Wystarczy .Zreszta wracajac do 1 posta to drogowych nie wlaczysz jak nie sa wlaczone mijania (oprocz sygnalu swietlnego )i raczej w wiekszosci samochodow tak jest, wiec kombinowanie z diodami chyba nie potrzebne.
rzeczywiście jakaś modyfikacja... Stosowany był jeden zawór regulujący i to dokłądnie taki, jak masz na zdjeciach. Zwróć uwage na polaryzację bo zawór posiada diodę.
Opel ma białe (żółte) podświetlenie razem ze wskazówkami , robiłem przeważnie na czerwone . Efekt spoko jak sobie klient wymyślił ,tylko diody ze światłem rozproszonym (obowiązkowo).
http://obrazki.elektroda.net/45_12786974... http://obrazki.elektroda.net/45_12786974...
Kontrolka w liczniku jest jeśli jest abs, a że to dioda to się nie spali.
Należy wyjąć licznik i sprawdzić diody.
Ładuje po czasie ,by alternator nie obciążał silnika w czasie rozruchu i zaraz ponim.To normalne. Ten regulator,sprawdza napięcie na akumulatorze przez zacisk S i nie tylko.Problemy z brakiem przejścia na wtyczce i zaciskach mogą powodować takie skoki. Odłącz wtyczkę od alternatora, powinien regulować tylko przez D+ w trybie awaryjnym. Będziesz wiedział...
witam też mam ten problem. Podświetlenie świeci cały czas nawet po wyjęciu kluczyka ze stacyjki. Obecnie zrobiłem modyfikację i zamiast stałego zasilania w kości podałem mu plusa po stacyjce żeby mi bateria nie padała po kilkudniowym postoju. Szukałem i szukałem ale chyba pozostaje mi tylko wymiana całego wyświetlacza. A co Ty u siebie z tym fantem...
Nie wiem jaki tam jest typ alternatora ale jeżeli bez żadnych japońskich usprawnień, to powinno być tak że jeżeli alternator ładuje a kontrolka aku się swieci to znaczy że wzbudza się przez lampkę = uszkodzone diody wzbudzenia.
Witam! Mam problem z AL 700. Przestał przełączać się na gaz. Zapalam, dioda cały czas miga, ale autko nie przełącza się na gaz nawet po 1h jazdy. Próbowałem odpalić go na gazie - trzymam wciśnięty przycisk i włączam zapłon - słychać wtedy jakieś stuknięcie (jakby coś się załączało), dioda świeci się światłem ciągłym, ale po chwili znów zaczyna migać....
zarowki chyba nie diody......przelotowki chyba macie bo by stacji nie trzymalo....U na zarowkach chyba ktos nie dobral ze pali...
Sprawdź tą iskre. Pisałem że jeżeli czujnik będzie uszkodzony to iskry nie będzie. Może się nawet okazać że przewód przy czujniku uszkodzony. Czy ta dioda wcześniej mrugała jak auto odpalało??? Bo może jest to imitacja alarmu, tylko dioda mrugająca jako straszak.
Dioda alarmu ciagle miga, do wczoraj wszystko bylo ok. Teraz nawet jak silnik jest wlaczony to dioda miga, podczas gdy wczesniej sie wylaczala. reszta dziala bez zarzutu, co to moze byc? Alarm seryjny corsa 2002
"Przelutuj" (autokorekta znowu mnie przechytrzyła), popraw istniejące punkty lutownicze podgrzewając je lutownicą i dając odrobinę świeżej cyny, w szczególności gniazdo gdzie jest wpinana wtyczka od instalacji samochodowej.
Wilgoć w złączu za tylną lewą lampą masz z powodu pęknięcia wężyka spryskiwacza szyby tylnej w przelotce gumowej. Tam też mogą być poprzerywane przewody instalacji klapy . Poza tym alarmista pewnie nie odseparował obwodów drzwi i klap diodami i wszystkie lampiony się zapalają.
Diody i uzwojenia tez sprawdziles podczas wymiany regulatora ? Masz mozliwosc sprawdzic w testerze wykres napiecia w instalacji ? Moze dioda siada i pikuje a elektronika wariuje.
