To zmierz cisnienie paliwa na listwie, miałem podobnie było 0,5 bara.
Wpisz w wyszukiwarkę "regeneracja sterowników isuzu" i masz firmy które się tym zajmują, np. Elektro-bip.
Olej krąży w obiegu zamkniętym, jeżeli go ubywa, to gdzieś musi się wydostawać, najczęściej przez wydech, jeżeli pierścienie zgarniające nie zgarną go z powrotem to w cyklu wydechu wylatuje razem ze spalinami. Sprawdź jak wygląda końcówka rury wydechowej, powinna być jasnobrązowa, tak jak świece, tylko trzeba przejechać dłuższą trasę, bo w takich warunkach,...
Świece sprawdzisz na żarówkę. Kabel do + akumulatora, drugi do świecy. Żarówka ma świecić. Lecz dokładniej jest zbadać poprzez pomiar natężenia prądu płynący przez świecę. grzeją nawet podczas gdy silnik chodzi Tak, lecz tuż po rozruchu, do max. minuty, zależy od silnika.
Najprostsza, podwórkowa wstępna metoda, ale z zachowaniem szczególnej ostrożności!!! Zaciągasz ręczny, naciskasz hamulec nożny i najlepiej go blokujesz jakąś brechą. Potem otwierasz klapę silnika, odpalasz silnik i próbujesz ruszyć na jedynce i na wstecznym (z zaciągnietymi hamulcami) - więc tutaj jest potrzeba ostrożności i wyczucia, żeby mimo wszystko...
To jest właśnie silnik krokowy. Trzpień trzeba ustawić przed włożeniem na określony wymiar. Między wierzchołkiem trzpienia, kołnierzem ma być nie więcej niz 28mm. na 80% w tym silniku nie ma egr.
Co prawda zdjęcie nie jest jakiejś dobrej jakości, ale z tego co widzę, ta wtyczka jest od elektrycznej regulacji przepustnicy ?
Wyczyść przepustnice i wymień filtr paliwa.
Jeżeli jesteś starym zawodowym kierowcą, to powinieneś wiedzieć że po wciśnięciu sprzęgła skrzynia jest odłączona i tam nic w niej się nie kręci oprócz sprzęgła
oddałam do warsztatu. Mechanik (...) zainkasował zapłatę. Reklamacja ? Może warto wrócić do tego samego mechanika ? Proszę o pomoc i cenne wskazówki Należy zacząć od diagnostyki samochodu przy pomocy dobrego sprzętu a nie zabawek z Allegro. czy to parafina mogła mi zapchać filtr paliwa Tak , mogła wytrącić się parafina.
Mam ten sam problem, może po dwóch latach udało się go rozwiązać?
Cześć, mam obecnie ten sam problem. Udało Ci się rozwiązać twój? Co było przyczyną?
Opel corsa szarpanie problem z wejściem na obroty (zamula jak by paliwo go zalewało i nie umiał tego przepalić) Opel corsa b 1.4 16v mam problem ze zamulaniem silnika na małych obrotach ale jeśli wcisnę gaz do końca to jedzie jak należy... nie umie znaleźć przyczyny więc proszę o pomoc!
Jaki odczyt z czujnika różnicy ciśnień?
dla zainteresowanych działaniem EGR Pierburg załączam plik, może komuś się przyda, dla dociekliwych, jest też tłumaczenie na jednym z forów tematycznych. Chyba znalazłem przyczynę usterki, jednak muszę przetestować na innym zaworze
Może być moduł WN, przepływka, silnik krokowy lub kończy się czujnik położenia wału, itd.
Prawdopodobnie przycina się , zabrudzony silnik krokowy sterujący wolnymi obrotami.
witam, ja miałem w corsie 1.0 takie same objawy tzn. max 120 km/h i kontrolka się zapalała powyżej 100 km/h. Okazało się że wystarczyło wymienić przepływomierz powietrza (zamiennik za niecałe 100 zł). Aktualnie po 2 latach pojawił mi się nowy problem, auto z dnia na dzień zaczęło chodzić jakby na 1 gar po odpaleniu zimnego silnika, jak się zagrzeje...
