sprawdź poduszki silnika i zawieszenie rury wydechowej
A łożyska w piaście i w skrzyni w jakim są stanie ?
Raczej któraś szklanka puszcza ciśnienie.
Witam czy ktoś z tym już robił?? bo mam ten sam problem i zastanawiam się jak sie do tego zabrac i czy jest sens wymiany tego ślimaka czy po prostu wymiana całego wspomagania. Pozdrawiam
Przekładnia z regenerowana w Dąbrowie G. Koszt 250 + koszty transportu Rok pisemnej gwarancji Temat uważam za zamknięty dzięki za pomoc
Najprostsza, podwórkowa wstępna metoda, ale z zachowaniem szczególnej ostrożności!!! Zaciągasz ręczny, naciskasz hamulec nożny i najlepiej go blokujesz jakąś brechą. Potem otwierasz klapę silnika, odpalasz silnik i próbujesz ruszyć na jedynce i na wstecznym (z zaciągnietymi hamulcami) - więc tutaj jest potrzeba ostrożności i wyczucia, żeby mimo wszystko...
Przesuwa się góra-dół? A co do stuków to może krzyżaki?
Mechanik sprawdzał wszystko, włącznie z drążkiem stabilizatora i jego gumami, także raczej to nie to. Chyba że się myli. Dalej poszukuje kogoś kto to ogarnie. Pozdrawiam.
wszystko wskazuje na przegub, początek końca jego
Witam, odstawiłem Opla Corsę C do mechanika na wymianę rozrządu i po tej wymianie dziwnie chodzi. Mianowicie falują lekko obroty i słyszę stuki i nie wiem o co chodzi, dodam, że olej po wymianie rozrządu nie był wymieniony.
Witam odkopuję temat. Wymieniłem drążki kierownicze oraz końcówki drążków. Co ciekawe żeby wymienić lewy drążek kierowniczy trzeba mieć specjalny klucz do drążków. Okazało się że na przegubach drązków był luz i stąd te stuki. Po tej wymianie i zbieżności mogłem szarpać kołami jak chcę i nie było wyczuwalnych żadnych luzów. Przejeździłem rok czyli jakies...
Zgrzyta gdzieś przy przednich kołach. Nie wiem jak znaleźć przyczynę bo dźwięk niesie się po całym samochodzie. Przy bardzo delikatnym kręceniu kierownicą również czuć że coś gdzieś jakby ociera.
Jeśli dymi na siwo to gdzieś musi brać olej do komory spalania, nie miesza Ci się olej z płynem chłodniczym ? Możliwe że pompa oleju tak stuka, spotkałem się kiedyś z taka sytuacją że jak kończyła się pompa oleju to podnosiła ciśnienie w układzie, może to jest jest wina.
Może być coś w zawieszeniu, na odległość trudno powiedzieć,najlepiej na stacje diagnostyczną.
A jak to dokladnie samemu sprawdzic ?
0W40 byłby dobry, ale też trochę ryzyko, bałbym się żeby nic się nie rozszczelniło, ale jesli kolega zaleje 5W40 i nic nie będzie to przyszłą wymianę można by było zaryzykować z tym olejem. Już sama zmiana na 5W powinna wyciszyć silnik o ile jest on w niezłej kondycji.
aby wymienić sam napinacz hydrauliczny, trzeba zdejmować pokrywę rozrządu ? słyszałem że za metaliczny stukot odpowiada głównie wadliwy napinacz .. :D
A więc jednak oba przeguby były do wymiany. Po wymianie błoga cisza:)
Witam! Proszę o pomoc. Odpaliłem Corsę przy mrozie - 28, chwila i silnik zgasł, odpaliłem drugi raz i dałem trochę gazu- silnik zaczął chodzić na 3 cylindrach i nie miał mocy, coś zaczęło stukać i zgasł. Wykręciłem świece , na trzecim cylindrze świeca zalana, unosiła się mgiełka z otworu cylindra, na drugim trochę mniej, inne świece były ok. nie zauważyłem...
Witam Corsa c 2001 1.2 133000km Układ kierowniczy cieżko chodzi ale tylko w prawo w lewo chodzi bardzo lekko i tak jak chyba być powinno. Moje pytanie to czy maglownica do wymiany czy silnik wspomagania elektrycznego ? Żadne stuki puki nie dochodzą tylko ciężkie kręcenie w prawo... Proszę o sugestie
Słuchajcie, wymieniłem ten olej na 10W40. Wszystko było pięknie, silnik lepiej zaczął pracować ale dzisiaj rano po odpaleniu silnika zaczęły mi strasznie popychacze stukać. Wcześniej na mineralnym tego nie miałem. Ten olej wymieniłem jakiś tydzień temu. A ten stuki pojawiły się jak przejechałem wczoraj większy dystans bo wcześniej tylko do pracy dojeżdżałem...
stuki od tłumika rozchodzą się po całym samochodzie a mogli żle ustawić
Więc tak, jeżdzę już tak jakiś czas. Podczas ruszania z samego sprzęgła silnik bardzo mocno trzęsie całą budą. I pojawiły się delikatne stuki podczas wciskania hamulca gdy auto jest na biegu oraz delikatnie szarpie przy dodawaniu/puszczaniu gazu np na 3 biegu podczas jazdy. Chciałbym się dowiedzieć czy wie ktoś może ile tam jest poduszek. Czy wymiana...
