To nie jest wina kostki tylko pręta "płetwy" pomiędzy mechaniczną częścią stacyjki a właśnie kostką, ten element pęka (jest to odlew ze ZnAl) i kostka pozostaje w pozycji przekręconej na zapłon. Musisz wyjąć wkładkę, ten element gdzie wkładasz klucz z obudowy stacyjki
Odczytaj pin i zakoduj klucz .%Po co tyle kombinacji?
Byla niedokręcona. Dokręciłem ją na razie palcami. W takim razie lecę do domu po klucz.
Może opisz co to za pastylka. Czy znajdująca się w główce kluczyka , czy występująca oddzielnie?. Czy posiadasz działający jeden klucz?
Myślę, że najprościej i najtaniej będzie dopasowanie zamków do klucza od stacyjki. Nie trzeba wówczas żadnego programowania. Trzeba wymontować wkładki zamków, rozebrać je i dopasować zapadki pod posiadany klucz.
klucz 19 plastki , czujnik mocowany obok lapy sprrzegla wymiana 3.5 minuty:D
Rozumiem że klucz inny? Immobilizer?
No właśnie
Kup nowy wkład i dopasuj stary klucz.
Problem z immo, masz drugi klucz?
Da się, kupujesz na złomie klucz ( astra, corsa, vectra, omega) za powiedzmy 30 zł, wydłubujesz transponder-chwała Bogu nie jest przyklejany jak w VW- i programujesz.
Klucz imbusowy i wykręcasz 4 małe śrubki w narożnikach radia ,pózniej klucze ewentualnie 4 gwozdzie i radio wyjęte.
Pęknieta sprężyna w zamku. Czy ta sprężyna jest wymienialna? Czy jeżeli wymienię zamek to będę musiał zmienić klucz, imobilajzer?
Od środka samochodu odkręcasz śruby mocujące lampę, pasuje tam bodajże klucz do kół.
Nie znajdziesz bo przyczyny takiego stanu mogą być różne od uszkodzenia instalacji przez uszkodzenie któregoś z modułów a kończąc na kluczyku . Z pewności jednym z błędów jest immo ale w Corsie D w skład zabezpieczenia wchodzi kilka modułów i klucze . Skorzystaj z drugiego klucza i sprawdź co się dzieje . Jeśli objawy są takie same trzeba zdiagnozować...
W techu funkcje specjalne mam szare (niedostępne).
pompa stara, czy założony cały komplet z jednego wozu ( pompa, puszka immo, klucz)
Przepustnica jak by była brudna to by się wieszały obroty. A u ciebie jest ich brak sprubuj podkręcić trochę ale tylko puł obrotu i zobacz co się dzieje małymi krokami Czym kolega chce kręcić w tej przepustnicy ?! https://obrazki.elektroda.pl/9125240000_...
A ewentualne przełożenie wewnętrznej części stacyjki, do której pasuje "stary"klucz do nowej obudowy stacyjki ma sens ?
Tymczasem stare oryginalne śruby jak i nowe przy ok 85Nm się poddają. To nie jest możliwe. Albo masz śruby z plasteliny albo klucz z chińskiego marketu.
Eur. tego nie potrafi. Zapis immo w ecu, chyba wHC11F1. Musisz mieć programator do Motoroli, jak odczytasz zawartość to Ci pomogę.
Potrzebujesz nowy "klucz z pilotem", transponder, kod PIN oraz odpowiednie "narzędzia" np. Tech2 .
A co robił ten człowiek w czasie jak TY moczyłaś klucz w płynie hamulcowym?
Pin poczytasz z byle kąd.Ecu,licznik,box itd. Nie,zwykły kabel obd nie wystarczy,potrzebne cos co wyciaga przez ganiazdo takie tematy. Srednio myślac uwazam ze nie bedzie ci sie opłacało kupowac sprzetu zeby to zrobić. Klucze z zakupionym autem dostaje sie najmniej 2,a jak dostajesz jeden i to jeszcze dorabiany to oznacza ze były zabrane przez władze...