Witam, ja stosowałem diody z paska led z dużym powodzeniem ale trzeba uważać aby ich nie przegrzać
Zobacz miernikiem czy dioda sie czasem nie zuzyla
Chyba maleje o spadek napięcia na diodzie.
Miganie diody akurat jest już zapewnione. Mam już kupioną diodę migającą. Chodzi o układ który by ją włączał i wyłączał, gdy zamykamy i otwieramy drzwi pilotem. Instalacja ta ma byc w opel corsa.
Najprostszym testerem jest dioda wystarczy ja wpiac pomiędzy + a przewód sterujący tak mozna sobie sprwadzic czy sygnal z czujnika halla jest i potem z komputera. Mialem podobne problemy w toledo i to był prosty i dosadny sposób na wyszukanie takiej usterki. Dioda powinna migac w "rytm" iskry. Powodzenia
Raczej przepaliły się żarówki kontrolek kierunkowskazów. Jeśli i tak masz zamiar zmienić podświetlenie licznika to rozbierz i sprawdź. ;) Żarówki jakie są zastosowane do kontrolek jak i podświetlenia to zapewne W2W lub T5 R5. Można kupić ledowe jak i zwykłe ;)
Środkowy. Można diodą led zaciski 1 i 2. Dioda powinna migać.
To trzeba było tak napisać od razu w pierwszym poście. Stawiam na przebitą diodę w alternatorze lub inne problemy w jego obrębie.
Jeśli wcale nie świeci to widziałem dużo razy, że po prostu kontrolka jest zaklejona klejem, gumą czyli trzeba wyjąć licznik, rozebrać przód licznika (wskazówki itp aż do plastiku) i zobaczyć czy nic nie ma w miejscu tej diody.
Poszło, najczęsciej siada sterownik, jest tam taka dioda zabezpieczająca na płytce PCB.
Pisałeś że grzebałeś przy silniku. To sprawdź przewody czujnika jak i te od dis-a. Tutaj z astry, ale dis ten sam i można też sprawdzić czy przychodzą impulsy diodą led. http://www.czarnikm.republika.pl/x16sz.h...
Za dużo diod w szeregu aby to miało działać.
Polecam zapoznać się z instrukcją obsługi (strona 85): https://www.opel.pl/content/dam/Opel/Eur... mechanik wymienił olej i filtry wiec powinno przestac swiecic [swiecilo insp wraz tą diodą] teraz insp już sie nie świeci a ta dioda dalej ;/
Ekspres robi bardzo małą kawę, po czym zapala się dioda wody. Proszę o pomoc.
Auto ma zapewne jeszcze jedno zabezpieczenie, które się aktywowało. Stąd świecąca dioda.
Dioda - nie ale znaczna część elektroniki radia może pozostawać w stanie czuwania i pobierać prąd. Corsa w kostkach ISO będzie miała zamienione 12V po stacyjce (15) i 12V stałe (30). Przy prawidłowym podłączeniu porządne radia dają się włączyć bez zapłonu ale w tym trybie wyłączają się po jakimś czasie (45min - 1h).
Zawór ma równolegle do uzwojenia podłączoną diodę błędne podłączenie spowoduje uszkodzenie diody, wiem bo uszkodziłem nowy zawór poprzez błędne podłączeni. Są dwa rozwiązania: - sprawdzić podłączenie w innym aucie - zapodaj zasilanie 2-3V przez mały rezystor, prąd rzędu kilka mA i mierz spadek napięcia, jeśli napięcie na wtyczce zaworu będzie na poziomie...
Sprawdź czy są impulsy z czujnika halla dioda led
Ale corsa C nie ma diod w światłach. Tam są zwykłe żarówki. Pewnie ktoś wsadził jakieś ledowe chińczyki i od temperatury się wszystko spiekło i ciężko odkręcić.
Dziekuje za pomoc:)
Dioda w kluczyku świeci?
Kolego prawdopodobnie uszkodzony mostek prostowniczy ,diody.
Oj chyba musisz podjechac do servisu Opla. A jaki to jest Opel, bo kuzyn mial kiedys cos takiego z Corsa.
Musisz jeszcze dać diodę szeregowo bo brzęczy biorąc prąd ze światełka w kabinie. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1...
Żarówki nie diody zdjąć ten plastyk co osłania pokrętła i wymienić żarówki
Diody niebieskie FLUX
To może napisz jaka instalacja gazowa.
