Wypnij wtyki radia wszystkie i sprawdź czy jest diagnoza.
1. Wyłączyć zapłon 2. Wcisnąć i przytrzymać przycisk X 3. Włączyć zapłon 4. Wskazanie inspekcji pulsuje przez 2 sekundy 5. Przytrzymać przycisk X aż do wyświetlenia się wskazania "- - - -" 6. Zwolnić przycisk X 7. Wyłączyć zapłon
witam, mam podobny poroblem, nie wiem jak ustawić kółko od czujnika położenia wałka rozrządu, czy ktoś może pomóc?
Nie włączasz radia i później przycisk as tylko włączasz zapłon i trzymając przycisk as włącza się dopiero radio. Zrób później to samo już po odpaleniu radyjka to będziesz miał wyłączone kodowanie i już nie trzeba będzie wpisywać po odłączeniu akumulatora.
Lepiej jest wpiąć buzzer przez mały mostek gretza między pozycje a plus po zapłonie. Wtedy brzęczy gdy wyłączymy zapłon na zapalonych światłach oraz przypomina o ich zapaleniu. Żeby nie pruć wiązek oba sygnały dostępne są w kostce od radia.
Przewody WN podłaczone dobrze według kolejności zapłonu :?::idea:,
miałem taki sam przypdek corsa D dwa dni walki reset smego ecu i bcm nie dało rady dopiero po tej procedurze odpalił: 1 reset IPC zestaw wskaźników 2 zresetowane bcm 3 reset moduł airbag SDM reset ecu 4 zaprogramowanie oryginalne klucze 5 wyłączyć zapłon na 30 sekund 6 zaprogramować IPC 7 zaprogramować BCM 8 zaprogramować airbag SDM programowanie ecu...
Musisz sprawdzić czy jest masa i czy jest plus na wtyczce wentylatora jak włączysz zapłon i zewrzesz styki na wtyczce od czujnika w chłodnicy. Brakuje tam masy lub plusa i trzeba wiedzieć czego by znaleźć gdzie jest problem.
ALTERNATOR HITACHI IG- ignition, zapłon L- charging lamp, lampka ładowania S- battery sense, ładowane akumulatora N- point central, wyjście obrotomierza
Przestawiłem koło pasowe na wale o 12 stopni. Teraz kąt wyprzedzenia odczytany z ECM zgadza się z kątem zmierzonym na silniku.Czujnik spalania stukowego nie wprowadza korekty na biegu jałowym.Silnik ma większą moc,wolniej nagrzewa się,dużo mniej pali. Temat do zamknięcia.
1 - Nie wiem na których pinach robisz pomiar, ale jeśli na pinie 30 i 87, to może świadczyć o tym, że prąd płynie przez silnik pompy, stad takie wskazanie. 2 - Sprawdź też, czy pojawia się napięcie między pinami przekaźnika 85 i 86 po przekręceniu kluczyka na zapłon (podczas kręcenia rozrusznikiem). 3 - Dokładnie wyczyścić, zebrać kurz, potraktować...
http://obrazki.elektroda.net/97_12411996... http://obrazki.elektroda.net/73_12411997... Przekręcasz w pozycję zapłon w otworek wkładasz pręcik aby odblokować zatrzask pociągasz i wyskakuje.P
Nie oryginalny czujnik położenia wału - byłbod fiata a nie od Opel Corsa D.
Wez kolego idz do auta przekrec tym kluczykiem stacyjke na zapłon i wciskaj zamykanie otwieranie na pilocie ,powinien sie aktywowac jak nie to tech 2 i spr. w danych w centralnym zamku czy wysyła sygnał,jak baterie zadługo przekładasz to moze sie tak dziac.Nara.
Witam z bezpiecznika F8 ( tam jest napięcie cały czas) dochodzi do stacyjki czerwonym przewodem pod pin 2A po przekręceniu stacyjki na zapłon powinno pojawić się napięcie na drugim czerwonym przewodzie na pinie 3A oraz na jednym z czarnych na pinie 5A. Na drugim czarnym powinno pojawić się napięcie po przekręceniu stacyjki na rozruch i ten kabel idzie...
