Liniowy zawór EGR.
rzeczywiście jakaś modyfikacja... Stosowany był jeden zawór regulujący i to dokłądnie taki, jak masz na zdjeciach. Zwróć uwage na polaryzację bo zawór posiada diodę.
Wykręć zawór SCV z pompy wysokiego ciśnienia i oglądnij pod kątem opiłków
Witam. Udało Ci się rozgryźć temat błędu P0171 oraz tego szarpania ?
Tego i tego, PWM jest stale 100% a napięcie 0.00a To jakim cudem pali? Robisz błedy w diagnostyce nie masz pojęcia jak ten układ działa i dlatego tak jest. Czym zmierzyłeś PWM na zaworze?
Jeśli chodzi o pompę wstępna to chodzi słychać ja, na pewno też pompuje paliwo bo nie raz zalało mi komorę silnika przy sprawdzaniu. A zawór sterujący ciśnieniem? To nie ma znaczenia czy chodzi czy nie chodzi. Trzeba sprawdzić jakie daje ciśnienie. Jak ok to pompa CR do roboty. Oczywiście sprawdzić wcześniej zawór ciśnienia ,jego wysterowanie i np...
Temat stary ale problem z tymi pompami dalej aktualny. U mnie pojawił się objaw braku hamulca w lewym przednim kole . Miałem oddawać pompę do regeneracji ale podkusiło mnie żeby spróbować z nią powalczyć. Kupiłem wcześniej pompę z Fiata 500 wg powyższych sugestii do ewentualnego przełożenia bloku hydraulicznego i weryfikacji działania. Po zdemontowaniu...
O ile dobrze kojarzę to jest tam zawór regulacji ciśnienia oleju ale jeszcze muszę sprawdzić.
Brak ifo jaki to silnik ? Błąd P0400 oznacza, że ilość gazów spalinowych wchodzących do cylindra jest niewystarczająca 1. niesprawne układy sterujące otwieraniem zaworu EGR stare poprzecierane wężyki podciśnieniowe. 2. niesprawny sam zawór EGR np. zapieczony, pracujący nieprecyzyjnie. 3. błędny pomiar ilości powietrza przez przepływomierz (podobno objawia...
EGR - zawór recyrkulacji spalin.
Klapki chodzą ale jeszcze zawór nagrzewnicy musie się przełączyć do włączenia obiegu płynu.
Zawór EGR
Jak 3 kable to immo trzyma.Zmień ten zawór na zawór ze śrubką M5 taki zwykły bez immo.
Nic nie odsysaj, w korku masz zawór utrzymujący odpowiednie ciśnienie w czasie pracy.
A co to jest zawór RWG jeśli kolega łaskaw wyjaśnić?
To teraz odłącz go i zobacz co pokazuje parametr jak i jaki bład wyskoczy.Oczywiście jak patrzysz na dobry parametr.
Ale to jest 1.0 i elektrozawór schodzi w dół,jest on zespolony z obudową termostatu
Sterownik w Isuzu zawsze będzie podejrzany. U mnie uszkodził się dwa razy. Ale fakt zawsze wtedy komputer zarejestrował jakieś błędy. Pierwszy raz po naprawie wytrzymał 1,5 roku, a za drugim razem kupiłem nowy i działa do dzisiaj. Gdybyś wyciągał sterownik zwróć uwagę czy nie masz ropy w gnieździe podłączeniowym. Jeśli tak, to zawór tcv do wymiany....
Jak robiłem w cieniasie rok temu to robocizna za robotę głowicy 350zł+50zł za każdy jeden zawór który szedł do wymiany. Łącznie zapłaciłem 750zł ale co warsztat to inna cena. Tu podobnie do tego nowy łańcuch i koła zębate , i 2 koła jak nic wyjdzie ale tak to jest jak się zapuści auto. A łańcuch lata jak guma w majtkach.