Diody w nim zapewne.
na 99% uszkodzona jest opornica regulatora nawiewu a dokładniej przebita dioda zabezpieczająca
Program ustawiłeś na tego opla?Czujniki należy odseparować diodami.
Ozon nie wnika w głębokie struktury. Jak jest gruba warstwa syfu to ozon zabije tylko z wierzchu a potem się odradza cały syf tak po 2 tygodniach. Dwa pytanie co to za ozonator był bo widziałem już "oznatory z niebieska diodą" zamiast właściwego generatora.
mase namierzysz a plusy zawsze ida w szeregu z dioda
Dla spokoju wstaw.
Sprawdz ładowanie alternatora.Mi poszedł regulator napięcia i jedna dioda,silnik słyszałem w głośnikach.Opel Corsa 1.5 D
Jak uruchomię silnik i obydwie zgasną i zaciągnę ręczny, to świeci tylko od ręcznego. Co do pomiaru diody to kolego miałeś rację, po wyjęciu żarówek miernik wskazuje ~500 ohm w jedną stronę, w drugą stronę nieskończoność, czyli dioda sprawna...
zapewne jedna dioda zwiera w mostku prostowniczym
hmmm widze że nie uzyskam tu odpowiedzi ;)
Można w celach tuningu zastosowac diody Shotky .
Witam jak trzymam kluczyk na zamykanie to się szyby nie domkną Dodano po 1 Jakie te diody mają być???????????
Obudowy przycisków trzymają się na zatrzaskach więc z ich rozebraniem nie będzie problemu. Co do diod to nie wiem jakie tam dokładnie siedzą.
Wie ten kto władował tam tą diodę i zaślepkę
Witam Mam problem z gazem w Corsie C 1.0 2003r .Jest zamontowany gaz landi jutro dokładnie napsize jaka instalacja 1 problem auto odpalam na benzynie i strasznie skacze po obrptach..zachowuje sie jakby nie chodził na jakims cylindrze..silnik cos pyrka a dokładnie to tak strzela z rury wydechowej...czasami wogóle nie reaguje na dodanie gazu.Jak juz wskoczy...
Witam. Prawdopodobnie diody mocy do wymiany. Pozdrawiam
Witam Mam opla corsa C samochód ma zainstalowany alarm ale nie ma podłączonych kierunkowskazów do centralki alarmowej. Jak przekazał mi poprzedni właściciel, człowiek który montował alarm stwierdził że nie można podłączyć w tym modelu bezpośrednio kierunków do centralki alarmu. Czy trzeba ciągnąć przewody bezpośrednio do lamp i separować diodami ? pozdrawiam...
Szybcej kupisz cały mostek: http://allegro.pl/prostownik-mostek-delc...
gaz w zbiorniku jest, informują o tym zielne diody. Na elektrozawór przy reduktorze??
Jeśłi nagle sam zgasł i świeci jakaś dioda to raczej tylko warsztat.
To już nie mam innych pomysłów. Wszystko wskazuje na płytę główną.
Jest sposób, szeregowo z przewodem zacisku S ( sender) dać diodę.
Rozrusznik jest ok, tylko obroty były w drugą stronę, więc bendix puszczał. Alternator pewnie ma już padnięte diody. To na początek.
100%... a jak zasilanie na powrót podpiął na zasilanie robocze? A jak ma uwalony przekaźnik czasówki? Czasami powodem jest zwarta taka dioda na stykach silnika
Sygnał że sterownika do obejrzenia na oscyloskopie, jeżeli nie masz, to przez diodę. Jak sygnały sterujące ok, to alternator pod pachę i na stół. Błędy w sterowniku silnika są?
Dziś zrobię pomiar napięcia woltomierzem wskazówkowym, bo elektronik może nie wykrywać szybkich zmian napięcia. Czy jeśli napięcie będzie delikatnie się zmieniało, to winny jest regulator, czy może diody, uzwojenie itd?
Q3 oznaczenie ZCW PBSS4350T Q4 oznaczenie ZDW PBSS5350T Dioda oznaczona jako BO4 to SS0540FL oznaczenie SF. W zasilaczu Corsair RM 750 tam był problem z tranzystorem oznaczonym jako SI - to jest BSS127 SA - to jest BSS123.
