Sprawdź w czsie jazdy czy nie znika napięcie zasilające.
Witam ma ktoś jak podłączyć zasilanie do licznika Johnson Controls. Corsa z 2009 roku.
Brązowy - masa czarny - +12v po zapłonie czerwono/niebieski - sygnał do licznika na 90% czujnik uwalony, czasami zanika też napięcie zasilające (bezpiecznik F18 zasila między innymi zapalniczkę)
Stara poczciwa Corsa C :) Ze schematów elektrycznych wychodzi (na schematach to jest pozycja od 920): (wszystkie przewody 0.35 mm2) - styk 2 (przewód biały) i styk 8 (przewód zielony) - ze sterownika, - styk 10 (czerwony) - z bezpiecznika F3 (7.5 A) - styk 12 (brązowo-zielony) - do gniazda OBD2, - styk 7 (szaro-czarny) - zasilanie ze sterownika, w tym...
Zasilania sprawdzone? Masa sprawdzona? Zasilanie po włączeniu pozycyjnych sprawdzone?
Sprawdź wtyczkę zasilającą licznik, pod kątem braku przejścia. Częsty przypadek luty zimne na wtyczce, przelutuj wtyczke na płycie głównej.
Sterowniki w tych corsach to tandeta regularna, zimne luty tam się robią takie dziadoskie są jak i w astrach 2. Przestań wymyślać pierdoły. Na początku wysypane immo, teraz zimne luty w ECU, za chwilę napiszesz że powietrze w kole zapasowym może być zbyt rzadkie. Gdyby wysypało się immo to paliły by się kontrolki na liczniku. Widać że nigdy nie widziałeś...
Witam mam podobną sytuację brak komunikacji z ECU . moduł silnika nie jest widziany przez imo przez licznik(brak kontrolek)....... zakupiłem inny moduł niestety nadal brak komunikacji. Który pin to linia K, bo tu podejrzewam problem. zasilanie i masa idą na sterownik. STEROWNIK BOSCH 0 261 208 256 I jeszcze jedno pytanie, Jak się dobrać do przejścia...
Gdy jest wyjście na obrotomierz ,to są 4-piny.W Twojej kostce jest tak ; -zasilanie stałe 30 -zasilanie po kluczyku 15 -wyjście na kontrolkę. Czy fizycznie masz licznik z obrotomierzem.
W mordę, nie możesz pomyśleć? Jak założysz 1A zamiast 0,5A to usra się coś? A nie łaska popatrzec gdzie na płycie jest zasilanie masa i wyjście na elektronikę? Tak za rąsię trza was wszystkich prowadzić?
Dzięki, jutro jak pogoda pozwoli to jeszcze raz na spokojnie sprawdzę zasilanie licznika bo dziwi mnie ta cyklicznie przerywana masa na brązowym i jej obecność na czarnym jeśli jest jak mówisz przy liczniku. Chociaż nic mnie już nie zdziwi, jeśli poprzednik zostawił gwoździe przy wtyku do zabezpieczenia przed rozłączaniem kostki licznika :lol: Sprawdzę...
jeżeli masz komunikację ze sterownikiem ABS i brak błędów to znaczy że masz zasilanie na tym module .Jeśli zaś nie świeci ci się kontrolka na desce to zajrzał bym do licznika może ktoś coś wydłubał.
Tzn .gdzie mam mieć zasilanie?Do kontrolki halogenów z włącznika?Jak op-comem robię test kontrolek to kontrolka halogenów świeci ale już przy wciśnięciu przyciskiem nie działa...Z wtyczki włącznika świateł wychodzi komplet przewodów(12 sztuk) czyli wszystkie są patrząc na schemat włącznika i teoretycznie kontrolka powinna się zaświecić po włączeniu...
Witam Z tego co pisza inni koledzy potrzebujesz stabilizator napiecia Sprawdz czy dochodzi do niego prad 12V i czy wychodzi ok 9V a jesli nie to jedz do sklepu elektronicznego i zapytaj o taki (ja kupowalem ale problem w tym ze musialem go zalozyc odwrotnie -tzn mial odwrotnie przyjscie i wyjscie pradu )Zasilanie wskaznikow jest wlasnie 9V Pozdrawiam...
Przypaliło by ci pina , nierealne, o ile zasilanie jest OK to masz uwalony sterownik. Cenna uwaga :) Ciężko tam dopisać drugi sterownik ? trzeba znać piny new i old ? jak kupować kpl to licznik też jest potrzebny do kpl ?
Corsa C brak komunikacji z ECU kontrolka diagnostyki nie świeci. Brak kontrolki immo oraz oleju. Ciągłość połączeń sprawdzona CAN sterownika do BCM. W Body błąd komunikacji(nie widzi ECU) licznik dla BCM widoczny. Zasilanie sterownika na pinach A23,A50 jest.Masy na swoich miejscach. W immo informacja o braku połączenie z silnikiem. Sterownik da się...
