A reszta (reduktor i wtryski)? Należy sprawdzić czy rozjeżdżają się korekcje, przede wszystkim czy nie zalewa na benzynie czy może podaje jej za mało. Organoleptycznie sprawdzisz tak - jak na zimnym będzie z tłumika mocny zapach benzyny to zalewa. Na ciepłym silniku spaliny powinny być bezzapachowe - jak na benzynie będą takie... hm aromatyczne, jak...
Np na pracującym silniku prysnąć delikatnie zmywaczem, czy nie podnosi wtedy obrotów, lub oglądnąć dokładnie wszystkie podciśnienia.
to oznacza,że czujnik podciśnienia w kolektorze,podał ciśnienie poza granicą regulacji, w tym przypadku za niskie. Należy spr czujnik, zasilanie 5v , masa i sygnał (po zaponie ok4,5V a na wolnych ok 1V). Jezeli kontrolka silnika pali się ciągle, to znaczy,ze jest to błąd stały a jezeli normalnie gasnie, to blad sporadyczny, mozliwe tez ze zapisany przy...
kolego a sprawdziłeś silniczek krokowy co prawda ja miałem taki sam problem tyle ze obroty raz były za niskie a raz za wysokie i czyszczenie przepustnicy i silniczka krokowego pomogło
A może byś tak przeczyścił bajpas kolgo>
Mechanik przywrócił mapę do ustawień fabrycznych i silnik działa jak należy.
90% przeplywka. To standard w tych kosiarkach.
Wypucuj że przepustnicę i zobacz co będzie.
Witam jednak to zawor egr wyczyscilem i wszystko ok dzieki za pomoc.
dużo za niskie wolne obroty biegu jałowego... lub wytarte panewki... lub zajechana pompa oleju
a masz instalacje lpg?
Niestety nie miałem odpowiedniej redukcji do manometru więc pomiar na rozgrzanym silniku u mechanika - na jałowym 0 (kontrolka nie świeci), po dodaniu gazu, obroty 2000 ciśnienie rośnie do 3. Wróciłem do mechanika od rozrządu i przyjął na reklamację - w ciągu dnia zrobili, wadliwy napinacz. Fizycznie po naprawie nie zmierzyli ciśnienia. Auto odebrane...
Czyli jednak odpala... Nie pytałem czy świeci kontrolka tylko czy grzeją świece. Akumulator sprawny? Jak będzie miał za niskie obroty przy kręceniu to nie zapali. Jakie ciśnienie paliwa w szynie podaje sterownik?
Na moje oko leży przepływka. Przy pełnym bucie a więc( WOT)sonda ma stać na bogato. Jak nie ,to jest to albo niskie ciśnienie pasliwa albo lezy MAF. Lewizne w dolocie wykluczamy podnosząc obroty do 3000rpm trzymając chwile patrzymy na korekty MAF i sondy . Skomplikowane?
witam. w autku zacinają się obroty .tzn zostają wysokie, wracają potem na niskie itd .podejrzewam silnik krokowy .czytałem na tym mądrym portlau że pomaga wyczyszczenie go .czy ktoś mógłby udzielic kilku wskazówek jak to zrobić aby go nie uszkodzić ???? dzięki z góry
Kolego omegolotC30NE, 50MPa to prawie 500 bar przy rozruchu. To jakie wg Ciebie jest prawidłowe? Do czego zmierzasz? Minimalne ciśnienie pozwalające na rozruch silnika to ponad 200 bar a tu kolega podaje 50MPa czyli 500 bar. Takie ciśnienie to pewno nie za niskie chyba raczej za wysokie.
Witam ponownie, Problem rozwiązany. Tylko jest problem, bo nie wiem co podziałało. Oczywiście zacząłem od porad dotyczących wyjęcia, przeczyszczenia i rozpięcia kapturka, wiązki idącej do czujnika położenia przepustnicy, ale dodatkowo też wyjąłem całą przepustnicę na stół z nastawnikiem przepustnicy ("krokowym"), czujnikiem, ogólnie cały korpus ze wszystkim...
Jakie masz obroty rozrusznika? Jak za niskie, do sprawdzenia klemy i przewody, zobacz czy się nie grzeją. Następnie do sprawdzenia sam rozrusznik. Natomiast gaśnięcie, to jak Kolega wyżej pisał.
