corsa paliwo

Znaleziono około 1021 wyników dla: corsa paliwo
  • CORSA B 1.2 Po rozgrzaniu gaśnie i nie chce odpalic.

    jezeli chodzi o ta corse to jak sie rozgrzeje i zgasnie to sprawdz czy jest iskra i czy podczas krecenia rozrusznikem wlancza sie pompa paliwa jezeli pompa chodzi i nie ma iskry to cewka a jak pompa tez nie chodzi to czujnik obrotu walu korbowego lub walka rozrzadu jak ma aparat zaplonowy

    Samochody Początkujący   10 Lip 2009 14:00 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 9236
  • Jak zrobić odcięcie zapłonu-Opel Corsa B automat 94 rok.

    odcięcie najprostrze to pompa paliwa, czerwono niebieski przewód, o ile nie ma gazu

    Samochody Elektryka i elektronika   04 Kwi 2009 22:03 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 3096
  • OPEL Corsa 1.2 16v wersja B chwilowy brak mocy

    Witam, Miałem podobny przypadek po wymianie przepływomierza, przy zamienniku (niestety nie pamiętam firmy) w okolicach 2000 obr. miał przez 2 do 3 sekund mułka ( coś jakby paliwa brakowało) po tym nagle ciągnął normalnie. Dopiero po założeniu oryginalnego BOSCHa przeszło. Podmień od kogoś - może to...

    Samochody Początkujący   30 Kwi 2009 07:38 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 3038
  • Brak mocy corsa c

    Witaj. Kiedy byl wymieniany filtr paliwa? Kiedy byl wymieniany filtr powietrza? Sproboj tankowac tylko V-Power :-D Mozesz zalozyc filtr sportowy, to samochod dostanie lepsze powietrze. Mozesz zalozyc katalizator sportowy, wtedy samochod bedzie mial latwiejszy wydech. Ale Ferrari z 1.2 niestety nie zrobisz...

    Samochody Archiwum   03 Maj 2009 17:47 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1503
  • opel corsa 1.0 12v brak mocy dusi sie

    Witam może ktoś mi pomoże w tym dziwnym problem samochód zapali bez problemu, przez 1- 2 min jest ok dodaje gazu wkręca sie na obroty później powraca do biegu jałowego i nawet równo pracuje obroty te nie sa idealne bo trochę szarpie samochodem ( pewnie sa za niskie) ale nie falują i silnik nie gaśnie....

    Samochody Elektryka i elektronika   03 Gru 2010 09:35 Odpowiedzi: 30    Wyświetleń: 42737
  • opel corsa b 1.2 nie rowna praca silnika

    jakie ma cisnienie paliwa?

    Samochody Elektryka i elektronika   07 Gru 2010 21:44 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 9064
  • Corsa C 1.0 12V Błąd PO170 dziwna sytuacja

    Witam! Mam taką sytuację: Samochód 2000r. zachowuje się i jeździ normalnie. Natomiast średnio raz na 100km wyskakuje mi check engine. Zacząłem od zakupu kabelka do kompa. 2x skasowałem błąd PO170 -zły skład mieszanki (wg Proscan bo scanmaster pokazuje PO168 -temp.paliwa za wysoka) za trzecim razem...

    Samochody Początkujący   20 Maj 2009 10:42 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 8831
  • Corsa B, 12SZ, `98, 8V, problem z uruchomieniem silnika.

    Witam Nabyłem niedawno to cudo i jeździło ale przestało gdy chcąc sprawdzić czy załącza sie wentylator chłodnicy rozgrzałem ją ( wentylator sie włączył i wyłączył) po czym zgasiłem silnik. Od tej pory nie załapuje ani po krótkim ani dłuższym kręceniu. Brak jest iskry i nie słychać pompy paliwa. Z...

    Samochody Elektryka i elektronika   24 Maj 2009 18:43 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2138
  • Corsa C 1.2 nierówna praca silnika i błąd P0170

    Powiem Ci szczerze,że nie spotkałem się z takim błędem,ale masz tłumaczenie błędu. P0170,"Czujnik O2 (Bank 1) - usterka dostrajania paliwa"

    Samochody Początkujący   02 Cze 2009 07:21 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 11034
  • Opel Corsa 1,4 16V 95r benzyna + gaz - rozruch

    jak pisal kolega sprawdź ciśnienie paliwa, przy tej operacji spróbuj częściowo zagniatać powrót paliwa i zobacz czy zmienia sie ciśnienie paliwa jeżeli tak to podniety masz regulator ciśnienia paliwa!!!

    Samochody Mechanika   27 Lis 2009 18:02 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 4423
  • opel corsa 1.7 di dlawienie, mulenie

    Panowie czy moze mi ktos powiedziec jaki powinien byc rzeczywisty początek wtrysku?Czy te wartosci sa prawidlowe? OP-COM 081125 - program diagnostyczny pracujący w środowisku Windows Data i czas>,22/06/2009. 13:04 Dane serwisu: Tu możesz wpisać swoje dane, np. nazwę serwisu. Wybrany...

    Samochody Mechanika   02 Paź 2009 12:54 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 13042
  • sondy lambda corsa c

    Dwa-do samochodzów z dwiema sondami zakłada się dedykowane im sondy, dlatego że w funkcji pomiaru prądu grzałki sterownik silnika mierzy sobie temperaturę katalizatora. Właśnie jestem w temacie zakupu zamiennika za sonde diagnostyczną. Co jeśli zakupiona sonda uniwersalna będzię miała inny opór...

    Samochody Elektryka i elektronika   12 Lip 2009 22:35 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 6639
  • opel corsa 1.2 16v ecotec nie pali ,brak iskry i pompa nie c

    witam - mam taki problem ...opel odpalał chodził z 10 -15 minut i gasł , jak ostygł to znowu odpalał i gasł po 10 -15 minutach . Ostatnio zgasł po 15 minutach i koniec ... po przekręceniu stacyjki pompa paliwa nie chodzi ( brak zasilania na bezpieczniku ,przekaźnik dobry ... na krótko jak podam napięcie...

