.
To jest CDTI, tam nie ma hybrydy, sprawdź czy komputer nie zgnił od wody, odepnij immo/wspomaganie - być może blokuje komunikacje. Bardzo prawdopodobne że po prostu ECU padło.
Witam, nie rozumiem dlaczego moje dwa poprzednie tematy zostały zablokowane przecież było wszystko zgodne z regulaminem. MÓJ PROBLEM dotyczy opla corsy B 1.4i z 1994 roku na jednopunkotwym wtrusku mianowicie mój opel od jakiegoś czasu zaczął dużo palić wymieniłem juz termostat, to nic nie dało. Chyba przyczyna tkwi gdzieś w elektryce ( kopmuterze) w...
Jeszcze chciałem zapytać, czy jest niezbędne zrzucanie łapy silnika przy wymianie pompy wody w tym silniku? W zasadzie patrząc na konstrukcję tego wszystkiego, to mógłbym zrzucić pasek z napinacza i alternatora, odkręcić koło pasowe z pompy wody a następnie wszystkie śruby mocujące pompę wody. Wyjdzie ona "bezkolizyjnie", ponieważ łapa silnika nie blokuje...
Aby wypiąć wtyczkę z drzwi trzeba przekręcić ją w jedną lub drugą stronę,w jednym punkcie zatrzaski które blokują wtyczkę będą się poddawać,po wciśnięciu pierwszego trzeba pociągnąć od środka drzwi i przekręcić aby wcisnąć następny zatrzask,jest ich 3
Wina kolumny kierownicy, nie przechodzi prąd przez krzyżaki, jak masz klucz wyjęty to masuje ją ten dzyndzel co blokuje kierownicę, jak klucz wsadzisz dzyndzel się chowa.
To niejest fabryczny alarm tylko dokladany i uzbraja on sie od impulsu zamka ale niepowinien sie zazbrajac podczas podania napiecia po stacyjce bo wtedy powinien byc blokowany
Śrubą wewnątrz samochodu przy krzyżaku? Czy są jakieś inne metody? Ta wewnątrz kasuje tylko luz trzpienia który wchodzi w krzyżak i go blokuje, niestety to nic nie daje, nie ma tam luzu. Luz jest tak jakby gdzieś wewnątrz maglownicy.
z jakim momentem powinna być dokręcona śruba która przechodzi przez zwrotnice i blokuje sworzeń wahacza przed wypadnięciem. Ksiażkowo to jest podane 30 Nm
Powiem tak radio działa gra na wyświetlaczu wszystko wyświetla bo doprowadziłem kable CAN. Problem jedyny jest taki że radio nie włącza i wyłącza się po zapłonie oraz co jakiś czas blokują sie te przyciski. I nie wiem czy to wina instalacji czy radia.
Witajcie. Samochód jak w tytule, Corsa D MY07 z silnikiem 1.2, około 50 000 przebiegu (autentyk). Samochód jest po strzale w bok, wszystko już zrobione, sterownik poduszek wyczyszczony, brak błędów w sterownikach poza ECU silnika. Samochód ledwo co odpala i całkowicie nie reaguje na pedał gazu. Dzieje się tak od momentu stłuczki. Błędy w przepustnicy...
No włąsnie patrze, tylko coś mnie blokuje i nie da sięwyciągnąć, próbowałem wszystkiego i chyba mnie blokuje bebenek ze stacyjki ale jego tez wyciagnac nie umiem.
Dziękuję bardzo za te zdjęcia. Będą na pewno bardzo pomocne. U mnie sytuacja jest nieco inna. Te przyciski do odblokowywania kanapy działają w porządku. Jeden z mechanizmów blokujących oparcie kanapy jej nie blokuje. (zdj 4). Możliwe że coś stamtąd tylko wyleciało? Nie dostałem żadnej prywatnej wiadomości :)
A sprobuj uruchamiać silnik i jednoczesnie walnij reką w licznik . W mojej corsie tak zadziałało 😉 Rozumiem, że kolega chce pomóc, ale to nie Corsa i walenie w cokolwiek jest bez sensu :)
Nie chce zamieniać wkładek bo chce aby oba zamki działały prawidłowo . Przy demontażu zamku od środka nie moge go wyjąć pomimo odkręcenia nakrętek które go trzymają tak jakby blokowała je ta szyna od szyb albo siłowniki jak sobie z tym poradzić?