Dzisiaj z rana sprobowałem znowu go odpalić i po 5 sekundach kręcenia rozrusznikiem odpalił. Postanowiłem założyć do niego nową cewke i wtedy również z trudnością odpalił lecz na nowej cewce chodził strasznie nierówno i strasznie trzęsło silnikiem, obroty były bardzo niskie po chwili skoczyły do 1000, za chwilkę znowu spadły na niskie i zgasł. Teraz...
Jeden bamber kiedyś wymyślił twierdzenie o dieslu teraz każdy powtarza. Też tak myślałem - dopóki sam nie kupiłem diesla. Co prawda nowego, więc jednak bardziej skomplikowanego niż ten w ww. corsie, ale diesla. Na rok robię ok. 20tys km, więc niewiele. I to nie chodzi o to, że diesel jest do luftu, ale nie został stworzony po to by jeździć po 3km....
Witam. Posiadam Opla Corsę b 1,0 99r, od pewnego czasu nie zawsze falują mi obroty silnika, raz są wysokie i spadają na niskie albo niskie i wzrastają i opadają, pali się też od czasu do czasu kontrolka silnika nie zawsze od humorów. Co może być przyczyną ?
Czy tylko na placu , czy później na oleju napędowym? Jeżeli tak to za niskie obroty w czasie uruchamiania silnika bez "dopalacza".
Obroty wału widzi podczas kręcenia rozrusznikiem?
Witam, od około 3 miesięcy borykam się z problemem braku mocy w mojej Corsie C z 2004 roku. Zaczeło się to dziać po wymianie świec, auto po całonocnym pobycie w garażu lub 8 godzinnym w pracy po zapaleniu nie ma siły wejść na obroty, na postoju obroty dochodzą do 3 tysięcy i zaczynają falować. Dopiero po jakichś 2-3 minutach auto jakby coś wypluło z...
A może to uszczelka pod pokrywą zaworów. A co się dzieje opisz co dokładnie się dzieje lub co chcesz zrobić. Jeżeli obroty są za niskie lub za wysokie to stawiam na silniczek krokowy lub sąde lambda.
Może masz za wolne obroty silnika ale isuzu raczej tak ma że nie dochodzi do 14V i jest powyżej 13V
Witam, dziś zgasł mi samochód w czasie jazdy na zakręcie jechałem koło 50km/h i nagle zgasł nke chciał odpalić po chwili odpalił ale strasznie szarpał i gasł na małych obrotach. Dodam samochód jest na gaz. Sluchac było jakby działał na 3 garach i coś przerywało. Odpaliłem przejechałem się kawałek i co chwila czek wyskakiwał i gasł aż po jakiś 10 km...
Jest to opel corsa 1.4 8v 1996rok jezdze na benzynie nie posiada corsa gazu. Przewody , Świece, egr wymienione. Samochód po przestanej nocy odpala faluja obroty na niskie i gaśnie chyba ze przytrzymam lekko gaz to nie zgaśnie. A jak się rozgrzeje to sa strzaly i duze spalanie 1litr palowa na 10km.. ; ( A nawet i więcej tankuje paliwo 20litrow za 110zl...
witam mam kłopot z ustaleniem co może być problemem z wysokimi obrotami w corsie B z 96r 1.4 SZ.wymieniłem już potencjometr przepustnicy,wyczyściłem też,silniczek krokowy wymieniony,linka od gazu nowa,dziwnie blokuje mi się pedał gazu a za chwile wraca do normy na niskie obroty, powodem nie są mrozy,bo jak jest ciepło też sie tak dzieje lewego powietrza...
Witam. Od jakiegoś czasu w aucie Opel corsa 1.4 zacinają mi się obroty .tzn zostają wysokie, wracają potem na niskie itd .podejrzewam silnik krokowy .czytałem że pomaga wyczyszczenie go, ale nie mogę się dopatrzeć gdzie on się znajduje,czy mógłby mi ktoś dokładnie opisać gdzie on jest,byłbym bardzo wdzięczny za pomoc. Reg. 3.1.15. Pamiętaj, że porady...
