jest to napewno alternator od punto i napewno daje 19v sprawdzałem dwoma miernikami cyfrowym i analogiem
To że działa fizycznie nie oznacza że wysyła prawidłowe komunikaty po lin . Jak włożysz tam analogowy regulator napięcie również będzie ok i również będzie brakowało komunikacji po lin . Cyfrowy regulator musi nie tylko regulować napięcie ale również wysyłać i odbierać informacje po lin .
Witam.To co jest na zdjęciu w książce jest to przekażnik lampki ładowania a nie regulator. Przekażnik załącza lub rozłańcza kontrolkę ładowania.Różnica między alternatorem 6-cio diodowym a 9-cio diodowym polega na tym że alternator 6-cio diodowy jest alternatorem obcowzbudnym .Bez problemu zamienisz regulator mechaniczny na elektroniczny zachowaj tylko...
Jak zwykły alternator 9 diodowy* z zewnętrznym regulatorem. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic26... *- jesteś pewien, że to alternator 9 diodowy? Tu masz schemat podłączenia alternatora z zewnętrznym regulatorem http://automatyka.ndl.pl/opel/podzespoly... Oznaczenia literowo cyfrowe, które występują na alternatorze,...
VCM 42705 wewnętrzne/zewnętrzne (wejście cyfrowe 11). 126 Napięcie akumulatora. Możliwe problemy po uruchomieniu. Uszkodzony alternator lub akumulator. Możliwy problem z okablowaniem. Sprawdź okablowanie. Wymień regulator alternatora lub akumulator. W razie potrzeby wymień alternator -09 -nie wiem co oznacza.
Tam umierały regulatory. Jesli przewod jest ok. Sterowanie jest cyfrowe. Są już dzialajace zamienniki.
Nikt nie poddał koledze myśli o możliwości wymiany pierścieni ślizgowych na nowe. W alternatorach nie tylko Boscha jest to standardowa czynność ( a nie przetaczanie na grubość bibułki papierosowej). Koszt nowych pierścieni 10-20 zł . Oczywiście to nie pomoże jeśli usterka nie wynika tylko z tego. Na obudowie alternatora Boscha jest jego 10-cio cyfrowy...
Sa 2 rodzaje regulatorow, cyfrowy i analogowy, tak samo wygladają, alternatory tez takie same, a regulatory NIEZAMIENNE! Dodano po 1 Po co ci 120A i wiecej, 1 raz ktos taką ma wizualizacje. Wiesz co to 120A?
Żadne to jest cyfrowy sygnał pomiędzy dwoma sterownikami. Przede wszystkim wróć do orginalnego regulatora. To co założyłeś to jakaś porażka made on Tajwan. Dwa jeśli alternator ładuje powyżej 13v ale świeci się kontrolka ładowania to jest uszkodzony kabel a nie regulator czy alternator. Daj kod silnika to sprawdzę na schemacie dokąd ten kabel idzie.
Kontrolka ładowania musi być zwykłą żarówką! Dlaczego? Nie musi. Już Golf II miał diody. A dziś w dobie magistrali cyfrowych kontrolka jest całkowicie oderwana od alternatora. A współczesne wyrafinowane regulatory. To już inna bajka. Biorą wzbudzenie prosto z KL30. Jak tylko wykryją częstotliwości na W. Zawsze jakiś magnetyzm szczątkowy jest. Rzadko...
Niewlaściwy regulator napięcia będzie prawdopodobnie. Sa dwa typy analog i cyfrowy Tak, o ile ktoś wcześniej regenerował alternator. Jak tylko szwagier będzie miał wolny kanał to wymontuję alternator i sprawdzę to Dodano po 2 Mierzyłeś napięcie na małym akumulatorze czy tylko na dużym? Mierzyłem i sprawdziłem wszystko co jest dostępne "od góry", według...
Prawdopodobnie regulator jest do wymiany, bo obecnie jest "cyfrowy" a powinien być "analogowy". Stąd różnica kolorystyki przewodów we współpracującej kostce.. u Siebie przeszedłem z bosch 70A na valeo 180A bez większych komplikacji. Kontrolka ładowania gaśnie normalnie. https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
Alternator (regulator) sterowany/aktywowany cyfrowo magistralą BSS.