Tym przyciskiem blokujesz wybierak skrzyni biegów. W kabinie przy lewarku są dwa otwory przez które wkładasz 4mm bolec. A na koniec skręcasz drążek zmiany biegów pod samochodem.
Nie wspomniałeś o skrzyni easytronic, co stwierdziłem po wyświetlanym F na liczniku. Problem z odpaleniem auta tkwi właśnie w skrzyni. Moduł silnika blokuje rozrusznik dostając informacje o wadliwym działaniu skrzyni biegów. W przeważającej liczbie przypadków uszkodzony jest sterownik sprzęgła.
Cześć chłopaki! Zastanawiam się, czy ktoś może dać mi kilka pomysłów! Natknąłem się na ten interesujący post szukając wyprowadzeń UPA dla mojego BSI. Krótko mówiąc, pracowałem nad 308 T9 2019, aby wyłączyć DPF, ale zły plik flash na ECU silnika sprawił, że straciłem połączenie ze wszystkimi modułami w samochodzie? BSI EL3 CM00 HW:D 6 Mój port OBD nie...
Najprostsza, podwórkowa wstępna metoda, ale z zachowaniem szczególnej ostrożności!!! Zaciągasz ręczny, naciskasz hamulec nożny i najlepiej go blokujesz jakąś brechą. Potem otwierasz klapę silnika, odpalasz silnik i próbujesz ruszyć na jedynce i na wstecznym (z zaciągnietymi hamulcami) - więc tutaj jest potrzeba ostrożności i wyczucia, żeby mimo wszystko...
Witam,posiadam Corse B 1.2(silnik c12nz).Na biegu jałowym są bardzo szybkie obroty.Po wymianie silnika krokowego jest jeszcze gorzej,tak jakby w silniczku sie nie wysuwał trzpień i nie blokował kanału.Cop może być przyczyną tej usterki.Silnik instalacji LPG.
Pytanie co to był za komputer? Jeśli jakiś "Generic OBD2" pokroju ELM327 to większości błędów mógł "nie widzieć". Po drugie wypadałoby zrobić porządną diagnostykę (logi) podczas jazdy, żeby zobaczyć, co się dzieje z przepływem (MAF) i ciśnieniem (MAP). Pewnie się okaże, że albo "rozjechał" się MAP (co się zdarza), albo blokuje się sterowanie turbiny...
po wykręceniu zaślepki w bloku silnika na dole masz miejsce do blokowania wału, a po zdjęciu pokrywy zaworów są wycięcia na wałkach i tam się je razem blokuje.......to taka mała podpowiedz do poprawnego ustawienia, jak tu będzie dobrze to pomyślimy dalej
Witam, Corsa C z 2003 r. z silnikiem X12XE. Auto stało kilka miesięcy z wypiętym akumulatorem. Aktualnie po włączeniu zapłonu nie zapalają się kontrolka od silnika, "auto z kluczem" i kontrolka ciśnienia oleju. Doszedłem do tego, że z ECU silnika nie wychodzi sygnał do przekaźników sterujących zasilaniem ECU silnika i pompy paliwa. Po podaniu masy na...
Witam, mam pytanie co może być przyczyną braku iskry iotwarcia wtrysków. Komuter pokazał błąd zaworu recyrkulacyjnego spalin. Przez cały dzień pali 100/100 jak jej coś odbije nie zapali. Czy ten zawór ją blokuje:?: A może imobilajzer:?: jak tak to jak go ominąć:?:
U siebie zrobiłem tak: Zdjąłem gumową osłonę stacyjki (tą z oznaczeniami położenia kluczyka) i opsikałem stacyjkę wkoło (nie w środku) WD40, bo jakoś tak to wyglądało, że gdzieś tam się blokuje. Póki co jedynym efektem jest to, ze zacinanie ustało. Czy WD nie zaszkodzi czemuś innemu czas pokaże - ale nie powinno.