Kaziu1991: ale z ciebie mądrala... i to jeszcze dla dziewczyny... wstyd! poza tym jeśli to jest 1 generacja LPG to samochód nie musi WCALE działać na benzynie żeby jeździł na gazie, wystarczy że tylko iskra będzie jak trzeba i TYLE Miaupyrka: skoro chodzi bez immo to zapewne tam jest gaz 1 lub 2 generacji, jeśli chcesz odpalać na samym gazie to lepiej...
W tym 2 odpuść sobie wiązkę i sterownik a szukaj dlaczego jest za małe. Czujnik FPR, zawór FPR, zasilanie paliwem (pompa wstępna, filtr) i czego nie życzę, też prawdopodobne, sama pompa CR. Czym czytałeś?
To, co wisi to jakiś dokładany sygnalizator, najczęściej niewłączonych, niewyłączonych świateł, może też być ewentualnie od jakiegoś dokładanego immobilisera, alarmu czy instalacji LPG. Ten element w komorze silnika to zawór recyrkulacji spalin, służy do ekologii, część aut go miała, część nie. Zasadniczo do pracy silnika potrzebny nie jest, dziwne,...
Dwa skrajne to cewka, zresztą namacasz to miernikiem, będzie tam 8 om. Trzy środkowe to potencjometr wzniosu zaworu.
To jest zawór EGR w tej bryce, pokazuję, bo zaraz jakiś wpadnie i każe pewnie jakies membramki sprawdzać. Ni ma tam nic takiego. Zazwyczaj jest zawalony czarnym żużlem, ale jest netoda na czyszczenie bez wykręcania jego. Wykręcanie to trochę dupiana robota, bo trzeba spuszczać płyn, obudowa zaworu jest częścią układu chłodzenia.
Wystarczy tłok ustawić na samej górze wtedy kiedy oba zawory są zamknięte i podać tam sprężone powietrze przez otwór po świecy - będzie słychać jak dmucha we wodę jak jest walnięta uszczelka, jak dmucha we wydech jak puścił zawór wydechowy lub w przepustnicę jak poszedł zawór ssący. Jak nie dmuch nigdzie to wałek się wytarł. Ja do tego używam rurki...
No to pokaż ten błąd razem z jego opisem.
Zawór ma równolegle do uzwojenia podłączoną diodę błędne podłączenie spowoduje uszkodzenie diody, wiem bo uszkodziłem nowy zawór poprzez błędne podłączeni. Są dwa rozwiązania: - sprawdzić podłączenie w innym aucie - zapodaj zasilanie 2-3V przez mały rezystor, prąd rzędu kilka mA i mierz spadek napięcia, jeśli napięcie na wtyczce zaworu będzie na poziomie...
To co jest na zdjęciu w zupełności wystarczy. Dla porządku zauważę czarną kropkę na krawędzi pierwszego cylindra od dołu, na godz. 4-tej. Jeśli to miejsce jest gładkie to ok. Papier ścierny, a tym bardziej pilnik, nie są najlepszymi narzędziami do tego celu. Co do głowicy, to przykładasz liniał krawędziowy i sprawdzasz, czy płaskość mieści się w dopuszczalnej...
Tak, tylko nie zamień rurek miejscami !!! (oznacz przed zdjęciem). Do filtra dochodzą trzy węże gumowe: jeden ze zbiornika, drugi z kolektora ssącego i trzeci ...z atmosfery. Przy kolektorze jest zawór pneumatyczny lub elektromagnetyczny, który opróżnia zbiornik par przez co następuje odpowietrzenie zbiornika. Powietrze w drugą stronę przepływa poprzez...
Weź go po prostu zaślep.
Jest jeszcze jedna opcja, zablokowany zawór regulacji ciśnienia oleju.
A ja strzelam w ciemno i obstawiam uszkodzony zawór par paliwa.
Ale w czym dokładnie mamy ci pomóc ??