Czy alternator bez obciazenia (akumulatora) moze ladowac takim napieciem? Alternator bez akumulatora nie może ładować - to oczywiste - nie ma przecież czego ładować. Nadto uruchamianie alternatora bez założonego akumulatora grozi uszkodzeniem wszelkiej elektroniki w samochodzie (szpilki napięciowe). Nawet przy sprawnym regulatorze w takich warunkach...
Takie napięcie jest przy podłączonym przekaźniku ale czy to można nazwać obciążeniem to raczej nie bo to tylko załącza cewkę i rozłącza napięcie idące na żarówkę. w postach wyżej opisałem jak jest podłączony ten przekaźnik. Tak napięcie sprawdzam zwykłym miernikiem cyfrowym. Jeśli wyjście R alternatora mam podłączone z regulatorem to na tym wyjściu...
Panowie, jeżeli samochód posiada instalację z jednym przewodem do wtyczki alternatora — może sugerować że alternator powinien posiadać regulator napięcia ze złączem COM (tylko jeden pin), czyli z interfejsem szeregowym (LIN). Na przewodzie utrzymuje się napięcie 6–8 V ze względu na sygnał cyfrowy. Alternator tego typu występuje w mocniejszych...
Sygnał DF jest cyfrowy i nigdzie indziej go nie podepniesz. To że Twój alternator nie ma tego wyprowadzenia niestety dyskwalifikuje go z montażu w tym aucie, no chyba że jest możliwość montażu regulatora z takim wyjściem, ale to niech wypowie się ktoś bardziej doświadczony.
Jeśli masz dwa piny w regulatorze, to jest to zwykły regulator napięcia. Drugi pin jest od stojana, więc podając na niego napięcie (prąd) to alternator będzie ładować na stałe. Tyle że tego typu regulator napięcia powinien sam rozpocząć ładowanie po wykryciu obrotów na fazie statora. Jeśli w samochodzie jest inteligentne ładowanie to bez komunikacji...
alternator sterują 3 przewody : S,SIG,FR - na S ,czyli informacja o naładowaniu akumulatora wynosi 14,7 dokładnie tak jak miernik bezpośrednio na akumulatorze - na SIG na wolnych obrotach jest napięcie ok 9v a dodając gazu rośnie do 15 - na FR na wolnych obrotach jest ok 3,5v a dodając gazu maleje do 1,5 v Trochę to nie pasuje do teorii która głosi:...
1.Tego nie wiedziałem: Kontrolkę ładowania zapala BSI na podstawie pomiarów napięcia w instalacji dlatego w Pugu nawet przy braku ładowania kontr.nie świeci,zaświeci dopiero gdy napięcie będzie poniżej 11,5V w instalacji. Załóżmy że tak jest to by wyglądało na alternator/regulator napięcia 2.Gdzie najlepiej podłaczyć miernik cyfrowy w Pugu coby poobserwować...
Kontrolka w samochodzie jest elementem układu wzbudzania alternatora i jest sterowana przez regulator napięcia. W kosiarce raczej nie masz alternatora, tylko coś w stylu "magneto" (dynamo), a regulator działa na innej zasadzie, więc nie ma prostej metody na zrobienie kontrolki ładowania. Możesz natomiast założyć woltomierz panelowy, np.: https://allegro.pl/oferta/led-cyfrowy-wo...
Regulatory mamy analogowe jak cyfrowe i chodzi tu o sygnał wzbudzenia. Jak chodzi o zasilanie wirnika to zazwyczaj sterują impulsowo i PWM też. I nie zależnie jaki to regulator i ilu amperowy alternator to zawsze regulator mierzy napięcie na jednym uzwojeniu lub w starszych na 3 przez diody prostownicze. Takie napięcie to około 7.1V DC na pojedynczej...
połaczenia masy sprawdziłem,wszystko jest poprawne,napiecie sprawdzałem miernikiem cyfrowym i analogowym,róznica błędu wynosiła około 0,1V ,kontrolka ładowania zachowuje sie normalnie przed rozruchem zapala sie po rozruchu gaśnie i nie zapala sie w trakcie jazdy.Czy moze być to przyczyna samego alternatora?wykluczam aby sprzedano mi uszkodzony regulator.
