994635
Witam Podczas wymiany rozrządu i napinania paska za luźne napięcie spowodował przesunięcie kilku ząbków tak że nie mogłem już wrócić do ustawień przed rozebraniem. Mam zaznaczone na pasku rozrządu które ząbki zachodziły na znak na kole wałka rozrządu a które na znak na kole wału korbowego. Jak raz kręci się wałek rozrządu to dwa razy obraca się wał...
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic10... Na dole znajdziesz ustawienie rozrzadu. Wjedz najpierw na techa i sprawdz jakie bledy podaje komputer.Fajne autko ale jak sie rozsypie to tragedia.Wedlug mnie to masz kopniety czujnik polozenia walu.Bez niego nie zapalisz.Czujnik w rozrzadzie wypiety i auto palilo.
Witam. Mam pytanie dotyczące ustawienia pierścienia (rotora) czujnika położenia walka rozrządu. Czy wiek ktoś jak ma być ustawiony względem koła zębatego wałka? i czy jego ułożenie ma wpływ na odczyty z czujnika? Dodano po 39 problem rozwiązany. Załączam zdjęcie narzędzia do ustawienia - do wykonania samemu, np z kartonu. Może komuś się przyda.
witam, mam podobny poroblem, nie wiem jak ustawić kółko od czujnika położenia wałka rozrządu, czy ktoś może pomóc?
Jechać na ustawienie geometrii zawieszenia.
chociaż sprawdź ustawienie rozrządu. to ciąganie mogło trochę nawywijać
Na jednym walku masz jedna kropkę na drugim dwie i mają pasować jedno w drugie. Wałek wydechowy musisz naciągnąć i zablokowac. W tym miejscu gdzie koło zębate jest podzielone. Reszta spoko, tylko koło pasowe sobie załóż to będziesz mógł lepiej wał ustawić. A pompę tylko na tą blokadę ustawiasz.
Witam mam problem z Corsa b a dokładniej z zębatką "czytnikiem" czujnika wałka rozrządu. Proszę o pomoc w ustawieniu tego "czytnika" od czujnika wałka rozrządu. Znajomy wymieniał rozrząd i nie wiem po co odkręcał zębatkę... Rozrząd jest dobrze ustawiony, ale z tym "czytnikiem" poprzestawiane..
Na "wiencu"? Od strony skrzyni? Dekielek? Odpowiednik OT? Odpowiednik wobec czego?
Musisz ustawić tak żeby blokady weszły na swoje miejsce, tak w pompie jak i w kole wałka, jeśli urwana śruba to wypadało by ją wykręcić. jeśli chodzi o GMP to tak po 180 stopniach będzie znów GMP tyle że w innej fazie pracy, czyli jeśli najpierw był suw sprężania to po 180 stopniach będzie wydechu. Sprawdzić można czy to wykręcając świece czy wtryskiwacz,...
sprawdz takze rozrzad oraz cisnienie paliwa
W nocy, na zimnym silniku bez problemu przełącza się automatycznie na "ciepłe" powietrze znad kolektora. Tylko dla czego jeśli jest upalnie i silnik gorący to nie domyka klapki na "ciepłym" wlocie powietrza tylko zatrzymuje się w połowie skoku?
Jeżeli będą to sprawne korbowody to wystarczy je tylko założyć jak należy tzn. nie założyć odwrotnie, będzie trzeba na nowo dobrać grubość uszczelki pod głowicę bo to może ulec zmianie. A dlaczego się one pogięły? Może wał należałoby sprawdzić
Niektóre maglownice mają śruby regulacyjne z obu stron (każdego drążka). Ale jeśli masz z jednej to musi być idealnie na środku, lub będziesz musiał uciąć skrócić i zespawać. A co do kąta to ustawia sie przy amortyzatorze.
witam mam taki sam problem przestawiłem czytnik i silnik szarpie, a z uruchomieniem są ogromne problemy bo trzeba bardzo długo kręcić rozrusznikiem czy może to być wina tego czytnika?? mam silnik z10xep corsa c 2003
Witam.Patrząc z góry masz dwie śruby.Zewnętrzną(od strony błotnika) rugulujesz wysokość,wewnętrzną ustawienie boczne.
BAT podpiąłem pod totalnie pusty slot gdzie jest napięcie ciągle. Natomiast ACC podpiąłem pod zapalniczkę i jest progress. Główny wideorejestrator gaśnie bo zgaszeniu pojazdu i wyjęciu kluczyków ale tylny wideorejestrator nie działa w trybie parkingowym... (at)ElektrodaBot Bezpośrednia odpowiedź Po wyjęciu kluczyka kamera tylna nie przechodzi w tryb...
Skoro dmucha przepustnicą to warto sprawdzić ustawienie rozrządu.
Witam właśnie wymieniłem w swojej corsie c 2001 rok 80 tys. felerne elementy łańcuszek, napinacz i prowadnice. Co do łańcuszka firma zmieniła ogniwka na pełne poprzednie były scalane sam napinacz tez jest inny wymontowany ma ślady zużycia wewnątrz (tłoczek). Prowadnice musiałem wymienić gdyż od uderzania luźnego łańcuszka powstały (wżery) Koszty łańcuszek...
