Witam. Załącz awaryjne i zobacz czy prawa strona świeci tak samo mocnym światłem jak lewa. Jeżeli nie to poczyść styki wtyczek od lamp i styki żarówek.
Obejrzyj styki oprawki żarówki i styki w gnieździe,w reflektorze. Czy nie ma śladów grzania się.
Wygląda na dwie usterki , moduł tpms (przód lewa strona - często woda w środku ) , plus żarówki ew styki w lampach ( pozamieniane np W3W zamiast W5W) ..
Więc nie wiem, czy to minus źle podłączony, czy też uszkodzony przekaźnik, chociaż podmieniłem te dwa przekaźniki jak na rysunku (są takie same). Sprawdź żarówką czy styki 30 mają prąd. Zewrzyj styk 30 i 87 i sprawdź czy żarówka podłączona do wtyczki pompy świeci. Tylko nie mów że nie rozumiesz.
Do żarówki dochodzi +15 po zapłonie i styk 49a wyjście przerywacza na przełączniki. To sie nie psuje,masz uwalona żarówkę lub jej styki ew.ścieżke,styki w liczniku.
Wyczyść styki w gniazdach żarówek , wymień żarówki i sprawdź efekty . Co ma bezpiecznik do częstotliwości świecenia kierunkowskazu ? Jeśli świeci to sprawny .
Żarówki sprawdzałeś ? Wszystkie są ok? Jeśli tak - sprawdź styki w tylnych lampach - w szczególności ten od masy (brązowy przewód)...
Oprawki wypalają się przez słaby kontakt i nic tego nie zmieni taka konstrukcja lampy blaszki jak na konserwach. Po każdej wymianie żarówki należy styki wyczyścić i dogiąć a następnie dokładnie przekręcić do końca.P
Zdjąć wtyczkę z czujnika światła cofania na skrzyni biegów (nie trzeba kanału) , włączyć zapłon ,zewrzeć styki w wyciągniętej wtyczce lampa powinna zaświecić ,jeżeli tak to do wymiany czujnik.Powodzenia.
No może też byc w kierunkowskazach jakaś awaria posprawdzaj przy żarówkach czy styki są całe może któryś kabel jest temu winny przy światłach kierunkowskazów
Podłącz cewkę przekaźnika równolegle do żarówki postoju a na pomarańczowy przewód DRL podaj przez styki przekaźnika "czysty" plus z akumulatora.
Jeżeli byłby uszkodzony przełącznik pod kierownicą to w ogóle nie było by prawej strony .Natomiast jeżeli ci mruga tylko tył to musisz sprawdzić przednią prawą żarówkę/spalona bądż brak styku/.
Ja mam podobny problem ale żarówka dobra, styki tez, przekaźnik klika i na bezpieczniku pojawia się napięcie ale niestety nie dochodzi do swiatła tylnego. Macie moze rozpiskę kolorów kabli abym mógł sprwdzic czy wyschodzi z skrzynki bezpieczników czy nie i co po drodze.
Witam serdecznie. Mam problem ze światłem cofania w mojej Corsie B. Gdy przekręcam kluczyk na zapłon od razu pali bezpiecznik odpowiedzialny za światła cofania. Wymieniałem czujnik na nowy, sprawdzałem wtyczkę, wymieniałem żarówkę, czyściłem styki, a dalej pali bezpiecznik. Już nie mam pojęcia co to może być. :|
sprawdzałem kostkę w tylnej lampie, jak docisnąłem ją mocnej to świeciło ok. narazie ją docisnąłem, ale jak tylko będzie czas poczyszczę dokładnie styki i sprawdzę przewody po wyczyszczeniu styków w kostece, panelu żarówek i styku masy problem zniknął narazie, w razie czego wiem gdzie szukać. autko narazie pali bez problemów (wymieniłem już też aku)...
Z tego co pamiętam w Astrze II żarówki podświetlania MIDa i zegarów były zintegrowane z oprawkami, dało się je wymienić zostawiając stare oprawki i wstawiając zwykłe bezcokołowe żarówki ale było spore ryzyko, że nie będą prawidłowo stykać. "Żarówki" LEDowe jakie kupowałem na Allegro miało niedostatecznie podgięte styki ("skrzydełka") w oprawkach i były...
Witam. Mam problem z moją Corsa Comfort 2001r. Cała prawa strona kierunkowskazów działa jak jej się podoba. Mianowicie, kierunkowskazy chodzą jak im się podoba, raz się palą raz nie palą. Tak samo działa na awaryjnych. Przednia żarówka została wymieniona, reszta wygląda dobrze. Reszta żarówek dobre są. W tylnych światła wyczyściłem styki. Manetka przy...
Za słaby styk w oprawce
Jeżeli prąd-napięcie dochodzi Ci do kompresora a on niestety nie chce "skleić" sprzęgła kompresora, to proszę zajmij się najsampierw tymże kompresorem by działał jak dostaje napięcie a później wentylatorem, który wg mnie wystartuje jak klima zacznie pracować i ciśnienie w układzie osiągnie około 8 barów, nie wiem dokładnie ile ale jak już pisałem, napraw...
