Przede wszystkim pozbywasz się rantu (kant we wewnętrznej stronie roboczej bębna) i regulujesz samoregulatorami. Na linkach kasuje się tylko luz pancerza a nie reguluje "ręczny". Podkręcasz samoregulatory do tego czasu, aż bęben będzie wchodził z delikatnym oporem (bardzo delikatnym), następnie wszystko montujesz spowrotem i gotowe - bez dodatkowych...
Witam W jaki sposób można wyregulować hamulec ręczny Corsa d 2007 rok . Szczęki wymienione Pozdrawiam
1. czy linka jest ok lubi sie przecierac i wyciagac po latach? 2. czy prowadnice linki (te plastikowe na wahaczach są dobre?) 2. grubośc bębna myśle że tez nie jest bez znaczenia. linke można spróbować naciągnac od strony kabiny
Na zdjęciu jest wszystko ok.Warto wymienić linki jeżeli blokują i jeszcze jedna ważna sprawa reguluj samoregulator w kiedy dźwignia ręcznego jest maksymalnie popuszczona.
Temat rozwiązany. Przyczyną jest pływak w zbiorniczku płynu hamulcowego pomimo tego że płynu hamulcowego było do kreski Max to i tak się zapaliła ta kontrolka Przy gwałtownym ruszaniu A jak odpisałem wtyczkę i gwałtownie ruszałem to Kontrolka się nie zapalała więc dałem płynu pod sam korek podłączyłem wtyczkę i zacząłem jazdę próbną już się kontrolka...
Sprawdz czy, któreś z kół nie hamuje (zaciągtnięty ręczny, problem ze szczękami, itp) oraz sprawdz ciśnienie w oponach.
A masz w ustawieniach serwisowych parametr VCO COARSE i VCO FINE? Jeżeli tak to wybierz VCO STATUS, naciśnij OK. Poczekaj aż pojawi się napis: VCO OK. Powodzenia.
Przyglądnij się dokładnie i zobaczysz, że prawa linka zakończona jest gwintem.Jednakże na pewno się nie będzie chciała wykręcić, więc trzeba będzie się chwilę pomęczyć.
Gniazdo diagnostyczne jest pod hamulcem ręcznym. Jechać z tym nie można ECM nie rozpoznaje kluczyka.
A był robiony przegląd układu hamulcowego? Prowadnice zacisków sprawdzone? Samoregulatory ręcznego?
Nie, konieczny ręczny pomiar manometrem.
Podłączyć pod kompa napisz błędy bo tak to loteria
Zapieczony może nie jest,natomiast obstawiam tutaj skorodowany tłoczek i stąd taki problem na ręcznym,zdarzało się to juz wcześniej?
Stawiam na hamulce rozpędź się wrzuć na luz i zaciągaj ręczny hamulec.
Może napisz w czym problem ,czy jest jakiś błąd? Z tego to kojarzę to w corsach był chyba koło ręcznego na tunelu środkowym. Ale nie pamiętam dokładnie.
Nikt nie zagwarantuje, że spalanie spadnie. Może spadnie, może nie. Najpierw wypadałoby diagnostykę zrobić, a nie wymieniać na ślepo części. Bo może trzyma ręczny, a reszta ok jest?
Problemem nie jest słaby ręczny, bo u mnie ręczny jest dobry.
W zimie nie powinno się zaciągać ręcznego bo lubi przymarznąć a wtedy jest kłopot. Sprawdź czy nie zapiekła się linka to też może być przyczyną.
Zamontować ręczny ogranicznik maksymalnego wydatku gazu zamiast silnika krokowego i wyregulować go wyregulować .Następnie możesz założyć silnik krokowy obok regulatora ręcznego.
po opuszczeniu dźwigni hamulca ręcznego nie puszcza hamulec w prawym bębnie
Jeżeli Corsa posiada regulacje zaworów ręczną to sprawdź luzy na zaworach , może jak jest ciepły silnik wtedy nie ma luzu na zaworach i dlatego jest problem z zapalaniem . Sprawdź to może to byc to.
