Zamiast go porządnie zjebać za to, że nie podał typu silnika to porad udzielają mądrusie jedne.
Teraz w samochodzie w ogóle nie włącza się turbina. Mam problem z podjechaniem pod górki, obroty na luzie spadły z 900 na 800. Dosyć podobny problem miałem gdy miałem nieszczelność w dolocie i/lub rurkach podciśnienia. Podobny objaw też dawał zapchany filtr paliwa. Owszem, całkowicie inny samochód, ale może Cię coś naprowadzi. Nie mniej jak nie masz...
kolejno ( po czyszczeniu) -reset mapy uczącej bloku IAC -ustawienie obrotów biegu jałowego mam prośbę-nie pytaj jakim sofcikiem i jakim fejsikiem, ok?
Kontrolka nie wyświetli się jak sonda stoi, tylko jak sterownik stwierdzi skład mieszanki poza zakresem. Jaki tam jest gaz? Przyczyną złej pracy na benzynie jest albo zalewanie albo przyduszenie od zbyt małej ilości paliwa. Skoro problem pojawił się od momentu założenia gazu, to problem jest po stronie instalacji LPG - źle wyregulowana albo kiepskie...
Np na pracującym silniku prysnąć delikatnie zmywaczem, czy nie podnosi wtedy obrotów, lub oglądnąć dokładnie wszystkie podciśnienia.
Fałszywe powietrze? Podciśnienie ssania do kontroli? Położenie EGR?
Cześć wszystkim, Mam problem z samochodem opel corsa c 1.3cdti 2006. Mój problem to, gdy na zewnątrz jest zimno to samochód ma podwyższone wolne obroty, a gdy robi się ciepło na zewnątrz to wraca do normy. Zauważyłem również dziwne lekkie wibracje w samochodzie w szczególności jak trzymam kierownicę. A też kilka miesięcy temu wymieniłem rozrząd, mam...
A nie dostaje lewego powietrza na połączeniu kolektor - przepływomierz ? Jaki typ silnika ?
kolego a sprawdziłeś silniczek krokowy co prawda ja miałem taki sam problem tyle ze obroty raz były za niskie a raz za wysokie i czyszczenie przepustnicy i silniczka krokowego pomogło
bo można więcej popsuć niż naprawić. W tym przypadku jaja sobie robisz. I to mój rocznik. Zupełnie nie wiem co można zepsuc zdejmując korpus przepustnicy.
Witam. Objawy które opisujesz czyli problemy z uruchomieniem oraz mocne dymienie na biało wskazują na uszczelkę głowicy. Sprawdź czy nie ubywa płynu chłodniczego
Ciągnie lewe powietrze pod obudowy przepustnicy. Wykręć całą przepustnice wymyj powierzchnie i uszcelnij np. silikonem.
Nim ci każą czyscić silniczki krokowe, których tam zresztą nie ma, resetować kompa, podpowiem-sprawdź działanie krańcówki w nastawniku przepustnicy.
Elektromechanicznej ;-) produkty zużycia szczotek oblepiają komutator i się sterownikowi prąd za duży nie podoba. Może dokłada się też ogólne zużycie mechaniczne i wzrost oporów tego dziadostwa, tego nie wiem. Regeneracja pomagała, ale nie zawsze na długo. Jak się chce mieć spokój lepiej toto wymienić. Swoją drogą to wyjątkowo nieszczęśliwe miejsce...
to oznacza,że czujnik podciśnienia w kolektorze,podał ciśnienie poza granicą regulacji, w tym przypadku za niskie. Należy spr czujnik, zasilanie 5v , masa i sygnał (po zaponie ok4,5V a na wolnych ok 1V). Jezeli kontrolka silnika pali się ciągle, to znaczy,ze jest to błąd stały a jezeli normalnie gasnie, to blad sporadyczny, mozliwe tez ze zapisany przy...
Witam. Prosze doładować akumulator. To, że rozrusznik kręci nie jest potwierdzeniem sprawnego akumulatora. Ewentualnie podłączyć inny sprawny akumulator, np. od znajomego. Pozdrawiam.
