Zamiast go porządnie zjebać za to, że nie podał typu silnika to porad udzielają mądrusie jedne.
bo można więcej popsuć niż naprawić. W tym przypadku jaja sobie robisz. I to mój rocznik. Zupełnie nie wiem co można zepsuc zdejmując korpus przepustnicy.
"Pynkła" gumka :) Ew. padł NTC.
Np na pracującym silniku prysnąć delikatnie zmywaczem, czy nie podnosi wtedy obrotów, lub oglądnąć dokładnie wszystkie podciśnienia.
Heh..czujnik obrotów wału do sprawdzenia.
Nim ci każą czyscić silniczki krokowe, których tam zresztą nie ma, resetować kompa, podpowiem-sprawdź działanie krańcówki w nastawniku przepustnicy.
jak dobrze pamietam corsa 1,2 z 97roku jest na monowtrysku?, jesli tak to sprawdz uszczelke pod zespolem wtryskowym i szczelnosc wszelkich wezykow podcisnieniowych
I co z tymi wysokimi obrotami ? Pomogło coś ?
Corsa B 1.4 8v ( nie wiem gdzie znaleźć model silnika ) bez gazu , przejechane 80 tys. Bo czytasz tylko lamerów co wymieniają bezawaryjne silniki krokowe, a problem w 90% przypadków ten sam w tym silniku - wydmuchnięta uszczelka pod korpusem przepustnicy.
kolego a sprawdziłeś silniczek krokowy co prawda ja miałem taki sam problem tyle ze obroty raz były za niskie a raz za wysokie i czyszczenie przepustnicy i silniczka krokowego pomogło
Jest złoty przycisk na tym forum SZUKAJ temat wielokrotnie poruszany. Poczytaj co napisane. Odczytaj kody błędów i zgłoś się ponownie to coś pomożemy.
Jakiego rzędu są te "podwyższone"obroty?
kręcił jakby na wysokich obrotach Czy tylko ja mam wrażenie że zawory zablokowało na otwartych pozycjach?
Pewnie tak będę musiał zrobić ale to jest samochód ojca, który mieszka w innej części kraju. Po prostu na razie tylko telefonicznie z nim rozważałem sprawę stąd i mój post na forum, by zdiagnozować usterkę bez grzebania się w stacji.
Wymieniłem czujnik obrotów wału. Przejechałem już na nim 700km. Problem już nie powrócił...
Jakieś błędy były zczytywane?
A może miałeś drobny wystrzał w kolektor ssący? i może jest teraz wykrzywiona przepustnica? W każdym razie gdzieś ssa się fałszywe powietrze i obroty nie spadną.
zmieniłem termostat i wszystko gra no prawie. mam problem jeszcze z wysokimi obrotami podczas zmiany biegu na rozgrzanym silniku. proszę o pomoc !!
Jestem załamany. Korzystałem z Torqu i Scan My Opel, żadna z aplikacji nie otrzymuje danych z ECU. Połączenie moduł - smartfon jest prawidłowe.
No nie bardzo..
Od jakiegoś czasu mam problem ze swoją Corsą, która po odpaleniu na zimno czy na gorąco ma wyoskie obroty od 1500 do 2500, czasmi odpalam i ma 900, ale po przejechaniu trochę i wciskaniu sprzęgła przy zmiane biegów obroty idą do góry. Obroty wysokie są na biegu jałowym, cxasami nawet falują, ale częściej po prostu są wysokie. Czasami zapala się check...
Sprawdź wszystkie przewody podciśnienia.
Przy rozjechanych mapach lepiej będzie się sprawował na paliwie, na którym więcej się jeździ. Jeśli benzynę używasz tylko do odpalania a jeździ na niej dobrze to raczej nie to. Podejrzanym jest reduktor (za wysokie ciśnienie) oraz zużyte/zabrudzone wtryski.
poradziłem sobie sam postanowiłem wyczyścić całość i po demontażu okazało się że uszczelka między kolektorem a wtryskiem jest przerwana i bierze tam "lewe" powietrze stąd błąd i reszta problemów ....
moze byc zaciety egr
Witam. Może zaciera się linka gazu?