Easytronic jest skrzynią zautomatyzowaną. W środku jest to klasyczna skrzynia z normalnym, ciernym sprzęgłem, tylko sterowanie jest elektromechaniczne. A zatem działanie jest takie samo jak w przypadku ręcznej skrzyni.
Nie ma tam regulacji, to jest tylko łącznik linek. Tak to śmiesznie jest zrobione że linka od jednego koła śmiga na przód a druga jest dołączana. W Corsie B było to już lepiej rozwiązane. W Corsie C jest tylko śruba przy dźwigni ręcznego. :D
Napinacz paska - o ile jest dostęp do paska - można sprawdzić naciskając pasek palcem w połowie drogi od altka do innych rolek, powinien się ugiąć ok 1cm zanim złamiesz palec :)) Jeśli więcej to trzeba podciągnąć. Druga kwestia taka czy pasek dobrze się zazębił w kołach, czy gdzieś się nie ślizga, ale tego nie sprawdzimy ręcznie... I tak stawiam na...
Masz możliwość awaryjnego odpalenia na gazie.
z przodu robiłem klocki jakieś 2 miesiące temu, a tarcie zaczeło sie jakies 2 tygodnie temu. Poza tym jak podczas jazdy hamuje ręcznym to tez słychac tarcie
Myślę że powinieneś zajrzeć pod licznik czy nie ma korozji na złączu lub folii drukowanej , zwróc uwagę że lampki te są obok siebie , a lampka stopu sterowana jest masą więc jej żarzenie musi powodować jakaś upływność do masy (zakładam że odłączyłeś czujnik poziomu płynu hamulcowego i wyłącznik hamulca ręcznego)
Witam. Dzisiaj wymieniałem szczęki przy corsie B i zakładałem linkę ręcznego. Teraz moje pytanie. Czy szczęki mają mocno zwalniać bębny, czy mają hamować bardzo mocno? Jak je mam wyregulować na samoregulatorze? Wszystko założone prawidłowo, hamulec ręczny też działa. Pozdrawiam. :)
Te logi masz obkrojone, nie ma wszystkich opcji co nawet na screenie dałeś. Czy wybierasz auto ręcznie czy z automatu detekcja jest robiona? Zawsze wybieram ręcznie
Poducha wymieniona a mimo tego jest błąd, może to być wina sterownika airbag? Od pasów mam 3 błędy, dwa dotyczą obwodu zewnętrznego napinacza a jeden wewnętrznego. Wymienić trzeba dwa dopinacze(te koło hamulca ręcznego??) i jeden napinacz?
Różowy pod czujnik hamulca ręcznego, lub do masy.
Ja kupiłem komplet ślizgów, łańcuszek( tylko orginalny), napinacz plus koło zębate na wale korbowym ( sie zużywa). Puki co jeszcze nie zamontowałem bo nie mam kiedy. Sama wymiana napinacza podejrzewam ze nic nie da bo miały one bardzo krótki skok tego "dinksa " co sie wysuwa. Poza tym łańcuch, to taka bolączka tych opli.Dobra rada nie zostawiać auta...
Jeśli źle zamontowany to trzeba go cofnąć najlepiej ręcznie. Ale żeby to zrobić to trzeba go otworzyć .
Ogólnie jak się rozpędzam tak by było ponad 3tys obrotów, czyli załącza się wtedy gaz bez używania sprzęgła to tez samochód sprawnie później się porusza. Reduktor ma opcje regulacji wolnych obrotów, zaślepiony dopływ powietrza by nie gasł na luzie gdy jest rozpędzony. I do tego przełącznik ręczny (I, 0, II)
Jak sprawdzałem ze nie hamuje,po pierwsze przy hamowaniu czuć ze samochód obraca,a podczas przeglądu sprawdziłem to na hamowni i wyszło na tym kole zero.Aha przy hamowaniu czasami słychac jak w tym nie hamującym kole cos ociera.A ręczny tez nie działa.