Warto by przyjrzeć się jak wygląda sprzęgło, jeśli przy przyspieszaniu obroty rosną a samochód nie przyśpiesza może ślizgać się sprzęgło co czuć spalenizną. Co do brania oleju, jeśli z rury wydechowej nie wydobywają się kłęby dymu to może jest gdzieś wyciek na zewnątrz, nie widać kropli oleju pod samochodem? Mechanicy zazwyczaj widząc takie limuzyny...
Tak prosto to nie ma. Możesz mierzyć czas otwarcia jednego z wtryskiwaczy albo w niektórych sterownikach był sygnał zbiorczy czasu wtrysku na MID-a (komputer pokładowy - funkcja spalanie). Ilość paliwa dawkowana jest mniej więcej równa obciążeniu a to jest wprost proporcjonalne do czasu otwarcia wtryskiwacza (długość impulsu). Jak chcesz aktualną moc...
Sprawdź czy nie masz przypadkiem elektrycznego dogrzewania wnętrza, podczas pracy grzejnika silnik podnosi obroty żeby było stabilniejsze ładowanie
Czasami potrafi szarpnąć na wolnych obrotach. Wygląda to tak że nagle obroty spadną i pójdą w góre tak żeby nie zgasł i ustabilizują się. Podczas jazdy nie ma najmniejszych problemów. Na benzynie też mi się to zdarzyło. Wiesz co Ci powiem, ja się z takim problemem spotykam w wielu autach. Zazwyczaj ma to miejsce wtedy gdy w samochodzie włącza się jakiś...
Nie, cokolwiek nie zrobisz sterownik będzie próbował ustalić zadane obroty jednocześnie utrzymując zadany skład spalin. Jak mu się nie uda - wyświetli chceck engine, odłączy część czujników, rozjedzie korekty. Mógłbyś oszukać czujnik położenia wału (ale nie opornikiem, bo on wysterowuje impulsami a nie prądem), jednocześnie wyeliminować czujnik położenia...
To jest Opel, czy tam przypadkiem nie jest tak że przekaźnik który załącza się dopiero gdy czujnik widzi obroty wału. Pomierz wtedy gdy druga osoba będzie kręciła rozrusznikiem.
Normalnie
DRĄŻKI dokręcasz mocno a KOŃCÓWKĘ DRĄŻKA jak demontowałeś powinieneś policzyć obroty jak odkręcałeś i tak samo wkręcić
Zmieniałem to sam więc komu zareklamuje
hee hee... w corsie 1.0 12V którą robiłem po czyszczeniu przepustnicy i EGR zaczęły falować obroty i wystarczyło odkurzyć KTS 300 i w opcjach adaptacji cofnąć wartości i po kłopocie... więc czasami nie warto pozbywać się staroci, pozdrawiam.
Jurek w 14 poście opisał co trzeba sprawdzić, więc do dzieła.
Zobacz jeszcze obroty rozrusznika jak nie odpala. Za wolno kręcący rozrusznik uniemożliwia rozruch.
zagazowaliście ją odpalając na gazie dlatego na niczym też nie odpaliła i z plaka, normalna sprawa, po przełączeniu na zero trzeba z gazem w podłodze pojudłać z 10sek aż wyjudła ten gaz zalegający w kolektorze ssącym i parowniku, jak zaczyna załapywać wtedy w trakcie judłania włączyć gaz (cały czas z gazem w podłodze) jak zacznie silnik się wkręcać...
Norma, wiązka pada. Schemat i sprawdzasz. Z żarówką minimum 21W w dłoni.
A jakie obroty na biegu jałowym(ile) jak jest ciepły-stabilne? Jeżeli w normie to włącz wszelakie odbiorniki prądu i jak wyrówna (utrzyma obroty )to znaczy że chodzi. opór na cewkach krokowego45-60 omów
Corsa B 1.4 8v ( nie wiem gdzie znaleźć model silnika ) bez gazu , przejechane 80 tys. Bo czytasz tylko lamerów co wymieniają bezawaryjne silniki krokowe, a problem w 90% przypadków ten sam w tym silniku - wydmuchnięta uszczelka pod korpusem przepustnicy.