Skąd się bierze różnica pomiędzy wskazaniem napięcia DC na mierniku cyfrowym (9,56V) i analogowym (15V)? Przecież na zdjęciu widać, że jak cyfrowy wskazuje 9,56V to analogowy pokazuje około 10V, więc wszystko się zgadza. Na filmie analogowy wskazuje 15V ponieważ mierzy już napięcie pokładowe w samochodzie wytwarzane przez alternator po rozruchu (woltomierz...
Jak pisałem, nie wiem dokładnie jak taką przeróbkę wykonać. Zresztą koszt takiej przeróbki, koszt napędu, czas... Jeżeli wymagania co do pracy zaliczeniowej nie są zbyt wysokie, to może kolega obniżyłby loty i zrobiłby coś podobnego z silniczkiem od dmuchawy na 12V DC napędzającym małą prądniczkę (tachoprądnicę, lub nawet dynamo od roweru). Silniczkowi...
Regulator nowy, kilka razy zaczął wariować prędkościomierz i obrotomierz. Pomiar U raczej poprawny - mam nowo kupiony woltomierz cyfrowy wkładany do gniazda zapalniczki.
W mojej hondzie Civic UFO szukałem kiedyś punktu alternatora, na którym pojawia się napięcie po zapaleniu silnika, chyba to było D+. Niestety nie znalazłem. Okazało się, że nie ma klasycznego regulatora napięcia, tylko cyfrowy. Reguluje on napięcie ładowania w zależności od temperatury zewnętrznej i czegoś jeszcze, może silnika. Podobnie jak u kolegi...
Witam! Mam problem z ładowaniem w samochodzie. Kontrolka na liczniku się nie świeci, ale napięcie w instalacji wynosi 12-12,5V (na uruchomionym silniku). Czytając różne tematy w ciemno wymieniłem regulator napięcia. Nic się jednak nie zmieniło. Do regulatora ze sterownika zarządzania energią dochodzi przewód sterujący (cienki niebieski). Jaki sygnał...
proponuje zacząć od zdemontowania alternatora. potem pomierzyć tak jak koledzy piszą wyżej wirnik uzwojenia stojana. Przy takiej kolejności może kolega pozna budowę i jednocześnie bedzie wiedział oczym mówimy. W alternatorze uzwojenie wirnika nawijane jest cylindrycznie i niejest trudno sprawdzić te uzwojenie. Wyjściie na dwa pierścienie ślizgowe. Jeśli...
Ta wartość prądu jest między diodami wzbudzania a szczotkami (mierzyłem miernikiem cyfrowym i analogowym). Regulator napięcia mam elektroniczny. Wirnik zasilam przez regulator bo bez niego napięcie mam powyżej 15 V (z regulatorem 14.1 bez świateł). Prąd ładowania akumulatora też jest odpowiedni. No i miałem problemy z diodami wzbudzania bo ciągle mi...
W domowych warunkach trudno jest to zmierzyć, najlepiej dokonać tego w zakładzie obsługi akumulatorów. Dysponują oni specjalistycznymi urządzeniami bez demontażu czegokolwiek. Mając w domu multimetr (miernik cyfrowy ewentualnie analogowy) z możliwością pomiaru do 20A można przeprowadzić próbę pomiaru. Zdjąć klemę z plusa i włączyć szeregowo wspomniany...
Jeżeli masz alternator fabrycznie zabudowany w widlaku i obroty alternatora są właściwe i ich wysokość jest zgodna z założeniami konstruktora a współpracował on z regulatorem mechanicznym to w ww regulatorze są nadpalone styki.Należy zdjąć puszkę z regulatora,oczyścić współpracujące ze sobą styki bardzo drobnym papierem ściernym a następnie przepolerować...
Akurat nie mam BMW i nigdy nie miałem. Opisuję swoje doświadczenia na VW, ISUZU , i FORDZIE. Mam zainstalowane cyfrowe woltomierze w każdym z tych aut. Widać wyraźnie, że kiedy jest bardzo gorąco, to napięcie jest niższe a przy dużych mrozach odwrotnie. Nawet bez pomiaru temp. aku. regulator będzie w jakiś sposób reagował. Zimą ma na pewno niższą temp....
