Pomierz wtryskiwacze, czy mają taką samą rezystancję oraz brak przejścia do masy, zamień miejscami wtyczki 1-2 i 3-4, zobacz czy błędy zostaną, czy "pójdą" za wtryskiem
Nie wiem czy były nowe ale chodzi mi o uczciwość postępowania mechanika Opiłki z pomy CR szybko zabija wtryskiwacze. Nawet jak były regenerowane wcale nie oznacza ze nadal są sprawne. A co masz na myśli? Co było problemem? To że muliło to mogło być EGR ale też nie koniecznie. To że nie odpala ostatnio i szarpało i gasło to problemy z ciśnieniem na...
Kolego a sprawdziłeś wypadaniem zapłonu może okazać się również brak kompresji na cylindrze lub uszkodzony wtrysk paliwa ;) .
Być może uszkodzona pompa, za słabe ciśnienie daje. A diode led dobrze biegunami podłączyłeś do wtyczki wtrysku?
Przy rozjechanych mapach lepiej będzie się sprawował na paliwie, na którym więcej się jeździ. Jeśli benzynę używasz tylko do odpalania a jeździ na niej dobrze to raczej nie to. Podejrzanym jest reduktor (za wysokie ciśnienie) oraz zużyte/zabrudzone wtryski.
Dla tego silnika na zimnym czas wtrysku 8-9 ms, po uruchomieniu spada na 4 ms, pracuje na b. jał. 1,5 ms.
Koło rozrządu jest jakis czujnik, z ktorego wychodzi tylko jeden przewód zielono-niebieski i nie jest on nigdzie połączony Czujnik temp. cieczy do wskaźnika, dla działania wtrysku bez znaczenia.
Zobacz to: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic21...
Pompa po regeneracji, wtryski również.
Dwa przekaźniki w skrzynce pod maską, nie te małe wąskie, a te kwadratowe, jest tak, że jeden obok drugiego na krawędzi skrzynki od strony pasa, jeden jest od zasilania strownika wtrysku, drugi pompy.
Egr nie "wisi" czasem?
wężyk podciśnieniowy (pod zespołem wtrysku) zaprowadzi cię do niego
Witaj! Przede wszstkim sprawdź czy jest iskra. Nic nie wymieniaj na ślepo. Napisz jeszcze czy ta Corsa ma wtrysk czy gaźnik Pozdrawiam.
Raczej padły wtryski lpg.
Zasilanie stałe 30 masz mieć na pinie A6, po kluczyku 15 na pinach C16, D3, oraz na jednym kablu idącym do wtrysku oraz na pinie 1 cewki zapłonowej i zaworze regulacyjny spalin z czujnikiem położenia. Masę masz mieć na pinach D16,C9,B1 oraz pinie 2 cewki zapłonowej.
3040obr-21,4kg/h 850 obr-6,3kg/h przy temp silnika 65 stop. czas wtrysku 4ms na jałowym
Sprawdź przewody od kompa do wtrysków.
Filtr paliwa , ciśnienie paliwa , wtryski.
Witam potrzebuję podpowiedzi z jaką siłą dokręcić wtryski w Corsa C 1.7DI Y17DTL. Znalazłem tylko procedurę do silnika CDTI ale tam są inne łapy i po jednej na wytrysk w moim silniku jedna łapa trzyma dwa wtryski i nie jestem pewien czy mogę zastosować się do tej samej procedury. Poniżej zdjęcia mojego silnika.
Oczywiście...w poprzednim temacie miałeś odpowiedź...ile razy musisz ją "usłyszeć"
A sterowanie na wtryskach jest? Jak tak to albo zła dawka (błąd czujnika) zapchany wydech ,padł ECM.
Witam. Mam corsę B 1,5D, w której postanowiłem sprawdzić wtryski. Wykręciłem je i w pracy na specjalnym urządzeniu wyszło, że dwa wtryski "leją". Zakupiłem komplet nowych wtrysków. Niestety nie pamiętam jak były ustawione w głowicy. Moje pytanie : w jaki sposób mam je ustawić w głowicy? Wtrysk daje dwa strumienie paliwa. W którą stronę ma być ten strumień...