Witam. Czy ktoś wie, czy, a leżeli tak, to jak można przeczyścić lub rozebrać zawór recylkulacji spalin? Wymiana na nowy to dosyć duży koszt,a taki ze szrotu nie daje gwarancji poprawnego działania.W trakcie jazdy potrafi się zapalać kontrolka i z odczytu kodów wiem że to zawór ERG.Nie chciałbym go zaślepiać.:idea:
Witam serdecznie. Objawy - samochod strasznie muli,ledwo dochodzi do 120km/h a powyzej nie ma szans(na czworce ledwo przyspiesza).Silnik X12SZ sprawdzone-cisnienie,pompa paliwa,katalizator,glowica,itp wszystko ok. Podlaczylem pod komputer-a ten wskazal na ów zawór recyrkulacji. Na jakiej zasadzie dziala taki zawor w tym roczniku?.(zauwazylem ze w roznych...
Ale jest jakiś zawór (lub dysza ) który podaje olej na łańcuch?
Jak koledzy piszą więcej danych bo teraz można tylko gdybać . W tym silniku zaczął bym od wymiany czujnika ciśnienia oleju i uszczelki pod miską olejową . Może uszkodzony zawór spustowy w obudowie filtra oleju ?
Miałem coś podobnego w Astrze H, uszkodzony był zawór w odmie, w silniku robiło się podciśnienie i zasysało powietrze uszczelniaczami wałków. Sprawdź, czy po odkręceniu korka oleju dźwięk ustaje.
Aha, tylko że wyskoczył check engine na żółto po wymianie czujnika położenia wału, zniknął na jakiś czas i potem znów się pojawił jako check engine i było, że zawór EGR. Po wymianie już błąd nie wyskakuje, tylko gaśnie i kontrolki się świecą. Ale może to i jakiś kabel Dodano po 1 czyli co, nawet jak nie ma błędu check engine, to można sprawdzić, że...
Sprzęgło kompresora kręci się lekko bez oporów, ale się nie załącza. Tu nie ma elektrycznego sprzęgła, jest zawór sterujący ciśnieniem kompresora. Czynnik w klimie jest, jakie ciśnienie HP?
Żeglując w Google natrafiłem na podobny problem gdzie rozwiązaniem okazało się wymienienie zaworu wentylującego zbiornik paliwa. I rzeczywiście gdy u siebie przy pracującym silniku odpiąłem wtyczkę od tego zaworu to zaraz zapanowała cisza. Zawór ten umiejscowiony jest nad kolektorem dolotowym i na filmiku najlepiej widać go pomiędzy 37 a 47 sekundą....
Sugerujesz sprawdzić sondę lambdę egr zawór odpowietrzenia zawory wtryskowe i piny 33 i 49 Za to odpowiada k8 Szukać zwarć luźnych przewodów 🤔🤔🤔
Witam, to bylo troche dawno, samochod naprawiony, u mnie okazalo sie, ze problemem byl sam silnik - rozwalony pierscien na jednym cylindrze oraz zawor ster. turbina (jesli dobrze pamietam to: v5) - znajduje sie na pasie czolowym i od niego wychodza 2 elastyczne ryrki podciśnienia [pompy vacum ---》ten zawór ster. turbina (v5) ===》i potem do gruszki turbiny.]...
Problem z corsa d 2010 benzyna z LPG. Po przekroczeniu połowę gazu nie może się zebrać brak mocy i jak się popuści gaz to przyśpiesza i delikatnie potem naciskając to coś ciągnie. Wymieniłem rozrząd świece , filtry ,wyczyszczona przepustnica ,wymienione uczelki kolektora dolotowego do głowicy wyczyszczone łopatki pracują dobrze,wyczyszczony EGR i zaślepiony...
