Nie ma takiej opcji.
Nie da rady,tylko odczyt testerem Tech2.
Mechanik stwierdził że mogę mieć za duży pobór prądu Po tym wpisie to czym prędzej powinieneś zmienić tego mechanika bo on nie ma bladego pojęcia o czym gada. Żeby można Ci pomóc to potrzebna jest diagnostyka i odczyt błędów co najmniej.
Poniżej program do konfiguracji BSI ( kodowanie - w zasadzie ukończony .... testuje szukam jeszcze błędów typu niepotrzebny aktywny przełącznik.. coś się nie wygasza itp. program w wersji PL i EN ( EN to translator .... może wymagać poprawek.) Program otrzymał możliwość zgrywania pełnej konfiguracji na podstawie wszystkich znanych mi do tej pory stref...
Kolego nie powielaj głupot.To sterownik steruje zaworem impulsem pwm.Skoro sprawdzałeś turbo potrzebny odczyt błędów a najlepiej odczyt parametrów i ich rejestracja podczas jazdy.
Chek świeci? Pierwsze to odczyt błędów z komputera. Możesz podmienić przepływomierz.
Przydałby się odczyt błędów silnika.
ZAWSZE kontrolka silnika, tzw check oznacza problem z elektroniką silnika. To znaczy że kalkulator widzi nieprawidłowości w parametrach pracy motoru. Jedynym rozsądnym podejściem jest diagnostyka. Odczyt błędów, interpretacja. Kasowanie błędów i ponowny odczyt po jeździe próbnej. W międzyczasie podgląd parametrów pracy silnika. Dalsza naprawa to już...
Odczyt błędów z kompa. Kontrolka chek się świeci? Niepotrzebnie zaślepiał ten EGR. Ja bym postawił jeszcze na przepływomierz ale najpierw odczyt błędów z komputera.
Witam!! Usuniecie usterki powinno zgasic pomaranczowa kontrolke "helikopterka". Odczyt błędów tylko poprzez urządzenie diagnostyczne. Pozdrawiam!!
Odczyt błędów i analiza live data ze szczególnym uwzgldnieniem MAF-a.
Witam, podaj dokładnie dane model czy to corsa b,c patrząc na rocznik to c bo model b był robiony do 2000r. i nie ma silnika td w corsie c tylko jak już coś to dti,dtl,cdti silnik z oznaczeniem td był w corsie b. Wszystkie te jednostki mają ecu więc na kompa i odczyt błędów to podstawa.
Cześć, dzięki za odpowiedź, próbowałem przy pomocy "kodów błyskowych", lecz nie pokazało żadnych błędów, przeglądając spis kodów jakie mogą być również nie widać tam nic z "ABS". Nie wiem czy dobrze rozumiem, ale komputer zbiera historię błędów i odczyt kodów pokazuje wszystkie dotychczasowe błędy, które nie były w jakikolwiek sposób skasowane, tzn....
Po co płacić mechanikowi za coś, co można zrobić samemu? Owszem, za odczyt błędów nie ma najmniejszego sensu płacić, ale za naprawę już tak, bo przeważnie wychodzi znacznie taniej i skuteczniej niż grzebanie przez kogoś kto nie ma o tym pojęcia.
Jeśli nie jest uszkodzony mechanicznie, to przy wypiętej wtyczce nie "wtryskuje" spalin. Zrób odczyt błędów i dowiesz od czego się check świeci, czy od EGR czy mieszanki czy czego tam jeszcze. Diagnostom na SKP zaciągają pętlę na szyi coraz mocniej. Licz się z problemami na przeglądzie, jak pojedziesz ze świecącym się checkiem, ABSem czy poduszkami.
czytanie kodu błędów ABS wykonuje się zwierają w złaczu linie A i K, a następnie włączenie zapłanie (nie silnika) i odczytuje się kody błyskowe. Kod 12, oznacza brak błędów (jedno mignięcie, potem 2 szybkie i 3s. odstępu między kolejnymi błędami jeśli są) Jeśli nie ma to cały czas kod 12.
