Po co silikon? Tam nigdy nie było silikonu. Uszcelka jest korkowa z tulejkami. Sama usiądzie ile trzeba. A poprzednia cieknie, bo pewnie źle wyczyszczone lub źle dokręcone. Odsyłam do tematu: Tryty i silikon- ich zastosowanie i cena -w dziale Serwisanci.
A ja polecam usługi zeimpa. Fachowiec, nawet z klingierytu wycina. Na wszystkim się zna. Zajebiaszczy gość z nikąd. Radź chłopaku nawet Toku74. Zważ tylko uwagę, że jak on robił samochody to tobie jeszcze mama netu nie kupiła. Nie pisz mi już na PW. Pisz na forum. Co miałem Ci napisać - napisałem. Myślę, że jakbyśmy się spotkali w "rzeczywistości",...
wina uszczelki Trochę niepoprawne określenie. Wątpię, żeby uszczelka była czemuś winna. Jak mechanik ją założył tak siedziała i tego są skutki, więc jak już to wina mechanika.
Tam się nie stosuje żadnych silikonów, po prostu nowe uszczelki. Kosztują grosze.
To albo jest rzeczywiście niedokręcona albo uszczelka pod nią strzeliła.
Zdejmij ponownie pokrywę i powykleszczaj wszystkie biegi – ma być ustawiony "luz". Wtedy dopiero zamontuj pokrywę ponownie. Będzie dobrze.
Uszczelka pod kolektorem ssącym.Typowe w X12SZ
wymiana uszczelki
Na dwóch powinien chodzić, to raz, a dwa to sterownik pewnie do naprawy, ale ja bym sprawdził przy samym sterowniku. Pewnie po wymianie uszczelki masz jednak uwalony przewód.
To robić to? Silnik i tak nie jest nowy, ale boję się wzrostu temperatury spalania i kopcenia z wydechu
Tak, uszczelka metalowo-gumowa.
Do sprawdzenia uszczelka pod głowicą.
Prawdopodobnie uszczelka pod głowicą, jest to typowy objaw dla czegoś takiego. Zdejm głowicę, i daj do sprawdzenia ewentualnie do planowania, przy okazji niech sprawdza jej szczelność.
Ubywający płyn i krótkie odcinki mogą mieć wpływ na powstanie mazi pod korkiem. Nie dymi na biało? Co było powodem wymiany uszczelki?
Sama wymiana uszczelki pod głowicą, nie ma się nijak do zużycia paliwa. Istotne jest to z jakiego powodu została wymieniona i co oprócz niej się jeszcze mogło stać. Mierzyłeś kompresję na cylindrach? Czy po złożeniu silnika była przeprowadzana regulacja instalacji?
Całego płynu nie zlejesz zawsze w pompie coś zostanie ale jest różnica wylać 0,2 L a 2l litry. Co do podnoszenia 1.0 jest lekkie więc krzywdy misce nie zrobisz ,ale podkładka z deski wymagana . Choć ja staram się zawsze podpierać zawsze za nadlew bloku obok miski.
ten błąd oznacza że różnica obrotów biegu jałowego jest różna o 170 rpm od prędkości bazowej. Sprawdź przecieki powietrza,zwłaszcza uszczelkę pod korpusem. Nie zawsze elektronika......
jak dobrze pamietam corsa 1,2 z 97roku jest na monowtrysku?, jesli tak to sprawdz uszczelke pod zespolem wtryskowym i szczelnosc wszelkich wezykow podcisnieniowych
Do jakiego warsztatu bo aż dziw bierze że nie potrafią naprawić tej usterki ,
Pasta Dirko. Cienko po obydwu stronach, odtłuszczonych powierzchni. No i nowa uszczelka.
A więc tak. Cieknie z czujnika ciśnienia. Jak się wtyczkę zdemontowało z czujnika to leciało ciurkiem. Czujnik wymieniony i pozostała jeszcze do wymiany uszczelka pokrywy zaworów, tylko sprzedawca się spytał czy gruba czy cienka ta uszczelka. I nie wiem jaką wybrać bo nie wiem jaki ma wpływ ta grubość uszczelki.