Dobra,dzisiaj sprawdzę i dam znać o efektach Dodano po 2 Sprawdziłem rozrząd jest ok wydech odkręciłem przy samym kolektorze i dalej tak samo,dalej strzela i nie odpala,a chwilami aż blokuje silnik przy kręceniu jakby coś było nie tak z zapłonem
Przy emulatorze to byś miał rozcięcie przewodu od sondy lambda. Zresztą checki od lambdy nie powinny wtedy wyskoczyć przy jeździe na LPG. A czy na PB dałeś gazu na stałe bo wtedy powinno trzymać na bogato? Na luzie wskazania niskie są możliwe - ogólnie powinno falować ale to faluje dużo szybciej niż na gazie. Sonda lambda jak reaguje to jest sprawna...
ja mam takie pytanie jeszcze...czy jak ktoś grzebal w bezpiecznikach po tym zdarzeniu, to czy to moze miec zwiazek z blokowaniem się komputera??? komputer byl kilak razy restartowany i dalej ten sam problem :/ nie chce się zakodować
i dlatego powraca pytanie: czy po odłączeniu napięcia zasilania sterownika CZ można blokować i odblokowywać drzwi ręcznie? Jeśli tak to winę ponosi sterownik (np zwarcie na tranzystorze sterującym przekaźnikiem) Jeśli NIE to winę ponoszą zabezpieczenia siłowników.
Pompa sama z siebie się nie zapowietrzy. Nie blokował ci hamulec w którymś kole? Mógł się zagotować płyn i wtedy układ się zapowietrzy.poza tym sprawdź to co pisał grocho.
Sam podpowiadasz, że obejście , a w elektryce to oznacza, że....... Chyba, że jakieś inne informacje bądź zasilania są blokowane. Albo stan serwisowy immobilisera. Poprostu o tym się nie pisze.
Co prawda udało mi się wyjąć a właściwie wyłuskać wkładkę ze stacyjki (wiertłem 10) :) ale mam problem z włożeniem tej nowej tz. nie chce wejść do końca, (brakuje jakieś 5mm aby zaskoczyła), oczywiście kluczyk i kostkę ustawiłem na I pozycji, wygląda mi na to, że kostka nadal ją blokuje. Czy coś źle robię, tylko co, może kostkę też trzeba wymontować?
Jakiś warsztat wykonał następująca operację: wyciął linię nadzorująca tą komunikację w pamięci sterownika silnika, wtyczkę od "immo" odłączył. Czyli co właściwie zrobił, bo to jakaś nowomowa. Co w/g Ciebie znaczy "wyciąć linię w pamięci sterownika"? W/g mnie co najwyżej można usunąć immobilizer z programu sterownika (raz na zawsze) lub wykasować synchronizację...
Pracujący i rozgrzany na wolnych obrotach ma 5 bar? jeżeli faktycznie tak jest, to miska w dół i przy pompie olejowej wkrecany od spodu jest zawór regulacji ciśnienia i wygląda że coś z nim nie tak, może po rozgrzaniu ściska go i się blokuje. Brak kompresji też by to powodowało, tylko zazwyczaj działo się tak na zimnym gęstym oleju.
Opel Corsa E 2019r. 1.4 benzyna (90KM). Przez przypadkowe podniesienie pedału sprzęgła wyłamał (poglądowa fotka jak powinien wyglądać oraz realna z zaznaczonym miejscem gdzie się wyłamał) się jego kawałek, który prawdopodobnie blokował pedał w górnej pozycji oraz wyczepił się trzpień z pompki sprzęgła, który łączył się z pedałem. Teraz pedał jest bardzo...
