994635
Jeżeli jest regulacja na drążku zmiany biegów to sprawdż ustawienie.
Jechać na ustawienie geometrii zawieszenia.
Więc tak blokuję koło paska rozrządu śrubą m6 wałki ustawiam jak na zdjęciu nr2 czy dobrze to zrozumiałem ?. Mam jeszcze pytanie odnośnie zębatki na zdjęciu nr1 czy trzeba ją jakoś blokować lub naciągać przed skręceniem ?.
Witam. Mam pytanie dotyczące ustawienia pierścienia (rotora) czujnika położenia walka rozrządu. Czy wiek ktoś jak ma być ustawiony względem koła zębatego wałka? i czy jego ułożenie ma wpływ na odczyty z czujnika? Dodano po 39 problem rozwiązany. Załączam zdjęcie narzędzia do ustawienia - do wykonania samemu, np z kartonu. Może komuś się przyda.
Przekręcasz silniczek i wyczepiasz z prowadnicy. Silniczki same się ustawią ale pewnie bez ustawienia świateł się nie obędzie. :)
witam, mam podobny poroblem, nie wiem jak ustawić kółko od czujnika położenia wałka rozrządu, czy ktoś może pomóc?
chociaż sprawdź ustawienie rozrządu. to ciąganie mogło trochę nawywijać
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic10... Na dole znajdziesz ustawienie rozrzadu. Wjedz najpierw na techa i sprawdz jakie bledy podaje komputer.Fajne autko ale jak sie rozsypie to tragedia.Wedlug mnie to masz kopniety czujnik polozenia walu.Bez niego nie zapalisz.Czujnik w rozrzadzie wypiety i auto palilo.
Niektóre maglownice mają śruby regulacyjne z obu stron (każdego drążka). Ale jeśli masz z jednej to musi być idealnie na środku, lub będziesz musiał uciąć skrócić i zespawać. A co do kąta to ustawia sie przy amortyzatorze.
Witam mam problem z Corsa b a dokładniej z zębatką "czytnikiem" czujnika wałka rozrządu. Proszę o pomoc w ustawieniu tego "czytnika" od czujnika wałka rozrządu. Znajomy wymieniał rozrząd i nie wiem po co odkręcał zębatkę... Rozrząd jest dobrze ustawiony, ale z tym "czytnikiem" poprzestawiane..
W załączniku opis wymiany z ustawieniami punktów (z programu infotech).
Witam!! Jesli sie nie myle regulacje gora dol robisz tymi pokrecidelkami w silniczkach od pozycjonowania. Ta lampa ktora swieci za bardzo w dol jest pozbawiona silniczka i dlatego masz taki efekt. Jedz na stacje dagnostyczna po urzednim dokupieniu i wsadzeniu brakujacego elementu w lampie. Jak diagnosta bedzie w ok to ustawi Ci swiatla za free, a ty...
Skoro dmucha przepustnicą to warto sprawdzić ustawienie rozrządu.
sprawdz takze rozrzad oraz cisnienie paliwa
W nocy, na zimnym silniku bez problemu przełącza się automatycznie na "ciepłe" powietrze znad kolektora. Tylko dla czego jeśli jest upalnie i silnik gorący to nie domyka klapki na "ciepłym" wlocie powietrza tylko zatrzymuje się w połowie skoku?
kolejno ( po czyszczeniu) -reset mapy uczącej bloku IAC -ustawienie obrotów biegu jałowego mam prośbę-nie pytaj jakim sofcikiem i jakim fejsikiem, ok?
Wał ustawiasz na godz. 6 a wałek rozrządu na godz 12. Masz znaki na kole wałka i na obudowie, muszą się zgrać. Zakładasz pasek napinasz i kręcisz wałem w prawo kilka razy i sprawdzasz czy nic się nie blokuje oraz czy znaki nadal się pokrywają. Jak jest ok to składasz wszystko do kupy i otwierasz piwko :D
witam mam taki sam problem przestawiłem czytnik i silnik szarpie, a z uruchomieniem są ogromne problemy bo trzeba bardzo długo kręcić rozrusznikiem czy może to być wina tego czytnika?? mam silnik z10xep corsa c 2003
Na "wiencu"? Od strony skrzyni? Dekielek? Odpowiednik OT? Odpowiednik wobec czego?
https://forum.opel24.com/topic/18-i-kody...