Ja mam ten sam problem z Corsą 92, ale gażnikową - tylko, że zawsze zimą się zaczyna.
Zamieniłem wtrysk 3 z 4 i dalej 3. cylinder nie pracuje. Jaka jest metodyka dalszej diagnostyki? Da radę jakoś na krótko podłączyć wtrysk innymi przewodami? Czy ten sygnał sterujący wychodzi bezpośrednio z sterownika silnika?
Ok dzisiaj biorę się za świece. A tak czysto teoretycznie, jak objawiały by się uszkodzone wtryski ?
Pewności na 100% czy coś pasuje czy nie nikt nie da najtaniej i najpewniej było by wyremontować to co siedzi w aucie tym bardziej że masz lpg Zmienisz silnik z osprzetem to wiązkę do gazu znowu trzeba lutować a okaże się że reduktor/wtryski nie wydalają i znowu koszty
Silnik jak kręcisz to ma normalny odgłos czy lata szybko jak wiertarka? Jak normalnie kręci zrób test na plaka jak zaskoczy to świece dobre i coś z układem paliwa wtryski, pompa, brak benzyny w baku, zapchany filtr paliwa.
Złączyć przecięte miejsca przy wtryskach PB i jeździć na benzynie. Bezpiecznik od LPG sterownika sprawny?
Cisnienie wtrysku 3 bar. Czyli 3x wyższe niż u ciebie.
Jak zmniejszysz czas wtrysku,jak zaraz sonda wyłapie sygnały ubogiej mieszanki i sterownik to nadgoni wydłużając czas wtrysku?Układ działa w petli zamknietej.Sorry,ale to jest 45-cio konny silniczek w samochodzi który az prosi się o 60-cio konny.Typowy samochód miejski,specyficznie zestopniowana skrzynia (krótkie biegi)
Przecież ten silnik był całkowicie zimny (na screenach), to jaki byś chciał czas wtrysku...
I zemulować impulsy na wtrysk
Odpal silnik i odepnij czujnik położenia wałka rozrządu. Wtryski będą inaczej sterowane i wtedy sprawdź czy dalej leje ten wtrysk.
Wtryski sprawdzał?
jaki przedieg ma to auto? trzeba by sprawdzić wtryski
Napisz czy gaz jest na wtrysku, czy mikser.
nie.z gazem jest wporządku.problem polega na tym ze komputer nie podaje sygnału na przekaznik pompy i nie otiera wtrysku.
A wiec dzisiaj auto stało na dworze ,przez cała noc przy temperaturze -10c zagrzałem bezpośrednio świece i niestety auto po odpaleniu strasznie kulało kłęby niebieskiego dymu,obstawiał bym na wtryski ?
Sam byłem tym gaźnikiem zaskoczony dlatego zadałem pytanie czy to jest gaźnik czy jednopunktowy wtrysk.
Tak to ten czujnik był walnięty. Dzięki za podpowiedz.
Witam mam taki problem: gdy przyspieszam autko tak jakby dusi sie a puzniej dostaje takiego kopa czyli powyzej 3 tys obrotów jedzie w normalnie. Na komputerze nie stwierdzono zadnych błedów nie wiem co to może być i czy da się to zrobić proszę o pomoc. Dodam ze jest to corsa 94rok na mono wtrysku
Masę podaje impulsowo tranzystor w sterowniku. Inaczej wtrysk sikałby cały czas.
A co sie dzieje z cisnieniem na CR wtedy jak pracuje nierowno?Zakładam ze balansuje nawet o 100bar.Zalozyc sprzet i zrobic probe przelewowa,bo niejest powiedziane ze wtryski dobrze zrobione.
czujnik hala sprawdzałem i jest dobry,gdyby był zepsuty to nie chciał by chodzic i na gazie,i nie było by iskry.moze ktos ma jakis schemat do tego samochodu ?albo opis systemu wtrysku?