To moze byc uszczelka pod głowica.Sprawdz na chodzacym silniku czy przewody wodne masz twarde.Jak tak to uszczelka
sprawdź uszczelki w drzwiach -na bank to - może drzwi były wymieniane
No tak jak partacze robią głowice to mają to w d...e.
Silnik 1200. Ciśnienie jest prawidłowe, sprawdzone było. Wszystkie uszczelki też. Miska oleju też, panewki też.
Witam. Objawy które opisujesz czyli problemy z uruchomieniem oraz mocne dymienie na biało wskazują na uszczelkę głowicy. Sprawdź czy nie ubywa płynu chłodniczego
Wypadało by dać pod głowicą nową uszczelkę, gdyż poprzednia-stara będzie już zgnieciona i nie uszczelni tak samo jak nowa. Poza tym jak zdejmiesz głowicę to zobaczysz w jakim jest stanie uszczelka pod nią.
Sprawdź połączenie miedzy kolektorem dolotowym a przepływką. Jest tam uszczelka.
Rozwiązałeś to jakoś ? Czy uszczelka pod głowicą ?
Jeśli autor tematu posiada Corsę B z silnikiem X10XE (1.0 Ecotec) to ma na myśli za pewnę czujnik ciśnienia oleju. Jest on montowany po lewej stronie silnika obok obudowy rozrządu lub na jej obudowie(nie pamietam dokładnie). Proponuję nie bawić się w wymianę uszczelek tylko wymienić cały czujnik gdyż to koszt zaledwie 10-20zł a więc niedrogo. W zestawie...
Olej dostaje się z pod pokrywy zaworów do wgłębienia gdzie znajduje się cewka zapłonowa (dis) i wylatuje tym otworem ... Często te pokrywy są zdeformowane z racji wieku i sama wymiana uszczelki nic nie daje ..
Na sucho bo
Taka misa ze złomu grosze kosztuje. Spawanie będzie droższe, bo najpierw dokładne odtłuszczenie, a jeszcze trzeba doliczyć uszczelkę i olej.
Witam Mam problem z chłodzeniem silnika w Oplu COrsa B 1996r. Wymieniono już termostat, uszczelkę pod głowicą, a nadal silnik się przegrzewa. Czy może ktoś miał podobny problem?
dobrze doradzony wybór oleju !
no oczywiście tylko co mam zrobić i jak ugryźć...jeśli to tylko uszczelka to jak się do niej zabrać...
Silikon Dirko załatwi sprawę. Ewentualnie dobrze docieta igielitowa uszczelka.
Jak robisz dla siebie to klej.Poszukaj jakiegoś kleju wysokotemp.Co i tak nie da ci gwarancji.Zawsze jest ryzyko.Ale można próbować.
Wymieniałeś uszczelki na przelewach wtryskiwaczy?
Witam, w zbiorniku ubywa płynu chłodniczego...spalin wydobywa się więcej,kolor biały A z tłumika słychać takie lekkie strzelanie...Czy to uszczelka?? Corsa 1.4 w gazie..
Jak jest olej w płynie chłodniczym to odrazu uszczelka do wymiany.
Posprawdzaj wężyki od podciśnienia, ewentualnie uszczelka kolektora dolotowego.
Temat zamykam, kompletne czyszczenie przepustnicy wraz z wymiana uszczelek pomogło;)
A jaki rocznik , bo 2001/2003 można normalnie wyprogramować EGR. Pompa wysokiego ciśnienia NIE MA zaworu bezpieczeństwa. Polecam oddać ją do uszczelnienia lub sam to możesz zrobić--uszczelki są dostępne w sieci. Ew. wymień , ale nie będziesz wiedział czy nie jest tak samo uszkodzona.
Może być.Pewnie wywaliło uszczelkę pod wtryskiwaczem.
UPG - uszczelka pod głowicą.