Jak wygląda rozdzielczość w ustawieniach systemowych? Zmniejsz z 4K w tych ustawieniach do 1080p. A czy to wykonałeś?
Jeżeli będą to sprawne korbowody to wystarczy je tylko założyć jak należy tzn. nie założyć odwrotnie, będzie trzeba na nowo dobrać grubość uszczelki pod głowicę bo to może ulec zmianie. A dlaczego się one pogięły? Może wał należałoby sprawdzić
Witam.Patrząc z góry masz dwie śruby.Zewnętrzną(od strony błotnika) rugulujesz wysokość,wewnętrzną ustawienie boczne.
Jakim cudem połamałeś tę zapadkę przy wkładaniu, chyba, że dociskałeś "delikatnie" młotkiem. Powinna się wcisnąć w pozycji I lub II. Popychasz ją do środka przez otworek w obudowie stacyjki. Jak pękło, to może być problem, bo nie wiadomo jak się ustawiła.
napisałem że nie chodzi poprawnie, a nie że nie masz jej zakładać, kilka razy sie naciąłem i dlatego moja wypowiedz, dobrze zdiagnozuj auto (parametry) i pomyślimy, wspomne też, że rozrząd u ciebie jest na "pływających" kolach rozrządu, dlatego bardzo wazne jest precyzyjne ustawienie
Znak na kole rozrządu(kreseczka) i nacięcie na wewnętrznej plastikowej obudowie rozrządu u góry.Zgrac znaki.Koło rozrządu małe-strzałeczka na kole i również nacięvcie na obudowie paska.ustawienie znaków - koło duże godz. 12. Koło małe godz. 6. Bardzo proste ustawienie.Napinanie paska - poprzez obracanie mimosrodowej pompy wodnej
Wtrysk daje dwa strumienie paliwa. W którą stronę ma być ten strumień co leci pod kątem? Co to za bzdury? Dołączę się. Ps: do tego "co za bzdury". Z drugiej jednak strony jestem ciekawy jak zainteresowany wyobraża sobie ustawienie wtrysku, który jest wkręcany.
System programowania serwisowego. Przeładowanie wsadu fabrycznego, czyli przywrócenie sterownika do stanu dziewiczego. Wówczas rzeczywiście trzeba wykonać kilka manipulacji, m. innymi ustawienie pożądania jałowego.
Jak masz ustawione ogrzewanie? Niektore auta podwyzszaja obroty na zimnym silniku jak w środku ustawisz temperature na maxa. Wylacz ogrzewanie i zobacz czy wzrastają.
Rok corsy? Bezpieczniki sprawdzone ? Ustawienie pozycji "zero" w tym przypadku nie ma nic do tego.
Brak synchronizacji między wałem korbowym a rozrządu, co z ustawienie twojego rozrządu? Nie zaszkodzi zobaczyć
Witam, mam zamiar zamontować w Corsie D światła do jazdy dziennej. Zakładam, że wszystko dobrze podlączę, ale nurtuje mnie pytanie, czy nie trzeba coś zmieniać w ustawieniach komputera?
Jeden użytkownik sugerował na PW aby sprawdzić czujnik położenia wału - czy to nie jest przypadkiem ostatnia pozycja z ostatniego screena ? Jeśli tak to podczas "kręcenia" silnikiem parametr tej pozycji zmienia się naprzemian acvive - inactive. Dobry trop. Podmień czujnik, jeśli nie pomoże to sprawdź przewody do ecu i sprawdź ustawienie rozrządu.
A masz w ustawieniach serwisowych parametr VCO COARSE i VCO FINE? Jeżeli tak to wybierz VCO STATUS, naciśnij OK. Poczekaj aż pojawi się napis: VCO OK. Powodzenia.
https://obrazki.elektroda.pl/7143139400_... Czy ustawienie świateł coś da przy tych reflektorach?
Moze masz jakies zwarcie na potencjometrze w desce rozdzielczej od regulacji zasięgu lamp. Mozesz to tu odłaczyc, a mozesz i w lampie, gdzie ci latwiej, Ale upewnij sie ze dobrze lampy ustawisz
Weź kawałek plasteliny i pobaw się ustawianiem tweeterów,a na pewno znajdziesz "najlepsze" dla ciebie ustawienie.