Witam, mam Opla Corsę B, 1.4 z 96roku. Nie świecą mi światła wstecznego. Sprawdzałem żarówki(jedna była przepalona- została wymieniona), przeczyściłem wszystkie styki, wymieniłem czujnik wstecznego. Efekt? Wsteczny raz świeci, raz nie świeci. Bardziej to drugie. Bezpiecznik jest dobry. Co może być przyczyną tego, jak sobie z tym poradzić? Nie planuję...
Dzień dobry! Problem mam z autem mojej kobiety. Opel Corsa E z 2017, Code 18, nie działa lewe mijania. Zimno było i ciemno, więc w to ciemno wkładam zapas H7 i... zonk. Sprawdzam starą żarówkę - dobra. Zostawiłem już tę świeżą i sprawdzam bezpieczniki. Wyciągam bezpiecznik F6 - dobry. Coś mnie tknęło i wyciągam F13 - od działającego prawego mijania....
Po zwarciu styków Adam auto pali bez problemu ale najpierw muszę zewrzeć styki na k9 od rozrusznika . Jak auto odpali to na desce gaśnie literka F skaxnik paliwa idzie do góry tylko nie mogę dodać gazu ledwo wkręca się w obroty . Po wyjęciu kluczyka zapala się literka F i auto z kluczykiem i znów brak reakcji rozrusznik nie kreci i brak komunikacji...
Witam, dużo jest podobnych tematów, niemniej postanowiłem napisać. Z dnia na dzień przestał migać prawy przedni kierunkowskaz. Wymieniłem wszystkie żarówki, zarówno z przodu, jak i z tyłu. Nic nie pomogło. Używając prawego kierunkowskazu boczny i tylni szybko mrygają. Wkręcając przednią żarówkę od kierunkowskazu zauważyłem tylko jeden raz jak żarówka...
Witam serdecznie. Kolego kiedyś w tym serwisie wpisali 4 godziny na wymianę żarówki kierunkowskazów w przedniej lewej lampie w Vectrze C. Mało tego tak złożyli, że wytopiło styki w lampie kierunkowskazu( szczęściem reflektor przeżył ) więc proszę nie powołuj się na ich fachowość a posłuchaj elektrita bo trudno o lepszego fachowca. Z przyjemnością czytam...
Jeśli nie upali się to puścić masę z tego miejsca nową zastępczą dla próby? Jeśli by się okazało że masa jest to co dalej? Pytam bo od razu bym sobie dalej szukał i napisał więcej wniosków na forum. ---------- edycja ---------- Żarówka podłączona. Świeciła się 15 minut i nic się nie wydarzyło niepokojącego. Puściłem masę dodatkowo dla pewności. Auto...
Jeśli do czujnika wchodzi i z czujnika wychodzi to: Włącz zapłon, wrzuć wsteczny. Zmierz napięcie pinach w lampie wstecznego względem masy jeśli na środkowym pinie będzie napięcie względem masy +12V to masz problem z masą lampy lub żarówką lub brakiem styku w lampie. Jak nie ma 12V to napięcie nie dochodzi z czujnika, czyli coś jest nie tak z przewodem...
Problem rozwiązany. Według schematu zasilanie idzie z 15 przez kostkę x5, a tak naprawdę idzie z 15 bezpośrednio pod maskę i jest zakończona jednopinową kostką ktora jest wpięta w wiązkę. Tak sie składa ze ta kostka jest obok kostki czujnika spalania stukowego, która to jest identyczna. Pierwszy majster pomylił te dwie kostki. Drugi majster odpalił...
Zrobiłem tak: Podstawa została czyli wzbudzenie: "+" stacyjki ->bezpiecznik ->żarówka 4W -> zacisk wzbudzenia zacisk ładowania alternatora podłączony do zacisku "+" akumulatora, następnie dołożyłem przekaźnik ,na styk stały przekaźnika (30)napięcie stałe z aku ,wyjście przekaźnika (87) do wzbudzenia alternatora i cewka przekaźnika pod "+' stacyjki....
Witaj...Co do lampy mogą być 2 przyczyny 1) Zaśniedziała płytka w którą wkręcasz żarówke-przeczyścisz papierkiem ściernym i będzie gitara 2) Kostka która jest przypięta z lewej strony jak otworzysz klapkę w bagażniku lubi zaśniedzieć, możesz delikatnie przeczyścić styki ewentualnie smark kontaktowy Lusterka...Fabrycznie były 2 opcje włączane w przycisku...
żarówek zegarów corsa corsa wymiana żarówek żarówek licznika corsa
instrukcja navigon przedwzmacniacz stereo lm1036 sterowanie triakiem atmega
magnetofon zwalnia obroty domofon otwieranie
Ładowarka Foxur 12V 6A a kompresor samochodowy 12V Przewód biały z czerwonym paskiem w VW T4 i instalacjach niskonapięciowych