U mnie padł akumulator w przeciągu 10 minut na postoju podładowany przejechany ok 20 km a następnego dnia uszczelkę pod głowicą wystrzeliło. I czemu sie tak stało ?
Witam poszukuję informacji na temat regulacji obrotów w modelu samochodu ja w temacie. Czy na szybkość obrotów może mieć wpływ uszkodzona uszczelka pod głowicą-widoczny wyciek oleju. proszęo odpowiedz Regulamin pkt 11 prosze poprawić. goldwinger
Olej ci cieknie oringiem lub uszczelką.Pewnie odma też zapchana.
Przeprowadziłem ponowny test CO, i umyłem zbiorniczek. Silnik pracował przez około 40 minut aż do zadziałania termostatu i płyn nie zmienił barwy. Czy istnieje w tym silniku inna możliwość zanieczyszczenia płynu olejem niż poprzez awarię uszczelki głowicy?
Myślę, że głowica do zdjęcia ponownie i sprawdzić szczelność. Do tego jeżeli docierałeś zawory, to dobrze byłoby sprawdzić luzy, czego zapewne nie zrobiłeś. Co do wycieku oleju to połamałeś pokrywę zaworów /na narożnikach i w miejscach wkręcenia śrub/, gdyż jej dokręcanie też trzeba zrobić z głową i delikatnie. Jeżeli uszczelka już raz była wymieniana...
co do tematu jak juz mowiłem czekałem na blokade i było ok to kółeczko dające sygnał na czujnik wałka ustawione idealnie wiec teraz co..... postawiłem na ecu wymontowane z zaprzyjaznionego szrotu przyjechał magik z magicznym czymś czerwonym dostroił ecu i brymmmmm i bryma i bryma jak szalona hehehe co do cisnienia oleju to wymienione uszczelki pod miską...
Niestety nie miałem odpowiedniej redukcji do manometru więc pomiar na rozgrzanym silniku u mechanika - na jałowym 0 (kontrolka nie świeci), po dodaniu gazu, obroty 2000 ciśnienie rośnie do 3. Wróciłem do mechanika od rozrządu i przyjął na reklamację - w ciągu dnia zrobili, wadliwy napinacz. Fizycznie po naprawie nie zmierzyli ciśnienia. Auto odebrane...
uszczelka pod glowica uszkodzona
myślę że mój temat jest związany z elektroniką ponieważ wiele osób mówiło o komputerze i sądzie Lambda. A wczym pomoże wymiana uszczelki
lub czujnik ,czy zegar przekłamuje ,łatwo to sprawdzic.
Jak by kogoś to interesowało to wałek do wymiany i krzywki + uszczelka pod głowicą.
Dokladnie brak ciepłego powietrza :) ( lecz z uszczelką pod głowica jest wszystko ok )
Przyczyn może byc mnóstwo sprawdź przewody podciśnienia,uszczelki kolektorów itd
ciśnienie??hmm nie bardzo mam jak sprawdzić;(( obsawiam na uszczelkę albo cylinder;(
A taki koszt wymiany tej uszczelki w jakich cenach moze oscylowac?
Już Ci odpowiedziano. Jest to fizycznie możliwe, natomiast niezgodne z kanonami mechaniki i najprawdopodobniej i tak zakończy się wymianą uszczelki pod głowicą.
To masło to skutek wody w oleju, ale skoro mówisz że auto codziennie się zdąży nagrzać to prawdopodobnie wina uszczelki pod głowicą.
1. W 12 letnim samochodzie jak wyjmiesz wtryski to na maszynie prawie zawsze wyjdą, że są do zrobienia. To jak czasami ludzie dają „z ręki” do regeneracji alternator z 20letniego auta, szczotek prawie nie ma, pierścień na ukończeniu. Naprawisz, a potem telefon po co był robiony jak dalej źle:p 2. EGR po 12 latach będzie zabity nagarem, ale...
nie moge odpalic auta niby wszystko ok ale nie pali :(
Walnięta uszczelka pod korpusem nonowtrysku
Sprawdź czy łańcuch nie przeskoczył.