Sprawdzałem akumulator włożone były 2 nowe i teraz na końcu żelowy aby nie było spadku napięcia , co jeszcze moge dodać napewno wymieniana byłą stacyjka bo jest inny klucz do drzwi
Nie wiem czy można go od ręki kupić i wymienić? Kupowałem go już trzykrotnie w tym samym, niedużym sklepiku motoryzacyjnym. Wymiana jest prosta. Potrzebny jest tylko odpowiedni klucz płaski. Najpierw trzeba wypiąć kabelek.
Zapewne immo blokokuje bo transponder ulegl uszkodzeniu jak klucze glebowaly :P I co mam teraz zrobić? Drugi klucz mam aktualnie w domu, nie przy sobie :/ ile to będzie kosztować?
Masz uszkodzony czujnik walu korbowego lub jak kto woli czujnik predkosci obrotowej a dokladnie kod usterki 0335 czyli czujnik predkosci obrotowej przy wartosci start. Zamocowany jest on do bloku slinika od tylu na polosia prawa za pomoca 1 sruby na klucz torx wew jest osadzony na oringu brazowym i podlaczone jest zlacze konektorowe z dwoma wtykami....
Od czego zaczac ? W sumie to masz dwie opcje. Pierwsza to oddać do warsztatu, a druga to podłączyć tester . Pewnie wysypało immo (jak miga klucz)i sam i tak nie poradzisz. Więc opcja pierwsza.
Gniazdo diagnostyczne jest pod hamulcem ręcznym. Jechać z tym nie można ECM nie rozpoznaje kluczyka.
klucz zapasowy można zrobić bez pinu i są do tego bardzo tanie urządzenia.
tak ale musisz mieć pin od tego immo co kupisz
jedna sruba (nie pamietam jaka) Pozdrawiam! Śruba M6, i dwa rozwiązania -klucz 10mm -imbus 5
Pewnie by się dało, ale nie wiem czy gra warta świeczki. Najtaniej kupić uniwersalny sterownik centralnego zamka, montaż to godzina z wypiciem piwa, koszt około 50zł a całkiem przyzwoicie to działa. Minus taki że masz klucz do odpalania i pilot do otwierania.
nie mozna tego minąć?? immo nie odcina w tym aucie tylko pompy paliwa? poradze serwis opla ale moze cho doraźnie dam rady to uruchomic??? Dodano po 2 aha i jeszcze pytanie jak to dokladniej wyglada w serwisie chyba sa w stanie dostarczyc kluczyk ktory juz bedzie dzialal? jak zaprogramowac nowy klucz?
Wina kolumny kierownicy, nie przechodzi prąd przez krzyżaki, jak masz klucz wyjęty to masuje ją ten dzyndzel co blokuje kierownicę, jak klucz wsadzisz dzyndzel się chowa.
Pod ta osłoną musi być spłaszczenie na klucz. Ciężko jest się tam dostać ale do wymontowania.
Kluczyk może dorobić ASO i jest to niemały koszt. Kod na kluczyku to mechaniczny kod klucza, nie ma związku z transponderem, jego kod masz na karcie "CAR PASS" (o ile ją masz), choć nie wiem czy masz tam tylko kod mechaniczny (do awaryjnego uruchomienia) czy masz też elektroniczny. W ASO mogą Ci wprogramować nowy transponder. Można też "wyczyścić" immobiliser...
Wsad jest inny niż standardowo, bo corsa jest po lifcie. JayRo czym czytałeś te kody, jakiś kalkulator. Podane przez Ciebie cyferki wydają się być na moje oko prawidłowe. Ja co prawda miałem wcześniej te wsady od kolegi, ale dopiero teraz zachciało mi się rozpracować jak to jest liczone. Wygląda na to że klucz do liczenia jest taki jak w tych starszych...
To co pokazałeś to łącznik kolumny kierownicy - sprawdź czy śruby na jego końcach są odpowiednio dokręcone (załóż klucz z nasadką i spróbuj dociągnąć ) ...
Czy klucz 2802 zadziała dla PADDGO_INERGY? czy muszę sam to rozgryźć?
