Witam.. Da się zamontować dodatkowy obrotomierz. Taki obrotomierz powinien mieć przełącznik na prace 3cyl,4cyl,6cyl. Bądź możliwości podłączenie w odpowiedniej konfiguracji. Sygnał obrotomierza wyprowadzamy z trzeciej fazy alternatora.
Znów zmiana, od 4 lat siedzi z20let. Dużo problemów ten silnik stwarza..... Ale wreszcie na prostej, można ganiać ze ścigaczami. Problem jest natury prostej - nie mam wskazań prędkościomierza, tak nagle nie mam, były i nie ma. Wkrętarka w impulsator - licznik pokazuje. Wymiana napędu impulsatora - nic nie pomaga. Czyżby skrzynie deu nexia miały plastikowy...
Trochę mnie to dziwi bo w tym okresie pojawiły się dwa przypadki, Nie dziw się: oba przypadki mają tą samą przyczynę. Jak doprowadzisz do ładu alternator - to obrotomierz ożyje. (zakładam, że obrotomierz w Twoim pojeździe bierze sygnał z alternatora)
Przewód przewodem- mam prędkościomierz na linkę. A wersje z obrotomierzem mają raczej cyfrowy z tego co się orientowałem. Kto ci takich głupot naopowiadał. Wersja GSI miała obrotomierz zawsze 1.4 16v i 1,4 Si też przeważnie i idealnie pasuje od tych wersji bo sygnał ten sam. Licznik na linkę zniknął z corsy bodajże w roku 1996. Potem był już tylko...
"15" na pinie 3 oraz sygnal obrotow na pinie 7 (ten co do obrotomierza, zielony kabelek) Modul zobaczy impulsy, to zgasi lampke i rozpocznie prace
Witam. Koledzy, chciałbym was prosić o pomoc. Szukałem jakiś wskazówek w sieci, ale nikt się jeszcze nie pochwalił jak to zrobił. Problem dotyczy Opla Astry G z silnikiem 3.2 v6(orginalnie 2.0 R4) Obrotomierz przy obecnym silniku przekłamuje ze względu na większą ilość sygnałów wysyłanych z cewki. Chciałbym zbudować jakiś "uklad" który będzie w stanie...
Musisz porównać wyprowadzenia z licznika i zlokalizować który jest pin na liczniku od obrotomierza.Jak rozbierzesz alternator to musisz wyprowadzić przewód z jednej fazy stojana ,dobrze go izolując by się nie zwierał z obudową.Ten przewód zasili obrotomierz w sygnał.
Na żadnym przekaźniku nie ma sygnału prędkości samochodu, przekaźniki służą do załączania odbiorników dużej mocy, a nie przekazywania sygnałów cyfrowych. P.S. Choć jako ciekawostkę mogę dodać, że w Puncie na cewce głównego przekaźnika zasilania były impulsy sterujące dla obrotomierza (taki mały "hack" twórców ECM, bo zabrakło pinów).
nic nie bedzie przekłamywał bo sygnał z ecu wychodzi a nie z cewki zapłonowej to nie polonez
Silnik Isuzu.Alternator Hitachi.Przewód niebieski z białym-kontrolka ładowania i sygnał na sterownik swiec żarowych.Zielony-obrotomierz.Biały-plus za stacyjką (chyba). Regulator wewnątrz alternatora.Alternator bardzo wysoko awaryjny.
nie Dodano po 1 z tego co kojarze to opel corsa b 1.7 isuzu miala taki alternator.ale to tylko przyklad
Założyliśmy wspomaganie od Corsy B, działa bardzo dobrze, jedynym utrudnieniem był sygnał obrotomierza Można go pobrać z zacisku W alternatora, wspomaganie załączane impulsami masy.
Sygnał kontrolki EPS jest pewnie zbędny bo to tylko sygnalizacja na desce. Ale czy potrzebuje podłączyć te sygnały prędkości i od obrotomierza. One raczej są we wtyczce zegarów bo nie widzę innej potrzeby w aucie.