Dość typowy problem dla tego silnika to blokujący się zawór EGR. Na początku wystarczy czyszczenie
Zapchanie układu raczej wykluczam, ponieważ płukanie a potem przedmuchanie Azotem nie wykazało przy okazji zatorów. Osuszacz nowy. Jedyne co przychodzi mi na myśl to zawór rozprężny lub zawór regulacji w sprężarce 🤔
Są jakieś błędy DTC. Jak już zapali to jeździ normalnie, żadnych problemów? Jeśli ciśnienie na listwie ok, a na to wygląda to chyba czas sprawdzić kompresje i zawór EGR.
Zmieniałem je wespół z właścicielem samochodu. Nie trzeba demontować głowicy. Trzeba uchylić zawór danego popychacza, wyjąć dźwigienkę, wyjąc popychacz i odwrotnie. Na każdym cylindrze. Ale jak nie masz o tym pojęcia, nie bierz się za to. Od 40 lat jestem mechanikiem, więc ogarniam pewne rzeczy sposobem. Dodano po 4 Wymień popychacze hydrauliczne napędu...
zawór egr i wezyki do sterowania turbo sprawdz
Radziłbym przedłużyć przewody i podłączyć. nie czujnik a zawór - jak mniemam.
Witam. Moja Astra 1,7 DTI ma podobny problem mianowicie zapisuje się ten sam błąd (P0251) i auto gaśnie, usterka pojawiła się tydzień temu gdy był niski stan paliwa. Zgasło i odpaliło od tzw "szczała" pojechałem na stacje i dotankowałem przez 2 dni było OK. Gdy zaczeło gasnąć powiazałem to z niskim stanem paliwa. Wymieniłem f.paliwa i nic to nie pomogło....
Tam masz dwa przekaźniki , jeden zależny od drugiego ; sprawdź przekaźnik pierwszy z lewej od przekaźnika pompy i wtrysków . On podaje 12 V na cewkę przekaźnika pompy , na ECU , na grzałki sond lambda i zawór odpowietrzenia zbiornika. Posprawdzaj bezpieczniki , a szczególnie nr30. ECU to Motrionic 1.5.5.
który to jest? czyściłem czujnik ciśnienia i z po drugiej stronie jest jakiś zawór od strony skrzyni na listwie wtryskowej to o ten chodzi???
Przeglądnij zawór pochłaniacza paliwa powinien być przy obudowie filtra powietrza, od niego idzie sztywna rurka do podstawy przepustnicy tam na końcu tej sztywnej rurki jest gumowe kolanko i ono lubi pękać(parcieć).
Witam. Problem pojawił się tamtej zimy. Przy temperaturach poniżej 0 silnik strasznie szarpał. Po przejechaniu ok 5km wszystko było już OK i silnik pracował prawidłowo. Charakterystyczne jest to że szarpie w przedziale obrotów od 2000 do 3200. Poniżej i powyżej nie szarpie. Przez okres letni było raczej OK, ale teraz znów pojawia się szarpanie i pewnie...
Dla innych użytkowników tego modelu silnika: problem był w rozrządzie. Łańcuch wyciągnięty i wyrobione zębatki. Wymiana kompletnego rozrządu pomogła - auto dostało mocy i przyspieszenia. Co do lampki i błędu P0400 to należy przeczyścić kolektor dolotowy i zawór EGR. Opel ma to do siebie, że tam zbiera się sporo nagaru i przydławia powietrze na wolnych...
Pozycja poniżej 1V to zawór zamknięty.
Po rozgrzaniu silnika i włączeniu ogrzewania, porównaj ciepłotę węży na dopływie i odpływie nagrzewnicy - jeśli jest duża różnica, to nagrzewnica zamulona. Sprawdź jeszcze przed tym, czy otwiera się całkowicie zawór nagrzewnicy.
Na początek możesz wymienić tylko uszczelki na tym zaworze, znikomy koszt. Sam zawór to już kilka stówek.