Napiszę Ci jak wyglądała u mnie taka wymiana w innym samochodzie -założyłem silniczek zamontowałem lampę i przekręciłem kluczyk na zapłon lampa sie ustawiła ale źle świeciła pojechałem więc na stację diagn. gdzie do-ustawili mi światło ręcznie na przyrządzie
Racja bylo tak jak mowisz ale temat z zaworami i glowica juz opanowalem . Teraz zostalo mi tylko ustawienie rozrzadu dlatego prosilem o schemat :|
Witam, zamontowałem w corsie wyświetlacz Gid, wszytsko działa, ale nie mogę ustawić daty godziny gdyż nie mam przycisku OK w radiu, czy istnieje jakiś sposób żeby to ustawić? Mam dodatkowo sterowanie z radia, niestety wyświetlacz nie pobiera daty godziny z RDS (byc może jest to wyłączone w ustawieniach ale i tak nie mogę tego teraz zmienić). Ew czy...
Nie wiem czy coś pomogę, ale ja próbowałem podłączyć wspomaganie na stole. Jeżeli czujnik był wyjęty całkowicie niestety nie działało. Jeśli dobrze kumam to chyba musi on być w położeniu ''środkowym'', czyli do jazdy na wprost. Nieprawidłowe ustawienie czujnika u mnie też uniemożliwiało załączenie wspomagania.
sądzę, że lepszym rozwiązaniem jest ustawienie w module body funkcji świateł jazdy dziennej.
Zrobiłem zdjęcia rozrządu. Jest ktoś w stanie na podstawie zdjęć stwierdzić lub coś zarzucić mu. Czy mogło dojść do przeskoku? Napinacz mam do wymiany bo troszkę krzywi mi pasek i chyba on mi tak rzęzi. Chcesz dobrej rady to oddaj auto do warsztatu bo z tego co Ty wypisujesz to widzdę żę nie masz żadnego pojęcia o silnikach. Zrobiłeś zdjęcia wałków...
Witam luzy ustawiłem jak mi polecił Paweł222227 i maszynka hula jak złoto. Pozdrawiam
Jeszcze nie grałem, ale na ustawieniach 1920x1080 (ma działać na telewizorze 4K) na benchmarku mam około 40-43FPS Niestety, nie da rady. Ta karta obsługuje 4K tylko po Displayporcie, a Laptop ma wyprowadzone tylko HDMI.
Niestety nie ustawiłem martwego pola, przez co kierownica nie skręca, lecz łapie od pewnego zakresu.
Jak ustawić rozrząd w opel corsa 98r. 1.0 3-gorowy
ciekawa sprawa z tym laniem wtryskiwacza, być moze w tych modelach jest jakaś regulacja (dawkowanie tego paliwa) śruba tak jak na jednopunkcie w fordzie(miałem swego czasu taki problem w fieście) lub jak nie śruba to może jakiś problem w kompie skoro oryginalna wysiadła, to może problem tkwi w ustawieniach i pomóc może reset lub korekta ustawień na...
Program ustawiłeś na tego opla?Czujniki należy odseparować diodami.
Czyli ten procesor nie nadaje się do tego sprzętu i dlatego mam problem z kartą graficzną i aktualizacją systtemu? Nie miał być typowo pod gry, ale chciałem żeby działa nawet na podstawowych lub minimalnych ustawieniach assetto corsa. Gra mi działa na moim lenovo v310 z procesorem i5 6200 z kartą intel hd520, tylko już omputer nie radził sobie jak podpiąłem...
Musisz ustawić tak żeby blokady weszły na swoje miejsce, tak w pompie jak i w kole wałka, jeśli urwana śruba to wypadało by ją wykręcić. jeśli chodzi o GMP to tak po 180 stopniach będzie znów GMP tyle że w innej fazie pracy, czyli jeśli najpierw był suw sprężania to po 180 stopniach będzie wydechu. Sprawdzić można czy to wykręcając świece czy wtryskiwacz,...
Możesz zamontować te 4 modułu tylko jak pisałem mogą być problemy z ich odpowiednim ustawieniem. Z drugiej strony to pewnie wystarczy Ci 16GB pamięci RAM i wtedy zamontuj te Dominatory.