Dzień doberek :) Od maja zeszłego roku stałem się nieszczęśliwym posiadaczem czerwonej Corsy C 1.2 Twinport z 2004 roku. Nie przyszło mi do głowy, żeby wpisać do wyszukiwarki numer telefonu sprzedającego. Zrobiłem tak niedawno i wyskoczyło mi archiwalne ogłoszenie z tym samochodem. Pisało w nim ,,pilnie sprzedam". No i się przekonałem, dlaczego pilnie......
oczywiście filtry i świece wymienione;) rozrząd sprawdzony, podmieniana listwa wtryskowa niestety bezskutecznie. samochod przy zapalaniu na ciepłym silniku zachowuje sie jak zalany, bardzo niskie obroty zero reakcji na cokolwiek, dopiero po chwili wszystko wraca do normy:?:
Witam, jakiś czas temu silnik zaczął jakby nierówno pracować więc zostało odstawione do mechanika. Wymienił cewkę zapłonową i świece i skasował prawie 400zł. Było to miesiąc temu. Dziś podczas jazdy auto zaczęło nierówno pracować i zgasło w trasie. Nie chciało odpalić. Okazało się że gdy wcisnę przy odpalaniu trochę gazu odpala ale obrotu biegu jałowego...
A więc dzisiejsze pomiary wyglądają tak: Sonda na jałowym 0,2V po gazowaniu max 0,67V Przepływomierz na wolnych pokazywał właśnie 6kg powietrza. Ale co mnie niepokoi to Opel Tech pokazuje napięcie sensora O2 0mV, wczoraj było chyba 0,25mV. Styki czyszczone zarówno od złącza lambda jak i ECU. A czas wtrysku na wolnych obrotach to 6ms przy temp silnika...
Odnawiam lekko temat gdyż teraz Corsa pokazuje mi błędy 21 i 22 czyli za niskie i za wysokie napięcie czujnika przepustnicy. Przypadkiem gadałem z mechanikiem i powiedział, że to silniczek krokowy a błędy pokazuje z przepustnicy bo krokowiec niby jest niewykrywalny. Czy może się ktoś na ten temat wypowiedzieć? Chciałem kupić nowy czujnik przepustnicy,...
Kod błędu : Czujnik położenia przepustnicy, za niskie napięcie. Napięcie ok, sprawdzone. Wymienione : Świece, czujnik położenia przepustnicy, filtr paliwa, krokowy wyczyszczony tydzień temu. Po tym zabiegu było wszystko ok (jak i przed bo szarpanie i tak nie występowało zawsze) Obroty wariują na jałowym, czasami się unormują, a czasami nie i przed chwilą...
Witam, mam problem z Oplem corsa B rok 99.Problem polega na tym gdy wlaczam samochód na zimnym silniku to mam zbyt niskie obroty okolo 400 potem one spadaja az samochod wchodzi w drgania,gdy dodam gazu raz ,obroty wracaja do nory mniej wiecej 900-1000 ,czasem odpala normalnie a czasem wskakuje 1500 tys. chodz przewaznie jest 400.W samochodzie był wymieniony...
Witam. Zakupiłem Corse B 1.0 12V z 99roku. Silnik od początku nie chodził najlepiej - miał cały czas podwyższone obroty. Pracował jakby był na ssaniu i zapalał się check. Podczas jazdy potrafił się zdusić, ale jechać się dało. Zauważyłem, że ktoś majstrował przy zamalowanych żółtą farbą śrubkach przepustnicy i był założony w miarę nowy zamiennik regulatora...
mam problem. Na gazie auto dławi mi się przy niecałych 2 tysiącach obrotów i to na każdym biegu przy normalnym przyspieszaniu. Na luzie obroty też wydaje mi się są za niskie bo 800 tylko. Na benzynie jest wszystko ok. Nie dławi się. Ale obroty na luzie też są niskie. opel corsa 1,4. na instalacji zrobione 20tyś. km, auto kupiłem niedawno. z dokumentów...
witam z tego co pamiętam po włączeniu zapłonu silniczek powinien chyba wciągać, ale dodam że nie jestem pewien, czyściłem w kadecie ale nie podłączałem jak miałem wymontowanego odpowiada on za wolne obroty , jak nie działa to obroty falują , raz sa niskie a raz za duże pozdrawiam Dodano po 1 jeśli się pomyliłem to proszę aby mnie ktos poprawił
Witam. Mam problem z corsa C 2003r silnik z10xep. Wcześniej autko miało problemy z odpalaniem, lecz za 2-3 razem kręcenia rozrusznikiem odpalało. Teraz gdy spadła temperatura samochodu rano nie dało się odpalić. Zaholowane do diagnosty. Kody błędu które wystąpiły to: P1112 - coś z kolektorem P1526 - Przepustnica P0560 - zanik napięcia po usunięciu samochód...