Dzisiaj mi też nie chciała palić corsa i błędy z ecu, u mnie coś chyba nie łączy przy liczniku bo jak walnąć to działa :) Bo nie świeci się kontrolka od aku i ręcznego i serwisu i wtedy nie pali.
Też mam z tym problem ale jak już ustabilizuje obroty to trzyma, a energiczne naciskanie hamulca niewiele zmienia - zafalują może na grubość wskazówki na obrotomierzu. U mnie po trzykrotnym szybkim naciśnięciu hamulca na wolnych obrotach robi się on nieco twardszy (ale i tak nie ma nawet porównania do tego co jest na wyłączonym silniku), potem już bardziej...
Podkładka-uszczelka, zakładam że jest jedna, ale w realu mogą być i dwie. Wyjęcie jednej pozwoli głębiej wkręcić czujnik, co też może pomóc czujnikowi zwierać obwód. Za głęboko także nie można wkręcać czujnika, bo element w skrzyni będzie haczył o gwint czujnika zamiast wciskać ten grzybek w czujniku, ale to już chyba wyjdzie po ręcznym wciśnięciu,...
A może jakieś informacje, na temat co to za sprzęt? FH4 i 5 to relatywnie nowe gry i mogą nie wspierać starszego sprzętu, przez co będą je czytać jako kontroler. Na przykład moją Apex Hori czyta jako kontroler w Assetto Corsa Competizione, w zwykłej widzi jako kierownicę, a wszystkie forzy jako joystick.
Najprostsza, podwórkowa wstępna metoda, ale z zachowaniem szczególnej ostrożności!!! Zaciągasz ręczny, naciskasz hamulec nożny i najlepiej go blokujesz jakąś brechą. Potem otwierasz klapę silnika, odpalasz silnik i próbujesz ruszyć na jedynce i na wstecznym (z zaciągnietymi hamulcami) - więc tutaj jest potrzeba ostrożności i wyczucia, żeby mimo wszystko...
Jeśli masz centralny zamek to położenie kluczyka ma znaczenie -kluczuk w poziomie to zawsze można otwożyć klape -kluczyk w pionie to zamek zablokowany (prawdopodobnie jest to zrobione w celu zabezpieczenia przed kradzieżą na "światłach") Ręcznie można otworzyć zamek od środka zdejmując osłone klapy (jest mocowana na wciskanych kołkach) tylko z 'czuciem'...
Napiszę Ci jak wyglądała u mnie taka wymiana w innym samochodzie -założyłem silniczek zamontowałem lampę i przekręciłem kluczyk na zapłon lampa sie ustawiła ale źle świeciła pojechałem więc na stację diagn. gdzie do-ustawili mi światło ręcznie na przyrządzie
Jeżeli masz krzywe tarcze, to podczas hamowania powinien też pulsować pedał hamulca. Jeśli trzepie kierownicą to raczej luzy w zawieszeniu, lub krzywa felga, czy też uszkodzona opona. Może sprawdzić jeszcze raz tył, czy dodrze mechanik wyregulował i odtłuścił te nowe bębny. A jak trzyma ręczny?
Czyli czerwony kabel z przejściówki, ten opisany "Ignition/Switched" mam podpiąć pod zapalniczkę? Tak, teoretycznie można podłączyć pod plus stały, ale: po pierwsze może pobierać prąd na postoju, drugie, trzeba go włączać i wyłączać ręcznie.
Swieci mi się tylko hamulec ręczny, akumulator i olej. Po przekręceniu kluczyka i próbie odpalenia olej znika, świeci się hamulec i akumulator.
Mid wyświetla informacje godzina, data i tempertura zewnętrzna. Na wyłączonym zapłnie i wyłączonych światłach, radio gra po ręcznym włączniu ale bez wyświetlacza.
Witam, W Corsie B wydech stuka o podwozie podczas cofania pod górę (zawieszenie wydechu zostało zmienione). Pytanie: Czym można byłoby usztywnić wydech na odcinku pomiędzy tylną belką a hamulcem ręcznym? Jakiś materiał żaroodporny który niwelowałby stukanie o podwozie?