Wykopki, ale stanąłem przed tym wyzwaniem. Zupełnie nie opłaca się ta ekwlibrtstyka, po lewaj stronie. Koledze zajęła 2 godz, a co naklął przy tym, to sam wie. Odkręcenie 4 śrub osłony zderzaka ,3 śrub mocujących reflektor, i 2 wkrętów przy nadkolu, wyjęcie reflektora, wygodna wymiana żarówki, i ponowny montaż zajmuje 15 min, bez ryzyka urwania czegokolwiek....
immo ununiesz jak masz programator do motoroli,uzadzenie to immo do opla z pinem(ciezko jest wyciagnac pin)-nr aukcji IMMO,IMMOBILIZER OPEL ,ORGINALNY KLUCZ I PIN (numer 343373946
Witam, Posiadam Corsa C 1.2 z 2002 roku. Przestał działać totalnie zamek centralny, tzn. po naciśnięciu kluczyka zapala się dioda na kluczu i migają światła, ale nic nie reaguje. Po przekręceniu klucza w drzwiach otwierają się tylko boczne. Poza tym żadnej reakcji. Na dodatek nie mogę otworzyć bagażnika nawet kluczem. Próbowałem zakodować klucz, ale...
Witam Chciałbym opisać problem z moim autem. Zaczął się nagle i bez wyraźniej przyczyny...a więc: Wkładamy klucz do stacyjki (klucze są dwa oryginalne) i powinna się zapalić kontrolka świateł awaryjnych (słabe podświetlenie trójkąta), które wg mnie informuje o tym że auto rozpoznało klucz i immo (ja to tak rozumiem). Niestety tego brak. Przekręcam klucz...
Jest na klucz 19 mm nasadowy, znajdziesz.
dostać się do steronika, na kablach czerwonych ma byc plus bez wzgledu na polożenie klucza w stacyjce, na czarnych plus jak klucz jest wlaczony, na brązowych masa.
Silnik rozgrzewa się normalnie? Czy węże idące do nagrzewnicy nagrzewają się ? Czy bez dmuchawy załączonej oba są tak samo ciepłe? Po załączeniu dmuchawy robi się jeden chłodniejszy ? Mogła nagrzewniczka się zalepić. Co do temp. Na wyświetlaczu to sprawdź wiązkę do czujnika i sam czujnik. Podłącz komputer to się dowiesz czemu nie ma gazu.
sterownik immo jest w ECU ? Generalnie moze jest jakas procedura, bo w tym okregu immobilizera mam klucz zaklejony tasma:P Moze byc klucz cały czas w polu immobilizera ?
Tech2->nadwozie->immobiliser->dodaj klucz->wykonywać polecenia techa. Warto przed programowaniem skasować poprzednie zarejestrowane klucze
Chciałbyś do QX5 dopisać oryginalny klucz Opla - to się nie uda ! Jest stosowany inny algorytm szyfrowania informacji. Częstotliwość pracy to nie wszystko. Właśnie dlatego są produkowane alarmy bezpilotowe, sterowane odpowiednimi impulsami centralnego zamka sterowanego fabrycznym pilotem. W Katowicach usługa frezowania i programowania klucza do samochodów...
Witam. To jest przywara Polaków - moja też :-). NIE CZYTAMY INSTRUKCJI ! Otóż na stronie 37 jest napisane: "... Spersonalizowany kluczyk - zapisywanie własnych ustawień lub funkcji pojazdu w kluczyku ... .". Między iinymi jest tam mowa o zapamiętaniu jasności wskaźników i kilku iinych funkcji. Mam nadzieję, że pomogłem. Pozdrawiam
Sprawdź miernikiem w którym pinie jest napięcie +12V bez kluczyka tam podłącz czerwony z żółtym kablem. Jak nie masz miernika można zastosować żaróweczkę 1W np od podświetlania rejestracji.
Co mógłbym jeszcze samemu zrobić zanim zapłacę za lawetę i serwis? Sprawdź jeszcze raz wszystkie bezpieczniki. Zastosuj do tego próbnik z żarówką lub ostatecznie multimetr. http://obrazki.elektroda.net/61_12796571... http://obrazki.elektroda.net/26_12796571... http://obrazki.elektroda.net/64_12796571... http://obrazki.elektroda.net/53_12796571...
