To nie jest wina kostki tylko pręta "płetwy" pomiędzy mechaniczną częścią stacyjki a właśnie kostką, ten element pęka (jest to odlew ze ZnAl) i kostka pozostaje w pozycji przekręconej na zapłon. Musisz wyjąć wkładkę, ten element gdzie wkładasz klucz z obudowy stacyjki
Odczytaj pin i zakoduj klucz .%Po co tyle kombinacji?
Byla niedokręcona. Dokręciłem ją na razie palcami. W takim razie lecę do domu po klucz.
klucz 19 plastki , czujnik mocowany obok lapy sprrzegla wymiana 3.5 minuty:D
Witam mam problem z TV Corso l14r1, działał bez problemu ale teraz wyskoczyło mi okienko w którym mam podac klucz :?: bez niego niemoge nic zrobic, aby wszytsko było jasne, nikt z użytkowników niezakładał żadnego klucza. Moze jest jakis uniwersalny klucz do tego modelu Z góry dziękuję Zajdler
Rozumiem że klucz inny? Immobilizer?
Może opisz co to za pastylka. Czy znajdująca się w główce kluczyka , czy występująca oddzielnie?. Czy posiadasz działający jeden klucz?
Myślę, że najprościej i najtaniej będzie dopasowanie zamków do klucza od stacyjki. Nie trzeba wówczas żadnego programowania. Trzeba wymontować wkładki zamków, rozebrać je i dopasować zapadki pod posiadany klucz.
Klucz imbusowy i wykręcasz 4 małe śrubki w narożnikach radia ,pózniej klucze ewentualnie 4 gwozdzie i radio wyjęte.
No właśnie
Kup nowy wkład i dopasuj stary klucz.
Problem z immo, masz drugi klucz?
Witam potrzebuje dorobić nowy klucz do corsy b, stary zgubiłem i mam zwykły bez immo. Jaki będzie najtańszy sposób poradzenia sobie z tym problemem? W serwisie kluczy wołają 250zł. Jak mogę odczytać pin z immo, aby obniżyć koszty? Poza tym, wie ktoś jak mam rozebrać stacyjkę? Dzięki i pozdrawiam
Od środka samochodu odkręcasz śruby mocujące lampę, pasuje tam bodajże klucz do kół.
Pęknieta sprężyna w zamku. Czy ta sprężyna jest wymienialna? Czy jeżeli wymienię zamek to będę musiał zmienić klucz, imobilajzer?
Dobry op com lub tech 2 ( serwisowy a nie kabelek )czy MDI z aplikacją techa no i oczywiście kod immo jest potrzebny. Ewentualnie może ktoś kto dorabia klucze zrobi klona ze starego klucza.
pompa stara, czy założony cały komplet z jednego wozu ( pompa, puszka immo, klucz)
Tymczasem stare oryginalne śruby jak i nowe przy ok 85Nm się poddają. To nie jest możliwe. Albo masz śruby z plasteliny albo klucz z chińskiego marketu.
Da się, kupujesz na złomie klucz ( astra, corsa, vectra, omega) za powiedzmy 30 zł, wydłubujesz transponder-chwała Bogu nie jest przyklejany jak w VW- i programujesz.
A co robił ten człowiek w czasie jak TY moczyłaś klucz w płynie hamulcowym?
w starych omegach mozna tak było zrobić, w kolegi corsie trzeba zaprogramować klucz od nowa. Pin powinien nam dać serwis po przekazaniu dowodu rejestracyjnego stwierdzającego że jesteśmy właścicielem pojazdu, lub odczytać z centralki immo, lub wywalić immo ze sterownika na stałe.
Sprawdzałem akumulator włożone były 2 nowe i teraz na końcu żelowy aby nie było spadku napięcia , co jeszcze moge dodać napewno wymieniana byłą stacyjka bo jest inny klucz do drzwi
Masz uszkodzony czujnik walu korbowego lub jak kto woli czujnik predkosci obrotowej a dokladnie kod usterki 0335 czyli czujnik predkosci obrotowej przy wartosci start. Zamocowany jest on do bloku slinika od tylu na polosia prawa za pomoca 1 sruby na klucz torx wew jest osadzony na oringu brazowym i podlaczone jest zlacze konektorowe z dwoma wtykami....