Ja na świecach NGK zrobiłem tylko 400 km i poszły do śmieci. Jak tylko założyłem świece NGK zaczęły mi się szopki z silnikiem wypadanie zapłonów na cylindrach, szarpanie silnika podczas jazdy i falowanie obrotów. Mechanik po z czytaniu błędów z marszu chciał mi wymienić cewkę zapłonową za 700 zł, a po wymianie na org. świece GM za 70 zł problemy wszystkie...
zawór egr i wezyki do sterowania turbo sprawdz
lewe powietrze,przewody podcisnienia,Map sensor! Pozdrawiam
kupiłem nowy silniczek krokowy ale rewelacji nie ma. Wprawdzie obroty biegu jałowego się ustabilizowały - silnik pracuje bardzo równo. Wcześniej nie było tragedii ale miał tendencje do przygasania. Ale cały czas silnik szarpie i to zarówno przy puszczeniu pedału gazu jak i przy przyśpieszaniu. A do tego jak chce ruszyć gwałtownie to początkowo silnik...
Możesz też poszukać tam gdzie robią i się znaj na fiatach. To auto to Punto że zmienioną karoserią. Silnik też fiata. Kompresja jak mnie pamięć nie myli to 26-28bar. Ale teraz nie sprawdzę.
Obroty falują "100-200" jak jest dobrze czy wtedy jak tak "szarpie" silnikiem/autem ? Tak samo odczyt parametrów jak "szarpie" ? Obroty falują w ten sposób po odpaleniu samochodu, przy rozgrzewaniu silnika (ma około 1000 ob/min). Niestety nie mam odczytu kiedy szarpie bo jak miałem podpięty opcom nie występowało szarpanie.
Jak już te wszystkie możliwości wyczerpaliście. Rozbierzcie rozrząd. Dolne koło rozrządu odlane jest w całości z klinem. Delikatny luz na tym kole i objawy są takie że raz rakieta a raz jechać się nie da. Mało tego jak to będzie ten luz to z biegiem czasu obetnie klina i po silniku (zniszczenie takie jak przy zerwaniu paska rozrządu + obrobiony wpust...
Problem rozwiązany. Usterkę generowała uszkodzona cewka zapłonowa. Błąd na komputerze to P0301 cylinder 1 - wykryte wypadanie zapłonów. Pozdrawiam.
I należy wymienić kostkę stacyjki :) Dla sprawdzenia można sobie zworki zrobić.
90% przeplywka. To standard w tych kosiarkach.
Bo szarpie na niskich obrotach kiedy jest duże obciążenie silnika i wzbogacona mieszanka.
Witam! Wydaje mi się, że mam bardzo podobny problem co JURAND50. Zanim jednak trafiłem na opisany tu problem otworzyłem nowy temat i proszę o jakieś wskazówki odnośnie tego, co można zrobić. U mnie również na gazie jest w miarę ok (tzn bez rewelacji) natomiast przy odpalaniu i jeździe na benzynie jest tragedia. Oto link do założonego przeze mnie tematu:...
2.Pompa jest na maxa na dole umieszczona Mierzyłeś? Sprawdź czy wszystkie połączenia są ta szczelne.
EGR zaślepiony, ale elektrycznie jest sprawny - poprzedni właściciel założył nówkę pierburga, przepływkę podmieniłem od jeżdżącej 1.0 i nie dało to efektu. Sondę sprawdzałem w programie i napięcie faluje, ale wydaje mi się że po uruchomieniu dopóki sonda nie zacznie pracować to chodził by poprawnie a faluje od początku. Do łańcucha zaglądałem i nie...