Podejrzewać można że gdzieś ginie właśnie ta masa co się do niej diodą podpiąłeś. Sprawdź ją żarówką.
Sprawdzałeś kolego czujnik uderzeniowy ?? Proponuję od tego zacząć. Corsa B nie posiada wyłącznika uderzeniowego. A co do sprawdzenia czujnika halla to pomiar omomierzem jest bardzo niemiarodajny, to bardziej strzał w płot. Lepiej sprawdzić go za pomocą chociażby diody, a najlepiej oscyloskopem.
Mam dokladnie taki sam problem z Corsa C (2005r, 1,2 Twinport). Auto po odlaczeniu akumulatora nie chce odpalić, mryga dioda ("auto z kluczem") i nic.. Wie ktoś jak można sobie z tym poradzić?
Po tak długim postoju to koniecznie sprawdzić to co pisał CameR -elektrykę. Ale uważam że porządna diagnostyka kompem może też wiele powiedzieć. Regulator napięcia, diody w alternatorze sprawdzone?
Witam, Posiadam Corsa C 1.2 z 2002 roku. Przestał działać totalnie zamek centralny, tzn. po naciśnięciu kluczyka zapala się dioda na kluczu i migają światła, ale nic nie reaguje. Po przekręceniu klucza w drzwiach otwierają się tylko boczne. Poza tym żadnej reakcji. Na dodatek nie mogę otworzyć bagażnika nawet kluczem. Próbowałem zakodować klucz, ale...
Problem w tym że nie ma żaróweczek, nie ma żadnych diod,ponoć wszystko podświetla jakaś folia
Chciałbym w Corsie C zamontować światła przeciwmgielne przednie. Zakupiłem włącznik świateł w wersji z przyciskiem świateł przeciwmgielnych przednich. W zegarach brakuje diody od wskaźnika/kontrolki świateł przeciwmgielnych przednich. Czy po wlutowaniu diody w odpowiednie miejsce włącznikiem będę mógł ją uruchamiać ?
Włącznik powinien być podświetlany. Czy reszta kokpitu jest sprawna? Jeśli tak to podmiana włącznika wyjaśni sprawę czy diody, czy wiązka. Stawiam na włącznik.
Witam jeszcze raz. Zawiozłem auto do elektromechanika, który stwierdził iż jest to wina diod w alternatorze ponieważ nie ma ładowania czy może ktoś orientuje się jaki jest koszt naprawy/wymiany takich diod w corsie b 1.5TD?
dioda mruga ale nic po za tym ;p a bateria dobrze włożona ;d
Witam Z tego co pamietam to CAR2003 to jest Blaupunkt a jezeli tak to procesor nie jest HC11 tylko HC05, jezeli juz bylo rozkodwywane to sprawdz czy nie sa poprzecinane sciezki kolo motoroli, zwaszcza RX i TX ktorymi Motorola gada z TMS-em a to on jest odpowiedzialny za strojenie. Ewentualnie sprawdz czy wystepuje na elementach glowicy UKF napiecie...
tak by wszystko było jasne to jest 1,7 isusuzu - corsa (były takie :)) Elektryk wymienił nie tylko regulator ale też szczotki - generalnie cały element w którym są szczotki regulator i chyba diody. Mam nadzieje że to powie Wam coś więcej.
Tylko jest ten problem ze do momentu otwarcia drzwi (wtedy zapalą się zegary) centralny zamek działa jakby był martwy. I do momentu aż nie zgaśnie dioda przy przycisku od zamykania centralny działa jak należy
na dwóch największych kondensatorach 420V 390uF pojawia się zaledwie 5V napięcia stałego. Czyli uszkodzenie gdzieś blisko zasilania. Tam napięcie powinno być zawsze. Podłącz go do sieci i mierz po kolei napięcia. Na wejściu przewodów ze złącza zasilania na płytkę ma być około 230V AC, Następnie mamy dławiki i kondensatory tworzące filtr tłumiący zakłócenia....
Z własnego doświadczenia wiem, że sportowy wydech w seryjnym silniku nic nie daje. No może w głowie mi przybyło z 20 koni. Stożek też nic nie daje. Zmieniłem z powrotem na serię. Jednak producent ma więcej racji niż użytkownik golfa z przyciemnionymi szybami. Nawet o dziwo diody nie dały więcej mocy, a przecież pobierają mniej prądu i nie obciążają...