Nie wiem czy można go od ręki kupić i wymienić? Kupowałem go już trzykrotnie w tym samym, niedużym sklepiku motoryzacyjnym. Wymiana jest prosta. Potrzebny jest tylko odpowiedni klucz płaski. Najpierw trzeba wypiąć kabelek.
klucz zapasowy można zrobić bez pinu i są do tego bardzo tanie urządzenia.
Pin poczytasz z byle kąd.Ecu,licznik,box itd. Nie,zwykły kabel obd nie wystarczy,potrzebne cos co wyciaga przez ganiazdo takie tematy. Srednio myślac uwazam ze nie bedzie ci sie opłacało kupowac sprzetu zeby to zrobić. Klucze z zakupionym autem dostaje sie najmniej 2,a jak dostajesz jeden i to jeszcze dorabiany to oznacza ze były zabrane przez władze...
Od czego zaczac ? W sumie to masz dwie opcje. Pierwsza to oddać do warsztatu, a druga to podłączyć tester . Pewnie wysypało immo (jak miga klucz)i sam i tak nie poradzisz. Więc opcja pierwsza.
Wsad jest inny niż standardowo, bo corsa jest po lifcie. JayRo czym czytałeś te kody, jakiś kalkulator. Podane przez Ciebie cyferki wydają się być na moje oko prawidłowe. Ja co prawda miałem wcześniej te wsady od kolegi, ale dopiero teraz zachciało mi się rozpracować jak to jest liczone. Wygląda na to że klucz do liczenia jest taki jak w tych starszych...
A ewentualne przełożenie wewnętrznej części stacyjki, do której pasuje "stary"klucz do nowej obudowy stacyjki ma sens ?
Pod ta osłoną musi być spłaszczenie na klucz. Ciężko jest się tam dostać ale do wymontowania.
Czy klucz 2802 zadziała dla PADDGO_INERGY? czy muszę sam to rozgryźć?
Witam jak możesz odkręć filtr i sprawdż siedlisko uszczelki czy nie ma zadzioru lub ubytku metalu w nim.Rozumie że prawidłowo wkręcasz filtr i uszczelka przy wymianie jest naoliwiona.Skoryguj czy w tym samym miejscu pojawia się wyciek.Miałem podobną sytuację w Corsie, komuś kiedyś zjechał klucz i uderzył nim niby nic ale za każdym razem nacinało uszczelkę...
Witam, Posiadam Corsa C 1.2 z 2002 roku. Przestał działać totalnie zamek centralny, tzn. po naciśnięciu kluczyka zapala się dioda na kluczu i migają światła, ale nic nie reaguje. Po przekręceniu klucza w drzwiach otwierają się tylko boczne. Poza tym żadnej reakcji. Na dodatek nie mogę otworzyć bagażnika nawet kluczem. Próbowałem zakodować klucz, ale...
Potrzebujesz nowy "klucz z pilotem", transponder, kod PIN oraz odpowiednie "narzędzia" np. Tech2 .
jedna sruba (nie pamietam jaka) Pozdrawiam! Śruba M6, i dwa rozwiązania -klucz 10mm -imbus 5
Lubię każdą robote którą wcześniej już robiłem :) Zawsze możesz określić ile czasu Ci to zajmie, wiesz od czego zacząć jaki klucz do ręki wziąść itd. Lubię też od czasu do czasu jakąś robote w kabinie, ze względu na to że nie muszę dłuog rąk szorować po takiej robocie :)
Robiłem to kiedyś i poszło bez problemów, zarówno klucz jaki i pilot. Kasowałem wszystkie piloty i potem po kolei dodawałem nowe, tak samo klucze.Robiłem op-comem w Corsie z 2002 roku.
Wina kolumny kierownicy, nie przechodzi prąd przez krzyżaki, jak masz klucz wyjęty to masuje ją ten dzyndzel co blokuje kierownicę, jak klucz wsadzisz dzyndzel się chowa.