    Samochody Elektryka i elektronika   20 Lip 2009 19:50 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 9357
  • Dziwne objawy silnika corsa B 1,5 TD isuzu

    kąt wtrysku- dawka paliwa -niedobór powietrza

    Samochody Początkujący   22 Lis 2011 22:20 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 6403
  • Opel Corsa B 1.2 8V, 1996r. Gaśnie w czasie jazdy

    Witam. Moje auto gaśnie w czasie jazdy. Na przykład jestem na czwartym biegu i jadę 80km/h, zdejmuję nogę z gazu i auto zwalnia do 60km/h i krzusi się i gaśnie. To samo dzieje się na innych biegach. Zauważyłem że na luzie silnik ma tylko 750 obrotów, ale jak wrzuce luz w czasie jazdy to zdarzają się...

    Samochody Początkujący   05 Sie 2009 14:30 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 3349
  • opel corsa B, ustawienie zbieżnosci

    no jechać gdzieś żebym takiego znalazł to 20 zł na paliwo i pewnie ze 30 zapłacić i już jest kupa kasy..

    Samochody Mechanika   06 Sie 2009 20:33 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 9459
  • Opel Corsa A 1.2 93r benzyna nie pali

    witam jestem nowy na forum i napewno juz taki temat albo podobny ale niestety nie moglem uzyskac odpowiedzi przeszukujac to forum mianowicie, wszystko z autem bylo ok w nocy wrocilem z pracy i na nastepny dzien chcac pojechac do sklepu auto zdechlo, odpalilem wsteczny jedynka i gdzy przejechalem 2-3...

    Samochody Początkujący   12 Sie 2009 15:26 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2987
  • Opel Corsa B '98 1.0, X10XE - kod P0650, błąd lampki MIL

    Po jezdzie na lpg blad znowu sie pojawil. Widac instalacja powoduje ten blad. Do tego pojawia sie tez P0200 - zbyt wysokie napiecie na wtryskiwaczu. Ale w sumie lampka z awaria silnika sie nie zapala. Auto chodzi, choc jest maly problem z tym, ze jak jest zimne to na benzynie nie wchodzi od razu na...

    Samochody Elektryka i elektronika   19 Sie 2009 22:24 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 6948
  • Opel corsa b 1.0 12v pływające obroty

    Wyczyść przepustnice i wymień filtr paliwa.

    Samochody Początkujący   23 Sie 2009 13:48 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 12255
  • OPEL CORSA B 1994 1.2 SZARPIE

    BTW: do takiej corsy żaden interfejs!! po prostu bierzesz krótki drucik przekręcasz stacyjkę i zwierasz piny a i b, które znajdują się obok bezpieczników, i liczysz mrugnięcia pomarańczowej lampki i to jest cała filozofia a potem odczytujesz kod błędu... a jeżeli nic nie pomaga to gwarantuje że pompa...

    Samochody Elektryka i elektronika   24 Sie 2009 20:05 Odpowiedzi: 42    Wyświetleń: 29820
  • opel corsa 1.0 12Vnie zapala jak jest gorący

    Mozesz jeszcze sprawdzic filtr paliwa i czujnik temperatury silnika, pamietam ze w fabii mialem to samo i przyczyna byl wlasnie ten czujnik.

    Samochody Mechanika   03 Wrz 2009 18:50 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2087
  • Opel Corsa B nie zapala.

    Witam troche inny problem mam. Corsa B 1,4 8V z gazem, automatyczna skrzynia jak zimny silnik pali bez problemu, ciepły złapie i gaśnie czuć paliwo. Trzeba gaz do dechy i wtedy zapali. Ale jak sie włączy D lub R i chce ruszyć gaśnie, trzeba dodać gazu ale wtedy szarpnie. Miał ktoś taki przypadek. Czujnik...

    Samochody Elektryka i elektronika   10 Wrz 2009 10:50 Odpowiedzi: 36    Wyświetleń: 17172
  • Opel Corsa C - powtarzający sie błąd P0170

    Labda? Jasne że tak. Jest kilka innych rzeczy które należałoby też sprawdzić. Pierwsza sprawa to lewe powietrze w okolicy kolektora ssącego, druga sprawa to ciśnienie pompy paliwa, nie jestem gazownikiem ;) i nie znam instalacji elpigaz ale warto sprawdzić czy pompa paliwa jest odcięta w czasie pracy...

    Samochody Początkujący   11 Wrz 2009 22:35 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 25483
  • Corsa 1.0 12V 99r. - Szarpie na niskich obrotach - czujnik?

    Witam Postaram się dokładnie opisać mój problem. Od jakiegoś czasu zauważyłem dziwną nieregularna pracę silnika. Objawiało się to tym, iż podczas np jazdy na wolnych obrotach (nie mam obrotomierza wiec nie podam obrotów), niezależnie od biegu auto na chwile (2-4 sekundy) traciło moc. Problem ten powoli...

    Samochody Elektryka i elektronika   16 Paź 2010 23:56 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 18659
  • Opel corsa b 1,0 12v obroty.

    Może pompa paliwa nie nadąża wytworzyć ciśnienia paliwa - poszukaj przekaźnika od pompy i zewrzyj go na 5-10 min niech pompa wytworzy ciśnienie i wtedy odpal auto i zobacz co będzie.

    Samochody Początkujący   13 Lis 2012 22:52 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 6366
  • Mulenie...(Opel Corsa B 1.4 8v 96r).

    Witam od paru mieśięcy moja corsa nie idze. Muli ją po dodaniu gazu teraz tak podejzewam ze to może być pompa paliwa, bo filter paliwa był wymieniony. A na dodatek śmierdzi w aucie benzyna. Jesli by mi ktoś powiedział co sie moze dziać w tego typu aucie tzn. opel corsa b 1.4 8v 96r. A dotego swiecila...