Rok corsy? Bezpieczniki sprawdzone ? Ustawienie pozycji "zero" w tym przypadku nie ma nic do tego.
Kupiłem opla corsę B z 1995 roku z gazem i mi dużo pali benzyny i lpg. Zmieniłem świece, filtry gazu i benzyny, był przedmuch pod mikserem gazu i ssało lewe powietrze to już mam nowe uszczelki i jest lepiej ale jeszcze to nie to. Mam pod rozdzielaczem zapłonu (kopułką) czujnik temperatury który nie jest do niczego podłączony i tu jest problem. Bo podobno...
Od końca. Ciśnienie na listwie 3,8bara trzyma równo. Jak zwiększam obroty silnik pracuje równo problem tylko na jałowym. Dzisiaj przeleciałem wszystkie połączenia, nie ma lewego. Gdzieś doczytałem aby przetkać rurę ssącą efekt taki że silnik gaśnie a syczenia z lewego nie ma. Czas wtryski to 4,1ms i zawsze tak było na jałowym, bo to kiedyś komuś sprawdzałem...
Witam, mam problem w swojej Corsie C 1.3CDTI 2005, mam na wyposażeniu elektryczny szyby oraz lusterka, problem polega na tym ze ustawienie lusterek w ogóle nie działa, natomiast szyby bardzo "świrują". Od strony pasażera w ogóle nie ma reakcji na przycisk, natomiast od strony kierowcy jest bardzo dziwna sytuacja, generalnie nie ma reakcji na przyciski...
Wtrysk daje dwa strumienie paliwa. W którą stronę ma być ten strumień co leci pod kątem? Co to za bzdury? Dołączę się. Ps: do tego "co za bzdury". Z drugiej jednak strony jestem ciekawy jak zainteresowany wyobraża sobie ustawienie wtrysku, który jest wkręcany.
System programowania serwisowego. Przeładowanie wsadu fabrycznego, czyli przywrócenie sterownika do stanu dziewiczego. Wówczas rzeczywiście trzeba wykonać kilka manipulacji, m. innymi ustawienie pożądania jałowego.
Jeśli chcesz mieć pewność czy łańcuch nie robi problemu to najlepiej sprawdzić synchro oscyloskopem. Ustawienie rozrządu w tym silniku sprawdza się 3 blokadami w ok 10 minut bez jakichkolwiek problemów ..
Witam ponownie, Problem rozwiązany. Tylko jest problem, bo nie wiem co podziałało. Oczywiście zacząłem od porad dotyczących wyjęcia, przeczyszczenia i rozpięcia kapturka, wiązki idącej do czujnika położenia przepustnicy, ale dodatkowo też wyjąłem całą przepustnicę na stół z nastawnikiem przepustnicy ("krokowym"), czujnikiem, ogólnie cały korpus ze wszystkim...
Brak synchronizacji między wałem korbowym a rozrządu, co z ustawienie twojego rozrządu? Nie zaszkodzi zobaczyć
Nie wiem czy coś pomogę, ale ja próbowałem podłączyć wspomaganie na stole. Jeżeli czujnik był wyjęty całkowicie niestety nie działało. Jeśli dobrze kumam to chyba musi on być w położeniu ''środkowym'', czyli do jazdy na wprost. Nieprawidłowe ustawienie czujnika u mnie też uniemożliwiało załączenie wspomagania.
https://obrazki.elektroda.pl/7143139400_... Czy ustawienie świateł coś da przy tych reflektorach?
Sprawdź ustawienie rozrządu ,kopułka aparatu zapłonowego kąt wyprzedzenia zapłonu . Podaj czy masz gaźnik czy jednopunktowy wtrysk.
Pacjent: Opel Corsa C 1.0 2002r. (silnik Z10XE, skrzynia manualna) Po odpaleniu silnik nie reaguje na pedał gazu, brak możliwości poruszania się pojazdem. Problem ustąpi, jeżeli przed odpaleniem naciśnie się gaz, wtedy po odpaleniu zrywa się odrazu w góry i można jechać. Wymienione: świece, przepływomierz, cewka, sterownik silnika. Błędy: niewłaściwe...
napisałem że nie chodzi poprawnie, a nie że nie masz jej zakładać, kilka razy sie naciąłem i dlatego moja wypowiedz, dobrze zdiagnozuj auto (parametry) i pomyślimy, wspomne też, że rozrząd u ciebie jest na "pływających" kolach rozrządu, dlatego bardzo wazne jest precyzyjne ustawienie
Jeden użytkownik sugerował na PW aby sprawdzić czujnik położenia wału - czy to nie jest przypadkiem ostatnia pozycja z ostatniego screena ? Jeśli tak to podczas "kręcenia" silnikiem parametr tej pozycji zmienia się naprzemian acvive - inactive. Dobry trop. Podmień czujnik, jeśli nie pomoże to sprawdź przewody do ecu i sprawdź ustawienie rozrządu.