Sprawdź ustawienie rozrządu ,kopułka aparatu zapłonowego kąt wyprzedzenia zapłonu . Podaj czy masz gaźnik czy jednopunktowy wtrysk.
Ustawienie rozrządu prawidłowe, koło pasowe (foniczne) na klinie. Odłączenie czujnika stukowego nic nie daje.
Podjedz do kogoś żeby sprawdził na lampie stroboskopowej ustawienie zapłonu. Na biegu jałowym to on może sobie niby dobrze chodzić.
Corsa D, wspomaganie elektryczne, po odpaleniu kręci kierownicą w lewo do oporu, KTS nie widzi błędów, widzi kąty skrętu, robi adaptację (ustawienie na wprost itd.) Czego się czepić ?, proszę o jakieś sugestie. Samochodzik po dachowaniu, zrobiony, świecą poduchy, wywalone.
Gniazdo jack na froncie radia jest wejściem sygnału, jeśli podłączysz do niego telefon czy inne źródło i ustawisz aux in bądź inną podobną opcję to dźwięk z telefonu będzie odtwarzany przez radio. Na internecie jest dostępna instrukcja po polsku do tego radia, myślę że jej przeczytanie rozwieje wszystkie wątpliwości.
tak mzonatemu zapobiec montująć parownik poziomo ale ..............ale poleca ustawienie parownika pod kontem 45 st
oj w ciemno bedzie w takim razie problem. Nie ma tam czasem gazu? zostaje wpatrywanie sie w bloki danych i obserwacja cos musi byc "nie tak" sprawdz cisnienie, ustawienie rozrzadu, wtryskiwacze, czas wtrysku, lewe powietrze.
Raczej termostat.Radzę metodą MikeC ,bo inaczej można połamać osłonę.Po zdemontowaniu czeka Cię złożenie.Uwaga istotne ustawienie rozrządu i dokręcenie koła pasowego (mocno oj mocno).
Sprawdź łańcuch rozrządu wraz z ustawieniami,czy napinacz jest sprawny.
(at)Kasek21 - różnice są niewielkie i występują tylko wtedy, gdy to procesor jest głównym hamulcowym, a nie k. graficzna... (at)turkuc11 - te moduły bez większego problemu robią okolice 4000, tylko nie na każdym zestawie procesor+płyta. Ze względu na odmienną budowę preferowane są oczywiście APU / APU bez iGPU (4500/4600g/5500/5600g/5700g). No i co...
No to lepiej niech ci zedrze cale nowe opony i wtedy to bedzie dopiero kupa kasy, nie ustawia sie na oko zbieznosci nigdy nie bedzie to dokladnie ustawione.
Próbowałeś przełączać w tym programie sterowanie FFB z kontroli gier na stałą ustawioną w G hub i odwrotnie.
Jeśli chcesz mieć pewność czy łańcuch nie robi problemu to najlepiej sprawdzić synchro oscyloskopem. Ustawienie rozrządu w tym silniku sprawdza się 3 blokadami w ok 10 minut bez jakichkolwiek problemów ..
Rozrząd po prostu źle ustawiony.
Słaby styk na szczotkach?Ustawienie na śrubach?odstawić go letko od zębatki silnika.LUDZIE DZIWNE RZECZY PISZECIE.
kolego jak miałem podniesione auto odpalam i kiera sama skręca w prawo to mnie niepokoi,na moje to wygląda jakby nie widziało środka czujnika.Tak było w corsach b ustawiło się i kiera w obydwie strony chodziła równo.Co do siły komp pokazuje około 7,5 Nm w prawo a 5,5 Nm w lewo dlaczego tak jest nie wiem. Dodano po 1 dzwoniłem do gościa z Rudy śląskiej...
Funkcje będziesz mieć takie jakie sobie ustawisz w radiu pod konkretne przyciski. Dla pewności można by go rozłączyć bo nie wiem czy wyświetlacz nie będzie wprowadzał jakiś zakłóceń w sterowaniu.