    Samochody Początkujący   12 Paź 2009 18:01 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 3016
  • opel corsa b 1.4 8v 96r.Mulenie

    Witam od paru mieśięcy moja corsa nie idze. Muli ją po dodaniu gazu teraz tak podejzewam ze to może być pompa paliwa, bo filter paliwa był wymieniony. A na dodatek śmierdzi w aucie benzyna. Jesli by mi ktoś powiedział co sie moze dziać w tego typu aucie tzn. opel corsa b 1.4 8v 96r. A dotego swiecila...

    Samochody Początkujący   13 Paź 2009 18:32 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2800
  • Opel Corsa C cdti 2004 nie odpala

    Jeśli mogę prosić, to powiedzcie, gdzie znajduje się ten zawór ciśnienia paliwa i czujnik ciśnienia paliwa i przede wszystkim jak sprawdzić ich prawidłowe działanie. Czujnik ciśnienia znajduje się na listwie comman rail a zawór ciśnienia na pompie comman rail. Do sprawdzenia ich poprawnego działania...

    Samochody Mechanika   15 Lut 2010 15:17 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 11566
  • Opel corsa b 1.2 16V '00- " zapala " sie czek

    Dzien dobry. Może mi ktos pomoże w rozwiązaniu problemu. Podczas jazdy opelkiem zaświeca się czek (samochód od roku jeździ na gazie). Samochód podczas jazdy, wciskania pedału gazu traci moc, nie ma znaczenia czy jade na paliwie czy na gazie. Na postoju po rozgrzaniu powinien miec obroty ok 0,8 a czasami...

    Samochody Początkujący   09 Lis 2009 09:09 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 6390
  • Opel Corsa 99r 1.0 12 v immo problem

    Temat poszedł do przodu. Jak już wcześniej opisano just tu sterownik silnika hybrydowy i jak narazie nikt nie chciał się podjąć usunięcia z niego immo. Możliwe że nie można? Jeśli chodzi o kodowanie to z puszki immo wyjołem motke Hc05B8 i zczytałem pin. Kluczyki dopasowane tylko jest pewien problem. Po...

    Samochody Elektryka i elektronika   06 Lis 2009 20:48 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 4367
  • opel corsa c 1.7 DI - nie zapala

    coz mozna poradzic ,pierwsza i podstawowa sprawa --akumulator musi byc sprawny ,sprawdz wowczas po zdiecu listwy wszystkie swiece po kolei ,mozna to zrobic biorac przewod i po polaczeniu z plusem dotykajac na krotko do swiecy nastapi zaiskrzenie bo swieca pobiera dosyc duzy prad ok.5 amper jedna, nastepnie...

    Samochody Mechanika   09 Lis 2009 12:52 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 5661
  • Pomoc w rozszyfrowaniu błędów Opel Corsa 1,3cdti

    W tym 2 odpuść sobie wiązkę i sterownik a szukaj dlaczego jest za małe. Czujnik FPR, zawór FPR, zasilanie paliwem (pompa wstępna, filtr) i czego nie życzę, też prawdopodobne, sama pompa CR. Czym czytałeś?

    Samochody Elektryka i elektronika   11 Lis 2009 00:27 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 6008
  • Opel Corsa B 1,4 16v, Ecotec gasnie w czasie jazdy

    Witam auto jak wyzej. Problem jest taki i z reguly wystepuje rano, gdy przejade ok 2-3 km z srednia predkoscia 50km, auto gasnie, odpalam je w czasie jazdy, i jade dalej. Wymienilem filtr paliwa, i kable WN, jakby lepiej, ale problem wystepuje nadal. Podobno czujnik predkosci jazdy moze byc uszkodzony,...

    Samochody Początkujący   29 Sie 2011 21:06 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 8204
  • Opel Corsa 1.3 diesel Multijet 2005r.- problemy z odpalaniem

    Kolego Owik nie robię z ciebie drunia. Nie chcesz - nie wypowiadaj się - nikt cie nie zmusza. Reset miał polegać na tym że ECU mógł się zawiesić np. przy spadku napięcia przy zapalaniu a nie celem skasowania błędów i jak czytam to co napisałem to nie widzę tam nic o kasowaniu błędów przez odłączenie...

    Samochody Początkujący   14 Sty 2010 21:49 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 7207
  • Corsa-C -2005-Z 13 DT kiepsko pali

    Moze to coś pomoże Bloki pomiarowe na samym zapłonie Napięcie akumulatora 12.3 V Status zapłonu Zał 12V Glówny przekaznik Aktywny Przekaźnik pompy paliwa Nieaktywny Czujnik 1 APP (Pozycji pedalu gazu) 0.96 V Czujnik 2 APP (Pozycji pedalu gazu) 0.47 V Wartosc kalkulowana pozycji pedalu gazu 0,00% Pedal...

    Samochody Elektryka i elektronika   23 Paź 2013 21:39 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 3506
  • corsa 1.0 eco brak mocy???

    jeszcze raz podejmuje temat gdyż mimo duzej ilosci podobnych tematów zadne posty nie pomogły rozwiazac mojego problemu .Corsa b 1.0 eco 2000r 160 tys km.muli i dławi sie podczas dodania gazu i na wyższych obrotach. cewki, przepływka[bosch] nastawnik i potencjometr przepustnicy czujnik poł. wału wymienione...

    Samochody Elektryka i elektronika   12 Gru 2009 23:24 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2493
  • Opel CORSA 1.3 multijet - złe odpalanie rano

    Witam . Mam pytanie do forumowiczów jak w temacie . CORSA 1.3 TDCI 2005 r. przywieziona z Francji .Po nocy odpala po minucie kręcenia rozrusznikiem.Filtr paliwa nowy,przelewy na wtryskach nowe, pompa paliwa w zbiorniku -OK,smok w zbiorniku czysty, świece żarowe- OK , ciśnienie na listwie- OK. Zero...