Witam, auto jak w temacie, po rozgrzaniu silnik szarpie na wolnych obrotach, moc ma odpowiednią, podczas jazdy nic nie przerywa. Wymieniłem rozrząd poskładany na blokady, 3 razy sprawdzany, podmieniony EGR, map sensor, cewka, nowe świece, ciśnienie sprężania równe na każdym cylindrze w granicach 15 bar, ciśnienie paliwa 3,5 bar, sterownik podmieniany,...
W ramach aktualizacji tematu powiem, że pomoc otrzymałem na zagranicznym forum. Problemem był niesprawny zawór par paliwa przy kolektorze. Temat do zamknięcia.
Problem z olejem rozwiązany poprzez wymianę czujnika oleju. Pod komputerem pokazał jedynie błąd P0100 tj. błąd przepływomierza powietrza. Ale przepływomierz działa tzn. komputer pokazuje, że podaje dobrze dawke powietrza. Tak to wygląda na 1, 2 i 3 biegu przy przeciąganiu do 6 tys. obrotów. Obstawiam, że to zawór EGR. Możliwe?
Tylko że gdy silnik jest zimny i wtedy występuje problem, to LPG chyba nie działa (włącza się po rozgrzaniu silnika). Może spróbuję dla pewności zakręcić zawór w butli aby mieć pewność że uruchamiam auto tylko na Pb95. Gdy auto jest rozgrzane, (i wtedy już działa na LPG) to wszystko działa normalnie. Tylko gdy jest zimne to jest problem
Witam. Zawór EGR do czyszczenia.
W moim przypadku nie pomogły mapy, wymiana świec, czyszczenie przepustnicy. Poza tym, mechanik psikał łatwopalnym sprayem we wszystkie miejsca, z których potencjalnie mogło dostawać się lewe powietrze. Komputer wyświetlał błędy p0106 i p0171. Sprawdziłem także zawór oparów paliwa poprzez odkręcenie wlewu paliwa na odpalonym silniku, co nie wpłynęło...
Witam Ostatnio w moim Oplu Corsie C 1.0 12 V pojawiły się następujące niepokojące objawy: po przejechaniu kilku kilometrów zapala się kontrolka serwisu (samochód z kluczem) - wtedy samochód zaczyna szarpać, traci moc, po puszczeniu gazu na wolnych obrotach faluje. Kiedy zgaszę samochód i odpalę ponownie po przejechaniu kilku kilometrów kontrolka gaśnie...
Wykręć że zawór EGR ( trza spuszczać płyn chłodniczy!) i go wypiaskuj. Żadne moczenia w jakichkolwiek płynach, tylko czyść na sucho! Ja mam taką metodę, że robię to bez odkręcania, zrobiłem sobie proste urządzenie, 3 minuty i po sprawie.
Zawór jednokierunkowy .
mi to wygląda na zawór EGR, stanął chyba w pozycji otwartej
do kolegi tymbark Zawór ERG nie jest podłączony do układu chłodzenia To zwór recylkulacji spalin.
Witam wszystkich. Wymieniłem w swoim aucie zawór SCV i w związku z tym mam pytanie. Czy po jego wymianie należy wykonać proces adaptacji pompy, czy po prostu użytkować auto normalnie tak jakby żadnej wymiany nie było? Jeśli taki proces należy wykonać to poproszę o wskazówki jak dokładnie wykonać tą procedurę. Auto o jakim mowa to Corsa D z silnikiem...
Obecnie cześciowo problem zdiagnozowany lecz mam kolejne pytanie dla znawców tematy jeśli nie mogę uruchomić menu serwisowego co by to mogło oznaczać ? Drugi temat gdzie w corsie D znajduje sie zawór nagrzewnicy oraz czy dostanie sie do niego wiaze sie z rozebraniem całej deski ?
Ten filmik co nagrał to jakieś bohomazy. Kpina. A "syczeć " może sam zawór rozprężny, a najbardziej dysza, bo nie wiadomo co tam jest. Jak by to sam gaz syczał to by uciekło w parę godzin a nie trzy tygodnie. :lol: :lol: :lol:
Wygląda na zawór EGR.