Witam Panowie Mam taki problem jechałem Corsą D 2008 rok 1.3 cdti 75 KM nagle zapalił się chceck silnik i przestała reagować na gaz zjechałem na pobocze zgasiłem i nie odpali już. Podłączyłem komputer i wywaliła blendy : P0089 paliwa regulator ciśnienia 1 Wydajność P0087 ciśnienie na szynie za niskie P1093 układ paliwowy,wadliwe działanie P0190 czujnik...
Więc przy rozkręceniu registra, silnik powinien normalnie pracować. Kompensacja służy zniwelowaniu zbyt dużego podciśnienia, które wysysało by zbyt dużą ilość gazu z palnika - a spowodowaną oporami ssania. Tutaj masz zwykły przepływomierz, pierwotnie myślałem że klapowy. Założony filtr stożkowy powoduje zbyt niskie podciśnienie -silnik nie ma siły pociągnąć...
rok temu kupiłem seata cordobe 1.6 benzyna było wszystko cacy założyłem w niej gaz i od tamtej pory nie chciał mi palić na benzynie tzn. odpaliłem i nie mogłem utrzymać na obrotach gasł,dusił sie to niskie obroty to wysokie nie szło jechać.początkowo myślałem ,że to wina gazu.rok czasu jeździłem na gwarancje wymienili wsio łacznie z komputerem.nic nie...
Witam, mam Corse 1.0 2000r, ECOTEC. Mój problem polega na tym, że nie mogę uruchomić zimnego silnika, a gdy się już uda odpalić to trzeba go "chetać" przez dłuższy czas. Problem ten nie występuje zawsze, ale pojawia się raz na jakiś czas. Wie ktoś może czym jest to spowodowane?! Dodam jeszcze, że po odpaleniu, w trakcie jazdy spadają obroty biegu jałowego,...
Witam. Mój problem polega na podwyższonych wolnych obrotach. najczęściej nie przekraczają 2000obr, bardzo sporadycznie sięgnęły 3000, a bardzo często maja ok 1500. Problem trwa już dość długo i tak samo długo z nim walczę. Od samego początku jest błąd 22, czyli tps zbyt niskie napięcie. silnik był modyfikowany, miął m.in. nowa większą przepustnicę,...
Jakie auto bym nie wpisał na forum: Punto II, 206, Corsa C, Golf IV, Astra U wszystkich na pierwszej stroine jest po kilka watków, na temat: Gaśnie po odpaleniu, szarpie, nie odpala, za niskie obroty na biegu jałowym. Jedynie przy samochodach mniej popularnych, takich których jest mniej na rynku tych wątków jest mniej. Ale to już chyba tak z każdym...
Witam.Drodzy panowie mam problem z instalacją landi Les 98A ,bitla STAKO 34L okrągła.Wszystko montowane w 2003 r.Rano odpalam samochód i po przejechaniu 1km auto gaśnie,ale nie przełancza na benzynę,(aczkolwiek nie wiem czy tak powinno być)Ostatnim razem zdarzało się to rzadko,ale teraz notorycznie .Objawy są następujące: Kiedyś jak mi gasł,to wystarczyło...
Moja historia zaczeła sie od tego ze na benzynie auto zaczeło szarpac, tlumaczylem sobie ze poprostu po intensywnej jeździe na gazie przewody paliwowe i wtryski sie pozapiekały i ze minie to predzej czy pozniej po stosowaniu benzyny plus srodka czyszczacego (STP) i tak było faktycznie auto po takim zabiegu jezdziło lepiej na benzynie. Podczas tego jak...