Silnik jaki? Diagnostyka, co podpowiadają parametry, pompa paliwa żyje, wydech drożny...? Cisną się same pytania.
Ma prawo zalewać olejem kolektor dolotowy,wlewał się do komory spalania co powodowało spadek mocy nie równe obroty
Posiadam takiego opelka z przebiegiem 167000 olej zmieniany przy 147000,mam problem z zaworami słychać ich na wysokich obrotach i zmianie biegów ale nie zawsze.Czy już remont?
zrób tą diagnostykę błyskową,potem pytaj.
Witam.na wolnych obrotach swieci kontrolka oleju po podłączeniu manometru jest ok 0,5 -0,7bar na wysokich około 2,5 bar i góra wtedy hałasuje co robić
Masz czym zrobić logi podczas jazdy? Sprawdziłeś czy lewego powietrza nie dostaje?
podmień cewkę wysokiego napięcia i problem powinien ustąpić
Byc może się zsunęła guma łącząca przepustnicę z kolektorem.
I przy wyłączeniu odbija w lewą stronę. O co z tym chodzi? Co odbija w lewą stronę? Jakie obroty na liczniku lub szczytane z komputera na postoju?
a czy on nie jest po prostu zalany ???? odpal go i niech sobie troche pochodzi na wolnych obrotach jak wszystko jest dobre to musi chodzić
sprawdź również zapłon
silnik 1,4 z 93r.Po uruchomieniu silnika obroty sa za wysokie i utrzymuja sie przez caly czas a po pewnym czasie zapala się lampka pomarańczowa
Wiem że to banalne co napiszę, ale sprawdziłeś linkę gazu czy się nie wiesza, lub nie jest zbyt mocno naprężona na przepustnicy??
Witam. Problem zaczął się od tego że lekko zaczęła się żarzyć kontrolka ładowania (mocniej świeciła wraz z większymi obrotami) w tym samym mniej więcej czasie zaczął szaleć obrotomierz (skakał przerywał itp). Elektryk wymienił regulator napięcia i szczotki. Niestety po tej wymianie obrotomierz nie działa wcale a na maksymalnych obrotach zapala się kontrolka...
trzeba podłączyć kabelek odpalić silnik włączyć autokalibracje gdy silnik chodzi na benzynie. a później trzeba jeździć i tak żeby silnik chodził na wysokich obrotach, na niskich obrotach, na obciążonym silniku.i ta mapka przy kalibracji instalacji gazowej to nie wykresy tylko takie małe kwadraciki które pokolei zmieniaja kolor
Cały kolektor,podcisnienia,miejsce wkrecenia dysz gazowych sprawdzone.Nie ma nieszczelnosci.Dodam ze gdyby była nieszczelnosc to zwiekszyło by mi sie podcisnienie w kolektorze dolotowym,bo to objaw jak zaciaga lewe powietrze,ale wszystko jest ok.Samochod to corsa 1,2 z 97 roku.Na wysokich obrotach sonda pracuje i czasy wtrysku są w granicach 2,8-3,1...
W drugi upalny dzien wieczorem nagrzana od słońca corsa nie zapaliła, po przekręceniu kluczyka strasznie buczał silniczek krokowy jak nigdy, rozrusznik normalnie kręcił, Czy może to być wina silniczka? czy jego przeczyszczenie bądź wymiana załatwi problem? Dodam ze corsa z 1990 r ma instalacje gazową od niecałego roku, 2 razy ostatnio zdarzyło mi sie...
A może to uszczelka pod pokrywą zaworów. A co się dzieje opisz co dokładnie się dzieje lub co chcesz zrobić. Jeżeli obroty są za niskie lub za wysokie to stawiam na silniczek krokowy lub sąde lambda.
Dodając gazu do dechy samochód mocno się dusi i strzela. Natomiast ruszając pedałem gazu można go wprowadzić na obroty i po jakimś czasie chodzi normalnie. Układ wysokiego napięcia sprawdzony. Po wymianie świec bez zmian.
Witam, dziś zgasł mi samochód w czasie jazdy na zakręcie jechałem koło 50km/h i nagle zgasł nke chciał odpalić po chwili odpalił ale strasznie szarpał i gasł na małych obrotach. Dodam samochód jest na gaz. Sluchac było jakby działał na 3 garach i coś przerywało. Odpaliłem przejechałem się kawałek i co chwila czek wyskakiwał i gasł aż po jakiś 10 km...