A ok rozumiem, ale z tego co widze to i te mocowania są nieco inne wiec bede musial przewiertac dzwi by wyjąć prowadnice wraz z ręcznym mechanizmem, a włożyć ten elektryczny i na nowych dziurach go zamontować..
Widać że jest cylinderek krzywo zamocowany. Zamówiłem nowy bo koszt mały - najwyżej zwrócę. Może być też pogieta tarcza na której jest zamocowany cylinderek? Nie wiem czy ktoś wczesniej wymieniał szczęki. Na obu stronach bęben zużyty że ma spory rant. A szczęki są jakby ok. Jeżdżę tym autem od ostatnich 80tys i ręczny słaby jest to postanowiłem tam...
Zardzewiały cylinderek lub zablokowany mechanizm rozpieraka szczęk (dźwignia ham. ręcznego zardzewiała na osi w szczęce). Hamulec do rozebrania i naprawy.
ok sprawdzę choć dzwięk taki jakby jakieś tryby w skrzyni luz kasowały czy w mechanizmie różnicowym ew. przegub.I jeszcze jedno, pyknie zwykle dopiero gdy auto zaczyna się już toczyć gdzieś tak na drugim trzecim metrze czasem później.Na postoju i zaciągniętym ręcznym można szarpać przód tył i cisza.
Było możliwe wcześniej. Teraz jedyne, co widzę to albo profile albo ręczny wybór. Nie mogę przywrócić poprzedniej wartości. A-XMP na disabled wyłącza XMP, enabled włącza XMP. Po wyłączeniu AXMP można ustawić DRAM Frequency na AUTO, wtedy zostanie załadowany profil SPD, prawdopodobnie DDR4-2133 lub DDR4-2400, a dla nielicznych pamięci DDR4-2666. DDR4-1600...
No to scope i jazda. Albo bawić sie ręcznie w ciemno. https://rotkee.com/en/waveform-library?b...
w żadnym nie mozna telekodować Ja telekoduje ręcznie czytam i zapisuje UPA bezpośrednio z eeprom
Powiem tak przekaźnik nie zwiera jeżeli zewrze płytkę przekaźnika ręcznie pompa się uruchamia po przekręceniu stacyjki zero reakcji
Po napełnieniu ukladu musisz go jeszcze odpowietrzyć. Jak mechanik jest niedaleko i pojedziesz 5 km na godzinę to i na samym ręcznym się dotoczysz. ale lepiej było by zdjąć koło i zobaczyć co się wydarzyło.
Witam wie ktos jak ustawić ręcznie fale FM na której nie nadaje żadna stacja chodzi o to żeby połączyć się z transmiterem FM Radio z opel corsa b car 300 Blaupunkt
Pewnie linka ręcznego puszcza i stąd ten stuk, a pisałeś że było grzebane w hamulcach z tyłu.
Niebieski pewnie G11, czerwony g12/g12+. Zalej czerwonym G12+ i będzie ok. I takim zaleje tj. G12+. Dziękuję za odpowiedź. Mam jeszcze jedno pytanie. Przy oświetleniu wnętrza nie mam przycisków do ręcznego zapalania owych świateł. Jak je manualnie włączyć?
Jednak mówimy o autach stosunkowo młodych. Scenic II i odwrotnie podłączony akumulator ( był remont silnika i próba rozblokowania ręcznego na kable rozruchowe no i pomyłka) sporo do roboty było. Corsa B na jednopunkcie, tylko transil w sterowniku benzynowym, Honda i odwrotnie naładowany akumulator - spalony bezpiecznik akumulatora, reszta ok. Peugeot...