Zacznij od wyczyszczenia wtryskiwaczy, albo wymiany na jakieś pewne.
Sprawdź czy nie masz przypadkiem elektrycznego dogrzewania wnętrza, podczas pracy grzejnika silnik podnosi obroty żeby było stabilniejsze ładowanie
Witam. Opel Corsa D 1.2. Wymieniona przepustnica, cewki i świece. A samochód szarpie na niskich obrotach i dławi się. Raz zakopcił i nie chciał odpalić.
Filtr oleju wymieniony? Smok w misce oleju drozny? Moga byc popychacze zaworowe zuzyte.
Cała sprawa polega na tym że w momencie wypadku gaśnie silnik i pompa jest automatycznie wyłączana, zrządza tym sterownik silnika, czujnik położenia wału wyczuwa że silnik nie pracuje to pompa stop, inaczej paliwo wylewało by się na jezdnię i dodatkowe nieszczęście gotowe, do puki czujnik nie wykryje obrotu wału silnika sterownik nie uruchomi pompy...
Bo szarpie na niskich obrotach kiedy jest duże obciążenie silnika i wzbogacona mieszanka.
Ja bym wymienił czujnik szarpana na wolnych obrotach.
Silnik chodzi jak Diesel, klepie. Natomiast buczenie z alternatora (odsłuchałem na słuchawkach, nie jest zbyt głośne) wskazuje że alternator pracuje na jednej fazie — uszkodzenie diod lub uzwojenia statora. Najlepiej byłoby to sprawdzić na wyjętym alternatorze podpiętym do akumulatora przy kręceniu np. wiertarką. Ewentualnie buczenie może dochodzić...
Zrobiłem nagranie, zaczynam od włączenia silnika. Powyżej 1,5 tyś obrotów silnik zaczyna pracowań normalnie, wcześniej jest trajkotanie.
Jakie jest ciśnienie oleju? Obstawiam albo niskie ciśnienie oleju, lub grzechoczący łańcuch, to standardowa przypadłość 1.0 12v i 1.2 16v w tym Oplu.
nie mam pojęcia. Koledze ostatnio też gasła Vectra na niskich obrotach i okazało się że nawalił czujnik wałka rozrządu ...
Spalanie detonacyjne, zapłon do sprawdzenia.
trzeba podłączyć kabelek odpalić silnik włączyć autokalibracje gdy silnik chodzi na benzynie. a później trzeba jeździć i tak żeby silnik chodził na wysokich obrotach, na niskich obrotach, na obciążonym silniku.i ta mapka przy kalibracji instalacji gazowej to nie wykresy tylko takie małe kwadraciki które pokolei zmieniaja kolor
Witam, O aucie. Auto Opel Corsa 1.3 CDTI DTH 66 kW, pewnego razu jadę i nagle auto zgasło i nie dało się go odpalić, kręci, kręcił, aż aku się rozładowało. Przebieg 240 000, rok 2007. Przyczyną okazał się zatkany wtryskiwacz cylinder 3. Po regeneracji ów wtryskiwacza pico belo wszystko śmigało przez 20 km, aż się autko zagrzało. Jak odpalone, chodzi...
Wymieniono mi czujnik położenia wału. Od tej pory nic się nie dzieje już. Plus jest taki, że moja Corsa ma jakby "więcej mocy" na niskich obrotach, a wcześniej troche "muliła".
No tak jest. Jeszcze on ma wspomaganie elektryczne więc każdy ruch kierownicą to jest pobór prądu. Ale też na luzie pracuje tak jak by miał niskie wolne obroty.
Sprawdz przy alternatorze kondensator przeciw zakłóceniowy.
Darek autor o zupie ty o d.... corsa pb a d
Czy to jest corsa B czy C? jakie masz zlacze diagnostyczne?
Witam,grzechotanie w silniku przy dodawaniu gazu tylko niskich obrotach w granicach 700-900 tys. wiec zostal wymieniony kompletny rozrząd ale usterka nie ustala dodam ze przy bardzo lekkim dodaniu gazu nie ma metalicznego dzwięku
Może wydech przytkany ?
Silniczek krokowy prawdopodobnie już niedomaga.
Miernik Chyba raczej oscyloskop.