Janie Nojszewski - to nie jest kwestia przeciążenia silnika. 1,5-2 tys. obrotów to wcale nie mało, nawet pod górkę (w końcu nie jechałem w górach). Oczywiście mogę się mylić i możliwe, że po prostu tak zrobiłem, ale jeżdżę już długo i potrafię ocenić, czy nie należy już zredukować. Corsa lubi wysokie obroty i lepiej się zbiera nawet przy 4-5 tys. niż...
Witam. Mam problem z moim Oplem Corsą Combo z 1995r Diesel. Otóż zapala on, nie wchodzi na wysokie obroty i gaśnie. Macie moze jakieś pomysły, co to może być i jak to naprawić? Pozdrawiam wszystkich.
A więc Odpięcie nic nie da, dalej błąd P0001-06 podejrzewam ten sterownik, jutro zaniosę go do znajomego bo ma narzędzia żeby go otworzyć i może uda się cos zdzialać Dodano po 54 Może byc i sterownik a może coś z ciśnieniem paliwa? Ciśnienia paliwa nie ma na pewno takiego, jakie ma być Jest za wysokie i podejrzewam że przy wyższych prędkościach i obrotach...
Jeżeli chodzi o wysokie obroty, to winowajcą często okazuje się czujnik odpowiedzialny za badanie temperatury silnika – w przypadku, gdy jest niesprawny, może pokazywać, że silnik jest nierozgrzany, a w rzeczywistości osiągnął już odpowiednią temperaturę. Dodano po 1 I czujnik temperatury zewnętrznej
Co znaczy duże spalanie? Ile Ci pali? Mieliśmy corsę b 1.4 tylko bez gazu, oraz astrę f 1.4. Silniki 60km. To te same silniki. Dla porównania, podobne spalanie miała frontera z silnikiem 2.2 diesel. W mieście nie schodziło to z 9l, a zimą paliło to po 10l. Silniki bez wycieków, obroty dobre, nie brały oleju.
wymienilem zawor recyrkulacji spalin .teraz jak dodaje gazu wyprzedzam sa wysokie obroty lamka zapala sie a auto traci moc
Kolego omegolotC30NE, 50MPa to prawie 500 bar przy rozruchu. To jakie wg Ciebie jest prawidłowe? Do czego zmierzasz? Minimalne ciśnienie pozwalające na rozruch silnika to ponad 200 bar a tu kolega podaje 50MPa czyli 500 bar. Takie ciśnienie to pewno nie za niskie chyba raczej za wysokie.
Pewnego czasu przeciaglem swoją corse po autostradzie 120km/h z dobre 60 km gdy zjechałem do skrzyżowania zaczął przerywać na wolnych obrotach w pewnym momencie zapaliła się kontrolka check engine(wypadanie zaplonow) Obroty na luzie zaczęły wzrastać do 1200 a podczas jazdy da się słyszeć syk przy dodawaniu gazu.Komputer sam sobie dostosowal wolne obroty...
W załączeniu te filmy. Widać że z wolnych obrotów jak nagle zwiększy się obroty to buchnie a później jak trzymam na wysokich obrotach to jest w normie. Jakby turbo było walnięte to wtedy też by nie strzelał obłokami cały czas?
Zaróweczki sa stalem problemem także w astrze. Najmniejszym nakładem sił sprubój kupic żarówkidobrej firmy np osram i sprawdz ładowanie i napięcie na akumuatorze podczas wysokich obrotów. Pozdrawiam.
Witam| Mam ten sam problem, również jestem ciemny w tych sprawach więc prosze o dośc jasne wytłumaczenie: Opel Corsa B cat 45KM Wymieniałem silniczek krokowy, sprawdzałem 3 na 2 działa tak samo, tzn objawy to muli się wolno wchodzi w obroty i kopci na biało. Na 1 z tych 3 wchodzi na wysokie obroty , a podczas jazdy na "luzie" auto faluje na obrotach....