Pin 2 - brazowy z bialym paskiem prowadzi do zlacza diagnostycznego jako pin nr 3 pin 3 - czarny, plus po zaplonie (15) podlaczony do bezpiecznika F17 pin 6 - czerwony z niebieskim paskiem - sygnal predkosci - znajdziesz we wtyczce zegrow jako pin 25 - jak nigdzie nie podlaczysz, to tez bedzie dzialac. pin 7 - zielony - impulsy z ukladu zaplonowego...
Witam. Sygnał do obrotomierza powinien być brany z alternatora. Jeśli jednak sygnał nie wychodzi z alternatora to musi być brany z pradniczki tachometrycznej zamontowanej na pompie wtryskowej. Szczelność dolotu najprościej sprawdzić wodą z mydłem lub z specyfikiem który się pieni popryskujac kolektor w podejrzanych miejscach.
Witam serdecznie, O alternatorach Hitachi przeczytałem już wiele tematów, lecz nie znalazłem odpowiedzi na mój problem. Chciałbym poradzić się kolegów jaki zastosować zamiennik alternatora do silnika 1.7D Isuzu corsy b zamiast oryginalnego Hitachi? Chodzi o to, że ten silnik będę wykorzystywał do napędzania czegoś zupełnie innego niż corsa, dlatego...
Obrotomierza nie ma. niedawno kupiłem to auto, sprzedający mówił, ze to czujnik przy skrzyni biegów, ale jeżeli kilometry zlicza prawidłowo, sygnał, impulsy przychodzace z czujnika dla licznika kilometrów i predkościomierza chyba są wspólne, tak myślę, to może być uszkodzony sam prędkościomierz. Założyłem ten temat, bo moze to jakaś typowa usterka,...
Mam problem ze wspomaganiem z opla Corsy B. Zostało założone do innego pojazdu. Pod sygnał obrotomierza podłączony generator impulsów ustawiony na odpowiednią częstotliwość. Wspomaganie działa tylko kilka minut po uruchomieniu. Po kilku minutach jazdy moc wspomagania słabnie i w końcu prawie całkiem zanika. Po odłączeniu zasilania i ponownym włączeniu...
Radio Pioneer DEH-1700 ale dla mnie to nie istotne gdyż nie potrzebuje wyświetlania informacji z radia na TID. Na samym tid wyświetla mi godzinę, datę i temperaturę. Jak pisałem wyżej najpierw pójdę odpiąć sygnał SDV od radia i zobaczymy co i jak. Co do bajeru na TID ze strony http://www.eelkevisser.nl/fuel.htm kiedyś znalazłem ciekawsze rozwiązanie...
Mimo że to było napisze : jeżeli bedziesz miał odrobinę szczęścia to w Twojej corsie będzie juz poprowadzony kabelek od komputer do 9 pinu w gónym rzadku patrząc na wprost zdjętych zegarów, a jeśli nie to z komputera (znajduje się pod plastikiem po przy parwej nodze kierowcy) z putsego miejsca w kostce oznaczonego cyfrą nr 8 (od spodu wchodzi zielony...
:arrow: Viper555 prosze przeczytaj to zdanie jeszcze raz. Rozebrałem czteropinowe złącze przy alternatorze. Idzie tam międzyinnymi sygnał L (lampka, wzbudzenie etc). Dałem mu +12Vprzez żaróweczke i altek się wzbudził przy 900obr. :) Ktory pin miałeś na myśli pisząc o napieciu na regulatorze. Pin złacza alternatora oznaczony literą "L"?. Jego zwarcie...
logi przy predkosci 1500obr/min.OP-COM 090714 - program diagnostyczny pracujący w środowisku Windows Data i czas>,26/11/2009. 17:44 Dane serwisu: Tu możesz wpisać swoje dane, np. nazwę serwisu. Wybrany model>,2001,Corsa-C,Silnik,Y 17 DTL Sterownik Klucz #1: EF Klucz #2: 8F Ustawiony normalny parametr synchronizacji. VIN: W0L0XCF*** RepairShopCodeOrTesterSerialNumber:...
corsa obrotomierz obrotomierz corsa sygnał obrotomierz
kondensatory stosowane audio schemat myszki zmiana oleju renault
falowanie obrotów zimnym silniku multimetr c4315
Maszyna nieruchoma, silnik działa - przyczyny i rozwiązania Podłączenie silnika pralki 7 pinów BLDC na wysokie obroty