Witam!!! Ja zawsze odcinam sterowanie zintegrowanych cewek zapłonowych impulsem wychodzącym bezpośrednio z komputera, tego sygnału też nie da się zastąpić i komputer tego nie wykrywa a samochód nie odpali na bank. Moim zdaniem jest to najskuteczniejsze zabezpieczenie przed kradzieżą. Jedynym mankamentem jest to, że najlepiej użyć do tego przekaźników...
A co z pierwszym moim pytaniem odnośnie odciecia zapłonu przy 3 tyś. obrotów:?:
Dobre... Poza tym że to wykopaliska to chciałbym widzieć gdzie w tej Corsie z 94' jest pin 5 i 6
Aparat po prawej stronie ma wewnątrz moduł zapłonowy. Cewka na upartego mogła by pozostać ta sama. Kabel czerwony przyłączyć do zacisku 15 cewki ( tam jest podłączony kabel czarny ze stacyjki, mają iść razem pod jedno). Kabel brązowy podłączyć do zacisku 1 cewki, uprzednio tam szedł przewód z oryginalnego aparatu.
1. bierzesz żarówkę 12v, jeden kabel do masy drugi w garść 2. wtykasz ten drugi kabel po kolei w kostkę stacyjki, tam gdzie zaświeci to wejście zasilania z akumulatora 3. wkładasz kluczyk i włączasz zapłon i wtykasz w każdy pin i ma świecić w każdym poza jednym 4. w tym jednym ma zaświecić jak przekręcasz na rozruch jeśli tak jest to jest dobrze jeśli...
Witam! Mam problem z AL 700. Przestał przełączać się na gaz. Zapalam, dioda cały czas miga, ale autko nie przełącza się na gaz nawet po 1h jazdy. Próbowałem odpalić go na gazie - trzymam wciśnięty przycisk i włączam zapłon - słychać wtedy jakieś stuknięcie (jakby coś się załączało), dioda świeci się światłem ciągłym, ale po chwili znów zaczyna migać....
Tak myślę, że stacyjka jest do wymiany ale chciałbym jeszcze wiedzieć który to kabel.
Polega to na tym, że w którymś z cylindrów (nie koniecznie zawsze w tym samym) czasem nie następuje zapłon mieszanki paliwowo-powietrznej. Zakładając, że mówimy o śliniku benzynowym przyczyn szuka się w obrębie układu zapłonowego tj. świec zapłonowych, cewek zapłonowych, przewodów wysokiego napięcia, przewodów we wiązce lub w sterowniku. Jak się naprawia-...
1 włącz zapłon 2 naduś as przy wyłonczonym sprzęcie 3 włącz pokrętłem :!::!::!::!::!: :ok:
Dzięki za uwagi. Na czujniku pompy paliwa (pływaku) jest normalne napięcie, natomiast na zasileniu pompy (niskociśnieniowej) jest jego brak, a dokładnie 0,4 V. Więc nie wiem, czy to minus źle podłączony, czy też uszkodzony przekaźnik, chociaż podmieniłem te dwa przekaźniki jak na rysunku (są takie same). Mało tego uruchomiłem pompę paliwa z odrębnego...
jak jest ciepło odpala bez problemu jak zimno i wilgotno nie odpala od razu tżeba włączyć i wyłączyć kilkukrotnie zapłon
Witam. Mam problem z ciśnieniem oleju w corsie D 1.2 silnik Z12XEP. Corsa końcem września miała wyciek z czujnika ciśnienia oleju. Wymieniłem na nowy, problemu brak. W październiku wymiana oleju i filtrów na zimę, olej ten sam co zawsze i na świeżym oleju odezwał się rozrząd, głośniejsza praca. Autko 181tysięcy przejechane więc miał prawo - i tak długo...
no to raczej nie rozgrzeje :D na razie to rozładowałem aku kręcąc wiele razy ktoś mi mówił że jak nie rozpozna kluczyka to odcina pompe paliwa i zapłon ale zakręci a da rade zrobić adaptacje opcomem? jutro wracam do zabawy w temacie, dzieki za podpowiedzi
witam naciśnij hamulec,naciśnij reset na liczniku i włącz zapłon i poczekaj...