Można sprawdzić zasilanie wtrysku. Do wtyczki wryskiwacza podłączyć diodę led. Sprawdzić czy miga podczas rozruchu.
Mam Caffe Corso esam 28 i dioda od wody miga caly czas pomimo pelnego zbiornika na wode ( po zblizeniu magnesu do czujniika dioda swieci sie stale na czerwono ). Wymienilem pompe wody i zawor bezpeczenstwa.. ale nadal nie podaje wody. Wode podaje do dyszy do mleka i Wode widac w wezyku do pompy ale z pompy do zaparzacza juz nie podaje wody..Plywak dziala...
no zapewne jakiś włącznik, pod nim jest dioda która się świeci przy włączonym przycisku i gaśnie po jego wyłączeniu.
Wymontuj alternator niech sprawdzą go na stole,dadzą obciążenie ,sprawdzą diody, ale oprócz tego sprawdz ten pobór. Pozdrawiam
Możesz zastosować gotowy tester do sondy lambda na Lm3914, ma zakres do 1.2V: http://corsa-b.cba.pl/emu.htm
Powiem szczerze że warto mieć radio włączane bez kluczyka, no ale jeśli przeszkadza ci ta dioda no to przełącz...
Przy nawet kilkunastu diodach nie ma prawa się rozładować. Jeśli się tak dzieje to znaczy, że gdzieś masz zwarcie. Kumplowi też rozładowywało aku(Corsa A 1.5D Isuzu). Dopiero jak przestały mu chodzić wycieraczki wziął się za elektrykę i przyokazji usunąl kilka przewodów. Po tej zabawie przestał sie rozładowywać.
Na pinach 3i4 sa impulsy dioda led miga ale nadal nie wiem czy to moduł czy coś inne.
Czy czasem tym potencjometrem nie z ciemnia sie wskaznikow. Moze spalily si sie diody ktore odpowiadaja za podswietlenie tego wyswietlacza.
To przeciez możesz sprawdzić czy lecą impulsy szybkości jazdy na deske, wystarczy zwykła dioda świecąca z opornikiem.
Silnik chodzi jak Diesel, klepie. Natomiast buczenie z alternatora (odsłuchałem na słuchawkach, nie jest zbyt głośne) wskazuje że alternator pracuje na jednej fazie — uszkodzenie diod lub uzwojenia statora. Najlepiej byłoby to sprawdzić na wyjętym alternatorze podpiętym do akumulatora przy kręceniu np. wiertarką. Ewentualnie buczenie może dochodzić...
Witam, mam ostatnio problem z corsa B 1.0 12V czasami, najczesciej podczas jazdy pod gore samochod sie zachowuje tak jakbym ja puszczal i znowu naciskal pedal gazu (tak jakby tracil moc na sekunde i potem znowu jechal), czasami to sie dzieje przy jezdzie po prostej. Nie mam bladego pojecia co to moze byc, w zeszlym roku mialem praktycznie te same objawy...
Ja mam problem z pilotem nie działa, nie miga dioda i pobiera około 50mA prądu. Czy macie jakieś pomysły? Co może brać tyle prądu?
Witam Problem- klima i obieg zamknięty cały czas włączone tzn świecą się czerwone diody. Obieg też się świeci przy wyłączonej dmuchawie, klima odrazu zaskakuje jak się tylko włączy dmuchawe. Na każdym położeniu kierunku nawiewu. Klima manualna. Ma ktoś jakieś podpowiedzi. Dzieki
No oscyloskop jak najbardziej. Zdaje się,że marrrk pisząc swoją poradę obawiał się że napiszesz coś przeciwnego,np "Czemu akurat tak ? nie wystarczy dioda? " Czujnik generuje na wyjściu sygnał prostokątny
corsa wymiana żarówka corsa corsa wymiana żarówki corsa corsa wyswietlacz
instrukcja sterownik sprężarka prąd bramki tyrystora honda accord gaśnie
jacuzzi dmuchane jacuzzi dmuchane
Manta LED 5003 - Telewizor nie reaguje na pilota Problemy z działaniem telewizji Play - co robić?