Jak uruchomię silnik i obydwie zgasną i zaciągnę ręczny, to świeci tylko od ręcznego. Co do pomiaru diody to kolego miałeś rację, po wyjęciu żarówek miernik wskazuje ~500 ohm w jedną stronę, w drugą stronę nieskończoność, czyli dioda sprawna...
to pytania raczej do fachowca w dziedzinie ....ja powiem tyle że autko w niedziele śmigało jak trzeba a w poniedziałek już jak mół :-) kilka dni temu zamarzł mi ręczny ( po polaniu wrzątkiem tylnych kół puścił) .śmigał ok 2-3 dni a potem mół .
Koledzy jak wielokrotnie na tym forum pisano to opel z silnikiem 1,5 i 1,7 d isuzu ma zrobione podgrzewanie swiecami żarowymi do temperatury ok 50 -60 c płynu chłodzacego, sa to te same świece które służa do odpalania samochodu .Dlatego tzeba wiedziec że trochę słaby akumlator włączone swiatła dmuchawa podgrzewana tylnia szyba i bilans energetyczny...
Opel Corsa E Po wyjęciu kluczyka z stacyjki i zamknięciu drzwi lampka na podsufitce gaśnie, ale już podświetlenie pokręteł nawiewu, radia i przycisków do szyb nie. Również kontrolka ręcznego. Mało tego, pomimo braku kluczyka w stacyjce działa przełączanie świateł postojowych, mijania, automat. Problem występuje tylko, jak jest ciemno. Podczas dnia wygasza...
Jeśli ktoś ma pomysły proszę o info by zaoszczędzić niepotrzebnej pracy. Co jest dla ciebie tą niepotrzebną pracą? Szukałem też centralki ale znalazłem tylko komputer po prawej stronie.Ale to chyba nie problem centralki. Właśnie, że może to być jej problem. Więc, aby ci dołożyć tej niepotrzebnej pracy, to masz odszukać alarm, sprawdzić, jak steruje...
Nie nie programowałem pilota tylko bateria wymieniona... Dodano po 8 A w jaki najtańszy sposób go zaprogramować?(już próbowałem ręcznie na 2 pozycji naciskać przyciski w kluczyku i nic)...
1 Wymontować radioodbiornik 2 Wymontować wnękę radioodbiornika 3 Wymontować osłonę panelu sterowania ogrzewaniem Wskazówka: Odczepić ręcznie lub za pomocą klina z tworzywa sztucznego osłonę panelu sterowania ogrzewaniem najpierw na górze w obszarze wnęki radioodbiornika, a następnie po bokach przy panelu sterowania ogrzewaniem
Klapka działa tylko w zakresie od środkowego położenia do pozycji "zamknięty dolot zimnego powietrza" Ręcznie można ja tylko tyle ruszyć tak jakby coś blokowało skok klapki od środka do zamknięty "ciepły" dolot. Ps. Jak jest u was? Ręcznie można klapką ruszać w całym zakresie?
kk2000 Po odłączeniu modułu centralnego (elektryka siłowników nie podłączona do niczego fizycznie) bez zmian tj. z klucza nie można otworzyć, od środka "cycków" nie można wyciągnąć. Przy ręcznym zapodaniu napięcia na przewody styczników brak reakcji, przy zmianie polaryzacji to samo brak reakcji. Te przewody które udało mi się sprawdzić OK
Jest ABS? A co ma ABS do tego? Trzeba ręcznie zasymulować czujnik, choć problem może być w innym niż fabryczne radio.
Witam ponownie, Instalacja gazowa została zainstalowana. No niby wszystko działa poprawnie, na gazie chodzi w miarę ok. Oczywiście zawsze są jakieś spostrzeżenia :) Otóż mam wrażenie dziwnej pracy silnika na wolnych obrotach. Posiadam parownik lovato, który ma dwie śrubki regulacyjne. Jedna mała u góry druga duża na dole. Tą małą wkręciłem na maksa...
Witajcie.Mam Opla Corse 1.7 diesel z silnikiem isuzu i silnik ten jest wyposażony w alternator Hitaci.A więc problem polega na tym że po przekroczeniu ok.2 tys obrotów zapala sie kontrolka ładowania oraz hamulca ręcznego lub migają albo też żarżą sie.Może wiecie co sie mogło stać?Pasek klinowy dobrze jest naciagnięty.