Dzięki za pomoc Wysokie obroty zmniejszyłem poprzez zmianę położenia czujnika położenia przepustnicy. Dżizasss.. No to ci się zaczną problemy
Witajcie forumowicze! Wczoraj wracajac z pracy moj silnik osiągał ponad 100°. Okazało się, że nie było płynu w chłodnicy i pęknięty zbiorniczek wyrównawczy. Ten problem już został pożegnany. Jednak teraz, bezpośrednio po tym przegrzaniu/zagotowaniu pojawił się inny problem- nierówne wysokie obroty, dławienie, szarpanie. Świece były osmolone, więc juz...
Drodzy forumowicze czy ktoś wie jakie powinny być prawidłowe napięcie sond lambda w corsie C 1.0 xep z 2005 r. ? Wydaje mi się że napięcie na sondzie 2 jest zbyt wysokie bo podczas pracy silnika jest w zakresie 2500 - 4999 mv, sprawdzane apką ScanMyOpel. Czy możliwe że przez te wartości silnikiem zaczyna szarpać przerywać tracąc przy tym moc już po...
Witam. Od jakiegoś czasu w aucie Opel corsa 1.4 zacinają mi się obroty .tzn zostają wysokie, wracają potem na niskie itd .podejrzewam silnik krokowy .czytałem że pomaga wyczyszczenie go, ale nie mogę się dopatrzeć gdzie on się znajduje,czy mógłby mi ktoś dokładnie opisać gdzie on jest,byłbym bardzo wdzięczny za pomoc. Reg. 3.1.15. Pamiętaj, że porady...
Miałem podobne objawy gdy były ustawione obroty silnika w okolicach 850.Mechanik doradził mi aby wolne obroty ustawić w okolicach 1000 i poskutkowało.Podobno tak się stosuje chociaż osobiście wydaje mi się że to trochę za wysokie obroty no ale nie gaśnie.
Dalej mam wysokie obroty. Będe jeszcze dokładnie czyścił silniczek krokowy i gniazdo od niego może to pomoże a jak nie to nie wiem może rzeczywiście potencjometr... ?
Witam posiadam opla corsa b 1.4 1995r. A mianowicie mam problem poniewaz opel mi strasznie duzo spala. Nie wiem co mam robic prosze o pomoc . w samochodzie zostala wymieniona lambda sonda czujnik temp silnika i nic sie nie zmienilo samochod pali ponad 15l bezyny na 100km. oraz moje pytanie czy moze byc to wina tego ze komputer nie dziala ? poniewaz...
witam po ciezkich bojach silnik pracuje jeszcze nie miarowo ale nie gaśnie. Idzie chwilkę na niskich obrotach poczym wchodzi na wysokie i zapala lampkę ECU. Kod bledu 35 niewlasciwa liczba kroków Jakies pomysly ?? Pozdrawiam
A jak działa ogrzewanie ? Uczyli mnie w szkole (Technikum Hoża 88 W-wa) że po wymianie elementów podłączanych pod komputer silnika trzeba resetować komputer. A z wskaźnikiem paliwa może to zbieg okoliczności. Sprawdź jeszcze napięcie ładowania i naciąg paska klinowego może przez duże skoki napięcia skacze wskaźnik poziomu paliwa - skoro przy wzroście...
Po odlaczeniu akumulatora i zapaleniu sie lampki dalej wyswietla te wszystkie kody bledu z czego wnioskuje ze sie nie skasowaly bo niemozliwe zeby bylo az tyle czesci uszkodzonych na raz. Saqmochod normalnie jezdzi tylko szwankuja wolne obroty i po zejsciu z wysokich czasami gasnie
Dzięki za podpowiedzi, wyczyścić nie zaszkodzi. Rocznik 2000. Z tego co wyczytałem na forum i z własnego doświadczenia czyszczenie przepustnicy ma sens w momencie gdy obroty szaleją, tzn .falują lub raz są wysokie a raz niskie. U mnie są stabilne na poziomie ( na słuch ) około 650-700/min. Poprawcie mnie może się mylę.
Wtryskiwacze na pewno sprawne natomiast na starej pompie wysokiego ciśnienia był problem w ogóle z odpaleniem ponieważ ciekła i się zapowietrzała ale problem z wkręcaniem się na obroty na zimnym silniku był mniejszy. Teraz odpala od strzała ale pierwsze 400m jazdy to katorga. Być może wina leży w obu pompach? Obie są używane. Ciśnienie na listwie pokazuje...