Wtryski robi się razem, ale jak masz Denso to wymiana.
Sprawdzić kąt wtrysku
Wychodzi, że problemem będą wtryski. Spróbuj metody przelewowej, tak aby nie pchać się w koszty. Z w.w objawów masz co najmniej 2 usterki.
Ok, gdyby to był czujnik - nie było by iskry czy impulsu na wtryskach? Na plaku nie próbowałem.
Niewydajna czyli?
popukać>? nie wiem, czy się w środku coś nie uszkodzi? znajomek-niby spec od opla doradził żeby podmienić wtryski, ale pytałem go czy trzeba coś programować-powiedział że ni chuchu...
Witam . To może trzeba wtryski sprawdzić?
Tak prosto to nie ma. Możesz mierzyć czas otwarcia jednego z wtryskiwaczy albo w niektórych sterownikach był sygnał zbiorczy czasu wtrysku na MID-a (komputer pokładowy - funkcja spalanie). Ilość paliwa dawkowana jest mniej więcej równa obciążeniu a to jest wprost proporcjonalne do czasu otwarcia wtryskiwacza (długość impulsu). Jak chcesz aktualną moc...
W jakim celu zmieniasz sterownik, skoro w twojej wersji są inne wtryski i głowica.
Przełożyć wtrysk z 3 na 4 i proba. Potem wiązkę sprawdzić.
czym czytane? sprawdz wtryski na powrotach
Możesz komputerem wymusić pracę cewki i obserwować iskrę .
wtryski zaprogramowane, zadnych błędów,IC szczelny,turbo sprawne ,wtryski sprawdzone
ale ja nie mam chyba wtrysku tylko gaznik :/
Nie wiem dokładnie. Cewka jest taka: http://obrazki.elektroda.pl/2367399300_1... I jak już wspomniałem jednopunktowy wtrysk.
Sprawdź czy wtrysk podaje paliwo.
Kąt wtrysku masz prawidłowy, przepływomierz przy obrotach jałowych zawyża wskazanie, sprawdź jak zachowuje się przy dodawaniu gazu.
Szarpanie nie jest wynikiem niskiego ciśnienia oleju, może pompa paliwa się nie wyrabia, może głupio zapytam, czy to jest silinik z wtryskiem czy jeszcze gaźnikowy?
Prawie to ile?
Witam mam problem ze swoja.corsa c 1.3 CDTI Brak błędów ECU Nie pali w ogóle odpala tylko na plaka po czym po nie psikaniu plaka gaśnie ewidentnie brak paliwa co to może być nie otwierają się wtryski ? Brak jakiegokolwiek dymu z wydechu nawet podczas kręcenia
Niestety zła wiadomość.Do wymiany przepływomierz.Takie cosik między filtrem powietrza a korpusem wtrysku.
Czy wystarczy odpalić samochód i po wymianie? Sam sobie odpowiedziałeś. I tak cały olej z silnika nigdy nie zleci, to raz. Dwa, po nocy, gdy olej ścieknie do miski, robisz jakąś specjalną procedurę odpalania? Dla "suchego" silnika, np po remoncie, owszem zaleca się kręcenie z np odpiętymi wtryskami, by nie odpalił, a olej został wszędzie rozprowadzony.
Nie ominiesz immo w żaden prosty sposób! Immo gada ze sterownikiem wtrysku po szynie ,jeżeli sie nie dogadują brak wtrysku.
Witam serdecznie. Skoro nie otwiera wtryskiwaczy to masz do sprawdzenia czego im brakuje pradu czy masy. Masę daje sterownik silnika. Sprawdź także emulator wtrysków. Pozdrawiam.
Wtryski do sprawdzenia.
ok posprawdzam te wtryski jeszcze To już możesz nie sprawdzać. Sprawdź czujnik INDUKCYJNY wału i czujnik HALLA wałka, czy sygnały z nich docierają do sterownika.