    Samochody Elektryka i elektronika   29 Gru 2009 18:59 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2583
  • Opel CORSA 1.3 multijet - złe odpalanie rano

    Witam . Mam pytanie do forumowiczów jak w temacie . CORSA 1.3 TDCI 2005 r. przywieziona z Francji .Po nocy odpala po minucie kręcenia rozrusznikiem.Filtr paliwa nowy,przelewy na wtryskach nowe, pompa paliwa w zbiorniku -OK,smok w zbiorniku czysty, świece żarowe- OK , ciśnienie na listwie- OK. Zero...

    Samochody Elektryka i elektronika   22 Gru 2009 23:06 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1514
  • Opel Corsa b 1.0 2000r problem z kontrolką awari silnika???

    już wszystko gra... okazalo sie że świeca i filtr paliwa do wymiany... nic takiego... samochodzik już na chodzie i kamień z serca :).

    Samochody Początkujący   23 Gru 2009 00:04 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 3238
  • Opel Corsa b problem z uruchomieniem

    Witam Iskra jest, wymieniłem dla pewności kable i świece na nowe. Dalej jak było tak jest. Paliwo dochodzi, bo po chwili palenia świeca mokra. I dalej jakby już załapywał, ale nie może zapalić. Co może być uszkodzone jeszcze??? Może filtr paliwa???

    Samochody Początkujący   29 Gru 2009 12:20 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 3033
  • Corsa 1.0 2003r nie można odpalić

    Witam autko jak w temacie padł akumulator i autko nie chce już zapalić pokazało błędy 560 (Nieprawidłowe napięcie zasilające w instalacji elektrycznej pojazdu ) 201 ( Uszkodzenie w obwodzie wtryskiwacza cylindra l ) 202 ( Uszkodzenie w obwodzie wtryskiwacza cylindra 2 ) 203 ( Uszkodzenie w obwodzie...

    Samochody Elektryka i elektronika   29 Gru 2009 16:49 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1338
  • CORSA C OPEL - 1.3 CDTI - brak mocy

    gdzie ten potencjometr jest umiejscowiony? czy da się to samemu wyczyścić? na kompa podjadę tak czy inaczej. znalazłem w innym temacie, dotyczącym corsy c 1,7 dti z 2000, że to najprawdopodobniej przepływomierz powietrza. czy to możliwe? Albo gdzieś przy pedale gazu w kabinie albo gdzieś w komorze...

    Samochody Początkujący   31 Gru 2009 11:56 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 17939
  • Spadające obroty Corsa c 1,7DI

    Dane z bloków pomiarowych: obr/min 1400 1500 1800... zapłonu,Zał 12V Napięcie akumulatora,14.5 V Glówny przekaznik,Aktywny Prz... zaworu przelewowego,Aktywny S... sensora pozycji...

    Samochody Mechanika   19 Sie 2012 18:26 Odpowiedzi: 43    Wyświetleń: 13726
  • Corsa B Nie pali zgasl podczas jazdy

    Dokladnie ani na gazie ani na benzynie Sprawdzone jest niestety poprawnie ;/ Iskra wykrecilem 4 swiece i dalem do kabli kolega startowal 3 razy i za kazdym razem iskra byla na wszystkich swiecach Paliwo sprawdzone tez kilka razy nie za każdym włączeniem zaplonu pompa dobija ale wtrysk paliwo...

    Samochody Elektryka i elektronika   14 Lut 2010 16:14 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 5773
  • Opel Corsa A 1.2 C12NZ traci moc, przerywa.

    Niektóre objawy miałem podobne do Twoich. Wyjmij pompkę paliwa z baku i załóż opaski na oba końce krótkiego przewodu między pompką a wylotem paliwa na zewnątrz pompki. Wymień filtr paliwa i przewód łączący pompke paliwa z filtrem. Trochę gimnastyki jest wyjęciem pompki.

    Samochody Początkujący   18 Sty 2010 18:02 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 6942
  • corsa B 1,4 - problem z uruchomieniem na PB

    raczej to niesprawny reduktor,przez noc wypelnia ci kolektor ssący i podczs odpalania na pb masz dwa paliwa

    Samochody Instalacje Gazowe   25 Sty 2010 10:53 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 2034
  • Wyświetlacz Corsa C, potrzebna rozpiska.

    Raczej to ale nie wiem czy wyświetlacz przeżyje. Więc tak pin: 1-masa 2,3- termistor 4,5- +12v 8- +12 przełaczanie 9-SCL 10-MRQ 11-SDL W... się włacza po naciśnięciu przycisku ale nie wyświetla nic z radia tylko datę, pozatym nie reaguje na piny z klockówhamulcowych , paliwa...

    Samochody Elektryka i elektronika   21 Sty 2010 10:08 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1698
  • Opel corsa b 1.0 98r.problemy z odpaleniem ciepłego silnika

    diagnostyka! co jest czego niema, iskra, cisnienie paliwa, błedy w pamieci!

    Samochody Początkujący   28 Maj 2011 13:04 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 14031
  • Opel Corsa C 1.2 pali na trzech cylindrach- stuki w sliniku

    Świece zmieniałem i jest to samo na jednym cylindrze. Listwę zapłonową sprawdzałem w ten sposób, świece włożyłem w fajek listwy, druga osoba kręciła rozrusznikiem iskra była jednakowa na każdej świecy. Zastanawiam się czy to nie jest coś z wtryskiem paliwa obserwowałem tłoki przez otwory świec podczas...