Witam. Posiadam Corse b 1.4 1996, nie potrafię zlokalizować czujnika temp. cieczy a chce wymienic poniewaz auto ma mega wysokie obroty. W sklepie sprzedali mi czujnik ale z niebieska główką ale to chyba nie ten.. Pomóżcie
Witam| Mam ten sam problem, również jestem ciemny w tych sprawach więc prosze o dośc jasne wytłumaczenie: Opel Corsa B cat Wymieniałem silniczek krokowy, sprawdzałem 3 na 2 działa tak samo, tzn objawy to muli się wolno wchodzi w obroty i kopci na biało. Na 1 z tych 3 wchodzi na wysokie obroty , a podczas jazdy na "luzie" auto faluje na obrotach. Nie...
Witam, mam problem z Corsą B 1.6 16v GSI. Mam wrażenie, że komputer świruje. Auto straciło swoją moc po wymianie czujnika położenia wału. Kręciło do 3500 rpm i było odcięcie. Po wymianie wróciło wszystko do normy. Jednakże zaświeca mi się chceck i ABS przy szybszej jeździe a w nocy światła robią się jaśniejsze. Auto nie ma takiej mocy jak wcześniej,...
Cześć wszystkim, Mam problem z samochodem opel corsa c 1.3cdti 2006. Mój problem to, gdy na zewnątrz jest zimno to samochód ma podwyższone wolne obroty, a gdy robi się ciepło na zewnątrz to wraca do normy. Zauważyłem również dziwne lekkie wibracje w samochodzie w szczególności jak trzymam kierownicę. A też kilka miesięcy temu wymieniłem rozrząd, mam...
Jeden bamber kiedyś wymyślił twierdzenie o dieslu teraz każdy powtarza. Też tak myślałem - dopóki sam nie kupiłem diesla. Co prawda nowego, więc jednak bardziej skomplikowanego niż ten w ww. corsie, ale diesla. Na rok robię ok. 20tys km, więc niewiele. I to nie chodzi o to, że diesel jest do luftu, ale nie został stworzony po to by jeździć po 3km....
Jest to Opel corsa 91r silnik C12NZ 1,2 benzyna. Ostatnio wymieniałem sonde lambda bo miałem wysokie obroty a teraz jest wszystko ok ale czasem szrapie jak dodaje gazu. A ten silnik krokowy to zauwazyłem nie dawno ale rozładowania akumulatora trwaja juz z dwa miesiace odkad zaczeły sie te duze mrozyPOZDRAWIAM
To może egzorcysty poszukaj? Dowiem się w końcu jaka jest wartość napięcia na ślizgaczu TPS? Tak mam tylko dwa błędy, napięcie za niskie lub za wysokie. Napięcie czego?
Witam Mma OPla corse 1,4 B 95. Przerobilem go na gaz i zaczely sie problemy...Teraz zaczely sie problemy z elektryka... Czy jest to spowodowane od instalacji gazowej?? 1. Gaśnei na luzie jak nim zatrzęsie na dziurach. 2. Przygasają światła i deska rozdzielcza!! Co moze być przyczyną?? Proszę o rade!! 3. Wysokie obroty na benzynie ok 2 tyś. Marcin
Ano pali poniżej 20 a nawet poniżej 10, lecz niestety powyżej 9. To łakomczuch i muszę coś z tym zrobić. Pomyślłem że jak bandytę zresetuję to się trochę uspokoi bo jego jałowe obroty są moim zdaniem za wysokie no i przypuszczam że za dużo paliwka sobie dawkuje w całym cyklu jazdy.
Sterownik ma wyuczone jakieś tam wartości nastaw dla biegu jałowego, zeskrobałeś brud i nastawy już nie pasują, dlatego kolebie nim na wolnych obrotach. Ten silniczek krokowy otwiera tzw. bypass w przepustnicy i reguluje obroty biegu jałowego. Tej śrubki od przepustnicy nie ruszaj, jest do ustawienia wstępnego. Sam sterownik silnika nie może regulować...
ten błąd oznacza że różnica obrotów biegu jałowego jest różna o 170 rpm od prędkości bazowej. Sprawdź przecieki powietrza,zwłaszcza uszczelkę pod korpusem. Nie zawsze elektronika...... Dziex za szybką odpowiedz :) No obroty są jak by ciut za wysokie ;) skrece je A co do przecieków to, o która uszczelke chodzi?? pod którym korpusem?? pozdr.