W poprzednim poście uzyskałem odpowiedź Koło wałka rozrządu do wałka 63,7Nm 1) Pokrywa obudowy wałków rozrządu do obudowy wałków rozrządu 9,8Nm Obudowa wałków rozrządu do głowicy cylindrów (M8) 21,6Nm Czy z taką samą siłą 21,6Nm mam dokręcić łapki trzymające walki rozrządu ?. I co z wtryskami ?.
Podczas jazdy zapala sie kontrolka wtrysku paliwa,silnik pracuje normalnie nic wiecej sie nie dzieje.Po wyłaczeniu i włączeniu zapłonu kontrolka gaśniepo pewnym czasie znowu się zapala.Z góry dziękuje za pomoc.Pozdrawiam Mariusz
przy padniętym czujniku wałka auto odpali ale wkręci się tylko do 4500 obr prędzej jak by był walnięty czujnik wału korbowego .w corsa b 1.o bez przepływki nie odpali odzywa się wtedy jeden wtrysk a reszta ledwo klika
najprosciej i najpewniej uzyskasz go z wtryskiwacza ktoregokolwiek z cylindrów. czyli musisz podpiac sie pod ktorys wtryskiwacz
Kolego masz autko nieprzystosowane do montażu lpg SŁYSZAŁEŚ O TAKICH AUTKACH. BMW, japońce , corsa 1.0, wtrysk mechaniczny, i twój też, Tam na siłe jest to wmontowane. Chociarz twój jest w lepszej pozycji i nie jest za bardzo kapryśny jak jest zamontowny przez fachowców a nie PAPROKÓW. Kolego sorry ale nie masz pojęcia o mapach, adaptacji , montowaniu...
Witam. Jestem w trakcie robienia komputerka pokładowego do samochodu i z racji że nie posiadam oscyloskopu prosiłbym o weryfikację wyników czasu otwarcia wtryskiwaczy. Samochód to Opel Corsa B 93' 1.2 wtrysk jednopunktowy. Łączny czas wtrysku w ciągu jednej sekundy: 20ms - bieg jałowy 68ms - bieg jałowy, wysokie obroty Wiem że możecie powiedzieć tylko...
No to drożność wężyka powrotnego oraz sprawność turbosprężarki.
komputer to ja i nawet 3 razy wyciagalem :) zasilania sprawdzone masy na sterownik sprawdzone. Sterownik otwiera wtryskiwacz na max poprostu jest pelny wtrysk
Nie ma zamiennika, tylko oryginał CTS. Podchodzi nawet od od poloneza na GLI (na wtrysku Rochester).
1 kiedy zmieniano filtr paliwa? 2 można sprawdzić świece i kable WN jeśli wypadają zapłony 3 może to wina kiepskiego paliwa (jeśli to zdarzyło się tylko po ostatnim tankowaniu) 4 można spróbować dodatki do paliwa usuwające wodę z paliwa i czyszczące wtryski
kocenie na niebiesko to jest typowe dla złego ustawienia kąta wtrysku lub lejących wtryskiwaczy
Przepraszam dth.
Wypadanie zapłonów może mieć kilka różnych przyczyn - uchylony EGR, słabe ciśnienie sprężania - co w sumie jest najbardziej prawdopodobne, ssanie powietrza "bokiem" przez silnik. Podobnie zużyte świece, czy zgniła izolacja na wyprowadzeniach cewki. Oprócz "błędów" trzeba przepatrzeć - czas wtrysku, przepływ powietrza, temperaturę silnika itd. Ma to...
Każdy wtrysk ma dwa przelewy, jeden zaślepiasz a do drugiego nieco dłuzszy wężyk. Teraz cztery wężyki do czterech butelek po np.wodzie mineralnej, odpalasz silnik i patrzysz jak napełniaja sie butelki, powinny jednakowo. To metoda badania wtryskow, Podpowie czy któryś nie leje(jak leje to w butelce bedzie mniej.) Takie - złe - działanie wtrysku moze...