To co pokazałeś to łącznik kolumny kierownicy - sprawdź czy śruby na jego końcach są odpowiednio dokręcone (załóż klucz z nasadką i spróbuj dociągnąć ) ...
Proszę o pomoc. Jeszcze wczoraj w mojej Corsie B działał w drzwiach z centralnym zamkiem, mechanizm zabezpieczenia przed kradzieżą. Przy zamknietych drzwiach kierowcy po szybkim obróceniu kluczyka w prawo (do pozycji poziomej) następowała blokada wszystkich rygli w drzwiach (nie można ich było wyciągnąć). Dziś próbowałem kilkakrotnie obrócić kluczyk...
Jest na klucz 19 mm nasadowy, znajdziesz.
Pewnie by się dało, ale nie wiem czy gra warta świeczki. Najtaniej kupić uniwersalny sterownik centralnego zamka, montaż to godzina z wypiciem piwa, koszt około 50zł a całkiem przyzwoicie to działa. Minus taki że masz klucz do odpalania i pilot do otwierania.
immo ununiesz jak masz programator do motoroli,uzadzenie to immo do opla z pinem(ciezko jest wyciagnac pin)-nr aukcji IMMO,IMMOBILIZER OPEL ,ORGINALNY KLUCZ I PIN (numer 343373946
dostać się do steronika, na kablach czerwonych ma byc plus bez wzgledu na polożenie klucza w stacyjce, na czarnych plus jak klucz jest wlaczony, na brązowych masa.
Kluczyk może dorobić ASO i jest to niemały koszt. Kod na kluczyku to mechaniczny kod klucza, nie ma związku z transponderem, jego kod masz na karcie "CAR PASS" (o ile ją masz), choć nie wiem czy masz tam tylko kod mechaniczny (do awaryjnego uruchomienia) czy masz też elektroniczny. W ASO mogą Ci wprogramować nowy transponder. Można też "wyczyścić" immobiliser...
Wykopki, ale stanąłem przed tym wyzwaniem. Zupełnie nie opłaca się ta ekwlibrtstyka, po lewaj stronie. Koledze zajęła 2 godz, a co naklął przy tym, to sam wie. Odkręcenie 4 śrub osłony zderzaka ,3 śrub mocujących reflektor, i 2 wkrętów przy nadkolu, wyjęcie reflektora, wygodna wymiana żarówki, i ponowny montaż zajmuje 15 min, bez ryzyka urwania czegokolwiek....
sterownik immo jest w ECU ? Generalnie moze jest jakas procedura, bo w tym okregu immobilizera mam klucz zaklejony tasma:P Moze byc klucz cały czas w polu immobilizera ?
Zapewne immo blokokuje bo transponder ulegl uszkodzeniu jak klucze glebowaly :P I co mam teraz zrobić? Drugi klucz mam aktualnie w domu, nie przy sobie :/ ile to będzie kosztować?
Tech2->nadwozie->immobiliser->dodaj klucz->wykonywać polecenia techa. Warto przed programowaniem skasować poprzednie zarejestrowane klucze
Patrze po sklepach z częściami to rozróżniają te wkładki na corsy do 95r ( płaski klucz jak w kadettach) i od 95 do 2000r - klucz już zaokrąglony z miejscem na immobilizer. A obie stacyjki są powyżej 96r więc może spasuje. Spróbuje jutro rozwiercać, może jakoś z boku żeby ta zapadkę ruszyć, troche bez sensu tak wyszarpywać całą wkładkę od przodu.
Nie pamiętam dokładnie, ale chyba jest nad lewą półosią tą krótką. Na pewno jest na klucz 13. Poziom oleju powinien być równo z korkiem wlewu oleju do skrzyni.
Chciałbyś do QX5 dopisać oryginalny klucz Opla - to się nie uda ! Jest stosowany inny algorytm szyfrowania informacji. Częstotliwość pracy to nie wszystko. Właśnie dlatego są produkowane alarmy bezpilotowe, sterowane odpowiednimi impulsami centralnego zamka sterowanego fabrycznym pilotem. W Katowicach usługa frezowania i programowania klucza do samochodów...