Witam mam nastepujacy problem kupilem Opla corse 1.4i jakis czas temu i od paru dni cos stuka mi w tylnim kole, przy hamowaniu stuki ustaja w czym moze tkwic problem ???? Prosze o pomoc. I jeszcze jedno pytanie czy to jest normlane ze pali 11 l /100Km ???? i czy cos da sie z tym zrobic czytalem na forum ze mozna zakryc chlodnice i niby pomaga co wy...
Zobacz czy masz jakieś błędy w BCM ,czy przy podpietej przepustnicy jak nie chce palić to klapie przepustnicą ?Czy jak masz odpiętą przepustnicę to pali za każdym razem ? Przy odpiętej przepustnicy pali za każdym razem jak jest podłączona to słychać jakieś stuki z silnika przepustnicy , ale sama przepustnica nie zmienia swojego położenia zostaje w...
Ok, na jakiś czas spokój. Przed rozkręcaniem czegokolwiek zdecydowałem się na wlanie ceramizera. Pomogło. Wszystkie stuki ustąpiły, silnik chodzi wyraźnie równiej/stabilniej i ciszej, łatwiej wkręca się na obroty.
Wymieniłem jeden przegub zewnętrzny, luz na wewnętrznym pozostał, możliwe że troszkę mniejszy, stuki i szarpania podczas dodawania i ujmowania gazu praktycznie ustały. Został do wymiany jeszcze jeden przegub zewnętrzny. Dziękuje za rady. Pozdrawiam.
Byłem podłączyć samochód pod komputer miałem jedne błąd "Czujnik spalania stukowego" tylko ze błąd dał osie usunąć po czym elektro mechanik powiedział że możliwe jest ze czujnik wywala bo wykrywa jakieś stuki może to być spowodowane że jest zbyt bogata mieszanka i są stuki jakieś ?
Witam Zapala mi sie kontrolka z silnika. I zawsze jest taki błąd " Układ regulacji spalania stukowego wewnątrz sterownika". Jeśli czujnik jest sprawny to co robić??Zakłócenia raczej odpadają. W silniku słychać lekkie stuki tak jakby popychacze, czy to może być przyczyną?? Kod silnika to: C 16XE
Na 90% stuki w układzie kierowniczym ale trudno zlokalizować bo się przenoszą. Z lewej strony nie wyczuwam żadnych luzów na drążku a prawą stronę sprawdzę dopiero na kanale :|
Co do maglownicy dziękuję za propozycję ale już zdążyłem kupić nową. Umówię się z mechanikiem, żeby zmienił i zobaczę czy stuki ustaną.
Samochód Corsa C 1.2 16V z silnikiem Z12XE - 2 lata temu pojawiły się metaliczne stuki - wymieniony najpierw rozrząd (bo i tak miał być do wymiany, a podejrzany był łańcuch) - nie pomogło, następnie wymienione wszystkie popychacze na INA - stuki ustały. Aktualnie po przejechaniu od tego czasu niecałych 40tys. km stuka od nowa - nie ma reguły kiedy ale...
Sprawdzałem drążki nie mają luzu, końcówki drążków nowe. Stuki przy ruszaniu kierownicą słyszalne są ze środka maglownicy w miejscu w którym wychodzi element w kierunku krzyżaka. Nie wiem jak to opisać. Dodano po 1 Sprawdzę dla pewności jeszcze raz. Ale stukot jest dość wyraźny więc na drążkach myśle że było by to wyczuwalne.
Czy twój przyjaciel jest na 100% pewien że powinno być tak jak napisałeś ? Pytam bo po złożeniu przejechałem kilka kilometrów i były słychać stuki na zaworach w pierwszym cylindrze, po czym zgasł silnik i koniec nie odpali.
oj jednak to hamowanie jeszcze nie całkiem dobre.. ucieszyłem się po próbie ale teraz jak wieczór jechałem to jednak troche jeszcze się tłucze ;/ a te luzy i skakanie czyje wszystko na kierownicy i słychać takie "puste" stuki jak się jedzie.. niby w układzie kierowniczym nie czuje żwielkich luzów na postoju ale coś mi się wydaje że to jednak to będzie.....