Jeśli pierwszej generacji to udaj się do mechanika niech podepnie pod analizator spalin i wyreguluje instalację gazową bo to tu jest widać usterka skoro na benzynie pracuje prawidłowo.Można jeszcze upatrywać winy w przewodach lub świecach zapłonowych które przy pracy na gazie powinny mieć większą sprawność.Jednakże porządna regulacja instalacji LPG...
więc tak po mojemu to przyczyną jest niewłaściwe ustawienie zapłonu (za wczesny) ale niestety robi to sterownik wtrysku i jeśli on sam jest sprawny to robi to z jakiegoś powodu i tutaj należy przyjżeć się czujnikowi stuków i sprawdzić ustawienie rozrządu (pasek może przeskoczyć) i to chyba w pierwszym rzędzie
Można bez problemu naprawić ten stary silniczek. Co do nowego silniczka to mam wrażenie że nie umiesz ustawić zera mechanizmu.
Dobrze by było jakbyś napisał jaki typ gaźnika... Ale dysze tak do regulacji obrotów jak i od składy mieszanki nie mogą być zakręcone do końca
Pacjent: Opel Corsa C 1.0 2002r. (silnik Z10XE, skrzynia manualna) Po odpaleniu silnik nie reaguje na pedał gazu, brak możliwości poruszania się pojazdem. Problem ustąpi, jeżeli przed odpaleniem naciśnie się gaz, wtedy po odpaleniu zrywa się odrazu w góry i można jechać. Wymienione: świece, przepływomierz, cewka, sterownik silnika. Błędy: niewłaściwe...
Ogolnie dochodzi paliwo sprezanie jest, iskra też. Ustawiłem koło foniczne też to nic nie dało:/ co jeszcze może być powodem ?
A ciśnienia sprężania ten mechanik nie sprawdzał, może któryś zawór dostał w czape...zakłądając, że ustawił wszystko jak należy.
Witam. Jest coś takiego, to jest taka szklana szyba, w której jest ciekły kryształ (to co w czarnobiałych wyświetlaczach) i po podaniu napięcia mikro kryształki zmieniają polaryzację i nie przepuszczają światła. Właśnie z czegoś takiego był chyba zrobiony dach w nowym samochodzie opel corsa, i można było ustawić jasność wewnątrz pojazdu regulując po...
Na oznaczeniach silników Opla niestety się nie znam, moduł znajduje się na przedłużeniu wałka rozrządu,taka plastikowa czarna kostka z przewodami zapłonowymi ustawionymi w pionie,brak rozdzielacza.
Źle ustawiłeś wskazówki. Jak nie masz możliwości podłączenia na stole, to zdemontuj obudowę, zdemontuj wskazówki i podłącz licznik w samochodzie. Włącz zapłon i ustaw wskazówki na "0". One faktycznie dziwnie się zachowują (też miałem taki przypadek, ale poprawnie ustawione są OK).
Przeglądając plik ze zgodnymi pamięciami DDR4 3000MHz od razu rzuca się w oczy, że żadne nie były w konfiguracji z 4 modułami nawet przetestowane. Te pamięci i tak sprawiają wystarczająco dużo problemów na płytach. Po wymianie pamięci zresetuj BIOS i dopiero wtedy uruchom komputer. Zaktualizuj BIOS do najnowszego jak wszystko ruszy i sprawdź jeszcze...
Mam jeszcze pytanie nie dotyczące samej uszczelki. Chodzi mi o znacznik na kole zamachowym sprzęgła musiałem je odkręcić do wymiany panewek a na kole zamachowym jest znacznik jak mam się do niego odnieść ? I jeszcze gdyby mógł ktoś podrzucić ustawienie wałków rozrządu, są one połączone trybem i nie wiem jak je zsynchronizować ze sobą.
Oczywiście żeby wymienic szczęki musiałem rozkręcic samoregulatory,myśle,ze przyczyną braku ręcznego jest kwestia ustawienia ich ale nie wiem jak je ustawic,ja tak ustawiłem samoregulatory że swobodnie bęben sie obracał,nożny hamulec jest świetny.Proszę napiszcie dokładnie jak się te samoregulatory ustawia aby był ręczny. To w takim razie masz luz...