Rozrząd wymieniony i wygląda na to że lało na pompie oleju. Nie wymieniłem uszczelniacza na wale bo nie mogłem odkręcić śruby. Jaki ma gwint śruba na kole pasowym wału? Kręciłem i w prawo i w lewo kluczem z dużym ramieniem - rwały się pospawane płaskowniki blokujące wał. Klucz udarowy też nie dał rady.
opel corsa 1.5 TD isuzu ZAWOR ELEKTROMA hej dostalem sie do tego zaworu bo auto nie zapala raczej pali trzeba dlugo krecic i raz zapali a raz nie. Ale tego zaworu nie moge odkrecic bo zaden klucz nie pasuje i moze mi ktos pomoze
Wkładka pasuje od Corsy B. Przekładasz zapadki w środku i pasuje stary klucz. Pętla immo jest do przełożenia. Jeżeli w nowej masz pętle to nie musisz jej przekładać. Pętla pomiędzy Daewoo a Oplem nie jest zamienna.
Dziękuję za pomoc. Postępowałem według wskazówek choć zamiast przyrządu użyłem klucza hydraulicznego z a pomocą którego zablokowałem piastę. Dodano po 9 Zgodnie ze wskazaniami forumowicza MikeC dokręciłem piastę koła pasowego w trzech etapach 150 Nm + 45° + 15°. Użyłem nowej śruby ale zamiast przyrządu zastosowałem klucz hydrauliczny którym unieruchomiłem...
Witam Problem został rozwiązany dziękuję wszystkim za pomoc. Odpowietrznik znajduje się z lewej strony u góry chłodnicy (plastikowa śruba na klucz i krzyżak) patrząc na silnik od przodu i co ważne trzeba go naprawdę porządnie przegonić. Temat zamknięty
Czy klucz-czyli grot wyjąc z nowego i włożyć do starego? Tak. https://tagra.pl/opel/1167-obudowa-opel....
odczytaj pin z pouszki immo jesli nie masz, zakup transponder na allegro, dokoduj klucz za pomoca opelscannera, opcoma lub innego sprzetu. to jest najtansze rozwiazanie.
Jak swieca mokra to uszczelka pod głowica dmuchnieta i zalewa swiece olejem i połynem chłodniczym, koszt uszczelki nieduzymax 30 zeta a z autodaty weźmiesz momenty dokrecasnia srub, klucz dynamometryczny i bedzie git :D
Wyszlo na to ze kod jest zmienny zalatwilem cala sprawe za pomoca techa i szlifierki. Klucz dopilowany kluczyk dopisany do komputera i wszystko dziala juz 2 lata.
Jak otworzyć klucz z pilotem do Corsy C 2001? Dziękuję za odpowiedź.
Ewentualnie orginalny klucz zamocuj do stacyjki, a dorobionym kluczykiem odpalaj :D Immo będzie czytało kod z orginału. Ja u siebie tak mam i działa bez problemów :D
To jest klucz do wtryskiwaczy z czujnikiem wzniosu iglicy, czyli z przewodem. Patrząc na poprzedzający wpis sugerował bym kosz w całości, bo kto wie do czego to doprowadzi?
Witam Chciałbym opisać problem z moim autem. Zaczął się nagle i bez wyraźniej przyczyny...a więc: Wkładamy klucz do stacyjki (klucze są dwa oryginalne) i powinna się zapalić kontrolka świateł awaryjnych (słabe podświetlenie trójkąta), które wg mnie informuje o tym że auto rozpoznało klucz i immo (ja to tak rozumiem). Niestety tego brak. Przekręcam klucz...
Witam, mam pytanie co oznacza poniżej ukazana kontrolka w pojeździe OPEL CORSA C 1.4 2004r. ? Google nie działa? A nie, działa!!! http://dixi-car.pl/kontrolka.htm Tylko klucz w poziomie. http://forum.opel24.com/topic/8432-swiec... I co jeszcze Ci potrzeba? Zapewnienia, że dalej możesz tak jeździć? Biegusiem do...