Jeśli chcesz sterować tą dodatkową lampę ręcznie, to wystarczy doprowadzić jakiś stały plus i masę. Natomiast jeśli wymagasz aby ona działała dokładnie jak ta przednia lampa, to musisz podłączyć ją równolegle do pierwszej.
I niestety bez zmian wrzuciłem R podładowałem akumulator i znów to samo słychać jak selektor chodzi sprzęgło też działa bo po przekręceniu stacyjki auto da sie swobodnie przepchnąć a mimo to błedy zostają.A może chodzi o jakiś sensor pozycji bo gdy stacyjka jest na on to słychać selektor jakieś dobre 15 sekund jak się ustawia .A i dodam jeszcze że ręcznie...
w jakim zakresie powinno być ciśnienie doładowania (w kolektorze) wczoraj przy jeździe zauważyłem że ładuje do 2.5bar i przechodzi w tryb awaryjny. Kierownica turbiny sprawdzona ręcznie i chodzi płynnie, ale na luzie przy dodawaniu gazu nie zmienia się jej położenie.
Dobrze, sprawdzę to jutro i zdam relacje, dodam że zdemontowałem dziś zamek, wyciągnąłem siłownik podłączyłem wtyczkę na 5 pin i gdy ręcznie go zamykałem/otwierałem wszystko było ok, ale to pewnie na takiej samej zasadzie gdy zamykałem/otwierałem z klucza.
przepustnica sie zacina sprawdzałem to normalnie ręcznie ja zamknąłem ale problem powraca,przeczyściłem sprężynki, linka ok nie widzę nic co mogło by blokować,
Samoadoptujący to jest KAŻDY system, ale jak są nietypowe konfiguracje to AL700 też trzeba ustawiać ręcznie. Poza tym nie jest mercedesem w klasie sterowników LPG (ale może Lukas innych nie zna...)
Witam... Jak sprawdzić czy posiadam ABS?? Wiem że poprzez blokowanie kół podczas hamowania ale samochód hamuje normalnie jak bez abs-u. Przy jednym przednim kole mam czujnik przy tylnych nic nie widze poza linkami ręcznego i przewodami hamulcowymi. Pytam gdyż potrzebuje wymienić bębny i szczęki niestety nie wiem jakie kupić czy do wersji z ABS czy bez...
Dzisiaj podczas jazdy w mojej Corsie C "zacięła" się raz skrzynia, musiałem wysprzęglić i dopiero wbić bieg. Kilka minut potem zapaliła się kontrolka (!) (ta sama co hamulec ręczny) mimo, iż ręczny nie był zaciągnięty. Zostawiłem auto na trochę na parkingu, a gdy wróciłem sprzęgło stało się miękkie jak wata i w ogóle nie działa. Potrzebuję pilnie porady...
Witam mam problem z ABS w corsie c 1.3 ctdi 2004r. Problem polega na tym ze jak przekrecam kluczyk to widzę symbol ABS a jak juz odpalam to tego symbolu nie ma a powinien byc zapalony. I czuć podczas hamowania ze nie ma ABS wlaczonego ponieważ jak hamuje mocniej to tylko strzela a nie ma delikatnego podnoszenia się hamulca. Jaki może być powód ? kontrolka...
Nie, cokolwiek nie zrobisz sterownik będzie próbował ustalić zadane obroty jednocześnie utrzymując zadany skład spalin. Jak mu się nie uda - wyświetli chceck engine, odłączy część czujników, rozjedzie korekty. Mógłbyś oszukać czujnik położenia wału (ale nie opornikiem, bo on wysterowuje impulsami a nie prądem), jednocześnie wyeliminować czujnik położenia...
Witam mam problem z ładowaniem w Corsa D 2008 rok 1.2 benzyna Problem polega na tym, że po odpaleniu samochodu brak ładowania. Jak przegazuje samochód ładowanie pojawia się i pięknie ładuje już cały czas 14.4V. Na alternatorze złącza DFM i L oba przewody lecą bezpośrednio do sterownika silnika, na złączu L brak napięcia wychodzącego z sterownika. Regulatory...