Uszczelki pod glowica zaden specyfik nie odratuje
może to być uszczelka od egr albo uszczelka bocznej pokrywy rozrządu Te uszczelki też ktoś pewnie wymieniał podczas wymiany uszczelki głowicy ( bo musiały być demontowane) . Jak jest CO2 w układzie chłodzenia to uszczelka EGRa , uszczelka pod głowicą lub głowica (pęknięcie , nierówność ) ..
Przez uszczelkę pod głowicą, a co?
A ja bym sprawdził uszczelkę pomiędzy korpusem a kolektorem.
Witam. Mam problem z Corsa 1.2 W styczniu została wymieniona uszczelka pod głowicą wraz z planowaniem głowicy, sprawdzeniem szczelności, razem z tym robiony został rozrząd kompletny. Dziś zaglądam do zbiornika wyrównawczego a tam ślady oleju, brak śladów mazi pod korkiem wlewu oleju czy bagnecie, brak spadku mocy i brak kopcenia ,uszczelki wszystkie...
Kolego, a tą uszczelkę masz do sprzedania za ile?? i jeszcze interesuje mnie pokrywa zaworów... bo mam właśnie wyciek spod uszczelki, głowica do planowania... :/
Chłodnica oleju?
To pewnie uszczelka pod głowicą. Z jakiego zaworu płyn ucieka???
Corsa B 1.4 8v ( nie wiem gdzie znaleźć model silnika ) bez gazu , przejechane 80 tys. Bo czytasz tylko lamerów co wymieniają bezawaryjne silniki krokowe, a problem w 90% przypadków ten sam w tym silniku - wydmuchnięta uszczelka pod korpusem przepustnicy.
Należało by w sklepie poprosić uszczelkę łączącą silnik ze skrzynią 4 i 5 i je porównać albo sprawdzić w katalogu czy to niejest to samo. niemożesz także zapomnieć o innym mechaniźmie zmiany biegów.
Po co robisz takie rzeźby? Już ktoś napisał, żeby zewrzeć wtyczkę czujnika na chłodnicy. Ma działać wtedy wentylator i już. Jak nie działa to szukasz w elektryce, jak działa podmienić czujnik na próbę. Jak nie pomoże to termostat, zapchana chłodnica, leży uszczelka itp. itd. To że był wąż zimny po dwudziestu minutach znaczy tyle co nic. Przy jakiej...
Wydaje mi się że na pewno jest problem właśnie z rozrządem. Więc kompletny rozrząd do wymiany tzn. łańcuszek, napinacz, 3x ślizgi i koła zębate? Czy tak jak wspomniał mój mechanik "że jak trzeba zmienić rozrząd to wystarczy wymienić ślizgi i napinacz" A co jeszcze z uszczelkami??
Wyjąć się da, ale włożyć, tak aby nie uszkodzić uszczelki, i wszystko było szczelne nie bardzo.
Uszczelka pod kolektorem ssącym.Trzeba ją sprawdzić.
Miałem kiedyś podobny problem, też w corsie z tym, że 1.2. u mnie to była pęknięta głowica, więc sprawdź głowice szukając pęknięć. Ewentualnie może uszczelka pod głowicą.
Oj czy na pewno słaba iskra?Czy przy dodawaniu gazu pracuje na trzech?Jeżeli przy dodawaniu gazu jest OK to radzę sprawdzić uszczelkę pod kolektorem ssącym.Bardzo częsty przypadek.Słaba iskra szczególnie wyczówalna jest przy dodawaniu gazu (wzbogacona mieszanka utrudnia przeskok iskry)wypada wtedy zdecydowanie jakiś cylinder.
...czy układ chłodzenia ma jakiś związek z zapachem spalin? A może mieć, a szczególnie wtedy, jak uszczelka pod głowicą przepuszcza ;-)
Cześć, dziękuję za link, operacja udała się cząstkowo, uszczelka trzyma, niestety leci przez jedną śrubę pokrywy - do doszczelnienia.
jednopunkt. Albo uszczelka na kolektorze, albo podparty zawór?