Witam, Uściślijmy co masz na myśli ciężko odpala? Kręci i nie chce zapalić, czy wolno (z trudem) kręci. Obroty falują jak zapali czy podczas kręcenia ? Co ma rozrusznik do filtra paliwa?
Opel corsa szarpanie problem z wejściem na obroty (zamula jak by paliwo go zalewało i nie umiał tego przepalić) Opel corsa b 1.4 16v mam problem ze zamulaniem silnika na małych obrotach ale jeśli wcisnę gaz do końca to jedzie jak należy... nie umie znaleźć przyczyny więc proszę o pomoc!
Wydaje mi się że jest to corsa 1.3 cdti. Wszystko zależy jakiego masz mechanika, czy ma pojęcie czy po prostu działa metodą może to a może to. Zacząć od diagnostyki komputerowej. Jeżeli jest brak jakichkolwiek usterek zapisanych w sterowniku to doprowadzić pojazd do tego momentu aż nie będzie odpalać. Podłączyć sprzęt diagnostyczny tech 2 , auto com...
Też mam z tym problem ale jak już ustabilizuje obroty to trzyma, a energiczne naciskanie hamulca niewiele zmienia - zafalują może na grubość wskazówki na obrotomierzu. U mnie po trzykrotnym szybkim naciśnięciu hamulca na wolnych obrotach robi się on nieco twardszy (ale i tak nie ma nawet porównania do tego co jest na wyłączonym silniku), potem już bardziej...
Przede wszystkim problemy z gazem. Często obroty zacinają się na 3k i nie spadają, przy zapalaniu gdy przełącza się z benzyny na gaz często nie chce wchodzić na obroty muszę trochę poczekać albo zgaśnie.. Przy ostrzejszej jeździe coś dzieję się ze sprzęgłem i biegi nie chcą wchodzić. Gdy bym wyeliminował te dwie duże wady mógłbym Ci polecić to auto....
Zamontowałem emulator DPF i śmiga.
silnik 1,4 z 93r.Po uruchomieniu silnika obroty sa za wysokie i utrzymuja sie przez caly czas a po pewnym czasie zapala się lampka pomarańczowa
Na czym polegał remont silnika?
Nie podales jaki reduktor masz.Jesli Tecno 100KW to problem moze polegac na tym iz te reduktory bardzo przylewaja na wolnych obrotach,i gdy ustawisz go by zimny trzymal obroty to po nagrzaniu bedzie przygasal a jesli znow przy cieplym ustawisz dobrze to zimny bedzie gasl.Jesli faktycznie masz ten 100KW to polecil bym zmienic na 70KW bo jest taki dostepny...
lewe powietrze,przewody podcisnienia,Map sensor! Pozdrawiam
pokazuje błąd egr "nieprawidłowy sygnał zwrotny z zaworu recyrkulacji spalin egr" P1405 Kiedy wymieniany filtr paliwa ? -jakieś trzy miesiące temu Obroty falują ? -obroty nie falują Auto odpala normalnie ? auto odpala i jedzie. jest problem z tym żeby sie rozpędzić i czasem na skrzyżowaniu nei chce ruszyć. dopiero jak go zgasze i zapale to mozna jechać...
Sterownik ma wyuczone jakieś tam wartości nastaw dla biegu jałowego, zeskrobałeś brud i nastawy już nie pasują, dlatego kolebie nim na wolnych obrotach. Ten silniczek krokowy otwiera tzw. bypass w przepustnicy i reguluje obroty biegu jałowego. Tej śrubki od przepustnicy nie ruszaj, jest do ustawienia wstępnego. Sam sterownik silnika nie może regulować...
W x10xe może być silniczek krokowy no chyba że układ dolotowy nieszczelny i łapie lewe powietrze .... Ale najlepiej najpierw zczytać błędy i potem kombinować ..