Mam jeszcze pytanie nie dotyczące samej uszczelki. Chodzi mi o znacznik na kole zamachowym sprzęgła musiałem je odkręcić do wymiany panewek a na kole zamachowym jest znacznik jak mam się do niego odnieść ? I jeszcze gdyby mógł ktoś podrzucić ustawienie wałków rozrządu, są one połączone trybem i nie wiem jak je zsynchronizować ze sobą.
Racja bylo tak jak mowisz ale temat z zaworami i glowica juz opanowalem . Teraz zostalo mi tylko ustawienie rozrzadu dlatego prosilem o schemat :|
Układ servo diagnozujesz bardzo prosto. Odpinając od niego podciśnienie . Rurkę od strony silnika trzeba zaślepic do testu. I jazda na próbę. Uwaga, hamulce będą sporo słabsze.jeszcze sprawdź ustawienie czujnika świateł stopu. Potrafi lekko podeprzeć pedał i po kilku kilometrach zaczyna sam hamować.
sądzę, że lepszym rozwiązaniem jest ustawienie w module body funkcji świateł jazdy dziennej.
witam, wcześniej już zadawałam pytanie odnośnie tej instalacji: instalacja gazowa zakładana w Anglii przez Polaków 2 tygodnie temu specyfikacja z faktury (ja się na tym nie znam) electronic system: AC STAG-4 reducing valve: ZAVOLI gas valve: VALTEK multivalve: TOMASETTO multivalve housing: U IRENE refueling valve: UK TYPE tank: 41l TOROIDAL OPEL CORSA...
Podjedz do kogoś żeby sprawdził na lampie stroboskopowej ustawienie zapłonu. Na biegu jałowym to on może sobie niby dobrze chodzić.
Podepnę się pod temat bo od pewnego czasu mam ten sam problem. Moja Corsa B 1.0 12v z 1997 roku ma najechane 198tyś. km. Od roku 2009 kiedy ją mam leję olej pół syntetyk 10w40 Orlen albo Lotos. Kiedy jest chłodno dymi najpierw na biało później jak się nagrzeje na niebiesko. Teraz po nagrzaniu od razu na niebiesko. Silnik odpala bez problemu na wolnych...
Witam!! Jesli sie nie myle regulacje gora dol robisz tymi pokrecidelkami w silniczkach od pozycjonowania. Ta lampa ktora swieci za bardzo w dol jest pozbawiona silniczka i dlatego masz taki efekt. Jedz na stacje dagnostyczna po urzednim dokupieniu i wsadzeniu brakujacego elementu w lampie. Jak diagnosta bedzie w ok to ustawi Ci swiatla za free, a ty...
Ustawienie rozrządu prawidłowe, koło pasowe (foniczne) na klinie. Odłączenie czujnika stukowego nic nie daje.
Przyczyny: -zabrudzony czuj. biegu jałowego -pęknięta uszczelka pokrywy zaworów -złe ustawienie regulatora parownika LPG i kilka drobnych usterek np. zaśniedziałe przewody. Po usunięciu ww. usterek auto działa już lepiej, choć i tak pozostawia wiele do życzenia. Przyczyny złej pracy auta udało mi się ustalić po dłuższej lekturze kilkunastu postów. Bez...
oj w ciemno bedzie w takim razie problem. Nie ma tam czasem gazu? zostaje wpatrywanie sie w bloki danych i obserwacja cos musi byc "nie tak" sprawdz cisnienie, ustawienie rozrzadu, wtryskiwacze, czas wtrysku, lewe powietrze.
tak mzonatemu zapobiec montująć parownik poziomo ale ..............ale poleca ustawienie parownika pod kontem 45 st
Niestety nie bedzie prosciej. Mieszkam w anglii a tutaj brak dobrych fachowcow. Jakies tam pojecie mam tak sądze. Szczerze mowiac kupilem te auto z zamiarem wymiany silnika ale jak po odpaleniu i rozgrzaniu auto pracuje bez zarzutu to az szkoda na silnik kaske wydawac:D Wiec szukam dalej. Zdjołem pokrywe zaworów zeby sprawdzic ustawienie rozrzadu, wygląda...
Raczej termostat.Radzę metodą MikeC ,bo inaczej można połamać osłonę.Po zdemontowaniu czeka Cię złożenie.Uwaga istotne ustawienie rozrządu i dokręcenie koła pasowego (mocno oj mocno).
więc tak po mojemu to przyczyną jest niewłaściwe ustawienie zapłonu (za wczesny) ale niestety robi to sterownik wtrysku i jeśli on sam jest sprawny to robi to z jakiegoś powodu i tutaj należy przyjżeć się czujnikowi stuków i sprawdzić ustawienie rozrządu (pasek może przeskoczyć) i to chyba w pierwszym rzędzie
corsa ustawienie radia ustawienie wtrysków corsa ustawienie rozrządu corsa
wspomaga kierownica bezpiecznik głośniki studyjne zamek wkładkę
radio słabo odbiera stacje stk500 schemat
Podłączenie 3 grzałek 230 V do SSR na 3 fazy Klawisze na desce rozdzielczej BMW 520 1999 E39 - funkcje i znaczenie