    Samochody Początkujący   28 Sty 2010 12:26 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 3569
  • Corsa D wyłącznik - odcięcie

    Witam Dzięki za podpowiedzi, ale w tym samochodzie instalacja jest po canie, a ja jeszcze nie montowałem zabezpieczeń w takim samochodzie i trochę się obawiam skutków. Może ktoś wie jakie są kolory przewodów np:+ po zapłonie, rozrusznik lub pompka paliwa. Nie chciałbym czegoś "uśmiercić"

    Samochody Zabezpieczenia   15 Lut 2010 08:19 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 3541
  • Corsa B, 1.2 45KM LPG, kręci ale nie odpala

    Witam !! Podejrzenie pada na przymarzniętą wodę w paliwie. Sprawdził bym czy dostaje się paliwo do wtrysku !! Jeśli chodzi o LPG marne szanse na rozruch rozprężenie gazu to -40 stopni + temp powietrza -20stopni mamy -60 bez szans. Dodano po 2 Jeszcze jedno !! Sprawdź rozrząd czy nie przeskoczył...

    Samochody Początkujący   28 Cze 2010 09:20 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 5495
  • corsa b 1,5td isuzu gasnie podczas jazdy

    Podczas jazdy gasnie silnik na krotko,okolo 1sek.po czym odpala jesli jest na biegu i jade dalej,dodam jeszcze,ze w momencie gasniecia spada wskazowka obrotomierza i szybkosciomierza,zapala sie kontrolka poduszki(gdyby nie to myslalbym o wodzie w paliwie lub zapowietrzeniu).Jesli wyluzuje z gorki to...

    Samochody Początkujący   14 Lut 2010 12:11 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1484
  • corsa 1,3 cdti szarpanie , brak mocy

    Ciśnienie doładowania, ciśnienie paliwa, ciśnienie atmosferyczne- jak to wygląda

    Samochody Mechanika   28 Lut 2010 20:08 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 6736
  • corsa 1,4 '97 nie pracuje na wszystkich cylindrach

    Witam, sorry ze zakładam nowy temat ale mój problem nie został rozwiązany, a założony wczesniej temat jest już zamknięty, mianowicie chodzi o to ze auto nie pracuje na wszystkich cylindrach, ale tylko na wolnych obrotach bo gdy się jedzie to przyśpiesza normalnie i wszystkie garki pracują.To samo dzieje...

    Samochody Mechanika   30 Sie 2018 21:38 Odpowiedzi: 26    Wyświetleń: 2748
  • Corsa 1,5D-sterownik świec żarowych.

    Motronic ale mi chodzi o podgrzewacz w filtrze paliwa

    Samochody Elektryka i elektronika   07 Mar 2010 17:22 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 5531
  • Corsa C 1,7DTi odpala raz na kilka godzin na parę sekund

    Problem jak w temacie. Autko zgasło w trakcie jazdy trzy razy za czwartym nie odpaliło. Jeśli postoi całą noc to odpali na parę sekund (silnik tak jakby nie równo pracował) potem gaśnie. Typ silnika Y17DT. Błędy odczytane z komputera to: P0380 Nieaktywny (A) <Nieznany błąd> P0251 Nieaktywny...

    Samochody Mechanika   09 Mar 2010 21:19 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 3200
  • Corsa 1.3 ctdi 2005- gaśnie

    Witam, od jakiegoś czasu posiadam opla corsę 1.3 ctdi rocznik 2005. Niestety od kilkunastu dni coś jest nie tak. Przy dodawaniu gazu - gaśnie (bez różnicy czy na ciepłym czy na zimnym silniku), typowe "ja mu gaz a on zgasł", po podskoczeniu na nieróności słychać jak silnik przerywa, czasem gaśnie a czasem...

    Samochody Początkujący   05 Cze 2010 21:37 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1417
  • corsa b 1.2 16V X12XE,problem z odpalaniem masło pod korkiem

    Jak można zmierzyć parametry przeplywki? Czy jest możliwe, żeby paliwo dostało się do oleju? którędy? Tak dopytuje bo chciałbym, żeby właśnie ta przeplywka była przyczyna moich problemów a nie uszczelka pod głowicą. jakiego koloru jest olej do którego dostanie się płyn chłodniczy a jakiego olej z paliwem?...

    Samochody Mechanika   29 Mar 2010 23:07 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 7227
  • Corsa 1,2 16v (x12xe) - gaśnie po przejechaniu ok. 10 km.

    Wymien filtr paliwa :)

    Samochody Elektryka i elektronika   05 Kwi 2010 16:32 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1473
  • Opel Corsa b Sonda lambda

    a co jesli odlacze ta sonde co moze sie stac ? czy nadal moze brac duzo paliwa?

    Samochody Początkujący   12 Kwi 2010 20:48 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 7269
  • Opel Corsa B problemy z central zamkiem

    Witam mam corse b w której centralny dziwnie działa. Z kluczyka zamyka/otwiera wszystkie drzwi bagażnik wlew do paliwa. Notomiast z pilota ( zakładany sterownik) zamknie wszystko ale nie otworzy tylnich drzwi czasami. Centralny orginalny. Słaba masa czy co. Kable w przelotkach ok. Drut od siłownika nie...

    Samochody Elektryka i elektronika   13 Kwi 2011 19:04 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 6299
  • corsa c z17dth dziwny dzwięk płynącej cieczy

    Witam szanownych forumowiczów, Mam taki oto problem z autkiem. Od strony pasażera z przodu, po prawej stronie, od strony podwozia słychać dziwny dźwięk płynącej cieczy. Nasila się kiedy wkręcam silnik na obroty i cichnie jak puszczam pedał gazu. Przewód paliwa ? Ktoś ma jakiś pomysł ? Pozdrawiam

    Samochody Mechanika   14 Paź 2010 17:52 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1097
  • opel corsa 1.4 60 KM duże zużycie oleju

    Co? 3500 km i 1 litr oleju, co chcesz zauważyć po tłumiku? Załóżmy optymistycznie średnie spalanie 6 litrów na 100 kilometrów. Daje nam to 210 litrów paliwa spalonego, uważasz że do takiej ilości dodanie 1 litra oleju silnikowego stworzy z tego samochodu kopciucha z czarnym wydechem i świecami pełnymi...