Wymieniałem olej w Vectrze B 1,8. Sposób domowy jest taki: najlepiej na kanale, ale jak nie ma, to jakiś najazd skombinować, tylko bezpieczny. Odkręcamy dolną pokrywę skrzyni. Może być trudność z oddzieleniem od skrzyni z powodu sklejenia się uszczelki. Nie wyrządzając szkód, trzeba ją odkleić. Jak zostaną fragmenty uszczelki na skrzyni i pokrywie,...
Nie wiem na których zaciskach jest powietrze, jak to sprawdzić wiem że były wymieniane cylinderki i przewody i jeden zacisk był reanimowany tzn wymieniana uszczelka
No może to być od wszystkiego....żle ustawiony zapłon wtryskiwacze mogą szwankować lub poszla uszczelka przy silniku od wydechu....
Na początek możesz wymienić tylko uszczelki na tym zaworze, znikomy koszt. Sam zawór to już kilka stówek.
Prawdopodobnie zapchana odma i zużyte uszczelniacze zaworowe. Najczęściej się to zdarza. Poza tym: przez uszczelniacze zaworowe, przez pęknięcie pierścienia olejowego, przez korozję uszczelki głowicy, przez pęknięcie głowicy. Ile się tego oleju zbiera?
Kolego nie lej już wody dobrze?przecież doskonale widać plastik w złączu a silikonowa uszczelka jest zanim.Jak to ci ma pasować co?
Miałem kiedyś tak jak przy wymianie uszczelki lekko się przesuneła przy zakładaniu (zgioł taki mały pierścień ustalający położenie uszczelki) i waliło metalem o tłok na 4 cylindrze ale po kilkunastu km przestało. Po jakimś czacie uszczelka z tego powodu padła i się okazało co było. Po prawidłowym zamontowaniu nowej uszczelki wszystko było ok.
Sprawdź czy uszczelka jest dobrze włożona. Może w jakimś miejscu jest dziurawa.
Czy to musi być uszczelka pod głowicą No nie. Mogła pęknąć też sama głowica.
Corsa i astra kojarzy mi sie że przekaźnik jest pod maską zapięty na przegrodzie pod takim daszkiem z plastiku i dociśnięte to uszczelką przegrody.Bardziej po lewej stronie stojąc przodem do otwartej maski.
Miałem kiedyś też taki problem. Ciekło mi z uszczelki przedniej szyby . Sprawdź tę ewentualność . Może też z układu chłodzenia być . Płynu nie ubywa ?
Witam. Mam do wymiany uszczelkę pod głowicą w Oplu corsa 1,5 ISUZU robiłem to nie raz, ale w innych autach ,potrzebuje tylko wiedzieć z jaką siła trzeba dokręcić śruby od głowicy?? Czekam na odpowiedzi :) Z góry dzięki
Piszesz,że z górnej uszczelki,a przypadkiem nie zalewa świec olejem przez uszczelkę pokrywy zaworów.Może jakieś błędy na kompie?Sprawdzałeś?
Proszę zobacz teraz dodałem parę nowych informacji o lokalizacji oraz zdjęcia na jednym wyraźnie widać śrubę z której leci szczególnie jak wkręcam na obroty silnik. Myślę że ma to sens. Pompa wody. Ale skoro działa bo jest cyrkulacja płynu i jak doleje płynu chłodniczego to grzeje to myślę że nowa uszczelka załatwi sprawę. Mam rację?
uszczelki głowicą corsa corsa uszczelki silnika corsa wymiana uszczelki
slican admin elektryczne wspomaganie punto silnik vectra błędy komputera
moduł komfort termet wyłączniki dotykowe
Fendt 720 - Sterownik nie uruchamia rozrusznika: Diagnostyka i rozwiązania Uszczelki do dyszy pary AEG EA150 i Zelmer Maestro - jakie wybrać?