Witam sznownych kolegów. Dziś w swoim samochodzie zauwarzylem podobny objaw z małą zmianą - silnik nie przestał pracować (benzyna nie diesel). Domyślam się że przyczyna jest podobna jak u kolegi wyżej, może ktoś mi podpowie gdzie najpierw zerknąć w poszukwaniu problemu?
Kolego podstawowa sprawa to info co to za typ silnika! Bo może masz ursua a nie corse!
A powiedz mi co mają poduszki silnika do szarpania ? Przewody zapłonowe nie mają nic do tego, że szarpie Ci silnikiem. Szukaj raczej przyczyn przy pompie paliwa, bo może jest tak, że jak odejmujesz gaz to pompa paliwa podaje za dużo bądz za mało paliwa i dlatego Ci szarpie.
Zapomniałem dodać świece już dwa razy zmieniałem i nic nie dało. Przepływomierz zmieniony oryginalny bosch. Szarpie przy redukcji na niższy bieg kiedy muszę wyhamować. Podczas ruszania ze skrzyżowania też jest problem. Dodam że podczas jazdy gdy gaz do podłogi wcisnę to silnik się dusi. Jak już złapie to jedzie do następnego skrzyżowania i znów to samo.
Mam problem z corsą b 95r. 1.4 16v bez gazu odpala pięknie i normalnie jedzie dopóki nie złapie temperatury, świece wymieniałem ok 1tyś km temu, przewody też. Więc jak się zagrzeje zaczyna szarpać szczególnie na niskich obrotach 1000-2500, jak wcisnę mocniej gaz to mało nie wyrwie poduszek a jak wciskam delikatnie to jakoś jedzie ale jakoś nie ma mocy....
Zależy czy udasz się do Fachowca czy "fachofca". Bez diagnostyki niestety nic Ci nie powiemy, a jedynie będziesz dalej wymieniał w ciemno.
czy wystarczy podstawowa wiedza aby stwierdzić prawidłowość jego pracy, myślę że nie. Tak wystarczy .
W corsie C 1.7 dti z klimą padł mi alternator, mechanik wynotował go od spodu (odkręcał kołyskę) żeby nie odkręcać sprężarki klimy i przy okazji wymienił od razu pasek rozrządu. i od razu po naprawie pojawił się problem - na wolnych obrotach słychać ich pływanie, - jak doda się gazu to chodzi jak traktor - szarpie jak się jedzie tak przy ok 1500-1600...
Sprawdz ponownie co to za błąd.
większa wilgotnośc powietrza może mieć minimalny wpływ na przepływomierz ale nie powinno być to odczuwalne. Sterownik silnika sam skoryguje parametry odczytywane z przepływomierza.
To da rade samemu zrobić w Corsie? w sensie wymienić ten przy pompie? czy to odrazu trzeba cała pompe wymieniać? Drugie pytanko czy na to co sie dzieje moze mieć wpływ czujnik położenia wału?
Witam!! Nie dawno zakupiłem pojazd marki Ople Corsa A z 91r. początkowo ładnie wszystko zrobiłem kilkanaście kilometrów na szybkich trasach, stwierdziłem łożyska z tyłu i ogólnie hamulce do zrobienia. W pewnym momencie na światłach w mieście po zjechaniu z drogi szybkiego ruchu zaczęło nią szarpać i przyduszać aż w pewnym momencie się zdusiła. Poszperałem...
Chek świeci? Pierwsze to odczyt błędów z komputera. Możesz podmienić przepływomierz.
co to znaczy "przepalają się świece"? Daj zdjęcie elektrod świec.
Ani cewka ani EGR
Już naprawione wymiana Sondy załatwiła sprawę temat zamknięty
w warsztacie
zalewa ją
corsa szarpanie biegu scania szarpanie volvo szarpanie
budzik ustawi android sterowniki nashuatec wzmacniacz zanikać dźwięk
lampki choinkowe lampki choinkowe
Naprawa chowanego wyświetlacza LED Cronos Heaters CRP-770 w Głogowie Ładowanie wózka widłowego Linde z wbudowanym prostownikiem