    Samochody Mechanika   24 Kwi 2010 10:46 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 5088
  • Corsa B 1.7D isuzu 98r.-brak mocy, słabe przyspieszenie

    Wydech rozebrałem, jest w dobrym stanie, ma dobry przepływ powietrza. Pasek również na swoim miejscu. Ciśnienia na razie nie sprawdzałem bo okoliczny mechanik jest zajęty, a nie mam przyrządu żeby zmierzyć to samemu. Sprawdziłem również luz na zaworach i wszystkie mają wartość katalogową (ssący-0,15mm,...

    Samochody Mechanika   26 Lip 2010 20:29 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 4380
  • Opel Corsa C 1.0 2001r. zła inicjalizacja z ecu.

    witam już od jakiegoś czasu podczas jazdy nagle licznik i obrotomierz zatrzymywały się na 60km i 3tys. obr. i w tym czasie zapalała się kontrolka od ręcznego i aku. I po kilku sekundach wracało do normy. Za pierwszym razem myślałem że może mało paliwa jest. I w sumie miałem tak 4 razy. Dzisiaj po włączeniu...

    Samochody Elektryka i elektronika   10 Maj 2010 19:58 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 6556
  • Opel Corsa 1.0 (spalanie)

    Powiem Ci jedno. Auta małolitrażowe potrafią spalić naprawde duże ilości paliwa. Wynika to z tego że takie auto trzeba bardziej gonić i wkręcać na obr. niż auto które ma więcej mocy i większą pojemność. Corsa 1.2 potrafi w mieście spalić lekko ok 8 literków.

    Samochody Początkujący   29 Cze 2010 22:10 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 11168
  • opel Corsa b 1.4 16v 90km nie odpala na benzynie

    Dziękuję za rychła odpowiedz. Sytuacja klaruje się następująco: Zrobiłem jak pisałeś i nie słyszałem pompy paliwa, ale to nie wszystko, jak dobrze pamiętałem właściciel powiedział ze alarm odcina paliwo, więc stacyjka alarmu musi być bezpośrednio podłączona pod pompę paliwa, więc długo nie myśląc chwyciłem...

    Samochody Początkujący   09 Lip 2010 14:49 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 4876
  • Corsa C pomoc w identyfikacji czujnika

    Jak nie działa to silnik się muli i pali 2 razy tyle paliwa co powinien.

    Samochody Początkujący   04 Lip 2010 20:05 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 8654
  • Corsa B slabo odpala, a po odpaleniu strasznie muli

    Witam! Mam problem z Corsą B, rocznik 1998, silnik 1.0 12v, wmontowany LPG. Od kiedy kupiłem ten samochód (w marcu 2009 roku) zawsze go muliło na benzynie, natomiast na LPG jeździł normalnie. Zdarzało się, że strzelał gaz, więc za poradą monterów gazu wymieniłem świece. Od jakiegoś miesiąca samochód...

    Samochody Elektryka i elektronika   16 Lip 2010 08:49 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 4545
  • IMMO CORSA B 1.2 1997 PROBLEM Z ODPALANIEM.

    W sumie mieszkam w Irlandii i nikt tu nie ukradnie 13 letniej CORSY. Więc to zabezpieczenie troszkę jakby i tak nie potrzebne w tym aucie. Ale w sprawie... nie sprawdzałem czy to wina iskry czy paliwa (z trego co mi znajomy powiedział, to odcina mu paliwo) więc tak myślę że to pompa, a pompa chyba podlega...

    Samochody Zabezpieczenia   19 Lip 2010 21:28 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 7683
  • Wymiana silnika Opel Corsa 1.4 16v na 1.16 16v X14XE-X16XE

    Czy zmieniając silnik na 1,6 16V muszę zmienić kalkulator silnika? Czy komputer od 1.4 wyliczy poprawną dawkę paliwa i moment podania iskry dla silnika 1.6 16v?? Wszelka diagnostyka silnika odbywała się poprzez wchodzenie komputerem diagnostycznym przez silnik 1.6 16V (X16XE) - ani razu nie połączyłem...

    Samochody Początkujący   05 Sie 2010 23:28 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 11936
  • Opel corsa 1.2 98 wyłącznik uderzeniowy

    Witam wszystkich chcących pomóc.Problem dotyczy Opla corsy 1.2 98r pompa paliwa .Brak prądu na niej a przekaźnik jest dobry.Czy jest w corsie wyłącznik uderzeniowy bo tylko mi to do głowy przychodzi bo on ponoć rozładowcza pompę paliwa. Gdyby ktoś wiedział coś na ten temat był bym wdzięczny. ...

    Samochody Początkujący   29 Lip 2010 21:40 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 12162
  • 1,4 Opel Corsa, nie zapala silnik.

    Witam mam problem z odpaleniem silnika w Corsie gdy jest zimny. W silniku wymieniłem następujące części : świece przewody cały aparat[palec kopułke] czujnik ssania filtr paliwa. Wystarczy popchnąć pół metra a Corsa odpali. Czekam na pomocną rade.

    Samochody Początkujący   22 Sie 2010 11:52 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2583
  • Opel Corsa b 1.0 benzyna rocznik 97 nie odpala

    A pompa podaje paliwo? A iskra jest? A wymieniłeś czujnik położenia wału? A rozrząd nie przeskoczył?

    Samochody Początkujący   27 Sie 2010 22:19 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 4089
  • Opel corsa b 1.0 97r nie odpala

    Dobra, zacznę od początku. Samochód Corsa B 1997 rok, typ silnika x12sz, rotor (trzy cylindry), pojemność 980 ccm benzyna. Samochód posiada immobilajzer. Niestety nie posiada obrotomierza. Pełny opis usterki - silnik nie chce się uruchomić. Objaw - rozrusznik kreci, ale silnik nie chce się uruchomić....

