REKLAMA

creative schemat t3100

Znaleziono około 23 wyników dla: creative schemat t3100
  • Czy jest możliwość rozbudowy zestawu głośników Creative Inspire T3100?

    Witam. Posiadam zestaw głośników 2.1 Creative Inspire T3100, lecz ich obudowy są w opłakanym stanie. Mam też pustą kolumnę na 7 głośników. Chciałem cały ten zestaw przełożyć do tej pustej kolumny i dołożyć 4 głośniki (połączenie szeregowe) aby nie zaślepiać pozostałych otworów. Czy jest możliwe takie połączenie? Jestem laikiem w tych sprawach. Schemat...

    Początkujący Naprawy   24 Sty 2018 22:51 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1671
  • Przeróbka głośnika Creative na wzmacniacz słuchawkowy

    Nie myślałem nawet o lutowaniu w tym czegokolwiek, a bardziej o to czy któryś z kilkunastu przewodów w kablu z tą wtyczką da radę jakoś spiąć i podpiąć pod czy to baterie czy zasilacz.. Tak prosto to się nie da. To co kupiłeś, wygląda na jeden mały element zestawu Inspire Creative T3100. Cały zestaw zawiera głośnik niskotonowy ze wzmacniaczem, głośnik...

    Początkujący Elektronicy   18 Sty 2018 20:41 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1410
  • REKLAMA
  • Creative T3100 - wtyczka mini-din 9pin

    Witam Wejdz na stronę: Tam jest schemat i wszystko jest opisane Pozdrawiam

    Audio Szukam   26 Maj 2010 20:49 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 4906
  • REKLAMA
  • Creative Inspire T3100 - zupełna cisza

    witam. zepsuł mi się zestaw głośników Creative Inspire T3100 (system 2.1).objaw jest taki ze w małym głośniku sterującym (jest w nim potencjometr z wyłącznikiem zamontowany na płytce z elementami smd ) świeci się LED a w subwooferze jak i w satelitach zupełna cisza.Zasilanie wchodzi bezpośrednio do układu głównego w subwooferze , zasilacz jest dobry...

    Głośniki i Zestawy Głośnikowe   30 Paź 2011 20:08 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 5207
  • Creative Inspire T3100 - pływający dźwięk.