Nie wiem z czym masz problem , na napinacz zakładasz klucz / bo na pewno nie masz specjalnego do napinaczy/ naciągasz , zakładasz pasek ,puszczasz napinacz i po kłopocie.P
Witam problem leży w tym, że wyjmę klucz ze stacyjki a po chwili zaczyna się świecić kontrolka od poduszek, czasami żarzy, sporadycznie przy wkładaniu klucza do stacyjki mrugnie check engine. Błędów w air-bag i w silniku nie ma, sprawdzone Op-com, Auto Com i CDIF2. Nie wiem czy zegary świrują czy BCM, miał ktoś kiedyś coś podobnego ? Każda pomoc się...
Na mój klucz pneumatyczny nie mam co liczyć bo jest zbyt "zajechany" czyli wystarczy że zmieszczę się w zakresie 150-170 Nm >?< i powinno być ok
W oplach z tamtych lat częsty przypadek był z luzami na wybieraku od biegów(czasem gumka na lewarku), najczęściej sworznie które są cienkie i plastikowe części, można też zrobić regulacje samemu na łączeniu od popychacza lewarka z wybierakiem(skorzystać z kanału czy podnośnika), jest to na jak dobrze pamiętam śrubkę 8(klucz 13), pomijając zużyte synchronizatory...
Zwykle przestawiaja się walki względem siebie do sprawdzenia potrzebujesz klucz płaski lub kawałek płaskownika i śrubokręt i ustalisz czy rozrząd jest przestawiony . A odnośnie ustawienia ponownego to zależy już od twojej wprawy i wiedzy
Bodajże klucz trzynastka płaski pasuje poprawnie. Czyli taki żeby na ciasno (lub lekkim luzem) wszedł w rączke tam gdzie jest zawleczka. Ja tak w astrze F ściagam.
klucz,immo,bcm ,licznik ,ecu silnika o identycznych numerach, to dla laika spec potrzebuje ecu o objętnie jakich numerach 1.0 xep
Witam mam problem tego typu jechałem wczoraj i zgasło mi najpierw radio później cała deska rozdzielcza zapaliły się błędy kierownica się zablokowała aż w końcu samochód zaczął szarpać jakby przestał dostawać paliwo i zgasł i już wgl nie odpala jak wsadzam klucz to wydaje dziwny dźwięk jakby alarm ale nie do końca dziękuję ślicznie za pomoc .
No dobrze co radzisz. Klucz zapasowy - dzieje sie tak samo. Co robic??? Odczytac błędy komputera. Czy wykaże jakis kod usterki?
Patrząc na obudową z przodu to z Panasonica to on ma tylko napis. Spróbuj wcisnąć trzy razy klawisz zielony na pilocie. Będziesz mógł wejść w menu i wyłączyć blokadę rodzicielską. Najprawdopodobniej jest to wersja znana u nas jako TV2K lub TV3K. Szukaj jako CORSO PROVISION ELEMIS
klucz tylko nowy ID40 przekodowany pod opla ,a pin można też odczytać z odpowiednich modułów zainstalowanych na pokładzie.....no i jeszcze trzeba mieć czym to ogarnąć
W skrócie, nie dasz rady. Jeszcze trzeba centralkę z Vectry i Techa by dopisać klucz. Potem dorobić grot i immo, jeśli masz. Szkoda zabawy. Lepiej kupić za parę groszy centralkę z pilotami i dołożyć.
O, ciekawa usterka. Najlepiej podłączyć się z diagnozą do body computera i popatzreć co tam słychać w sprawie przeciwmgłowych, czy myśli że ma zapalone a jeżeli tak to dlaczego. Można by tez zrobic test el. wykonawczego dla tej kontrolki. Jeżeli tam nie ma nic podejżanego to do sprawdzenia czy w instalacji coś sie nie przywarło.. No i oczywiście body...
Opel corsa C 1,7DI 2001r. i za pomocą zwykłego opcoma.Tylko sterownik był wyzerowany.wprowadziłem nowe dane z mojego auta pin numer vin ,klucz mech.itp. potem tylko zgrać z immo i modułem komfortu i gotowe.