    Samochody Początkujący   31 Maj 2011 17:48 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 15272
  • Opel corsa 1.0 12V przerywa.

    Sprawdź dopływ paliwa i powietrza, piszesz że szarpie przy redukcji na niższy bieg więc wtedy kiedy obroty idą w górę. Warto zajrzeć do elektryki na początek kable i świece. Jak nie pomoże to będziemy myśleć. pozdr

    Samochody Początkujący   22 Wrz 2010 12:59 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 5080
  • opel corsa 1.4 16v nie odpala po remoncie silnika

    Witaj, które dokładnie kabelki zamieniłeś? Ja po zderzeniu zaworów z tłokami kupiłem drugi silnik, po włożeniu niestety nie kręci rozrusznikiem :( Kontrolki oleju i ładowania świecą sie połową jasności, znajomy mechanik sugeruje przejrzenie elektryki, czy gdzieś masy nie zapomniałem przykręcić. Masy...

    Samochody Elektryka i elektronika   29 Wrz 2010 01:59 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 11854
  • Corsa B 1400 Nierówna praca silnika

    Napisz w końcu jak i czy w ogóle jest ustawiona emulacja sondy? Oczywiście cały czas przyjmuję, że masz instalację podciśnieniową (gaźnikową), tzw. II-generacji. Odcinanie zasilania od ECU to nie jest rozwiązanie. Silnik na benzynie powinien pracować prawidłowo na domyślnych mapach (po wyzerowaniu...

    Samochody Mechanika   31 Sty 2011 20:29 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 6696
  • opel corsa 1.4 benzyna+lpg nie pali na benzynie

    witam, potrafie odpowiedzieć np. byłem na wymazaniu błędów bo check sie świecił znależli jeden i usuneli ale to nie pomogło, pompa sprawdzałem działa paliwo jest na listwie bo sprawdzałem gdy odpowietrzalem układ, ale fakt cisnienia nie sprawdziłem, ale wg. mnie to paliwo które jest już w listwie powinno...

    Samochody Początkujący   24 Lis 2010 17:53 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 7181
  • Opel corsa b 1.5d Problem, cięzko pali

    Witam, Mam poważy problem z moją corsą 1.5d isuzu 96. Nie dawno wymieniłem świece w samochodzie bo jak paliłem go to tak nie równo chodził ale po chwili jak się zagrzał to było ok, po wymianie świec wszystko już było ok, palił na dotyk aż do pewnego czasu. Z dnia na dzień kiedy chciałem samochód zapalić...

    Samochody Mechanika   03 Lis 2010 21:29 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 7205
  • Opel corsa B-1,4 60KM brak mocy,gaśnięcie,

    A kiedy był wymieniany filtr paliwa,może już pora na niego.Przy tym warto zmierzyć ciśnienie paliwa.

    Samochody Elektryka i elektronika   28 Gru 2010 20:46 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 6419
  • Corsa c 1.3 cdti słabo pali kiedy jest zimno

    informacja dla tzok na zapowietrzanie ukałdu paliwa proponuje: wymianę filtra paliwa (miałem podobnie jak mało jeździłem to długo czekałem aż pompka napompuje ciśnienie, po wymianie filtra trwa dużo krócej. Stary filrt był prawie 4 razy cięży niż nowy) Sprawdziłem świece i przeczyściłem ich styki (był...

    Samochody Elektryka i elektronika   30 Wrz 2016 09:01 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 7977
  • Opel Corsa B - Szarpanie, spadek mocy

    Witam, pisałem już wcześniej o problemie z moim autem - Opel Corsa B 1.2 benzyna 94 rok /x12sz/. Dolega mu spadek mocy, szarpanie, dławienie itd. Auto posiada instalacje gazową ELPIGAZ, w pełni sprawną, wyregulowaną etc, nawet na LPG mniej szarpie. Jak dotąd: - wymieniono pare kompletów kabli WN...

    Samochody Początkujący   15 Lut 2011 07:41 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 17329
  • opel corsa D 2007 r,1300,buczy po wlaczeniu zaplonu

    jak to diesel to moze pompa paliwa w zbiorniku

    Samochody Początkujący   30 Lis 2010 18:40 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2093
  • Brak iskry corsa b 1.2 33KW 45KM x14nz

    Pompa paliwowa chodzi w porządku, słychac ją. A co do styków to sprawdzałem je na przewodach, ale na tym halotronie nie. Jak to sprawdzić, gdzie jest ten halotron, jak wygląda (i chodzi o czujnik halla)? PS. Nie wiem, może to Wam pomoze w znalezieniu problemu. Czasami jak jechałem, to samochód gasł...

    Samochody Elektryka i elektronika   19 Gru 2010 08:39 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 7776
  • Opel Corsa B 1.2 94r przerywa i gaśnie

    Może masz paliwo liche??Sprawdził bym również układ paliwowy,przewody,filtr itp.Pozdrawiam

    Samochody Początkujący   04 Lut 2013 08:34 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 4574
  • Corsa C 1.7 tdi 2001 odpala jak jej się podoba

    Moim zdaniem, lepiej oddać na warsztat-niby samemu niewiele można tam sknocić, ale...licho nie śpi. Na dodatek, jeśli się zapowietrza, należy znaleźć przyczynę, a to już takie łatwe może nie być. I jeszcze jedno pytanie-objawy mają związek z ilością paliwa w zbiorniku? Czyli zatankowany do pełna odpala...

    Samochody Mechanika   07 Sty 2011 09:15 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1712
  • opel corsa b 1.2 94r. kody bledow, jaka diagnoza

    Okazało się, że pompa paliwa spalona. Wymieniłem na nową, również filtr paliwa. Auto odpala, ale chodzi na benzynie nierówno, gaśnie, a jak już pochodzi parenaście sekund i się ustabilizują obroty to po dodaniu gazu zalewa się. Z rury kopci i aż czuć benzyną, kopci na ciemno szaro, przypuszczam że pali...