Co pokazało i co nie wrócił? Błąd? Odczyt błędów to nie diagnostyka. Jak wygląda ciśnienie turbo w czasie jazdy? Porównanie rzeczywistego vs wymaganego przez sterownik. Egr jak pracuje? jeśli dotąd wszystko oki to manometr w dolot i porównanie że wskazaniami mapa. A maf jakie wartości na wolnych?
http://obrazki.elektroda.pl/3599149000_1... Witam. Auto corsa d 1.2 2008r (benzyna, gaz od 1,5 roku) Zapaliła mi się kontrolka check engine: Podłączyłem się z przez złącze diagnostyczne i otrzymałem kody błędów przedstawione na dołączonym obrazu: 1. p0313 misfire detected with low fuel, 2. P2191 - System Too Lean at Higher Load Bank...
Tylko że po kilku minutach pracy silnika kody błędów nabijane są od nowa do pamięci ECU i auto znowu źle pracuje. Należałoby zrobić odczyt tych kodów i poszukać usterki, bo kasowanie tych kodów nie jest żadnym rozwiązaniem.
Witam, czy może ktoś pomóc w odczycie błędu metodą gaz hamulec, opel corsa d 1,2 rocznik 2007. https://filmy.elektroda.pl/8_1511031328....
Po wymianie uszczelki pod głowica mam problem z wentylatorem na chłodnicy. Pracuje cały czas po odpaleniu silnika nie zależnie od temperatury silnika. Po przekreceniu kluczyka w pozycje zapłon uruchamia się na 1 sekundę. Świeci mi się kontrolka samochodu z kluczem ale niemam żadnych kodów błędów w pamięci ECU. Czujnik temperatury cieczy jest założony...
Na początek odczyt błędów.
Po co jakieś zestawy,doświadczony elektronik robi to w 5 min ,odczyt pinu plus dopasowanie .
Sprawdź ten wsad. W kupionym pin był 5738, teraz wylogowane. W oryginalnym wsadzie, pin prawdopodobnie 9775. Natomiast wystąpiło jakieś przesunięcie w jego wsadzie. Trzeba byłoby zweryfikować czy to uszkodzenie wsadu, czy może błąd odczytu.
W wielu innych testerach też, pytasz o starego opla, to odpowiadam-złe wybranie typu sterownika (Tech), po nawiązaniu komunikacji powoduje to, że wyda on ostrzeżenie, że nieznany moduł sterujący i może nastapić uszkodzenie. Zazwyczaj nic się nie dzieje, ale kody błędów i dane rzeczywiste są z kosmosu
Na włączonym zapłonie przytrzymaj oba klawisze TID'a zacznie się wyświetlanie od F12 co oznacza poczatek odczytu a później rosnąco błedy o ile jeszcze siedzą w pamięci. Kody pobierz ze strony www.asterka lub opelmania
Ten błąd to uszkodzona grzałka sondy, musisz ją wymienić. Ona tylko monitoruje pracę katalizatora, przyczyny usterek szukaj gdzie indziej. Przepływomierz, lewe powietrze. A możesz sprawdzić odczyty pierwszej sondy?
Po ewentualnej wymianie nie trzeba będzie kasować błędu. Jeżeli rzeczywiście czujnik jest uszkodzony to błąd jest zapisany w pamięci. Ale tak jak już napisałem, diagnostyka to nie tylko odczyt błędów. Dlatego napisałem o tym czy ECU widzi sygnał z czujnika. Można też podejrzeć sygnał z czujnika oscyloskopem, ale podejrzewam, że nie dysponujecie takim...
A porównywałeś odczyt z MAP i BARO na zapłonie?Powinny być podobne.Ja tak to wychodzi na przeładowanie.Nie wiem co tam masz VTG czy westgate.Sprawdzić czy sie nie zacina.
Ze tak powiem, zaczynam przygodę z takimi rzeczami, więc nie wykluczam błędów z mojej strony. Wsad odczytałem z pamięci za pomocą Launch X431 z Xprog3 i tam, po wybraniu typu pamięci, była tylko opcja odczytu i zapisu, i nic więcej. Jeśli mógłbym poprosić o jakąś podpowiedź w tym temacie, jak to zrobić poprawnie i za pomocą czego? Chętnie też bym się...
Tutaj odczyt z obu sond https://youtu.be/OwXL4H1TWyY
Tam cudów nie ma i usterki powtarzające się (oczywiście każda wymiana powinna być wsparta dobrą diagnozą)....tylko trzeba oddać do naprawy a nie na odczyt błędów...