Próbowałem zaprogramować nowy transponder klucza jednak nie powiodło mi się. Po podaniu security code udało się wyczyścić poprzednio zapisane klucze, jednak gdy chciałem zaprogramować nowy klucz to dostałem tylko powiadomienie o udanym programowaniu - lista kluczy nadal pusta a transponder nie jest wykrywany przez immo. zakupiony transponder to pcf7935...
Nie zmieniłeś w międzyczasie kluczyka. Każdy klucz ma zapamiętywane ustawienia osobiste (personalizacja ustawień). Poczytaj instrukcję obsługi. Wyciąg z instrukcji: Ustawienia opcji można przypisywać do kluczyka, który jest aktualnie używany 3 24. Następujące elementy oświetlenia są dodatkowo włączane po otwarciu drzwi kierowcy: ■ Podświetlenie...
musisz zdemontować boczek z drzwi dobrać się do wkładki zamka i wyjąć, wypchać ułamany klucz białe kołki do tapicerki mogę Ci podesłać powodzenia s. Dodano po 1 a na zimę najlepszy centralny z pilota :]
Jestem na telefonie to słabo widać. Na chłodnicy masz tylko jeden czujnik i z niego wychodzi wtyczka. Wypnij ją i zobacz czy wentylator się załączy. Jak nie to czujnik wadliwy a jak włączy to przekaznik. Wtedy napisze ci gdzie się znajduje. Dodano po 2 Czujnik poznasz że aby np go wyjąć to potrzebny będzie klucz. Nie wiem jak to wytłumaczyć. O ile pamiętam...
Witam, Mam problem z nawiewem na 1 i 2 biegu (dmuchawy) strasznie piszczy. Wczytałem się, że to łożysko woła o wymianę. Ale mam pytanie (z raczej serii głupich, dla wiedzących) - gdzie jest i jak wymontować dmuchawę nawiewu? Auto ma klimatyzację, coś to zmienia? Samemu, w domowym zaciszu (przy założeniu, że klucz i śrubokręt nie są mi obce) jestem w...
posłuchaj.rozkręć elektrozawór przy parowniku,ten na którym jest taka duża czarna cewka,pod tą cewką jest trzpień który trzeba wykręcić z parownika(chyba klucz 19) w środku tego trzpienia jest metalowy "pręt" z gumowym uszczelniaczem,porządnie wyczyść oba elementy złóż wszystko do kupy ,sprawdż szczelność wodą z mydłem,i napisz czy działa.
wymienie Ci w mitsubishi jest na obudowie skrzyni na klucz nr 10 tak samo jak w renault w Fiacie mozna spotkac na klucz 8 mówiłem o dzwonie skrzyni a w aparacie to bedzie tylko wkrętak krzyzakowy lub torx faktycznie twój avatar mówi wiele i cztaj dokładnie całe posty (pisaem do osoby nie znajacej sie na mechanice wiec wytłumaczyłem to bardzo prosto...
Witam Gdzieś zapodział mi się w domu kluczyk z pilotem do CORSY C - jest gdzieś w domu ale już tydzień szukam i nic.. Stąd mam pytanie. Na ten moment mam jeden klucz - zwykły bez pilota. Chciałem dorobić drugi zwykły klucz ( bez pilota ) ale okazało się że ma chipa w wersji 4 ( generacji 4 ) który trzeba niby dodać przez podłączenie do komputera. Teraz...
Chcę się tylko upewnić. Nowe świece z płaską uszczelką. Dokręciłem ręką do oporu, potem,, założyłem klucz dynamometryczny z nastawionym momentem 14Nm i próbowałem dojechać do 1/4 obrotu. Klucz wyłączył się przed 1/4 obrotu czyli doszedłem do około 60 stopni. Nie ciągnąłem mocniej bo zaczął sie robić dość duży (względnie) opór. Pytanie, czy poprawiać...
Nie dokręca się na pałe, tylko "pod ciężarem klucza". Dajesz klucz na 45 stopni od góry i opuszczasz. Potem pół obrotu i tyle. Jak dociągniesz na siłę, to wałeczki mogą odcisnąć ślady na bieżni. Żadnego łożyska nie wolno dociągać na siłę.