Tester obroty wału widzi?
0.43 to za małe podciśnienie, to nie duża v6 że ma takie niskie, prawidłowe to powyżej 0.4 najlepiej 0.35.
A więc Odpięcie nic nie da, dalej błąd P0001-06 podejrzewam ten sterownik, jutro zaniosę go do znajomego bo ma narzędzia żeby go otworzyć i może uda się cos zdzialać Dodano po 54 Może byc i sterownik a może coś z ciśnieniem paliwa? Ciśnienia paliwa nie ma na pewno takiego, jakie ma być Jest za wysokie i podejrzewam że przy wyższych prędkościach i obrotach...
Od razu gaśnie czy próbuje podtrzymać obroty ale są za niskie? Coś sprawdzone? Z odpalaniem zimnego nie ma problemu?
Witam mam problem u brata w Corsie na wolnych obrotach dochodzi do 1450 obrotów od czego by tu zacząć żeby zejśc na niższe obroty. Silnik nr. X12SZ 8 zaworów pozdrawiam.
super wygląda, ale niestety w praniu się nie sprawdziło..... corsa najbidniej ma na cylindrze 250 pojemności... a ursusik 100...... więc albo niskie obroty, albo głowiczki bye bye nie wspominając już tutaj o pojemności szkodliwej....
A jaki kolor mają świece? Czarny zadymiony?
Wydaje mi się że jest to corsa 1.3 cdti. Wszystko zależy jakiego masz mechanika, czy ma pojęcie czy po prostu działa metodą może to a może to. Zacząć od diagnostyki komputerowej. Jeżeli jest brak jakichkolwiek usterek zapisanych w sterowniku to doprowadzić pojazd do tego momentu aż nie będzie odpalać. Podłączyć sprzęt diagnostyczny tech 2 , auto com...
Witam! Problem z Corsa 1.2 16V 2000 rok, Przy ruszaniu, rozpędzaniu auta na 1 biegu (1,2 rzadko 3) w dolnej partii obrotów pojawia się odczuwalny brak mocy, ciągu. Skala spadku mocy, ciągu jest zmienna czasami lekko wyczuwalna (lekkie przydławienie i auto dalej rozpędza się poprawnie). Dodam iż w tym czasie silnik nie gaśnie, nie ma objawów (kangura)...
Witam! W corsie (C12NZ; 95r.) występuje taki problem, że przy małych prędkościach (na biegach 1,2,3) po zwolnieniu pedału gazu, auto gwałtownie zwalnia bez płynności a następnie przez chwilę zaczyna szarpać i dopiero osiąga niskie obroty. Czy ktoś się spotkał z taką sytuacją? (Brak kodów błedów).
Brak ifo jaki to silnik ? Błąd P0400 oznacza, że ilość gazów spalinowych wchodzących do cylindra jest niewystarczająca 1. niesprawne układy sterujące otwieraniem zaworu EGR stare poprzecierane wężyki podciśnieniowe. 2. niesprawny sam zawór EGR np. zapieczony, pracujący nieprecyzyjnie. 3. błędny pomiar ilości powietrza przez przepływomierz (podobno objawia...
Co może być powodem tego że po zapalaniu silnika przejechaniu około 10km rozgrzaniu silnika puszczeniu gazu silnik przez 10-20s utrzymuje obroty jak by był na ssaniu. Czasami zdarzy się to w czasie jazdy ale wtedy te wyższe obroty utrzymują się parę sekund.
Autor filmu stwierdził, że ciśnienie jest wzorowe bo jest około 4,5 bara na niskich obrotach. Myli się? https://www.cda.pl/video/109946577/vfilm
zobacz czy się kontrolka nie zapali jak go trochę przydusisz(niskie obroty), jak nie to myślę że pomogło by jakby dać większy prąd na wzbudzenie
To silnik z mechanicznie sterowanym wtryskiem. Na niskich obrotach pewnie turbinka słabo ładuje. Jeśli masz czym sprawdzić ciśnienie...