Opel Corsa D 1.2 2008 r. Witam, chciałabym się zapytać co może być przyczyną, tego, że Corsa nie odpala na wszystkie świece a w czasie jazdy jest uczucie szarpania na obrotach poniżej 2,5 tys? W samochodzie zostały wymienione wszystkie świece, cewka, zawór egr, przepustnica, jest nowy akumulator. Komputer nie wykrywa żadnych błędów.
Witam .Potrzebuje pomocy z moją corsa jest to silnik1.4 2005 i jest problem że przy gwałtownym przyspieszeniu wyłącza gaz i jeździ na benzynie tylko powolne dodawanie gazu tylko dojeżdża do 40 km na godzinę i przełącza na benzyne. Wymieniłem już filtry i lotny i ciekły wyczyscilem elektro zawór i nic nie pomaga.
Jaki zawór wymieniłeś?
To wiadome ze usterka jest mechaniczna! morze być uszkodzony zawór lub tłok itp...
Dzięki za odpowiedź, póki co zawór EGR został odpięty i auto jeździ lecz świeci check (normalka). Nowy zawór EGR poszedł do reklamacji i zobaczymy co będzie dalej ;-))
To pewnie uszczelka pod głowicą. Z jakiego zaworu płyn ucieka??? Zawór sterujący płyn chłodniczy. https://obrazki.elektroda.pl/7709164200_...
niuniu36 ma rację. Przerabiałem ten temat w takiej samej corsie. Na początek możesz wyjąć SCV i go wyczyścić. pomaga na 5km, ale wtedy bedzie pewność. U mnie w dodatku przez uszkodzony zawór klepał układ wtryskowy. Jeżeli zdecydujesz się na wymianę to kup zawór do modeli po 2005 roku. Jest on pozbawiowy wady (chowa się spiralnie i nie zaciera)
Nowy zawór tylko. Ten typ tak ma ze pada, używki zazwyczaj nie są dobre lub starczają tylko na chwilę.
Witam. Od pewnego czasu jestem szczęśliwym posiadaczem Opla Corsy 1.2 16v 1999. Przebieg około 120 000 km. Od momentu zakupienia samochodu jest problem z obrotami I spadkiem mocy. Silnik zapala bez problemu, jednak kiedy podczas postoju gwałtownie dodam gazu dławi się, obroty spadają bardzo nisko. Wydaje się, że zaraz zgaśnie. Mimo to nie gaśnie i po...
Witam. Podepnij samochód pod kompa to wiele się może wyjaśnić. Podmień zawór EGR bo ten najprawdopodobniej się zacina.
Była podstawiona druga Corsa C 1.0 silnik tak samo podmienialiśmy z tamtej przepławkę , czujnik położenia wału i zawór EGR - w tamtej corsie nie było najmniejszych problemów na częściach z tej uszkodzonej. Nie podmieniany był tylko przekaźnik pompy paliwa
Witam. Od pewnego czasu jestem szczęśliwym posiadaczem Opla Corsy 1.2 16v 1999. Przebieg około 120 000 km. Od momentu zakupienia samochodu jest problem z obrotami i spadkiem mocy. Silnik zapala bez problemu, jednak kiedy podczas postoju gwałtownie dodam gazu dławi się, obroty spadają bardzo nisko. Wydaje się, że zaraz zgaśnie. Mimo to nie gaśnie i po...
Wtyk wypięty z zaworu EGR. Jeśli sam zawór jest w porządku, nie zawiesza się, bardzo możliwe że masz zapchany katalizator.
A masz tam zawór odpowietrzający bak ?
Przyczyną trybu awaryjnego może tez być przepływomierz, nieszczelności w dolocie, nieszczelności w podciśnieniu, sama turbina i parę innych elementów, ale o tym na forum było sporo - starczy poczytać i posprawdzać. Jak zwykle warto zapytać komputer o błędy. Podciśnienie ma być cały czas, zawór reguluje ile ma być na gruszce. Nieststy opli nie znam zupełnie...