Możliwe jest że przez ten przekaznik zawiesza się klakson i swiadla długie same zapalają się bez zapłonu. Problem też z zgaszeniem jest samochodu zapłon na zero a dalej chodzi
BAT podpiąłem pod totalnie pusty slot gdzie jest napięcie ciągle. Natomiast ACC podpiąłem pod zapalniczkę i jest progress. Główny wideorejestrator gaśnie bo zgaszeniu pojazdu i wyjęciu kluczyków ale tylny wideorejestrator nie działa w trybie parkingowym... (at)ElektrodaBot Bezpośrednia odpowiedź Po wyjęciu kluczyka kamera tylna nie przechodzi w tryb...
Witam. Mam problem z corso d 1.3 cdti. Światła długie same zapalają się bez zapłonu. Problemy ostatnio z zgaszeniem go . Zapłon wyłączony kluczyk wyjęty dalej chodzi . Dziś do tego sam sobie trąbi. Załączają się podnoszenie opuszczanie lamp . Miał ktoś coś takiego
Auto z tego kluczyka sie otwiera zapłon normalnie się załączy w momencie, którym ma zakręcić nie kreci (nie podaje prądu do rozrusznika). Będzie to wina kluczyka ? Dodano po 1 ok, dziękuje za pomoc Pozdrawiam
itam. Pacjent Corsa D 1.2 16V. Nie ma możliwości odpalenia auta. Stało się tak po prostu. Po 10 minutowym postoju. Ikona samochodu z kluczem miga, do tego abs kontrola poduszek itp. Po odczytanie błędów (patrz zdjecia) Na moje oko ECU do wymiany, czy są inne możliwości? Do tego gdy zapłon w pozycjii gotowości klika przekaźnik K8. PS. Po ponownym zeskanowaniu...
zacznij od sprawdzenia kompresji na cylindrach. do sprawdzenia również zapłon i jego korekta z ECU.
Może czujnik biegu wstecznego ? Nie da rady sterowanie masą do sterownika silnika.. Przesyłam schemat przekaźnika w komorze silnika..
I tak poleci na tą wartość bo jak nie ma spalania to nie ma sygnału z czujnika spalania stukowego i zapłon jest nadmiernie przyspieszany. Podobnie było w starym oplowskim 1.6 8v przy pracy na LPG tyle że wtedy ECU nie dostawało sygnału spalania stukowego i dochodziło do granicznej wartości kąta wyprzedzenia zapłonu. Uznawało ten stan za nienormalny...
Mam też taki samochód i silnik też z LPG ale wg mojej wiedzy kontrolka auto z kluczem jest bardziej związana z immobiliserem - usterka elektroniczną . Może da radę odczytać to co trzyma w pamięci spróbuj wcisnąć pedał hamulca i gazu do końca i trzymając naciśnięte przekręć kluczyk na zapłon bez odpalania silnika może coś odczytasz licząc mignięcia kontrolki...
Najprostrze do przeróbek to chyba z jakiś renówek Megane/ScenicII- tylko plus,masa, zapłon i działa w trybie awaryjnym
Witam, kolega plahenryk wprowadził Cię w błąd. Owszem włączamy zapłon ale radio musi być wyłączone - na wyświetlaczu musi być data, następnie wciskamy i trzymamy przycisk "AS" i włączamy radio (przycisk AS cały czas trzymamy aż usłyszymy sygnał dźwiękowy w głośnikach) pojawia się 4 zera wbijamy kod j/w i zatwierdzamy AS. pozdrawiam
Opel Corsa C14NZ 95r . Silnik pracuje równo ale co jakiś czas wyskoczy mu zapłon na wolnych obrotach. Dzieje sie tak tylko na rozgrzanym silniku . Spotkał sie ktoś z takim przypadkiem ? Dodano po 1 Opel Corsa C14NZ 95r . Silnik pracuje równo ale co jakiś czas wyskoczy mu zapłon na wolnych obrotach. Dzieje sie tak tylko na rozgrzanym silniku . Spotkał...