"Rozpoczęcie procedury odczytu pamięci usterek" brak błędów
Miałeś pokazać błąd z opisem i korekty. Na ciepłym odczytaj to razem z MAF.Odczyt na wolnych ,i przy 3000rpm. Czy to takie skomplikowane?
odczyty z programu
Zrób diagnostykę ale nie sam odczyt błędów, podejrzyj czy bije ciśnienie na listwę, czy ECU widzi obroty. Daj znać jak to sprawdzisz.
WITAM,O TYM PROGRAMIE MÓWISZ:https://mbrdar.gitlab.io/radio-un... Chociaż jak tam ładuję swoje pliki to wyskakuje błąd odczytu pliku,wiec nie wiem czy to działa ogólnie.
Zrobiłeś coś samemu oprócz odczytu błędów? Ta diagnostyka w specjalizacji to jakiś żart czy pomyłka przy zakładaniu konta?
witam.czujnik zapięcia pasów działa prawidłowo,czujnika nacisku to autko niema,kontrolka dział prawidłowo,,zadna poduszka ani napinacz nie był uszkodzony,były tylko odłaczone na jakiś czas ale te błedy OP-COMEM skasowałe i wszystko jest ok Dodano po 2 witam.Temat zamykam.uszkodzenie zlokalizowane.przyczyną tych błędów jest moduł IBS który analizuje...
Podaj dokładny opis błędu. Wina może być w instalacji ale bez odczytu błędów ciężko pomóc. Najlepiej je wykasować i po pojawieniu się usterki odczytać na nowo.
Tak na początek, to może skorzystaj z odczytu błędów w elektronice. Kiedy wymieniałeś filtr paliwa, czy układ paliwowy nie zapowietrza się.
Masz tam klimatyzację? Działa? Sprawdziłeś przekaźniki od wentylatora? *** Wycofuję w/w - błąd to niezgodność odczytu temperatury z czujnika temperatury w chłodnicy, z czujnikiem temperatury w silniku.
Co to znaczy, że turbina się nie włącza ? Turbo pracuje od uruchomienia silnika i ewentualnie z jakiejś przyczyny może silnik wpaść w tryb awaryjny, masz jakieś inne dane logi, odczyty ze sterownika z konkretnymi numerami błędów !
Przejrzeć parametry Live za pomocą komputera i znaleźć odczyt/czujnik który generuje błąd. Potem weryfikacja czy to błąd czujnika czy faktycznie taki jest stan rzeczywisty.
Brakuje informacji o tym: czy silnik posiada instalację LPG i czy przed ostatnim odczytem kodów, zostały wykasowane poprzednie? Jaki był status błędów stały czy nieciągły?
Odczyt z imobilizera wskazuje "Nieprawidłowy kluczyk" Pozdrawiam
1.0 nie ruszy na sto procent Właśnie odwrotnie, 1.0 pójdzie bez problemu. Op-Com w wielu przypadkach był szybszy w użyciu od Techa. Opel Scanner jeszcze szybszy i paktyczniejszy, ale niestety błędów w nim nie brakuje.
czemu nie wyrzuca dtc ? Bo parametr mieści się w granicach tolerancji. Udrożnij EGR(pod warunkiem że zamyka się szczelnie) i porównaj odczyt przepływki na otwartym i zamkniętym EGR.
Opel Corsa D podczas jazdy zapala się kontrolka samochodzik z kluczem. Zapala się podczas jazdy i gaśnie, samochód opel corsa D rok 2010 silnik A14XER z LPG. Czy ktoś może podpowiedzieć co by dolegało??? Czy skanerem Delphi wykryje mi błąd jak kontrolka nie świeci na stałe??? Wydaje mi się że sonda lambda pokazuje zły odczyt bo od 2 lat nie mam katalizatora...
Do czyszczenia potencjometr pedału gazu to na początek żeby wyeliminować błędy sterowania silnikiem. Przydałby się odczyt z kompa diagnostycznego.
corsa odczyt volvo odczyt błędów odczyt błędów mercedes
oporność głośnik linek otwiera maska moduł sterować płyta
toshiba 17mb130s mikrokomputer cobra1
MID 128 PSID 98 - Błąd czujnika ciśnienia DPF Podłączenie słuchawek bezprzewodowych do LG 47LB650V z zachowaniem dźwięku w głośnikach