    Samochody Początkujący   10 Sty 2011 23:32 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 5992
  • Opel Corsa 1.2,16v,1999r nie odpala na zimnym silniku.

    po trzecie sprawdz iskre, i paliwo ( ostatni przerabiałem temat takiego silnika i wina lezała w listwie zapłonowej miała przbicie) a masa jest dobra i akmulator też może prąd gdzies gubi

    Samochody Początkujący   07 Lis 2011 19:52 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 11985
  • opel corsa b 1.2 ubywa płynu chłodzącego

    witam, ostatnio po kłopotach z odpalaniem i zwiększonym zużyciem paliwa oraz kopceniu auta na benzynie wymieniłem czujnik temperatury płynu chłodzącego i problem ustał. natomiast po kontroli ilości płynu chłodzącego zauważyłem jego niedobór. po odkreceniu korka z układu zaczęły wydobywać się pokłady...

    Samochody Początkujący   27 Sty 2011 00:23 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 9653
  • Opel Corsa 1.2 94r paliła na trzy cylindry, teraz nie pali

    Jutro zrobię drugie podejście i napiszę efekty. Co do iskry i paliwa to pompka działa na pewno, i paliwo dochodzi do przepustnicy(pisałem wcześniej że zauważyłem wyciek co jest wg mnie trochę dziwne) a iskra jest na wszystkich świecach tylko wydaje mi się że trochę słaba. Ciśnienie sprawdzę jutro...

    Samochody Mechanika   13 Lut 2011 21:44 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 5093
  • Pompka paliwowa Opel Corsa B

    Sprawdż dokładnie ciśnienie paliwa (0,8-0,9bar), to Coś jest nie tak z regulatorem ciśnienia paliwa (podciśnienie?). Jeśli natomiast ciśnienie jest ok, to albo winna pompa (mimo iż nowa), albo zły montaż pompy. Dodam, iż niezależnie od obrotów silnika, tam ma być stałe ciśnienie paliwa.

    Samochody Początkujący   01 Mar 2011 14:36 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 6263
  • CORSA B 99' 1.0 licznik nie działa, złe wspomaganie

    brak podswietlenia zegarów prędkościomierza, paliwa i temperatury chyba , że tota sama żarówka wspomaganie jest jednak tak jak opisałem wyżej

    Samochody Elektryka i elektronika   09 Lis 2011 21:49 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 7865
  • Opel Corsa B x12sz 1.2 benzyna ,sam gasnie

    Witam szukalem na forum podpowiedzi na temat mojego problemu ale nie znalazlem odpowiedzi posiadam opla corse b z 97roku typ silnika to x12sz benzyna problem polega na tym ze gdy temperatura otoczenia sie podniesie tak jak dzis ok 15 stopni celciusza auto zaczyna samo gasnac ni z tego ni z owego jade...

    Samochody Początkujący   17 Mar 2011 15:44 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 4091
  • Opel Corsa 1.3 Diesel 2005 - strasznie dymi

    A chociaż dobre paliwo lejesz ? Może tankujesz mazut i nic nie wiesz :D Odczuwasz jakieś straty mocy ? Większe spalanie albo coś niepokojącego oprócz dymienia, stan oleju nie zmienia się ? Co jeszcze... A układ wydechowy ,,czysty'' ? Bo jak będzie zaolejony też będzie kopcił zanim się nie wypali. Albo...

    Samochody Początkujący   02 Sie 2012 16:18 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 6326
  • Corsa b 1.2 C12NZ ciężko odpala ciepła a zimna "od strzała"

    Czy nie ma jakiegoś warsztatu w twojej okolicy. Ja wiem, że do warsztatu najprościej ale zapewne sam wiesz ile jest radości jeśli się samemu grzebie i czasem coś wyjdzie :) Sugeruje zabrać sie za aparat zapłonowy ,wymień kopułke palec ,przeczyść przewodyWN ,świece też przydałoby się wymienić...

    Samochody Początkujący   31 Mar 2011 16:33 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 9213
  • Opel Corsa B problemy z zapalaniem

    Przede wszystkim powiedz czego nie ma jak nie pali paliwa czy iskry ale raczej iskry bo na gazie też nie pali .Jak nie ma iskry to albo czujnik obrotów wału w aparacie albo cewka ale raczej czujnik.

    Samochody Początkujący   03 Cze 2011 22:27 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 6367
  • Opel Corsa C 1.2 XEP Twinport.

    W silniku Z12XEP ciśnienie paliwa powinno wynosić 3,8 bara. Mierzy się go na złączu kontrolnym na listwie wtryskowej przy pracującym silniku. Opel podaje to jako ciśnienie w układzie paliwowym, a nie jako ciśnienie tłoczenia pompy paliwa. Nie powinno się więc mierzyć ciśnienia paliwa na przewodzie zasilającym...

    Samochody Mechanika   04 Kwi 2011 08:16 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 3474
  • Opel Corsa 1994 1,4 źle pracuje po rozgrzaniu

    A ja bym zaproponował jeszcze sprawdzenie czujnika temperatury wody i powietrza . Może przekłamują i komp daje za dużo paliwa i zalewa świece gdy jest już ciepły silnik Silnik pracuje cały czas na "ssaniu"

    Samochody Elektryka i elektronika   22 Kwi 2011 21:54 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 3217
  • Opel corsa b 95r czujnik temperatury ecu nie podłączony

    Witam! Jezeli jest luzny lub niepodlaczony czujnik temperatury to calkiem prawdopodobne ze silnik jest przez sterownik traktowany jako "zimny".Wowczas dawka paliwa bedzie znacznie wieksza aby zapewnic plynna prace i jakies osiagi.Moim zdaniem na chwile obecna nalezy czujnik wlozyc do goracej wody i zmerzyc...

    Samochody Elektryka i elektronika   03 Maj 2011 09:03 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 25423