Dzień dobry, dziś rano, po odpaleniu silnika, corsa C 1.0 (2004) zaczęła chodzić jakby nie na wszystkich cylindrach, trzęsło kabiną, podczas jazdy odczuwalny był brak mocy, migała kontrolka check. Po powrocie do domu, metodą gaz/hamulec odczytaliśmy błędy: 0000 -?, 0120 - czujnik położenia przepustnicy, 1405 - uszkodzenie zaworu EGR, 0335 - nieprawidłowy...
Co do świec ja też kupiłem świece NGK do swojej Zafiry A po ich zamontowaniu zaczęły się cyrki z pracą silnika zaczął wypadać zapłon na 4 cylindrze.Działo się to w niespodziewanie przy ruszaniu z miejsca bez względu na temperaturę i czas pracy silnika, odwiedziłem kilku mechaników którzy po odczytaniu błędów stawiali diagnozę że jest cewka zespolona...
Odcinając zasilanie + po zapłonie na komputer nic nie uśmiercisz.Pompa w dieslu może pokazywać błąd.To że instalacja po canie to nic strasznego.Jak się boisz to tnij główny zapłon ze stacyjki.
Jeszcze coś mi przyszło na myśl Wkładam kluczyk przekręcam na zapłon pojawia się auto z kluczykiem plus literka F . I żeby odpalić z kluczyka wyciągam przekaźnik k8 czekam kilka chwil literka F znika pojawia się stan paliwa zapalają się kontrolki od oleju i mogę odpalać auto z kluczyka . Po kilku chwilach zapala się auto z kluczykiem obroty do max 2...
Proponuje podłączyć tester. I jeszcze jedno,czy gaśnie np tak jak by wyłączyć zapłon ,czy spadają obroty i gaśnie?
Ścieżka diagnozy dla P0304 mówi o sprawdzeniu czujnika wałka rozrządu , czujnika wału korbowego , wtryskiwacza 4 cylindra , moduł zapłonu . Na twoim miejscu postarałbym się na próbę o cewkę zapłonową to czasem się wymienia. Po za tym oględziny świec i gum cewki czy nie mają przebicia ( najlepiej podmienić). Impuls sterowania wtryskiwaczem może zanikać...
Tak sobię myślę, że on przestawia zapłon wg obciążenia silnika, czyli przy obciążonym silniku dopasowuje kąt zaołonu do chwilowej potrzeby. Tylko jaki czujnik ma na to wpływ? przy aparacie zapłonowym jest czujnik indukcyjny. Może jeszcze potencjometr przepustnicy. Nie mam więcej pomysłów. A BTW ziarus1 z tego co wiem ten silnik jest kolizyjny, więc...
Kasowanie inspekcji odbywa się następująco: 1. Wyłączyć zapłon2. Wcisnąć i przytrzymać przycisk na liczniku 3. Włączyć zapłon 4. Wskazanie inspekcji pulsuje przez 2 sekundy 5. Przytrzymać przycisk X aż do wyświetlenia się wskazania "- - - -" 6. Zwolnić przycisk 7. Wyłączyć zapłon A dokładnie w tym programiku http://www.dte.com.pl/polish/pobierz.php...
Napiszę Ci jak wyglądała u mnie taka wymiana w innym samochodzie -założyłem silniczek zamontowałem lampę i przekręciłem kluczyk na zapłon lampa sie ustawiła ale źle świeciła pojechałem więc na stację diagn. gdzie do-ustawili mi światło ręcznie na przyrządzie
zapłon corsa zapłon wypadać corsa przekaźnik zapłon corsa
alarm android mixer przedwzmacniacz modul electrolux
prostownik automatyczny schemat prostownik automatyczny schemat
Rezystancja czujnika temperatury Indesit LR9S2QSWB Komunikat "przepełnienie" w bileterce Autopark L-C Mefa: przyczyny i rozwiązania