A mam takie pytanie, można sprawdzać diody podłączone w układzie, bo coś mi świta ze diody trzeba było wy lutować przy sprawdzeniu, nie wiem czy dobrze pamiętam? Możesz wylutować chociaż niekoniecznie. Pytanie jaki masz dostęp do nich. Diody powinno się sprawdzać pod obciążeniem (podłączyć jakoś opornik do niej, zapuścić napięcie) bo może się okazać,...
Miernik - faktycznie bateria słaba i dawało mi 13,55 V , gdzie u sąsiada na firmowym mierniku pokazało już 14,53 ~14.55 , gdzie na jego takim samym Peugeot 307 pokazało 14,33 V wahanie wynosiło tylko 0,01 ~ 0.02 Miernik już wylądował w koszu Jak to 13,55 ? Przy słabej baterii mierniki cyfrowe zawyżają wskazania (podwójne całkowanie, zasada działania)....
Witam! Auto z roku 2005, ładowanie na poziomie 17V. Po wymianie regulatora napięcia brak ładowania do czasu odłączenia kostki alternatora. Podłączenie kostki znów brak ładowania. Na jednym przewodzie z kostki cały czas masa, na drugim co jakieś 30 sek impulsy napięcia dodatniego (nie zmierzono wartości napięcia ponieważ multimetr cyfrowy nie nadąży...
Na jednym ma być sygnał DFM (obciążenie), na 2-gim sygnał L (kontrolka), chyba że założony został regulator z łącznością BSS cyfrową.
W nowszych samochodach klasy wyższej stosuje się już układy kontroli "gospodarki energetycznej" w pojeździe. W klemie akumulatora jest zamontowany przekładnik prądowy - sterownik na bieżąco monitoruje prąd płynący do/z akumulatora a w alternatorze zamontowano regulator napięcia sterowany cyfrowo (za pomocą magistrali lin)
jak masz miernik cyfrowy na zakres pomiar diod i robisz sobie pomiary pomiędzy wszystkimi przyłączami tranzystora (wszystkie możliwe kombinacje, tzw. każdy z każdym). A z wyników coś się może wydedukuje :)
Jeszcze raz powiem. Trzeba dojśc do ładu z instalacją. Może gdzieś robi się zwarcie. Moze jest jakaś przerwa??? Jak są problemy z rozbieraniem to trzeba dorobić "kawałek" instalacji zewnętrznej tak aby przeprowadzić próby na samym prądnicy a w zasadzie cewce zasilającej. Lepiej poświęcić na to trochę czasu pracując metodycznie niż błądzić... Za dużo...
no wymieniłem te 3 diody 1N4007 i sprawdzałem wszystkie multimetrem cyfrowym na pozycji do sprawdzania diod i wszystkie przewodziły dobrze w jedną stronę od anody do katody. No szczotek nie sprawdziłem. A jak sprawdzić regulator? Dodano po 1 no te 3V mam na śrubie od alternatora co do tej śruby jest podpięty kondensator i ten kabel grubszy
jaki jest sposób działania układu przedstawionego na rysunku poniżej? https://obrazki.elektroda.pl/5313275400_... Przedstawiony schemat to układ regulatora napięcia do alternatora z czujnikiem temperatury. Układ ten jest stosowany w samochodach do regulacji napięcia wytwarzanego przez alternator w zależności od temperatury, co ma na celu...
Witam wszystkich. Zmagam się z nietypową przypadłością auta. Po nagrzaniu na wolnych obrotach silnika zaczyna falować obrotami w górę i w dół, od wolnych 635 do 1100 a czasem spada poniżej 600 do 550 obrotów. W tym czasie zapalone światła mijania i wentylator kabiny na 2. Normalne obciążenie moim zdaniem i nie powinno nic falować. Auto trafiło do mnie...
Posłuchaj porady inżyniera. Nie prawdą jest, że słaby akumulator musi być przyczyną przygasania świateł kiedy silnik jest włączony. Alternator (na wolnych obrotach ) normalnie (tzn w nowszych samochodach) daje przynajmniej kilkadziesiąt amperów i cała energia pochodzi z alternatora, więc akumulator nie uczestniczy w "sponsorowaniu" odbiorników prądem....