Witam mam problem z wentylatorem nie ma wolnych obrotów oraz nie załącza się przy włączaniu klimy. otworzyłem przekaźniki k30A który cyklicznie po odpaleniu samochodu włancza się i puszcza lecz wentylator nie startuje otworzyłem również k30D gdy samochód ma ponad 90 to zaskakują oba przekaźniki startuje wiatrak na wysokich obrotach lecz gdy zalanczam...
witam. w autku zacinają się obroty .tzn zostają wysokie, wracają potem na niskie itd .podejrzewam silnik krokowy .czytałem na tym mądrym portlau że pomaga wyczyszczenie go .czy ktoś mógłby udzielic kilku wskazówek jak to zrobić aby go nie uszkodzić ???? dzięki z góry
Witam mam problem z wentylatorem nie ma wolnych obrotów oraz nie załącza się przy włączaniu klimy. otworzyłem przekaźniki k30A który cyklicznie po odpaleniu samochodu włancza się i puszcza lecz wentylator nie startuje otworzyłem również k30D gdy samochód ma ponad 90 to zaskakują oba przekaźniki startuje wiatrak na wysokich obrotach lecz gdy zalanczam...
Jak w temacie - Corsa b Po odpaleniu silnik czasami pracuje na normalnych obrotach a czasami obroty delikatnie falują Przy wciśnięciu pedału gazu silnik dusi się poczym wchodzi na wysokie obroty Żadnych błędów w komputerze silnika Mam euroscana wiec mogę podejrzeć co sie dzieje ale jako iz nie jestem mechanikiem samochodowym nie wiem na co zwrócić uwagę...
Witam. Jeśli układ wysokiego napięcia jest bez zastrzeżeń, pomiar ciśnień bo zakładam że autko zostało chociaż podpięte pod kompa. Jeśli są błędy napisz coś więcej. Pozdrawiam Paweł
Witam. Posiadam Opla Corsę b 1,0 99r, od pewnego czasu nie zawsze falują mi obroty silnika, raz są wysokie i spadają na niskie albo niskie i wzrastają i opadają, pali się też od czasu do czasu kontrolka silnika nie zawsze od humorów. Co może być przyczyną ?
jezeli zakładałeś nowy silniczek krokowy to jest niemal rzecza niemozliwą zeby go uszkodzić(nowy jest optymalnie ustawiony)NIE WCISKAĆ GO RĘKĄ !!!. Można tez wykręcic stary silniczek i zostawic go na noc zanurzonego w nafcie, nastepnie wypukać, wystukac nafte z jego wnetrza pozostawic na jakis czas aby nafta wyparowala. Podłaczyc silniczek pod kable...
To nie potencjometr. Podgladalem parametry i napiecie z niego wacha sie od 0V d0 4,75 V przy maxymalnie otwartej przepustnicy. Cisnienie bardzo wysokie mierzone na listwie. Pompa po wymianie. Jak pisalem wczesniej przy podaniu napiecia z akumulatora na wtryski auto zapala i silnik wchodzi na obroty.
Podłączę się pod ten temat. Mój Opel Corsa 1,0 Ecotec 98r, czasami nie zawsze z wolnych obrotów po wciśnięciu pedału gazu dławi się, nie ma mocy. Jeżeli na luzie rozkręcę na wyższe obroty ma zryw dobry. Domyślam się że ma to związek z obrotami, przechodzeniu z wolnych obrotów na luzie na obroty wyższe.
Podejrzewam że głównie przy wysokich obciążeniach przełączą się na gaz żeby ulżyć instalacji LPG. Kwestia tego jak ustawił to gazownik bo równie dobrze może mi się to przełączyć przy 3tys obrotów.