A może byś tak przeczyścił bajpas kolgo>
Tylko launch ? Dobre sobie... Jako uniwersal do francji tylko cdif jakoś sobie radzi i to nie ze wszystkim - silniki diesla. Miałem st6000 na testach.. w vectrze c pokazał obroty piętnaśie tysięcy z ogonem reszta parametrów też kosmos. Passat 1,9 Tdi !! walił błędem pamięci sterownika podczas gdy zablokowany był immo, z takich kwiatków jeszcze w 407...
Spoko szukam dobrego gaziarza, ale ciężko... Denerwują mnie te obroty.
Witam może mi ktoś pomoże albo za dużo wymagam mam problem z oplem Corsa c ostatnio chciałem pospawać wydech ściągnąłem kleme minusowa i zaczolem spawc dwa spawy dziury uznałem że wymienię jednak bo to nie ma sensu. Po podłączeniu klemy zapalam auto odpalił ale nie reaguje na pedał gazu dochodzi do 2 tys obrotów ale ledwo i świcie auto z kluczykiem...
Po czyszczeniu rozrusznika nie ma poprawy, zauważyłem teraz delikatne poszarpywanie silnika jak trzymam równo wyższe obroty. Na jałowym tego niema.
Wymieniłem czujnik obrotów wału. Przejechałem już na nim 700km. Problem już nie powrócił...
Zrobiłem już wszystko zaslepiłem egr podmieniłem go wcześniej z innej corsy, podmieniłem przepustnice przepływomierz nawet wtryski z listwa dalej skaczą obroty juz niewiem co robic sciagnełem cały kolektor ssacy i go uszczelniłem. prosze o POMOCYYYYYYYYY..
Mechanik przywrócił mapę do ustawień fabrycznych i silnik działa jak należy.
proszę lista błędów opel [url=https://opel2015.wordpress.com/2015...
EGR zaślepiony, ale elektrycznie jest sprawny - poprzedni właściciel założył nówkę pierburga, przepływkę podmieniłem od jeżdżącej 1.0 i nie dało to efektu. Sondę sprawdzałem w programie i napięcie faluje, ale wydaje mi się że po uruchomieniu dopóki sonda nie zacznie pracować to chodził by poprawnie a faluje od początku. Do łańcucha zaglądałem i nie...
Przepustnica nie ma luzu na osi?
a może przesunąć redutor bardziej do środka auta wtedy powinno ustąpić bo siła odśrodkowa się zmniejszy! jest jeszcze jadna przyczyna takiego zachowania się silnika, miałem podobny przypadek w punto I też gasł mi na luzie na zakręcie dosłownie na każdym rondzie! okazało się że przy takim manewrze robiły się straszne zawirowania powietrza pod maską i...
Wzrastające obroty na zimnym silniku to nie zawór spalin. W pozycji otwartej EGR silnik by kulał na biegu jałowym. Po drugie na zimnym silniku ten zawór nie pracuje dopiero po rozgrzaniu sie silnika do około 60 st. Możesz zaślepić jeśli nie ma przepływomierza to skutkuje ale zawór recyrkulacji musi być sprany elektrycznie bo i tak bedzie zapalał lampkę....
Jakieś błędy zapamiętane?
zobacz filter paliwa :?:
Nie widzę żebyś robił cokolwiek z silnikiem korkowym, a to on odpowiada w Corsie za obroty na biegu jałowym. Spróbuj go a jak czyszczenie nic nie pomoże to trzeba go wymienić.
Witam w moim oplu został wymieniony zawór egr na nowy i po paru kilometrach auto traci obroty i ma nie równe obroty i gaśnie. Co może być ta przyczyną? Już szukamy .... https://obrazki.elektroda.pl/9069718000_... Kurczę za mało informacji :cunning: Może by tak, diagnostykę zrobić, magiczną skrzyneczką :D Przepraszam moderatorów, ale...
90% przeplywka. To standard w tych kosiarkach.
zmieniłem termostat i wszystko gra no prawie. mam problem jeszcze z wysokimi obrotami podczas zmiany biegu na rozgrzanym silniku. proszę o pomoc !!