Po kapitalnym remoncie auta (remont silnika, wymiana osprzętu i elementów amortyzacji, w tym również końcówek drążków kierowniczych) pojechałem na ustawienie zbieżności. Mechanik stwierdził, że wymiany wymaga maglownica. W czasie jazdy rzeczywiście zauważalne były stuki przy przejazdach np. przez tory kolejowe/tramwajowe i przy prędkości ok. 90 km/h...
pojechałem na serwis po przeglądzie nic nie stwierdzono. Zawieszenie jest w dobrym stanie. Pojechałem więc na kanał w domu i zauważyłem że o belkę uderzała klamerka na łączeniu wydechu. Była ona trochę śmiesznie założona (pod skosem) i od belki miała odległość ok 1,5 cm, przekręciłem ją do góry i stuki ustały, problem uważam za rozwiązany
Witam Wszystkich!!! Ostatnio kupiłem radio do samochodu za ok. 60 złotych. Słabo sciagało więc kupiłem antenę (fabrycznie anteny nie ma) którą umieściłem w tym samym miejscu co jest we Fiacie 126p. Mój problem polega na tym że gdy mam włączony silnik z głośników słychać różne stuki i szum. Jak zwiększę obroty silnika to częstotliwość tych stuków wzrasta....
Dzięki Panowie właśnie dzisiaj kolega naprawił mi te obroty otuż zaciął się silnik krokowy i wzią go na ostro kablami z akumulatora i go odblokowało i narazie chodzi ale ten czujnik temperatury to raczej też zlie pokazuje a te stuki zaczęły się wtedy jak zmieniłem kompletny blok z innego silnika ale głowica ta sama poprostu była tylko sama przekładka...
Jeżeli jest tak jak piszesz, to podejrzewam panewki na wale. Miałem teraz przypadek Opel Corsa B z silnikiem 1.7 D Isuzu, w czasie pracy klekocze. Luzy zaworowe zrobione, a klekocze dalej - choć ciszej. Zdjęliśmy misę i jednej panewki już nie było. A później dowiedziałem się, że jak ktoś jechał zapaliła się kontrolka oleju i jechał dalej. Na zegarze...
Miałem takie auto problem tkwi w samoregulatorach lub w czujniku spalania stukowego możesz zmienić olej na gęstszy rozrządu w tych silnikach nie wymienia się do naprawy głównej problemem może być napinacz rozrządu , jest hydrauliczny i przez to ciśnienie oleju powinno być 0,3 Mpa, jeśli spadnie to rozrząd się tłucze wydaje takie stuki przy puszczeniu...
Do którego warsztatu jak co jeden to lepszy? Napisz co opisuje niejasno to zobrazuje to dokładniej, co do doctora to wlałem ostrożnie x2 a nie x4 i już jest zmiana (na gorsze). Paliwo tankuję zawsze na BP, a smarowanie jest bo po odkręceniu korka widać bryzgający olej, silnik nie (kopci). Stuki - ten głośny jest na pewno zaworów, tak jakby czujnik spalania...
Witam! Jestem posiadaczem od ponad roku tego modelu, przebieg 18tyś. Od jakiegoś czasu zaczołem słyszeć dość głośne miarowe stuki na wolnych obrotach ale tylko po bardzo dobrze nagrzanym silniku. Mój brat ma też Corse ale starsza o rok i ten sam obiaw. W autoryzowanym serwisie kazałem słuchać facetowi, ale on udał głuchego i zaczął wciskać jakiś kity...
Przy krótkich nierównościach pomijając drążki i końcówki klamocze chęsto przekładnia kierownicza.Nanosi ona hałaśliwe odczuwalne na kierownicy stuki.
Wymontowanie corsa c wspomaganie elektryczne. Trochę zabawy, trudno wyjąć ale można. W maglownicy mogą występować luzy poprzeczne lub wzdłużne. Poprzeczne można sprawdzić ruszając drążkiem kierowniczym, wzdłużne kierownicą (słychać stuki).
silnik pracuje idealnie zadnych stuków nic przebieg 140 000 tys.
Pewnie linka ręcznego puszcza i stąd ten stuk, a pisałeś że było grzebane w hamulcach z tyłu.
Może rozrząd jest źle ustawiony? Albo czujnik stuku wariuje. Z tego co kojarzę to w tym silniku już jest
A co tam chcesz regulować? Poza tym słyszysz rzeczywiście stuk wywołany za dużym luzem krzywka-popychacz, czy może spalanie detonacyjne?
Prawdopodobnie uszkodzone jest łożysko wyciskowe sprzęgła . Może jeszcze być winne koło dwumasowe (zamachowe podwójne), zwróć uwagę czy podczas gaszenia silnika nie słychać metalicznych stuków - coś podobnego do dzwonienia - tak się może odzywać dwumasa
corsa stuki silniku stuki skręcaniu stuki hamulca
wzmacniacz projektora gasną światła skoda fabia oporność głośnik
naprawa udaru makita zmywarka whirpool mruga start
Kalibracja zawieszenia pneumatycznego AIRmatic Mercedes GLC 2.2d 4MATIC – procedura i wymagania Mercedes Viano W639 – odbijanie pistoletu przy tankowaniu, odpowietrzanie, EVAP, carbon canister