Wygląda na typowe uszkodzenie alternatora.
Jak 3 kable to immo trzyma.Zmień ten zawór na zawór ze śrubką M5 taki zwykły bez immo.
Wpisz w wyszukiwarkę "regeneracja sterowników isuzu" i masz firmy które się tym zajmują, np. Elektro-bip.
Prawdopodobnie kostka stacyjki do wymiany.
Skoro wystrzeliły tranzystory to pompa nie może być ok. Sterowniki od drgań uszkadzają sie inaczej nie strzelają tranzystory. Pompa do zrobienia lub wymianki.
Musisz ustawić tak żeby blokady weszły na swoje miejsce, tak w pompie jak i w kole wałka, jeśli urwana śruba to wypadało by ją wykręcić. jeśli chodzi o GMP to tak po 180 stopniach będzie znów GMP tyle że w innej fazie pracy, czyli jeśli najpierw był suw sprężania to po 180 stopniach będzie wydechu. Sprawdzić można czy to wykręcając świece czy wtryskiwacz,...
Numer starego alternatora i nowego.
Sprawdź świece czy nie są spalone. Jeśli na listwie masz napięcie 13.8 V to podejrzewam że będą popalone świece.
http://www.catalogue.bosal.com/pages/exh... body types - tutaj znajdziesz wszystko co potrzebne. Katalizator to jest ten pierwszy "baniak" licząc od silnika.
chociaż sprawdź ustawienie rozrządu. to ciąganie mogło trochę nawywijać
Ta corsa ma pod consolą po stronie pasażera przekaźnik od ładowania. Ma on oczywiście połączenie w alternatorem. Schematu nie posiadam, nie naprawiałem w takim aucie takiej usterki. Pozdr.
Nie musi byc zimowe. Wystarczy antydepresatora dolać. Ale wygląda na zamarznięte paliwo. W baku pewnie kisiel. Musisz przeczyścić zbiornik, przewody i odpowietrzyć. Nalać swieże paliwo i musi odpalić,
od czego zacząć zwiększanie mocy Od niczego! Kupić samochód z mocą, jaka jest potrzebna właścicielowi.
Witam serdecznie. Na początku podaj proszę rocznik auta. Silnik isuzu czy oplowski?
To jak o skrzyniach biegów i tym podobnych to dorzucę Opel Corsa D 1,3 CDTI, w nim również przy drążku zmiany biegów wyrabia się takie plastikowe badziewie że biegu nie da się wrzucić. Koszt nowej części to ponad 400 zł a psuje się po kilkudziesięciu tyś km. Porażka totalna. Przeróbka tego plastikowego badziewia na metalowe załatwia sprawę raz na zawsze.
1.7 turbo diesel isuzu nie był stosowany w corsie B, przed miesiącem zmieniałem silnik 1.7 diesel isuzu - kod silnika 4EE1,X17d - na 1.5 diesel isuzu kod 4EC1. Problemy były następujące: 1. mocowanie silnika prawa strona inne mocowanie poduszki 2. kolektor dolotowy silnika 1.5 koliduje ze zbiornikiem wyrównawczym płynu chłodzącego, przełożyłem kolektor...
Witam posiadam Opla corse1,7 disel Isuzu nie działa oświetlenie tablicy rejestracyjnej czy ktoś wie gdzie znajduje się jakiś bezpiecznik (at)ElektrodaBot
BANANvanDYK: to właśnie Ty oglądałeś silnik Isuzu, drugiej generacji, bo wcześniejsze Isuzu też były na zwykłej pompie Bosch na linkę (Astra F, Corsa B...) swoją drogą to bardzo ciekawe, po co wsadzali silniki Isuzu skoro mieli własne, tej samej pojemności i podobnej mocy... szczególnie, że te Isuzowe wcale nie są rewelacyjne, głowice pękają, wywalać...
ja zrobilem tak w astrze 17 tds isuzu w przewod który idzie do grzania swiec wpiolem mocny wylacznik który jest załanczany rencznie tylko podczas rozruchu zimnego silnik . Po odpaleniu silnika odczekuje okolo 5 sekund i wylanczam grzanie swiec działa mi to juz 5 lat i nie pali mi juz swiec.to samo zrobilem u syna silnik 1,5 td isuzu.
mam problem a mianowicie w oplu corsa c 1.7 silnik isuzu z 2002 roku nagle zgasl i koniec. doszedlem do tego ze nie podaje zasilania na elektrozawor na pompie paliwa. mial ktos taki przypadek? dziekuje za wszelkie info.
Co się nie otwiera? Bez sprawdzenia ile pompuje turbo to można wróżyć ze szklanej kuli. Mechanika zmień, co do tego nie ma wątpliwości.
Niech no zgadnę - czyżby włącznik termiczny na chłodnicy? Ile wygrałem?
Kupię 2sk3483 (K3483) . Moze byc sprawny wymontowany. Wystepowal w ECU denso do sterowania wtryskami CR (isuzu, toyota, nissan). Mogę oddac 10szt. gdy dojda z Chin.
ok Panowie dzięki za rady Chciałem się dodatkowo jeszcze upewnić czy na pewno nie działa przekaźnik. W tym celu podłączyłem alternator normalnie do kostek 4 pin oraz B+, w miejscu przekaźnika podłączyłem pod wyjście L z alternatora żarówkę 5W i popiołem do masy. Takie rozwiązanie podpowiedział mi schemat z przekaźnika albowiem kabel L z alternatora...
kolego proponuje na poczatek sprawdzić pompę ciśnieniową
Na "wiencu"? Od strony skrzyni? Dekielek? Odpowiednik OT? Odpowiednik wobec czego?