Lubię każdą robote którą wcześniej już robiłem :) Zawsze możesz określić ile czasu Ci to zajmie, wiesz od czego zacząć jaki klucz do ręki wziąść itd. Lubię też od czasu do czasu jakąś robote w kabinie, ze względu na to że nie muszę dłuog rąk szorować po takiej robocie :)
Dziękuję za pomoc. Postępowałem według wskazówek choć zamiast przyrządu użyłem klucza hydraulicznego z a pomocą którego zablokowałem piastę. Dodano po 9 Zgodnie ze wskazaniami forumowicza MikeC dokręciłem piastę koła pasowego w trzech etapach 150 Nm + 45° + 15°. Użyłem nowej śruby ale zamiast przyrządu zastosowałem klucz hydrauliczny którym unieruchomiłem...
Według mojego schematu sygnał z pina 51 przychodzi do punktu zaznaczonego na żółto, a ten punkt połączony jest za pośrednictwem bezpiecznika z przekaźnikiem klemy K15 (K50 to przekaźnik K2 skrzynki bezpieczników).
przewody biały i zielony
Nie pamiętam dokładnie, ale chyba jest nad lewą półosią tą krótką. Na pewno jest na klucz 13. Poziom oleju powinien być równo z korkiem wlewu oleju do skrzyni.
Rozrząd wymieniony i wygląda na to że lało na pompie oleju. Nie wymieniłem uszczelniacza na wale bo nie mogłem odkręcić śruby. Jaki ma gwint śruba na kole pasowym wału? Kręciłem i w prawo i w lewo kluczem z dużym ramieniem - rwały się pospawane płaskowniki blokujące wał. Klucz udarowy też nie dał rady.
klucz tylko nowy ID40 przekodowany pod opla ,a pin można też odczytać z odpowiednich modułów zainstalowanych na pokładzie.....no i jeszcze trzeba mieć czym to ogarnąć
odczytaj pin z pouszki immo jesli nie masz, zakup transponder na allegro, dokoduj klucz za pomoca opelscannera, opcoma lub innego sprzetu. to jest najtansze rozwiazanie.
Czy klucz-czyli grot wyjąc z nowego i włożyć do starego? Tak. https://tagra.pl/opel/1167-obudowa-opel....
Brak komunikacji ze sterownikiem silnika, sterownikiem ABS, licznikiem. Pozostałe moduły OK. Ale przewija się bład braku komunikacji z ecu i połączenia can.
opel corsa 1.5 TD isuzu ZAWOR ELEKTROMA hej dostalem sie do tego zaworu bo auto nie zapala raczej pali trzeba dlugo krecic i raz zapali a raz nie. Ale tego zaworu nie moge odkrecic bo zaden klucz nie pasuje i moze mi ktos pomoze
Jak swieca mokra to uszczelka pod głowica dmuchnieta i zalewa swiece olejem i połynem chłodniczym, koszt uszczelki nieduzymax 30 zeta a z autodaty weźmiesz momenty dokrecasnia srub, klucz dynamometryczny i bedzie git :D
Robiłem to kiedyś i poszło bez problemów, zarówno klucz jaki i pilot. Kasowałem wszystkie piloty i potem po kolei dodawałem nowe, tak samo klucze.Robiłem op-comem w Corsie z 2002 roku.
Witam Problem został rozwiązany dziękuję wszystkim za pomoc. Odpowietrznik znajduje się z lewej strony u góry chłodnicy (plastikowa śruba na klucz i krzyżak) patrząc na silnik od przodu i co ważne trzeba go naprawdę porządnie przegonić. Temat zamknięty
Wyszlo na to ze kod jest zmienny zalatwilem cala sprawe za pomoca techa i szlifierki. Klucz dopilowany kluczyk dopisany do komputera i wszystko dziala juz 2 lata.
Hej. Podczas jazdy samochodem opel corsa d 1.3cdti zgasł i nie odpala. Zaświeciła się kontrolka autka z kluczykiem. Jak zgasł nie było nic słychać żadnych stuków puków itp. Jeden mechanik stwierdził ze wałek rozrządu się nie kręci a drugi ze spompowalo kasatory i najlepiej kupić nowy silnik. Co uważacie? Warto rozbierać i patrzeć czy kupić silnik?
Ewentualnie orginalny klucz zamocuj do stacyjki, a dorobionym kluczykiem odpalaj :D Immo będzie czytało kod z orginału. Ja u siebie tak mam i działa bez problemów :D
Dokladnie spadek napiecia i wywsypalo sie immo ,moge zrobić zdalnie ale potrzebny op-com.