Witam Rok temu miałem przyjemność :cry: naprawiać alternator od sc900 a wcześniej od cc700. Klęska okazało się że alternatory zużywają się w taki sposób, że szczotki zintegrowane z regulatorem napięcia po około 90 tyś. km w pierścieniach po których się poruszają robią sobie rowek. Same też się zużywają oczywiście. W skutek tego regulator nie pracuje...
Chopie sprawa czysto teoretycznie wyglada tak: 200W przy 12v to prawie 17 amper czyli aku o mocy 100ah pogra na nim niecałe 6 godzin i rozładuje sie do spodu, co dla aku kwasowych jest niewskazane - trzeba szukac zelowych głebokiego rozładowania lub lifepo4 z wbudowanym bms. Niestety ceny takiego aku... Poza tym wzmacniacz ktory weźmie 200w nie odda...
https://as-pl.com/p/A3175 pokaż mi regulator COM/LIN tutaj.. Index alternatora z AS A3119S Ten ma sterowanie COM Po zastosowaniach widac że szły równolegle alternatory z COM i L . Może po kodzie silnika będzie łatwiej ale i tak krosują się 2 typy. Chyba już nie musze pokazywać :D Ogólnie w Megance II typów alternatorów jest jak psów :D W po liftowym...
Sądzę, że to wyjście na światła główne. Sa dwa rodzaje zasilania świateł drogowych w tych chinolach: bezpośrednio z prądnicy (a'la WFMka :D ) oraz tak, jak Ci podałem, czyli prądnica - alternator ładuje akumulator poprzez prostownik z wbudowanym regulatorem napięcia, a WSZYSTKO, włącznie ze światłami drogowymi zasilane jest z akumulatora, jak w każdym...
Napięcie to bedzie ograniczone przez ilość zwojów uzwojenia faz stojanu( czyli długość przewodu w polu magnetycznym),gęstość pola magnetycznego wirnika i reaktancję uzwojenia .Nie wszystkie mierniki-zwłaszcza cyfrowe-dają prawidłowy wynik napięcia mierzonego w takiej sytuacji.Wskazane użycie miernika z funkcją True RMS,a najlepiej analogowego-wskazówkowego.To...
Tak alternatora nie wzbudzisz Wzbudzisz. Potrzeba tylko obrotów. Mówimy tu o prostym alternatorze z normalnym regulatorem a nie wydumkach z cyfrową komunikacją. Magnetyzm szczątkowy pozwoli zasilić wzbudzenie a później to już prąd się " sam nakręca" 😉
W układzie, który jest na schemacie cały czas jest podawane napięcie na kontrolkę. A gaśnie ona dlatego, że napięcie na zacisku D+ zrównuje się z napięciem akumulatora i nie ma już różnicy potencjałów. Altek nie ma być używany w silniku spalinowym jak zaznaczyłem w pierwszym poście, a w pojeździe EV do doładowywania acu... pedałami ;) To ostatnie akurat...
Witam piszę w samochodach ponieważ nie udało mi się znaleźć konkretnie odnośnika do motocykli. Mój problem polega na ładowaniu, a właściwie jego braku w motocyklu etz 250, nie jest to konkretnie ten motocykl, ale złożony gokart z silnikiem i okrojoną instalacją z motocykla etz 250. W załącznikach dodaje od razu instalację do tego motocykla: 1. tak zwaną...
Witam. Jestem nowy na forum ale już kilkukrotnie przeszukiwałem fora pod kontem mojego problemu z autem: Opel Astra G 1.7 DTi Isuzu 2003 r. 142 tyś. Piszę ponieważ od ok pół roku mam problem ze wspomaganiem kierownicy (tak sądzę) - pompa wspomagania elektryczno-hydrauliczna TRW 2. Opis sytuacji: około pół roku temu po raz pierwszy zaświeciła się lampka...
Każdy regulator bez sterowania cyfrowego ma ograniczać napięcie do 14,3-14,4 V i bez żadnego znaczenia jest, jaki to samochód.