Brak ifo jaki to silnik ? Błąd P0400 oznacza, że ilość gazów spalinowych wchodzących do cylindra jest niewystarczająca 1. niesprawne układy sterujące otwieraniem zaworu EGR stare poprzecierane wężyki podciśnieniowe. 2. niesprawny sam zawór EGR np. zapieczony, pracujący nieprecyzyjnie. 3. błędny pomiar ilości powietrza przez przepływomierz (podobno objawia...
Witam mówisz na każdym biegu morze brak oleju w skrzyni
Tak oczywiście po włączeniu zapłonu słychać krótkie brzęczenie silniczka krokowego. Wygląda na sprawny . Jeszcze jedno na wysokich obrotach na benzynie silnik ma tędęcje jagby przerywał ,nie pracuje równo ogólnie od zera ciężko wchodzi na obroty .Świece założone mam NGK .
Podłącz tps bo w tedy lecho będzie widział bieg jałowy i nie uruchomi działania silnika krokowego.Potencjometrem w centralce wyreguluj próg zadziałania czyli wyjścia z wolnych obrotów.Lambda 1V jest ok! ale musisz ustawić emulacje lambdy jako fala prostokątna(switch w lecho ale nie pamiętam który).Podłączwoltomierz do lambdy i tak wyreguluj parownik...
opel corsa 1.5D (1995) - po kazdym uruchomieniu silnika kontrolka z symbolem akumulatora nie gasnie; musze "przygazowac" (wystarczy krotkotrwale tzn. ok 2 sek - wazne aby silnik osiagnal dosc wysokie obroty) i lampka gasnie. W momencie kiedy gasnie lampka swiatla samochodu (gdy sa wlaczone) zaczynaja swiecic znacznie jasniej niz wtedy gdy kontrolka...
Sprawdź ciśnienie doładowania . http://obrazki.elektroda.pl/2372381200_1... Sprawdzić/zweryfikować wzrokowo Przed rozpoczęciem badania ciśnienia doładowania sprawdzić, czy cały układ ssania znajduje się w nienagannym stanie. Odłączyć giętki przewód ciśnieniowy prowadzący od kolektora ssącego do siłownika rozdzielczej pompy wtryskowej....
witam . autko jak w temacie .objaw : po nagrzaniu się silnika ,na wolnych obrotach zaczyna " trząść "się całe autko i nie ma przyspieszenia .Zapala się check engine .Kod odczytany nr 33 . Dzieje się tak na gazi i na benzynie . Silnik 1.2 i symbol c12 nz Nowe filtry, kable wysokiego ,świece ,czyszczony krokowy . jeżeli możecie coś zasugerować będę wdzięczny...
Witam! Mam problem z moim autem. Otóż moja corsa B 1.2 po odpaleniu silnik nierówno pracuje, tzn szarpie. po dodaniu gazu albo gaśnie, albo dostaje wysokich obrotów, tak na ok. 30 sekund. po tym czasie wszystko wraca do normy. Zdarza sie też że podczas jazdy lub stania w korku czy na światłach obroty też zaczynają skakać. Poza tym po redukcji biegu...
W moim przypadku nie pomogły mapy, wymiana świec, czyszczenie przepustnicy. Poza tym, mechanik psikał łatwopalnym sprayem we wszystkie miejsca, z których potencjalnie mogło dostawać się lewe powietrze. Komputer wyświetlał błędy p0106 i p0171. Sprawdziłem także zawór oparów paliwa poprzez odkręcenie wlewu paliwa na odpalonym silniku, co nie wpłynęło...
Witam szanownych kolegów! Z gory dziekuje za okazywana pomoc. Dzisiaj zauwazylem jeszcze cos. Jako ze mam resztkę paliwa w baku to chcialem zobaczyc jak na nim pojedzie! Silnik pracował najgorzej z dotychczasowych. Gasnał kilka razy na odcinku 2km. W pewnym momencie wszedl nawet na bardzo wysokie obroty. Czy jest jakies przypuszczenie ze to np nieprawidlowe...
corsa wysokie obroty wysokie obroty corsa wysokie obroty silnika corsa
xenon temperatura palnik zegary renault master podłączyć antena wieża
wykrywacz metali schemat piekarnik samsung
Wegoboard Suprem3 - Silnik nie reaguje po wymianie sterownika Termopara typu K z sondą 1000 - co to jest?