Oznacza to tyle, że między ECU a BCM nie sa wymieniane informacje, lub są wymieniane w trybie alternatywnym, sugerującym uszkodzenie jednego z modułów lub ich okablowanie.
Wymiana kostki stacyjki powinna wyeliminować opisany problem.
Witam mam problem z TV Corso l14r1, działał bez problemu ale teraz wyskoczyło mi okienko w którym mam podac klucz :?: bez niego niemoge nic zrobic, aby wszytsko było jasne, nikt z użytkowników niezakładał żadnego klucza. Moze jest jakis uniwersalny klucz do tego modelu Z góry dziękuję Zajdler
Witam mam problem tego typu jechałem wczoraj i zgasło mi najpierw radio później cała deska rozdzielcza zapaliły się błędy kierownica się zablokowała aż w końcu samochód zaczął szarpać jakby przestał dostawać paliwo i zgasł i już wgl nie odpala jak wsadzam klucz to wydaje dziwny dźwięk jakby alarm ale nie do końca dziękuję ślicznie za pomoc .
W oplach z tamtych lat częsty przypadek był z luzami na wybieraku od biegów(czasem gumka na lewarku), najczęściej sworznie które są cienkie i plastikowe części, można też zrobić regulacje samemu na łączeniu od popychacza lewarka z wybierakiem(skorzystać z kanału czy podnośnika), jest to na jak dobrze pamiętam śrubkę 8(klucz 13), pomijając zużyte synchronizatory...
W skrócie, nie dasz rady. Jeszcze trzeba centralkę z Vectry i Techa by dopisać klucz. Potem dorobić grot i immo, jeśli masz. Szkoda zabawy. Lepiej kupić za parę groszy centralkę z pilotami i dołożyć.
Nie wiem z czym masz problem , na napinacz zakładasz klucz / bo na pewno nie masz specjalnego do napinaczy/ naciągasz , zakładasz pasek ,puszczasz napinacz i po kłopocie.P
ubię te dyskusje jak ktoś pyta o jakąś firmę i zaraz pojawiają się odpowiedzi że Yato też dobre, że Kuźnia też spoko. No i Stanley! Zaraz widać, że te osoby nie mają zielonego pojęcia o czym piszą. Kupił sobie jeden z drugim walizkę kluczy w Obi i dwa rowery dla syna i córki złożył (też chińskie), dwie szafki z Ikea i zaraz się rozpisuje jakie to są...
Witam Jak kręcę kluczykiem nie ma iskry. Przekładana była cała listwa. czujnik wału i czujnik wałka dodam że iskra jest jak sprawdzę komputerem jak kręcę kluczykiem nie ma i jak włączę zapłon i kręcę rozrusznikiem też nie ma. Żadnych błędów nawet w imo.
To jest klucz do wtryskiwaczy z czujnikiem wzniosu iglicy, czyli z przewodem. Patrząc na poprzedzający wpis sugerował bym kosz w całości, bo kto wie do czego to doprowadzi?
ale ten który mi podałeś jest na pierwszy rzut oka taki sam i kosztuje tyle samo tylko oparty o AMD. PRZYSZŁOŚCIOWY. Słowo klucz. Wydajność będzie bardzo zbliżona, przy pamięciach 3200 praktycznie taka sama. A przy Twoich 8GB w jednym module, wydajność będzie beznadziejna. Po 4 godzinach szukania, czytania, porównywania wybrałem mniej więcej to co...
klucz,immo,bcm ,licznik ,ecu silnika o identycznych numerach, to dla laika spec potrzebuje ecu o objętnie jakich numerach 1.0 xep
Witam, mam pytanie co oznacza poniżej ukazana kontrolka w pojeździe OPEL CORSA C 1.4 2004r. ? Google nie działa? A nie, działa!!! http://dixi-car.pl/kontrolka.htm Tylko klucz w poziomie. http://forum.opel24.com/topic/8432-swiec... I co jeszcze Ci potrzeba? Zapewnienia, że dalej możesz tak jeździć? Biegusiem do...
A po chcesz sprawdzać kluczowanie, skoro nie masz poprawnego zasilania?