Chcę tylko dodać rozwiązanie problemu, to była uszczelka pod głowicą, nie było grzania w aucie, i przez to dało się to zdiagnozować, minimalna szparka i blokowała obieg, a chłodnica coś pomogła ale przez to że nie oryginalna i z dużo większym przepływem :) pozdrawiam
Jak dla mnie to nie jest od tego silnika. Środek ciężkości to trochę na wyrost, opadnie Ci tam, gdzie odkręciłeś poduchę. Podkłada bo tak jest szybciej i praktyczniej, nic nie blokuje roboty od góry. Wbrew pozorom tak jest łatwiej i bezpieczniej, pod warunkiem że tam chociaż kawałek dechy pod miskę dano. Jak to chcesz zawiesić?
Witam! Kiedyś w sterowniku poduszki dołożyłem tyrystor, który mi blokował lampkę wywalonej poduchy. Wszystko działalo, do chwili kiedy nie uruchomiłem tylnej wycieraczki. To była Corsa 96r. Nie wiem czemu akurat tylna wycieraczka powodowała taki efekt. Jak to zrobiłem nie pamiętam. Kumpel zastosowal jakiś gadżet,??? Efektem było to samo, ale przy włącznu...
Witam Możesz sprawdzić wspomniany już EGR. Może się blokować i dławić silnik spalinami. Na potrzeby sprawdzenia można sprubować go zaślepić. Do sprawdzenia też czujnik położenia wału, może padać i komputer głupieje. Ale zaczął bym od EGR-a.
Z tego co widac na zdjęciu to przy zamkniętych drzwiach blokuje ogranicznik drzwi.Ja osobiście zakładam z tyłu płaskie siłowniki rownolegle do linki /w tym wgłębieniu/ i wszystko śmiga.Po co tak niszczyć samochód jak pokazano na zdjęciu.
Musisz tyle razy nacisnac przycisk ile jak wysoka jest cyfra jaki zapomnialem np.3568 wiec nacisnij 3 razy potem 5 razy itd uwaga za kazdym bledem odboiornik sie blokuje 30 sec. i potem 60 sec itd.
Witam W salonie, w którym będę kupował nowe autko poinformowani mnie, że będzie w nim zastosowany alarm Amervox model mop3. Nie znalazłem w sieci żadnych konkretnych informacji nt.tego alarmu - zależy mi w sumie na ogólnych informacjach nt. funkcji dostępnych w tym alarmie - z jakimi czujnikami współpracuje, co blokuje w czasie alarmu, itp. Z góry dziękuję...
Czy w czasie jazdy (przed awarią/zablokowaniem) było słyszalne huczenie po lewej stronie? Możliwe, że rozsypało ci się łożysko opisanego koła. Za chwilę będzie sugestia to krokowy, dajcie spokój to ewidentna wina przewodu elastycznego który blokował tłoczek , proszę auta zaprowadzić do mechanika i nie robić eksperymentów. Zamykam
KOntrolkę MIL masz? Jak immo blokuje to miga przy probie rozruchu. wszystko wpiete po za jednym niebiesko-czerwonym Ten idzie do złącza diagnostycznego, 3 pin.
zdaza sie tez , ze staje sama dzwignia przy szczece ham.
Wał ustawiasz na godz. 6 a wałek rozrządu na godz 12. Masz znaki na kole wałka i na obudowie, muszą się zgrać. Zakładasz pasek napinasz i kręcisz wałem w prawo kilka razy i sprawdzasz czy nic się nie blokuje oraz czy znaki nadal się pokrywają. Jak jest ok to składasz wszystko do kupy i otwierasz piwko :D
Klapka działa tylko w zakresie od środkowego położenia do pozycji "zamknięty dolot zimnego powietrza" Ręcznie można ja tylko tyle ruszyć tak jakby coś blokowało skok klapki od środka do zamknięty "ciepły" dolot. Ps. Jak jest u was? Ręcznie można klapką ruszać w całym zakresie?