Dodatkowo napisze, że sprzęgło bierze bardzo nisko i ogolnie nie czuć żeby mialo jakiekolwiek problem
Miałem taką trzycylindrówkę to w tym modelu normalka (głośna praca stuki) 1.2 już tego nie ma łańcuszek szybciej pada w 1.0 ale i kultura pracy jest jaka jest im więcej kilometrów tym będzie gorzej, bo to 3-cylindry na pocieszenie zostaje niskie spalanie ale ja już nie kupię 3-cylindrówki pozdrawiam
Ok, dzięki za podpowiedzi. Jak tylko wrócę z pracy do domu to wezmę się za sprawdzanie (oczywiście o ile dojadę ;)). Mam tylko jedną wątpliwość. Czy takie np przebicia na przewodach WN, czy też problemy ze świecami mają wpływ na dławienie się silnika ? Bo problemy przy odpalenie to ja rozumiem, ale to dławienie i gaśnięcie na niskich obrotach mnie martwi.
A co myślicie o wartości ciśnienia na tym filmie. Autor stwierdził, że jest wzorowe bo jest około 4,5 bara na niskich obrotach. Myli się? https://www.cda.pl/video/109946577/vfilm
Jeżeli obr. na zimnym silniku przy niskich temperaturach masz w granicy 1000-1300obr/min nie masz się czym przejmować. To normalne . Gdy tep jest niższa silnik ma zwiększone obr żeby silnik szybciej uzyskał optymalną temperaturę roboczą.
tak jest podwójna cewka, wchodzą 4 przewody niskiego napięcia i do kazdej swiecy przewód w parach tak jakby 1,4 i 2,3
Dla innych użytkowników tego modelu silnika: problem był w rozrządzie. Łańcuch wyciągnięty i wyrobione zębatki. Wymiana kompletnego rozrządu pomogła - auto dostało mocy i przyspieszenia. Co do lampki i błędu P0400 to należy przeczyścić kolektor dolotowy i zawór EGR. Opel ma to do siebie, że tam zbiera się sporo nagaru i przydławia powietrze na wolnych...
Zrobiłem tak jak mi powiedziałeś, Ale za bardzo się na tym nie znam, wypikało błąd 47 czyli z tego co wyczytałem tutaj: http://forum.opel24.com/topic/18-i-kody-... wynika że: "47Przekaźnik pompy powietrza lub obwód, niskie napięcie (Bosch Motronic, Simtec) " Problem w tym, że w nawiasie pisze, że dotyczy systemów Bosch Motronic oraz...
Nie pamiętam jaka masz tam przepustnice elektroniczna czy na lince? Jak na lince to potkrec jej trochę na regulacji obrotów na przepustniy. Gaśnie bo ma za niskie obroty. 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają w błąd, są niebezpieczne czy nie rozwiązują problemu użytkownika. Ostrzeżenie za szkodliwą i nic nie wnoszącą...
Co do ładowania to na niskich obrotach ładowanie nie występuje. Jeśli po wciśnięciu pedału gazu kontrolka gaśnie to znak, że jest ładowanie.
Filtr paliwa drożny? Obstawiam podobnie, na niedrożność układu paliwowego, lub niską wydajność pompy (tutaj kręci dopiero w momencie uruchomienia rozrusznika).
Witam, mam corsę B 97' 1,2i 3-drzwi silnik X12SZ (wtrysk jednopunktowy) z instalacją gazową z komputerem Autronic AL-700. Od pewnego czasu dzieje mi się tak, że gdy jadę na gazie, to po osiągnięciu temp silnika 92 st. C, silnik gaśnie na wolnych obrotach, np. gdy stoję w korkach. Odpalam ponownie silnik na benzynie (odpalanie jest zawsze na benzynie)...
Nie wiem czy te błędy mają związek z usterką ale: P0704 - błąd czujnika załączenia sprzęgła (wciśnięcia pedału sprzęgła) P1105 - niespójność sygnałów czujników ciśnienia atmosferycznego i ciśnienia doładowania P0105 - za niski sygnał czujnika ciśnienia doładowania
niskie obroty corsa corsa niskie obroty odpaleniu niskie obroty jałowe corsa
netiaspot zrywa połączenie konto allegro śruba siła
pochłaniacz wilgoci pralka miele zakup
Renault Scenic II 1.5 dCi 86KM - Awaryjne odcięcie paliwa Czerwony klucz na FIS Audi Q7 - co oznacza?