U mnie w golfie mk III było to samo -po wyjęciu kluczyka gasły kilometry i nawet wskazówka obrotomierza nie opadała do 0. Bawiłem się w podłączanie cb pod zasilanie zapalniczki i spaliłem bezpiecznik od zapalniczki u mnie to był drugi bezp od prawej strony. Po wymianie bezpiecznika wszystko wróciło do normy :-)
Auto kręci rozrusznikiem, paliwo na przelewach podaje w miarę równo na czterech wtryskach. Komunikacja z licznikiem, komputerem pokładowym, poduszkami, radiem - jest. Gdy odepnę sterownik silnika uzyskuję komunikację z immo, elektrycznym wspomaganiem oraz ABS -em na wpiętym sterowniku silnika brak komunikacji z tymi urządzeniami, oczywiście brak komunikacji...
Istnieje spore ryzyko uszkodzenia wyjścia poprzez pojawienie się na nim napięcia np. przez jakieś nieprawidłowości na złączu TID lub radia, bo wyjście jest typu otwarty kolektor(bezpośrednio) i prąd maksymalny wyjścia jest regulowany przez urządzenia odbiorcze. Jeśli coś padło to stawiam na to jest to BC547, impulsator jest tak skonstruowany, że w żaden...
Jeśli nie ma ABSu i jest impulsator to jest zasilany z zegarów, jeśli nie ma zasilania na zegarach to impulsator też nie działa, tyle że nie powinien też działać wskaźnik temperatury silnika i poziomu paliwa. Pisałeś coś o ESP (kontrola trakcji)... stąd moje nawiązanie do ABS, ale Tobie się chyba skróty pokićkały i miałeś na myśli EPS (elektryczne wspomaganie...
Witam miałem problem z zapalaniem pojazdu byłem u dwóch elektryków stwierdzili że komputer silnika ma za niskie napięcie dlatego czasami nie odłącza immobilizera i auto nie pali . Jeśli podepnie się pod akumulator dodatkowe zasilanie auto zapala. Teraz pytanie co mam dokupić do tego auta silnik 1.0 rok 2004 Jeden elektryk powiedział że wystarczy : immo...
Dzięki kolego za podpowiedz autko stało 5 tygodni po czym odpaliło bez problemu. Przejechałem 5 metrów zgasiłem. Chciałem odpalić za 5 minut i już się nie udało. kręcił aż padł akumulator. Też tak myślałem na początku ale na obydwu kluczykach jest to samo. Odłączyłem akumulator na 2 dni i nic to nie pomogło. Poza tym czy pompa paliwa by się załączyła...
Zaczynasz od wyprucia sterownika silnika z benzynki razem z wiązką albo jeśli chcesz mieć cięższe auto to zostaw. Zasilanie cewki zapłonowej = zaworek na pompie czujnik temperatury (nie ten niebieski) = czujnik temperatury w dieslu rozrusznik = rozrusznik Grzanie świec: Wypruwasz sterownik świec razem z kablami z budy diesla i podłączasz do budy benzynki....
Od kilku dni walczę z tym samochodem (Corsa B 1.0 z 1997r. 180tyś. km. na liczniku) żeby odpalił. Problemy się zaczęły jak jechałem drogą szybkiego ruchu i po prostu jak by mu odłączył zasilanie (światła, licznik, silnik) wszystko zgasło ale siłą rozpędu czy rozrusznika, nie pamiętam udało się go uruchomić. Działo się tak jeszcze ze dwa razy nawet po...
Patrząc na kolejne łatanie ustawy o OZE zastanawiam się, dlaczego ktoś się nie pochyli nad dość prostymi rozwiązaniami problemu nadmiaru energii latem w dzień. Głównie kombinowanie jak tu przeciągnąć starych prosumentów na nowy niekorzystny system, jeszcze bardziej go komplikując by ta niekorzystność była mniej oczywista, a nuż ktoś nie policzy i się...
Te 2 wymienione problemy być może są związane, może niezależne. Występują z różnym nasileniem od paru miesięcy. Po kolei: Dawny właściciel w umowie z handlarzem ujawnił "szarpanie silnikiem podczas jazdy". Handlarz zapewnił mnie, że przyczyną był rozrząd, a wymiana skutecznie rozwiązała problem. Fakt, rozwiązała - ale na kilka miesięcy. Po tym czasie...
Witam. Poradziłem już sobie, kupiłem zasilacz do taśm Led i wszystko działa jak należy. Skalibrowalem odpowiednio licznik i jest wszystko dobrze. Dodano po 5 Mam jeszcze jedno pytanie,gdy jadę ciężarówką w euro truck simulator 2 to temperatura rośnie tak jak powinna i prędkościomierz działa i obrotomierz również. Ale sprawa jest z wskaźnikiem paliwa...
corsa zasilać corsa licznik licznik corsa
chrysler radio kostka makro excel zapis pliku pralka wan2426
zg40c zwrotnica zg40c zwrotnica
Jak wyłączyć Eco Power w Philips FWC170? Dekoder Zgemma, Vu+, Amlogic – samoczynne wyłączanie i restart, przyczyny i diagnostyka