Po wymianie baterii - kluczyk nie otwiera/zamyka drzwi. Próbowałem jak w różnych wskazówkach zaprogramować centralny zamek (włożyć do stacyjki klucz-przekręcić-nacisnąć etc.) to nie działa.
Myślę, że głowica do zdjęcia ponownie i sprawdzić szczelność. Do tego jeżeli docierałeś zawory, to dobrze byłoby sprawdzić luzy, czego zapewne nie zrobiłeś. Co do wycieku oleju to połamałeś pokrywę zaworów /na narożnikach i w miejscach wkręcenia śrub/, gdyż jej dokręcanie też trzeba zrobić z głową i delikatnie. Jeżeli uszczelka już raz była wymieniana...
Witam, posiadam od niedawna Opla Corsę C 1.2 rok produkcji 2004. Ma ona oryginalny klucz z pilotem centralnego zamka. Zamek działa normalnie, ale problem pojawia się, gdy wyłączę zapłon i wysiądę z auta, następnie np otworzę któreś z tylnych drzwi, albo klapę bagażnika i wtedy zamek się zatrzaskuje. Podobna sytuacja jest, gdy podchodzę do auta i otwieram...
Ciekawe ile jeszcze bzdur wyciągniecie w ramach tej dyskusji (niekończącej się)? Jak można certyfikować oponę regenerowaną skoro każdy przypadek jest odmienny? Czy proces certyfikacji jest w ogólności rozumiany, czy tylko słowo klucz? Powtórzę po raz n-ty, że Archimedes nie wymyśliłby nic gdzyby kierował się prezentowanymi tutaj doktrynami. Jedyny warunek...
Jak w aucie jest zamek na klucz, to nie ma awaryjnego otwierania prosta zasada.
Za 4 tys. to nie ma co stawiać wymagań co do auta. Szukasz tego, co będzie w najlepszym stanie. Ale biorąc pod uwagę to, co napisałeś, to zastanowiłbym się nad Corsą C 1.2 B. Blachy w ocynku, silnik na łańcuchu, pali w normie, praktycznie auto jest bezobsługowe. Z naprawami każdy poradzi sobie, części w porównaniu do innych tanie jak barszcz. W rodzinie...
A co chcesz dokładniej? I w jaki sposób? Problem może być po stronie immo (nie rozpoznany TP klucza, klucz poza zakresem, TP klucza nie odebrany) lub po stronie sterownika np awaria lini kodowej, która to nawiasem mówiąc jest tożsama z przewodem sygnału prędkosci własnej pojazdu. Kolego, Tech1 i diagnoza immobilisera i sterowniak silnika (łącznie z...
na chwilę obecną pokonała mnie nakrętka od półosi kluczem udarowym BJC który tam ma bodajze 1750 albo 1850 nm odkręcenie czy coś koło tego co już wiele razy mnie ratowała w takich sytuacjach i odkręcałem nim sanki zapieczone aluminiowe i śruby różnego rodzaju od zawieszenia nie daje rady chociaż on na pewno nie ma tyle mocy a ma a realnie z 700-900...
gdy klucz spadł pewnie się uszkodził albo transponder wypadł, spróbuj drugim kluczem, ewentualnie ponowne kodowanie kluczy
Witam. Muszę wymienić komputer w opel combo 1.4 95r silnik c14nz. U mnie jest komputer 16204809GL D95010. Czy komplet komputer immobilizer i klucz od astry lub corsy od tego silnika 1.4 c14nz tylko różnią się oznaczenia na komputerze ale wejścia kostek te same. pasował by do mojego combo?
corso schemat schemat corso corso serwis
livebox router bezprzewodowo stabilizator lt1083 silnik mercedes atego temperatura
pioneer instrukcja obsługi polski pioneer instrukcja obsługi polski
Nagrzewnica Powermat błąd blD e 1 - wentylator działa, brak zapłonu Migająca dioda gwiazdka w lodówce Ariston - co oznacza?