Gdyby był uszkodzony prostownik ,byłby problem z ładowaniem,natomiast pulsowanie świateł powoduje przeważnie regulator.Pomiar miernikiem cyfrowym może się okazać nieskuteczny.Przyłącz małą kontrolkę z żarówki 12V 4W i podłącz do akumulatora a potem do alternatora i zobacz czy widać pulsowanie.Może być też że jest słaby kontakt (+) lub sprawdź masę .
Ta wtyczka nie ma pinów L i M tylko to jest oznaczenie magistrali cyfrowej LIN . Jednoprzewodowa łączy ECU z alternatorem . Dlatego zabawy z wzbudzeniem żarówką to bym omijał bo faktycznie zaraz będzie i regulator uszkodzony . Dodatkowo napięcie pracy alternatora może być w czasie pracy zmieniane w sporym zakresie szczególnie jeśli jest rekuperacja...
https://obrazki.elektroda.pl/5544033600_... https://obrazki.elektroda.pl/2010211500_... https://obrazki.elektroda.pl/7671572300_... https://obrazki.elektroda.pl/6226525300_... Dzień Dobry Wieczór, Chciałbym kolegom zaprezentować mój projekt. Opis podzieliłem na kilka części, także...
No to weź aku do domu, spróbuj sprawdzić poziom elektrolitu (i ewentualnie go uzupełnić) i naładuj do pełna. Nie zaszkodzi a może pomóc. Swoją drogą skoro mówisz że napięcie regulatora zależy od stanu aku to mnie trochę dziwi bo takiego czegoś spodziewałbym się po tych sterowanych cyfrowo alternatorach a nie po tych tradycyjnych.
Posiedziałem jeszcze nad tym i jednak ten typ regulatora musi być sterowany cyfrowo. Znalazłem jednak identyczny regulator ze złączem L i DFM i takowy mam zamiar założyć. Z tego co wyczytałem złącze DFM nie musi być nigdzie podłączane.
Wiem że przy PP2000 nie ale chcę zobaczyć jakie wyposażenie miałem przez fabrykę przewidzianą:) Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)07248 89 3 0135 Charakterystyki pojazdu Model406 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)07248 89 3 0135 Data Początku Gwarancji01.01.1990 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTUPOJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP...
Charakterystyki pojazdu 3008 (P84E) CROSS OVER 5-DRZWIOWY 1.6 HDi 120 FAP (DV6FC) AUTOM SKRZ BIEGÓW 6 PRZEŁOŻEŃ TYPU STT Model 3008 (P84E) Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna) 14826 89 2 0708 Data Początku Gwarancji 31.08.2017 Numer seryjny silnika 10 JBHY 3061051 P4A 9813169299 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTU POJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP...
Samochód wzywają na kampanię serwisową. 308 (T9) KOMBI 5DRZW 1.6 HDi 120 FAP (DV6FC) BVM 6 PRZEŁOŻENIA TYPU STT Charakterystyki pojazdu Model308 (T9) Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)14416 89 1 0994 Data Początku Gwarancji29.07.2016 Numer seryjny silnika10 JBHR 0001264 NRE(homologacja)e2*2007/46*0405*12 P4A9806776799 Informacje ogólne...
https://www.autodna.pl/vin/VF3LCBHZHGS12... Charakterystyki pojazdu Model 308 (T9) Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna) 14416 89 1 0994 Data Początku Gwarancji 29.07.2016 Numer seryjny silnika 10 JBHR 0001264 NRE(homologacja) e2*2007/46*0405*12 P4A 9806776799 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTU POJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTU...
Witam, bardzo proszę o rozkodowanie Vin samochodu Peugeot 2008 2017r. 1,6 hdi Numer VF3CUBHZMHY131908. Z góry bardzo dziękuję :) pozdrawiam wduchal 2008 (A94F) CROSS OVER 5-DRZWIOWY 1.6 HDi 120 FAP (DV6FC) BVM 6 PRZEŁOŻENIA TYPU STT Charakterystyki pojazdu Model2008 (A94F) Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)14918 88 1 0081 Numer seryjny...
VIN VF3CUBHZMHY153587 Numer seryjny silnika 10 JBGX 3080682 NRE(homologacja) e2*2007/46*0070*39 P4A 9807589199 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTU POJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTU PEUGEOT LINIA PRODUKTU 2008 TYP NADWOZIA CROSS OVER 5-DRZWIOWY WYKOŃCZENIE ŚREDNI ŚREDNI SILNIK DIESEL TURBO DV6FC FAP 88KW PRZENIESIENIE NAPĘDU BVM 6 PRZEŁOŻENIA...