Chciałeś mniejszą dawkę i tak Ci ustawił (niski mnożnik) ale auto pewnie mało dynamiczne
Nie podales jaki reduktor masz.Jesli Tecno 100KW to problem moze polegac na tym iz te reduktory bardzo przylewaja na wolnych obrotach,i gdy ustawisz go by zimny trzymal obroty to po nagrzaniu bedzie przygasal a jesli znow przy cieplym ustawisz dobrze to zimny bedzie gasl.Jesli faktycznie masz ten 100KW to polecil bym zmienic na 70KW bo jest taki dostepny...
W takim razie zakładam, że radio jest wogóle zakodowane, dlatego nie działają płyty. Być może na radiu, lub w papierach masz podany kod radia. Trzeba będzie dokupić wyświetlacz i wtedy będzie widać co się dzieje. Bo wpisywanie po ciemku może być ryzykowne Pozdrawiam
Stacyjka nie chce dojść do końca, czego może być to przyczyna? Zdecydowanie nieumiejętność montażu .Trzpień ma trafić w kostkę i trzeba ją poprawnie ustawić.
prawie idealnie.jakie jest cisnienie i czy sa jakies dolegliwosci?
Układ servo diagnozujesz bardzo prosto. Odpinając od niego podciśnienie . Rurkę od strony silnika trzeba zaślepic do testu. I jazda na próbę. Uwaga, hamulce będą sporo słabsze.jeszcze sprawdź ustawienie czujnika świateł stopu. Potrafi lekko podeprzeć pedał i po kilku kilometrach zaczyna sam hamować.
Witam. Mam problem z silnikiem 1.5 D Isuzu w corsie 96r. W silniku słychać metaliczny stukot przez pierwsze minuty kiedy się go uruchomi. Samochód mam od tygodnia. Poprzedni właściciel wymieniał w nim uszczelkę pod głowicą. Sprawdzałem ustawienie rozrządu i jest ok. Czym może być spowodowany ten stukot?
Nie masz ustawić tylko sprawdzić...Wyjdzie, czy krzywa czy nie...
Ja nie jestem znawcą, ale wg. mnie to czujnik położenia wałka lub czujnik prędkości obrotowej. Jeśli się mylę to mnie poprawcie. Zgadzam się z kolegą, podobne dziadostwo wymacałem dzisiaj w PUNCIE II 1,9 z 2003 roku a błąd brzmiał złe ustawienie krzywki. Auto też pali ale dopiero za drugim przekręceniu stacyjki.
Ustawienie w takiej pozycji w jakiej był jest ważne by dawał odpowiedni zakres napięć przy zamkniętej i otwartej przepustnicy. Tak więc nie można go zamontować byle jak.
Od paru dni pojawiają się jakieś dziwne stuki podczas ruszania W czasie ruszania z kołami ustawionymi na wprost lub z kołami skręconymi jest identycznie, czy stuka tylko przy kołach skręconych ?
Tam koło impulsowe do czujnika wałka rozrządu jest bez klina, prawdopodobnie jest źle ustawione...
Wydech i dolot drożne? EGR sprawdzony? Wszystkie podciśnienia sprawdzone? Często w tych autach, mimo, ze jest łańcuch, przeskakuje rozrząd za sprawą wadliwego napinacza. Sprawdź jego ustawienie, bo teraz wygląda na to, że wszedł w tryb awaryjny i nie pozwoli mu iść wyzej niż 3000rpm. Obstawiam rozrząd.
Ustawić regulator podświetlenia na maksimum jeśli takowy jest.
na moje oko masz walnięty termostat a W serwisie od instalacji gazowych jeden z mechaników powiedział mi, że może to być spowodowane tym. iż podczas dokręcania glowicy pan dokręcił ja zbyt mocno w celu uzyskania poprawnych obrotów to... dawno już takiej bajki nie słyszałem jeśli na benz obr są ok to niech ci ustawią tą gazownię
Sprawdź oscyloskopem czujnik będziesz miał pewność. Przebieg prostokątny. Chyba, że masz źle ustawiony rozrząd.
Przewody WN podłaczone dobrze według kolejności zapłonu :?::idea:,
ustawienie wtrysków corsa ustawienie rozrządu corsa corsa ustawienie rozrządu
kabel ethernet przerywa huawei mobile windows instrukcja kodowania
Skutki zalania paliwem Volkswagen Bora 1.9 TDI Porwany papier w drukarce - jak rozwiązać problem?