Może nie zaszkodzi gdy równocześnie będziesz kręcił łożyskiem, wciąż trochę zmieniając punkt styku wałków z bieżniami i możliwe odkształcenia. Czyli na wyjęcie środka szans nie ma ? Co do cięcia, to można zatowotować i ochronić szmatą wszystkie szczeliny. Wbijaj przez starą bieżnię, bo z tą deską to coś nie tego - nie wbijałeś przez środek, robiąc to...
a sprzęt wolałbym nowy.. To co Ty kupisz nowego za 1000 zł... ciężko powiem ci ogólnie... Głośniki nowe - jeśli zdecydujesz sie na Morele Tempo - 400-450 zł Maty też będą nowe :D Wzmak musi być używany bo nic taniego a nowego się nie opłaca ... Chyba, że chcesz mieć shit ale satysfakcje, że to nówka .... bez sensu. I tak radio będzie cie blokowało...
Sprawdź bezpiecznik od centralnego zamka.
Prawdopodobnie tak. Ale moze to posrednio wplywac na cisnienie sprezania np przez wyrobienie sie. ktorejs z panewek i wtedy spada cisnienie miejscowo co moze wywolywac problemy z hydropopychaczami. Rownie dobrze krzywa krzywka moze powodowac przycieranie sie i blokowanie hydropopychacza. Teoretycznie jest to mozliwe, ale watpie aby tak bylo ;) Raczej...
Witam! Mam problem z corsą c 1.3cdti, skrzynia manualna F17 WR. Mianowicie podczas redukcji biegu z trzeciego na drugi, skrzynia zastała zablokowana na drugim biegu. Tzn została na drugim biegu i nie ma możliwości wyłączenia na bieg jałowy. Sprzęgło działa prawidłowo, lewarek nie blokuje, (ponieważ rozłączałem go od skrzyni). Czy jest jakaś możliwość...
Sprawdź połączenie moduło immo ze sterownikiem silnika (immo przy stacyjce a do kompa silnika kabel niebiesko - czerwony) i zasilanie modułu immo. A immo blokuje wogóle ? Czy pompa paliwa + wtryskiwacze są wysterowywane ? A jak mierzyłeś to ciśnienie sprężania ? czy wykręcone były pozostałe świece i wciśniety pedał gazu ?
No to wymieniaj akumulator ; napisałeś ,że zablokowane wszystkie drzwi i "ruszyłeś" tylko lewe tylne , co to oznacza tego nie wiem. Czy już wymieniłeś na nowy akumulator , czy też ładowałeś ten w samochodzie ; jeżeli tak to co dalej; dalej blokuje drzwi przednie i z prawej i lewej stronie? Pisz konkretnie , a nie aby się domyślać!!! To ,że maskę można...
Usterka częsta w Corsie C.Radzę pod wtyczkę podłożyć gumowy oring ,piankowy dwulep siada i problem może się powt.Usterka braku połączenia licznika z komputerem nadwozia powoduje zablokowanie sterownika wtrysku (tam jest magistrala CAN).Sterownik nadwozia komunikuje się magistralą z niektórymi elementami w autku i jak czegoś nie widzi , blokuje możliwość...
Witam -już po przekładce. Silnik chodzi, trochę kopci ale tylko po zapaleniu puszcza małą niebieską chmurkę i podczas gazowania do 6 tyś obrotów też przydymia. Ale jest o niebo lepiej niż przedtem. Problem jest natomiast z jazdą. Bo obroty się blokują na 3100 obrotów. Co dziwne -na biegu jałowym nie ma takiego ograniczenia. Świeci się check engine,...
blokować naczepa blokować wypompować yamaha blokować
epson przesunąć głowica schemat przewodów paliwa zamiennik pilota alarmu
Wymiana grzałki w wytwornicy pary Bieffe BF-070 Samsung czarny ekran po podłączeniu do ładowarki - przyczyny i rozwiązania