VF3CUHNZTGY155284 Charakterystyki pojazdu Model 2008 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna) 14568 88 2 0626 Data Początku Gwarancji 25.11.2016 NRE(homologacja) e2*2007/46*0070*34 P4A 9810149499 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTU POJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTU PEUGEOT LINIA PRODUKTU 2008 TYP NADWOZIA CROSS OVER 5-DRZWIOWY WYKOŃCZENIE...
Mam nadzieję ze szczotki i bieżnia też były nowe wstawiane a nie tylko regulator w tym 140A altku? Nie wiem, ja taki kupiłem używany, nie znam jego historii. Kupiłem tylko na potrzeby zasilania grzałki. Ktoś sprzedawał samochód po dzwonie na części i odkupiłem alternator. Regulator z AS.pl więc było już robione, a ten co zamówiłeś to też będzie problem...
VF3L35FAGES057997 Brand:Peugeot Model:308 Engine:N/A Region/Plant:France Check:G Year:2014 Sequential number:57997 Approx. mileage:43,766 km Charakterystyki pojazdu Model308 (T9) Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)13626 89 1 0344 Data Początku Gwarancji04.04.2014 NRE(homologacja)e2*2007/46*0405*04 P4A9805806399 Informacje ogólne RODZAJ...
Proszę o rozkodowanie vin peugeot 308 VF3LCBHZ3HS026858 Charakterystyki pojazdu Model 308 (T9) Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna) 14689 89 1 0847 Data Początku Gwarancji 28.02.2017 Numer seryjny silnika 10 JCAN 3043125 NRE(homologacja) e2*2007/46*0405*12 P4A 9806776999 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTU POJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP...
308 (T9) KOMBI 5DRZW 1.6 HDi 120 FAP (DV6FC) AUTOM SKRZ BIEGÓW 6 PRZEŁOŻEŃ TYPU STT Charakterystyki pojazdu Model308 (T9) Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)14704 89 1 0889 Data Początku Gwarancji30.03.2017 NRE(homologacja)e2*2007/46*0405*13 P4A9806777099 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTUPOJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTUPEUGEOT...
Proszę. Nr nadwoziaVF32KRHYF42976973 model206 DAM09572 83 1 0126 Fabryka (kod)83 Początek obowiązywania gwarancji2003-04-11 Informacja serwisowa Karoseria0220458 RODZAJ PRODUKTUPOJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTUPEUGEOT TYP NADWOZIAKOMBI 5DRZW WYKOŃCZENIEPOZIOM XS SILNIKDIESEL TURBO DW10TD PRZENIESIENIE NAPĘDUSKRZYNIA MECHA 5 PODSTAWA...
Za darmo Peugeot 308 VF3LC9HCGES147365 MARKAPeugeot MODEL308 TYP NADWOZIAEstate LICZBA DRZWI5 LICZBA MIEJSC5 KLASA POJAZDUSAMOCHÓD KOMPAKTOWY TYP POJAZDUPOJAZD OSOBOWY lub Producent Peugeot Model 308 (T9) Rodzaj nadwozia Kombi Typ paliwa Diesel Kraj producenta Francja Kolor lakieru GRIS ALUMINIUM Próbka koloru lakieru Norma emisji spalin NORMA CZYSTOŚCI...
Charakterystyki pojazdu Linia produktu C2 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna) 10293 CA 2 0441 Data Początku Gwarancji 18.02.2005 OPB 7000 NRE e2*2001/116*0316*00 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTU POJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTU CITROEN LINIA PRODUKTU C2 TYP NADWOZIA HATCHBACK 3DRZW WYKOŃCZENIE GÓRNA ŚREDNIA SILNIK DIESEL TURBO...
508 HATCHBACK 4DRZW 2.0 HDi 150 FAP (DW10FD) BVM 6 (Z funkcją stop & start) Charakterystyki pojazdu Model508 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)14576 CJ 1 0302 Data Początku Gwarancji28.10.2016 Numer seryjny silnika10 DY1U 4000361 NRE(homologacja)e2*2007/46*0080*34 P4A9802301099 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTUPOJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP...