Witam. Samochód to Opel Corsa 1.7 CDTI 101KM. Problemem jest to, że silnik bardzo głośno pracuje (klepie). Długo odpala +5*C w górę (porównując z np. 1.9 TDI PD), a przy -15*C pali na dotyk. Czasami po odpaleniu potrafi zgasnąć, ale po kolejnej próbie pracuje dobrze. Moc jest w pełnej skali. Rozrząd ok. Wydaje mi się, że wszystko bierze się od układu...
Wzrastające obroty na zimnym silniku to nie zawór spalin. W pozycji otwartej EGR silnik by kulał na biegu jałowym. Po drugie na zimnym silniku ten zawór nie pracuje dopiero po rozgrzaniu sie silnika do około 60 st. Możesz zaślepić jeśli nie ma przepływomierza to skutkuje ale zawór recyrkulacji musi być sprany elektrycznie bo i tak bedzie zapalał lampkę....
Dzięki za zainteresowanie tematem.Zastanawia mnie tylko jeżeli ktos zaslepił ten zawór , to co się stało z wtyczką połączeniową.? Dodano po 2 CK! Dzięki za zainteresowanie tematem.
Jaki ptencjometr przy pedale gazu w Corsie B ty lamerze zakichany? Takich powinni wykopywac z tego forum na wieki. On ma albo uszkodzoną przepływkę, albo przycięty nagarem zawór EGR
Pali tak samo, może troszeczke więcej. Tak, na innych biegach i niższych prędkościach też się dzieją takie rzeczy. Czy uważacie, że mógł się znowu zatrzeć zawór EGR?
Ja swego czasu miałem Corsę z tym silnikiem. Z tego co pamiętam u mnie uszkodził się właśnie ten potencjometr z którego sterownik silnika odczytuje położenie zaworu. Niestety, musiałem zakupić oryginalny zawór w serwisie, bo wtedy chyba nie było zamienników. Zaślepiłem nowy zawór i tak jeździłem bezproblemowo kilka lat, do czasu sprzedaży samochodu....
Witam, sorry ze zakładam nowy temat ale mój problem nie został rozwiązany, a założony wczesniej temat jest już zamknięty, mianowicie chodzi o to ze auto nie pracuje na wszystkich cylindrach, ale tylko na wolnych obrotach bo gdy się jedzie to przyśpiesza normalnie i wszystkie garki pracują.To samo dzieje sie na paliwie i na gazie, wymienione przewody...
Powiedz mi tylko jeszcze jak wygląda ten zawór i gdzie go szukać?
bo teście wyświetlilo mi zawór recyrkulacji spalin
Tylko czy wtedy nie powinny pojawiać się jakiekolwiek losowe błędy? Od tak sterownik zaczyna źle działać, zimny lut albo nawet lekkie zwarcie nie powinno generować błędów? To byłby niesamowity przypadek, że najpierw był błąd P0130, potem wypadanie zapłonu (z przyczyną w zalanych świecach) i jeszcze doszedł by do tego ECU... Poniżej kilka pytań: 1. Czy...
Zawór EGR zaślepiłęm i dalej to samo...podkreślę że dzieje się tak jak auto się zagrzeje....i na gazie i na benzynie...to samo Czy może mieć wpływ to że jakis czas temu mechanik demontował zbiornik paliwa??? w sumie to po tej operacji corsina zaczeła wariowć????????
zawór recyrkulacji corsa zawór recyrkulacji spalin corsa zawór zawór wydechowy
zbiornik zmywarka powiesić kolumna wkładka menuet
dzwonki polifoniczne dzwonki polifoniczne
Jak usunąć klej z ubrania za pomocą żelazka? Renault Megane III Diesel - Układ Zasilania Paliwem