Sprawdzić wycieki. Rurki przy chłodnicy,zbiorniczku,przy wejściu do środka.
Witam, Od kilku lat posiadam Opla Astrę F z silnikiem ISUZU i każda kolejna zima kończyła się w ten sam sposób - problemy z akumulatorem podczas mrozów. Oto moje obserwacje i rozwiązanie: Sterowanie świecami żarowymi (w tym przypadku dokładnie mówiąc wyłączenie zasilania w/w świec) odbywa się za pomocą czujnika temperatury silnika. Dodatkowo kontrolka...
Każda skrzynia ma swój numer (np. F13 W355) odzwierciedlający między innymi mocowanie. Jeżeli będzie identyczny z tym który Ty masz to skrzynia może być nawet od silnika benzynowego;) W załączniku informacja o numerze skrzyni (gdzie go znaleźć i jak go czytać)
Problem rozwiązany. Przyczyną okazała się zbyt mała dawka paliwa ustawiona na pompie wtryskowej.
corsa van 1.7 Di 2002r
Czy to czasem nie cięgno od "gazu"???
Niestety japońce często tak mają. Lepiej byłoby zastosować przekaźnik świec od astry 1.7 isuzu no i oczywiście mocny alternator.
Witam, podłącze sie do tematu. Zmieniłem już na 3 termostat i na 3 czujnik temperatury strzałka przy -10 stopni mrozu ledwo sie podnosi a w samochodzie letnie powietrze, nawet nie ciepłe. Latem wskaźnik pokazuje 85 stopni też nie zawsze. Temperatura silnika spada jak zmniejsze obroty silnika. Jestem bezsilny bo nigdy w żadnym samochodzie nie miałem...
Tym że podgrzewa świece cały czas.
Kolego sprawdź dokładnie działanie stacyjki (kostki stacyjki, element wymienny). Po Twoich opisach wydaje mi się, że własnie stacyjka ma awarię. Dogrzewanie świec żarowych po uruchomieniu zimnego silnika (i zgaśnięciu kontrolki świec) jest prawidłowością z tym, że zazwyczaj kontrolka gaśnie po ok. 6 - 7 sek., a świece dogrzewają jeszcze przez ok. 28...
Czyli ten pomiar to pomiar względny. Powiedz jeszcze co widzi sterownik w parametrach rzeczywistych. Pomiar fizyczny bardzo dobry, ale trzeba go odnieść do tego co widzi sterownik. Podrzuć logi ze swobodnego przyspieszania. Można to zrobić OP-comem albo innym interfacem, który się skomunikuje.
Do Corsy B 1,7 D jest inna. Pozostałe modele mają tą samą pokrywę. Informacja od pracownika serwisu opla.
Alternator Hitachi - prawdopodobnie cały na złom.
Mam problem z predkosciomierzem . Pokazuje mniejsza prędkość niż jest w rzeczywistości. Opel corsa b 96r. 1.7d isuzu. Nie wiem czy to linka,czujnik predkosciomierza czy może od abs jeżeli auto wgl posiada. Czy chodzi o samą wymianę licznika
20nm,39nm,60stop,13stop,60stop,13stop. nowe śruby, dokręcasz "w kółko od środka". a tak właściwie to co za uszcelkę kupiłeś, że nie ma tam instrukcji dokręcania?
Co do obrotomierza to fachowiec zawalił. Wsadzony został obrotomierz z benzyniaka a Ty masz diesla. Alternatory z diesla maja wyjście W do którego podłączony jest obrotomierz. Jedynym rozwiązaniem w tym wypadku jest dolutowanie przewodu pod jedno z wyjść uzwojeń (przed mostkiem lub diodami prostowniczymi) i do tego podłączyć obrotomierz. A jak tam regulator...
Albo kończy się pompa wody(oberwało wirnik).
A co to napędza?
Najprościej to zwiększyć ilość podawanej mieszanki do cylindrów(np z pomocą sprężarki) Ale redukcja wagi też się przyda (zwiększyć stosunek mocy do masy)
Górnej? Od góry.
Trzeba sprawdzić jakie napięcie znamionowe jest na tych świecach bo są świece na których jest napis- 11V albo 7V
A prąd wychodzi ze stacyjki? Dodano po 20 Prąd wychodzi ze stacyjki?
Wymień regulator napięcia.
Witam Chciałbym zapytać się gdzie znajduje się czujnik ciśnienia oleju w opel corsa 1.5 B 96 r isuzu diesel
isuzu corsa alternator isuzu corsa obrotomierz corsa isuzu
nagrywanie kaset composite svideo kalkulator telefonu
budowa elektrowni wiatrowej budowa elektrowni wiatrowej
Ardo WD 1000 LX - typowe usterki i naprawa Samsung SCX-3405 Factory Reset Methods, Firmware 3.00.02.05 Lock, NVRAM Clear