Może być problem w połączeniu miedzy czujnikiem temperatury a ECU, większy opór powoduje zaniżenie odczytu temperatury.
Witam mam ten sam problem, po wyczyszczeniu przepustnicy auto faluje i gaśnie. Jak rozwiązałeś problem?
jeśli po dłuższej pracy na wolnych obrotach zapala się lampka silnika to duża szansa na uszkodzoną uszczelkę pod mieszalnikiem wtrysku.może to być również potencjometr przepustnicy - na niebieskim przewodzie ma być ok 0,5 - 0,6 v na wolnych obrotach sprawdź uszczelkę - podnies mieszalnik do góry pozdrawiam
Tego nie musiałem nigdy robić,wystarczyło wymienić ,naprawić i błędu nie pokazywał. Można jeszcze odłączyć akumulator na minimum 10min.,tak zwany reset komputera.
Witajcie forumowicze! Wczoraj wracajac z pracy moj silnik osiągał ponad 100°. Okazało się, że nie było płynu w chłodnicy i pęknięty zbiorniczek wyrównawczy. Ten problem już został pożegnany. Jednak teraz, bezpośrednio po tym przegrzaniu/zagotowaniu pojawił się inny problem- nierówne wysokie obroty, dławienie, szarpanie. Świece były osmolone, więc juz...
Na innej przepustnicy jest to samo. Też umyta
Ogólnie samochód normalnie chodzi, tylko ten alternator wyje, nie wiedzieć czemu. W drugiej takiej samej Corsie nawet dźwięku nie wydaje. Dodano po 2 Nic się nie zmienia, odpalam samochód, alternator wyje troszkę mniej, jak odpalę klimę i światła, zaczyna głośniej. Po wciśnięciu sprzęgła na biegu, kiedy jadę i obroty spadną na te 900, nadal jest to...
Sprawdź czy łańcuch nie przeskoczył.
Witam mój opel corsa c 1.0 z 2000 roku po zapaleniu nie wchodzi na obroty (max 2tys. kiedy pedal jest wcisniety do dechy) ale jeżeli odpale i szybko przekrece kluczykami tak jak bym chcial zgasic samochód i szybko powróce kluczykami na zaplon tak żeby nie zgasl wszysko wraca do normy obroty,przyspieszeni itd. pozatym strasznie skacza obroty z 1000 do...
Od jakiegoś czasu mam problem ze swoją Corsą, która po odpaleniu na zimno czy na gorąco ma wyoskie obroty od 1500 do 2500, czasmi odpalam i ma 900, ale po przejechaniu trochę i wciskaniu sprzęgła przy zmiane biegów obroty idą do góry. Obroty wysokie są na biegu jałowym, cxasami nawet falują, ale częściej po prostu są wysokie. Czasami zapala się check...
https://www.youtube.com/watch?v=POsqijUh... Takie masz? https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2...
Jakiego rzędu są te "podwyższone"obroty?
Po wymianie silniczka krokowego wszystko wróciło do normy i obeszło się bez wizyty u mechanika. Mam jeszcze jedno pytanie otóż jeden wąż(grubszy) pokrywy zaworów jest podłączony do komory przed przepustnicą a drugi cieńszy przewód powinien być gdzieś podłączony?? Przy demontażu nie zauważyłem żeby był gdzieś podłączony. Nie znalazłem miejsca gdzie mógł...
Zacząć musisz od diagnostyki .
Coś podobnego: http://klubcorsa.pl/forum/viewtopic.php?... BTW: Słaby ten mechanior który kazał wymieniać halla Idź gdzie indziej idiotyzmy wypisywać. Prawdopodobnie nieszczelny układ przewietrzania EVAP. Obroty ±50 wcale nie muszą być regulowane silniczkiem krokowym. To nie jedyna metoda regulacji. Oczywiście że mogą być regulowane silniczkiem...