Po pierwsze napisz czy kontrolka silnika zapala się i gaśnie. Po drugie zdejm dekiel i zobacz czy wtrysk tryska paliwem.
powodem jest uszkodzony sterownik pompy wtryskowej. 504-750-152 postaram sie pomóc
Zawalone syfem wtryski moim zdaniem. Napisałem że zachowanie silnika jest OK. Czy silnik z "zawalonymi syfem wtryskami" może zachowywać się normalnie?
co jakiś czas pojeździj na benzynie podobno denaturat dobrze wiąże wodę w paliwie (na cały zbiornik paliwa 100ml denaturatu) ja jednak dodaję specyfiki kupione na stacjach benzynowych (przy okazji czyszczą wtryski)
Nieco cichnie jak luzujesz przewody za każdym razem, wg. mnie za wczesny wtrysk, twardo chodzi.
Popieram przecież zawsze można zarzucić nowe wtryski i pewnie problem zniknie ewentualnie reklamować regenerację a nie jeżdzic od mechanika do mechanika i co chwila inna opinia i domysły bez testów wtryskiwaczy na maszynie Czy nie dociera, że byłem z reklamacją i druciaż nie chce jej uznać, wyszukuje inne przyczyny? A skąd ja mam wziać nowe wtryski?...
Immo chyba działa bo podaje paliwo i jest iskra. Nie moge podłaczyć interfejsu bo jest brak komunikacji. A co do tego napięcia na wtryskach jakie powinno być ?
cechy zenętrzne pozwolą na ulokowanie go w korpusie.Prąd w obwodzie wtryskiwacza jest stały.
Jeżeli ładowanie jest OK to należy sprawdzić czy nic nie rozładowuje na postoju,odłącz minus podłącz amperomierz po uprzednim wyłączeniu wszystkich odbiorników.Minimalny pobór może być przez pamięć radia alarm,sterownik wtrysku.
syszalem te o czyms takim ze w niektorych instacjach sterownik odpowiedaialny za dawke wtrysku benzyny fixuje
a czy mozliwe ze jest to ropa z wtrysku paliwa ? gdzie szukac nieszczelnosci ?
Wtryski pracują nawet na wyłączonym silniku (tzn silnik tak czy siak nie odpala), wystarczy przekręcić stacyjkę w pozycję włączonych kontrolek i wtryski zaczynają pracować.
Z wyjęciem wtrysków nie ma żadnego problemu nie trzeba nawet żadnych cud narzędzi. Sam mam takie autko (Corsa D 1.3 CDTi 75PH) i bylem zmuszony wymienić jeden z wtrysków bo padł - w sumie 15 minut z poskładaniem i umyciem rąk.
Podpinam się pod temat mam to samo Ciśnienie paliwa ok zasilanie na wtryskiwacz ok sygnał zanika Dodam że jak wypnę podciśnienie od czujnika podciśnienia i go zaślepię to ciśnienie na wtryskiwaczu się zwiększa aż do przesady i zalewa silnik Jednak napiećia wg AD są poprawne Dodano po 1 Dodam jeszcze że nie posiadam gazu
Po włączeniu zapłonu kontrolka silnika się zapala. Iskry jeszcze nie sprawdzałem - nie mialem na to warunków. Wtrysk sprawdziłem korzystając z pomocy przygodnego przechodnia, który operował kluczykiem.
Kontrolka "silnik z piorunkiem" jest kontroką informującą o usterce w układzie wtrysku paliwa
wtryski corsa silnik deutz wtryski lejące wtryski
intel celeron t3500 plastik przekładnia taśma chromowa
pralka electrolux mikrokomputer cobra1
Oznaczenie płukania w pralkach Beko i innych Radio Dacia Duster nie łapie stacji - przyczyny i rozwiązania