Zwykle przestawiaja się walki względem siebie do sprawdzenia potrzebujesz klucz płaski lub kawałek płaskownika i śrubokręt i ustalisz czy rozrząd jest przestawiony . A odnośnie ustawienia ponownego to zależy już od twojej wprawy i wiedzy
Jest błąd MAF, tym się zajmij.Pomiar napięć i sygnału.MAP to samo.Cały dolot też do kontroli.
Na mój klucz pneumatyczny nie mam co liczyć bo jest zbyt "zajechany" czyli wystarczy że zmieszczę się w zakresie 150-170 Nm >?< i powinno być ok
Bodajże klucz trzynastka płaski pasuje poprawnie. Czyli taki żeby na ciasno (lub lekkim luzem) wszedł w rączke tam gdzie jest zawleczka. Ja tak w astrze F ściagam.
No dobrze co radzisz. Klucz zapasowy - dzieje sie tak samo. Co robic??? Odczytac błędy komputera. Czy wykaże jakis kod usterki?
Przy odpaleniu auta pojawia się kontrolka auta z kluczykiem po czym auto gaśnie Czy to może byc ewentualnie wina słabego akumulatora Skoro za pierwszym razem odpala , to znaczy że akumulator jest sprawny.
Witam. Auto posiada centralny zamek. W instrukcji obsługi wyczytałem że jeżeli auto jest otwarte (centralny) i szczelina zamka bagażnika jest w pozycji poziomej, to można go otworzyć wciskając zamek kciukiem. Tymczasem u mnie nic takiego się nie dzieje, trzeba wkładać kluczyk przekrecać i razem z nim wciskać. Dołączam film na którym to widać (auto było...
Witam problem leży w tym, że wyjmę klucz ze stacyjki a po chwili zaczyna się świecić kontrolka od poduszek, czasami żarzy, sporadycznie przy wkładaniu klucza do stacyjki mrugnie check engine. Błędów w air-bag i w silniku nie ma, sprawdzone Op-com, Auto Com i CDIF2. Nie wiem czy zegary świrują czy BCM, miał ktoś kiedyś coś podobnego ? Każda pomoc się...
Uwierz mi kolego, zaglądałem. :) Ale ja nie wiem co tam jest od czego. Może ktoś ma też Corsę b tutaj i mógłby mi podesłać zdjęcie, która to ta kostka? Pozdrawiam.
Próbowałem zaprogramować nowy transponder klucza jednak nie powiodło mi się. Po podaniu security code udało się wyczyścić poprzednio zapisane klucze, jednak gdy chciałem zaprogramować nowy klucz to dostałem tylko powiadomienie o udanym programowaniu - lista kluczy nadal pusta a transponder nie jest wykrywany przez immo. zakupiony transponder to pcf7935...
O, ciekawa usterka. Najlepiej podłączyć się z diagnozą do body computera i popatzreć co tam słychać w sprawie przeciwmgłowych, czy myśli że ma zapalone a jeżeli tak to dlaczego. Można by tez zrobic test el. wykonawczego dla tej kontrolki. Jeżeli tam nie ma nic podejżanego to do sprawdzenia czy w instalacji coś sie nie przywarło.. No i oczywiście body...
Takie "coś" ? http://obrazki.elektroda.pl/7547603300_1... http://obrazki.elektroda.pl/5309583400_1...
Witam.Mam problem z corsą , otóż samochód chodził normalnie do końca został zaparkowany na parkingu i po pół godzinnym postoju i próbie odpalenia już nie zapalił. Rozrusznik normalnie kręci ale nie odpala,świeci się tylko pomarańczowa kontrolka samochodu z kluczem.Błędów na kompie brak.Czy to wina immobilajzera?Za wszelkie podpowiedzi będę wdzięczny....
musisz zdemontować boczek z drzwi dobrać się do wkładki zamka i wyjąć, wypchać ułamany klucz białe kołki do tapicerki mogę Ci podesłać powodzenia s. Dodano po 1 a na zimę najlepszy centralny z pilota :]
corsa kontrolka klucz sprzeda klucz klucz sprzedać klucz klucz
lampka kodów usterek akumulator webasto naprawa statecznika elektronicznego
Bezpiecznik świateł postojowych Opel Corsa D 2010 1.4 Czy zasilacz 19V nadaje się do taśmy LED?