Czyli pierwsze , wyjąć i oczyścić EGR , i wymienić tego TPS'a dać na komputer i przejechać się ( I być może sonda jest dobra ? ) , ale mam jescze 2 pytania , pierwsze to EGR czy dam radę go sam wyczyszczić ręcznie , mam dostępny warsztat do dyspozycji , i czy ten czujnik " Czujnik położenia przepustnicy " to to samo co " Czujnik ustawienia przepustnicy"...
"Gdy zamykam samochód pilotem to zamki się nie zamykają" "mój samochód można zamykać tylko ręcznie (pilotem). w inny sposób nie da się zamknąć auta" Polska trudna jezyk i ta mysl precyzyja... Możesz napisać o co chodzi?
Nawrót na ręcznym, w większości powoduje palpitacje wszystkich sterowników, łącznie z unieruchomieniem silnika. Dlatego wczoraj odpaliłem AX. mimo że musiałem rozebrać obydwa gaźniki, wilgoć zablokowała przepustnice i sobie pojeździłem. Kręci się do 10000 rpm. wydech 60 przelotowy, działa jak butelka z adrenaliną podpięta do krwioobiegu :D
Nie mogę regulować kierunkiem nawiewu (nogi, przednia szyba). Kupiłem wymieniłem i problem jest dalej ten sam Kupiłeś nowy? Jak miałeś rozebrane plastiki to trzeba było sprawdzić ręcznie czy klapa jest luźna i przełącza prawidłowo nawiew, zanim wstawiłeś "silniczek"
Witam ponownie znalazłem jedna przyczynę a mianowicie przesunołem na emulatorze na tryb ręczny i podkreciłem na potecjometrze na napięcie 0.27 i przyjechałem z 200 km po odczycie spalanie w trybie mieszanym miasto korki ciężka noga wyszło ku mojemu zdziwieniu 7.2 l na 100.Troszke go muli na większym gazie ale mi to nie przeszkadza bo robię dużo kilometrów...
Witam, Mam pytanie, czytałem na kilku forach, ale nie za bardzo się na tym znam. Na przeglądzie wyszło mi, że tylne hamulce nie działają z tą samą siłą (ok 30% różnicy między prawym a lewym kołem), zarówny na ręcznym jak i normalnie. Rok wcześniej miałem naprawiane hamulce i mechanik powiedział mi, że nie miał jakiejś sprężynki, która reguluje właśnie...
No i kupiłem drugi sterownik i jedyne co to zmieniło to to, ze mam teraz 2 sterowniki i dwa czujniki kąta skrętu i jak by tego nie mieszać to i tak nic sie nie zmienia. Niemożliwe u mnie leży wspomaganie corsy b i nawet na stole jak je odpaliłem to ładnie kreciło. Nie wkłądaj czujnika skrętu tylko ręcznie stymuluj go powinno kręcić silniczkiem w prawo...
Płyta główna to Gigabyte Z490 Aorus ultra G2. W iCue od Corsair'a próbowałem wszystkiego. Nie ważne jaki tryb wybiorę (włącznie z ręcznym ustawieniem fan curve) I tak wiatraki działają w trybie cichym. Próbowałem innych programów i ustawień w Bios'ie i nic. Chyba mam najcichsze chłodzenie 360mm. Lol https://obrazki.elektroda.pl/8865285500_...
Sygnał z czujnika prędkości na 99% masz w kostce (tacho) ; Hamulec ręczny (włącznik) jest pod dźwignią hamulca) dostępny po odkręceniu nakładki tunelu środkowego) ; Czujnik biegu wstecznego można wpiąć się na wysokości przedniego lewego słupka (nie znam koloru kabla) ale miernikiem łatwo sprawdzić wiązka powinna iść przy lewym progu. Na kablu pojawi...
widzisz samoregulatory sprawdzałem po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów i prawidłowo działają, ręczny mam OK co prawda w czasie jazdy jak zaciągnę to opony nie piszczą ale czuć że auto hamuje http://allegro.pl/rozpieracz-samoregulat... dodam jeszcze że zauważyłem lub mam takie wrażenie że przy ostrym hamowaniu...