Dekodowano: Model306 RESTYL Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)08379 81 1 0454 Data Początku Gwarancji30.10.2000 Numer seryjny silnika10 KJR4 2018858 NRE(homologacja)e2*93/81*0148*01 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTUPOJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTUPEUGEOT LINIA PRODUKTU306 RESTYL TYP NADWOZIAHATCHBACK 5DRZW WYKOŃCZENIEPOZIOM 2C...
Witam, Jestem nowy na forum i przymierzam się do kupna 508. Będę bardzo wdzięczny za rozkodowanie VIN: VF38EAHRMFL030830. z GÓRY BARDZO DZIĘKUJĘ Charakterystyki pojazdu Model 508 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna) 14106 CJ 1 0271 Data Początku Gwarancji 18.07.2015 Numer seryjny silnika 10 DYZH 4023634 NRE(homologacja) e2*2007/46*0080*26...
Czy mogę prosić o rozkodowanie nr vin VF38DAHRMFL039508 - wyposażenie 508 HATCHBACK 4DRZW 2.0 HDi 150 FAP (DW10FD) BVM 6 (Z funkcją stop & start) Charakterystyki pojazdu Model508 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)14185 CJ 1 0125 Numer seryjny silnika10 DYZH 4026980 NRE(homologacja)e2*2007/46*0080*26 P4A9810108999 Informacje ogólne RODZAJ...
306 RESTYL KOMBI 5DRZW 1.9 D (XUD9) BVM 5 Charakterystyki pojazdu Model306 RESTYL Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)08038 82 1 0047 Data Początku Gwarancji01.01.1990 NRE(homologacja)e2*93/81*0146*01 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTUPOJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTUPEUGEOT LINIA PRODUKTU306 RESTYL TYP NADWOZIAKOMBI 5DRZW WYKOŃCZENIEPOZIOM...
Dane pojazdu Linia produktuC4 PICASSO Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)12371 FV 2 0268 Data Początku Gwarancji15.10.2010 OPBK00F NREe2*2001/116*0345*13 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTUPOJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTUCITROEN LINIA PRODUKTUC4 PICASSO TYP NADWOZIAKOMBI REKREACYJNE WYKOŃCZENIEWYSOKIE ŚREDNIE PLUS SILNIKDIESEL TURBO...
Witam. Kupiłem Citroena C4 Picasso mogę prosić o rozkodowanie VIN VF7UA5FWC9J178865. Zarejestrowałem się na stronie Citroena ale jakoś nie znalazłem listy z rozkodowanym VIN z góry dziękuje za pomoc :) Pozdrawiam C4 PICASSO KOMBI REKREACYJNE 1.6 VTi 16V 120 (EP6) BVM 5 Dane pojazdu Linia produktuC4 PICASSO Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)11924...
508 KOMBI 5DRZW 1.6 HDi 115 FAP (DV6FC) AUTOM SKRZ BIEGÓW 6 PRZEŁOŻEŃ TYPU STT Charakterystyki pojazdu Model508 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)14445 CJ 1 0107 Data Początku Gwarancji27.07.2016 NRE(homologacja)e2*2007/46*0080*31 P4A9807812199 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTUPOJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTUPEUGEOT LINIA PRODUKTU508...
Dzięki za punkty (at)jdubowski , jak również zainteresowanie tematem. Wspomniana wstępnie strona to: http://www.mala-elektrownia.ovh.org/inde... (aktualnie pod adresem https://elektrownia.mat-hurtownia.com.pl... Z tego co dedukuję z różnych postów jej właścicielem jest członek tego forum, który w tematach z tego wątku się udzielał (strzelam, że (at)greenpeace...
regulator cyfrowy cyfrowy regulator regulator regulator alternatora schemat
wymiana poduszki silnika renault pompa wtryskowa czujnik obrotów ikony pulpitu
laguna świecić wtrysk pompa obiegowa grundfos
Fenix 5.2 - Dźwięki "Klepaczki" w Sterowniku CO Renault Fenix 5.2 "Klepaczka" - Usterki i Diagnostyka