Nawet i z analizatorem nie ustawisz porządnie 1 generacji. Chyba że na hamowni albo będziesz go na przyczepce ciągać.
dodam tylko że silnik pracuje równo więc świece to chyba nie są. Pierwszą sondę wymieniłem w czerwcu tego roku a jeżdziłem z uszkodzoną jakiś czas i wszystko było ok, samochód palił bez problemu, tylko kontrolka mi się świeciła. Teraz jest wszystko w porządku tylko do czasu jak silnik złapie troche temperatury.
MAF- przepływomierz powietrza TPS- czujnik położenia przepustnicy
Gdyby masełko pod korkiem było skutkiem tego co mówisz to cały olej miał by konsystencje i kolor emulsji (kawa z mlekiem ) no i stan oleju by się podnosił.miałem kilka samochodów i występował problem masełka włąśnie pod korkiem,a układy chłodzenia były sprawne(nie ubywało płynu)Jak mniemam w skutek małego kilometrażu dziennego ,wieczorem gdy silnik...
Witam Auto ciężko wkręca się na obroty od 900 do 3000 ma problem co to moze byc ? żadnych błędów nie wykazało ?
Wypucuj że przepustnicę i zobacz co będzie.
dużo za niskie wolne obroty biegu jałowego... lub wytarte panewki... lub zajechana pompa oleju
Kłopot z wysokimi obrotami znikł po przestawieniu położenia przeustnicy Natomiast ta świecąca kontrolka he he troche dziwne ale, kupiłem używaną sondę lambda za 20 zł i po problemie.
o. i to jest to, czego potrzebowałem (cieszę się, że to nie usterka). dzięki
Witam jednak to zawor egr wyczyscilem i wszystko ok dzieki za pomoc.
Możesz dalej wymieniać po kolei samochód. Jeżeli to czujnik temp. to nie ten z 1 zapinką tylko taki z wtyczką na 2 piny (kolor niebieski w oplu przeważnie). Odepnij go na próbę, zaświeci się check, ale powinien wtedy dobrze pracować na ciepłym silniku. \Objawy, które opisujesz mogą wskazywać na: -lewe powietrze -uszkodzona sąda lambda -uszkodzony czujnik...
Witam, mam problem z instalacja gazowa.. na wolnych obrotach nie pracuje rowno czasem obroty spadaja w okolice 500 obr/min po czym podnosza sie (odbijaja ) na ponad 1000 i wracaja do normy.. i tak co 20 -30 sekund W czasie jazdy jest wszystko w porzadku. Sekwencyjna intstalacja holenderska - Koltec Necam ,silnik 1,2 16V (Z12XE) na gazie niecale 3 tys,...
Czy poza świecącym CHECK są jakiekolwiek problemy przy emulacji na masę? Po przełączeniu na benzynę CHECK powinien gasnąć i jeśli tak się dzieje to to będzie najbardziej optymalna konfiguracja. W fabrycznych schematach podłączenia instalacji LPG (choć nie do Corsy a do Punta) widywałem odcięcie kontrolki CHECK podczas pracy na LPG... To auto nie ma...
Tym razem może być ten sam problem? może być a tam jest elektroniczny czy na opornikach? widzę na fotkach że tam jest bezp termiczny, czesto przyczyna to silnik wentylatora za wolne obroty lub zapchany filtr kabinowy.
I przy wyłączeniu odbija w lewą stronę. O co z tym chodzi? Co odbija w lewą stronę? Jakie obroty na liczniku lub szczytane z komputera na postoju?
Witam. Może zaciera się linka gazu?
Witam! Najlepiej jak byś odczytał kod usterki przez kody błyskowe, to by było wiadomo co go boli.
A może miałeś drobny wystrzał w kolektor ssący? i może jest teraz wykrzywiona przepustnica? W każdym razie gdzieś ssa się fałszywe powietrze i obroty nie spadną.
Ile ten samochód ma KM.
To sprawdź.
No to na diagnostykę pojechać!
falują obroty corsa corsa falujące obroty faluj obroty corsa
stilo obroty silnika ubuntu środowisko graficzne oprogramowanie tablet
licznik prądu słaba instalacja renault laguna elektryczny
Sansui T-1000: Brak odbioru stacji radiowych Cena Aiwa HT-DV90EZ na rynku wtórnym