Jak samochód jest zimny, odpalam go na wciśniętym pedale sprzęgła, rozruch silnia, drgania nie są takie silne. Jak po ok. 1 minucie puszczę sprzęgło wibracje na nadwoziu są już znacznie bardziej odczuwalne. Czy to coś więcej może oznaczać? Gęsty olej w skrzyni. Może jeszcze chce jechać na luzie w momencie puszczenia sprzęgła? Oczywiście ręczny spuszczony....
Odepnij kable z siłownika drzwi kierowcy i sprawdź jak działa. Następnie to samo , lecz od pasażera. Jeżeli nic się nie zmieni, to miernik w rękę i sprawdź, czy z centralki wychodzą impulsy sterujące masą (zamknij/otwórz) na centralny zamek. Jeżeli "wychodzą" z centralki alarmu, to podaj "ręcznie" masę na sterownik zamka - dwa przewody : zamknij i otwórz....
Witam, mam problem z Corsa D 2006r 1.3 CDTI silnik Z13DTJ. Problem polega na tym że samochód nie odpala z kluczyka, rozrusznik nie kręci, sam rozrusznik jest sprawny. Po przekręceniu stacyjki w pozycję rozruchu słychać puknięcie elektromagnesu i na tym koniec. Rozrusznik sprawdzony - sprawny, po ręcznym zwarciu styków przekaźnika rozrusznika samochód...
Miałem kiedyś podobną sytuację, że wentylator w ogóle się nie załączał... Wymieniłem termostat - to samo. Drugi raz wymieniłem - zero zmian. Po raz trzeci wymieniłem i w końcu wszystko zaczęło działać. Po prostu trafiłem na uszkodzone egzemplarze. Zrobiłem podczas walki z temperaturą silnika taki trik, że włączałem nadmuch ciepłego powietrza w kabinie...
Odp: Check zapala się tak jak powinien po przekręceniu stacyjki a później gaśnie, więc teoretycznie jest ok. Zamówiłem interfejs do odczytywania błędów, najdalej we wtorek już bd mógł zrobić odczyt. Ładowałem akumulator, czy po odłączeniu błędy wcześniejsze zachowane są gdzieś w komputerze? Gdzieś czytałem, że odrazu nie pokazuje błędów, trzeba troszkę...
Witam, miałem ten sam problem Corsa C 1,3 cdti 3 drzwiowa z 2005 roku, woda na podłodze przód i tył po stronie kierowcy. Napiszę krótki opis jak rozwiązałem ten problem. Każdy z was może mieć inne przyczyny, więc radzę zacząć od sprawdzenia prostych rozwiązań. Najpierw: 1. Wymontowałem wykładzinę z całej podłogi (odkręcamy fotele przód i wyjmujemy siedzisko...
już odłączyłem akumulator i wykasowałem błędy ale dalej to samo JAK powinien działać silniczek krokowy ?? jak załączam auto powinien się wysunąć czy wsunąć ?? mi się wysuwa i nie wiem czy go dobrze poskładałem ( odlutowały mi się kabelki przy demontażu) nie jestem pewien czy na 100% dobrze go polutowałem tzn A z D i B z C czy nie jest przypadkiem D-A...
corsa hamulec ręczny corsa ręczny hamulec hamulec ręczny corsa
sklep membrany głośnik przedluzyc kable iskrzy instalacja
reset drukarki epson klawiatura zasięg
Wolna strefa indukcyjna – jak działa, budowa, marki Bosch, Siemens, AEG, Electrolux, Samsung Telefon Maxcom wyłącza się przy ładowaniu na nowych bateriach 1250 mAh – różnice PCM, NTC, kompatybilność